abonnement Unibet Coolblue
pi_149104978
Ik heb een monogame relatie met mijn vrouw waarin ik eigenlijk niet meer kan voorstellen ooit nog het bed te (willen) delen met iemand anders. Ook seksueel zijn wij natuurlijk al wat jaartjes met elkaar bekend, en ook hebben wij in de loop der jaren wel eens halfdronken onze spannendste fantasieën opgebiecht. Die van mijn vrouw waren spannend genoeg om voor mij heeeeel erg snel er werk van te maken om die te realiseren. :9~

Zij maakte er ook werk van om de mijne te vervullen, maar er is er eentje die zij niet ziet zitten, en die is niet eens zo ongewoon. Sterker nog, die vond ik het minst spannend om op te biechten. Anaal. Ik heb wel eens vaker anaal gedaan toen ik nog een dronken lul van een student was, en meisjes alles maar toelieten om aardig gevonden te worden, en vond het altijd geweldig.

Mijn vrouw wil het absoluut niet, vind anaal gewoon onprettig. Heeft het twee keer geprobeerd, en vond het na het pijnlijke gedeelte, gewoon niet geil genoeg om nog eens te proberen.

Ik heb mijn vrouw tien jaar terug leren kennen als het meisje met de mooiste reet van de provincie, en nu mag ik er niet in. ;( :'(

Geaccepteerd. Deze gaat gewoon nooit gebeuren. Jammer, maar niks aan te doen. Maar er zijn vast fokkertjes hier die hun frustratie kwijt willen over sappigere fantasieën. :9
-nee-
pi_149105237
Haha, masseer haar een keer en ga er dan met je vingertje in ofzo. Als die keren bij haar waren dat ie pik er meteen in werd gestampt kan ik het begrijpen dat ze het niets vind om nog eens te doen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:52:41 #3
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_149105418
Je moet haar ook niet met een betoog gaan ompraten om haar billen voor je te spreiden. Google eens pavlov. Gewoon tijdens het neuken of beffen als ze klaar komt af en toe met haar kontje spelen, totdat ze een positieve associatie erbij krijgt. Na een tijdje is ze om.
Wij mensen zijn soms net dieren. ;)
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_149105522
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:52 schreef peterkailey het volgende:
Je moet haar ook niet met een betoog gaan ompraten om haar billen voor je te spreiden. Google eens pavlov. Gewoon tijdens het neuken of beffen als ze klaar komt af en toe met haar kontje spelen, totdat ze een positieve associatie erbij krijgt. Na een tijdje is ze om.
Wij mensen zijn soms net dieren. ;)
ja misschien moet ie ook snoepjes geven,of zelfs brokjes, als beloning :D
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_149105545
Na het pijnlijke gedeelte betekend dat er wat fout is gegaan, maar als ze het niet prettig vindt vindt ze het niet prettig. Ze heeft het wel geprobeerd, dat is prima genoeg.
Er blijft gelukkig nog zat over, het is beter als je gewoon blij bent met je vrouw die blijkbaar niet preuts is in bed en dingen gewoon probeert.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:56:17 #6
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_149105572
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:55 schreef spierbal het volgende:

[..]

ja misschien moet ie ook snoepjes geven,of zelfs brokjes, als beloning :D
Braaf.

Edit: of aan de riem, dat staat denk ik ook nog op z'n lijstje.
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_149105579
Jongens ik ben al jaren getrouwd me d'r, dacht je dat ik al die shit al niet had geprobeerd? Man, als mijn vinger kon klaarkomen kon mijn vrouw al niet meer kakken zonder zaad te spuwen. :D Jullie moeten je eigen shit opbiechten nu. :P
-nee-
pi_149105597
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:55 schreef erodome het volgende:
Na het pijnlijke gedeelte betekend dat er wat fout is gegaan, maar als ze het niet prettig vindt vindt ze het niet prettig. Ze heeft het wel geprobeerd, dat is prima genoeg.
Er blijft gelukkig nog zat over, het is beter als je gewoon blij bent met je vrouw die blijkbaar niet preuts is in bed en dingen gewoon probeert.
slap excuus zeg. Mijn eerste ervaring met fietsen was ook niet prettig...
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_149105774
Ik mag het wel gewoon anaal met haar doen, raar dat jij dat dan niet mag.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_149105851
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:01 schreef DroogDok het volgende:
Ik mag het wel gewoon anaal met haar doen, raar dat jij dat dan niet mag.
Gezegd door iemand die DroogDok heet, it all makes sense now.
-nee-
pi_149106015
Ik heb geen ongevulde fantasieën
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:09:54 #12
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_149106107
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:07 schreef spierbal het volgende:
Ik heb geen ongevulde fantasieën
Ik ook, wil altijd nog eens seks met 72 maagden.

Gelukkig komt mijn droom binnenkort uit. _O_
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_149106528
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:55 schreef spierbal het volgende:

[..]

ja misschien moet ie ook snoepjes geven,of zelfs brokjes, als beloning :D
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_149117483
Ergens is er nog de onvervulde seksuele fantasie van een DP.
Wel ooit een MMV trio gehad, maar toen is dat er niet van gekomen.
pi_149117804
TS heeft zo'n grote leuter dat hij onmogelijk in het strakke reetje van zijn vrouwtje past!

Serieus TS, daar zou je trots op moeten zijn! :P
pi_149120847
Onvervulde fantasien... heb er meerdere, maar momenteel 2 die beide bijna uitgevoerd gaan worden :o
- het bezoeken van een parenclub
- wurgseks (met een hand en niet met een touw)
live like tomorrow doesn't exist
  dinsdag 27 januari 2015 @ 22:26:04 #17
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149121378
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:42 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb een monogame relatie met mijn vrouw waarin ik eigenlijk niet meer kan voorstellen ooit nog het bed te (willen) delen met iemand anders. Ook seksueel zijn wij natuurlijk al wat jaartjes met elkaar bekend, en ook hebben wij in de loop der jaren wel eens halfdronken onze spannendste fantasieën opgebiecht. Die van mijn vrouw waren spannend genoeg om voor mij heeeeel erg snel er werk van te maken om die te realiseren. :9~

Zij maakte er ook werk van om de mijne te vervullen, maar er is er eentje die zij niet ziet zitten, en die is niet eens zo ongewoon. Sterker nog, die vond ik het minst spannend om op te biechten. Anaal. Ik heb wel eens vaker anaal gedaan toen ik nog een dronken lul van een student was, en meisjes alles maar toelieten om aardig gevonden te worden, en vond het altijd geweldig.

Mijn vrouw wil het absoluut niet, vind anaal gewoon onprettig. Heeft het twee keer geprobeerd, en vond het na het pijnlijke gedeelte, gewoon niet geil genoeg om nog eens te proberen.

Ik heb mijn vrouw tien jaar terug leren kennen als het meisje met de mooiste reet van de provincie, en nu mag ik er niet in. ;( :'(

Geaccepteerd. Deze gaat gewoon nooit gebeuren. Jammer, maar niks aan te doen. Maar er zijn vast fokkertjes hier die hun frustratie kwijt willen over sappigere fantasieën. :9
Anaal, gay!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 28 januari 2015 @ 08:35:25 #18
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149129638
Eigenlijk qua onvervulde alles rondom trios, MVV en MMV. Voor de rest heb ik het meeste wel gedaan van mijn fantasieen :D Wellicht dat ik de komende jaren nog wel eens iets tegenkom en denk "hey verrek dat wil ik ook"
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_149154876
Hmmm, DP. Volledig pr zit er aan te komen, een paar fantasieën zijn onlangs vervuld, en nu moet ik op dp na wat ik binnenkort ook maar eens ga bespreken dus weer nieuwe gaan bedenken. Ja kleine gangbang een keer (maar dan zonder zaad overal) lijkt me denk ik wel wat maar dat zit er denk ik voorlopig nog niet in :P

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2015 22:26:48 ]
pi_149154910
mij lijkt necrofilie wel spannend.
pi_149155237
Mijn onvervulde wens is een gangbang met Myrr...
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_149155538
quote:
7s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:33 schreef Chinless het volgende:
Mijn onvervulde wens is een gangbang met Myrr...
Kan geregeld worden hoor. Moet je wel tetten hebben :{w
Of in ieder geval een vagina.
En een paar lekkere mannen regelen. Denk dat een gangbang met nog een vrouw erbij er misschien wel in zou kunnen zitten. :P

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2015 22:43:43 ]
pi_149155755


[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2015 22:48:35 ]
pi_149155835
Oh ja, en hoe onpersoonlijk zo'n ding ook is, een fucking machine die draait op een V12 motor. Ff kijken of ik het kan handelen, zie die vrouwtjes altijd huilen en jammeren op een gegeven moment. Demonische gezichtsuitdrukkingen, shit moet wel goed zijn.
pi_149157834
Een gangbang is wel lekker ;)
Maar een fantasie zou in het zwembad zijn. Elkaar de hele tijd teasen bij het zwemmen en dan na een tijdje in een van de douchehokjes even lekker losgaan :) Maar bij een meid met zwembad thuis zou nog beter zijn. :p
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')