abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_166634420
Ik vond 'm een beetje tegen vallen...
pi_166654557
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:33 schreef Reismeis het volgende:
Ik vond 'm een beetje tegen vallen...
Ik ook. -O-
pi_166656837
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 19:17 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik ook. -O-
Of ik had er meer van verwacht. Maar vond het vrij langdradig voor de verhaallijn die gebracht werd.
pi_167996650
OJ: Made in America. Wow.

Voor de vijf delen:
http://www.2doc.nl/docume(...)made-in-america.html

Trailer:
pi_168437117
The fear of 13, verteld over zijn geschiedenis en leven in death row.
Staat op NPO app onder 2doc. Ik vond m geweldig.
pi_168437169
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 22:50 schreef truedestiny het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de beste 9/11 docu's? Er zijn er veel te veel dat is zeker.
Zeitgeist the movie, moet je even zoeken, het begint eerst over geloof.
  donderdag 26 januari 2017 @ 11:18:35 #132
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_168437200
Voor wie geïnteresseerd is in euthanasie, levenseinde en palliatieve zorg; hier staan een aantal interessante en soms best wel heftige documentaires: http://www.thisistheend.nl/kijk-online/documentaires/

---

Hieronder een paar die ik mooi indrukwekkend vond, allemaal opgenomen in België, waar ze nog een ruimere wetgeving hebben dan in Nederland:

1.
http://www.npo.nl/kruispunt/30-10-2011/RKK_1475771
"Bart Verbeeck is zestien jaar wanneer hij botkanker krijgt. Hij wordt behandeld, maar twee jaar later is de tumor terug en volgen een nieuwe operatie en nog meer chemokuren. Nog eens twee jaar later, in oktober 2009, wordt Bart terminaal verklaard. Hoe lang hij nog zal leven weet hij niet, maar de tijd die hem nog rest, wil hij zinvol invullen met positieve dingen."

--------

2.

"De makers volgen Adelin en Eva, twee zeer verschillende mensen die aan de vooravond van hun levenseinde staan. Adelin wordt geconfronteerd met zijn dementiële aftakeling, terwijl Eva haar ondraaglijk en uitzichtloos psychisch lijden een halt wil toeroepen. Beide mensen vragen om hulp en zorg voor een waardig sterven en afscheid. Middels orgaandonatie wil Eva haar dood nog zin geven. Enkele mensen die de euthanasiewetgeving van nabij volgen, werpen hun licht op deze complexe problematiek."

--------

3.

"Imagine choosing to die when you don’t have a terminal illness. Is it a choice we should have? A powerful Dateline special gets rare access to film the journeys of two people in Belgium – going behind the most liberal euthanasia laws in the world."

--------

4.

"De 24-jarige Emily is fysiek gezond, maar vindt mentaal het leven ondraaglijk en hoopt in aanmerking te komen voor euthanasie."
pi_169023161
Ik heb de afgelopen week deze documentaire 2 keer gekeken en beide keren zat ik op het puntje van mn stoel. Truth is stranger than fiction.

Holy Hell


Holy Hell is een documentaire over een sekte die iig in 2016 nog steeds bestond. Wat begint als een groep mensen die onder boeddhistische leiding verlichting zoeken, eindigt met een totaal geschifte sekte leider die honderden mensen meer dan 22 jaar manipuleert en exploiteert.
Bizar om te zien hoe redelijk normale mensen zich kunnen laten meeslepen maar nog veel bizarder om te zien hoe een ziek persoon alleen maar zieker wordt doordat hij jarenlang precies krijgt wat hij wilt, adoratie. Tot het punt dat hij bijna bezeten lijkt.

een 9.1 op de schaal van Jungle_Jim
(er is een versie van te downloaden die is uitgezonden op CNN, die is gecensureerd. Op Netflix staat de juiste, expliciete versie).
Wie dit leest is hek.
pi_169023290
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:19 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik heb de afgelopen week deze documentaire 2 keer gekeken en beide keren zat ik op het puntje van mn stoel. Truth is stranger than fiction.

Holy Hell
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy Hell is een documentaire over een sekte die iig in 2016 nog steeds bestond. Wat begint als een groep mensen die onder boeddhistische leiding verlichting zoeken, eindigt met een totaal geschifte sekte leider die honderden mensen meer dan 22 jaar manipuleert en exploiteert.
Bizar om te zien hoe redelijk normale mensen zich kunnen laten meeslepen maar nog veel bizarder om te zien hoe een ziek persoon alleen maar zieker wordt doordat hij jarenlang precies krijgt wat hij wilt, adoratie. Tot het punt dat hij bijna bezeten lijkt.

een 9.1 op de schaal van Jungle_Jim
(er is een versie van te downloaden die is uitgezonden op CNN, die is gecensureerd. Op Netflix staat de juiste, expliciete versie).
Bizarre docu inderdaad. Aanrader!
pi_169134895
Houshi - zeer kort (11 minuten) maar toch interessant.

Houshi Ryokan is een hotel in Japan dat al 1299 jaar gerund wordt door dezelfde familie, iets wat mooier klinkt dan dat het is.

quote:
Houshi Ryokan has been visited by the Japanese Imperial Family and countless great artists over the centuries. Its buildings were destroyed by natural disasters many times, but the family has always rebuilt. The garden as well as some parts of the hotel are over 400 years old.
pi_169324124
O.J.: Made in America (2016)

Hier kan ik kort over zijn: Dit pareltje moet gezien worden. Terecht Oscar winaar :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_171618797
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 17:53 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
The Origami Code
Intrigerende documentaire!

Wetenschapsprogramma over hoe de vouwprincipes van het aloude Japanse origami nu op allerlei wetenschapsgebieden worden toegepast. Elk Japans kind leert op school origami: een vierkant velletje papier tot een kikker of een lotus vouwen. Een schaar of lijm komt er niet aan te pas; de vorm ontstaat puur door het vouwen. Een oeroude kunst, die echter sinds twintig jaar een razendsnelle evolutie doormaakt, die impact heeft op alle aspecten van onze samenleving. Wiskundigen en computerwetenschappers stortten zich, in eerste instantie voor de lol, op origami, wat heeft geresulteerd in uiterst verfijnde en schijnbaar onmogelijke modellen, van koekoeksklokken tot de Notre Dame - allemaal van één vierkant vel papier. Deze origamifreaks hebben ontdekt dat met origami alles te vouwen is, dat je elk 3D-object kunt creëren, mits je vel papier groot genoeg is. Op grond van deze ontwikkelingen zijn biologen zich gaan afvragen of origami niet feitelijk een poging is de natuur na te bootsen. En inderdaad, alles in de natuur wat zich ontwikkelt en verandert, is geplooid en gevouwen: gebergten, bloesems, de hersenen. Het leven is een oneindig proces van vouwen en ontvouwen. Het is het zuinigste en efficiëntste proces in de natuur. En, zo blijkt, vouwen is niet alleen bepalend voor het ontwerp, maar ook voor de functie. Deze 'origami-filosofie' is inmiddels ook omarmd door onderzoekers in de robotica, geneeskunde en biologie, en nanotechnologie. Zij onderzoeken hoe materialen en moleculen rimpelen, draperen, plooien en kreuken. Door origamitechnieken steeds verder te verfijnen proberen ze de universele principes van het proces van vouwen in de natuur te doorgronden en te dupliceren. In The Origami Code wordt dit stilzwijgende ontcijferen en leren doorzien van een totaal nieuwe dimensie van de werkelijkheid verkend. Deze documentaire laat zien hoe de oeroude kunst van het vouwen geïntegreerd is in het modernste wetenschappelijk onderzoek, en een doorslaggevende rol zou kunnen spelen bij de nieuwste ontwikkelingen in de biotechniek.

https://www.tvuitzendingg(...)november-2016-179824
Vanavond weer te zien op ned 2

Ned 2 (18:15 - 19:20): The Origami Code
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_171957054
Dit is zo'n soort docu die gewoon iedereen moet gezien hebben:

The Child Soldier's New Job

Voormalig kindsoldaten uit Afrika worden door private legers voor een schijntje ingehuurd en uitgezonden naar Syrië en Afghanistan, ondanks de gedragscodes voor de (private) militaire industrie. Particuliere militaire organisaties zijn belangrijke spelers geworden in conflicten over de hele wereld. Ze leveren niet alleen materieel maar ook mankracht en verdienen hier flink aan. Uit kostenbesparing rekruteren ze soldaten uit de armste delen van de wereld. Het meest schrijnende voorbeeld is het inhuren van voormalig kindsoldaten. Zo kan het gebeuren dat een kindsoldaat uit Oeganda, inmiddels volwassen, opeens naar Afghanistan of Syrië wordt uitgezonden. De documentaire onderzoekt hoe globalisering oorlogsindustrie heeft veranderd. Hoe is het mogelijk dat voormalig kindsoldaten kunnen worden ingehuurd, ondanks gedragscodes die ook voor private militaire industrie zijn geformuleerd?

hier te bekijken:
https://tvblik.nl/2doc/the-child-soldiers-new-job
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  maandag 7 augustus 2017 @ 20:46:27 #139
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_172979562
Icarus (2017) - IMDb



Verenigde Staten
Documentaire / Thriller
121 minuten

geregisseerd door Bryan Fogel
quote:
De meedogenloze werelden van internationale sporten en politiek botsen hevig op het scherm in deze documentaire vermomd als thriller. Tijdens het onderzoek naar de onduidelijke wereld van illegale doping in sport, verbindt amateurwielrenner en filmmaker Fogel zich met de afvallige Russische wetenschapper en Dr. Grigory Rodchenkov, een expert en uitvoerder van het 'anti-doping'-programma van zijn land. Wanneer Fogel en Rodchenkov een groot internationaal sportschandaal naar buiten brengen, leidt een dopingonderzoek tot een wereldwijd kat-en-muisspel.

Bryan Fogel - een fanatieke amateurwielrenner - begint met het idee om gedopeerd de Haute Route te rijden, een zware amateurwielerwedstrijd. De documentaire neemt een verassende wending als blijkt dat de man die hem helpt met zijn dopingprogramma een belangrijke spil blijkt in het door de Russische staat gereguleerde dopingprogramma. Bizarre documentaire. Staat op Netflix.

[ Bericht 4% gewijzigd door Heufd op 07-08-2017 22:52:45 ]
pi_172983358
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:46 schreef Heufd het volgende:
Icarus (2017) - IMDb

[ afbeelding ]

Verenigde Staten
Documentaire / Thriller
121 minuten

geregisseerd door Bryan Fogel

[..]


Bryan Fogel - een fanatieke amateurwielrenner - begint met het idee om gedopeerd de Haute Route te rijden, een zware amateurwielerwedstrijd. De documentaire neemt een verassende wending als blijkt dat de man die hem helpt met zijn dopingprogramma een belangrijke spil blijkt in het door de Russische staat gereguleerde dopingprogramma. Bizarre documentaire. Staat op Netflix.
Bizarre docu. Echt de moeite waard :Y
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:02:51 #141
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_174402245
https://www.npo.nl/2doc-mijn-bovenburen/26-09-2017/KN_1693496

Een bejaard koppel waarvan de man ajax-vip is en zij wegkwijnt.
Ik heb niks met Ajax, desondanks, een ontroerende documentaire.
pi_174403390
quote:
HBO has released the first trailer for the upcoming documentary Spielberg, which chronicles the career of one of the greatest filmmakers in history, Steven Spielberg. Directed and produced by Susan Lacy, the film consists of footage from over 30 hours of exclusive interviews with Spielberg himself, as well as his family, collaborators, friends, and fellow filmmakers, offering unique insight into the career and process of Steven Spielberg. The movie tracks the director’s bittersweet childhood and how his precocious obsession with moviemaking led to an incredible rise to fame—with plenty of drive to get himself there.

This looks to be an absolute must-watch for any cinephile, as the film features interviews with J.J. Abrams, Christian Bale, Drew Barrymore, Cate Blanchett, Francis Ford Coppola, Daniel Craig, Daniel Day-Lewis, Brian de Palma, Laura Dern, Leonardo DiCaprio, Richard Dreyfuss, Ralph Fiennes, Harrison Ford, David Geffen, Tom Hanks, Dustin Hoffman, Holly Hunter, Jeffrey Katzenberg, Ben Kingsley, Kathleen Kennedy, George Lucas, Liam Neeson, Martin Scorsese, Oprah Winfrey and Robert Zemeckis.

Spielberg is undoubtedly one of the greatest directors in history, with an uncanny ability to tap into the human spirit and emotion in an artful, elegant way. His films are wildly emotional, and while a few go a bit overboard, for the most part he hits this incredible sweet spot that’s proven difficult (if not impossible) for other filmmakers to hit with the same verve and impact. Basically, I’m counting down the days until I can see this.

Check out the first Spielberg trailer below. The 150-minute film debuts on October 7th at 8pm ET on HBO, but will also be available to stream for free for one month on HBO Now.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:12:50 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174403667
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:02 schreef Marrije het volgende:
https://www.npo.nl/2doc-mijn-bovenburen/26-09-2017/KN_1693496

Een bejaard koppel waarvan de man ajax-vip is en zij wegkwijnt.
Ik heb niks met Ajax, desondanks, een ontroerende documentaire.
Gelijk gekeken, idd ontroerend, ontluisterend ook eigenlijk....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:23:00 #144
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_174405063
Ja dat ook!
pi_178579520
Gisteren de docu 'Dear Zachary: A Letter to a Son About His Father' gezien. Had er goede verhalen over gehoord en niet was minder waar.

A filmmaker decides to memorialize a murdered friend when his friend's ex-girlfriend announces she is expecting his son. https://www.imdb.com/title/tt1152758/

Vorige week 'The Imposter' gezien. Hier kun je het beste niet te veel over lezen omdat je dan al te veel spoilers zult lezen. https://www.imdb.com/title/tt1966604/
Moeten zij weten
pi_178583109

Gisteravond bekeken en was wel aardig. Niet geweldig zoals bijvoorbeeld onderstaand ondanks dat dat meer over de campagne van Clinton ging.

pi_179357746
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:19 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik heb de afgelopen week deze documentaire 2 keer gekeken en beide keren zat ik op het puntje van mn stoel. Truth is stranger than fiction.

Holy Hell
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy Hell is een documentaire over een sekte die iig in 2016 nog steeds bestond. Wat begint als een groep mensen die onder boeddhistische leiding verlichting zoeken, eindigt met een totaal geschifte sekte leider die honderden mensen meer dan 22 jaar manipuleert en exploiteert.
Bizar om te zien hoe redelijk normale mensen zich kunnen laten meeslepen maar nog veel bizarder om te zien hoe een ziek persoon alleen maar zieker wordt doordat hij jarenlang precies krijgt wat hij wilt, adoratie. Tot het punt dat hij bijna bezeten lijkt.

een 9.1 op de schaal van Jungle_Jim
(er is een versie van te downloaden die is uitgezonden op CNN, die is gecensureerd. Op Netflix staat de juiste, expliciete versie).
Dichterbij huis had je ook een sekte.

quote:
Als Marijke 8 jaar oud is verlaat haar moeder het gezin om zich aan te sluiten bij ‘De Gemeente Gods’, een sekte in Zuid-Holland. Een aantal jaren later wordt haar moeder opgepakt vanwege seksueel misbruik van jonge kinderen. Marijke blokkeerde haar moeder voor 30 jaar uit haar leven en is inmiddels zelf moeder van 3 kinderen. In De Hoofdvrouw gaat ze het gevecht aan met haar getroebleerde verleden.

‘De Gemeente Gods’, de leefgemeenschap onder leiding van de charismatische sekteleider Sipke Vrieswijk was van 1983-1992 gevestigd in een voormalig klooster in Velddriel. Aagje Folkerts, de moeder van Marijke, wordt al snel de ‘hoofdvrouw’, de belangrijkste vrouw in het gevolg van Vrieswijk. In 1997 worden Vrieswijk en Folkerts in Engeland gearresteerd en veroordeeld voor belastingontduiking en seksueel misbruik van minderjarigen. Ze worden veroordeeld tot TBS met dwangverpleging.

Regie: Hester Overmars (interview hieronder)

Een confrontatie met het verleden
Het idee voor de film ‘De hoofdvrouw’ van Hester Overmars, over de dochter van een berucht sektelid, is op een bijzondere manier ontstaan.

Regisseur Hester Overmars vertelt: “Marijke heeft mij opgezocht in plaats van andersom. Ze wilde heel graag haar verhaal vertellen, maar wist niet hoe. Ze kwam niet veel verder dan dat het over haar moeder ging en dat ze niet langer wilde zwijgen. Op de naam van haar moeder ben ik toen gaan googlen. De wikipedia pagina van Gemeente Gods wekte mijn interesse. Er bleek een grote strafzaak tegen de twee kopstukken van de Gemeente Gods, waaronder de moeder van Marijke, te zijn geweest. Toen hebben we samen besloten dat Marijke haar verhaal zou doen in een documentaire.”

Omdat het zo’n persoonlijk verhaal was, heeft Overmars de hoofdpersoon nauw betrokken bij het project: “Het is mijn film, maar het is Marijke's verhaal. Het wordt helemaal vanuit haar perspectief verteld. Tijdens het maakproces heb ik haar bijvoorbeeld montage versies laten zien. Dat hielp haar om haar eigen verhaal steeds beter te leren kennen. Natuurlijk is dat voor een maker spannend maar ik vond het toch ook geweldig, zo’n intense samenwerking.”
https://www.2doc.nl/docum(...)i/de-hoofdvrouw.html

https://nl.wikipedia.org/wiki/Gemeente_Gods_(Sipke_Vrieswijk)
pi_179362305
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:19 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik heb de afgelopen week deze documentaire 2 keer gekeken en beide keren zat ik op het puntje van mn stoel. Truth is stranger than fiction.

Holy Hell
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy Hell is een documentaire over een sekte die iig in 2016 nog steeds bestond. Wat begint als een groep mensen die onder boeddhistische leiding verlichting zoeken, eindigt met een totaal geschifte sekte leider die honderden mensen meer dan 22 jaar manipuleert en exploiteert.
Bizar om te zien hoe redelijk normale mensen zich kunnen laten meeslepen maar nog veel bizarder om te zien hoe een ziek persoon alleen maar zieker wordt doordat hij jarenlang precies krijgt wat hij wilt, adoratie. Tot het punt dat hij bijna bezeten lijkt.

een 9.1 op de schaal van Jungle_Jim
(er is een versie van te downloaden die is uitgezonden op CNN, die is gecensureerd. Op Netflix staat de juiste, expliciete versie).
Ik kijk er helemaal niet van op. Want:

pi_188775442

Gaat over gevangenen in eenzame opsluiting. Hebben werkelijk niets om zich te kunnen vermaken. Komen er alleen maar slechter uit dan dat ze erin gingen. Gelukkig zijn er positieve ontwikkelingen.
Moeten zij weten
pi_189829388
In ‘The Good Terrorist’ onderzoekt documentairemaker Robert Oey (De Missie, De Leugen) de wereld van het moslimterrorisme en de houding van het Westen tegenover homegrown terrorism.

Jason W., een vooraanstaand lid uit de Nederlandse terreurcel, spreekt zich uit over zijn tijd bij de Hofstadgroep. Aangevuld door wetenschappers, mensen uit het werkveld van de veiligheidsdiensten en familieleden, wordt de retoriek rondom terrorisme tegen het licht gehouden. Met uiteindelijk de hoofdvraag: Kan iemand echt deradicaliseren?

https://www.2doc.nl/docum(...)-good-terrorist.html
pi_189971357


Documentaire over de Nederlandse cameraman Robby Müller (1940-2018). De camera veranderde in zijn handen in een muziekinstrument, dat iedereen liet dansen en de wereld verlichtte.

Veel hi-8 tapes van Robby zelf laten zien hoe zijn privéleven werd verweven met zijn werk als cameraman. Hoe hij door zijn camera keek en experimenteerde met beweging, licht en vormen. Een mooi en intiem portret.
pi_190052659
Vanavond deel 2 van Dienders op NPO3.


In Dienders zien we hoe een groep jonge agenten hun turbulente eerste jaar aan de politieacademie doorkomt.

Ze zitten niet alleen in de schoolbanken maar moeten ook meteen de straat op om te laten zien wat ze in de praktijk waard zijn. Ze komen te werken in het beruchte stadsdeel Zuid, waar armoede, huiselijk geweld en agressie standaard is. Van de eerste keer preventief fouilleren tot een lange zoektocht naar de moeder van een hopeloos verdwaalde kleuter. Als een vlieg op de muur filmen de makers dicht op de huid van de agenten, ook in hun dagelijks leven.

Tijdens het eerste jaar van de opleiding moeten Bart, Bjorn, Harun, Louanne, Michiel, Nanouk, Sammuel en Viggo ook de onvermijdelijke confrontatie met zichzelf aangaan. Bij de één speelt een jeugdtrauma op, en bij de ander is het de vraag of hij zijn foute vrienden kan loslaten. Ze worden geconfronteerd met de harde Rotterdamse maatschappij, maar vooral met zichzelf.

https://www.2doc.nl/docum(...)2019/dienders-1.html
  donderdag 5 maart 2020 @ 14:13:01 #153
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191846581
Ik zoek eigenlijk een bron waar ik deze documentaire kan bekijken:

An extraordinary look into the controversial political career of Imelda Marcos. As the former first lady of the Philippines, Imelda Marcos is best known for her opulent lifestyle, but it was her behind-the-scenes influence of her husband's presidency that rocketed her to the global political forefront. A journey through the Marcos family's long history of corruption, extravagance and brutality, this documentary tells a cautionary tale of a powerful female leader whose questionable sense of reality divided a nation.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_191864069
https://www.bbc.co.uk/ipl(...)he-bbc-four-pandemic

quote:
The government rates the global outbreak of a deadly flu virus as a major threat to the UK. It could happen at any time. To predict the impact of the next pandemic more accurately than ever before, new data is needed - and lots of it. Dr Hannah Fry is on the case.
She sets out to recruit the nation to download the BBC Pandemic app in a ground-breaking experiment to help plan for when the next deadly virus comes to the UK. How quickly will it spread? How many could it kill? What can we do about it? The BBC Four Pandemic experiment will find out.
Hannah masterminds the experiment and adopts the role of Patient Zero by walking the streets of Haslemere in Surrey to launch the outbreak. Meanwhile, emergency physician Dr Javid Abdelmoneim finds out why flu is still such a danger to society a century after Spanish flu killed up to 100 million people worldwide. He meets researchers trying to discover what makes some people more contagious than others and visits a factory that will produce vaccine when the next pandemic flu virus emerges.
Armed with the information he gathers and the results of the BBC Four Pandemic experiment, Hannah and Javid make a shocking revelation.
Oproep via Youtube uit 2017.

Docu uitgezonden op BBC Four in 2018 en vorige maand herhaald.
Zeer interessant vooral in het kader van de huidige corona-uitbraak.

Is alleen deze week nog via de iPlayer te bekijken (voor wie daar toegang toe heeft).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou eigenlijk mooi zijn als een Nederlandse omroep deze zou kunnen aankopen om te laten zien hoe een virus zich kan verspreiden. Zou potentieel veel onbegrip bij mensen kunnen wegnemen. :)
Het gaat namelijk zo ontzettend snel, die besmetting.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 22 november 2020 @ 14:44:59 #155
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196363054
NPO2 zendt heel veel IDFA documentaires uit dit weekend en komende week. Ik heb gisteren Colectiv (2019) - IMDb gekeken. Zeer indrukwekkend, schokkend en unheimisch.


Deze kwam ook nog voorbij, met een glimlach bekeken:


[ Bericht 4% gewijzigd door SEMTEX op 22-11-2020 14:50:04 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')