abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:37:38 #251
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_149555997
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:05 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je zal vast wel weer iets over het hoofd zien. Net zoals je over het hoofd zag dat je nog even ¤ 549,99 moest bijleggen voor je iPhone toen je deze kocht en die oh zo goede deal ineens een hele slechte deal bleek te zijn.
Klassiekertje dit. Net zoals d'r op of eronder. :) En Splacka met zijn iPhone 5 die geen 5 zou heten, je moest echt wel superdom zijn wilde je dat denken. :7

Leuk topic dit wel.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_149556477
En wij maar denken dat er vast wel achterdeurtjes in IOS 8 zaten. :
http://m.techzine.nl/nieu(...)ios-8-te-kraken.html
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_149556841
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hitler vond ongetwijfeld ook dat hij goede redenen had. Doesn't make it true.
Ik heb gekozen voor een abonnement omdat je daarbij elk jaar een telefoon erbij uit kan kiezen en dan niet de complete volle pond hoef te betalen. Bij een sim-only moet je dat wel. En ik weet niet hoe het bij jullie mannen zit, maar bij mij gaat het geld wat ik niet hoef te betalen aan abonnement snel op. Als ik sim-only zou hebben zou ik na een jaar geen geld hebben om voor een telefoon de volle pond te betalen. Ik kan wel (met behulp van verkoop van mijn oude telefoon) een nieuwe telefoon uitkiezen bij verlenging van abonnement.

Dan is de telefoon altijd nog goedkoper dan de volle pond betalen bij een sim-only. Vind ik wel degelijk een goede reden. :)
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:54:05 #254
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_149556932
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb gekozen voor een abonnement omdat je daarbij elk jaar een telefoon erbij uit kan kiezen en dan niet de complete volle pond hoef te betalen. Bij een sim-only moet je dat wel. En ik weet niet hoe het bij jullie mannen zit, maar bij mij gaat het geld wat ik niet hoef te betalen aan abonnement snel op. Als ik sim-only zou hebben zou ik na een jaar geen geld hebben om voor een telefoon de volle pond te betalen. Ik kan wel (met behulp van verkoop van mijn oude telefoon) een nieuwe telefoon uitkiezen bij verlenging van abonnement.

Dan is de telefoon altijd nog goedkoper dan de volle pond betalen bij een sim-only. Vind ik wel degelijk een goede reden. :)
Wordt een herhaling van zetten dit. Als dat daadwerkelijk je beweegredenen zijn, waarom wilde je dan alsnog een zo laag mogelijk maandbedrag? :') Je moet dan immers nog steeds een hoop geld bijbetalen. ¤450 euro kan je wel in 1x ophoesten maar ¤700 niet?

Als je gespreid wil betalen, wat op zich heel erg logisch is, is een abonnement van ¤50 per maand met ¤99 bijbetalen o.i.d. het meest logische.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 10 februari 2015 @ 23:14:26 #255
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_149557834
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Google Maps.
Das nogal overdreven en omslachtig
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_149558002
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wordt een herhaling van zetten dit. Als dat daadwerkelijk je beweegredenen zijn, waarom wilde je dan alsnog een zo laag mogelijk maandbedrag? :') Je moet dan immers nog steeds een hoop geld bijbetalen. ¤450 euro kan je wel in 1x ophoesten maar ¤700 niet?

Als je gespreid wil betalen, wat op zich heel erg logisch is, is een abonnement van ¤50 per maand met ¤99 bijbetalen o.i.d. het meest logische.
Van de dure abonnementen gebruik ik 4/5 van wat ik krijg niet. Zelfs dit abonnement met 100 belminuten en 200 mb internet per maand krijg ik niet op. Vandaar.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 23:21:51 #257
6941 APK
Factual, I think.
pi_149558105
Gaan we weer :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_149558552
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:

Dan is de telefoon altijd nog goedkoper dan de volle pond betalen bij een sim-only. Vind ik wel degelijk een goede reden. :)
Daar heb je een heel goed argument. Met een Sim-only was je wel ¤ 4,01 duurder geweest tijdens het aanschaffen. Prima keuze heb je gemaakt. Nog even ter herinnering wat je wel niet meer had moeten betalen als je voor Sim-only had gekozen.

quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:16 schreef Dimens het volgende:

[..]

Inderdaad. Niet luisteren naar die mensen, je hebt gewoon het beste gekozen. Ik bedoel, momenteel ben je slechts het volgende kwijt:

Kosten abonnement totaal ¤ 276,-
Thuiskopieheffing ¤ 6,05
Kosten telefoon ¤ 549,99
Aansluitkosten ¤ 30,00
__________________________+
¤ 862,04

Terwijl als je een telefoon en Sim-only los had gekocht, was je wel ¤ -103.99 duurder uit geweest. Kijk maar:

Kosten abonnement totaal ¤ 168,-
Thuiskopieheffing ¤ 6,05
Kosten telefoon ¤ 569,-
Aansluitkosten ¤ 15,00 (dafuq Vodafone? :'))
__________________________+
¤ 758,05

Groot gelijk dat je een abonnement hebt genomen, zou ik ook doen. Welke gek zou er nou ¤ 103.99 besparen?
pi_149562315
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:34 schreef Dimens het volgende:

[..]

Daar heb je een heel goed argument. Met een Sim-only was je wel ¤ 4,01 duurder geweest tijdens het aanschaffen. Prima keuze heb je gemaakt. Nog even ter herinnering wat je wel niet meer had moeten betalen als je voor Sim-only had gekozen.

[..]

En dan na een jaar geen geld meer hebben voor de volgende iPhone? Nee dank je. Nu bij een abonnement krijg ik een nieuwe telefoon (dus geen tweedehands!) voor minder dan hij los bij een sim-only kost. En dáár gaat het me om! En nergens anders om. Dat ik over de gehele lengte meer kwijt ben: boeit me niet! Snap je het nu eindelijk?
  woensdag 11 februari 2015 @ 08:32:13 #260
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_149562441
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Das nogal overdreven en omslachtig
Hoezo? Er zit ook gewoon OV in Google Maps hoor.

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_149562586
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 08:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

En dan na een jaar geen geld meer hebben voor de volgende iPhone? Nee dank je. Nu bij een abonnement krijg ik een nieuwe telefoon (dus geen tweedehands!) voor minder dan hij los bij een sim-only kost. En dáár gaat het me om! En nergens anders om. Dat ik over de gehele lengte meer kwijt ben: boeit me niet! Snap je het nu eindelijk?
Nee.
sig verwijderd door FA
pi_149562829
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 08:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

En dan na een jaar geen geld meer hebben voor de volgende iPhone? Nee dank je. Nu bij een abonnement krijg ik een nieuwe telefoon (dus geen tweedehands!) voor minder dan hij los bij een sim-only kost. En dáár gaat het me om! En nergens anders om. Dat ik over de gehele lengte meer kwijt ben: boeit me niet! Snap je het nu eindelijk?
Wow...
pi_149563013
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 08:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

En dan na een jaar geen geld meer hebben voor de volgende iPhone? Nee dank je. Nu bij een abonnement krijg ik een nieuwe telefoon (dus geen tweedehands!) voor minder dan hij los bij een sim-only kost. En dáár gaat het me om! En nergens anders om. Dat ik over de gehele lengte meer kwijt ben: boeit me niet! Snap je het nu eindelijk?
:')
Waarom zou je dan na een jaar geen geld meer hebben voor je volgende iPhone? Immers, je kunt je los gekocht iPhone gewoon verkopen. Bovendien, de kans is juist groot dat je meer geld over hebt aangezien je minder kosten hebt (met een sim-only abbo).
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_149566175
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 08:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

En dan na een jaar geen geld meer hebben voor de volgende iPhone?
Na een jaar juist meer geld voor een nieuwe iPhone. Of snap je dat echt niet? :')
  woensdag 11 februari 2015 @ 12:11:27 #265
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_149566781
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

En ik weet niet hoe het bij jullie mannen zit, maar bij mij gaat het geld wat ik niet hoef te betalen aan abonnement snel op. Als ik sim-only zou hebben zou ik na een jaar geen geld hebben om voor een telefoon de volle pond te betalen.
...Oftewel, hij heeft niet de discipline om elke maand x bedrag aan de kant te zetten als zijnde 'afschrijvingen' om ¤100 per jaar te besparen maar spendeert het lekker in de kroeg.

Goed, nu verder over interessantere dingen? :')
  woensdag 11 februari 2015 @ 12:20:37 #266
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_149567005
Heb nu nog de Iphone 4, maar ben van plan om voor de Iphone 5S te gaan. Dat is ook gewoon een goed toestel en een hele verbetering ten opzichte van de 4 toch? Kan natuurlijk ook gelijk voor de 6 gaan, maar dat is dan wel weer gelijk heel erg duur..
pi_149567426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:20 schreef GwaiLow het volgende:
Heb nu nog de Iphone 4, maar ben van plan om voor de Iphone 5S te gaan. Dat is ook gewoon een goed toestel en een hele verbetering ten opzichte van de 4 toch? Kan natuurlijk ook gelijk voor de 6 gaan, maar dat is dan wel weer gelijk heel erg duur..
De 5S is zeker een hele verbetering ten opzichte van de 4. En het is inderdaad nog steeds een goed toestel. De 6 is in de bovenste marges net wat beter (betere accu, betere camera, beter scherm), maar in dagelijks gebruik merk je daar nu en op korte termijn weinig van. Dus als je niet per se het grotere scherm van de 6 hoeft, is de iPhone 5S een uitstekende keuze. Qua snelheid en zelfs qua camera zul je in de meeste omstandigheden weinig tot geen verschil merken.
pi_149567690
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 08:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

En dan na een jaar geen geld meer hebben voor de volgende iPhone? Nee dank je. Nu bij een abonnement krijg ik een nieuwe telefoon (dus geen tweedehands!) voor minder dan hij los bij een sim-only kost. En dáár gaat het me om! En nergens anders om. Dat ik over de gehele lengte meer kwijt ben: boeit me niet! Snap je het nu eindelijk?
Kolere, wat ben jij dom.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:22:29 #269
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_149568823
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 08:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoezo? Er zit ook gewoon OV in Google Maps hoor.

[ afbeelding ]
Inderdaad een prima alternatief dat ik ook regelmatig gebruik omdat de 9292ov-app echt te traag is om mee te werken ^O^

Niet opmerkelijk omslachtig oid :)
pi_149569126
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:16 schreef tofastTG het volgende:

[..]

:')
Waarom zou je dan na een jaar geen geld meer hebben voor je volgende iPhone? Immers, je kunt je los gekocht iPhone gewoon verkopen. Bovendien, de kans is juist groot dat je meer geld over hebt aangezien je minder kosten hebt (met een sim-only abbo).
Dat geld verdwijnt bij mij altijd. Daarom doe ik het op deze manier. Ik kan niet zo goed sparen, wat je met een sim-only moet doen, om weer geld te hebben voor een gloednieuwe telefoon na een jaar. Daarom kies ik er voor om minder te betalen voor een telefoon op het moment van kopen door middel van abonnement.
pi_149569206
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:48 schreef Dimens het volgende:

[..]

Na een jaar juist meer geld voor een nieuwe iPhone. Of snap je dat echt niet? :')
Nee jij snapt het niet. Dat geld is er na een jaar niet als ik sim-only neem. Ik heb dan geen geld voor de volle pond van een nieuwe telefoon. Ik heb door middel van een abonnement en verkoop van oude mobiel wel geld voor een mobiel bij verlenging. Je krijgt namelijk na een jaar echt niet meer wat je voor hetzelfde toestel nieuw betaald.
pi_149569275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:11 schreef Slickk het volgende:

[..]

...Oftewel, hij heeft niet de discipline om elke maand x bedrag aan de kant te zetten als zijnde 'afschrijvingen' om ¤800 per jaar te besparen.
Bedrag fixed en jij snapt het als enige!
^O^
pi_149569388
Is Jaimy Luca weer aan het trollen? _O- _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_149569483
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:40 schreef Norrage het volgende:
Is Jaimy Luca weer aan het trollen? _O- _O-
Ik vind het gewoon ontzettend grappig dat ze me totaal niet begrijpen, maar ik precies weet wat ik doe. :) _O-
pi_149569528
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee jij snapt het niet. Dat geld is er na een jaar niet als ik sim-only neem. Ik heb dan geen geld voor de volle pond van een nieuwe telefoon.
Dat geld heb je dus ook niet als je een abonnement neemt want het een nieuw toestel is dan net zo duur.

Godver man, ben je echt zo achterlijk? :')
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon ontzettend grappig dat ze me totaal niet begrijpen, maar ik precies weet wat ik doe. :) _O-
Ondertussen lachen wij jou keihard uit om je "logica". :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')