abonnement Unibet Coolblue
pi_149034150
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 10:58 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Maar hebben de makers wel iets te kiezen? Gezien het aantal herhalingen van het programma ben ik geneigd om te zeggen nee.
Dat zou kunnen ja. Als er nog zo'n aflevering komt, haak ik af. Dat het tegenwoordig 9 van de 10 keer een B&B is vind ik jammer, maar geen ramp. Als er dan nog dergelijke budgetten beschikbaar zijn is het echter totaal niet meer interessant. -O-
pi_149034934
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 11:07 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat zou kunnen ja. Als er nog zo'n aflevering komt, haak ik af. Dat het tegenwoordig 9 van de 10 keer een B&B is vind ik jammer, maar geen ramp. Als er dan nog dergelijke budgetten beschikbaar zijn is het echter totaal niet meer interessant. -O-
Nee precies. Het hoeft niet een uur lang leedvermaak te zijn, maar deze familie kon moeiteloos een ton verliezen aan de expeditie en dan weer net zo vrolijk terugkomen naar Nederland.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 25 januari 2015 @ 12:40:37 #203
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_149036240
waarom niet een keer mensen volgen die een orinaire baan zoeken in het buitenland?
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2015 @ 12:44:09 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_149036303
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:13 schreef Ludd het volgende:
Hoogtepunt van de uitzending: de jongste dochter richting haar moeder, "nou we hadden daar wel tijd voor" En de kop die ze daar bij trok. _O_
Ja, zeker een mooi hoogtepuntje! :D
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_149036595
Bijna geen Italiaan gezien ook.
pi_149037007
quote:
11s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:04 schreef golfer het volgende:
Net pas gekeken.
Er zit zat geld in die familie. Pa was de enige die werkte en ma doet niet anders dan kleren kopen.
En dan toch even een grachtenpandje erbij voor de 2 dochters en weer een nieuwe auto erbij kopen.
Complete verbouwing uitbesteden en 8 al maanden zonder inkomsten.
Genoeg reserves toch?

Heb die vrouw behalve voor de camera 2 keer een swiffer over een vloer halen helemaal niks zien doen. Alles kwam op die man aan.
Knap dat die 2 jongste kinderen (ze hebben geen keuze) zich toch proberen aan te passen aan de grillen van hun ouders.
Ja die hadden veel te besteden, is ook wel zo handig als je aan zo'n project begint.

Ik vond die ouders best sympathiek overkomen, lief ook tegen hun kinderen. Lieten zich niet gek maken door stress en tegenslagen, en ja daar had hun grote budget ook wel mee te maken natuurlijk.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_149037740
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 11:07 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat zou kunnen ja. Als er nog zo'n aflevering komt, haak ik af. Dat het tegenwoordig 9 van de 10 keer een B&B is vind ik jammer, maar geen ramp. Als er dan nog dergelijke budgetten beschikbaar zijn is het echter totaal niet meer interessant. -O-
We hadden laatst nog die wijven van de viskar. Die was leuk.
pi_149037896
Volgende week 2 follow ups:

quote:
Follow up: familie van den Boogaard Paul en Hélène van den Boogaard besluiten in 2011 het roer drastisch om te gooien en op Curaçao opnieuw te beginnen.

Ze bouwen een groot appartementencomplex gericht op nudisten en ook koopt Paul een enorm motorjacht zodat hij boottochten kan organiseren. Hun jongste zoon Max gaat mee, terwijl hun oudste zoon Sam in Nederland zijn studie afmaakt. Uiteindelijk komt ook zoon Sam op het eiland wonen. Inmiddels is alles anders. Het resort loopt redelijk, maar tussen Paul en Hélène is er een hoop veranderd. Max is terug naar Nederland en Sam probeert een leven op te bouwen op het eiland.

Het leven dat de familie van den Boogaard zich had voorgesteld op Curacao heeft een andere wending genomen…..Eerdere uitzending: 18-2-2012
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Follow up: Luuk Klinkert en Jacqueline Oranje vertrekken in het najaar van 2011 naar Duitsland om een hotel te gaan runnen in het Sauerland.

Luuk is een horecaman in hart en nieren. Hij maakte van maar liefst vier Overijsselse restaurants, die op de rand van de afgrond stonden, een succes. Maar na 16 jaar hard zwoegen is hij de druk zat en klaar met alle regeltjes die ondernemen in Nederland voor hem onmogelijk maken. Hij wil samen met zijn grote liefde Jacqueline weg uit Nederland.

Ze vertrekken in het najaar van 2011 naar Duitsland om een hotel te gaan runnen in het Sauerland. Drie jaar later ziet hun leven er compleet anders uit. Er kwam geen einde aan de problemen met het pand dus Luuk en Jacqueline besluiten hun spullen te pakken en terug te gaan naar Nederland. Een half jaar lang proberen ze hier hun leven weer op te bouwen, maar helaas zonder succes. Luuk ziet maar één optie; opnieuw naar het buitenland vertrekken. En… dit keer wel met succes?!

Eerdere uitzending: 10-3-2012
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2015 @ 13:45:52 #209
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_149038219
Oei, dat wordt smullen. :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_149038278
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 13:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

We hadden laatst nog die wijven van de viskar. Die was leuk.
Die waren na week uit heimwee toch weer teruggegaan? :D
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_149039616
Ohja van die mensen die de regeltjes zat waren en dus gingen ondernemen in... Duitsland :D
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2015 @ 15:25:01 #212
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_149042233
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 14:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Ohja van die mensen die de regeltjes zat waren en dus gingen ondernemen in... Duitsland :D
Ja, of zoals gisteravond: iemand die na 20 jaar dezelfde baan op een suf kantoor zegt van verandering te houden en regelmatig een nieuwe uitdaging nodig heeft. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_149042369
quote:
99s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:25 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, of zoals gisteravond: iemand die na 20 jaar dezelfde baan op een suf kantoor zegt van verandering te houden en regelmatig een nieuwe uitdaging nodig heeft. :')
Dat weet je niet. Hij kan in die 20 jaar wel zijn opgeklommen tot manager. En dat dat altijd zijn doel is geweest, en nu hij dat bereikt heeft, dat hij weer iets anders wil. Ik werk nu acht jaar bij dezelfde organisatie, maar wel in drie totaal verschillende functies.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_149044730
quote:
7s.gif Op zondag 25 januari 2015 13:47 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Die waren na week uit heimwee toch weer teruggegaan? :D
Ja die :D Heimwee naar Heerhugowaard.
pi_149045077
Haha, die in Duitsland was met Wolfgang :D
Ben benieuwd of we daar nog wat van horen. _O-
pi_149045740
Ik zou nog wel eens een follow up willen zien van dat stel dat naar Zuid-Afrika vertrok en zich daar gedroeg als een koloniale overheerser. Volgens mij hadden die nog niet in de gaten dat slavernij en apartheid afgeschaft waren. :{
pi_149046712
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 17:19 schreef Ludd het volgende:
Ik zou nog wel eens een follow up willen zien van dat stel dat naar Zuid-Afrika vertrok en zich daar gedroeg als een koloniale overheerser. Volgens mij hadden die nog niet in de gaten dat slavernij en apartheid afgeschaft waren. :{
Dat was inderdaad een verschrikkelijk stel. :X

http://www.avrotros.nl/gemist/item/TROS_1212658/ik-vertrek/
pi_149047593
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 17:45 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat was inderdaad een verschrikkelijk stel. :X

http://www.avrotros.nl/gemist/item/TROS_1212658/ik-vertrek/
haha lol. Mooi in de natuur en dan opeens een keihard geluid. Met zo'n verrekijkertje kijken..."Het is een mijn. Zo is dat altijd hier..van 7 in de ochtend tot 6 in de avond" :')
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2015 @ 19:36:46 #219
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_149050953
quote:
7s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:28 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Hij kan in die 20 jaar wel zijn opgeklommen tot manager. En dat dat altijd zijn doel is geweest, en nu hij dat bereikt heeft, dat hij weer iets anders wil. Ik werk nu acht jaar bij dezelfde organisatie, maar wel in drie totaal verschillende functies.
Da's ook weer waar. Ik zat nog een beetje in de [klaagmodus]. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_149051748
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:55 schreef tralalala het volgende:
Haha, die in Duitsland was met Wolfgang :D
Ben benieuwd of we daar nog wat van horen. _O-
Die zuipschuit die ze gratis erbij kregen :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_149058299
Aan de auto's op de school te zien is het een vrij rijk dorp
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_149059677
Dat appartement zal toch wel voor een honderd of 8 te huur staan in het hoogseizoen?

Ziet er goed uit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 26 januari 2015 @ 00:11:26 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_149062128
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat appartement zal toch wel voor een honderd of 8 te huur staan in het hoogseizoen?

Ziet er goed uit
Je mag het voor iets meer per week huren in het hoogseizoen:
4 juli t/m 28 augustus: euro 1.450
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_149068764
Daar gaat de deur dan niet platgelopen worden, maar wie weet kunnen ze met 3 weken ook af

Voor 1450 euro kan je overal in Italie ook in een 4 sterren hotel zitten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_149241890
vanavond 2 emigraties van eerder.
mensen gingen naar duitsland en dat is mislukt gingen terug naar nl maar nu weer emigreren
andere mensen gingen naar curacoau waar ze een nudisten hotel begonnen. de man is terug naar nederland ( scheiding? ) en de vrouw zit er nog steeds met haar 2 zoons
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')