abonnement Unibet Coolblue
pi_149465198
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_149466848
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:53 schreef speknek het volgende:
Netflix Is Developing a Live-Action ‘Legend of Zelda’ Series

http://blogs.wsj.com/spea(...)elda-netflix-series/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_149476955
Whoop whoop... Vandaag weer lekker wat sterretjes gehaald in Super Mario Galaxy 2. Design vd games is ook echt prachtig, zwaar genieten.

Kan alleen bij de honeytree de ster niet vinden. Of te wel, ik zie hem, ik weet waar hij is maar je word een bepaalde richting opgeleid en ik heb geen idee hoe ik daar vanaf kan wijken om de ster te pakken. En ik met het zelf doen }:| Dus geen filmpjes kijken.
  zondag 8 februari 2015 @ 18:24:23 #204
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149479734
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 8 februari 2015 @ 18:59:35 #205
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_149481037
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:05 schreef Mvr.Poes het volgende:
Whoop whoop... Vandaag weer lekker wat sterretjes gehaald in Super Mario Galaxy 2. Design vd games is ook echt prachtig, zwaar genieten.

Kan alleen bij de honeytree de ster niet vinden. Of te wel, ik zie hem, ik weet waar hij is maar je word een bepaalde richting opgeleid en ik heb geen idee hoe ik daar vanaf kan wijken om de ster te pakken. En ik met het zelf doen }:| Dus geen filmpjes kijken.
wat is je nnid?
  zondag 8 februari 2015 @ 20:51:18 #206
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_149486205
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:05 schreef Mvr.Poes het volgende:
Whoop whoop... Vandaag weer lekker wat sterretjes gehaald in Super Mario Galaxy 2. Design vd games is ook echt prachtig, zwaar genieten.

Kan alleen bij de honeytree de ster niet vinden. Of te wel, ik zie hem, ik weet waar hij is maar je word een bepaalde richting opgeleid en ik heb geen idee hoe ik daar vanaf kan wijken om de ster te pakken. En ik met het zelf doen }:| Dus geen filmpjes kijken.
Zo hoort het ook, lekker zelf dingen uitvogelen, voldoening is dan ook des te groter als je het uiteindelijk uitgevogeld krijgt! :D

Toevallig vorige week eindelijk eens wat meer rond wezen neuzen op enkele Miiverse communities.. oa die van de oude Megaman-spellen voor de Vitrual Console.. wat voor een simpele vragen je daar tegen komt :X Hebben kinderen nu echt zo weinig inzicht / improvisatievermogen, of zijn ze zo ongeduldig? Ik ga er iig van uit dat het grotendeels kinderen zijn.. allemaal vragen hoe ze voorbij een bepaald stuk in een level moeten komen, of in welke volgorde ze bazen moeten verslaan.. Zo gek veel mogelijkheden heb je toch niet in Megaman-spellen, dus zet die grijze massa eens aan het werk!

Of zou het komen doordat kids van nu opgroeien met spellen die je doodgooien met tutorials en aanwijzingen, dat ze niet meer leren zelf na te denken hoe een spel werkt? Of ze zoeken alles op op internet.. Ik ben opgegroeid met de NES en SNES, en geen internet. Ik weet niet beter dan dingen eindeloos te blijven herhalen en opnieuw te proberen, net zolang totdat je het eindelijk haalt. Oke, met wat geluk stonden er misschien enkele codes van dat spel in de Power Unlimited, maar dat was altijd maar weer de vraag..

Het draait uiteindelijk toch om de totaalbeleving van een spel.. waarom zou je dat willen verpesten door bij het minste of geringste om hulp te vragen?
  zondag 8 februari 2015 @ 21:24:49 #207
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_149488381
Megaman is best nog wel pittig. Er zit een volgorde in van stages, waarmee je het makkelijkst de stages doorloopt. Die krijg je niet cadeau. Vroeger speelde je zo'n spel maanden totdat je per ongeluk tot die volgorde kwam. Nu is het geduld er niet meer :P.

Ik speel nu de originele NES Metroid (op mijn GBA :P). En dat spel is echt verschrikkelijk frusterend en moeilijk. Ik zou ze niet meer zo snel aanraden aan een kind van 12 of 13, met de aandachtsspanne van een aardbei :).
pi_149490932
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:51 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Zo hoort het ook, lekker zelf dingen uitvogelen, voldoening is dan ook des te groter als je het uiteindelijk uitgevogeld krijgt! :D

Toevallig vorige week eindelijk eens wat meer rond wezen neuzen op enkele Miiverse communities.. oa die van de oude Megaman-spellen voor de Vitrual Console.. wat voor een simpele vragen je daar tegen komt :X Hebben kinderen nu echt zo weinig inzicht / improvisatievermogen, of zijn ze zo ongeduldig? Ik ga er iig van uit dat het grotendeels kinderen zijn.. allemaal vragen hoe ze voorbij een bepaald stuk in een level moeten komen, of in welke volgorde ze bazen moeten verslaan.. Zo gek veel mogelijkheden heb je toch niet in Megaman-spellen, dus zet die grijze massa eens aan het werk!

Of zou het komen doordat kids van nu opgroeien met spellen die je doodgooien met tutorials en aanwijzingen, dat ze niet meer leren zelf na te denken hoe een spel werkt? Of ze zoeken alles op op internet.. Ik ben opgegroeid met de NES en SNES, en geen internet. Ik weet niet beter dan dingen eindeloos te blijven herhalen en opnieuw te proberen, net zolang totdat je het eindelijk haalt. Oke, met wat geluk stonden er misschien enkele codes van dat spel in de Power Unlimited, maar dat was altijd maar weer de vraag..

Het draait uiteindelijk toch om de totaalbeleving van een spel.. waarom zou je dat willen verpesten door bij het minste of geringste om hulp te vragen?
Yep it is! Wat ik wel irritant vind en bovenstaande van jou in de hand werkt is dat als je een aantal X niet door een level heen komt het spel dan hulp bied. Net ook, ik had wat moeite met een level, spot ik ineens een fee. Bleek dat die je kon helpen. No thanks.
Heb ik ook al in Super Mario Bros voor wii U gezien. Maar dus ook in de Galaxy.

Ik begrijp dat het spel toegankelijk moet blijven en tips en tricks zijn handig, maar die krijg je mijn inziens al genoeg in de game zelf. Iets wat je dan ook nog eens aan t handje neemt naar de ster, tja wat is dan nog de fun?

Was een lekker gameweekend, veel sterren bijeen gesprokkeld en net nog ff bowser verslagen en een planetenwereld geopend. Goede afsluiting! :s)

Totaal 17 sterren nu.
  zondag 8 februari 2015 @ 22:37:29 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149492274
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:51 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Zo hoort het ook, lekker zelf dingen uitvogelen, voldoening is dan ook des te groter als je het uiteindelijk uitgevogeld krijgt! :D

Toevallig vorige week eindelijk eens wat meer rond wezen neuzen op enkele Miiverse communities.. oa die van de oude Megaman-spellen voor de Vitrual Console.. wat voor een simpele vragen je daar tegen komt :X Hebben kinderen nu echt zo weinig inzicht / improvisatievermogen, of zijn ze zo ongeduldig? Ik ga er iig van uit dat het grotendeels kinderen zijn.. allemaal vragen hoe ze voorbij een bepaald stuk in een level moeten komen, of in welke volgorde ze bazen moeten verslaan.. Zo gek veel mogelijkheden heb je toch niet in Megaman-spellen, dus zet die grijze massa eens aan het werk!

Of zou het komen doordat kids van nu opgroeien met spellen die je doodgooien met tutorials en aanwijzingen, dat ze niet meer leren zelf na te denken hoe een spel werkt? Of ze zoeken alles op op internet.. Ik ben opgegroeid met de NES en SNES, en geen internet. Ik weet niet beter dan dingen eindeloos te blijven herhalen en opnieuw te proberen, net zolang totdat je het eindelijk haalt. Oke, met wat geluk stonden er misschien enkele codes van dat spel in de Power Unlimited, maar dat was altijd maar weer de vraag..

Het draait uiteindelijk toch om de totaalbeleving van een spel.. waarom zou je dat willen verpesten door bij het minste of geringste om hulp te vragen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_149492490
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ehhh, wat bedoel je daarmee?
  zondag 8 februari 2015 @ 22:51:24 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149493115
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 22:41 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Ehhh, wat bedoel je daarmee?
Nou, het is een voorbeeld van simpele vragen op Miiverse die uitgroeide tot meme.

In Metroid krijg je gaandeweg namelijk steeds meer vaardigheden, waaronder de mogelijkheid om tot bal te transformeren. Zodra je dat kunt doen kun je verder op het punt uit de screenshot.

Dat is de hele opzet van Metroid zeg maar, gesloten gebieden die je wel kunt bereiken na upgrades. Deze Pauly heeft geen idee en vindt het vreemd dat Samus niet kan kruipen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_149498873
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_149501473
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nou, het is een voorbeeld van simpele vragen op Miiverse die uitgroeide tot meme.

In Metroid krijg je gaandeweg namelijk steeds meer vaardigheden, waaronder de mogelijkheid om tot bal te transformeren. Zodra je dat kunt doen kun je verder op het punt uit de screenshot.

Dat is de hele opzet van Metroid zeg maar, gesloten gebieden die je wel kunt bereiken na upgrades. Deze Pauly heeft geen idee en vindt het vreemd dat Samus niet kan kruipen.
Ah zo. Ik ken het spel niet vandaar. Maar mensen zijn te ongeduldig dingen te doorlopen. Helaas.... Kom het ook in mijn werk tegen.
pi_149502139
Metroid is juist zo tof door al dat backtracking. Een uur proberen een missileupgrade te bereiken en dan blijkt later dat het met een upgrade simpel kan _O_
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_149504764
Vanochtend een paar nieuwe Amiibos binnen gekregen *O*
pi_149505287
Schep ridder zit zo goed in elkaar. Moeilijkheidsgraad voelt lekker
  maandag 9 februari 2015 @ 14:22:01 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149507670
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 9 februari 2015 @ 17:29:44 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149513584
Volgens Zavvi is er brand geweest bij een pakhuis van Nintendo en zijn er wat Amiibo verbrand. Bron: reactie op Budgetgaming-forum.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_149513728
Nintendo heeft ie brand gewoon veroorzaakt om schaarste te creren. Dolksteek naar de fans :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_149513748
Overigens.. Mario Party 10 niet online zou echt de faal van het jaar zijn (en daar begint het wel op te lijken..)
  maandag 9 februari 2015 @ 17:35:27 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149513763
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:34 schreef Pheno het volgende:
Nintendo heeft ie brand gewoon veroorzaakt om schaarste te creren. Dolksteek naar de fans :+
Er bestaat een comic daarover, maar die kan ik zo snel niet terugvinden :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_149513853
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:37 schreef s0ul1991 het volgende:
Vanochtend een paar nieuwe Amiibos binnen gekregen *O*
[ afbeelding ]
Huh, is Dedede al uit, dacht dat die eind februari kwam
pi_149513950
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Huh, is Dedede al uit, dacht dat die eind februari kwam
Komt uit Japan :)
  maandag 9 februari 2015 @ 19:13:23 #224
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_149516720
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:24 schreef Anthraxx het volgende:
Megaman is best nog wel pittig. Er zit een volgorde in van stages, waarmee je het makkelijkst de stages doorloopt. Die krijg je niet cadeau. Vroeger speelde je zo'n spel maanden totdat je per ongeluk tot die volgorde kwam. Nu is het geduld er niet meer :P.

Ik speel nu de originele NES Metroid (op mijn GBA :P). En dat spel is echt verschrikkelijk frusterend en moeilijk. Ik zou ze niet meer zo snel aanraden aan een kind van 12 of 13, met de aandachtsspanne van een aardbei :).
Vertel mij wat over Megaman :+ Deel 3 was 1 van de 4 spellen die ik bij mijn NES kreeg, als 7-jarig manneke. Binnen het jaar had ik m toch wel uitgespeeld hoor. En dat geldt wel voor meer 'moeilijke' spellen van die tijd. Heb ondertussen zo'n beetje 'alle' Megaman (X) platformers thuis liggen, en het gros ervan ook al wel uitgespeeld. Daar gaat inderdaad wat tijd in zitten, maar een beetje doorzettingsvermogen en volhardendheid is geen overbodige luxe. In mijn optiek is dat zelfs een vereiste voor een zichzelf respecterende gamer. (Oke, klinkt weer lekker serieus en belangrijk zo :{ )

Metroid-serie moet ik ook nog maar eens aan beginnen. Weet al dat die ook zeer pittig zal zijn.. denk dat ik maar gewoon lading papier neerleg, zelf map tekenen tijdens het spelen :D
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nou, het is een voorbeeld van simpele vragen op Miiverse die uitgroeide tot meme.

In Metroid krijg je gaandeweg namelijk steeds meer vaardigheden, waaronder de mogelijkheid om tot bal te transformeren. Zodra je dat kunt doen kun je verder op het punt uit de screenshot.

Dat is de hele opzet van Metroid zeg maar, gesloten gebieden die je wel kunt bereiken na upgrades. Deze Pauly heeft geen idee en vindt het vreemd dat Samus niet kan kruipen.
En dan ook nog denken dat je karakter Metroid heet :N
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:00 schreef Pheno het volgende:
Metroid is juist zo tof door al dat backtracking. Een uur proberen een missileupgrade te bereiken en dan blijkt later dat het met een upgrade simpel kan _O_
In zekere zin is het net als Zelda, maar dan in een toekomstig/space-thema. En je hebt geen dungeons, het spel zelf is 1 grote dungeon.
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:35 schreef Pechvogels het volgende:
Overigens.. Mario Party 10 niet online zou echt de faal van het jaar zijn (en daar begint het wel op te lijken..)
Hoe dat zo? Mario Party is toch de game bij uitstek om met vrienden thuis op de bank te spelen? Toegegeven, bij gebrek aan mensen die regelmatig over de vloer komen om te gamen, is online wel goede oplossing, maar veel spellen zijn uiteindelijk toch veel toffer als je iemand hebt om tegen aan te schreeuwen? :D

Trouwens, Mvr Poes had het over Mario Galaxy 2.. ik vraag me af, zouden dat soort spellen in Japan een hogere moeilijkheidsgraad hebben? Je hebt wel meer spellen die (naar mijn idee) wat makkelijker gemaakt zijn in de Europese / Amerikaanse uitvoering.. overbekend voorbeeld is natuurlijk Super Mario Bros 2 (The Lost Levels).. of had dat een andere reden, dat wij de Doki Doki Panic-variant kregen ipv de originele Lost Levels?
pi_149518173


Verslavend spul :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')