abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_427998
NU op VeronicaFM, Ed in de studio.
Ik heb zelf ff geen tijd om volledig verslag te doen maar misschien dat iemand anders zich geroepen voelt?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Moderator maandag 30 oktober 2000 @ 15:05:47 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_428634
Heeft iemand dit interview gehoord, en zo ja: zou hij/zij daar een verslagje van hier neer willen zetten?

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_428657
Vanavond Ed bij Barend & van Dorp
pi_428678
Heeft iemand misschien hiervan een mp3? R@b misschien?
muziek, m'n lust en mijn leven
  Moderator maandag 30 oktober 2000 @ 15:42:18 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_428707
quote:
Op 30 oktober 2000 15:15 schreef Tjoebe het volgende:
Vanavond Ed bij Barend & van Dorp
Zeker weten? Was dat niet slechts een idee, ergens in de uitzending van vrijdag geoppperd? Op de B&vD site staan namelijk alleen Gerrit Zalm en Helmut Lotti als gasten vermeld..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_428720
Dat zei Ed vanmorgen bij VeronicaFM. Hij grapte zelfs dat hij voor de verandering tijdens de uitzending wilde weglopen ipv blijven zitten.
pi_428727
quote:
Op 30 oktober 2000 15:42 schreef Gert het volgende:
Zeker weten? Was dat niet slechts een idee, ergens in de uitzending van vrijdag geoppperd? Op de B&vD site staan namelijk alleen Gerrit Zalm en Helmut Lotti als gasten vermeld..
Echtwaar!..dit staat op de B&vD afdeling op de site van RTL4:

In de uitzending van maandag 30 oktober zijn Minister van Financien Gerrit Zalm en zanger Helmut Lotti te gast. Bovedien praten Frits en Henk met Big Brother Ed. Hij weigerde afgelopen donderdag het Big Brother-huis te verlaten.

| You should have no expectation of privacy! |
pi_428743
quote:
In de uitzending van maandag 30 oktober zijn Minister van Financien Gerrit Zalm en zanger Helmut Lotti te gast. Bovendien praten Frits en Henk met Big Brother Ed. Hij weigerde afgelopen donderdag het Big Brother-huis te verlaten.
HAHAHAAAA! Hij mag dan uit het huis zijn getrapt, maar Ed raken we voorlopig nog niet kwijt! Voorlopig gaat hij er met de hoofdprijs vandoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 30-10-2000 15:58]

  maandag 30 oktober 2000 @ 16:22:47 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_428813
Nou! Wat een hoofdprijs. Bij Barend en Van Dorp aan tafel!
Daar doen ze het toch allemaal voor. Wat kan jou die 250.000 schelen als je bij die 2 egotrippers mag zitten!!
***
  Moderator maandag 30 oktober 2000 @ 17:33:09 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_429030
Maarre... werd er nou nog wat interessants gezegd bij dat interview vanochtend, of was er niks nieuws onder de zon?

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 30-10-2000 17:33]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:21:26 #11
272 R@b
No-nonsens
pi_430343
quote:
Op 30 oktober 2000 15:30 schreef RB-tje het volgende:
Heeft iemand misschien hiervan een mp3? R@b misschien?
Ik heb het op band staan, maar helaas is mijn audiokaart stuk en kan ik er zeker voor morgenavond geen mp3 van maken. Was wel een erg lang gesprek met veel bellers, maar een gedeelte zou ik in mp3 kunnen zetten als iemand er behoefte aan heeft tenminste.

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:24:35 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_430349
Ja! Ik! Ik! Ik!
Je mag er overigens die bellers wel zo goed en zo kwaad mogelijk uitfilteren hoor, ik wil alleen maar weten of Edje nog wat bijzonders gezegd heeft. Bij B&vD viel hij me iig nogal tegen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator dinsdag 31 oktober 2000 @ 10:34:23 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_430783
quote:
Op 31 oktober 2000 00:24 schreef Cynix ® het volgende:
Ja! Ik! Ik! Ik!
Je mag er overigens die bellers wel zo goed en zo kwaad mogelijk uitfilteren hoor, ik wil alleen maar weten of Edje nog wat bijzonders gezegd heeft. Bij B&vD viel hij me iig nogal tegen.
Idem Rob. Graag! Heb begrepen dat Ed toch wat leuker overkwam dan aan het eind vd dag bij BvD...
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_430935
quote:
Op 31 oktober 2000 00:21 schreef R@b het volgende:
Ik heb het op band staan, maar helaas is mijn audiokaart stuk en kan ik er zeker voor morgenavond geen mp3 van maken. Was wel een erg lang gesprek met veel bellers, maar een gedeelte zou ik in mp3 kunnen zetten als iemand er behoefte aan heeft tenminste.

Rob


ROB, alsjeblieft!! Ik wil hem zeer graag hebben!!

Je hebt dit jaar trouwens minder mp3's dan vorig jaar

pi_431867
quote:
Op 31 oktober 2000 00:21 schreef R@b het volgende:
Ik heb het op band staan, maar helaas is mijn audiokaart stuk en kan ik er zeker voor morgenavond geen mp3 van maken. Was wel een erg lang gesprek met veel bellers, maar een gedeelte zou ik in mp3 kunnen zetten als iemand er behoefte aan heeft tenminste.

Rob


ja rob, doe maar
muziek, m'n lust en mijn leven
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 16:09:08 #16
272 R@b
No-nonsens
pi_432044
quote:
Op 31 oktober 2000 11:53 schreef meneer draak het volgende:
Je hebt dit jaar trouwens minder mp3's dan vorig jaar
Inderdaad, maar dat heeft twee redenen.
1. Ik heb ook die Bus site, en daarmee trek ik toch veel bezoekers, en besteed daar ook veel tijd aan
2. Big-Brother is veel minder spannend dan vorig jaar. Toen was er veel meer op de radio over BB en bovendien had je Paul de Leeuw met Maatje Ruud, waar ik iedere keer een mp3 van maakte en screenshots.

Maar het is vooral ook een kwestie van tijd. Met De Bus site probeer ik alles te volgen (gebeuren er omheen dan, want wat ze verder uitspoken op een dag vermeldt SBS6 zelf maar). En er zitten maar 24 uur in één dag

Bovendien vind ik de officiele Big-Brother site veel beter dan vorig jaar. Ze vermelden heel veel zaken die in het huis gebeuren en de rest haal ik uit de streamverslagen.
Dit in tegenstelling tot de De Bus site van SBS6 waar het wel lijkt alsof er een stel kleuters die stukjes schrijven. Bovendien liegen ze af en toe aantoonbaar

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')