abonnement Unibet Coolblue
pi_149002788


...en we gaan hier weer verder met het spuien van dirt over nare (v)echtscheidingen en breakups van de celebs.

Nog even de meeste recente breuken op een rijtje:

Jewel en Ty Murray
Beyonce en Jay-Z (roddel)
Kendra Wilkinson en Hank Baskett (schijnt)
Antonio Banderas en Melanie Griffith
Jennifer Lopez en Casper Smart
KatiePrice en Kieran Hayler (of toch niet)




Topicreeks: Sterren in scheiding #7
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_149002895
Ik ben op mn werk dus kan niet zoveel maar heb inmiddels op nu.nl gevonden dat mevrouw de scheiding heeft aangevraagd, ook de volledige voogdij over de kinderen wil, omdat ze niet (meer?) om kan gaan met mijnheers ego.

Edit: over de Dempseys gaat het :@
Don't you love her madly?
pi_149002974
Oh net als Meredith dus :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_149002980
Hij kon misschien niet uit zijn rol komen ;)
Don't you love her madly?
  zaterdag 24 januari 2015 @ 09:04:25 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149003082
Op het eerste gezicht een hardcore TT.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149003192
Trouwens dat het inmiddels definitief over is tussen Mariah en Nick is hier toch ook nog niet voorbij gekomen?
Don't you love her madly?
  † In Memoriam † zaterdag 24 januari 2015 @ 16:24:40 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_149012499
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 09:16 schreef Lovechild het volgende:
Trouwens dat het inmiddels definitief over is tussen Mariah en Nick is hier toch ook nog niet voorbij gekomen?
ja toch wel? nou ja, hier misschien niet, maar ik heb het ergens anders wel gelezen
  zaterdag 24 januari 2015 @ 16:36:38 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149012796
Patrick Dempsey

McDreamy Headed for Divorce Court No Prenup
1/23/2015 4:52 PM PST BY TMZ STAFF

EXCLUSIVE

We just got a joint statement from Patrick and Jillian, saying, "It is with careful consideration and mutual respect that we have decided to end our marriage. Our primary concern remains the well-being of our children, and we ask with profound gratitude that you respect our family's privacy at this very sensitive time."

Patrick Dempsey is headed for the single life but it's not his doing ... we've learned his wife has filed for divorce, and 10s of millions are on the line.

Jillian Fink filed for divorce, citing irreconcilable difference. Fink, who is repped by disso queen Laura Wasser, is asking for joint custody of their 3 kids, a 12-year-old girl and 7-year-old twin boys. She also wants spousal and child support.

We've learned they do NOT have a prenup. Patrick is reportedly worth around $40 million.

The couple has been married for 15 years.

Sources connected with the couple tell TMZ ... "it remains to be seen whether it will be amicable." Sources tell us she's had a problem with his ego for a while now, which she thinks is out of control. As one source said, "She's all about the kids."
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 24 januari 2015 @ 16:55:10 #9
37843 lady-wrb
kortaf
pi_149013334
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 09:16 schreef Lovechild het volgende:
Trouwens dat het inmiddels definitief over is tussen Mariah en Nick is hier toch ook nog niet voorbij gekomen?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eel-gescheiden.dhtml
pi_149204007
quote:
vr 30 jan 2015, 10:33
Adam Curry: 'Ja, Micky en ik zijn uit elkaar'
van onze redactie

AUDIO - Adam Curry heeft bevestigd dat hij en Micky Hoogendijk uit elkaar zijn. Hij ziet het ook niet meer goedkomen.

Adam Curry en Micky Hoogendijk trouwden twee jaar geleden, op 16 juli 2012, in Amsterdam. Adam Curry en Micky Hoogendijk trouwden twee jaar geleden, op 16 juli 2012, in Amsterdam. Foto: foto Ferry de kok

"Ik heb mezelf om persoonlijke redenen gecensureerd", zegt Adam in zijn Podcast No Agenda. "Er is een en ander veranderd in mijn leven. Ik wilde niets zeggen in de mediastorm, mijn vrouw en mijn ex-vrouw riepen van alles."

"Wat er is gebeurd gaat niemand iets aan behalve Micky, mij en onze directe omgeving. We wonen niet meer samen en ik ben er vrij zeker van dat dat ook niet meer gaat gebeuren. Ze is niet meer in Austin en zelfs niet meer in het land. Ze houdt niet van Austin en hoogstwaarschijnlijk ook niet meer van mij."

Zijn dochter Christina is, nadat bekend werd dat hij zou gaan scheiden, naar Adam in Amerika toegevlogen om hem te steunen. De voormalig vj was jaren getrouwd met Patricia Paay, de moeder van Christina. La Paay bevestigde eerder de scheiding van Adam en Micky, nadat Privé in december onthulde dat het over en uit was tussen de twee.
pi_149204324
quote:
Ze houdt niet van Austin en hoogstwaarschijnlijk ook niet meer van mij.
Oeh :o _O- Mick heeft Edem gedumpt?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149204802
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oeh :o _O- Mick heeft Edem gedumpt?
Ik vond het wel een mooie poetische zin :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149205103
Zij lijkt me ook wel zo iemand die heel snel haar spullen pakt en zonder al teveel drama en hysterie (zoals Pwtish) doorgaat. Koel type. Maar misschien verwar ik haar dan teveel met haar rol als Cleo.
pi_149205189
Kennelijk waren Chrissy en Adam ook lichtelijk gebrouilleerd voor de breuk?

quote:
Voormalig Countdown-presentator Adam Curry (50) heeft gisteren in een radio-uitzending bevestigd dat zijn huwelijk met de 44-jarige actrice-fotografe Micky Hoogendijk momenteel in zwaar weer verkeert. Zijn ex-vrouw Patricia Paay repte recent al over een naderende scheiding. Volgens Micky, zo zei ze onlangs in het AD, was daarvan absoluut geen sprake.
Adam en Micky tijdens hun huwelijk in 2012. © Saskia Baghus.
© Peter Smulders.

Lange tijd hulde Adam Curry zich in stilzwijgen over de geruchten over een breuk tussen hem en Micky Hoogendijk. Gisteravond stelde hij in één van zijn podcasts (digitale radio-uitzendingen): ,,Mickey en ik leven niet langer samen, ik ben er vrij zeker van dat dat niet gaat veranderen." En: ,,Ik moet iets bekennen, ik heb mezelf gecensureerd de afgelopen tijd, uit eigenbelang. Ik heb de laatste maanden in een mediastorm gezeten tussen m'n vrouw en m'n ex-vrouw. Daar was met name mijn onschuldige dochter Christina het slachtoffer van, vandaar dat ik zelf maar even zweeg. Micky en ik leven niet langer samen, ik ben er vrij zeker van dat dat niet gaat veranderen. Ze is niet eens in het land momenteel. Ze heeft het niet zo op Austin en, waarschijnlijk, en dat dat weet ik zeker, ook niet zo op mij." Beluister hier de podcast waarin Adam over zijn huwelijksproblemen praat.

Adam rept in zijn podcast ook over zijn in Nederland wonende dochter Christina (24). Volgens de podcastgoeroe is zij, nadat hij en Micky een punt zetten achter hun huwelijk, direct op het vliegtuig gestapt naar de VS. ,,Ze kwam om me bij te staan. Ons contact is hersteld. Ik ben onder de indruk van hoe zij hiermee omgaat,'' zei Adam op de radio.

Adam stelde in de uitzending met zijn bekentenis te komen om zijn hoofd leeg te maken. ,,Anders kan ik mijn werk niet goed meer doen,'' aldus Curry tegen een collega in de studio. ,,De lucht tussen mijn oren moest klaren. Dus moest ik met dit naar buiten treden.''

Ontkenning
Hoogendijk ontkende onlangs nog met grote stelligheid in het AD dat zij en Curry uit elkaar waren. ,,Er zijn dus niet, zoals Adams ex-vrouw Patricia Paay beweert, door ons papieren ter voorbereiding van een breuk aangevraagd," zei ze toen. De twee trouwden 2 jaar geleden en woonden de laatste tijd in Austin (Texas). ,,In elk huwelijk speelt wel eens wat,'' hield ze zich begin januari in het AD op de vlakte. En ze kondigde aan na een kort verblijf in Nederland weer snel terug te zullen keren naar haar Adam.

De 65-jarige diva en tv-persoonlijkheid Patricia Paay zag het allemaal aankomen. Zij, de ex-vrouw van Adam, bracht het nieuws over de huwelijksproblemen naar buiten. ,,Niet uit rancune, maar gewoon omdat het zo is.'' Patricia: ,,Adam en zijn Micky gaan na een relatie van 5 jaar en een huwelijk van ruim 2 jaar uit elkaar. Ze leven al maanden apart maar hebben het slechte nieuws van hun scheiding nog niet officieel bevestigd en naar buiten gebracht. Veel doet dat er niet toe. Het klopt gewoon. Ze zijn uit elkaar. De koek is op en de bom gebarsten. En het zat er eigenlijk dik in dat dat zou gebeuren.''
Patrica Paay © ANP.
© Twitter/Micky Hoogendijk.

Botsende karakters
Patricia kijkt er niet van op dat Adam en Micky uit elkaar gaan. ,,Hun karakters botsen. Ze zijn allebei niet de makkelijkste types. Juist dan is er veel tijd nodig om naar elkaar toe te groeien. Dat hebben ze echter niet gedaan. Verder was ook de verstandhouding van Christina en Micky verre van optimaal. Micky heeft zich behoorlijk aan Christina opgedrongen. Zo van: ik ben een soort nieuwe moeder voor je. Christina heeft daar nooit iets van willen weten. Zij en Micky liggen elkaar gewoon niet. Adam en Christina kunnen erg goed met elkaar opschieten. Misschien kiest Adam nu voor zijn dochter en heeft Micky een beetje het nakijken.''

Volgens Patricia hebben Adam en Micky hun huis in Austin (Texas) inmiddels verlaten. ,,Adam woont in een appartement in diezelfde stad. Hij wil daar hoe dan ook blijven wonen, omdat hij er zijn werk en vrienden heeft. Micky is tijdelijk neergestreken in Amsterdam. Op termijn wil zij in Los Angeles gaan wonen. Dat is meer haar stad dan Austin,'' aldus Patricia. ,,Micky heeft nog steeds een permanente verblijfsvergunning voor de VS. Ze zal wel afwisselend in Amerika en Nederland gaan wonen.''

Adam zei gisteren in zijn podcast dat hij inmiddels in het centrum van Austin woont. Met Micky leefde hij even buiten die Texaanse stad.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:09:21 #15
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_149205207
Oh neeeeeeeeee, nu krijgen we minstens een jaar lang een triomfantelijke plastic fantastic opoe Paay in alle bladen en op tv. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_149209453
Goh, die had ik niet zien aankomen. :')
pi_149350279
quote:
Peter Römer, de vader van Thijs Römer, ontken met klem dat zijn zoon en Katja Schuurman binnenkort gaan scheiden.

Dat vertelt hij aan Story.

"Ik vind het heel vervelend voor ze dat er in de afgelopen weken zoveel onzin over hen is geschreven", aldus Römer. "Ik zie Katja en Thijs heel veel samen en ze zijn gelukkig."

Story houdt vast aan de aanstaande scheiding. Het blad meldt dat Thijs Römer bij de toneelpremière van zijn zus moest zijn, maar dat hij zijn vrouw niet op de gastenlijst had gezet. Even later meldde de acteur zich zelfs af. "Het is geen smoesje dat Thijs ziek thuis was", zegt zijn vader.

Peter Römer vindt het ook zeer verstandig dat de twee hun mond hebben gehouden. "In het andere geval had dat de geruchten echt niet doen afnemen. Mensen willen een bepaald verhaal horen en dan maakt het niet uit wat je zegt. Maar ik weet dat het goed zit tussen hen."

Gerucht

Twee weken geleden dook het gerucht op dat de twee zouden scheiden. De bronnen vermoedden dat de twee "regelrecht afstevenen op een scheiding". Zo bestaat er het vermoeden dat er bij de opnames van het BNN-programma Ruben vs. Katja tussen Ruben Nicolai en Schuurman meer is gebeurd dan de bedoeling zou zijn.
http://www.nu.nl/achterkl(...)katja-schuurman.html
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 februari 2015 @ 10:11:59 #18
22592 crew  Ole
pi_149350425
quote:
dit maakt het nog veel verdachter allemaal in SHO land
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2015 @ 10:33:43 #19
43556 miss_dynastie
pi_149350854
Op de Telegraafsite staat een heel ander verhaal... maar je moet een account hebben om het hele verhaal te kunnen lezen -O-
pi_149351570
van premium gedeelte

KATJA als ’scheidings- nomade’
door Evert Santegoeds

Er zijn meer sterren van het toneel (zie RICK ENGELKES op deze pagina) die door een stroef verlopende echtscheiding gedwongen worden wekelijks te verhuizen. En ook KATJA SCHUURMAN, die deze maand veertig wordt, pendelt tussen de echtelijke woning, die zij met THIJS RÖMER (36) onder de rook van Amsterdam betrok, en een appartementje dat het stel onlangs als pied-à-terre in de hoofdstad huurde.

Mysterie

Hun huwelijkscrisis blijft een opmerkelijk mysterie. Katja en Thijs zwijgen in alle talen. Af en toe zegt een familielid als Thijs’ vader PETER RÖMER iets. Die hult zich dan echter meer in nevelen dan dat hij de gelegenheid aangrijpt en haast maakt alle geruchten te ontkennen.

Wat ook te denken geeft: op de aftiteling van de tiendelige KRO-serie Noord Zuid staat zíj weer als ’Katja Schuurman’ vermeld, in plaats van als Katja Römer-Schuurman, zoals zij zich sinds hun huwelijksdag in 2006 zo nadrukkelijk manifesteerde. Maar zó wil Katja kennelijk al niet meer heten!
Verhuizing

Het afgelopen weekend sloeg een fotograaf de wekelijkse verhuizing gade, tijdens welke Katja in de landelijk gelegen echtelijke woning plaatsmaakt voor Thijs. Die meldt zich daar doorgaans even later om er op zijn beurt een week met hun dochtertje SAMMIE (4) door te brengen. Er zijn nog geen signalen dat de boerderij in de verkoop komt.

Het kan raar lopen, in de hele showbizz leek de afgelopen jaren niemand zo verliefd als, juist, Katja en Thijs. De vlam tussen hen sloeg over voor het oog van de draaiende camera van THEO VAN GOGH. Hun liefde was een match made in heaven, en werd dat helemaal toen Van Gogh in de winter van 2004 op gruwelijke wijze werd vermoord.

En nu lijkt alles voorbij, maar zijn Katja en Thijs nog niet zover om dat openlijk toe te geven. Maar het is duidelijk dat alles wát er speelt zijn sporen nalaat op het nog steeds knappe gezicht van Katja, als zij met een slaap- en yogamatje onder de arm haar woning wéér achterlaat.
pi_149353329
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:01 schreef utrecht1970 het volgende:
Hun liefde was een match made in heaven, en werd dat helemaal toen Van Gogh in de winter van 2004 op gruwelijke wijze werd vermoord.
:? 8)7 :D

Ja, daar bloeit een liefde echt van op
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 februari 2015 @ 13:02:59 #22
22592 crew  Ole
pi_149354780
Wat een draak van een stuk zeg.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_149355058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:02 schreef Ole het volgende:
Wat een draak van een stuk zeg.
Dit.
Lijkt wel een stuk uit de Bouquette reeks.
Overigens vond ik Thijs en Katja juist nooit zo verliefd lijken. Ijskoude kikkers.
pi_149359603
-dubbel-
Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)katja-schuurman.html

[ Bericht 78% gewijzigd door piglet op 04-02-2015 16:18:19 (Sorry, bericht stond er al tussen) ]
pi_149359965
quote:
Kijk eens wat posts boven je ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')