abonnement Unibet Coolblue
pi_149057719
Ik ben benieuwd of het gevaarlijk is als een man diep stoot en zeg maar harde seks heeft?

Ik heb normaal geen pijn na seks, ook niet na diepe stoten als dit rustig wordt gedaan. Alleen heb ik gisteren best 'ruige seks' gehad (diepe stoten en snelle tempo, verschillende standjes) en op dat moment vond ik het opwindend en voelde klein beetje pijn.

Vandaag ben ik echter opgestaan met soort menstruatiekrampen/spierpijn bij mijn onderbuik en wanneer ik bijvoorbeeld van ligstand opsta, heb ik pijn. Verder geen bloedingen of rarigheid, alleen dus pijn bij mijn onderbuik.

Ik ben benieuwd of er wellicht iets is beschadigd of dat het gewoon te ruig voor mij was, aangezien we normaal rustige seks hebben..

Iemand hier ervaring mee of verstand van?
pi_149058312
Heb je het wel veilig gedaan?
pi_149058767
Misschien heeft ie wel je baarmoedermond geraakt.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_149059099
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:36 schreef Dikkekletser het volgende:
Heb je het wel veilig gedaan?
Wel veilig inderdaad en het is sowieso mijn vriend, dus soa's etc zijn uitgesloten..
pi_149059157
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:45 schreef spierbal het volgende:
Misschien heeft ie wel je baarmoedermond geraakt.
Dat is het waarschijnlijk geweest inderdaad. Maar is dat gevaarlijk voor een vrouw? Kunnen dingen daardoor beschadigd raken?

Pijngevoel is sowieso een alarm dat het niet goed is..
pi_149059346
Klinkt idd als doorstootpijn, kun je last van hebben als hij je baarmoedermond geraakt heeft.

Heerlijk tijdens de seks en een dag later weet je nog wat je gedaan hebt :D
live like tomorrow doesn't exist
  zondag 25 januari 2015 @ 22:59:54 #7
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_149059424
Je hebt gewoon een goede beurt gehad dus.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_149059534
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:53 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Dat is het waarschijnlijk geweest inderdaad. Maar is dat gevaarlijk voor een vrouw? Kunnen dingen daardoor beschadigd raken?

Pijngevoel is sowieso een alarm dat het niet goed is..
Zolang je niet bloed als een rund, zal het wel loslopen. Je menstruatie doet ook pijn, maar is ook niet alarmfase 1.

De combi van spierpijn & doorstootpijn is vervelend, maar gaat vlot weer over. Je zal je wel ff beurs voelen ;)
live like tomorrow doesn't exist
pi_149059848
quote:
11s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:58 schreef BeltaneFire het volgende:
Klinkt idd als doorstootpijn, kun je last van hebben als hij je baarmoedermond geraakt heeft.

Heerlijk tijdens de seks en een dag later weet je nog wat je gedaan hebt :D
Het is wel een heel vervelend en pijnlijk gevoel zeg, dit had ik nog niet meegemaakt.

Weet ik in ieder geval dat het voortaan blijft bij romantische seks voor mij ;)
  Milf zondag 25 januari 2015 @ 23:18:14 #10
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_149060321
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:09 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Het is wel een heel vervelend en pijnlijk gevoel zeg, dit had ik nog niet meegemaakt.

Weet ik in ieder geval dat het voortaan blijft bij romantische seks voor mij ;)
Je bekken iets kantelen. Dan kan er niet meer zo ver worden doorgestoten.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_149061786
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:53 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Dat is het waarschijnlijk geweest inderdaad. Maar is dat gevaarlijk voor een vrouw? Kunnen dingen daardoor beschadigd raken?

Pijngevoel is sowieso een alarm dat het niet goed is..
volgens mij niet, mijn vriendin heeft het ook wel eens. Maar zeker weten of het ongevaarlijk is weet ik niet.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  maandag 26 januari 2015 @ 08:11:08 #12
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149064724
Maar ja als iets er flink tegenaan stoot met een hoop geweld, is het niet zo raar dat het beurs kan worden toch TS?

quote:
11s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:58 schreef BeltaneFire het volgende:
Klinkt idd als doorstootpijn, kun je last van hebben als hij je baarmoedermond geraakt heeft.

Heerlijk tijdens de seks en een dag later weet je nog wat je gedaan hebt :D
Afhankelijk van je verplichtingen die dag erna kan de seks goed voelen een fijne herinnering zijn ja :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_149066354
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 08:11 schreef Frag_adder het volgende:
Maar ja als iets er flink tegenaan stoot met een hoop geweld, is het niet zo raar dat het beurs kan worden toch TS?

[..]

Afhankelijk van je verplichtingen die dag erna kan de seks goed voelen een fijne herinnering zijn ja :P
Normaal kon ik er wel tegen als het rustig werd gedaan, dus ik dacht dat ik wel tegen een stootje kon :')

Ik heb er nu nog steeds last van en het rare is dat het aanvoelt als spierpijn. Misschien is het dan wel spierpijn en heb ik onbewust mijn spieren aangespannen om de stoten op te vangen ofzo..
  maandag 26 januari 2015 @ 10:11:48 #14
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_149066387
dat is normaal volgens mij na 'harde' seks. Komt doordat je baarmoedermond geraakt wordt, toch?
pi_149066448
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:11 schreef Trankilo het volgende:
dat is normaal volgens mij na 'harde' seks. Komt doordat je baarmoedermond geraakt wordt, toch?
Maar is het ook gevaarlijk? Dat er dan beschadigingen kunnen komen?

Internet heeft mij in ieder geval geleerd dat je er niet onvruchtbaar van kan worden, maar over de eventuele beschadigingen zijn er tegenstrijdige meningen..
pi_149066605
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:14 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Maar is het ook gevaarlijk? Dat er dan beschadigingen kunnen komen?

Internet heeft mij in ieder geval geleerd dat je er niet onvruchtbaar van kan worden, maar over de eventuele beschadigingen zijn er tegenstrijdige meningen..
Je kan er van binnen wat rauw en geschaafd van worden, in de meest extreme doorstootgevallen kun je wat gekneusd raken.

Overigens kan je baarmoedermond flink wat hebben hoor, er kan immers ook een baby doorheen.

En wat versta je onder gevaarlijk?
live like tomorrow doesn't exist
  maandag 26 januari 2015 @ 10:27:30 #17
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_149066690
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:14 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Maar is het ook gevaarlijk? Dat er dan beschadigingen kunnen komen?

Internet heeft mij in ieder geval geleerd dat je er niet onvruchtbaar van kan worden, maar over de eventuele beschadigingen zijn er tegenstrijdige meningen..
Ligt eraan. Als jij je diep laat stoten door een paard is de kans groot dat je intern nogal wat beschadigd. Volgens mij is die kans met een man vrijwel nihil.

Wel kan het je psychisch aantasten. In de manier dat je doordat het zeer doet, seks automatisch met die pijn gaat associėren.
  maandag 26 januari 2015 @ 10:48:37 #18
365231 Fera
Fire & Blood
pi_149067226
Neem een pijnstiller tegen de kramp. Verder niets aan de hand, denk ik. Morgen zal het alweer een stuk minder pijnlijk zijn. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_149070172
Topic opgeruimd, gewoon netjes ontopic graag. :)

OT: baarmoedermond zal wel geraakt zijn. Dit kan even pijn doen en zelfs een beetje bloeden. Echt gevaarlijk is het niet.
pi_149079783
Heel normaal na een stevige beurt!! Ik denk als je dit vaker gaat doen dat het ook minder gevoelig zal worden.
pi_149080673
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:14 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Maar is het ook gevaarlijk? Dat er dan beschadigingen kunnen komen?

Internet heeft mij in ieder geval geleerd dat je er niet onvruchtbaar van kan worden, maar over de eventuele beschadigingen zijn er tegenstrijdige meningen..
Hoogstens wat banden verrekt/spieren gekneusd/teveel belast, maar rekken die nu niet, dan wel tijdens je 1e bevalling :') Net zoals spierpijn als je te fanatiek gesport hebt, moet je het wel even laten herstellen. Sla 1 dag seks over, volgende keer kan je weer er tegen aan :)

Verder niets aan de hand, als je jezelf eens stoot tegen een steen, hoef je ook niet meteen geopereerd te worden :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_149081261
Dat is een signaal van je lichaam dat je een andere lul moet zoeken, hier ga je op lange termijn dood aan. Zeker als je daarnaast nog behoorlijk wat water drinkt.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_149081797
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
Topic opgeruimd, gewoon netjes ontopic graag. :)

OT: baarmoedermond zal wel geraakt zijn. Dit kan even pijn doen en zelfs een beetje bloeden. Echt gevaarlijk is het niet.
even met als kanttekening dat je als t regelmatig bloedt beter ff langs de huisarts kan gaan voor de zekerheid!
compact en kleverig.
pi_149315701
Ik zeg het ook nog maar een keer na 34x mensen die hetzelfde zeggen.
Je baarmoedermond heeft een optater gehad en moet herstellen.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:06:07 #25
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_149318422
Is normaal. Niks aan de hand. Kan zelfs een beetje bloeden nadien, ook dat is normaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')