abonnement Unibet Coolblue
pi_149163325
De Slankreeks


De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 3% gewijzigd door V1z0R op 29-01-2015 10:54:38 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149163428
Lekkere D Tink!
Gyros :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149163442
Lijstje gisteren

O: Nakd bar
L: halve kom knoflooksoep, 2 cracottes met sandwichspread
T: dadel met chocolade
D: noedels met viskoekjes

Het is niet bijzonder veel maar ik heb echt helemaal geen zin in eten.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? donderdag 29 januari 2015 @ 10:54:01 #4
70532 loveli
N
pi_149164449
Mogge.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 29 januari 2015 @ 23:26:35 #5
70532 loveli
N
pi_149195178
Avond.
crap in = crap out
pi_149197319
Nacht.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149199469
Mogge.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_149200881
:D
He who dies with the most toys
still dies
pi_149206942
Zo sta je in de wacht aan de telefoon en ben je doelloos wat katjang pedis aan het kauwen, grijp je er naast en heb je ineens een mond vol kattesnoepjes :')

Van die zalmsmaak is bar weinig te merken trouwens.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149206964
/IIFYM
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 30 januari 2015 @ 13:12:26 #11
70532 loveli
N
pi_149207123
YOLO
crap in = crap out
pi_149207276
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 30 januari 2015 @ 13:18:20 #13
70532 loveli
N
pi_149207297
Doei, ik ga ff fietsen :')
crap in = crap out
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:25:52 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_149207492
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:05 schreef V1z0R het volgende:
Zo sta je in de wacht aan de telefoon en ben je doelloos wat katjang pedis aan het kauwen, grijp je er naast en heb je ineens een mond vol kattesnoepjes :')

Van die zalmsmaak is bar weinig te merken trouwens.
Ik zeg klagen, uit naam van alle kattebeesten die niet kunnen klagen over zalmsmaakloosheid! *fuerza*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_149208182
Mwah, denk dat ik voor vandaag wel genoeg heb geklaagd...
Hele ochtend dus al telefoontjes aan het plegen en mailtjes typen gezien m'n andere probleem.

Leuk zo'n dagje vrij :')

Nu eerst maar even broodje biefstuk eten :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149208398
Hoi :W
Worry is a misuse of imagination
pi_149208991
Hoi terug :W

Lol @ vaiz zijn kattensnoepjes :D

Vroeg weekend *O*

Uitdaging: op vastendag alvast koekjesbeslag maken, zodat deze morgen direct in de oven kunnen. Want open huis *O*
pi_149214036
Ik had nergens last van, maar volgens de tandarts had ik een vrij groot gaatje. Is het geboord en gevuld (met verdoving), nu voelt het alsof mijn kaak explodeert en doet het pijn. Niet mijn idee van fijn }:|. Vanavond maar soep maken dan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 30 januari 2015 @ 17:35:39 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149214810
Brrr, sterkte Chico

Kattensnoepjes zijn soms best lekker :D

Lijst:
O: 2 boterhammen rosbief, gekookt ei, beker melk, beschuit kaas
T's: appel, peer, lychees
L: pistolet ongezond
B: 11 km wandelen
T's: kinderbueno, jagermeister, pruim
D: Spruiten, lever met spekjes en ui/champ. rijst met zelfgemaakte satesaus, zoetzure ooosterse komkommersalade
T: kwark, vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_149219153
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:00 schreef Chicolate het volgende:
Ik had nergens last van, maar volgens de tandarts had ik een vrij groot gaatje. Is het geboord en gevuld (met verdoving), nu voelt het alsof mijn kaak explodeert en doet het pijn. Niet mijn idee van fijn }:|. Vanavond maar soep maken dan.
Ohw bah Chico, sterkte :*

Vastendaglijstje:

O: gekookt ei, appel, thee
T: kofie, thee, water
T: thee met melk
S: 75 minuten yoga
D: haricots verts, gemengde sla met balsamico, komkommer, pijnboompitjes, parmezaanse kaas. En een tartaartje

En:

https://topvintage.nl/nl/(...)int-bow-pencil-dress

Mine *O*
pi_149220218
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 20:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Ohw bah Chico, sterkte :*

Vastendaglijstje:

O: gekookt ei, appel, thee
T: kofie, thee, water
T: thee met melk
S: 75 minuten yoga
D: haricots verts, gemengde sla met balsamico, komkommer, pijnboompitjes, parmezaanse kaas. En een tartaartje

En:

https://topvintage.nl/nl/(...)int-bow-pencil-dress

Mine *O*
Wauw wat een prachtige jurk!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149220302
Bah Chico wat vervelend.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149220927
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 20:52 schreef Skoap het volgende:

[..]

Wauw wat een prachtige jurk!
Dat vond mijn trouwende vriendinnetje gelukkig ook. Haar themakleur is zachtroze, maar dat staat me niet. Vond dit een mooie oplossing O+
pi_149229601
Mogge! Bak havermout & een flink gebakken ei met champignons, en dan zometeen maar eens wat doen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_149234957
Mooie jurk An!

Pff, wat een week weer :X Begin van de week verkouden collega in de auto gehad en door te weinig slaap verminderde weerstand = woensdag uit bed komen met een beginnen koortslip :')

Woensdagaaf vroeg naar bed en goed en lang geslapen, dus de koortslip was iig niet erger geworden. Afgelopen 2 dagen 8+ uur slaap gepakt (al was ik gisteraaf zo klaar als een klontje :X).

Verbaas me erover dat heel de dag op mijn kont zitten en forecast calls hebben zoveel energie kost :? Zal de nieuwigheid zijn...

Wel 3x gesport deze week :)

Lijstje gister:

O: 3 gebakken eitjes, witte bonen & tomatensaus
L: smoothie met kokoswhey, banaan, kokos
T: suikervrije muntdropjes
D: gebakken kippendijen met knoflook/ui/paprika/champignons. Beetje paprikapoeder/chilipoeder/kaneel om te kruiden. Toe bolletje kaneelijs & chocoijs en slagroom.
T: 3 rijstewafels, 1 met boter
T: 1/2 bak kwark

vandaag:

O: havermoutpap met melk en kokoswhey
T: 2 mini snickers
S: fitness
L: in kokosolie gebakken kippendijen met gember/knoflook/ui/palmsuiker/kurkuma. Gekookte rijst/ Atjar tjampoer/zelfgemaakte pindasaus en gebakken uitjes
D: omelet van 1 ei en paar eiwitten
T: verjaardag - wijntje, snackvoer

Komende week onze kick off en daaropvolgend een partnerevenement. Ik wou dat ik vooraf slaap kon inslaan :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_149235528
Hey!
Dat te weinig slapen herken ik sinds kort ook. Iedere ochtend voelt het als midden in de nacht en 's avonds ben ik niet moe, vooral niet als ik gesport heb. Dan kan ik juist helemaal niet slapen. En het helpt ook niet dat ik nu een project in Maastricht erbij heb. Komende week moet ik daar een keer om 7 uur 's ochtends zijn, dus dat betekent voor 5 uur de deur uit.. Maar goed, verder is het wel een mooi project waar ik wel echt mijn stempel op kan drukken :)
Ik werd ook weer eens benaderd via LI, met best een mooi aanbod. Leuke functie, maar wel verder reizen (rotterdams havengebied..) maar wel een eerste salarisbod van 60% erbij netto.. :o En voor mijn gevoel verdien ik nu niet slecht ofzo. Maar eigenlijk vind ik het te vroeg om nu al over te stappen. plus ik heb nu een leuke werkomgeving. Maar goed misschien over een jaar zou het best wel eens interessant kunnen zijn.

Ik ben nu aan het cutten sinds een weekje, dus een stuk minder carbs dan eerst. Ik vind dat nog best wel lastig vol te houden merk ik. Maar goed, het zal wel moeten, want vorige week zat ik boven de 90 kg..
  zaterdag 31 januari 2015 @ 19:26:50 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_149242860
Die vermoeidheid is volgens mij een voorbode van de griep. Alle collega#s die ik er over hoorden zitten nu ziek thuis. En dat zijn nu juist de mensen die nooit ziek zijn.

Heb trouwens zelf het omgekeerde. 's Avonds ben ik om 21.00 uur bekaf en 's morgens om 5 klaarwakker.

Mijn lijstje vandaag
o. havermout met 2 eetlepels chocomuesli
s. 6 km wandelen
l. + t. halve berliner, 3 kaasstengels, glas sekt, dropje, bolletje ijs
d. groot bord boerenkool met worst en spekjes + 3 stukjes ijsconfect

:? Volgens mij mis ik nog wat, maar dat vul ik dan zo wel aan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_149247760
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:26 schreef Tinkepink het volgende:
Die vermoeidheid is volgens mij een voorbode van de griep. Alle collega#s die ik er over hoorden zitten nu ziek thuis. En dat zijn nu juist de mensen die nooit ziek zijn.

Heb trouwens zelf het omgekeerde. 's Avonds ben ik om 21.00 uur bekaf en 's morgens om 5 klaarwakker.

Dat vroeg wakker klinkt ideaal. Ik moet me er echt toe zetten om uit bed te komen 's ochtends. En woensdag verslapen.. Nog wel precies op tijd voor meeting :+
  zaterdag 31 januari 2015 @ 21:55:34 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_149247923
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:50 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat vroeg wakker klinkt ideaal. Ik moet me er echt toe zetten om uit bed te komen 's ochtends. En woensdag verslapen.. Nog wel precies op tijd voor meeting :+
Ach, alles is relatief :+ Geloof dat ik graag met jou zou ruilen. Het is best saai, iedere avond vroeg naar bed.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_149248220
Lekker lijstje tink!

De mijne:

O: speltbrood met boter en cervelaat, thee met melk
T: twee havermout koekjes
L: italiaanse bol met zalm, petrella en komkommer
T: koekje, thee
D: vooraf: brood met smeersels, hoofd: runderstoof met groenten en puree, met een grimbergen erbij. Na: creme brulee met ijs, thee met munt.

Heb wel gelachen in het restaurant: freudmans ging even "happy nerden" zoals wij dat noemen. Hij vond via de wifi de printer van het restaurant en printte daar dit plaatje:

http://toonlet.com/render(...)ecure_Wifi-sfull.png

Daarna drie pagina's met hoe ze wifi moesten beveiligen. We zijn niet gebleven om naar verbaasde koppies te kijken _O-
pi_149257829
Lol en ik maar denken dat mijn lief de enige was die dat deed :+ :
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_149258823
An, die jurk is prachtig! O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:04 schreef An24 het volgende:
Heb wel gelachen in het restaurant: freudmans ging even "happy nerden" zoals wij dat noemen. Hij vond via de wifi de printer van het restaurant en printte daar dit plaatje:

http://toonlet.com/render(...)ecure_Wifi-sfull.png

Daarna drie pagina's met hoe ze wifi moesten beveiligen. We zijn niet gebleven om naar verbaasde koppies te kijken _O-
:D :D

Ik heb afgelopen dinsdag mijn tonsillectomie gehad, en voor die tijd bleek ik -naast de tonsillitis- een abces te hebben in mijn keel, weet niet meer of ik dat heb gemeld. Anyhoo, het komt erop neer dat ik voorlopig nog niet fatsoenlijk aan het eten ben. Vandaar dat ik nog wat afwezig ben (geweest).
pi_149259341
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
An, die jurk is prachtig! O+

[..]

:D :D

Ik heb afgelopen dinsdag mijn tonsillectomie gehad, en voor die tijd bleek ik -naast de tonsillitis- een abces te hebben in mijn keel, weet niet meer of ik dat heb gemeld. Anyhoo, het komt erop neer dat ik voorlopig nog niet fatsoenlijk aan het eten ben. Vandaar dat ik nog wat afwezig ben (geweest).

Dank je wel! Hij staat me ook best wel, al zeg ik het zelf O-)

He bah, wat een pech heb je ook. Misschien juist wel het moment om te lijken wat je kunt eten / drinken? Zijn (groene) smoothies een idee? Alkalische ingredienten werken ontstekingsremmend en juist nu heeft je lijf goed spul nodig. Smoothies kun je drinken. En goed gevulde soepjes geblenderd?

Heel veel sterkte en beterschap :*
pi_149259914
mmm groene smoothies , wel een goede tip!

Gisteren een interessante "cursus" dag gehad.
SPOILER: opvoed/kind geneuzel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstje gisteren

O: nakd bar
L: verzorgde lunch tijdens de cursus, 3 halve broodjes, 1 met avocado crème, 1 met vitello tonato, 1 met oude kaas + tomaat.
D: aardappel puree, kippendijen in een of andere saus, witlof salade (mijn vader had gekookt)
en als toetje een klein bakje rijstepap :9
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149260694
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 12:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Dank je wel! Hij staat me ook best wel, al zeg ik het zelf O-)

He bah, wat een pech heb je ook. Misschien juist wel het moment om te lijken wat je kunt eten / drinken? Zijn (groene) smoothies een idee? Alkalische ingredienten werken ontstekingsremmend en juist nu heeft je lijf goed spul nodig. Smoothies kun je drinken. En goed gevulde soepjes geblenderd?

Heel veel sterkte en beterschap :*
Oh, smoothies klinkt wel als een idee. M. gaat volgens nog naar de winkel... Dus ik ga even wat recepten opsnorren :)
pi_149260917
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:07 schreef Skoap het volgende:
mmm groene smoothies , wel een goede tip!

Gisteren een interessante "cursus" dag gehad.
SPOILER: opvoed/kind geneuzel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstje gisteren

O: nakd bar
L: verzorgde lunch tijdens de cursus, 3 halve broodjes, 1 met avocado crème, 1 met vitello tonato, 1 met oude kaas + tomaat.
D: aardappel puree, kippendijen in een of andere saus, witlof salade (mijn vader had gekookt)
en als toetje een klein bakje rijstepap :9
Oh tof! Ik ben met het boek bezig, ook geen overbodige luxe hier :+.

Beterschap Coco!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149261059
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, smoothies klinkt wel als een idee. M. gaat volgens nog naar de winkel... Dus ik ga even wat recepten opsnorren :)
Heule rijpe bananen, gember en spinazie zijn in jouw geval goede ingredienten denk ik. En dingen als blauwe bessen en kokosolie. Succes!
pi_149262571
Soepdagje hier :9
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
An, die jurk is prachtig! O+

[..]

:D :D

Ik heb afgelopen dinsdag mijn tonsillectomie gehad, en voor die tijd bleek ik -naast de tonsillitis- een abces te hebben in mijn keel, weet niet meer of ik dat heb gemeld. Anyhoo, het komt erop neer dat ik voorlopig nog niet fatsoenlijk aan het eten ben. Vandaar dat ik nog wat afwezig ben (geweest).

Bij tonsillectomie mag je toch boel ijsjes eten!? :9 Beterschap in ieder geval!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 1 februari 2015 @ 16:30:37 #39
70532 loveli
N
pi_149266920
Beterschap!
crap in = crap out
pi_149273084
Week 1 recepten kook nomsies is geslaagd :9 *O*

  zondag 1 februari 2015 @ 19:56:02 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149273895
nom!

Betersgap coco
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 1 februari 2015 @ 20:14:53 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_149274553
Reconstructielijstje

o. duits broodje met pate
s. half uur hardlopen + uur wandelen
t. 2 stukjes kaas met druif
l. gehaktbal + rodekool + aardappelpuree
t. stuk taart + handje pinda's + krentenbrood met boter en kaas + 2 underberg + 1 rhabarber + 4 after eight (karnavalssitzung)
d. gehaktbal
t. bakje frambozen

Hmm, volgens mij mag er nog wel iets bij :+ Edit: was nog wat vergeten. Bij nader inzien is het wel genoeg zo.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tinkepink op 01-02-2015 20:31:30 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 1 februari 2015 @ 20:30:32 #43
70532 loveli
N
pi_149275159
Tijd voor ergernis.
/bzv
crap in = crap out
  zondag 1 februari 2015 @ 20:31:16 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_149275197
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:30 schreef loveli het volgende:
Tijd voor ergernis.
/bzv
Ja. Vreselijk programma.
*kijkt ook :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 2 februari 2015 @ 11:33:39 #45
70532 loveli
N
pi_149291846
Het heeft m'n leven weer verrijkt.

Mogge. Nu koffie.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 2 februari 2015 @ 13:38:02 #46
70532 loveli
N
pi_149295401
1337
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 2 februari 2015 @ 13:38:14 #47
70532 loveli
N
pi_149295410
:')
crap in = crap out
pi_149295642
:D gaat het goed Loveli? :D

Lijstje

O: nakd bar
T: 2 van die noten broodjes waarvan ik laatst een link had geplaatst met een beetje roomboter
L: omelet van 2 eieren en tomaat
T: ?
S: Zumba
D: Spaghetti met spinazie en op de huid gebakken zalmfilet & pesto
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149297613
Heet vrouwke die Skaop, bakt zo even een zalmfilet op de huid...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 2 februari 2015 @ 18:01:40 #50
70532 loveli
N
pi_149302743
Gaat prima, op de timing na :+

Uitverkoop, 70% korting :P
/3 weken droge rijst met ei
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 2 februari 2015 @ 23:57:39 #51
70532 loveli
N
pi_149315611
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:01 schreef loveli het volgende:
Gaat prima, op de timing na :+

Uitverkoop, 70% korting :P
/3 weken droge rijst met ei
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_149318551
Is de bedoeling van uitverkoop juist dat je dan niet hoeft te besparen :?

Ik heb trouwens ook geshopt :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog sportshirts zien te vinden die wel goed doorademend zijn maar niet strak zitten en fatsoenlijke mouwlengte hebben.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 3 februari 2015 @ 11:17:21 #53
70532 loveli
N
pi_149321044
Die broeken matchen niet met je slippers.
crap in = crap out
pi_149323948
Tsss, alles matcht met mijn slippers :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149324926
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:17 schreef loveli het volgende:
Die broeken matchen niet met je slippers.
:D _O-
  Vis een optie? dinsdag 3 februari 2015 @ 16:17:36 #56
70532 loveli
N
pi_149329583
Het is echt waar, fietsen verleer je niet. En zelfs in de regen valt het best mee. Goed voornemen, 3x/week op de fiets. Eens kijken hoe lang ik het volhoud.
crap in = crap out
pi_149338462
Succes met je fietsenplan loveli. Ik heb zelf al 7 jaar niet meer gefietst :o Echt killing voor EDS heupen :X

Vastendag lijstje:

O: gekookt eitje op een plak speltbrood, thee met honing
T: koffie, thee, water
T: thee met honing
D: sperziebonen met een tartaartje en wat balsamico
T: thee
pi_149338936
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:17 schreef loveli het volgende:
Het is echt waar, fietsen verleer je niet. En zelfs in de regen valt het best mee. Goed voornemen, 3x/week op de fiets. Eens kijken hoe lang ik het volhoud.
Goed bezig!!

Mijn goede voornemen is om alles onder de 10km te fietsen ipv OV. :+
Worry is a misuse of imagination
pi_149341600
O: 3 stukken wit brood met ei en bacon
T: Thee
L: Sushi 6 stuks + 2 wraps met sla en zalm
T: Koffie + Shake voor het sporten (meer energie)
S: 15 minuten cardio + uur krachttraining.
D: 2 Speklapjes, gebakken aardappelen, en roerbak groente

Zometeen nog een eiwit shake en/of groene smoothie (banaan en spinazie).

Voor de rest alleen Thee en water gedronken vandaag.
pi_149347112
Speklappen :9~
Niet combineren met bruine bonen :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149353206
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:17 schreef loveli het volgende:
Het is echt waar, fietsen verleer je niet. En zelfs in de regen valt het best mee. Goed voornemen, 3x/week op de fiets. Eens kijken hoe lang ik het volhoud.
Oneens. Zelfs dat stukje van 20 min naar mn werk is te lang als het regent }:|.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_149375223
Vanavond op de terugweg van werk had ik een dipje maar wilde nog wel gaan sporten dus wilde even een boost hebben.
Toen dacht ik terug aan een BroScience filmpje waar hij samen met Kali Muscle een PWO maakte van oploskoffie en cola.

Of het de ranzigheid was of de shot cafeïne, het hielp wel :D :')

Hyphy mud ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149380243
Ik moet maar eens op zoek naar een andere tandarts. Week na het boren kan ik nog steeds niet eten aan 1 kant, doet diezelfde kant ook pijn zonder kauwen/kou/warmte en zit ik aan de ibu }:|. Normaal zou ik 'even' langsgaan, maar aangezien het anderhalf uur van deur tot deur is van mijn huis/werk naar de tandarts, ga ik het nog maar een weekje uitzitten :+. En morgen bellen dat ik volgende week een iets langere afspraak wil want ik vrees voor een falende vulling en/of ontstoken zenuw.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? donderdag 5 februari 2015 @ 10:31:37 #64
70532 loveli
N
pi_149381402
Bah. Suiker skippen, ontstekingen zijn gek op suiker.
crap in = crap out
  donderdag 5 februari 2015 @ 11:44:51 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149383472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oneens. Zelfs dat stukje van 20 min naar mn werk is te lang als het regent }:|.
Niets is te lang op de fiets.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? donderdag 5 februari 2015 @ 12:22:57 #66
70532 loveli
N
pi_149384493
Kabelbinders om je banden en gaan in de sneeuw.
crap in = crap out
pi_149411242
Hoi :W
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 6 februari 2015 @ 11:24:55 #68
70532 loveli
N
pi_149414871
Hoi terug :W
crap in = crap out
pi_149418129
Zeg, Maria, doe jij ook kunst op verzoek? :@ :D
Ja doei.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:54:23 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_149425874
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, Maria, doe jij ook kunst op verzoek? :@ :D
Soms wel! :Y Heb een paar verzoekjes op de plank liggen :P Hoezo? :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_149426067
Nou, ik zit er aan te denken om voor ons vijf jarig huwelijk te kijken of ik ons trouwkaartplaatje kan laten maken, op doek, groot :+

Deze dus:



Is dus niet echt 'kunst', aangezien het om 'namaken' gaat, maar dan wel op groot (nou ja, relatief groot, geen idee wat handig is) :P
Ja doei.
pi_149427828
Vorige week had ik het even helemaal gehad met mijn werkgever -een aanvaring over een kroket- en toen had ik ook een headhunter in m'n mail te slijmen over m'n gewéldige linkedinprofiel. Normaal poeier is die lui af, maar gezien de kroket dacht ik, kom, geef die man een kans.
Vandaag gesprek gehad en nu overweeg ik serieus om over te stappen :'). Terug de detachering in :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? vrijdag 6 februari 2015 @ 19:41:30 #73
70532 loveli
N
pi_149429130
Vertel over de kroket!!
crap in = crap out
pi_149433266
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:41 schreef loveli het volgende:
Vertel over de kroket!!
Dat!

En....

Weekend *O*
  vrijdag 6 februari 2015 @ 23:19:58 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_149436450
Jaaa kroketverhaal graag :D Spannende ontwikkelingen! Benieuwd waar je voor gaat kiezen :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik zit er aan te denken om voor ons vijf jarig huwelijk te kijken of ik ons trouwkaartplaatje kan laten maken, op doek, groot :+

Deze dus:

[ afbeelding ]

Is dus niet echt 'kunst', aangezien het om 'namaken' gaat, maar dan wel op groot (nou ja, relatief groot, geen idee wat handig is) :P
Uhmm namaken doe ik liever niet in opdracht :P Zou aanraden om de originele artiest te contacteren voor een print of custom commission! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_149440666
Mogge.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 72% gewijzigd door sigme op 07-02-2015 08:45:52 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 7 februari 2015 @ 05:13:55 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149440669
Tjeetje Sigme -O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 7 februari 2015 @ 07:00:19 #78
70532 loveli
N
pi_149440829
Hmkay.. verhaal valt een beetje tegen ;)
crap in = crap out
  zaterdag 7 februari 2015 @ 07:04:11 #79
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149440838
niet zo gek toch? Beetje kinderachtig van beide kanten als je het mij vraagt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_149441169
Tsja, het was geen spannend verhaal. Niet beter dan de gemiddelde fokrel :D.
Ik heb het wel weggehaald ivm herkenbaarheid. Zaterdagochtend vroeg kan zoiets wel even staan, maar om het nou voor de eeuwigheid te bewaren, mwah.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zaterdag 7 februari 2015 @ 11:17:21 #81
70532 loveli
N
pi_149442692
This early bird caught the worm.

*burp*
crap in = crap out
  zaterdag 7 februari 2015 @ 13:29:48 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_149444945
Awww te laat! Welja, hopelijk viel het allemaal mee, sigme :+

En woei, ik volg een cursusje en kreeg net voor een opdracht een paar mooie veren in mn bips van de docent O+ *)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_149456486
Geen kroketverhaal ;(

Uber noms lijstje vandaag:

O: smoothie banaan, jus, spinazie, een thee met melk
L: Gambasalade met avocado en quinoa, een stuk carrotcake gedeeld met mijn nicht en thee
S: 75 minuten yoga
D: verse groentenpizza met kaas
T: nibbits, wodka-cola :9
pi_149457877
Pizza zonder vlees :N
Dat is als een, als een pizza zonder vlees... ;(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 22:34:02 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_149458393
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 22:18 schreef V1z0R het volgende:
Pizza zonder vlees :N
Dat is als een, als een pizza zonder vlees... ;(
Als een clown zonder minitrampoline?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_149459075
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Als een clown zonder minitrampoline?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kippevleugeltjes zonder maggi.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149483467
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 22:18 schreef V1z0R het volgende:
Pizza zonder vlees :N
Dat is als een, als een pizza zonder vlees... ;(
Dit beter dan?



:9
  zondag 8 februari 2015 @ 20:10:24 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_149483920
Reconstructielijstje
o. halve plak krentenbrood met kwark en jam, boterham met kwark en jam, veel koffie met melk
t. -
l. omelet van 3 eieren, 3 plakken rosbief, gerookte zalm, halve snee brood, koekje
t. 4 lakerol + kokosmakroon + schaaltje linsensoep
d. halve pot zure mosselen, half bakje pinda#s, zure uitjes, olijven, 4 wijn
t. mini magnum

Nu: aangeschoten :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Tinkepink op 08-02-2015 20:20:20 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_149500331
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:57 schreef An24 het volgende:

[..]

Dit beter dan?

[ afbeelding ]

:9
:D ^O^ :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149523925
O haiz! Hamburger frietjes ziet er goed uit ^O^

Ik ben vorige week 4 dagen van huis geweest, dus niet gesport en wat relaxer qua eten gedaan :) was tof, maar erg vermoeiend. Gemiddeld 5 a 6 uur slaap gehad :X dus donderdagaaf lag ik om 2130 in bed :D

Weekend rustig aan gedaan en lekker uit eten geweest *;

Lijstje vandaag :

O: havermoutshake met melk en kokoswhey
L: rucolasalade met prosciutto en mozzarella, halve snee brood
D: omelet van 3 eieren, 2 eiwitten. Rosbief en 2 speltboterhammen met boter en huttenkase
T: smoothie met whey en framboos
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_149529298
Heeft freudmans wel goed voor elkaar ;) :9~

Je hebt volgens mij ook wel lekker patroon te pakken dat zoiets ook makkelijk kan Aurum.
Wat ik het laatste halfjaar aan foto's voorbij zag komen zie je er erg goed uit. Top ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149531146
Woah vandaag was & m'n trein op tijd & kon ik zitten.. Sta nu alleen al een tijdje stil bij de voorlaatste halte omdat er iets tussen de deur zit :') Te vroeg gejuicht :P
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:17:23 #93
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149541925
's ochtends en tussen de middag havermout eten, goed idee of niet?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_149550164
Ik ging er bijna aan onderdoor... Op een gegeven moment jatte ik zelfs melk rechtstreeks uit de koeien in het weiland om maar aan m'n volgende shot havermoutpap te komen. :@

Dus zou er zeker mee oppassen vinnie.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 10 februari 2015 @ 20:37:58 #95
70532 loveli
N
pi_149550637
"O jee, we zijn de melk vergeten!"
/nesquik
crap in = crap out
pi_149550671
Thanks Vaiz! O+ ik zit de laatste tijd weer goed in mijn vel :Y

Lijstje vandaag is raar :+

O: havermoutshake met kokoswhey, kokos,havermout en melk
L: omelet van 3 eieren, 2 plakjes schwarzwalderschinken, restje groenten en wat kaas
D: sardientjessalade met 1/2 uitje fijngesneden, mayo, creme fraiche en wat azijn.
Speltboterham, speltbrood tosti ham/kaas en ketchup. Stukjes kip
T: kokoswhey en framboossmoothie, lepeltje pindakaas
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_149551636
:D sardientjessalade _O- interessante geur zul je nu wel bij je dragen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149552785
Iemand hier trouwens ervaring met kniebraces? Waar op te letten enzovoort.
Laatste tijd heb ik weer goede sportritme maar wil wat meer afwisseling en knie blijft toch een struikelblok.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149553177
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:36 schreef V1z0R het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met kniebraces? Waar op te letten enzovoort.
Laatste tijd heb ik weer goede sportritme maar wil wat meer afwisseling en knie blijft toch een struikelblok.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had wel een fijne, maar moet hem ff opzoeken. Al lang niet nodig gehad 8-) ligt er ook aan waar je knieprobleem zit?
pi_149554138
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik had wel een fijne, maar moet hem ff opzoeken. Al lang niet nodig gehad 8-) ligt er ook aan waar je knieprobleem zit?
In de knie :P

Heb vooral last bij roterende bewegingen. Heb "geluk" dat ik voornamelijk op de bal van m'n voet loop want dan roteert m'n been mee, maar zoals laatst dat ik toch met de hak op de grond sta en het been dan blijft staan schoot hij er bijna uit.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149554221
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

In de knie :P

Heb vooral last bij roterende bewegingen. Heb "geluk" dat ik voornamelijk op de bal van m'n voet loop want dan roteert m'n been mee, maar zoals laatst dat ik toch met de hak op de grond sta en het been dan blijft staan schoot hij er bijna uit.
Herkenbaar :') mijn brace stabiliseerde wel. Zal morgen ff kijken ^O^
  Vis een optie? dinsdag 10 februari 2015 @ 22:39:22 #102
70532 loveli
N
pi_149556083
Denk niet dat het de goede maat is :N
crap in = crap out
pi_149556268
Neem aan dat An merk/type/... ging opzoeken. Maat gaat nooit lukken inderdaad.

[ Bericht 44% gewijzigd door V1z0R op 10-02-2015 22:56:16 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 10 februari 2015 @ 22:56:58 #104
70532 loveli
N
pi_149557083
Ik maakte een grapje :')
crap in = crap out
pi_149557411
:D
Dacht al, insinueert Li nou dat An een stel stalpoten heeft!?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149557639
Ik heb ook knie brace gehad na knie operatie, moest vooral zijdelingse steun geven. Dat deed het best aardig, ik gebruikte het om te skiën. Maar het beperkt ook je bewegingsvrijheid dus na een tijdje vond ik dat nadeel groter dan het voordeel.
Ik heb zo'n ding gewoon bij de intersport gehaald op aanraden van fysio.
pi_149557806
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:08 schreef An24 het volgende:
:D
Lach maar, conclusie is wel dat je een stel stalpoten hebt... Tenminste, dat zegt Li.

Ik had het niet gepikt
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 11 februari 2015 @ 08:23:25 #109
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149562357
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:24 schreef V1z0R het volgende:
Ik ging er bijna aan onderdoor... Op een gegeven moment jatte ik zelfs melk rechtstreeks uit de koeien in het weiland om maar aan m'n volgende shot havermoutpap te komen. :@

Dus zou er zeker mee oppassen vinnie.
Geen zorgen, ik eet het met water.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? woensdag 11 februari 2015 @ 11:51:21 #110
70532 loveli
N
pi_149566254
Productief dagje in de planning.

Het begon goed, was in machine, wasmiddel opdweilen, machine aanzetten, vloer schoonmaken.

Volgende keer begin ik toch weer met koffie.
crap in = crap out
pi_149583392
hoe is het afgelopen met de wasmachine Li?

Zo, drukke dag gehad oO< Mijn dag begon met een goede beoordeling en goede feedback.Nu nog wat mee doen :+ Ze zijn iig erg tevreden, da's maar goed ook want ik begin het er net naar mijn zin te krijgen ( na een friggin jaar! Hoe bedoel je ik hou niet van verandering :X :') )

En ik mag waarschijnlijk een cursus zakelijk Duits gaan doen. (insert foute Duits grap :P )
wel cool! :7

Daarna naar een grote klant om een moeilijke meeting te doen - die uiteindelijk meeviel :s)

Lijstje voor vandaag:

O: havermoutshake met melk/kokos/kokoswhey en havermout
L: restje gewokte biefstukreepjes met gember/knoflook/ketjap marinade en restje groenten
D: zelfgemaakt viskoekjes van kabeljauw, eitje, stukjes paprika, beetje currypasta, teentje knoflook en ui (lekker!) en gebakken groenten.
T: 1 el pindakaas, 1/2 bak kwark

Morgenochtend vroeg opstaan en naar de sportschool. Ik ben er vandaag niet aan toe gekomen }:|
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_149586037
Goed bezig Aurum ^O^

Trouwens wel herkenbaar, zelf nu iets langer dan jou op m'n nieuwe plek en begin nu ook echt lekker te functioneren.
Nu ook een leidinggevende die goed weet te motiveren :) Was vandaag ook gewoon 1 klein zinnetje in e-mail over iets anders dat dan ineens een boost geeft.

Lijstje was vandaag ook vrij goed tot m'n D.
Was vrij laat weer uit sportschool en totaal geen zin meer om eten te maken dus maar kippepootjes in de oven gedaan en een half bord huzarensalade met mayo en curry gegeten :')

Nu nog maar even afwassen want morgen hele avond van huis. :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149587639
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Lach maar, conclusie is wel dat je een stel stalpoten hebt... Tenminste, dat zegt Li.

Ik had het niet gepikt
Wil je nog een goede brace? :(

http://www.physioroom.com/product/PSB_Knee_Brace/2836/39664.html

;)

Deze werkt voor mij en ik ben flink instabiel geweest. Weet niet of 'moderate support' voor jou voldoende is.
  Vis een optie? donderdag 12 februari 2015 @ 12:59:36 #114
70532 loveli
N
pi_149598326
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:15 schreef _aurum_ het volgende:
hoe is het afgelopen met de wasmachine Li?
Huidige wasmachine heeft gedaan wat 'ie moet doen, over m'n a.s. wasmachine ga ik nog 1 keer onderhandelen.

Een jaar bij je nieuwe baas, tijd gaat snel.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 12 februari 2015 @ 14:13:33 #115
70532 loveli
N
pi_149600398
Nieuwe mini in OUD O+
crap in = crap out
pi_149646363
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:12 schreef An24 het volgende:

[..]

Wil je nog een goede brace? :(

http://www.physioroom.com/product/PSB_Knee_Brace/2836/39664.html

;)

Deze werkt voor mij en ik ben flink instabiel geweest. Weet niet of 'moderate support' voor jou voldoende is.
;)

Weet ik ook niet, minor cartilage damage is het namelijk niet.
Toch maar even wat meer info opgedaan in kennissenkring en heb nu morgen soort van intake met fysio die verschillende vormen van braces heeft om even wat te testen.

Dealtje gemaakt, hij 2 PC's gefixt ik brace. :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149646459
Komt erop neer dat ik 2-3 uurtjes even doe opschonen van troep en hij een al gekochte brace van de hand doet, maar toch. :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:14:00 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149646558
Hoi O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:15:27 #119
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149646631
Klein kereltje erbij ja O+
En nee, ik bedoel jou niet V1
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_149649120
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Klein kereltje erbij ja O+
En nee, ik bedoel jou niet V1
Ik voelde mij ook niet aangesproken :+

Laatst nog in België geweest, kleine mensen, kleine mensen overal!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149692215
Rustig hier :P
Worry is a misuse of imagination
pi_149710444
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:32 schreef Probability het volgende:
Rustig hier :P
Yup, zie Li's post...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 16 februari 2015 @ 11:05:07 #123
70532 loveli
N
pi_149720949
De uitvinder van nutella is overleden.
crap in = crap out
pi_149723347
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:05 schreef loveli het volgende:
De uitvinder van nutella is overleden.
Een potje rouwverwerking halen?

Griep :o ik heb nooit meer griep :( Doe het gelijk wel goed. Ben stuk :')
  maandag 16 februari 2015 @ 20:56:57 #125
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_149739776
Weet je wat, ik gooi er gewoon een heel-slecht-lijstje in. Was van 8 tot 20.10 uur onderweg. Laatste vergadering duurde 4 uur. Kapot. En kuthumeur. Griep doe ik niet aan. Wel aan pijnstillers en keeltabletjes.

O. plak krentenbrood met boter
t. 2 plakken krentenbrood met boter
l. 2 kroketten met mosterd + patat met mayo. 'salade' laten liggen
t. -
d. 10 blokjes ijsconfect + een glaasje eierlikeur + paar handjes chips.
Geen zin in groente of iets met voedingswaarde :')

Dus.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_149745826
Ik heb ook zo'n lijstje tink. Maar ik win wel:

O: speltbrood petrella, thee met melk
L: appelflap
T: ranja, plak cake
T: waterijsje
D: boontjes met een beetje kaas :P
T: plak cake, ranja
T: waterijsje

En verder paracetamol met codeine. Nom :')

En mooie youtube filmpjes kijken O+

  Vis een optie? maandag 16 februari 2015 @ 22:55:52 #127
70532 loveli
N
pi_149745924
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:53 schreef An24 het volgende:
Ik heb ook zo'n lijstje tink. Maar ik win wel:
Tink wint, jij hebt groente op.
crap in = crap out
pi_149746639
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Tink wint, jij hebt groente op.
Ja ik bedoel dus, ik win met beter lijstje :')
pi_149751391
Beterschap voor de mensen die het nodig hebben 😊

Hier was zaterdag een brakke dag, met hoofdpijn uit bed gekomen en de hele dag een beetje gaar geweest :')

Lijstje gister:
O: havermoutshake kokos/havermout/melk/kokoswhey
L: broccolisoep met kip en stukjes bacon
T: 2 minisnickers
S: fitness
D: basmati rijst, gebakken kabeljauw en gemengde groenten met knoflook
T: 1/2 bak kwark, 1 el pindakaas

vandaag:

O: havermoutshake - minder havermout dan met een sportdag
L: omelet van 3 eieren, 4 eiwitten en ham
D: pasta met tomatensaus en parmezaanse kaas
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 17 februari 2015 @ 20:50:51 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_149773286
Vandaag ieeets beter lijstje
o. havermout met appel en beetje melk
t. dropje
l. 3 boterhammen (selleriesalade, kipsalade en nog iets) + plak ontbijtkoek met boter
t. -
d. heel pak spinazie + actifrypatat + 10 stukjes ijsconfect
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2015 @ 23:04:18 #131
70532 loveli
N
pi_149779615
Ikea kast halen. In elkaar zetten. Erachter komen dat het op 2 cm niet past. Op fok posten om je ei kwijt te kunnen :')
crap in = crap out
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:04:57 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149779639
Tja jezus....
hier!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu iets voor de rijpere vrouw :')
Wat is nou het verschil en wat moet je hebben qua gezichtscreme?
Dag creme?
Nacht creme?
vochtinbrengende creme?
24 uur werkende creme?
Anti rimpel creme?

Ik ga geen 5 verschillende soorten creme smeren... max. 2 potjes open
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_149779641
Hoi!
Mijn lijstjes zijn ook niet al te denderend de laatste tijd, maar ik sport wel weer steeds vaker :)
Afgelopen weekend ook 2 avonden uit eten geweest en redelijk veel gedronken, dus zondag vond ik het tijd om weer eens op de mtb te stappen. Was voor het eerst in lange tijd, en het viel niet echt mee. Vooral koude lucht in de longen voelde niet echt top /mietjesmodus :+
Ik kon wel merken dat ik power genoeg heb. Vooral als ik zware versnellingen trapte kon ik goed verschil merken met eerder. Maar ja, dat mag ook wel met meer dan 90 kg..
Gister nog KT gedaan en dat ging best aardig. Denk dat ik nog nooit sterker ben geweest dan nu, zelfs niet in mijn wedstrijd periode. Al was mijn conditie toen wel een stuk beter.
En nu weer lekker slapen, best drukke weken de laatste tijd :)
pi_149779891
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja jezus....
hier!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu iets voor de rijpere vrouw :')
Wat is nou het verschil en wat moet je hebben qua gezichtscreme?
Dag creme?
Nacht creme?
vochtinbrengende creme?
24 uur werkende creme?
Anti rimpel creme?

Ik ga geen 5 verschillende soorten creme smeren... max. 2 potjes open
Weet je wat voor huid je hebt?

- vet
- normaal
- droog
- vochtarm

Pas dan kun je kiezen welke creme je nodig hebt. Als ik de foto's op je facebook zie, lijkt mij specifiek anti rimpel niet nodig?
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2015 @ 23:12:56 #135
70532 loveli
N
pi_149779912
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja jezus....
hier!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu iets voor de rijpere vrouw :')
Wat is nou het verschil en wat moet je hebben qua gezichtscreme?
Dag creme?
Nacht creme?
vochtinbrengende creme?
24 uur werkende creme?
Anti rimpel creme?

Ik ga geen 5 verschillende soorten creme smeren... max. 2 potjes open
Vochtinbrengende creme, aldi had pas iets wat wel ok was voor een tientje. Sans Soucis heeft iets goeds voor meer tientjes. Hoeveel wil je uitgeven?
Een 24-uurscreme kun je als dagcreme gebruiken en als nachtcreme, dus 1 pot. Plusje als er ook nog spf in zit.
crap in = crap out
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:21:20 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149780148
Ja hallo, niet meer dan 3 euro per potje hoor :D

Gebruik nu Cien dag- en nachtcreme, voldoet prima maar ze hadden dat nu niet maar wel 24 uur creme en vochtinbrengende creme.
Huid is gemengd, vettige neus en kin, de rest is droog.
/noob

Em bedankt An :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2015 @ 23:55:30 #137
70532 loveli
N
pi_149781285
50 shades

crap in = crap out
pi_149784208
Hoe lang zijn jullie meestal 'opgeblazen' tijdens je menstruatie? Ik ben vorige week van anticonceptie gewisseld en heb zondag een doorbraakbloeding/menstruatie gekregen en nu ben ik nog steeds opgeblazen. Maar het bloeden is wel bijna gestopt.

Is het normaal dat het extra gewicht pas wegtrekt na zo lang? Zeker mijn bovenbenen zijn erg opgeblazen.

(ik was la jaren niet meer ongesteld geweest dus ik weet het niet meer)
pi_149785408
Denk niet dat je hier je vraag moet stellen gebruikersna, er zal vast wel ergens een piltopic zijn :Y

Uniek: Ik snap dat je niet de hoofdprijs wil betalen, maaar 3 euro uit willen geven aan je hoofd vind ik wel erg karig :X Je hebt maar 1 hoofd he :P

Lijstje moet ik nog verzinnen :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_149786274
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja hallo, niet meer dan 3 euro per potje hoor :D

Gebruik nu Cien dag- en nachtcreme, voldoet prima maar ze hadden dat nu niet maar wel 24 uur creme en vochtinbrengende creme.
Huid is gemengd, vettige neus en kin, de rest is droog.
/noob

Em bedankt An :D
Wat Aurum zegt. 3 euro per potje is echt niets. Dan kan je net zo goed niets gebruiken.

Ik heb een vochtarme huid, geen gemengde. Dus je hebt dan ook niets aan mijn aanpak :')

Zelf ben ik er meer tijd aan gaan besteden, maar in mijn baan is presentatie ook best belangrijk. Jij gaat schrikken als ik zeg dat ik sothys gebruik :D Ik heb een creme die ik savonds en smorgens gebruik. En af en toe ook een serum. En 2 of drie keer per jaar naar de schoonheidsspecialist. Zou volgens veel mensen vaker mogen, maar dan vind ik het te duur worden :')
  Vis een optie? woensdag 18 februari 2015 @ 10:03:52 #141
70532 loveli
N
pi_149786436
Vind ik ook behoorlijk duur, plus dat ik me altijd dood lig te vervelen als ze me daar laten liggen om "lekker te ontspannen terwijl je maskertje intrekt".
crap in = crap out
pi_149787108
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:03 schreef loveli het volgende:
Vind ik ook behoorlijk duur, plus dat ik me altijd dood lig te vervelen als ze me daar laten liggen om "lekker te ontspannen terwijl je maskertje intrekt".
Jij hebt gewoon ontstress issues :6 ;)

Maar herken het wel hoor. Ik denk dan altijd aan de gezichtsmassage die ik dan ook krijg. Dat vind ik echt heerlijk O+
  Vis een optie? woensdag 18 februari 2015 @ 10:41:59 #143
70532 loveli
N
pi_149787254
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:36 schreef An24 het volgende:
Jij hebt gewoon ontstress issues :6 ;)
Yup. Progressieve spierontspanning schijnt ook goed te zijn, maar heb ik het geduld nog niet voor genomen.
crap in = crap out
pi_149787416
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Yup. Progressieve spierontspanning schijnt ook goed te zijn, maar heb ik het geduld nog niet voor genomen.
Zou yoga iets voor je zijn? O-) :+
  Vis een optie? woensdag 18 februari 2015 @ 10:56:59 #145
70532 loveli
N
pi_149787599
Zou vast goed zijn, maar het trekt me nog niet zo (groepsverband werkt voor mij beter dan alleen, maar de gemiddelde yogapraktijk doet spiritueler dan waar ik me fijn bij voel).

[ Bericht 55% gewijzigd door loveli op 18-02-2015 11:06:42 ]
crap in = crap out
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:21:39 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_149788157
Ik gebruik helemaal geen gezichtscrème :') Maar ook geen make up, dus dat heft elkaar mogelijk weer op, toch? :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_149788428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:56 schreef loveli het volgende:
Zou vast goed zijn, maar het trekt me nog niet zo (groepsverband werkt voor mij beter dan alleen, maar de gemiddelde yogapraktijk doet spiritueler dan waar ik me fijn bij voel).
Tis wel ff zoeken ja. Had ik ook problemen mee. Gelukkig eentje gevonden die er niets of nauwelijks iets mee doet, maar de intenties wel in stand houdt. Het spirituele deel houd ik voor mezelf als ik in mijn uppie mijn practice doe.
pi_149796035
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik gebruik helemaal geen gezichtscrème :') Maar ook geen make up, dus dat heft elkaar mogelijk weer op, toch? :+
Nee :P
Worry is a misuse of imagination
pi_149799446
Hoi :W

Ik moet ook weer beter gaan opletten. Ga dus weer actief meelezen ;)
stupidity has become as common as common sense was before
pi_149802634
Ello Marc :) wat eet je zoal op een dag?

Ik smeer me 3 slagen in de rondte, met al die droge lucht is mijn huid vettig en vochtarm :') maar goed smeren helpt :Y

Lijstje:

O: 3 gebakken eitjes met boter, sunny side down. Gemengde groenten
L: gemengde groenten en rundergehakt en 1 to pindakaas
D: zelfgemaakte tjap tjoy met kip en pinda's, gekookte rijst
T: 1/2 bak kwark.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_149804592
Ow, ik moet hier niet zijn zie ik ,verkeerde topic voor mij :@
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 18 februari 2015 @ 20:33:02 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149805572
Het is toch allang bewezen dat gezichtscreme van ong. 3 euro helemaal niet onderdoet aan cremes van +50?

Awelllll
Met mijn kg gaat het goed iig

Lekkere D Aurum!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_149806136
Ik heb van crèmes geen verstand, maar ik gebruik wel aftershave balsem. Maar ik vermoed (en hoop) dat jullie dat niet gebruiken ;)
Ik merk wel verschil met eten. Als ik wat vetter eet, en dan vooral noten/vette vis/roomboter en regelmatig in de sauna zit dat dat echt effect op je huid heeft. Wordt veel zachter.
  woensdag 18 februari 2015 @ 21:21:34 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_149807946
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is toch allang bewezen dat gezichtscreme van ong. 3 euro helemaal niet onderdoet aan cremes van +50?

Awelllll
Met mijn kg gaat het goed iig

Lekkere D Aurum!
Klopt uniek. Die van de Aldi komt vaak als beste uit de test. Ik gebruik niets meer en qua make up alleen lippenstift. Heb niet het idee dat ik een oude kop heb
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? woensdag 18 februari 2015 @ 23:08:58 #155
70532 loveli
N
pi_149812719
Als je geen supergenen hebt is smeren het beste alternatief. Waarvan akte.
crap in = crap out
pi_149813265
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 23:08 schreef loveli het volgende:
Als je geen supergenen hebt is smeren het beste alternatief. Waarvan akte.
Supergenen O+ Ik heb ze niet :+
  woensdag 18 februari 2015 @ 23:43:19 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_149814117
Mijn gezichtshuid doet het veelal best okee geloof ik, misschien een gevalletje 'fat don't crack' ivm bollewangenhoofd :+

Misschien ga ik hier over een paar jaar gigantisch op terug komen :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? donderdag 19 februari 2015 @ 00:25:10 #158
70532 loveli
N
pi_149815497
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 23:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Supergenen O+ Ik heb ze niet :+
Mijn supergenen zitten op andere plaatsen :P
crap in = crap out
pi_149865647
Tip voor uniekhoorn van mede-18jarige: ik smeer al jaren 's zomers op mijn gezicht vaseline, 's winters gewoon uierzalf, niets anders ):O . Echt waar, nooit meer last van een geïrriteerde huid, en ik zie er voorzover ik mezelf kan beoordelen prima uit, en wordt regelmatig nog 10 jaar jonger geschat :P .
  Vis een optie? vrijdag 20 februari 2015 @ 20:27:50 #160
70532 loveli
N
pi_149868248
Hi, lang geleden! Alles goed?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 20 februari 2015 @ 23:35:22 #161
70532 loveli
N
pi_149874798
Griep :')
crap in = crap out
pi_149874830
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 23:35 schreef loveli het volgende:
Griep :')
Beterschap! :*
pi_149876332
Tweedehands winkel in Brooklyn. Nu heb ik ook designer kleding in mijn kast, voor de prijs van een H&Metje. Eten hier is heerlijk en veel :p.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 21 februari 2015 @ 09:48:01 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_149881107
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 00:24 schreef Chicolate het volgende:
Tweedehands winkel in Brooklyn. Nu heb ik ook designer kleding in mijn kast, voor de prijs van een H&Metje. Eten hier is heerlijk en veel :p.
adres?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zaterdag 21 februari 2015 @ 11:50:21 #165
70532 loveli
N
pi_149883086
En foto ;)
crap in = crap out
pi_149883264
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 00:24 schreef Chicolate het volgende:
Tweedehands winkel in Brooklyn. Nu heb ik ook designer kleding in mijn kast, voor de prijs van een H&Metje. Eten hier is heerlijk en veel :p.
Tof! Jurkje dat ik aan had op Mo's bruiloft kwam ook uit een tweedehands winkel in Brooklyn! Afgelopen zomer ging de rits stuk, ik hoop dat het me lukt om het te fixen. Echt mijn favo jurkje namelijk O+ (kleine kanttekening: moet ik er wel weer inpassen ook).

Beterschap Li!

Ik ben dan nog geen 18+, maar het enige dat ik op mijn gezicht smeer is zonnebrandcrème. Factor 10 is precies goed, hogere factor is wat dikker waardoor ik pukkels krijg.

[ Bericht 6% gewijzigd door Phaidra op 21-02-2015 12:03:35 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149884036
Vakantie Chico? Of heb ik wat gemist..?

Ik ga binnenkort naar Colombia :) Nog maar een paar weken :o Toch maar eens spaans leren..
pi_149886134
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 09:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

adres?
Winkel heet crossroads, zit in een zijstraat van bedford avenue, dichtbij de L halte. Leuke straat sowieso, verderop zit een kookwinkel en een mini mall met allemaal kleine ontwerpers die daar hun kleine winkeltjes hebben in sieraden enzo. Heel hip en alles is organisch en superfood :P .

Ben inderdaad op vakantie, vlieg vandaag terug.

[ Bericht 5% gewijzigd door Chicolate op 21-02-2015 14:04:34 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 21 februari 2015 @ 18:09:02 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_149893256
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:28 schreef the85mc het volgende:
Vakantie Chico? Of heb ik wat gemist..?

Ik ga binnenkort naar Colombia :) Nog maar een paar weken :o Toch maar eens spaans leren..
Echt, ga je? Wat tof! Veel plezier!
Over een paar weken zit ik in de VS, maar ik vind eigenlijk dat ik er ook op heel korte termijn even uit moet. Paar dagen zon ofzo (4 - 5 dagen). Iemand zin om mee te gaan en mijn gezeur aan te horen? :P Moet even een paar dingetjes op een rijtje zetten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_149893370
De zon is mij toch echt iets te warm, denk dat ik daar snel verbrand :@
Sowieso die hele reis er naartoe...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 18:23:06 #171
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_149893622
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:13 schreef V1z0R het volgende:
De zon is mij toch echt iets te warm, denk dat ik daar snel verbrand :@
Sowieso die hele reis er naartoe...
ha. ha. :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_149893627
Serieus: Denk dat uniek wel een gegadigde is, die is ook van de uitstapjes en zon. Plus, die kan 2 uur met mij uitstaan dus zou met jou geen probleem zijn. :D
quote:
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 18:32:41 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_149893856
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:23 schreef V1z0R het volgende:
Serieus: Denk dat uniek wel een gegadigde is, die is ook van de uitstapjes en zon. Plus, die kan 2 uur met mij uitstaan dus zou met jou geen probleem zijn. :D

[..]

Uniek heb ik vorig jaar al eens proberen te overtuigen. Ze hapte niet.
En volgens mij ben ik irl veel irritanter dan jij denkt dat je bent :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_149897801
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Uniek heb ik vorig jaar al eens proberen te overtuigen. Ze hapte niet.
En volgens mij ben ik irl veel irritanter dan jij denkt dat je bent :')
Misschien ook wel. Daarentegen ik vind mijzelf ook best irritant soms :+

Ik zou zelf niet graag naast me zitten in de auto...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:57:44 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149898784
Vrouwen zijn altijd irritant

V1 , 2 uur alleen voor jezelf is relaxed
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_149927186
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Vrouwen zijn altijd irritant

V1 , 2 uur alleen voor jezelf is relaxed
Haha :)
Ik begrijp niks van vrouwen en proberen te begrijpen heb ik opgegeven. maar over het algemeen: vrouwen *;
Gister ook nog: komt een meisje op me af of ik haar vriendin ging aanspreken omdat we al een kwartier aan het flirten waren zei ze. Ik was me er niet van bewust dat ik met haar flirtte :+ Of misschien zegt dat meer iets over mij dat ik dat soort dingen totaal niet in de gaten heb.
pi_149927449
Ik snap er nog niks van... Met wie was je nou aan het flirten dan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Vrouwen zijn altijd irritant

V1 , 2 uur alleen voor jezelf is relaxed
Hebben op de terugweg weinig gepraat ja :D Mja, met Nirvana unplugged op is dat ook niet echt nodig...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149927636
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:46 schreef V1z0R het volgende:
Ik snap er nog niks van... Met wie was je nou aan het flirten dan?

[..]

Hebben op de terugweg weinig gepraat ja :D Mja, met Nirvana unplugged op is dat ook niet echt nodig...
volgens haar was ik al een tijdje met haar vriendin aan het flirten, en dus vond ze het tijd dat ik haar vriendin aan ging spreken. Ik had niet eens door dat ik aan het flirten was, maar ok.

Toch is zo'n actie wel lekker direct en duidelijk :)
pi_149927862
Je kunt flirten met iemand zonder met diegene te praten :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149927911
Haha ja, dat kan. Eigenlijk begin ik daar altijd mee.
  zondag 22 februari 2015 @ 19:04:33 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_149928025
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:59 schreef V1z0R het volgende:
Je kunt flirten met iemand zonder met diegene te praten :?
Jij niet? Kijken, wegkijken, glimlachen, iemand in de ogen kijken etc.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_149928656
Ik wist niet dat het onder flirten viel.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149929131
Hoe noem jij dat dan?
  zondag 22 februari 2015 @ 19:44:21 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149929303
:D
En dan jaren later moet je het gewoon hebben van elkaar kunnen tolereren , af en toe seks, lekker op vakantie gaan samen :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_149929328
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:39 schreef the85mc het volgende:
Hoe noem jij dat dan?
Peilen, flirten vind ik meer wat er op volgt. Maar volgens de definitie valt het inderdaad onder flirten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 22 februari 2015 @ 20:16:44 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_149930547
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
:D
En dan jaren later moet je het gewoon hebben van elkaar kunnen tolereren , af en toe seks, lekker op vakantie gaan samen :P
Is dat wat jij verwacht/hoopt van een langdurige relatie? :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_149934749
Waarom smaakt drinken onder de douche eigenlijk veel lekkerder?

Ik was al groot fan van de "shower beer", bij gebrek aan bier ook eens wijn geprobeerd en was ook erg lekker. Maar zelfs thee is fijner onder de douche :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149945626
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:28 schreef V1z0R het volgende:
Waarom smaakt drinken onder de douche eigenlijk veel lekkerder?

Ik was al groot fan van de "shower beer", bij gebrek aan bier ook eens wijn geprobeerd en was ook erg lekker. Maar zelfs thee is fijner onder de douche :o
Ik vind dat juist heel vies!

Alhoewel wijn in bad laatst toch wel chill was, maar als ik helemaal schoon wil worden vind ik alcohol of thee niet fijn.
Worry is a misuse of imagination
pi_149945629
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:23 schreef V1z0R het volgende:
Ik wist niet dat het onder flirten viel.
Is ook geen flirten volgens mijn definitie
Worry is a misuse of imagination
pi_149948555
Mogguh! Dat hele kijken/wegkijken etc. valt bij mij ook wel onder flirten. Daar begint het gedonder iig mee :P

Lijstje voor vandaag:

O: havermoutshake (light versie :P)
L: gegrilde groenten en gebakken kippendijen
D: pasta bolo met parmezaanse kaas]
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_149955774
Verdomme, het voelt alsof de griep me alsnog te pakken krijgt. Ben ineens, echt ineens, verkouden.
  Vis een optie? maandag 23 februari 2015 @ 15:18:31 #192
70532 loveli
N
pi_149955919
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:13 schreef the85mc het volgende:
Verdomme, het voelt alsof de griep me alsnog te pakken krijgt. Ben ineens, echt ineens, verkouden.
Vlierbessenextract. Bedank me later.
crap in = crap out
pi_149957088
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Vlierbessenextract. Bedank me later.
Zit daar iets speciaals in of gaat het om een bak vitamine C?
pi_149958456
Hoi :)
Ik werd pas verkouden nadat de griep me te pakken had gehad (eerst keelpijn toen koorts toen loopneus zeg maar) dus je hebt in ieder geval mijn griep niet, 85 :)
Thee onder de douche, dat lijkt me eerlijk gezegd vooral veel geknoei

O: peer, volle yoghurt, muesli
T: mandarijn
L: 1 volkorenboterham kaas, 2 jam
S: halfuur wandelen, uur yoga
T: halve appel, 2 mandarijnen
D: zuurkoolstamppot met halve appel en rozijnen
T: chocola

[ Bericht 2% gewijzigd door Tele6 op 24-02-2015 08:59:34 ]
pi_149959194
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:54 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Dat hele kijken/wegkijken etc. valt bij mij ook wel onder flirten. Daar begint het gedonder iig mee :P

Lijstje voor vandaag:

O: havermoutshake (light versie :P)
L: gegrilde groenten en gebakken kippendijen
D: pasta bolo met parmezaanse kaas]
T: 1/2 bak kwark
Ja het kán, maar kijken is geen flirten.

Anyways, zo naar de bieb. Kijken of m'n biebflirt (lees: kijken) er weer zit :')
Worry is a misuse of imagination
pi_149959785
Oh ik zie m'n treinflirt, maar hij mij niet :P houden zo.
Wel gesmst met: vroeg naar huis.
/spannend leven


Top dag, sms net oud huisgenootje en die neemt ook dezelfde trein :D
Worry is a misuse of imagination
pi_149962676
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:30 schreef Probability het volgende:
Oh ik zie m'n treinflirt, maar hij mij niet :P houden zo.
Wel gesmst met: vroeg naar huis.
/spannend leven


Top dag, sms net oud huisgenootje en die neemt ook dezelfde trein :D
Was dat die rare?

Net even vitamine C erin en het voelt al een stuk beter :) Misschien had ik dit wel gekregen van dat meisje van zaterdag..
  maandag 23 februari 2015 @ 19:49:07 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_149964461
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Vlierbessenextract. Bedank me later.
Ben jij beter?
*duimt

Ben mijn bed maar ingedoken. Vergadergaar, bekaf en raar in mijn hoofd. Lekker slapen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 23 februari 2015 @ 20:27:37 #199
70532 loveli
N
pi_149966177
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben jij beter?
*duimt
Niet echt, maar ik heb me er niet door laten tegenhouden ;)
crap in = crap out
pi_149966272
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:09 schreef the85mc het volgende:

[..]

Was dat die rare?

Net even vitamine C erin en het voelt al een stuk beter :) Misschien had ik dit wel gekregen van dat meisje van zaterdag..
Nee een andere, had hem de weg gevraagd en toen hadden we nummers uitgewisseld
Volgens mij werd ik mee uit gevraagd maar heb gezegd dat ik te druk ben met studeren de komende tijd (ook 's avonds)
Worry is a misuse of imagination
pi_149966291
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben jij beter?
*duimt

Ben mijn bed maar ingedoken. Vergadergaar, bekaf en raar in mijn hoofd. Lekker slapen.
Vervelend, slaap lekker!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 23 februari 2015 @ 20:55:22 #202
70532 loveli
N
pi_149967547
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:58 schreef the85mc het volgende:

[..]

Zit daar iets speciaals in of gaat het om een bak vitamine C?
Dan zou ik je wel vitamine C hebben aangeraden. Zit mobiel, dus je mag het zelf googelen.
crap in = crap out
  maandag 23 februari 2015 @ 21:01:57 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_149967878
Vandaag is zo'n 'ik snij in m'n duim met het folie van een kuipje boter'-dag, waarna je spicy kipkluifjes eet en de marinade per ongeluk op het wondje komt :')

Maar verder is het leven prima :+ w/
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_149968737
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vandaag is zo'n 'ik snij in m'n duim met het folie van een kuipje boter'-dag, waarna je spicy kipkluifjes eet en de marinade per ongeluk op het wondje komt :')

Maar verder is het leven prima :+ w/
Je hebt wel kip gegeten :9 met marinade, lekker!!

Zit nu in de bieb met een fles wijn (dicht), ga zo in bad met een glaasje wijn er bij denk ik dan is het sowieso een topdag _O_
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 23 februari 2015 @ 21:26:40 #205
70532 loveli
N
pi_149968986
Bad O+
crap in = crap out
pi_149969233
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:26 schreef loveli het volgende:
Bad O+
Ben zo blij met ons bad O+ echt mijn beste idee in tijden
Worry is a misuse of imagination
pi_149970661
Een bad is zo lekker af en toe!

En beterschap voor de mensen die nog niet lekker zijn.

Hier zo goed als beter. Nog een kuchtje, maar dat duurt altijd lang. Vandaag voor het eerst weer yogales gevolgd. Dat was best pittig :')

Lijstje:

O: speltbrood met kaas, tomaat en mosterd. Thee
B: half uur wandelen
L: aardappelen, spinazie, kaas en appelmoes
T: thee met melk, een appel
S: 75 min. Yoga
T: stukje tony chocoloneley
T: griekse yoghurt met warme appel

Over twee weken mijn eerste weekend yoga teacher training *O*

En mijn eerste grote opdracht vanuit mijn bedrijf aangenomen: werk als trainingsacteur :o
  maandag 23 februari 2015 @ 22:22:41 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_149972176
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Je hebt wel kip gegeten :9 met marinade, lekker!!

Zit nu in de bieb met een fles wijn (dicht), ga zo in bad met een glaasje wijn er bij denk ik dan is het sowieso een topdag _O_
Oui! O+ Chicken :9 Ik dacht ook "Ouch! ... Worth it :9" :')

Enjoy bad, Li ook! Ik heb alleen een douche!

quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef An24 het volgende:
Een bad is zo lekker af en toe!

En beterschap voor de mensen die nog niet lekker zijn.

Hier zo goed als beter. Nog een kuchtje, maar dat duurt altijd lang. Vandaag voor het eerst weer yogales gevolgd. Dat was best pittig :')

Lijstje:

O: speltbrood met kaas, tomaat en mosterd. Thee
B: half uur wandelen
L: aardappelen, spinazie, kaas en appelmoes
T: thee met melk, een appel
S: 75 min. Yoga
T: stukje tony chocoloneley
T: griekse yoghurt met warme appel

Over twee weken mijn eerste weekend yoga teacher training *O*

En mijn eerste grote opdracht vanuit mijn bedrijf aangenomen: werk als trainingsacteur :o
Tof An! O+ Hoeveel dingen ga jij zo tegelijk doen? :D Ik wil ook van alles :+

Wat doet een trainingsacteur? Soort van met straight face in trainingen mensen babbel-skillz op je laten oefenen?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 23 februari 2015 @ 22:24:28 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_149972256
Dat was wel weer een gouwe ouwe Maria-post, maar een paar regels tekst en 7 smileys :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_149972634
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oui! O+ Chicken :9 Ik dacht ook "Ouch! ... Worth it :9" :')

Enjoy bad, Li ook! Ik heb alleen een douche!

[..]

Tof An! O+ Hoeveel dingen ga jij zo tegelijk doen? :D Ik wil ook van alles :+

Wat doet een trainingsacteur? Soort van met straight face in trainingen mensen babbel-skillz op je laten oefenen?
Euh ja, ik houd graag meer ballen in de lucht, blijf ik scherp bij :')

En dat is wat een trainingacteur doet ja. In dit geval specifiek mensen leren onderhandelen met behulp van de non verbale strategie analyse. Als acteur reageer ik volgens mijn eigen strategie en ik doe doe daar een sausje bij van mensen prikkelen door gedrag te vergroten. Dus ik reageer op alles wat ze doen en zeggen, zodat ze leren omgaan met stress in gesprekken/ onderhandelingen.
pi_149973905
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Euh ja, ik houd graag meer ballen in de lucht, blijf ik scherp bij :')

En dat is wat een trainingacteur doet ja. In dit geval specifiek mensen leren onderhandelen met behulp van de non verbale strategie analyse. Als acteur reageer ik volgens mijn eigen strategie en ik doe doe daar een sausje bij van mensen prikkelen door gedrag te vergroten. Dus ik reageer op alles wat ze doen en zeggen, zodat ze leren omgaan met stress in gesprekken/ onderhandelingen.
Grappig, zo'n training heb ik twee weken geleden gedaan. Toch best handig want je wordt er wel echt beter van in communicatie. Blijkbaar observeer ik wel al veel en lette ik al op houding en gedrag. Maar ik vond het vooral erg leuk!
pi_149974743
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef the85mc het volgende:

[..]

Grappig, zo'n training heb ik twee weken geleden gedaan. Toch best handig want je wordt er wel echt beter van in communicatie. Blijkbaar observeer ik wel al veel en lette ik al op houding en gedrag. Maar ik vond het vooral erg leuk!
Leuk! Ja veel mensen gaan in zo'n training van onbewust bekwaam naar bewust bekwaam. Is ook leuk om daarin te begeleiden en te coachen.
  maandag 23 februari 2015 @ 23:22:26 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_149974770
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Euh ja, ik houd graag meer ballen in de lucht, blijf ik scherp bij :')

En dat is wat een trainingacteur doet ja. In dit geval specifiek mensen leren onderhandelen met behulp van de non verbale strategie analyse. Als acteur reageer ik volgens mijn eigen strategie en ik doe doe daar een sausje bij van mensen prikkelen door gedrag te vergroten. Dus ik reageer op alles wat ze doen en zeggen, zodat ze leren omgaan met stress in gesprekken/ onderhandelingen.
Snap ik, yoga-fotograaf-kattenfokster-lie-to-me-dame :Y :D Zolang je het leuk vindt, prima toch!

Interessant wel, ik let ook wat meer op bepaalde dingen sinds ik er ooit wat tips over kreeg van een collega :Y Armen over elkaar enzo, plukken, etc. Kennelijk kon ik nogal werken aan m'n zelfverzekerde uitstraling :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 24 februari 2015 @ 07:17:54 #214
70532 loveli
N
pi_149978155
Goedemorgen! Heb geen bad hoor, maar ik droom er wel van :P

Zometeen ontbijt. Koffie :9
crap in = crap out
pi_149979188
Ik had naar je moeten luisteren li.. Ik lig nu ziek op bed. Koorts, keelpijn, verkouden en spierpijn.. Vitamine C alleen heeft dus niet geholpen.
pi_149981477
Beterschap 85! En iedereen die besmettelijk is. Ik heb ook wat onder de leden, aft in mijn mond (au!!) en crappy geslapen zeg :X Ik gooi er vanaaf echt wat Nyquil in, dan zou het morgen een stuk beter moeten zijn.

Sterkte met je vinger Maria, die klein wondjes zijn zo rottig. Je vergeet dat je ze hebt tot dat je in contact met zuur/zout/spicy etc.

An, gefeli met je eerste opdracht *O*

Ik mag eind van de week op reis voor de zaak *alleen- als geen collega die meegaat* om 2 business preso's te geven. Ik vind het supercool maar ook eng /vrouw :D

Lijstje voor vandaag:

O: 3 gebakken eitjes met boter en restje groenten (uitje/paprika/pompoen)
L: broccolisoep
D: Zalm, couscous en ik denk gegrilde courgette
T: 1/2 bak kwark en vroeg naar bed
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_149982699
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:48 schreef _aurum_ het volgende:

Ik mag eind van de week op reis voor de zaak *alleen- als geen collega die meegaat* om 2 business preso's te geven. Ik vind het supercool maar ook eng /vrouw :D

Dat is niet zo raar hoor. Als je 'moet' presteren is het altijd spannender, maar het kan ook helpen nog nét iets beter zijn dan normaal.
Ik heb zelf een tijd last gehad van faalangst voor presentaties. Er werd eerder altijd gezegd dat ik een natuurlijke presentator was. Ik bereidde niks voor en het ging altijd 'vanzelf' goed. Tot ik er te gemakkelijk in werd. Eén keer ging het ineens zo slecht en ik had niks om op terug te vallen want niks voorbereid. Daarna had ik echt een soort faalangst voor presenteren.
Dat heeft echt lang geduurd dat ik weer een beetje normaal kon presenteren. En elke keer gaat weer een beetje beter. Maar nu bereid ik me dus altijd voor :) En het helpt ook dat ik nu iedere week zo ongeveer presenteer, bij klanten en ook grote groepen van 100 man. Maar ik ben nog niet helemaal terug waar ik was. Maar misschien is dat ook wel goed, want dit houdt me wel scherp.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 14:28:17 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_149989930
Beterschaap Mc! Kippensoeptijd :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:48 schreef _aurum_ het volgende:
Beterschap 85! En iedereen die besmettelijk is. Ik heb ook wat onder de leden, aft in mijn mond (au!!) en crappy geslapen zeg :X Ik gooi er vanaaf echt wat Nyquil in, dan zou het morgen een stuk beter moeten zijn.

Sterkte met je vinger Maria, die klein wondjes zijn zo rottig. Je vergeet dat je ze hebt tot dat je in contact met zuur/zout/spicy etc.

An, gefeli met je eerste opdracht *O*

Ik mag eind van de week op reis voor de zaak *alleen- als geen collega die meegaat* om 2 business preso's te geven. Ik vind het supercool maar ook eng /vrouw :D

Lijstje voor vandaag:

O: 3 gebakken eitjes met boter en restje groenten (uitje/paprika/pompoen)
L: broccolisoep
D: Zalm, couscous en ik denk gegrilde courgette
T: 1/2 bak kwark en vroeg naar bed
Ja ik ging gisteren de hele tijd aan de mister showen hoe je 'erin' kon kijken _O-

Spannend en leuk Aurumface! Niksnie 'vrouw', mannen vinden dat vaak genoeg ook spannend :P Op reis naar Verweggistan of in NL? Ik heb deze week ook weer een gesprekje! Ook spannend :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_150000865
Beterschap MC! Tis een rotgriep }:|

Dank Aurum, ben er happy mee.
En tof van je trip. Is heel normaal hoor, dat je het spannend vindt ^O^
  Vis een optie? woensdag 25 februari 2015 @ 08:28:40 #220
70532 loveli
N
pi_150019269
Mogge!
crap in = crap out
pi_150021997
Vandaag weer soort van beter, alleen nog beetje verkouden.. Maar dat kan ik wel hebben :) Ik heb ook Vlierbessenextract gebruikt en ook gegoogelt. Het schijnt te werken maar waarom kon ik niet vinden.
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:46:57 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_150030220
Ik heb altijd slecht telefoonkarma. Ik houd ook niet van bellen, wellicht daarom :+ Bedrijven hebben vandaag hun 'we zijn gesloten, we zijn alleen tussen 9:00 en 17:00 beschikbaar" antwoordapparaat aan staan (om half 3 's middags) of zetten een callcenter in met een dame die best wil helpen maar de juiste info niet heeft.

Een beller is sneller, zeggen ze dan! E-mail 4 life, yo :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_150033897
@85: Ik bereid me altijd voor :Y Ik kan 't improviseren als 't moet, maar liever goed voorbereid op pad.
@ Maria: Verweggistan - ook nog eens waar het koud is }:| Maar ik kan denk ik wel schnitzel eten :+

Lijstje is een beetje raar:

O: havermoutpap met melk, smoothie van kokoswhey, kokos en bosbessen.
L: stukjes kip met ketchup, stronkjes broccoli en kaas
T: Paar pigs in a blanket
D: gewokte groenten met garnalen
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_150049185
Nog een lijstje:

O: speltbrood met kaas, mosterd en tomaat. Thee met melk
L: salade gemengde sla en rauwe courgette, parmezaanse kaas, olijfolie en balsamico
T: een banaan en griekse yoghurt
T: een cappucino
S: yogales geven, 75 min en een half uur zelf yoga doen
D: omelet met groenten en een italiaanse bol met petrella roomkaas

En nog spierpijn hebben van de yoga van maandag! Was pittig les geven vandaag :')
  Vis een optie? donderdag 26 februari 2015 @ 00:26:26 #225
70532 loveli
N
pi_150053527
Ik ben m'n lijstje alweer vergeten. In elk geval fruit, kwark en kaas op. Yolo!

*krulspelden opzoekt*
crap in = crap out
pi_150053914
ziet dat er blijkbaar tompoesproblematiekperikelen zijn?

het is zo simpel, je koopt ze bij de ALDI, en max 2 per consumptie, that's about it to stay healthy. :Y)

lijstje:
diepvries tompoezen vd ALDI
pi_150058003
Mjaah, over smaak valt te twisten. Doe mij maar een Hema tompouce. :9

Pff, friggin vroeg uit bed vanmorgen...haal ik net mijn kopje koffie zegt de Starbucks koffiemaker dat ik er moe uitzie. There's a compliment in there somewhere, denk ik ):O

Van mij mag het wel weer zomer worden ofzo :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_150061971
Gister toch gesport, misschien was dat toch iets te snel. Sowieso ging het niet super, alles waarbij beetje cardio en kracht bij komt kijken ging beroerd.
Gisteravond voelde het top, zelfs sauna gepakt maar vanochtend voelde ik beetje koortsig en mijn stem was weg..
En ik heb waarschijnlijk meisje van zaterdag aangestoken :o Zij is nu ziek..
pi_150064769
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:58 schreef Chicolate het volgende:
Ben inderdaad op vakantie, vlieg vandaag terug.
Iemand nog benieuwd naar de terugreis? :') Passagiers urenlang opgesloten in Manchester
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 26 februari 2015 @ 19:15:54 #230
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_150079522
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Iemand nog benieuwd naar de terugreis? :') Passagiers urenlang opgesloten in Manchester
:D Lekker dan.!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? donderdag 26 februari 2015 @ 21:09:37 #231
70532 loveli
N
pi_150086260
Chico! Dat zuigt.
crap in = crap out
pi_150086661
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Iemand nog benieuwd naar de terugreis? :') Passagiers urenlang opgesloten in Manchester
Auw ;(
pi_150100652
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Iemand nog benieuwd naar de terugreis? :') Passagiers urenlang opgesloten in Manchester
Lijstje van die dag graag :+

Tzeh horror :N Waren er ook kinderen aan boord?
He who dies with the most toys
still dies
pi_150112017
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 07:46 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

Lijstje van die dag graag :+

Tzeh horror :N Waren er ook kinderen aan boord?
:D.

Yups, maar die gedroegen zich eigenlijk opvallend goed :o. En ik heb tasjes met kleurboeken (en in geval van de aanwezige baby; luiers) voorbij zien komen. Ze deden alles wat ze konden aan crowd control: vermaak (en chips) voor de kinderen, mooie beloftes voor de volwassenen.

Positieve noot: ik heb nu wel gratis gevlogen, heul veel extra uren in het vliegtuig en krijg er nog geld op toe ook :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_150113356
En je hebt iets van Manchester gezien! ;)

Ik dacht vandaag een leuk dagje vrij te hebben... :')
Tot nu toe alleen nog maar gezeik gehad.

Naja, vanavond in de sportschool die frustratie er maar uit gooien.
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 00:36 schreef killerkip69 het volgende:
ziet dat er blijkbaar tompoesproblematiekperikelen zijn?

het is zo simpel, je koopt ze bij de ALDI, en max 2 per consumptie, that's about it to stay healthy. :Y)

lijstje:
diepvries tompoezen vd ALDI
Was meer dat je ze niet normaal kunt eten :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:42:37 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_150113826
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

:D.

Yups, maar die gedroegen zich eigenlijk opvallend goed :o. En ik heb tasjes met kleurboeken (en in geval van de aanwezige baby; luiers) voorbij zien komen. Ze deden alles wat ze konden aan crowd control: vermaak (en chips) voor de kinderen, mooie beloftes voor de volwassenen.

Positieve noot: ik heb nu wel gratis gevlogen, heul veel extra uren in het vliegtuig en krijg er nog geld op toe ook :+.
Ach, voor gratis zou ik ook geen problemen hebben met +24 uur onderweg zijn vanuit de VS naar huis. Zou in het geval van mijn gezin toch meer dan 1000 euro schelen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:54:36 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_150114215
Chico :D Interessante belevenis weer :+

mijn solli was bijzonder.

Maar zo met de mister de hort op, dus wordt alsnog een prima vrijdag vind ik :+

[ Bericht 37% gewijzigd door MariaEtcetera op 27-02-2015 16:19:50 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_150119805
Klinkt niet als bijzonder op een goede manier Maria?!

Vaiz, is het nog een beetje goedgekomen?

2 preso's gedaan en ass gekickt :7 zojuist mijn schnitzel met aardappelsalade op. Het leven is goed :+

Nu nog ff naar huis en dan weekend vieren w/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? vrijdag 27 februari 2015 @ 19:13:25 #239
70532 loveli
N
pi_150119877
Hier nog niet naar huis en ook weekend vieren :W
crap in = crap out
pi_150121340
Fijn weekend iedereen!
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:11 schreef _aurum_ het volgende:
Klinkt niet als bijzonder op een goede manier Maria?!

Vaiz, is het nog een beetje goedgekomen?

2 preso's gedaan en ass gekickt :7 zojuist mijn schnitzel met aardappelsalade op. Het leven is goed :+

Nu nog ff naar huis en dan weekend vieren w/
^O^ nice! Nog lange weg naar huis te gaan?
Wel goed idee schnitzel, kan ik morgen wel eens gaan maken.

Mjah, ging beter dan verwacht maar niet zo goed als ik eigenlijk wilde :')
Had ook beter moeten eten. Als ik een vrije dag heb eet ik vaak te weinig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonet wel lekker bruinebonen met spek burrito gegeten :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 22:42:40 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_150128918
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:13 schreef loveli het volgende:
Hier nog niet naar huis en ook weekend vieren :W
Veel plezier daar. Ik ben nog steeds een beetje jaloers.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_150129342
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Iemand nog benieuwd naar de terugreis? :') Passagiers urenlang opgesloten in Manchester
OMG :X
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 28 februari 2015 @ 00:12:54 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_150133092
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:11 schreef _aurum_ het volgende:
Klinkt niet als bijzonder op een goede manier Maria?!

Vaiz, is het nog een beetje goedgekomen?

2 preso's gedaan en ass gekickt :7 zojuist mijn schnitzel met aardappelsalade op. Het leven is goed :+

Nu nog ff naar huis en dan weekend vieren w/
_O_ Gefeli met preso's! Schnitzelfeestje *O* Ik vind het knap, spannend vinden en dan ook acen :7 En je hebt een DM :+

Fijn weekend! *O*

PS. Smiley overload!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_150156085
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 1 maart 2015 @ 13:30:04 #245
70532 loveli
N
pi_150175449
Warme choco met slagroom :9
crap in = crap out
  zondag 1 maart 2015 @ 14:21:13 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_150176564
Goede week gehad loveli?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 1 maart 2015 @ 15:13:36 #247
70532 loveli
N
pi_150178148
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:21 schreef Tinkepink het volgende:
Goede week gehad loveli?
Zo goed als kon, als je bedenkt dat ik maandag nog net geen 39 graden koorts had. Heb er in elk geval geprobeerd zoveel mogelijk te genieten. Gisteren bijna de hele dag geslapen ;)

Vandaag op de ski's, even tussendoor. Natte sneeuw tot in m'n ondergoed.
crap in = crap out
pi_150225777
Vakantie li?
Ik heb vannacht maar weinig geslapen, dus nu beetje moe. Maar ga toch maar even sporten denk ik :)
  maandag 2 maart 2015 @ 19:47:40 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_150226133
Mis jullie!

MC, lekker sporten.. word je alleen moeier van maar wel lekker moe.

Loveli, wat vreselijk vervelend zeg! Beterschap X
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_150243996
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Mis jullie!

MC, lekker sporten.. word je alleen moeier van maar wel lekker moe.

Loveli, wat vreselijk vervelend zeg! Beterschap X
Ja, jammer dat het hier zo rustig is.. Ik vond/vind het altijd leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat. Ook al zijn we allemaal heel anders, toch vind ik het leuk om te lezen hoe iedereen lekker met van alles bezig is en hoe anderen naar de wereld kijken :) Zo'n andere kijk op de wereld is best verfrissend. Ik merk bij vrienden dat veel mensen hetzelfde denken en juist om eens iets anders te horen/lezen vind ik leuk :)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:29:09 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_150254672
Ik ben nog niet helemaal thuis in de Wondere Wereld van de Onderhandelingstechnieken geloof ik :')

Blaarp.

[ Bericht 56% gewijzigd door MariaEtcetera op 03-03-2015 18:02:45 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_150255251
Ik heb beetje een probleem. En ja het gaat weer eens over dames..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:54:49 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_150255511
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:47 schreef the85mc het volgende:
Ik heb beetje een probleem. En ja het gaat weer eens over dames..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_150256833
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat denk ik ook. Hoe eerder ik het vertel hoe beter.
pi_150257291
eens met Maria!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150257886
Ik vraag me dan af: Als je weet dat je geen serieuze lange afstand relatie wilt...waarom laat je haar dan wel in de waan door met haar op reis te gaan :?

Maar ik ben ook geen dating expert :')
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:16:47 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_150258259
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:06 schreef An24 het volgende:
Ik vraag me dan af: Als je weet dat je geen serieuze lange afstand relatie wilt...waarom laat je haar dan wel in de waan door met haar op reis te gaan :?

Maar ik ben ook geen dating expert :')
Ook een goed punt :Y

Samen reizen is overigens best een goeie relatietest, maar geen ideale manier om erachter te komen dat het niet werkt :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_150259402
Ik heb ook geen echte relatie met haar gehad he. En nadat ze weg was hebben we ook een paar maanden geen contact gehad.
Maar misschien geef ik nu verkeerde signalen af.
pi_150260552
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:46 schreef the85mc het volgende:
Ik heb ook geen echte relatie met haar gehad he. En nadat ze weg was hebben we ook een paar maanden geen contact gehad.
Maar misschien geef ik nu verkeerde signalen af.
Het gaat niet om jouw referentiekader, maar om die van haar. Daardoor is die laatste conclusie van jou misschien wel een goede.
pi_150264690
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:47 schreef the85mc het volgende:
Ik heb beetje een probleem. En ja het gaat weer eens over dames..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ga je?
Hmmm zou meisje 2 op afstand houden
Gaan
En dan nog eens nadenken
Beslissing nemen

Niet door elkaar daten, slechte basis voor meisje 2 als je wel met meisje 1 als vrienden gaat. Eerst oude afronden, dan aan nieuwe beginnen. Maar ja dat ben ik
Worry is a misuse of imagination
pi_150264946
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:55 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja, jammer dat het hier zo rustig is.. Ik vond/vind het altijd leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat. Ook al zijn we allemaal heel anders, toch vind ik het leuk om te lezen hoe iedereen lekker met van alles bezig is en hoe anderen naar de wereld kijken :) Zo'n andere kijk op de wereld is best verfrissend. Ik merk bij vrienden dat veel mensen hetzelfde denken en juist om eens iets anders te horen/lezen vind ik leuk :)
Druk met scriptie schrijven, dat soort dingen.
Probeer meer te sporten maar lukt nog niet echt.

Hmm o ja en iemand die ik als vriend zie is verliefd op mij. Dus niet zo handig en heb ik best vaak.
Niet dat ik niet verliefd zou willen zijn, maar niet mijn type zeg maar.
Of nou ja ik voel mij een klein beetje.. Verraden of zo? Misschien niet het goede woord

Gevoelens :P
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 3 maart 2015 @ 22:24:17 #262
70532 loveli
N
pi_150265068
Mc, ik denk dat jij hier de enige bent die dacht dat je voor vriendschap naar Colombia ging.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 3 maart 2015 @ 22:28:41 #263
70532 loveli
N
pi_150265344
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:21 schreef Probability het volgende:

[..]

Druk met scriptie schrijven, dat soort dingen.
Probeer meer te sporten maar lukt nog niet echt.

Hmm o ja en iemand die ik als vriend zie is verliefd op mij. Dus niet zo handig en heb ik best vaak.
Niet dat ik niet verliefd zou willen zijn, maar niet mijn type zeg maar.
Of nou ja ik voel mij een klein beetje.. Verraden of zo? Misschien niet het goede woord

Gevoelens :P
Hoe groot is jouw friendzone?

:P
crap in = crap out
pi_150265410
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe groot is jouw friendzone?

:P
Oneindig geloof ik :')
Worry is a misuse of imagination
pi_150265558
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Oneindig geloof ik :')
Beetje zoals het heelal? Is nog aan het uitdijen maar ooit (tegen je pensioen) zal ie wel weer krimpen? :P
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_150266070
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Beetje zoals het heelal? Is nog aan het uitdijen maar ooit (tegen je pensioen) zal ie wel weer krimpen? :P
Ja weet niet zijn altijd mensen waarvan je het niet verwacht of zo
Beetje zoals vriendschappelijk naar Columbia gaan

Ben uitgenodigd om langs te komen bij m'n ex in het buitenland. (Rustig, aan zee) misschien ga ik wel als ik even rust wil in m'n hoofd, hij kan zo sloom zijn :') maar wel chill ik hou van zee
Worry is a misuse of imagination
pi_150266089
Over vriendschappelijk langs gaan gesproken bedoel ik
Worry is a misuse of imagination
pi_150269371
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:47 schreef the85mc het volgende:
Ik heb beetje een probleem. En ja het gaat weer eens over dames..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_150270010
Ik zou tegen meisje 2 wel open kaart spelen, dan begin je daar wel netjes mee of zo
Worry is a misuse of imagination
pi_150270568
Natuurlijk niet, tot op zekere hoogte hou je iemand op afstand...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_150270731
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2015 @ 07:29:15 #272
70532 loveli
N
pi_150272443
Liegen is wel een goed begin ja.
crap in = crap out
  woensdag 4 maart 2015 @ 07:31:37 #273
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_150272455
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:46 schreef the85mc het volgende:
Ik heb ook geen echte relatie met haar gehad he. En nadat ze weg was hebben we ook een paar maanden geen contact gehad.
Maar misschien geef ik nu verkeerde signalen af.
ja. Had eerlijk gezegd de indruk dat je haar echt leuk vond toen je de reis boekte. Niet handig dit mc.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_150272595
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:48 schreef V1z0R het volgende:
Natuurlijk niet, tot op zekere hoogte hou je iemand op afstand...
Dit had hij toch al afgesproken voor hij meisje 2 leerde kennen? Komt toch altijd wel uit, beter nu vertellen dan achteraf

Ben mega benauwd moet de hele tijd hoesten en daardoor heel slecht geslapen. Ben ziek (aan het worden) ;( ga maar heel veel thee drinken en vitamine C.

Lijstje:
O: havermout met water
T: thee, thee, thee, vitamine C
L: ?
D: ?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2015 @ 07:59:17 #275
70532 loveli
N
pi_150272652
Vlierbessen.
crap in = crap out
pi_150272735
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 07:59 schreef loveli het volgende:
Vlierbessen.
Limonade ook goed?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2015 @ 08:42:36 #277
70532 loveli
N
pi_150273131
Vlierbessenextract, bij de Tuinen hebben ze dat wel. En 3X zoveel nemen als voorgeschreven.
crap in = crap out
pi_150273526
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 07:52 schreef Probability het volgende:

[..]

Dit had hij toch al afgesproken voor hij meisje 2 leerde kennen? Komt toch altijd wel uit, beter nu vertellen dan achteraf

Ben mega benauwd moet de hele tijd hoesten en daardoor heel slecht geslapen. Ben ziek (aan het worden) ;( ga maar heel veel thee drinken en vitamine C.

Lijstje:
O: havermout met water
T: thee, thee, thee, vitamine C
L: ?
D: ?
Ik zou gewoon er niet over beginnen, vooral omdat het mij erg sterk lijkt dat het wel boven water komt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_150274313
Nog eens nagedacht en ik ga vanavond die Colombiaanse het wel vertellen. Beter nu dan later.
Liegen ga ik niet doen, slechter dan dat kan het niet beginnen en bovendien kan ik helemaal niet liegen. En op afstand houden tot die tijd is iets wat ik niet wil en ook niet gaat lukken, ik kom nu ook net bij haar vandaan..
pi_150279068
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:42 schreef loveli het volgende:
Vlierbessenextract, bij de Tuinen hebben ze dat wel. En 3X zoveel nemen als voorgeschreven.
Dat helpt als je grieperig / verkouden bent?
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2015 @ 14:46:36 #281
70532 loveli
N
pi_150283080
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:37 schreef Skoap het volgende:

[..]

Dat helpt als je grieperig / verkouden bent?
Yup, helpt heel goed. Ben sneller weer op de been bij griep als ik het gebruik.
crap in = crap out
pi_150284282
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Yup, helpt heel goed. Ben sneller weer op de been bij griep als ik het gebruik.
interessant dat ga ik proberen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150301659
Vlierbessensap is niet heel lekker :')
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 5 maart 2015 @ 06:57:43 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_150304925
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:10 schreef Probability het volgende:
Vlierbessensap is niet heel lekker :')
niet puur drinken. Mengen met spa rood.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_150344955
Gisteravond afspraken, dus niet naar wie is de mol kunnen kijken. Heel het internet heel hard genegeerd, want ik wilde later 's avonds de aflevering terugkijken. Dat ging goed tot ik bijna thuis was, en er opeens bij het Veronica nieuws van 11 uur werd voorgelezen dat x de mol was en y de winnaar. Je kan niet eens de radio meer aanzetten als je niet gespoilerd wil worden }:|.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_150371627
}:| kutlui...

Net zo erg als van die lui die niet kunnen opgaan in een film en er dan maar de hele tijd doorheen lopen te blaten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_150372133
/minischouderklopjevoormijzelf

Nu al drie maanden dus minimaal 3x per week sportschool en geen afhaal :7
Is eigenlijk niet meer dan gewoon gaan en niet bestellen :') toch nog geregeld gehad dat ik dacht van "knie voelt niet super, misschien maar even avondje niet" of "als je nu nog zelf wat maakt eet je pas om 21:45 en moet je nog afwassen ook".

M'n hoofd probeert me te saboteren :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_150373342
Hoe staat het trouwens met huisjes-dingetjes, Chico!?
Of heb ik totaal gemist dat je al op nieuw stekje zit? :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_150376679
Ik wacht op de bank, die moeten mijn inkomen goedkeuren voor de hypotheek. Volgens contract zou ik half april dan de sleutels kunnen krijgen (en daarna nog verbouwen). Dus ik gok dat het ergens in juni pas verhuizen zal worden :P

En schouderklopje is terecht, ik hou mijn goede voornemens nooit zo lang vol. Gaat het je nu ook makkelijker af?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_150377499
Oh, op zich nog snel zat dus. Mits de bank geen eten in je roet gooit... Top ^O^

Nee, maar was ook niet echt goede voornemens maar meer een paniekreactie omdat ik 30 ga worden. :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_150383672
Hoe is het met jouw bewegen trouwens, jij wilde ook weer gaan sporten toch?
Of valt die onder "ik hou mijn goede voornemens nooit zo lang vol" ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_150390884
Applaus voor jezelf Vaiz! Ik ga iig 2x pw, vaker lukt niet altijd :@ zit nu wekelijks in het buitenland en zelfs al vlieg ik op tijd terug dan voel ik me altijd een beetje wonky na het vliegen. Dus dan wil ik trainen en rijd ik uiteindelijk gewoooon naar huis :D

Lijstje:

O: smoothie met frambozen, kokos en chocowhey
T: 2 mini snickers
S: fitness
L: 2x rijstewafels met avocado en gegrilde kip. 4x Rijstwafels met appelstroop. Nom nom :9
D: thai curry met garnalen en veel groenten. Huttenkase met zoetstof en kaneel.
T: 1/2 bak kwark

Vanaaf lekker naar de film; Chappie! Ben benieuwd sowieso omdat Die Antwoord er in speelt :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:21:29 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_150392928
Swing it baby *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:22:47 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_150392982
Goedzo V1 !
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 7 maart 2015 @ 20:53:09 #295
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_150396969
Weet je wat, ik gooi er eens een lijstje in...

o. 2x boterham met kaas
l. gebakken kipfilet, patat met sour creme, salade met dressing, flesje apfelschorle
d. peultjes, half bakje haringsalade met rode bietjes, wortel, 2 selderijstengels, bloedsinaasappel
t. zodirect een borrel

Dit kan niet kloppen. Ben vast wat vergeten. :{
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_150398364
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:18 schreef _aurum_ het volgende:
Applaus voor jezelf Vaiz! Ik ga iig 2x pw, vaker lukt niet altijd :@ zit nu wekelijks in het buitenland en zelfs al vlieg ik op tijd terug dan voel ik me altijd een beetje wonky na het vliegen. Dus dan wil ik trainen en rijd ik uiteindelijk gewoooon naar huis :D

Lijstje:

O: smoothie met frambozen, kokos en chocowhey
T: 2 mini snickers
S: fitness
L: 2x rijstewafels met avocado en gegrilde kip. 4x Rijstwafels met appelstroop. Nom nom :9
D: thai curry met garnalen en veel groenten. Huttenkase met zoetstof en kaneel.
T: 1/2 bak kwark

Vanaaf lekker naar de film; Chappie! Ben benieuwd sowieso omdat Die Antwoord er in speelt :+
Gaat lekker he met werk ^O^

Chappie schijnt wel leuk te zijn, wil ik ook nog zien.

Ook maar weer eens een lijstje:

O: smoothie banaan, jus en spinazie
L: aardappel preisoep en couscous salade
T: 2 krentenbollen
D: gebakken aardappels met mayonaise, gemengde salade met komkommer. Parmezaan, pijnboompitjes, olie en balsamico.
T: nog een broodje en een warme chocolademelk

En de hele dag yoga teacher training van half tien tot half zes. Het was zo tof! Morgen nog een dag O+
pi_150414799
Mijn lijstjes zijn wat anders de laatste tijd.. Gister pas ontbijt om 14 uur ofzo. Maar wel ontbijt op bed gekregen :)
O: broodje met ei, tomaat, chorizo, kaas, verse jus
T: wat chocola, bramen en aardbeien, slagroom
T: 2 bananen, broodje kip pesto, was eigenlijk soort van lunch.
D: pasta met broccoli,pijnboompitten, tonijn, pesto
T: paar biertjes en hapjes.
pi_150414971
/Verkapt kijk mij sex gehad hebben :P
Niemand eet fruit met chocola en slagroom tenzij sex....
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_150415178
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedzo V1 !
Hoe is het met onze uniekje dan?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 8 maart 2015 @ 13:24:23 #300
70532 loveli
N
pi_150416679
Feli, iedereen (behalve Vaiz en Mc).
crap in = crap out
  zondag 8 maart 2015 @ 13:45:32 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_150417180
Goed hoor V1, heerlijk aan de wandel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')