abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_149256281
De openingspost van de ''Studentchauffeur'' topicreeks in WGR.


Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jevl, hiker regio Eindhoven
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 79% gewijzigd door Amoeba op 01-02-2015 10:47:07 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149256720
Helaas, ik heb dat vorig jaar ook geprobeerd. Teveel eigen vermogen, teveel ouderlijke bijdrage. ;( Groningen is daar helaas niet zo gemakkelijk in. Maar och, het is ook weer geen idioot bedrag. De 240 kan ik tien termijnen en die 120 tik ik dan wel in één keer af.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 1 februari 2015 @ 10:44:44 #3
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149256837
Op zondag om 9:45 je bed uit moeten :r

Het is dat het is om naar De Kuip te gaan.
pi_149256925
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 10:36 schreef Sarasi het volgende:
Helaas, ik heb dat vorig jaar ook geprobeerd. Teveel eigen vermogen, teveel ouderlijke bijdrage. ;( Groningen is daar helaas niet zo gemakkelijk in. Maar och, het is ook weer geen idioot bedrag. De 240 kan ik tien termijnen en die 120 tik ik dan wel in één keer af.
Ah toch wel :'( , ik moet het dit jaar ook maar zelf ophoesten. Maar toendertijd woonde ik met 2 anderen en we waren het huis al uit, vervolgens kwam die rekening samen met een energierekening waar mijn hart even een paar tikjes van oversloeg, dus toen werd het kwijtgescholden. :D
pi_149256951
Ik ben zo vrij om Amoeba even te corrigeren in het vorige topic. Je kan jaarlijks ongeveer ¤5500 verdienen zonder belasting te betalen. Boven dat bedrag betaal je belasting. Ook handig om te weten als je meerdere banen hebt en loonheffingskorting wil aanvragen.
pi_149257034
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 10:50 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ah toch wel :'( , ik moet het dit jaar ook maar zelf ophoesten. Maar toendertijd woonde ik met 2 anderen en we waren het huis al uit, vervolgens kwam die rekening samen met een energierekening waar mijn hart even een paar tikjes van oversloeg, dus toen werd het kwijtgescholden. :D
Ik woon alleen, eigen appartement. In een studentenhuis mag je huurbaas het tegenwoordig niet meer op de huurders verhalen, maar daar heb ik dus ook niks aan. :P En als het goed is, krijg ik van zowel de elektra als het gas flink wat terug in april. Van het water heb ik ook al 30 euro teruggekregen, dus ik kan het wel weer compenseren straks. :) En ik wist dat de rekening kwam dus ik hield er al rekening mee. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_149257252
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 10:52 schreef Viezze het volgende:
Ik ben zo vrij om Amoeba even te corrigeren in het vorige topic. Je kan jaarlijks ongeveer ¤5500 verdienen zonder belasting te betalen. Boven dat bedrag betaal je belasting. Ook handig om te weten als je meerdere banen hebt en loonheffingskorting wil aanvragen.
En dat gaat in 2015 naar ~¤6.000 omdat de algemene heffingskorting hoger wordt :D
pi_149257653
Als het goed is ga ik vanaf september werken dus daar heb ik niet veel meer aan ;(

Hoewel ik dan natuurlijk minder belasting betaal, dus dat is positief.
pi_149257965
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 10:52 schreef Viezze het volgende:
Ik ben zo vrij om Amoeba even te corrigeren in het vorige topic. Je kan jaarlijks ongeveer ¤5500 verdienen zonder belasting te betalen. Boven dat bedrag betaal je belasting. Ook handig om te weten als je meerdere banen hebt en loonheffingskorting wil aanvragen.
Toch wel? Vriend van me studeert fiscaal recht en die zei 10k. Enfin, dan zal het wel 5500 zijn.

Anyway, daar zit ik al boven met Autoreset. Gelukkig mag je collegegeld als aftrekpost indienen toch? :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149258171
Dan moet die vriend maar eens het vak inkomensbelasting gaan volgen :+

De precieze regeling omtrent studiekosten weet ik niet, maar volgens mij is de basis dat je meer kosten moet hebben gemaakt dan je studiefinanciering hebt ontvangen. Dat wordt al lastig.
pi_149258383
Misschien toch maar eens gaan verdiepen in die belastingen met 3 banen...
pi_149258674
Ik zal een poging doen tot het bijbrengen van een stukje algemene kennis van ons belastingstelsel. Als je ingewijden het er mee eens zijn stel ik voor dat we het in de OP vermelden.

Loonheffingskorting en meerdere banen
Regelmatig komt de vraag voorbij of men bij meerdere banen loonheffingskorting kan toepassen. Zoals op het betreffende formulier staat is dit niet de bedoeling, maar als je weet wat het doet kan het wel. Ik raad wel aan om het ruim aan te houden om te voorkomen dat je ineens (veel) geld moet terugbetalen. Om te weten of je bij meerdere banen loonheffingskorting aan kan zetten is een kleine basis is het systeem omtrent loonbelastingen.

Zoals jullie je misschien nog wel herinneren van economie hebben we meerdere schijven, wat inhoudt dat je meer belasting gaat betalen naar mate je meer verdient. Voor alle getallen hou ik vanaf nu 2014 aan, maar dit verandert continu dus check dit altijd. De eerste schijf, inkomen tot ¤19.645, betaal je 36,25% belasting. Nou hebben we ook nog zoiets als heffingskorting, dit kan je zien als een korting op belasting, en dit bedroeg in 2014 ¤2.103.

Een simpele rekensom leert ons dat je, om ¤2.103 belasting te moeten betalen, 2.103 / 0,3625 = (afgerond) ¤5.800 moet hebben verdiend. Oftewel, heel simpel gesproken, betaal je tot ¤5.800 geen belasting en maakt het in feite niet uit hoeveel baantjes je hebt zolang je onder dit bedrag (denkt) te blijven. Nogmaals, hou dit ruim aan.

Nou kan het zijn dat je alsnog belasting betaalt, omdat je in een maand proportioneel meer verdient dan ¤5.800 / 12. Oftewel, als je meer dan ¤450-500 in een maand verdient (precieze bedrag bij mij onbekend) verrekent je werkgever alsnog belasting, omdat je in een jaar boven de ¤5.800 uit zou komen. Dit kan je in het jaar erop alsnog terugvragen.

Bronnen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanvullingen / correcties zijn welkom. Ik ben tenslotte ook geen belastingexpert.
  zondag 1 februari 2015 @ 12:29:54 #13
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149258780
We hebben hier gewoon iemand die bij de Belastingdienst zijn brood verdient.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149258813
Dat klopt, dus ik hoop dat ik het bij het rechte eind heb :+
  zondag 1 februari 2015 @ 12:54:10 #15
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149259508
Hoewel ik bij de toeslagen werk en niet de inkomstenbelasting, is er geen woord van gelogen. Zelfde geldt inderdaad voor studiekosten: die moeten hoger zijn dan wat je aan tegemoetkoming hebt ontvangen.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 1 februari 2015 @ 13:07:43 #16
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149259918
Oki. Even creatief mee zijn. Als ik m'n volledige aangifte doe kan ik nog 600 lappen ofzo :r
2 baantjes enzo. Krant wordt sowieso niks van ingehouden :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149260114
vanaf wanneer mag je bij EW een taxi bestellen? moet maandagmorgen first thing namelijk 3.5 km lopen vanaf de dichtstbijzijnde (buurt)bus halte, dwars door het buitengebied naar een privéadres.
Zien ze dat zelf niet, of verwachten ze nu echt dat je dat gewoon gaat lopen?

Ik kwam er pas achter toen ik laat thuis kwam na een rit en dus niet meer kon bellen. En volgens de handleiding mag een taxi alleen in overleg. Zou je hiervoor ook het noodnummer kunnen bellen?
pi_149260374
quote:
9s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:07 schreef Amoeba het volgende:
Oki. Even creatief mee zijn. Als ik m'n volledige aangifte doe kan ik nog 600 lappen ofzo :r
2 baantjes enzo. Krant wordt sowieso niks van ingehouden :')
_O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_149260438
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:14 schreef leander93 het volgende:
vanaf wanneer mag je bij EW een taxi bestellen? moet maandagmorgen first thing namelijk 3.5 km lopen vanaf de dichtstbijzijnde (buurt)bus halte, dwars door het buitengebied naar een privéadres.
Zien ze dat zelf niet, of verwachten ze nu echt dat je dat gewoon gaat lopen?

Ik kwam er pas achter toen ik laat thuis kwam na een rit en dus niet meer kon bellen. En volgens de handleiding mag een taxi alleen in overleg. Zou je hiervoor ook het noodnummer kunnen bellen?
Beetje doorlopen en je bent er met 30 minuten. Daar krijg je geen taxi voor.
pi_149260600
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:14 schreef leander93 het volgende:
vanaf wanneer mag je bij EW een taxi bestellen? moet maandagmorgen first thing namelijk 3.5 km lopen vanaf de dichtstbijzijnde (buurt)bus halte, dwars door het buitengebied naar een privéadres.
Zien ze dat zelf niet, of verwachten ze nu echt dat je dat gewoon gaat lopen?

Ik kwam er pas achter toen ik laat thuis kwam na een rit en dus niet meer kon bellen. En volgens de handleiding mag een taxi alleen in overleg. Zou je hiervoor ook het noodnummer kunnen bellen?
Voor 3.5km, echt? Maak er gewoon een mooie wandeling van joh, zeker door buitengebied. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149260659
en aan de andere kant, ik word er toch wel voor betaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door leander93 op 01-02-2015 14:04:54 (d/t) ]
pi_149261307
Kan je die 3,5 km mooi gebruiken om je d/t gebruik te verbeteren ^O^
pi_149261621
Zo beter? heb ik de 3.5 km ook niet meer nodig :s)
pi_149262063
ik heb de buurtbus eens bij busstation Waalwijk zien wegrijden :') . Daarna iets meer dan 5 kilometer moeten lopen. Deed er iets meer dan 50 minuten over. Ik vind de wandelingen niet eens zo slecht, muziek erbij en zo blijf je wel in beweging.
pi_149264854
Die senioren in de buurtbus zijn meestal wel coulant. Ik weet niet over welk gebied het gaat, maar meestal wil de buurtbuschauffeur je wel tussen haltes afgooien als je het netjes vraagt. Moet de straat het natuurlijk wel toelaten.

Ik heb het 1x gehad dat er zelfs een buurtbus me recht voor de deur afzette terwijl dat helemaal niet op de route lag. Dat was alleen wel in zeeland midden in de zomer. Kwam bij dat busstation aan, en ben toen in de buurbus gaan vragen of dat lijn X was(zijn led bord werkte niet) en hij reed langs halte A. 'Nee, ik ben lijn Y. Ik moet wel ongeveer die kant op. Waar moet je precies zijn?' Mooiste was nog dat hij niet begreep hoe zijn PDA werkte, dus het nog gratis was ook 8-)
pi_149265520
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:37 schreef kweenie1 het volgende:
Ik heb het 1x gehad dat er zelfs een buurtbus me recht voor de deur afzette terwijl dat helemaal niet op de route lag.
Wel vaker gehad, in buurtbussen altijd helemaal voorin gaan zitten, beetje praten en ze zetten je overal af ;P Zeker met kloteweer :P

quote:
9s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:07 schreef Amoeba het volgende:
Oki. Even creatief mee zijn.
Dit kon vroeger nog, is inmiddels lastiger met studiekosten, zijn ze strenger op geworden, vroeger gaf ik ook alles op, tot papier en pennen aan toe :') Nu die regels veranderd zijn is daar geen winst meer op te halen.
pi_149265657
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:55 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Wel vaker gehad, in buurtbussen altijd helemaal voorin gaan zitten, beetje praten en ze zetten je overal af ;P Zeker met kloteweer :P

[..]

Dit kon vroeger nog, is inmiddels lastiger met studiekosten, zijn ze strenger op geworden, vroeger gaf ik ook alles op, tot papier en pennen aan toe :') Nu die regels veranderd zijn is daar geen winst meer op te halen.
De meeste buschauffeurs zijn echt wel tof ja. Vaak willen ze ook wel even bellen als je de aansluiting met een andere bus net dreigt te missen en tussen haltes afzetten is vaak ook geen probleem als er een beetje een goede reden voor is. Zeker toen ik een tijdje met krukken liep, is er zelfs weleens een bus terug gereden omdat hij per ongeluk mijn halte voorbij was gereden. :D

En inderdaad, ik denk niet dat je onder bijbetalen uitkomt. Ze zijn tegenwoordig heel streng met aftrekposten helaas.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149266502
Bijna vergeten dat ik morgen twee ritjes had, werd echt een week van tevoren gebeld. Mitsubushi Outlander en een Mazda CX-5, nooit gereden maar lijken me wel toffe wagens :7
أنا مغربي
  zondag 1 februari 2015 @ 16:21:31 #29
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149266595
:r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149266783
:W
أنا مغربي
pi_149266792
Vitesse _O_ _O_ _O_ bedankt.
pi_149266805
Volgens mij reageert moebs op een wedstrijd die zojuist is afgelopen :+
pi_149266985
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:26 schreef Viezze het volgende:
Volgens mij reageert moebs op een wedstrijd die zojuist is afgelopen :+
Oooh _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
أنا مغربي
pi_149267031
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:19 schreef A_Valbuena het volgende:
Bijna vergeten dat ik morgen twee ritjes had, werd echt een week van tevoren gebeld. Mitsubushi Outlander en een Mazda CX-5, nooit gereden maar lijken me wel toffe wagens :7
Klinkt prima. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_149267054
Graag gedaan! :s) Ze kunnen toch nog wel iets :)
pi_149267220
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:37 schreef kweenie1 het volgende:
Die senioren in de buurtbus zijn meestal wel coulant. Ik weet niet over welk gebied het gaat, maar meestal wil de buurtbuschauffeur je wel tussen haltes afgooien als je het netjes vraagt. Moet de straat het natuurlijk wel toelaten.

Idd, in de meeste buurtbussen (iig van Arriva) is het de regel dat je overal kan uitstappen op de route. Zeker in Waalwijk bij v. M. is dat wel handig.

maar ik heb het al opgezocht, het adres ligt niet op de route en de buurtbus komt ook niet echt dichterbij.

Ach, het is wel voor een rx450h, daar heb ik het wel wat voor over :s) (heb sowieso al een passie voor alle auto's waar "RX" in voor komt) We doen het denk ik allemaal om dit soort auto's onder onze kont te krijgen.
pi_149267247
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:40 schreef leander93 het volgende:

[..]

Idd, in de meeste buurtbussen (iig van Arriva) is het de regel dat je overal kan uitstappen op de route. Zeker in Waalwijk bij v. M. is dat wel handig.

maar ik heb het al opgezocht, het adres ligt niet op de route en de buurtbus komt ook niet echt dichterbij.

Ach, het is wel voor een rx450h, daar heb ik het wel wat voor over :s) (heb sowieso al een passie voor alle auto's waar "RX" in voor komt) We doen het denk ik allemaal om dit soort auto's onder onze kont te krijgen.
RX7 _O_
pi_149267326
* brap brap*

wat gaf het weg? :9
pi_149274592
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:19 schreef A_Valbuena het volgende:
Bijna vergeten dat ik morgen twee ritjes had, werd echt een week van tevoren gebeld. Mitsubushi Outlander en een Mazda CX-5, nooit gereden maar lijken me wel toffe wagens :7
Outlander PHEV? Mooie dingen vind ik dat
pi_149274938
Ze hebben me weer een vrijwel onuitvoerbare planning gegeven voor morgen. Met heel veel geluk kan ik enkele minuten voor de uiterste ophaaltijd op het tweede adres zijn :') Goed, we zien het wel
pi_149274943
ik denk dat je alleen een taxi mag als er of geen bus/tram/trein meer rijdt of meer dan 10 km lopen ofso
Zie!
pi_149276043
Amoeba, nog even over je post in het vorig topic, ik werk niet voltijd;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zondag 1 februari 2015 @ 23:04:30 #43
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149282392
Lekker dagje vandaag, of ik nog even 2 Valys ritjes wilde doen was ik wel 1,5u later klaar. Lekker 9,5u gedraaid vandaag :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 1 februari 2015 @ 23:11:11 #44
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149282706
#26 || Luciano da Silva
  zondag 1 februari 2015 @ 23:20:15 #45
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149283048
quote:
Blijkbaar willen wij Chery halen als Vilhena weggaat, dat is toch niet echt Feyenoord-niveau of wat? :{
  zondag 1 februari 2015 @ 23:32:08 #46
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149283486
Chery kan veel beter maar dan moet hij zijn maniertjes afleren. Dat doet hij niet dus zal Feyenoord geen club voor hem zijn. Hopen dat Vilhena blijft ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_149284437
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:34 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Klinkt prima. :Y
Yeppp ^O^. Ook pas om 10:00 ophalen dus kan nog wat uurtjes slaap meepikken strakjes _O_

quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:16 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Outlander PHEV? Mooie dingen vind ik dat
Hoop ook op die ja! En dan lekker in het wit :9~
أنا مغربي
pi_149284500
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 00:01 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Yeppp ^O^. Ook pas om 10:00 ophalen dus kan nog wat uurtjes slaap meepikken strakjes _O_

[..]

Hoop ook op die ja! En dan lekker in het wit :9~
zo ja, verwacht ik fotootje hier :D
  maandag 2 februari 2015 @ 00:19:18 #49
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149284856
Die Amerikanen zijn ook wel enorm geil op zichzelf... Ohja, Super Bowl nu. Ga hem iniedergeval niet helemaal afkijken...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 2 februari 2015 @ 00:46:38 #50
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149285389
Ik sta bij EW op papier maar heb volgens mij mijn laatste ritje in begin 2013 gereden, wat nu?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_149286352
quote:
7s.gif Op maandag 2 februari 2015 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ik sta bij EW op papier maar heb volgens mij mijn laatste ritje in begin 2013 gereden, wat nu?
😂Gewoon je beschikbaarheid weer aanzetten is geen optie?
pi_149288496
quote:
7s.gif Op maandag 2 februari 2015 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ik sta bij EW op papier maar heb volgens mij mijn laatste ritje in begin 2013 gereden, wat nu?
Wat dacht je van een assertiviteitscursus?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 2 februari 2015 @ 08:29:09 #53
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149288594
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 01:40 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

😂Gewoon je beschikbaarheid weer aanzetten is geen optie?
Als ik probeer in te loggen staat er 'toegang geweigerd'
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_149288608
quote:
7s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:29 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Als ik probeer in te loggen staat er 'toegang geweigerd'
Ik denk zomaar dat ze je na twee jaar uit het systeem hebben geflikkerd en dat je dat mailtje even gemist hebt. Uitgeschreven dus. Als je weer wilt werken, zul je opnieuw moeten solliciteren, waarschijnlijk. Maar ik heb opeens een idee! Mail EW zelf en vraag hoe het zit!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarasi op 02-02-2015 08:43:27 ]
Your opinion of me is none of my business.
pi_149288691
Grote sein- en wisselstoring rondom Utrecht CS. Sterkte als je via Utrecht moet reizen. Ik ben vanmiddag zelf rond 1 uur op Utrecht, hopelijk hebben ze 't dan alweer opgelost.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149288721
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:40 schreef trolley het volgende:
Grote sein- en wisselstoring rondom Utrecht CS. Sterkte als je via Utrecht moet reizen. Ik ben vanmiddag zelf rond 1 uur op Utrecht, hopelijk hebben ze 't dan alweer opgelost.
Volgens mij zijn de wissels bevroren want het vriest twee graden. :') Zal om één uur vast wel weer over zijn.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149289195
Zou vandaag eerste college van het nieuwe blok hebben. Die moet ik nu dan maar verzaken.. Vervelend :P
Beter morgen niet, want dan heb ik m'n herkansing.. Facking NS..
pi_149289327
Maandagochtend was hier ook echt weer :') Onze Groningse vrienden hadden me om 8 uur daar besteld, maar toen ik daar om vijf over acht was waren alle lichten nog uit en was er nog geen auto te bekennen :') Nu al een halfuur bij m'n eerste klant want de bus die een keer per uur reed heb ik gemist.
Daardoor is m'n tweede rit geannuleerd maar gelukkig heb ik een andere gekregen, een Auris naar Apeldoorn :D Even wat beter dan een Seat die in de binnenstad van Grunn afgeleverd moest worden :)
pi_149289386
Ik heb wel mooi volgende week pas bibliotheekpracticum, dus woensdag net maar even vol open gegooid. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_149290122
Jammer genoeg moet ik me afmelden voor het karten, blijkt dat ik die vrijdag me bij m'n ouders moet melden omdat m'n opa en oma zestig jaar zijn getrouwd. Een plek extra dus vrij bij Sarasi :P
pi_149290167
Deze week hopelijk 2 volle dagen werken, als ik niet in de goede practicumgroep kan, ben ik komende 1.5 maand geen dag vrij :'(

Kan ik trouwens nog met iemand terugrijden naar Rotterdam na het karten?
  maandag 2 februari 2015 @ 10:19:54 #62
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149290281
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:14 schreef Schaapje96 het volgende:

Kan ik trouwens nog met iemand terugrijden naar Rotterdam na het karten?
Waarschijnlijk kun je wel mee met onze Skoda rijdende arbeider ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149290366
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:12 schreef underground1009 het volgende:
Jammer genoeg moet ik me afmelden voor het karten, blijkt dat ik die vrijdag me bij m'n ouders moet melden omdat m'n opa en oma zestig jaar zijn getrouwd. Een plek extra dus vrij bij Sarasi :P
Plek zat dus nog vanuit Groningen. De Peugeot heeft ook nog 2 plekken vrij. :) Ik hoef alleen Trolley mee te nemen uit Joure.

Gefeliciteerd. ^O^ 60 jaar getrouwd zie je niet vaak meer tegenwoordig.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149290518
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:24 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Plek zat dus nog vanuit Groningen. De Peugeot heeft ook nog 2 plekken vrij. :) Ik hoef alleen Trolley mee te nemen uit Joure.

Gefeliciteerd. ^O^ 60 jaar getrouwd zie je niet vaak meer tegenwoordig.
Als underground afhaakt, heb ik nog twee plekken vrij. Dus dan kunnen jullie eventueel ook allebei bij mij instappen, wel vanaf Groningen dan.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149290835
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als underground afhaakt, heb ik nog twee plekken vrij. Dus dan kunnen jullie eventueel ook allebei bij mij instappen, wel vanaf Groningen dan.
Het is mij allemaal om het even, als ik maar in Utrecht kom :P

Alhoewel bij een vrouw in de auto is altijd +1 :Y)

Gepost vanuit een 5km lange file op de A10 :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149290943
Totale chaos op Utrecht Centraal :+ Gelukkig kan ik met de bus. Loop al dik een uur achter op schema maar dat komt wel goed.
  maandag 2 februari 2015 @ 10:58:01 #67
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149291057
Karten vergeten in mn agenda te knallen, wanneer was het ook alweer? :@
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 2 februari 2015 @ 11:02:23 #68
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149291145
quote:
99s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:58 schreef Fiorano het volgende:
Karten vergeten in mn agenda te knallen, wanneer was het ook alweer? :@
13e geloof ik
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 2 februari 2015 @ 11:04:34 #69
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149291200
Dan haak ik ook af :(. Werken van 14.30 tot 23.00 op de taxi. Zit trouwens wel vlak in de buurt daar, dus als jullie er om 23.00 nog zijn :7

Overigens gaan de financiën ook even hard, zondag naar Feyenoord - DKV en 2 weekjes later naar 020-Legia Warschau met aansluitende stap/casino/drank tripje door A'dam
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149291292
quote:
99s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:04 schreef Fiorano het volgende:
Dan haak ik ook af :(. Werken van 14.30 tot 23.00 op de taxi. Zit trouwens wel vlak in de buurt daar, dus als jullie er om 23.00 nog zijn :7

Overigens gaan de financiën ook even hard, zondag naar Feyenoord - DKV en 2 weekjes later naar 020-Legia Warschau met aansluitende stap/casino/drank tripje door A'dam
Tssk, ik heb gewoon die avond vrij geregeld van de taxi :P Moet dan waarschijnlijk overdag werken, schoolkinderen wegbrengen ofzo :{
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 2 februari 2015 @ 11:10:38 #71
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149291321
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:09 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Tssk, ik heb gewoon die avond vrij geregeld van de taxi :P Moet dan waarschijnlijk overdag werken, schoolkinderen wegbrengen ofzo :{
Ja, was het een beetje vergeten... Maar ze hebben me pas ook al een keer gematst, kan niet aan de gang blijven haha.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 2 februari 2015 @ 11:15:01 #72
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149291438
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:14 schreef Schaapje96 het volgende:
Deze week hopelijk 2 volle dagen werken, als ik niet in de goede practicumgroep kan, ben ik komende 1.5 maand geen dag vrij :'(

Kan ik trouwens nog met iemand terugrijden naar Rotterdam na het karten?
Ik ga naar Vlaardingen dus dat moet kunnen.
pi_149292249
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:48 schreef trolley het volgende:

[..]

Het is mij allemaal om het even, als ik maar in Utrecht kom :P

Alhoewel bij een vrouw in de auto is altijd +1 :Y)

Gepost vanuit een 5km lange file op de A10 :'(
Ik ga je alleen niet ophalen uit Joure. :D Maar zie maar, ik hoor het vanzelf wel.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149292609
Ja ho even, beetje mijn lifts inpikken? :o bist ook een mooie.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149292822
Ik moet me ook afmelden helaas! Ga het allemaal niet redden met de planning anders. :{
  maandag 2 februari 2015 @ 12:09:07 #76
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149292948
Overigens kunnen jullie natuurlijk ook gewoon de Regiotaxi bestellen vanaf het station.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149292955
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:05 schreef Loxodonta het volgende:
Ik moet me ook afmelden helaas! Ga het allemaal niet redden met de planning anders. :{
Bummer! Dan zijn schaapje en ik nog alleen over.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149292997
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:59 schreef Marco001 het volgende:
Ja ho even, beetje mijn lifts inpikken? :o bist ook een mooie.
_O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149293762
Gelukkig heeft Sarasi nog niet gereserveerd :+
pi_149293849
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:35 schreef kweenie1 het volgende:
Gelukkig heeft Sarasi nog niet gereserveerd :+
Daarom heb ik juist nog niet gereserveerd. Er haken altijd nog wel een paar mensen af. :P Ik denk dat ik woensdag of donderdag ga reserveren, dan plemp ik hier het lijstje nog wel een keer met een vetgedrukt verzoek je nu of nooit meer af te melden. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_149293955
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:05 schreef Loxodonta het volgende:
Ik moet me ook afmelden helaas! Ga het allemaal niet redden met de planning anders. :{
Dan moet ik alleen vanuit Arnhem reizen... :{
pi_149294575
Wat kost het karten eigenlijk?
Nee.
pi_149294843
volgens mij zo'n 25 euro voor 2 heats van 12 minuten.
pi_149294971
Potver jongens, wat een chaos weer op het spoor. Ik dwaal nu al bijna 40 minuten rond op Schiphol voor een trein richting Utrecht :')

[ Bericht 0% gewijzigd door trolley op 02-02-2015 13:31:18 ]
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149295157
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Daarom heb ik juist nog niet gereserveerd. Er haken altijd nog wel een paar mensen af. :P Ik denk dat ik woensdag of donderdag ga reserveren, dan plemp ik hier het lijstje nog wel een keer met een vetgedrukt verzoek je nu of nooit meer af te melden. :D
Ik kom dan en slechts dan als Stripe niet afhaakt. Kan natuurlijk niet auti doen als deze baas wel komt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149295202
Ik moet zo vanuit Apeldoorn terug naar Grunn, wordt ook een ommelandse reis langs m'n heimat Deventer :')
pi_149295265
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik kom dan en slechts dan als Stripe niet afhaakt. Kan natuurlijk niet auti doen als deze baas wel komt.
Kleuter. Je krabbelt gewoon terug omdat je weet dat Blacklinings bandit op vijftig keer meer waardering kan rekenen dan jouw rode rammelbak. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_149295287
Op naar UTREG

enige bazen op CS in dat kutdorp?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149295335
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:33 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Kleuter. Je krabbelt gewoon terug omdat je weet dat Blacklinings bandit op vijftig keer meer waardering kan rekenen dan jouw rode rammelbak. :')
Ik kom met d'n 900SS. Dat ding vernedert BL z'n driewielert.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149295355
quote:
6s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik kom met d'n 900SS. Dat ding vernedert BL z'n driewielert.
Droom lekker verder met je ducjes. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_149295488
quote:
6s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:33 schreef Amoeba het volgende:
Op naar UTREG

enige bazen op CS in dat kutdorp?
Succes in de chaos aldaar, of ga je met betrouwbaar vervoer?
pi_149295782
quote:
6s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:33 schreef Amoeba het volgende:
Op naar UTREG

enige bazen op CS in dat kutdorp?
Ik had er allang voorbij kunnen zijn, maar ik sta nog steeds op Schiphol :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149295966




Moet wel even bekennen dat die 900SS van paps is. :@

Dus, welke? _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149296058
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:41 schreef Viezze het volgende:

[..]

Succes in de chaos aldaar, of ga je met betrouwbaar vervoer?
Trein
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149296317
quote:
11s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Trein
Ik rol nu eindelijk. 14:30 op CS, jij?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 2 februari 2015 @ 14:08:18 #96
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149296341
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:33 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Kleuter. Je krabbelt gewoon terug omdat je weet dat Blacklinings bandit op vijftig keer meer waardering kan rekenen dan jouw rode rammelbak. :')
Sowieso is het enige vervoersmiddel dat de 13e op waardering kan rekenen Octo. En dat weet jij ook.
pi_149296357
quote:
6s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Sowieso is het enige vervoersmiddel dat de 13e op waardering kan rekenen Octo. En dat weet jij ook.
Die roze zuurstok? Misschien als we allemaal honger hebben ja.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 2 februari 2015 @ 14:09:10 #98
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149296369
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Die roze zuurstok? Misschien als we allemaal honger hebben ja.
Je bent zelf roze :{w
pi_149296399
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je bent zelf roze :{w
Vanavond word mijn haar weer knalrood geverfd. :7
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 2 februari 2015 @ 14:26:39 #100
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149296966
quote:
6s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Sowieso is het enige vervoersmiddel dat de 13e op waardering kan rekenen Octo. En dat weet jij ook.
Net nog een Octavia in Breukelen gedumpt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149297024
Rode auto's ^O^ (hoewel mijn atm meer grijs dan rood is.. :P )
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149297486
Dus ik krijg net een mailtje dat ik 2 tickets voor de ICE heb gewonnen, omdat ik ooit in de ICE naar Amsterdam een hele korte enquete heb ingevuld voor hen. Dat was toen op weg naar een startadres om de klant op te halen.
Nu kan ik dus een retourtje naar Duitsland of Zwitserland pakken, jammer genoeg niet naar Berlijn. :'(
  maandag 2 februari 2015 @ 15:02:31 #103
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149297985
quote:
6s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Sowieso is het enige vervoersmiddel dat de 13e op waardering kan rekenen Octo. En dat weet jij ook.
Ik wil dan wel eens een rondje meeblaffen, ik ben wel eens benieuwd hoe zo'n gechipte FWD rijdt... 230 paarden had je toch?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 2 februari 2015 @ 15:12:45 #104
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149298271
Trolley nog even een pootje gegeven op UCS.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 2 februari 2015 @ 15:16:53 #105
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149298369
quote:
7s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:02 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik wil dan wel eens een rondje meeblaffen, ik ben wel eens benieuwd hoe zo'n gechipte FWD rijdt... 230 paarden had je toch?
235 ja. Tenminste, in 2007 :P al denk ik niet dat er heel veel vermogen verloren is gegaan, qua acceleratietijden ben ik wel een heel stuk sneller dan standaard.

Bijvoorbeeld 80-120 in 5 heeft ze Autoweek destijds op 9,9 seconden geklokt en ikzelf doe het in 7,8.

Verder wil ik nog wel eens last van wielspin hebben in 1 en 2 :+ Op nat wegdek in 3 ook nog wel.
pi_149298523
waar kon je ook alweer fotos van autos sturen?
Zie!
pi_149298678
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

235 ja. Tenminste, in 2007 :P al denk ik niet dat er heel veel vermogen verloren is gegaan, qua acceleratietijden ben ik wel een heel stuk sneller dan standaard.

Bijvoorbeeld 80-120 in 5 heeft ze Autoweek destijds op 9,9 seconden geklokt en ikzelf doe het in 7,8.

Verder wil ik nog wel eens last van wielspin hebben in 1 en 2 :+ Op nat wegdek in 3 ook nog wel.
Lang leve de ESP :P
Volgens autoweek doet de 207 met mijn motor 80-120 in 5.4/6.8 sec(4e/5e versnelling) best knap. :o Denk dat ik de 80-120 in de 5 in c.a. 8 seconden doe.

Weet iemand of je daar in Utrecht ook een geschikt stuk weg hebt om het te testen? O-)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 2 februari 2015 @ 16:13:56 #108
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149299799
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:30 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Lang leve de ESP :P
Volgens autoweek doet de 207 met mijn motor 80-120 in 5.4/6.8 sec(4e/5e versnelling) best knap. :o Denk dat ik de 80-120 in de 5 in c.a. 8 seconden doe.

Weet iemand of je daar in Utrecht ook een geschikt stuk weg hebt om het te testen? O-)
Dat is best snel van die 207 ja. In z'n 4 doe ik het in 6,8...

Maar goed, eigenlijk moet je die sprint dan ook in 3 doen, dan zit ik onder de 5 seconden :7
  maandag 2 februari 2015 @ 16:30:51 #109
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149300300
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

235 ja. Tenminste, in 2007 :P al denk ik niet dat er heel veel vermogen verloren is gegaan, qua acceleratietijden ben ik wel een heel stuk sneller dan standaard.

Bijvoorbeeld 80-120 in 5 heeft ze Autoweek destijds op 9,9 seconden geklokt en ikzelf doe het in 7,8.

Verder wil ik nog wel eens last van wielspin hebben in 1 en 2 :+ Op nat wegdek in 3 ook nog wel.
Zie ik je dit weekend nou nog?
#26 || Luciano da Silva
pi_149300646
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:15 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik ga naar Vlaardingen dus dat moet kunnen.
Aah top! Moet uiteindelijk naar Zuidplein of Slinge, dus elk metrostation is wel prima :P
  maandag 2 februari 2015 @ 16:49:36 #111
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149300882
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:30 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Zie ik je dit weekend nou nog?
Zeker! Zondag was het plan geloof ik? Ben zaterdag iig vanaf een uur of 4 's middags in Grunn.
pi_149302520
Morgen Sneek - Grunn. Hopen op nog een ritje erachteraan :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 2 februari 2015 @ 18:03:02 #113
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149302774
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Zeker! Zondag was het plan geloof ik? Ben zaterdag iig vanaf een uur of 4 's middags in Grunn.
Als mijn wedstrijd niet doorgaat zaterdag dan kan het miss ook wel even. We appen wel!
#26 || Luciano da Silva
pi_149302844
Je mag ook wel naar de mercedes amg rs140l superlegera van mijn ouders komen kijken als je er toch bent.
pi_149304942
Zo, dat waren twee heerlijke ritjes voor vandaag. Moet zeggen dat ik geen moer snapte van die Outlander PHEV en ik eindigde met een verbrande rug doordat die stoel(verwarming) op 9000+ graden stond en ik maar niet kon vinden hoe dat kutding uitmoest _O-.

Nu alweer thuis, net gebeld voor weer twee ritjes morgen. VW Golf en een Seat Leon. :s) Amsterdam - Ede en vervolgens Oss - Aalsmeer
أنا مغربي
pi_149304958
Kwart over 6 uit huis stappen is toch echt te vroeg :'( . Ik heb tussen de ritten door nergens last van gehad, omdat daar alles met de bussen ging gelukkig. Had wel een file van ongeveer 40 minuten tijdens mijn eerste ritje waardoor ik een kwartiertje later was bij mijn tweede ritje. Dus ik bel de planning op dat ik een kwartiertje later zou zijn zeiden ze dat dat onder deze omstandigheden niet eens de moeite waard was om door te geven :') . Mocht het meer dan een uur worden hoefde ik pas te bellen :7 . De terugweg van Purmerend naar Breda was echt een hel. Uiteindelijk heb ik er vijf uur over gedaan. Zelfs een uur om een punt vastgestaan in de intercity direct vanwege mankementen. Ik vond het niet zo erg, wordt toch uitbetaald en heb lekker seizoen 4 van homeland kunnen kijken ^O^ .
pi_149305439
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:40 schreef leander93 het volgende:

[..]

Idd, in de meeste buurtbussen (iig van Arriva) is het de regel dat je overal kan uitstappen op de route. Zeker in Waalwijk bij v. M. is dat wel handig.
"Jong, dat is nog 20 minuten lopen, ik rij wel ff om, vindt hij vast niet erg" - Buurtbuschauffeur wijzend naar patser achterin de bus.
  maandag 2 februari 2015 @ 20:38:16 #118
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_149308032
Altijd leuk die buurtbussen ja. Werk er zelf ook op, maar dan betaald. Prachtige bijbaan _O-
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_149308806
Pfff. Vanochtend 8 uur de deur uitgestapt, nu net 20 minuten weer thuis. Ik had onderweg een heel mooi lief dagboek verhaal voor jullie bedacht, maar daar heb ik geen zin meer in om dat helemaal te typen.

Tldr; kut file, kut weer, kut OV, kut Utrecht CS en kut Groningen.

Anti klacht: Moebs nog net kunnen meeten in de hel van Utrecht CS.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149309117
Morgen Nijmegen-Diemen in een Fiat Punto en Leidschendam-Amersfoort in een Up! ;(

Matige auto's dus, wel een lange dag want moet ook nog ergens 1.5 uur wachten aangezien rit 2 pas na 15:00 mag worden opgehaald.
pi_149309227
Morgen college van negen tot elf, daarna m'n beschikbaarheid direct maar even opengooien. Hopelijk kan ik nog een spoedje meepakken. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149310257
Klinkt allemaal goed, wel werk, hopelijk eind van de week ook nog wat in Leeuwarden
pi_149310519
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:29 schreef Drowzz het volgende:
Klinkt allemaal goed, wel werk, hopelijk eind van de week ook nog wat in Leeuwarden
Aan mij zal het niet liggen. Vandaag was de enige dag dat ik kon werken, gelijk maar even 11,5 uur gedraaid :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149310951
Vandaag zag ik een collega met gilet, dus vermoedelijk in driedelig pak. Nou zou het natuurlijk kunnen dat het een privechauffeur is die later op de dag nog een rit moest dan, dan bij deze mijn excuses. Maar anders ben je wel echt een ongelofelijke treurwilg :')
pi_149311584
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:45 schreef Viezze het volgende:
Vandaag zag ik een collega met gilet, dus vermoedelijk in driedelig pak. Nou zou het natuurlijk kunnen dat het een privechauffeur is die later op de dag nog een rit moest dan, dan bij deze mijn excuses. Maar anders ben je wel echt een ongelofelijke treurwilg :')
Bij de grote A in Almere kom ik die regelmatig tegen man.. Vlinderdas en al :')
أنا مغربي
pi_149311681
Vlinderdas serieus?
pi_149312058
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:00 schreef Viezze het volgende:
Vlinderdas serieus?
Haha heel netjes allemaal... gaan jullie nog altijd op nette schoenen en pantalon en blouse? (mijn nette schoenen zijn laatst helemaal verpest door 1 regenbui :( )
pi_149312106
Nee. Met dit weer ga ik niet mijn nette schoenen aandoen, die kan ik na een week dan wel weggooien.
pi_149312246
Mijn nette schoenen zijn de laatste keer dat ik werkte helemaal kapot gegaan, toen ik thuis de schoen uittrok viel van ellende de zool er af. Tot de vakantie heb ik hertentamens en andere deadlines dus ga in de vakantie wel nieuwe halen
pi_149312323
Het scheelt wel dat dit mijn volgende week alweer mijn laatste week is bij EW. Zo'n controle kan me dan aan mijn reet oxideren.
pi_149312358
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:12 schreef Viezze het volgende:
Het scheelt wel dat dit mijn volgende week alweer mijn laatste week is bij EW. Zo'n controle kan me dan aan mijn reet oxideren.
Ga alsjeblieft hiken in een piratenpak :7
pi_149312418
Ik ben afgelopen zomer zelfs weleens in een niet zo degelijk jurkje gaan hiken, helemaal geen commentaar op gehad van de LM. En ik heb meestal nette sneakers aan, nu bruine winterschoenen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149312517
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:13 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Ga alsjeblieft hiken in een piratenpak :7
_O-
pi_149312544
Ik heb (ja daar komt het verhaal weer) dus van de zomer bij een grote leasemaatschapij gewerkt, en ik vroeg dat dus aan een paar mensen die daar werkten over hoe hikers eruit zagen. Ze zeiden ja als iemand er echt als een sjonnie bijloopt bellen we easyway, maar als ie er gewoon verzorgd uitziet en normale kleren aanheeft hadden ze er geen problemen mee, en dat is dus waar vaak controle is.
pi_149312681
quote:
Cashanova haha
  maandag 2 februari 2015 @ 22:21:34 #137
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149312694
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:15 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben afgelopen zomer zelfs weleens in een niet zo degelijk jurkje gaan hiken, helemaal geen commentaar op gehad van de LM. En ik heb meestal nette sneakers aan, nu bruine winterschoenen. :)
Je bedoelt eigenlijk dat je de monteurs op zat te geilen om even lekker direct te zijn.

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149312768
Voortaan dus mooi op degelijke sneakers gaan :)
pi_149312812
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je bedoelt eigenlijk dat je de monteurs op zat te geilen om even lekker direct te zijn.

Nee. :') Van LM naar privéadres dus van monteurs was geen sprake.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 2 februari 2015 @ 22:24:13 #140
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149312823
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:23 schreef Drowzz het volgende:
Voortaan dus mooi op degelijke sneakers gaan :)
Degelijk en sneakers in een zin.

Net als 'net' en sneakers.

Sterf allemaal :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149312921
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee. :') Van LM naar privéadres dus van monteurs was geen sprake.
Je wou gewoon een lift vanaf privé adres terug :')
pi_149312980
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:26 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Je wou gewoon een lift vanaf privé adres terug :')
Het was gewoon snikheet en ik heb geen degelijke jurkjes. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_149313023
Ieder vrouw moet toch minimaal een lbd in haar kast hebben
pi_149313026
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Degelijk en sneakers in een zin.

Net als 'net' en sneakers.

Sterf allemaal :')
Kan ook op airmax gaan haha
  maandag 2 februari 2015 @ 22:27:57 #145
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149313028
If you have it, flaunt it.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 2 februari 2015 @ 22:28:45 #146
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149313067
Daarom hang ik vaak ff m'n leuter uit de gulp als ik een lift wil van een privé adres
  maandag 2 februari 2015 @ 22:29:12 #147
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149313078
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:27 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Kan ook op airmax gaan haha
Als ik een hiker zie op Airmax ga ik lachen. Zo hard op de grond dat jij op je vieze Airmax omkijkt en je zelfs beter voelt dan ik, omdat het lijkt alsof ik totally insane bad ga. Maar de werkelijke reden is dat jij en je vieze Airmax mij suïcidale neigingen geven die mij tot waanzin drijven.

Airmax :r
Nike :r sowieso
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 2 februari 2015 @ 22:30:14 #148
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149313118


Omwille van haar zou ik wel PVDA stemmen. c_/
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149313121
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:28 schreef Wave103 het volgende:
Daarom hang ik vaak ff m'n leuter uit de gulp als ik een lift wil van een privé adres
pi_149313129
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Als ik een hiker zie op Airmax ga ik lachen. Zo hard op de grond dat jij op je vieze Airmax omkijkt en je zelfs beter voelt dan ik, omdat het lijkt alsof ik totally insane bad ga. Maar de werkelijke reden is dat jij en je vieze Airmax mij suïcidale neigingen geven die mij tot waanzin drijven.

Airmax :r
Nike :r sowieso
Haha boef, ze staan ergens opgeborgen in de kast, weet niet eens of ze nog passen :p
  maandag 2 februari 2015 @ 22:30:34 #151
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149313134
Piemel in WGR ban
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 2 februari 2015 @ 22:31:00 #152
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149313153
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:30 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Haha boef, ze staan ergens opgeborgen in de kast, weet niet eens of ze nog passen :p
Ga ze zoeken, pak een gasbrander en burn that shit. Destroy the evidence.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149313176
[quote]0s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:30 schreef Drilboor het volgende:

[..]
pi_149313188
[quote]0s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:30 schreef Drilboor het volgende:

[..]
~O>
  maandag 2 februari 2015 @ 22:32:18 #155
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149313207
_O- _O- _O-
pi_149313214
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:31 schreef Drilboor het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 2 februari 2015 22:30 schreef Drilboor het volgende:

[..]
dan moet je wel op edit klikken ipv quote

pi_149313226
Jaaaaaaa godverdomme laat ook maar
  maandag 2 februari 2015 @ 22:33:34 #158
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149313269
Faalhaas :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149313273
Moeilijk he fokken met je leuter in je hand
pi_149313378
:D Ragequit!
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149313390
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:33 schreef Viezze het volgende:
Moeilijk he fokken met je leuter in je hand
_O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_149313463
Ik stel overigens voor om een dresscode in te stellen de 13de, allemaal op je nikes.
pi_149313507
Ik heb geen nikes, gelukkig. :{w
Your opinion of me is none of my business.
pi_149313530
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:41 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb geen nikes, gelukkig. :{w
Kope Kope kopeeee
pi_149313566
Als Nike de dresscode wordt, haak ik bij deze af! :N
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149313664


Amoeba, zijn dit geen mooie schoenen voor jou?
pi_149313683
Kleurt mooi bij z'n motor
pi_149313704
Hahaha inderdaad.
  maandag 2 februari 2015 @ 22:49:04 #169
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149313775
:')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149314459
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:30 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]

Omwille van haar zou ik wel PVDA stemmen. c_/
Oh wat een pareltje, loopt die ook bij EW/AR rond O~)
pi_149314657
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 23:10 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Oh wat een pareltje, loopt die ook bij EW/AR rond O~)
Was dit maar zo ja :')
أنا مغربي
  maandag 2 februari 2015 @ 23:20:03 #172
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149314748
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 23:10 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Oh wat een pareltje, loopt die ook bij EW/AR rond O~)
Nee ze werkt ergens voor de gemeente voor de PVDA.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149314947
Zal mijn nikes vast klaarzetten. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149317185
quote:
13s.gif Op maandag 2 februari 2015 23:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee ze werkt ergens voor de gemeente voor de PVDA.
Je bedoelt dat ze gemeenteraadslid is (jongste van NL) en nog studeert ;)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 08:29:19 #175
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_149318010
Gisteren nog vrolijk met twee EW'ers tijdje staan praten. Valt best mee wat een auti's het zijn :D
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_149318055
Momenteel 67 files en het is glad buiten :) succes vandaag
pi_149318254
http://m.telegraaf.nl/article/23632965
Goed. :')
I.g. dan niet meer zoveel ecodieseltjes voor jullie :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 3 februari 2015 @ 08:55:44 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149318285
Niks mis met AirMax

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:06:34 #179
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_149318429
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 08:34 schreef Drowzz het volgende:
Momenteel 67 files en het is glad buiten :) succes vandaag
En EW doet gek. Moest auto ophalen, kom ik daar. 'Neehoor, hoeft niets opgehaald te worden. Alleen langsgebracht.' :')

Edit: weer lekker naar huis :')

[ Bericht 8% gewijzigd door gazhims3lv op 03-02-2015 09:14:44 ]
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:38:08 #180
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149318801
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 23:27 schreef Marco001 het volgende:
Zal mijn nikes vast klaarzetten. :)
Pauperschoeisel.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149318906
Lekker weertje buiten, wel echt verdomd glad :P. Wachten op de bus @ bijlmer arena om auto nummer 1 op te halen
أنا مغربي
pi_149319042
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 08:55 schreef joppie_saus het volgende:
Niks mis met AirMax

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
AirMax *O*
Free Run *O*

Mijn dag begint ook lekker met 25 min vertraging :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:01:22 #183
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149319190
Airmax"jes" :')

Leren schoeisel _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:47:57 #184
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149320247
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:52 schreef yosander het volgende:

[..]

AirMax *O*
Free Run *O*

Mijn dag begint ook lekker met 25 min vertraging :P
Heb nu Roshe Run, Olive Green _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#26 || Luciano da Silva
pi_149320380
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Heb nu Roshe Run, Olive Green _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vind ik echt lelijk haha. Die airmax daarintegen
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:02:28 #186
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149320634
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:52 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Die vind ik echt lelijk haha. Die airmax daarintegen
'
Roshe's wegen niks, dus je merkt niet dat je schoenen aan hebt. Superfijn :)
#26 || Luciano da Silva
pi_149321016
Nike. :') Gewoon fatsoenlijke British Knights aandoen, als je op sneakers wil lopen. Al heb ik nu ook twee paar Bjorn Borg die prima zitten en er niet al te lelijk uitzien. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk weer op hakken lopen. :')
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:25:49 #188
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149321261
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:16 schreef Sarasi het volgende:
Nike. :') Gewoon fatsoenlijke British Knights aandoen, als je op sneakers wil lopen. Al heb ik nu ook twee paar Bjorn Borg die prima zitten en er niet al te lelijk uitzien. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk weer op hakken lopen. :')
Een vrouw hóórt op hakken. Vrouwen op Nike's is helemaal the Horror
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:26:52 #189
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149321282
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Heb nu Roshe Run, Olive Green _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man man
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149321483
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:25 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Een vrouw hóórt op hakken. Vrouwen op Nike's is helemaal the Horror
Deze vrouw mág tijdelijk niet op hakken. }:| Al heb ik sinds de fysiotherapie van gisteren aanzienlijk minder pijn dus wie weet zitten we eindelijk op het goede spoor en kan ik binnenkort weer hardlopen en op hakken ronddrentelen. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:54:02 #191
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149322015
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:34 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Deze vrouw mág tijdelijk niet op hakken. }:| Al heb ik sinds de fysiotherapie van gisteren aanzienlijk minder pijn dus wie weet zitten we eindelijk op het goede spoor en kan ik binnenkort weer hardlopen en op hakken ronddrentelen. *O*
Ik denk dat ik moet toegeven en een foto van die knie moet laten maken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149322199
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik denk dat ik moet toegeven en een foto van die knie moet laten maken.
Onzin. Gewoon eerst huisarts en fysiotherapie proberen en als dat niet werkt, in combinatie met rust houden, kun je kijken of er iets stuk is.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:06:09 #193
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149322308
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Man man man
Ik het een keer met je eens :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:34:02 #194
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149323025
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:34 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Deze vrouw mág tijdelijk niet op hakken. }:| Al heb ik sinds de fysiotherapie van gisteren aanzienlijk minder pijn dus wie weet zitten we eindelijk op het goede spoor en kan ik binnenkort weer hardlopen en op hakken ronddrentelen. *O*
Dat is redelijk fuck ja
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Onzin. Gewoon eerst huisarts en fysiotherapie proberen en als dat niet werkt, in combinatie met rust houden, kun je kijken of er iets stuk is.
Mwah, zo ben ik ooit 3,5 jaar lang aan het lijntje gehouden. Eindigde met een zwarte operatie en 6 weken plat...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149323108
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dat is redelijk fuck ja

[..]

Mwah, zo ben ik ooit 3,5 jaar lang aan het lijntje gehouden. Eindigde met een zwarte operatie en 6 weken plat...
Ja ik loop ook al zeven jaar met een kutknie, maar pas sinds de herfst is het echt erger geworden. Niks te zien op de MRI, niet op de röntgenfoto's... En fysiotherapie maakte het alleen maar erger. Maar ik zit nu bij de fysio in het ziekenhuis en dat lijkt voorlopig wel goed te gaan. Over drie weken weer een afspraak met een arts en als er dan geen verbetering is, moet ik alsnog een operatie, maar het ziet er nu gelukkig goed uit. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:46:34 #196
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149323355
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja ik loop ook al zeven jaar met een kutknie, maar pas sinds de herfst is het echt erger geworden. Niks te zien op de MRI, niet op de röntgenfoto's... En fysiotherapie maakte het alleen maar erger. Maar ik zit nu bij de fysio in het ziekenhuis en dat lijkt voorlopig wel goed te gaan. Over drie weken weer een afspraak met een arts en als er dan geen verbetering is, moet ik alsnog een operatie, maar het ziet er nu gelukkig goed uit. *O*
Ze kwamen er bij mij achter dat m'n heup niet helemaal goed verder gegroeid was en de kom dus te kort was. Kwamen ze pas achter toen er een gepensioneerde arts naar keek omdat hij mijn klachten zo vaag vond. Die printte gewoon de foto uit en met een paar lijntjes zetten had hij het voor elkaar...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149323513
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:46 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ze kwamen er bij mij achter dat m'n heup niet helemaal goed verder gegroeid was en de kom dus te kort was. Kwamen ze pas achter toen er een gepensioneerde arts naar keek omdat hij mijn klachten zo vaag vond. Die printte gewoon de foto uit en met een paar lijntjes zetten had hij het voor elkaar...
Handig. :') Bij mij zoeken ze het nu ook in de heup ja. Ik heb al eens eerder fysiotherapie gehad voor mijn rug omdat mijn bekken gedraaid en gekanteld staat, en nu blijkt dat mijn heup naar buiten valt als ik op mijn rechterbeen sta. Waarschijnlijk komen daar de klachten vandaan. :)
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:01:07 #198
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149323694
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:53 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Handig. :') Bij mij zoeken ze het nu ook in de heup ja. Ik heb al eens eerder fysiotherapie gehad voor mijn rug omdat mijn bekken gedraaid en gekanteld staat, en nu blijkt dat mijn heup naar buiten valt als ik op mijn rechterbeen sta. Waarschijnlijk komen daar de klachten vandaan. :)
Te triest voor woorden inderdaad, en 100% geluk dat die oude kerel nog eens naar mij wilde kijken. "Kluste" destijds 2 halve dagdelen bij in het ziekenhuis van m'n ma en zo ben ik er gekomen. Sindsdien het vertrouwen in huisartsen etc een beetje verloren...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149323837
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:01 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Te triest voor woorden inderdaad, en 100% geluk dat die oude kerel nog eens naar mij wilde kijken. "Kluste" destijds 2 halve dagdelen bij in het ziekenhuis van m'n ma en zo ben ik er gekomen. Sindsdien het vertrouwen in huisartsen etc een beetje verloren...
Je moet soms heel assertief zijn en blijven zeiken ja, anders kom je nergens. Gelukkig werkt mijn vader in een ziekenhuis, dus die kan heel goed blijven zeiken. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_149324250
Na j** heeft EW opnieuw een nieuwe planner hoor ik net :P. Iets met een n**** ofzo?
أنا مغربي
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:33:13 #201
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149324515
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Onzin. Gewoon eerst huisarts en fysiotherapie proberen en als dat niet werkt, in combinatie met rust houden, kun je kijken of er iets stuk is.
Bedankt doc. Die knie houdt al bijna een jaar rust.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149324576
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Bedankt doc. Die knie houdt al bijna een jaar rust.
Ohja, dus je rent helemaal niet, al een jaar niet, zelfs geen meter, zit nooit in kleermakerszit, nooit op je knieën, nooit sta je maar alleen op dat been en je weet precies welke bewegingen je moet vermijden om hem niet te belasten. Als je nou eerst eens gewoon naar de huisarts gaat. :')
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:49:06 #203
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149324976
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ohja, dus je rent helemaal niet, al een jaar niet, zelfs geen meter, zit nooit in kleermakerszit, nooit op je knieën, nooit sta je maar alleen op dat been en je weet precies welke bewegingen je moet vermijden om hem niet te belasten. Als je nou eerst eens gewoon naar de huisarts gaat. :')
Okay doc.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:08:50 #204
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149325560
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Okay doc.
Je duikt nog, lijkt me ook redelijk belastend.

*Godver, ik weet op de 1 of andere manier iets van Moeb's z'n privé leven*
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:17:55 #205
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149325848
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:08 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Je duikt nog, lijkt me ook redelijk belastend.

*Godver, ik weet op de 1 of andere manier iets van Moeb's z'n privé leven*
Valt eigenlijk wel mee. Ik vind duiken vooral geestelijk vermoeiend. Alleen met het enteren en verlaten van het water zit je met het maximale gewicht, dat is even werken ja.

Toegeven, aan het oppervlak vinnen is een uitputtingsslag.

Moebs z'n privé leven is echt boeiend ja. :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149326669
Ze zijn verdomme begonnen met heien voor mijn raam. Hopelijk belt AR zo voor een ritje voor morgen want als ik dan de hele dag in deze herrie moet zitten, knalt mijn humeur ook direct stuk.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149327571
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:43 schreef Sarasi het volgende:
Ze zijn verdomme begonnen met heien voor mijn raam. Hopelijk belt AR zo voor een ritje voor morgen want als ik dan de hele dag in deze herrie moet zitten, knalt mijn humeur ook direct stuk.
Zal nog wel een tijdje gaan duren dat bouwen daar of niet _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149327600
Er staat in het contract dat ik toegestuurd heb gekregen dat ik als PC ¤8,55 bruto per uur ga verdienen.
Dit klopt toch niet als je 22 jaar bent?
pi_149327655
Over loon gesproken...gaat de loonsverhoging bij AR in per de maand waarin je jarig bent?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149327705
Morgen Mijdrecht-Nieuwegein en De Meern-Amsterdam met een Ford Fiesta & een Peugeot 308

Prima dagje, vooral dat nummer 1 pas om 10:30 opgehaald moet worden O+

Kreeg die ritjes inderdaad van N****. :P
pi_149327792
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:14 schreef yosander het volgende:

[..]

Zal nog wel een tijdje gaan duren dat bouwen daar of niet _O-
Nou, waar ze nu mee bezig zijn is de laatste fase. Dus na deze huizen zijn ze klaar. Maar aan die vlak voor mijn raam zijn ze in april begonnen en die zijn net één of twee maanden af. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_149328199
Ow ik zie het al. Het klopt wel. Ik meen me echt te herinneren dat dit 9 euro nog wat was. Best een laag salaris eigenlijk haha
pi_149328264
Lekker, ik heb al een uur rondgelopen door een winkelcentrum in Leidschendam, een uur koffie gedronken in een café en werd net gebeld dat de inspectie nog later is en ik nog drie kwartier moet wachten.

straks in amersfoort dus waarschijnlijk afleveren bij dat tankstation en daarna nog terug naar Nijmegen
pi_149328347
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:36 schreef Officier het volgende:
Ow ik zie het al. Het klopt wel. Ik meen me echt te herinneren dat dit 9 euro nog wat was. Best een laag salaris eigenlijk haha
Mja wel chill baantje, beetje touren
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:11:45 #215
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_149329373
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:40 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Mja wel chill baantje, beetje touren
...

Het is echt niet de grote roze wolk waar wel eens over gesproken wordt. Je moet vaak een teringend lopen en het papierwerk is ook niet mis. Het rijden zelf is zeer tof, dat zeker.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:12:35 #216
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149329398
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:11 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

...

Het is echt niet de grote roze wolk waar wel eens over gesproken wordt. Je moet vaak een teringend lopen en het papierwerk is ook niet mis. Het rijden zelf is zeer tof, dat zeker.
En jij huilt ontzettend.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149330583
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:11 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

...

Het is echt niet de grote roze wolk waar wel eens over gesproken wordt. Je moet vaak een teringend lopen en het papierwerk is ook niet mis. Het rijden zelf is zeer tof, dat zeker.
Papierwerk? Je bedoelt dat ene briefje invullen ter plaatse, een handtekening roggelen en achteraf even in vijf minuten doorgeven wanneer je waar was? :P Overigens is een beetje doorstappen best aan te bevelen voor de gemiddelde Fokker en als je lopen al vervelend vindt, moet je eens ander werk proberen. Supermarkt, hele dag staan/lopen. Promotiewerk, hele dag buiten staan/lopen. Shell, hele dag staan en schoonmaken. Administratiewerk, bloedende vingertoppen van alle papiersneetjes en een verrotte rug omdat je de hele dag zit. Het loon ligt daarbij nog eens boven het minimumloon, wat tegenwoordig ook best een uitzondering genoemd mag worden. Maar als je niet van autorijden houdt, dan is dit inderdaad wellicht niet een baantje voor jou.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:48:59 #218
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149330659
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Papierwerk? Je bedoelt dat ene briefje invullen ter plaatse, een handtekening roggelen en achteraf even in vijf minuten doorgeven wanneer je waar was? :P Overigens is een beetje doorstappen best aan te bevelen voor de gemiddelde Fokker en als je lopen al vervelend vindt, moet je eens ander werk proberen. Supermarkt, hele dag staan/lopen. Promotiewerk, hele dag buiten staan/lopen. Shell, hele dag staan en schoonmaken. Administratiewerk, bloedende vingertoppen van alle papiersneetjes en een verrotte rug omdat je de hele dag zit. Het loon ligt daarbij nog eens boven het minimumloon, wat tegenwoordig ook best een uitzondering genoemd mag worden. Maar als je niet van autorijden houdt, dan is dit inderdaad wellicht niet een baantje voor jou.
Samengevat: jij = :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149330703
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Samengevat: jij = :'(
Je hebt weer zin in een discussie? :')
pi_149330829
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Samengevat: jij = :'(
Oh nee hoor, ik heb eigenlijk van elk bijbaantje genoten, behalve van de Shell. Maar dankzij de Shell kon ik op vakantie, dus daar heb ik ook een goed gevoel aan over gehouden. Ik ben niet zo snel chagrijnig. :P
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:57:07 #221
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149330913
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oh nee hoor, ik heb eigenlijk van elk bijbaantje genoten, behalve van de Shell. Maar dankzij de Shell kon ik op vakantie, dus daar heb ik ook een goed gevoel aan over gehouden. Ik ben niet zo snel chagrijnig. :P
Ik bedoelde eigenlijk die vent.

En DrSnuggle, altijd he.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149330955
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk die vent.

En DrSnuggle, altijd he.
Dat was dan ook weer niet mijn samenvatting, maar maak ervan wat je leuk vindt. :P Nog niet gebeld/gemaild voor morgen overigens en ik word inmiddels echt gallisch van die heimachine. Iemand ritjes voor mij, alsjeblieeefft?! :'(
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:59:43 #223
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149331017
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat was dan ook weer niet mijn samenvatting, maar maak ervan wat je leuk vindt. :P Nog niet gebeld/gemaild voor morgen overigens en ik word inmiddels echt gallisch van die heimachine. Iemand ritjes voor mij, alsjeblieeefft?! :'(
Ik was House aan het kijken en trok ineens uit paniek mijn telefoon uit mijn broekzak omdat ie op stil stond. Autoreset had al gebeld. :'(

Maar boeiend, maandag al gewerkt, pak morgen wel 'n spoedje ofzo.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:01:42 #224
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149331087
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Papierwerk? Je bedoelt dat ene briefje invullen ter plaatse, een handtekening roggelen en achteraf even in vijf minuten doorgeven wanneer je waar was? :P Overigens is een beetje doorstappen best aan te bevelen voor de gemiddelde Fokker en als je lopen al vervelend vindt, moet je eens ander werk proberen. Supermarkt, hele dag staan/lopen. Promotiewerk, hele dag buiten staan/lopen. Shell, hele dag staan en schoonmaken. Administratiewerk, bloedende vingertoppen van alle papiersneetjes en een verrotte rug omdat je de hele dag zit. Het loon ligt daarbij nog eens boven het minimumloon, wat tegenwoordig ook best een uitzondering genoemd mag worden. Maar als je niet van autorijden houdt, dan is dit inderdaad wellicht niet een baantje voor jou.
Dagen doorbrengen in het OV, altijd netjes gekleed moeten zijn,door weer en wind auto's ophalen. De ellendige terugreis altijd naar huis, het zelf moeten regelen van navigatie, Enige collegialiteit is via een internetforum, afhankelijk zijn van een telefoontje of je de dag mag werken. Altijd hetzelfde monotone werk doen.


Ik kan genoeg nadelen ervan verzinnen,het is geen heus geen ultiem werk hoor ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:02:50 #225
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149331135
Ohja en soms uren te moeten wachten voordat de klant er is. En de onbereikbaarheid van de planning buiten kantooruren ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149331169
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:01 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Dagen doorbrengen in het OV, altijd netjes gekleed moeten zijn,door weer en wind auto's ophalen. De ellendige terugreis altijd naar huis, het zelf moeten regelen van navigatie, Enige collegialiteit is via een internetforum, afhankelijk zijn van een telefoontje of je de dag mag werken. Altijd hetzelfde monotone werk doen.

Ik kan genoeg nadelen ervan verzinnen,het is geen heus geen ultiem werk hoor ;)
Nouja, voor mij zijn dat geen nadelen. Ik houd van treinreizen, kleed me amper anders voor werk dan dagelijks (alleen de zwarte broek), ik houd wel van weer en wind, terugreis naar huis vind ik nog beter dan het autorijden, lekker studeren in een schommelende trein, navigatiesysteem heb ik gewoon gekregen van mijn moeder, had ze over en bij mij is toch echt elke dag wel anders. :) Alleen het uitzendsysteem is een nadeel ja, maar de flexibiliteit is dan weer een enorm voordeel voor mij. Dus wat ik zei, het hangt er vanaf wat je zoekt in een bijbaan. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149331210
Och, die nadelen. Alleen het weer en weinig collegialiteit (des te leuker als je een college tegenkomt :P) kan ik me in vinden. Wel eens in de horeca gewerkt :D?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149331260
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:04 schreef yosander het volgende:
Och, die nadelen. Alleen het weer en weinig collegialiteit (des te leuker als je een college tegenkomt :P) kan ik me in vinden. Wel eens in de horeca gewerkt :D?
Ik vind het altijd heel gezellig als ik jou tegenkom hoor.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:08:15 #229
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149331322
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nouja, voor mij zijn dat geen nadelen. Ik houd van treinreizen, kleed me amper anders voor werk dan dagelijks (alleen de zwarte broek), ik houd wel van weer en wind, terugreis naar huis vind ik nog beter dan het autorijden, lekker studeren in een schommelende trein, navigatiesysteem heb ik gewoon gekregen van mijn moeder, had ze over en bij mij is toch echt elke dag wel anders. :) Alleen het uitzendsysteem is een nadeel ja, maar de flexibiliteit is dan weer een enorm voordeel voor mij. Dus wat ik zei, het hangt er vanaf wat je zoekt in een bijbaan. ;)
Tsja, bij mij waren de ritten soms behoorlijk lang buszitten de daar werd ik behoorlijk Gallisch van. En als je voor EW loopt moet je wel netjes gekleed zijn. Ik vond het wel leuk om te doen hoor maar ik vind bezorgertje spelen veel leuker dan hiker... Enige nadeel is dat je de leuke auto's mist.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:09:36 #230
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149331351
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:04 schreef yosander het volgende:
Och, die nadelen. Alleen het weer en weinig collegialiteit (des te leuker als je een college tegenkomt :P) kan ik me in vinden. Wel eens in de horeca gewerkt :D?
Ik mag graag een collega bellen om mijn frustratie even te uiten. En samen om 5 uur nog een biertje drinken vind ik ook zeer geschikt..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:23:14 #231
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149331769
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik vind het altijd heel gezellig als ik jou tegenkom hoor.
Alleen is jouw Dagelijkse Hoeveelheid Moebs wel snel overschreden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:31:06 #232
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149331977
Regiotaxi rijden is toch wel by far het meest relaxte baantje. Geen OV gedoe, lekker in de auto (al moet je er soms even uit voor Rollators/Scootmobiels/Rolstoelen), redelijke comfortabele auto's en genoeg fooi. Ohja, en lekker boven minumumloon werken.

Daarna is hiken prima, lekker flexibel, beetje betaald series kijken en als je creatief kunt boekhouden hoef je echt niets in je eigen tijd te doen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149332270
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik vind het altijd heel gezellig als ik jou tegenkom hoor.
:*

Nog geen werk hier ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:55:15 #234
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149332729
Ben ik even blij dat ik alsnog gebeld ben:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149332908
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:55 schreef Amoeba het volgende:
Ben ik even blij dat ik alsnog gebeld ben:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matig hoor maar 204pk uit een 2.8l :6
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149332941
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:31 schreef Fiorano het volgende:
Regiotaxi rijden is toch wel by far het meest relaxte baantje. Geen OV gedoe, lekker in de auto (al moet je er soms even uit voor Rollators/Scootmobiels/Rolstoelen), redelijke comfortabele auto's en genoeg fooi. Ohja, en lekker boven minumumloon werken.

Daarna is hiken prima, lekker flexibel, beetje betaald series kijken en als je creatief kunt boekhouden hoef je echt niets in je eigen tijd te doen.
Zakelijk taxivervoer vind ik nog chiller. Altijd een vrij nieuwe E-klasse, Viano (V-klasse tegenwoordig) of VIP uitgevoerde sprinter.
Goed betaald (12,80 p/u), redelijke fooien en vrijwel altijd lange ritten (500km per dienst gemiddeld)
Én altijd fatsoenlijke klanten, die niet klagen.
Nee.
pi_149332945
Morgen een _O_ Volvo _O_ V60 en Insignia. Niks te klagen, behalve dat ik naar de snelweglocatie moet :')
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:11:39 #238
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149333313
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:00 schreef Viezze het volgende:
Morgen een _O_ Volvo _O_ V60 en Insignia. Niks te klagen, behalve dat ik naar de snelweglocatie moet :')
Ik ook goffetomme met die Insignia
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:13:44 #239
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149333375
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:00 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Zakelijk taxivervoer vind ik nog chiller. Altijd een vrij nieuwe E-klasse, Viano (V-klasse tegenwoordig) of VIP uitgevoerde sprinter.
Goed betaald (12,80 p/u), redelijke fooien en vrijwel altijd lange ritten (500km per dienst gemiddeld)
Én altijd fatsoenlijke klanten, die niet klagen.
Oké je hebt dan altijd baas boven baas. Ik mag al blij wezen als ik boven de 150 kilometer uit kom :P
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149333441
Ik nog steeds niks. :'( En de bioscoopfilm begint over een kwartier. }:|
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:16:40 #241
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149333468
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:59 schreef yosander het volgende:

[..]

Matig hoor maar 204pk uit een 2.8l :6
Houd je mond met je fiets.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149333482
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Houd je mond met je fiets.
Ik heb helemaal geen fiets meer haha :6
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149333594
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Papierwerk? Je bedoelt dat ene briefje invullen ter plaatse, een handtekening roggelen en achteraf even in vijf minuten doorgeven wanneer je waar was? :P Overigens is een beetje doorstappen best aan te bevelen voor de gemiddelde Fokker en als je lopen al vervelend vindt, moet je eens ander werk proberen. Supermarkt, hele dag staan/lopen. Promotiewerk, hele dag buiten staan/lopen. Shell, hele dag staan en schoonmaken. Administratiewerk, bloedende vingertoppen van alle papiersneetjes en een verrotte rug omdat je de hele dag zit. Het loon ligt daarbij nog eens boven het minimumloon, wat tegenwoordig ook best een uitzondering genoemd mag worden. Maar als je niet van autorijden houdt, dan is dit inderdaad wellicht niet een baantje voor jou.
Ik werk hiernaast bij de Albert Heijn. Welliswaar als teamleider maar met een 20 uur contract waarbij ik alleen 6 uurtjes op de zondag en 5 uurtjes op de zaterdag werk moet ik mijn stufi al rond november stopzetten omdat ik over de bijverdiengrens zit haha
pi_149333723
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ook goffetomme met die Insignia
Die van mij heeft maar 131 pk
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:28:32 #245
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149333811
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Houd je mond met je fiets.
Ik heb meer pk's dan die Audi (en m'n auto is gok ik ook nog eens lichter), kom haten dan :7
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:32:26 #246
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_149333956
Volgens mij is die 2.8 ook nog gekoppeld aan zo'n zure CVT bak. :')
pi_149334120
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:32 schreef Sjouveur het volgende:
Volgens mij is die 2.8 ook nog gekoppeld aan zo'n zure CVT bak. :')
S-tronic is toch gewoon de standaard automaatbak van Audi, en geen CVT?
Nee.
pi_149334499
Iemand toevallig ook een auto in aalsmeer moeten afleveren vanmiddag? Hoorde dat er veel collega's langs zijn gekomen toen ik de auto ging afleveren :o.

Maargoed, zat dus een een kwartier te zoeken naar de dichtstbijzijnde bushalte terwijl google maps zei dat er een echt 2 min lopen was. Probeerde ik het maar via deze deur terwijl er op een bord priveterrein stond die vervolgens automatisch openging.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja hoor, de bushalte :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
أنا مغربي
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:50:58 #249
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_149334709
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:37 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

S-tronic is toch gewoon de standaard automaatbak van Audi, en geen CVT?
Nee, daar zit een multitronic in, in plaats van de welbekende s-tronic.
pi_149337054
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:50 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Nee, daar zit een multitronic in, in plaats van de welbekende s-tronic.
Ik begrijp je niet helemaal, Moebs zegt:
quote:
Audi A7 Sportback 2.8 FSI quattro 204pk S tronic
Dat is toch gewoon S-tronic?
Nee.
pi_149337203
Had vandaag een Toyota Auris, ik schrok van de cataloguswaarde van 27.000 euro, maar voor dat belachelijke bedrag krijg je nog niet eens cruise control

:') :') Toyota :') :')
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:39:09 #252
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_149338945
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Papierwerk? Je bedoelt dat ene briefje invullen ter plaatse, een handtekening roggelen en achteraf even in vijf minuten doorgeven wanneer je waar was? :P Overigens is een beetje doorstappen best aan te bevelen voor de gemiddelde Fokker en als je lopen al vervelend vindt, moet je eens ander werk proberen. Supermarkt, hele dag staan/lopen. Promotiewerk, hele dag buiten staan/lopen. Shell, hele dag staan en schoonmaken. Administratiewerk, bloedende vingertoppen van alle papiersneetjes en een verrotte rug omdat je de hele dag zit. Het loon ligt daarbij nog eens boven het minimumloon, wat tegenwoordig ook best een uitzondering genoemd mag worden. Maar als je niet van autorijden houdt, dan is dit inderdaad wellicht niet een baantje voor jou.
Wejow, opvlieger much? Natuurlijk is het een perfecte bijbaan. Ik zeg alleen maar dat het niet alleen maar 'fun' is, het is ook gewoon werk. Vind het zelf super om te doen.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:53:46 #253
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_149339575
Iemand die weet wat ik bij mijn ritbon moet neerzetten als ik bij een klant aankom en EW zegt dat ik weer naar huis moet omdat hun gegevens die ze hebben doorgegeven niet kloppen?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:57:02 #254
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149339692
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:46 schreef A_Valbuena het volgende:
Iemand toevallig ook een auto in aalsmeer moeten afleveren vanmiddag? Hoorde dat er veel collega's langs zijn gekomen toen ik de auto ging afleveren :o.

Maargoed, zat dus een een kwartier te zoeken naar de dichtstbijzijnde bushalte terwijl google maps zei dat er een echt 2 min lopen was. Probeerde ik het maar via deze deur terwijl er op een bord priveterrein stond die vervolgens automatisch openging.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja hoor, de bushalte :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja, was er niet vandaag maar m'n ouders wonen in het dorp ernaast. Lijkt me wel lastig ja als je dat niet kent _O- Die bus ook helemaal door zo'n hek.
pi_149339856
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:39 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Wejow, opvlieger much? Natuurlijk is het een perfecte bijbaan. Ik zeg alleen maar dat het niet alleen maar 'fun' is, het is ook gewoon werk. Vind het zelf super om te doen.
Ja, opvlieger, want ik ben een labiele vrouw van in de 50 die nu huilend in een hoekje haar vier katten zit te aaien omdat die tenminste wél van haar houden! :'(

Al sluit ik niet uit dat die heimachine wat hersencellen heeft doen afsterven. :P Ik zeg niet dat het de perfecte bijbaan is, ik zeg dat de perfecte bijbaan niet bestaat. ;)

Helaas niet gemaild voor morgen. Nu de eeuwige twijfel: beschikbaarheid dichtgooien en morgen andere plannen maken of toch hopen op een spoedje?
Your opinion of me is none of my business.
pi_149340214
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, opvlieger, want ik ben een labiele vrouw van in de 50 die nu huilend in een hoekje haar vier katten zit te aaien omdat die tenminste wél van haar houden! :'(

Al sluit ik niet uit dat die heimachine wat hersencellen heeft doen afsterven. :P Ik zeg niet dat het de perfecte bijbaan is, ik zeg dat de perfecte bijbaan niet bestaat. ;)

Helaas niet gemaild voor morgen. Nu de eeuwige twijfel: beschikbaarheid dichtgooien en morgen andere plannen maken of toch hopen op een spoedje?
bij mij hangt t van mn humeur af, ik laat t meestal openstaan en mochten ze bellen, accepteer/weiger ik t. Standaard smoes a la ben op school/project weet ik t
Zie!
pi_149340286
Ik neem alle spoedjes aan. Aangezien ik fokker ben doe ik verder toch niks anders als de hele dag op mijn zolderkamer rondhangen.
pi_149340366
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:11 schreef johnson555 het volgende:

[..]

bij mij hangt t van mn humeur af, ik laat t meestal openstaan en mochten ze bellen, accepteer/weiger ik t. Standaard smoes a la ben op school/project weet ik t
Hm. Is op zich wel een idee, en ik heb verder toch nog geen plannen voor morgen. En wakker word ik toch wel om zeven uur van die akelige bouwvakkers. :') Laat ik 'm voorlopig gewoon open staan, mocht ik me morgen nog bedenken, kan 'ie altijd weer dicht natuurlijk. :)
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:20:31 #259
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_149340520
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:53 schreef gazhims3lv het volgende:
Iemand die weet wat ik bij mijn ritbon moet neerzetten als ik bij een klant aankom en EW zegt dat ik weer naar huis moet omdat hun gegevens die ze hebben doorgegeven niet kloppen?
Iemand? ;(
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:22:12 #260
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149340589
Mailtje gekregen dat ik te weinig op beschikbaar stond. Sta ik op beschikbaar, bellen ze me niet :'( :'(
pi_149340601
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:20 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Iemand? ;(
Gewoon tijden invullen (dus aankomst/vertrek klant, en dan aankomst/vertrek bij afleveradres gewoon op 00:00 zetten) en ergens verwijzen naar opmerkingen, daar het verhaal uitleggen. Dan komt het wel goed.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:22:45 #262
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149340617
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:20 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Iemand? ;(
Ehm denk gewoon de tijden die je onderweg bent geweest opschrijven, en bij opmerking dat neerzetten
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:24:41 #263
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_149340706
Thanks guys :D
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:52:32 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149341687
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:16 schreef Sarasi het volgende:
Nike. :')
Mooie dames op Air Max O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door joppie_saus op 03-02-2015 22:28:36 ]
#26 || Luciano da Silva
pi_149341861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:52 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Mooie dames op Air Max O+

[ afbeelding ]
Die mooie dame is dan sowieso veel mooier op een goed stel hakken.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149342252
Jongens, ik moet morgen een auto afleveren,met de instructie dat er een transportformulier samen met het innameformulier achtergelaten moet worden. Moet ik dan twee kopieën meenemen? Aangezien er geen mogelijkheid is om te kopiëren denk ik...
Het is voor A(R/B).

Ik moet trouwens ook afleveren in Breda, bij diezelfde. Maar ik moet de auto van "Rentevestiging naar Rentvestiging" brengen. Waar moet ik die auto dan afleveren??? Geel of blauw :)
pi_149342431
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:07 schreef Wobbinho het volgende:
Jongens, ik moet morgen een auto afleveren,met de instructie dat er een transportformulier samen met het innameformulier achtergelaten moet worden. Moet ik dan twee kopieën meenemen? Aangezien er geen mogelijkheid is om te kopiëren denk ik...
Het is voor AR.

Ik moet trouwens ook afleveren in Breda, bij diezelfde. Maar ik moet de auto van "Rentevestiging naar Rentvestiging" brengen. Waar moet ik die auto dan afleveren??? Geel of blauw :)
Je moet zowel een transportformulier als een innameformulier achterlaten op het afleveradres? :? Vaag... Ik zou zeggen dat ze dan een kopieerapparaat moeten hebben, en dat je anders zelf geen kopie hoeft te houden. Maak dan voor de zekerheid wel even een foto met je mobiel, zeker van het innameformulier. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149342623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:07 schreef Wobbinho het volgende:
Jongens, ik moet morgen een auto afleveren,met de instructie dat er een transportformulier samen met het innameformulier achtergelaten moet worden. Moet ik dan twee kopieën meenemen? Aangezien er geen mogelijkheid is om te kopiëren denk ik...
Het is voor A(R/B).

Ik moet trouwens ook afleveren in Breda, bij diezelfde. Maar ik moet de auto van "Rentevestiging naar Rentvestiging" brengen. Waar moet ik die auto dan afleveren??? Geel of blauw :)
Dan moet je hem niet op het terrein links maar rechts in de loods naast het kantoor afleveren.
pi_149343035
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Je moet zowel een transportformulier als een innameformulier achterlaten op het afleveradres? :? Vaag... Ik zou zeggen dat ze dan een kopieerapparaat moeten hebben, en dat je anders zelf geen kopie hoeft te houden. Maak dan voor de zekerheid wel even een foto met je mobiel, zeker van het innameformulier. ;)
Ja dat innameformulier zou dan al op de berijdersstoel moeten liggen, anders moet ik naar binnen lopen en het vragen.

Ophalen:
Indien je een auto bij een A() vestiging of Schadeherstelbedrijf op moet halen, dient er op de berijdersstoel een innameformulier te liggen. Indien dit formulier niet op de berijdersstoel ligt, dien je terug naar binnen te lopen om het formulier op te vragen! Ook dien je op je eigen transportformulier te noteren bij "opmerkingen" of dit innameformulier wel of niet aanwezig is.
Afleveren:
Indien je de auto ook moet afleveren bij een A() vestiging of Schadeherstelbedrijf, dien je jouw transportformulier bij het innameformulier op de berijdersstoel te leggen.

Bij dat afleveren staat "ook" . Dus moet ik dan aannemen dat dat kopje dan alleen maar geldt als je de auto moet ophalen bij zo'n vestiging of schadebedrijf?
Ik werk trouwens voor EasyWay.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:15 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Dan moet je hem niet op het terrein links maar rechts in de loods naast het kantoor afleveren.
Oké, bedankt.
pi_149343205
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef Wobbinho het volgende:

[..]

Ja dat innameformulier zou dan al op de berijdersstoel moeten liggen, anders moet ik naar binnen lopen en het vragen.

Ophalen:
Indien je een auto bij een A() vestiging of Schadeherstelbedrijf op moet halen, dient er op de berijdersstoel een innameformulier te liggen. Indien dit formulier niet op de berijdersstoel ligt, dien je terug naar binnen te lopen om het formulier op te vragen! Ook dien je op je eigen transportformulier te noteren bij "opmerkingen" of dit innameformulier wel of niet aanwezig is.
Afleveren:
Indien je de auto ook moet afleveren bij een A() vestiging of Schadeherstelbedrijf, dien je jouw transportformulier bij het innameformulier op de berijdersstoel te leggen.

Bij dat afleveren staat "ook" . Dus moet ik dan aannemen dat dat kopje dan alleen maar geldt als je de auto moet ophalen bij zo'n vestiging of schadebedrijf?
Ik werk trouwens voor EasyWay.

[..]

Oké, bedankt.
Net was het nog AR? :P Maar ja, volgens mij lees je het goed. :Y Gewoon zelf foto's maken van die formulieren voor de zekerheid.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:28:29 #271
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149343233
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Die mooie dame is dan sowieso veel mooier op een goed stel hakken.
Niet per sé
#26 || Luciano da Silva
pi_149343234
Met AR bedoelde ik een leasemaatschappij :) Niet genoeg bij nagedacht haha.
pi_149343354
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Die mooie dame is dan sowieso veel mooier op een goed stel hakken.
Sneakers O+

Met hakken voel ik me veels te lang :')
pi_149343424
Hakken zijn ook niet echt mijn ding nee (8>
pi_149343520
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:31 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Sneakers O+

Met hakken voel ik me veels te lang :')
Ik heb dat probleem niet, met 1m61. :P
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:45:32 #276
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149343913
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:33 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Hakken zijn ook niet echt mijn ding nee (8>
Hakken op DJ Paul :7 :7 _O_
pi_149344787
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hakken op DJ Paul :7 :7 _O_
Luv u moreee
  dinsdag 3 februari 2015 @ 23:19:56 #278
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149345069
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:09 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Luv u moreee
Paar maanden geleden bij een feest geweest waar hij de laatste anderhalf uur draaide, dat was even flink losgaan :D

En voorafgaand aan Feyenoord - Sevilla natuurlijk ook nog :7
pi_149345362
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Paar maanden geleden bij een feest geweest waar hij de laatste anderhalf uur draaide, dat was even flink losgaan :D

En voorafgaand aan Feyenoord - Sevilla natuurlijk ook nog :7
Laatst ook geweest ja in club red was ie haha
pi_149346089
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:30 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Laatst ook geweest ja in club red was ie haha
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Paar maanden geleden bij een feest geweest waar hij de laatste anderhalf uur draaide, dat was even flink losgaan :D

En voorafgaand aan Feyenoord - Sevilla natuurlijk ook nog :7
DJ Paul *;
pi_149346439
DJ Paul :')
Sneakers :')
Nike :')
Nike Airmax :')

Wat een paupersmaak alom. Laat ik even mijn voorliefde voor lederen schoeisel uiten en een tipje van de dag:


Als je muziek van de jaren '60-'90 dan zo nodig oud en derhalve dus kut vindt, luister dan dit pareltje uit 2014. Ja, degelijke muziek wordt nog steeds gemaakt, alleen je moet door die 'surface' van rotzooi prikken.

En nu weer verder met House MD kijken. Hugh Laurie. ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149346774
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 00:07 schreef Amoeba het volgende:
DJ Paul :')
Sneakers :')
Nike :')
Nike Airmax :')

Wat een paupersmaak alom. Laat ik even mijn voorliefde voor lederen schoeisel uiten en een tipje van de dag:


Als je muziek van de jaren '60-'90 dan zo nodig oud en derhalve dus kut vindt, luister dan dit pareltje uit 2014. Ja, degelijke muziek wordt nog steeds gemaakt, alleen je moet door die 'surface' van rotzooi prikken.

En nu weer verder met House MD kijken. Hugh Laurie. ^O^
Waar is de beat? En de climax?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149346779
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:31 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Sneakers O+

Met hakken voel ik me veels te lang :')
Ja lange vrouwen op hakken is een beetje naar inderdaad. Daarom vrouwen <1,70, die kunnen tenminste op flinke hakken lopen zonder dat ze groter zijn dan ik ben. O+
Nee.
pi_149346789
Ontopic pls :(
Zie!
pi_149346807
quote:
9s.gif Op woensdag 4 februari 2015 00:27 schreef johnson555 het volgende:
Ontopic pls :(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149347032
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 00:28 schreef yosander het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') ^O^

Beter zou zijn met Ew/ar logo :')
Zie!
  woensdag 4 februari 2015 @ 00:50:52 #287
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_149347124
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:50 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Nee, daar zit een multitronic in, in plaats van de welbekende s-tronic.
Multitronic kan nooit in combinatie met Quattro. Ook niet bij dwarsgeplaatste motoren geloof ik, maar dat terzijde.

Geleerd van de Audikenner himself; @S-RS :7
pi_149347232
quote:
5s.gif Op woensdag 4 februari 2015 00:26 schreef yosander het volgende:

[..]

Waar is de beat? En de climax?
De tyfus met je beat. Leuk als je gaat stappen, ik hoop dat je in je kamer een betere smaak hebt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149347323
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 00:07 schreef Amoeba het volgende:
DJ Paul :')
Sneakers :')
Nike :')
Nike Airmax :')

Wat een paupersmaak alom. Laat ik even mijn voorliefde voor lederen schoeisel uiten en een tipje van de dag:


Als je muziek van de jaren '60-'90 dan zo nodig oud en derhalve dus kut vindt, luister dan dit pareltje uit 2014. Ja, degelijke muziek wordt nog steeds gemaakt, alleen je moet door die 'surface' van rotzooi prikken.

En nu weer verder met House MD kijken. Hugh Laurie. ^O^
Opamuziek :@
أنا مغربي
pi_149347407
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:09 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Opamuziek :@
2014. Doe wat aan je ontwikkeling man.

Tame Impala, Arcade Fire, War on Drugs, Boards of Canada. Er bestaan nog goede bands.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149347462
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

2014. Doe wat aan je ontwikkeling man.

Tame Impala, Arcade Fire, War on Drugs, Boards of Canada. Er bestaan nog goede bands.
Ken dat allemaal niet man, ben niet echt van dat genre :P. Geef mij maar lekker mainstream hiphop. r&b, progressive/deep house :D
أنا مغربي
pi_149347499
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149347761
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:25 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Ken dat allemaal niet man, ben niet echt van dat genre :P. Geef mij maar lekker mainstream hiphop. r&b, progressive/deep house :D
Dat genre? Bovenstaande verzameling dekt alles van psychedelisch tot minimalistisch-elektronisch. Early R&B is wel geinig, hiphop en metal sla ik sowieso over en dance/house/techno beschouw ik als feestjes muziek. Ik mis de moods/meanings compleet, derhalve luister ik er ook niet naar.

Niet om je smaak af te kraken. Ik heb vroeger trance geluisterd, mijn broertje zat in de hardstyle/hardcore fanzone en mijn oudere broer in de art metal (als ik shit als Within Temptations, Nightwish, Camelot zo mag bestempelen.

Je hoort mij niet roepen dat hedendaagse muziek kut is, alleen de 'surface', ofwel TOP40, is gewoon zwaar bagger, op enkele uitzonderingen na.

Iedere stroming bezit wel artiesten die excelleren, maar diegene die nog steeds Slipknot, Five Finger Deathpunch etc. luisteren hebben weinig van metal begrepen.

Luister dat album van The War on Drugs eens met een fles bier op de bank. Kwaad kan het nooit.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 4 februari 2015 @ 07:06:49 #294
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149348339
Puur genieten:

Ook lekker:

En met dergelijke muziek duurt elke rit vanuit Groningen, waar ook heen, voor je gevoel maar een half uurtje:

_O_
#26 || Luciano da Silva
pi_149348479
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149348613
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 02:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat genre? Bovenstaande verzameling dekt alles van psychedelisch tot minimalistisch-elektronisch. Early R&B is wel geinig, hiphop en metal sla ik sowieso over en dance/house/techno beschouw ik als feestjes muziek. Ik mis de moods/meanings compleet, derhalve luister ik er ook niet naar.

Niet om je smaak af te kraken. Ik heb vroeger trance geluisterd, mijn broertje zat in de hardstyle/hardcore fanzone en mijn oudere broer in de art metal (als ik shit als Within Temptations, Nightwish, Camelot zo mag bestempelen.

Je hoort mij niet roepen dat hedendaagse muziek kut is, alleen de 'surface', ofwel TOP40, is gewoon zwaar bagger, op enkele uitzonderingen na.

Iedere stroming bezit wel artiesten die excelleren, maar diegene die nog steeds Slipknot, Five Finger Deathpunch etc. luisteren hebben weinig van metal begrepen.

Luister dat album van The War on Drugs eens met een fles bier op de bank. Kwaad kan het nooit.
_O_ ^O^
  woensdag 4 februari 2015 @ 08:14:52 #297
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149348671
quote:
Volbeat _O_

Dat is echt lang geleden dat ik dat gehoord heb. Eens even opzoeken op Spotify.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149348909
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:51 schreef Viezze het volgende:
Had vandaag een Toyota Auris, ik schrok van de cataloguswaarde van 27.000 euro, maar voor dat belachelijke bedrag krijg je nog niet eens cruise control

:') :') Toyota :') :')
Weet je zeker dat je niet op de verkeerde plek hebt gekeken? :P alle Aurisjes die ik tot nu toe heb gereden, en dat zijn er best wat, hadden allemaal CC. De CC-hendel zit alleen op een wat onlogische plek; niet zoals bij veel auto's links van het stuur, maar aan de rechter onderkant, op tien voor half vier zeg maar :P
pi_149349240
Ze zoeken nu een hiker met vrachtwagen rijbewijs haha #Facebook
pi_149350377
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:14 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Volbeat _O_

Dat is echt lang geleden dat ik dat gehoord heb. Eens even opzoeken op Spotify.
Volbeat is heerlijk ja.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149350719
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Volbeat is heerlijk ja.
Metal :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')