abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 januari 2015 @ 23:05:22 #1
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149059689


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 8!

Op 7 september 2014 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2014/2015 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO).

Boer zoekt vrouw wordt vanaf 4 januari 2015 op zondagavond (20:20) uitgezonden.



Boerin Bertie


Boer Geert


Boer Jan


Boer Theo


Boer Tom




Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
_________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
pi_149060655
.

[ Bericht 95% gewijzigd door bechirti op 25-01-2015 23:25:33 ]
pi_149060665
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:24 schreef bechirti het volgende:
Lotte wat een praatzieke hockeyslet. Bah.
pi_149060818
Tom zei bij het rolschaatsen al dat ze aanwezig zat te kletsen.
En wij maar roepen dat het zo geknipt was :+

Alle voorspellingen kloppen wel zo ongeveer.
Smerige Geert, praatgrage Lotte en Tom die niet kan praten. Check, check, check.
Alleen Bertie, daar komt niks leuks meer uit ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 25 januari 2015 @ 23:30:59 #5
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_149060917
Die Lotte kwam toch zelf ook van de boerderij? Waarom deed ze dan zo panisch over dat opspattende modder? Dat kwam bij hun op t bedrijf niet voor? :')
En die leonie die geen overal aan wil doen ' omdat ik er op mn mooist uit wil zien.' Tja wat doe je dan op een boerderij vraag ik me af.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_149061224
Wat een seizoen lijkt dit weer te worden. :')

Geert, ranzige smeerlap. _O- gegarandeerd bizarre kromme tenen momenten met zijn gedrag en uitspraken.
Tom is saai en Lotte echt super,irritant en veel te vol van zichzelf. :{ Nog niet echt leuk daar.
Bertie zo mogelijk nog saaier maar dat kan weer geniaal worden qua ongemakkelijkheid. :')
Koeman is de echte boer met zijn jaren 20 huis.
Jan is tot nu toe veruit het leukst qua persoon van de boeren.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 januari 2015 @ 23:57:58 #7
862 Arcee
Look closer
pi_149061971
Geert :') :r :') :r :') maar wel vermakelijke tv :P _O- _O-

Buiten Geert om best een beetje een saaie uitzending vond ik, waar ook heel veel mensen nauwelijks tot niet aan bod kwamen...

I.t.t. veel van de reacties hier vind ik zowel Katherine, Sandra, Rianne als Lotte (vooralsnog) wel o.k. eigenlijk. Qua brievenschrijfsters vind ik tot nu toe alleen Ada verschrikkelijk (maar van best een aantal hebben we gewoon nog nauwelijks iets gezien).

Wat een onwijs leuk huisje heeft Bertie! Bertie zelf vind ik inmiddels wel wat minder.

Verder nog steeds: Theo O+ hoop zó dat hij hier een goede match uit weet te slepen!
Tails tell tales
pi_149062299
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:30 schreef Revanches het volgende:
Die Lotte kwam toch zelf ook van de boerderij? Waarom deed ze dan zo panisch over dat opspattende modder? Dat kwam bij hun op t bedrijf niet voor? :')
En die leonie die geen overal aan wil doen ' omdat ik er op mn mooist uit wil zien.' Tja wat doe je dan op een boerderij vraag ik me af.
Het zijn wel vrouwen van een bepaalde leeftijd... die willen er leuk uitzien!
pi_149062656
Dat Sandra als een zeur overkomt, komt natuurlijk door de montage.

quote:
1s.gif Op
zondag 25 januari 2015 20:31 schreef
DuvelDuvel het volgende:
Zo die Rimke is wel tering lekker :o
Maar wat een naam :')
Fries, dat had je kunnen zien bij haar entree. De mannelijke vorm is
Rimmert.

quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:33 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zou hij nog wel wat details uit de brieven weten?
Het zijn er nu maar 3 om opnieuw te lezen & te onthouden.

quote:
1s.gif Op
zondag 25 januari 2015 20:34 schreef
JACM het volgende:


[..]

Ik zie haar niet echt op d'r laarzen een koe melken of zo. Lotte wel.
Maar bij Tom hoef je geen koeien te melken.

quote:
1s.gif Op
zondag 25 januari 2015 20:39 schreef
roos94 het volgende:


[..]

en die was ook lesbisch :P
Alleen in jouw fantasie.

quote:
0s.gif Op
zondag 25 januari 2015 20:50 schreef
Kinga het volgende:

Dochters?! That's brand new information!
Nee hoor. Zijn van haar ex en zij heeft ze geadopteerd. Ze is dus moeder en mede-voogd. Dat is al een tijdje bekend. Staat ergens op de site.

quote:
0s.gif Op
zondag 25 januari 2015 20:56 schreef
Pisces29 het volgende:


[..]

Tja als je een normale serieuze vrouw was reageerde je toch ook niet op zo'n vent als Geert.
Ze zagen ADHD-gedrag aan voor spontaan gedrag en levensvreugde. En hij heeft een mooi huis. Er hebben opmerkelijk vlotte meiden naar hem geschreven. Ben benieuwd wat ze ervan vinden nu ze e.e.a. uitgezonden zien.

quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:37 schreef -0- het volgende:Wat een seizoen lijkt dit weer te worden. :')

Geert, ranzige smeerlap. _O- gegarandeerd bizarre kromme tenen momenten met zijn gedrag en uitspraken.
Tom is saai en Lotte echt super,irritant en veel te vol van zichzelf. :{ Nog niet echt leuk daar.
Bertie zo mogelijk nog saaier maar dat kan weer geniaal worden qua ongemakkelijkheid. :')
Koeman is de echte boer met zijn jaren 20 huis.
Jan is tot nu toe veruit het leukst qua persoon van de boeren.
Ik vind die oude stolpboerderij minder erg dan ik in de reacties las.
Jan heeft met de camping natuurlijk veel ervaring met allerlei zomergasten. Vergelijk dat met Janko in zijn achteraf gelegen dorpje.

quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:30 schreef Revanches het volgende: Die Lotte kwam toch zelf ook van de boerderij? Waarom deed ze dan zo panisch over dat opspattende modder? Dat kwam bij hun op t bedrijf niet voor? :')
En die leonie die geen overal aan wil doen ' omdat ik er op mn mooist uit wil zien.' Tja wat doe je dan op een boerderij vraag ik me af.
Lotte en Rimke zijn beiden boerendochters en ook zij wilden er op hun mooist uitzien. Niet vreemd, ze zijn immers op hun mooi zijn uitgezocht.
  maandag 26 januari 2015 @ 02:38:22 #11
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149063824
Geert is een male chauvinist pig. Zó. Niet eens zelf willen schoonmaken, dat had 'Alie uit het winkeltje' gedaan. Waarom? Omdat Geert geen 'huishoudmannetje' is. Oh, oké. Dan is het goed. Die kooktest, houd nu toch gauw op. Niet schoonmaken, niet koken en de was zal-ie dan ook niet zelf doen. Ook koffers inpakken is de taak van een vrouw vindt Geert, en ook dat doet 'Alie uit het winkeltje' altijd voor hem. Ada lijkt me niet het type dat daar op zit te wachten ("doe je ook nog wel wat zelf?"). Maar dan is daar Mary! Wow! Mary lééft voor schoonmaken. Geef haar maar twee emmers sop en een kop koffie en ze heeft een topdag. Daar zijn vrouwenhanden voor, aldus Geert.



Bij Berzzent moet het 'tranquilala'. Het is te merken. Zelfs eten is nog niet in huis. Toch mag ik haar wel. Overigens vind ik 'haar' Katherine erg sympathiek en had ik juist gedacht dat die een beetje derde keus zou zijn/worden. De minste van Berties drie. Maar nee, ze was juist best wel de gangmaker. Van BieverBieber had ik niets anders dan introversie verwacht, want zo is ze. Niets mis mee, maar introvert+introvert werkt wat mij betreft nooit zo, vooral niet in deze setting.

Kekke overall, Tom! En die overall matchte leuk bij de oranjerode jas van Lotte. Lotte had de leukste jas aan vanavond, dat is duidelijk. Jammer dat Leonie een bontkraagjas droeg. Minpuntjes voor Leonie, ook als het nep was (want saai :O). Ik vind Leonie nog steeds de mooiste maar heb haar niet één keer zien lachen. Wat is ze serieus. Lotte lijkt fun (alhoewel, VVD ;(). Ondertussen heeft ze al wel een koophuis en vindt ze mannen van haar eigen leeftijd te jong. Daar krijg ik als leeftijdgenoot dan weer de rillingen van, vooral van dat eerste. Misschien word ik wel team Rimke, uiteindelijk. Tenzij Leonie haar haar losgooit en gaat lachen O+. Overigens heb ik nog steeds geen beeld van Tom. Behalve dan dat hij in tegenstelling tot wat we vaak moeten geloven door dit programma wèl zelf in staat lijkt te zijn een huis leuk in te richten.

Over Jan en zijn drie kan ik weinig zeggen. Grijze muisjes waarvan ik niet eens meer had kunnen zeggen welke Jan ook alweer gekozen had. Ik weet wel wie Rianne is maar dat komt omdat ze zo op Marita lijkt, vind ik. Die van Marcel. Maar het gaat het er dus gemoedelijk aan toe op Texel (waar in ieder geval één van de meisjes nooit eerder geweest was. Kuch) en de meisjes giechelen ( ;(...) erop los om de grappen van Jan.

#TeamTheo&Nancy.
pi_149064023
Lotte staat m.i. wel voor een hele generatie met haar "ik ben best dominant en daar moet iemand tegen kunnen". Vreselijk.

Geert is dan weer het andere uiterste met een vrouw die alles moet doen.

#TeamTheo
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 26 januari 2015 @ 04:17:01 #13
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149064113
Volgens mij is Lotte net zo narcistisch als Geert. Allebei volkomen vol van zichzelf.
Stop the world, I want to get out.
pi_149064715
Ik vind Lotte wel leuk eigenlijk. Lekker ook.
Bij die rimke ga ik mij denk ik storen aan haar accentje en dat ze naar mijn mening niet al te slim overkomt. Misschien onterecht maar zo denk ik.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 januari 2015 @ 08:54:23 #15
862 Arcee
Look closer
pi_149065162
BZV-kijkcijfers 2015

01 08-09-2013 3.322.000 (vorig seizoen 3.144.000)
02 04-01-2015 3.733.000 (vorig seizoen 3.429.000)
03 11-01-2015 4.260.000 (vorig seizoen 3.425.000)
04 18-01-2015 3.991.000 (vorig seizoen 3.351.000)
05 25-01-2015 4.192.000 (vorig seizoen 3.228.000)
pi_149065496
quote:
10s.gif Op maandag 26 januari 2015 02:38 schreef Grunge. het volgende:

Tenzij Leonie haar haar losgooit en gaat lachen O+.

Ik hoop dat ze dat ook gaat doen!

Al denk ik, nog steeds, dat ze te slim voor Tom is. Tom past beter bij een kapster. In dit geval Rimke.
Rimke is gewoon van de gezelligheid en dat is voor Tom toch genoeg. Lekker lachen, geen diepgang. Bingo. ^O^

quote:
#TeamTheo&Nancy.
JA!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149065709
En toen stuurde Tom de verkeerde naar huis (Leonie) en bleef over met Lotte, die hem uiteindelijk niet genoeg ziet zitten. Ik zie een herhaling van Canada gebeuren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Loekie1 op 26-01-2015 09:38:56 ]
pi_149065833
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:33 schreef Loekie1 het volgende:
En toen stuurde Tom de verkeerde naar huis (Leonie) en bleef over met Lotte, die hem uiteindelijk niet genoeg ziet zitten. Ik zie een herhaling van Canada gebeuren.
Lotte overheerst, hij wilde wat anders dan zijn ex-vriendinnetjes.
Rimke wil wel en past qua simpelheid prima bij Tom. Win-win.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149065979
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Lotte overheerst, hij wilde wat anders dan zijn ex-vriendinnetjes.
Rimke wil wel en past qua simpelheid prima bij Tom. Win-win.
Ik heb het idee dat Rimke het liefst al naar huis wil, ze kijkt vaak opzij. Op een of andere manier maakt Tom geen soepel contact. Hij is te veel met zijn werk bezig en denkt er niet over na hoe hij het de dames naar de zin kan maken.
Ik hoop dat hij voor Leonie kiest, dat zou nog kunnen slagen.
pi_149066137
Nee, Leonie is te slim en te diepgaand voor Tom. Die meid verveelt zich binnen twee weken in zijn bijzijn. Tom kan Leonie niet uitdagen op intellectueel vlak.
Somebody that I used to know
pi_149066402
Tom is blijkbaar heel bang voor iemand die af en toe zegt waar het op staat want nadat Lotte zei dat ze af en toe best harde woorden kon zeggen, keek ie heel verschrikt naar haar. Reactie: 'Oké...'
Hij had beter kunnen vragen: geef eens een voorbeeld. Dan had ie eindelijk een diepzinnig gesprek kunnen voeren waar de vrouwen al zo lang op zitten te wachten.
  maandag 26 januari 2015 @ 10:24:46 #22
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_149066633
De beste quote "we zijn alle drie verschillend" _O- _O-
  maandag 26 januari 2015 @ 10:37:26 #23
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_149066924
quote:
10s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:24 schreef xzaz het volgende:
De beste quote "we zijn alle drie verschillend" _O- _O-
Nou, dat klopt toch ook wel een beetje. Ik bedoel, ze zijn alle drie blond, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Lotte en Leonie is toch ook een wereld van verschil?
pi_149067172
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:37 schreef Heufd het volgende:

[..]

Nou, dat klopt toch ook wel een beetje. Ik bedoel, ze zijn alle drie blond, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Lotte en Leonie is toch ook een wereld van verschil?
Nou ze willen alle drie hun nette kleding aanhouden buiten in de modder en gillen 'Ieeeeh!' als er modder opspat.
pi_149067566
Als ik Tom was, ging ik voor Rimke. Lijk mij de leukste van de drie en bovendien komt ze ook nog eens van de boer.

Leonie vond ik heel mutserig toen ze begon over o.a. kinderen, het kwam totaal niet leuk over vond. En Lotte vind ik ook een muts omdat ze zich zo volwassen voelt.
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')