abonnement Unibet Coolblue
pi_149069922


Voetbal International is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal International staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Gillette, Toto en Amstel Bier.

Hoofdrolspelers



Figuranten



Onderdelen

Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee.

Gillette speler / elftal van de week
Iedere week wordt er een Gillette elftal van de week gekozen, met daarin de Gillette speler van de week. Bij twijfel wie de beste speler van de week is: Pellè. De speler die het meeste punten in het Gillette klassement bijeen weet te sprokkelen, krijgt op het einde van het seizoen een bijzonder lelijke bokaal.

Clubwatchers
Rommelt het de laatste tijd bij een bepaalde club? De Clubwatchers van Voetbal International zitten er bovenop en lichten het één en ander toe aan de bar. Met o.a. Thijs van de Thijs Slegers Show en Krabby.

Door recente bekendmakingen komt dit onderdeel te vervallen ;(

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo slecht mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Verder zorgt hij ook voor de achtergrondmuziek bij de...

Versnelde ronde
(mooi bruggetje, hè?)
De versnelde ronde komt enkele keren per maand langs, hoe er wordt bepaald wanneer deze langskomt is een geheim vooralsnog. De heren geven hun mening netjes in wijzerzin op korte nieuwsitems.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal International, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost Van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Iwan Van Duren & Tom Knipping, Mattijs Manders, Manolev, Royston Drenthe, Demen Bulbul, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona en de kantineheld.



pi_149069967
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:') met z'n stoere praatjes tegen Kazim. Denk dat hij na de wedstrijd snel in z'n auto is gestapt naar huis om daar te poepen.
Heeft zich verstopt in de scheidsrechterskleedkamer. Toen hij hoorde dat Kazim was vertrokken kwam hij er snel uit.

quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat is er precies slecht of dramatisch aan Cillessen?

Ik vind Vermeer zwakker in de 1-op-1 + luchtduels
Om te beginnen de uitstraling. Spitsen hebben het gevoel dat er een verlegen jongetje in het doel staat, wat nog uit de kast moet komen. Vorm/Krul/Stekelenburg/Vermeer hebben dat veel (meer).

Luchtduels is Cilessen ook niet uitstekend. Komt vaak voor dat hij mis zit bij corners, hoge voorzetten.

Spelhervattingen zijn ook matig.

1 tegen 1 vind ik juist een van de betere punten aan Vermeer.
pi_149069984
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:34 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Om te beginnen de uitstraling. Spitsen hebben het gevoel dat er een verlegen jongetje in het doel staat, wat nog uit de kast moet komen. Vorm/Krul/Stekelenburg/Vermeer hebben dat veel (meer).
Uitstraling is het meest kansloze argument. Cillessen is altijd stabiel gebleven in de wedstrijden waar het om draait. Met hem in het doel krijgt Ajax er veel minder tegen dan een Vermeer. In ieder geval weinig grote verliezen met hem.
quote:
Luchtduels is Cilessen ook niet uitstekend. Komt vaak voor dat hij mis zit bij corners, hoge voorzetten.
Dat heeft Ajax en Oranje weinig tot geen problemen gegeven.

quote:
Spelhervattingen zijn ook matig.
Zijn doeltrap is matig maar het gaat om het spel opgang brengen.
quote:
1 tegen 1 vind ik juist een van de betere punten aan Vermeer.
Daar is hij juist zwak op maar door een sterkere verdediging voor zich, komt dat niet tot uiting.
pi_149070193
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Uitstraling is het meest kansloze argument. Cillessen is altijd stabiel gebleven in de wedstrijden waar het om draait. Met hem in het doel krijgt Ajax er veel minder tegen dan een Vermeer. In ieder geval weinig grote verliezen met hem.

[..]

Dat heeft Ajax en Oranje weinig tot geen problemen gegeven.

[..]

Zijn doeltrap is matig maar het gaat om het spel opgang brengen.

[..]

Daar is hij juist zwak op maar door een sterkere verdediging voor zich, komt dat niet tot uiting.
Vind uitstraling wel belangrijk voor een doelman. Niemand zal denken bij een hoge bal, ''Owjee, daar komt Cilessen aan''.

Bij Oranje inderdaad nog niet. Bij Ajax volgens mij wel, tegen Barcelona volgens mij.

Spelhervattingen blijven we van mening verschillen.

Kan me veel 1 tegen 1 duels herinneren van Vermeer dit seizoen waar hij als winnaar uit de bus kwam.

Maar voor de Eredivisie is Cilessen een prima doelman. ;)
pi_149072725
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:') met z'n stoere praatjes tegen Kazim. Denk dat hij na de wedstrijd snel in z'n auto is gestapt naar huis om daar te poepen.
We hebben het over de keeper Cillessen, niet de persoon Cillessen. Vond Cillessen inderdaad vervelend maar het zegt ook wel genoeg dat dit alleen gebeurt bij Kazim _O-.

Hij keepte gister fantastisch.. op wat uittrappen na.
pi_149072779
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:16 schreef Gruisman het volgende:

[..]

We hebben het over de keeper Cillessen, niet de persoon Cillessen. Vond Cillessen inderdaad vervelend maar het zegt ook wel genoeg dat dit alleen gebeurt bij Kazim _O-.
Tegenover Toornstra gedroeg hij zich ook belachelijk.
  maandag 26 januari 2015 @ 14:20:00 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149072813
Tegen "collega's" die de hele tijd trappen, schoppen, uitlokken, kaarten vragen en tegen scheidsen zeggen dat ie zich aanstelt (Clasie) hoef je je ook niet normaal te gedragen. Provocerende kleutertjes zijn het bij fnoord.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_149072815
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:18 schreef Downwards het volgende:

[..]

Tegenover Toornstra gedroeg hij zich ook belachelijk.
Vertel je me nu dat er spanningen ontstaan tussen spelers gedurende de klassieker :o ?! Shocking!
pi_149072836
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:20 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Vertel je me nu dat er spanningen ontstaan tussen spelers gedurende de klassieker :o ?! Shocking!
Tot zover jouw lariekoek dat het alleen bij Kazim gebeurde.
pi_149072969
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:21 schreef Downwards het volgende:

[..]

Tot zover jouw lariekoek dat het alleen bij Kazim gebeurde.
Kazim heeft al lopen zeiken op Cillessen, Esteban en dat keepertje van fucking Emmen _O- . Cillessen gedroeg zich als een lulletje gister, maar dan ook wel alleen gister.
  Forum Admin / PR maandag 26 januari 2015 @ 14:30:18 #11
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149073084
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:26 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Kazim heeft al lopen zeiken op Cillessen, Esteban en dat keepertje van fucking Emmen _O- . Cillessen gedroeg zich als een lulletje gister, maar dan ook wel alleen gister.
Het leek wel of Cillessen zich heel bewust instelde op dat gekloot van jongens als Kazim
  maandag 26 januari 2015 @ 14:31:01 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149073107
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:30 schreef Sked het volgende:

[..]

Het leek wel of Cillessen zich heel bewust instelde op dat gekloot van jongens als Kazim
Die heeft gewoon instructies gekregen zich niet te laten opnaaien door die kneusjes.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_149073117
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:26 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Kazim heeft al lopen zeiken op Cillessen, Esteban en dat keepertje van fucking Emmen _O- . Cillessen gedroeg zich als een lulletje gister, maar dan ook wel alleen gister.
Zou Cillessen daar dan zo overspannen en opgefokt van raken of zouden er meer oorzaken zijn?

Zijn agressieve houdinkje tegenover Toornstra was totaal misplaatst; ook nog nooit gezien van hem.
pi_149073178
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die heeft gewoon instructies gekregen zich niet te laten opnaaien door die kneusjes.
Dat lukte dan lekker met dat gejank :'). Wat een faalhaas is die Cillessen zeg, zo de flinke jongen uithangen en dan als een wijf gaan janken als die een tikje krijgt (als het überhaupt al een tikje was wat Boëtius uitdeelde). Beter gaat hij z'n energie in penalty's stoppen, dan heeft hij kans dat hij de volgende keer bij zo'n belangrijke penaltyserie niet weer naar de kant wordt gehaald omdat hij incapabel is.
pi_149073227
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:32 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat lukte dan lekker met dat gejank :'). Wat een faalhaas is die Cillessen zeg, zo de flinke jongen uithangen en dan als een wijf gaan janken als die een tikje krijgt (als het überhaupt al een tikje was wat Boëtius uitdeelde). Beter gaat hij z'n energie in penalty's stoppen, dan heeft hij kans dat hij de volgende keer bij zo'n belangrijke penaltyserie niet weer naar de kant wordt gehaald omdat hij incapabel is.
Kerel, een tijdje terug heeft hij een penalty gestopt op de training.
  maandag 26 januari 2015 @ 14:34:20 #16
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_149073228
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:32 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat lukte dan lekker met dat gejank :'). Wat een faalhaas is die Cillessen zeg, zo de flinke jongen uithangen en dan als een wijf gaan janken als die een tikje krijgt (als het überhaupt al een tikje was wat Boëtius uitdeelde). Beter gaat hij z'n energie in penalty's stoppen, dan heeft hij kans dat hij de volgende keer bij zo'n belangrijke penaltyserie niet weer naar de kant wordt gehaald omdat hij incapabel is.
Waar maak je je druk om man, laat gaan, die Sjilissen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_149073281
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:34 schreef Downwards het volgende:

[..]

Kerel, een tijdje terug heeft hij een penalty gestopt op de training.
Het is statistisch gezien verdomme gewoon knap ook. Als je gewoon als een zoutzak je naar links of rechts laat vallen zou je statistisch gezien al een keer per ongeluk een bal moeten stoppen. Man man man.
  maandag 26 januari 2015 @ 14:36:43 #18
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_149073311
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:35 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het is statistisch gezien verdomme gewoon knap ook. Als je gewoon als een zoutzak je naar links of rechts laat vallen zou je statistisch gezien al een keer per ongeluk een bal moeten stoppen. Man man man.
Beter een zoutzak dan een zak aardappelen zeg ik altijd maar.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 26 januari 2015 @ 14:38:49 #19
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_149073370
Van der Sar stelde zich ook wel eens aan, maar daardoor haalden we wel de halve finale van het WK.

Kapitein Ortega _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_149073544
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:31 schreef Downwards het volgende:

[..]

Zou Cillessen daar dan zo overspannen en opgefokt van raken of zouden er meer oorzaken zijn?

Zijn agressieve houdinkje tegenover Toornstra was totaal misplaatst; ook nog nooit gezien van hem.
Snap het wel, er stond immers aardig wat druk op de wedstrijd en Ajax speelde als een drol. Dan ben je nou eenmaal prikkelbaar. Denk dat dat het vooral is :)
pi_149073586
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Uitstraling is het meest kansloze argument. Cillessen is altijd stabiel gebleven in de wedstrijden waar het om draait. Met hem in het doel krijgt Ajax er veel minder tegen dan een Vermeer. In ieder geval weinig grote verliezen met hem.

[..]

Dat heeft Ajax en Oranje weinig tot geen problemen gegeven.

[..]

Zijn doeltrap is matig maar het gaat om het spel opgang brengen.

[..]

Daar is hij juist zwak op maar door een sterkere verdediging voor zich, komt dat niet tot uiting.
Inderdaad, ik vergeet het belangrijkste... ... ... Strafschoppen _O-

Met Krul of Vorm stonden we in de WK Finale _O_
pi_149073666
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:43 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Snap het wel, er stond immers aardig wat druk op de wedstrijd en Ajax speelde als een drol. Dan ben je nou eenmaal prikkelbaar. Denk dat dat het vooral is :)
Ik denk dat het ook een klein beetje te maken heeft met het feit dat Jasper gewoon een dikke mongool is. Ik las gisteren iemand die doodleuk zei dat er 'gif' in die jongen zat. De speelstijl van Clasie, dáár zat gif in. Gif is niet heel laf je laten vallen als je een duwtje krijgt en gif is niet buiten alle voetbal om flink gaan lopen doen.

Waar ik me trouwens ook mateloos aan irriteer is het feit dat hij de bal onnodig lang aan de voet houd, gewoon provoceren. Zat gisteren al te hopen dat Kazim hem eens een goede doodschop gaf, was me wel wat waard geweest.

Nee, het zit niet diep. Ik heb alleen een grafhekel aan JASPER |:( CILLESSEN :r :r :r
  maandag 26 januari 2015 @ 14:48:21 #23
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_149073686
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:47 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook een klein beetje te maken heeft met het feit dat Jasper gewoon een dikke mongool is. Ik las gisteren iemand die doodleuk zei dat er 'gif' in die jongen zat. De speelstijl van Clasie, dáár zat gif in. Gif is niet heel laf je laten vallen als je een duwtje krijgt en gif is niet buiten alle voetbal om flink gaan lopen doen.

Waar ik me trouwens ook mateloos aan irriteer is het feit dat hij de bal onnodig lang aan de voet houd, gewoon provoceren. Zat gisteren al te hopen dat Kazim hem eens een goede doodschop gaf, was me wel wat waard geweest.

Nee, het zit niet diep. Ik heb alleen een grafhekel aan JASPER |:( CILLESSEN :r :r :r
Mafkees
pi_149073698
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:47 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook een klein beetje te maken heeft met het feit dat Jasper gewoon een dikke mongool is. Ik las gisteren iemand die doodleuk zei dat er 'gif' in die jongen zat. De speelstijl van Clasie, dáár zat gif in. Gif is niet heel laf je laten vallen als je een duwtje krijgt en gif is niet buiten alle voetbal om flink gaan lopen doen.

Waar ik me trouwens ook mateloos aan irriteer is het feit dat hij de bal onnodig lang aan de voet houd, gewoon provoceren. Zat gisteren al te hopen dat Kazim hem eens een goede doodschop gaf, was me wel wat waard geweest.

Nee, het zit niet diep. Ik heb alleen een grafhekel aan JASPER |:( CILLESSEN :r :r :r
Oke, dat mag :)
pi_149073813
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:47 schreef nickhguitar het volgende:

Waar ik me trouwens ook mateloos aan irriteer is het feit dat hij de bal onnodig lang aan de voet houd, gewoon provoceren. Zat gisteren al te hopen dat Kazim hem eens een goede doodschop gaf, was me wel wat waard geweest.
En dan had Kazim rood gekregen. Denk dat het toch wel essentieel is voor Feyenoord dat deze goalgetter de komende weken van de partij is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')