abonnement Unibet Coolblue
pi_149033205
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:16 schreef Likker69 het volgende:
Wat nou als je met een 4 urig contract in de week meer dan 30 uur maakt, heb je dan ook toeslagen?
Alleen als er voor die tijden toeslag geldt. Dus bijv voor 7 uur, ma tm vr na 20.00 uur of zaterdag na 18.
pi_149034623
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:55 schreef Gezicht het volgende:
Ik kon even geen betere TT bedenken onder het poepen :')
Haal de oude salaristabel maar uit de OP
pi_149096645
Iemand nog deze dingen in de winkel staan: V&A / [GEZ] opdraai kevers ( actie AH )
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:15:24 #29
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_149096907
Contract voor onbepaalde tijd gekregen *O*
BAM dit is 3KB
pi_149096997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 08:51 schreef UncleSam het volgende:
Iemand nog deze dingen in de winkel staan: V&A / [GEZ] opdraai kevers ( actie AH )
Ik ken ze geeneens :')
pi_149097001
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:15 schreef Loll het volgende:
Contract voor onbepaalde tijd gekregen *O*
Ga terug naar je eigen topic :(
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:42:17 #32
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_149097231
Volgens mij is er nooit een deel 2 geopend :')
BAM dit is 3KB
pi_149097293
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:42 schreef Loll het volgende:
Volgens mij is er nooit een deel 2 geopend :')
Jullie hebben zelfs een deel 3 :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2015 09:46:03 ]
pi_149110959
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:15 schreef Loll het volgende:
Contract voor onbepaalde tijd gekregen *O*
Gefeliciteerd. Ben je nu officieel vulploegleider?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 22:14:57 #35
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_149120802
Is het eigenlijk mogelijk om de MBO van andere filialen in te zien? Ik meen dat dit "voorheen" mogelijk was....
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
pi_149121794
Mbo volgens mij niet, KTO wel
  woensdag 28 januari 2015 @ 11:47:56 #37
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_149133756
Hoe gaan jullie om met klantenbestellingen? Wij werken op het moment met lijstjes, maar ik merk dat zodra iemand weinig aanwezig is, dat er bij een levering niet gecontroleerd wordt of er bestellingen weggezet moeten worden. Dit wil ik dus verbeteren, maar daarvoor heb ik input nodig, dus ik hoor graag hoe dat bij jullie verloopt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_149134102
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 11:47 schreef monsterd. het volgende:
Hoe gaan jullie om met klantenbestellingen? Wij werken op het moment met lijstjes, maar ik merk dat zodra iemand weinig aanwezig is, dat er bij een levering niet gecontroleerd wordt of er bestellingen weggezet moeten worden. Dit wil ik dus verbeteren, maar daarvoor heb ik input nodig, dus ik hoor graag hoe dat bij jullie verloopt.
De grotere klantenbestellingen doen we niet meer aan. En de kleine krijgen we niet zo vaak meer.
pi_149134303
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 11:47 schreef monsterd. het volgende:
Hoe gaan jullie om met klantenbestellingen? Wij werken op het moment met lijstjes, maar ik merk dat zodra iemand weinig aanwezig is, dat er bij een levering niet gecontroleerd wordt of er bestellingen weggezet moeten worden. Dit wil ik dus verbeteren, maar daarvoor heb ik input nodig, dus ik hoor graag hoe dat bij jullie verloopt.
Ook gewoon met een lijstje eigenlijk. Teamleiders die aan hun shift beginnen kijken even op de lijst of er een bestelling geleverd wordt en zegt tegen de splitsers die apart te houden, zo simpel is het.
Flesje bier
  woensdag 28 januari 2015 @ 18:06:04 #40
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_149144666
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 11:58 schreef exelletor het volgende:

[..]

De grotere klantenbestellingen doen we niet meer aan. En de kleine krijgen we niet zo vaak meer.
Waarom doe je geen grote meer?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_149144786
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:06 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Waarom doe je geen grote meer?
De prognoses worden door SM al genoeg verkloot, dus de ASM wou het niet nog verder verkloten door middel van klantenbestellingen. En om prognoses niet te verkloten, moet je bij RE een herberekening aanvragen en dat is vijf minuten meer werk die wij als winkel niet kunnen dragen.
pi_149144963
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:10 schreef exelletor het volgende:

[..]

De prognoses worden door SM al genoeg verkloot, dus de ASM wou het niet nog verder verkloten door middel van klantenbestellingen. En om prognoses niet te verkloten, moet je bij RE een herberekening aanvragen en dat is vijf minuten meer werk die wij als winkel niet kunnen dragen.
:')
pi_149146060
Ze willen mij het outplacement traject in doen.

Iemand hier ervaring mee en wat dit bij Albert Heijn ongeveer in houdt? En of er onderhandelingsruimte is in de voorwaarden die gesteld worden?

Janneke, jij misschien?
  woensdag 28 januari 2015 @ 18:58:13 #44
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_149146133
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:55 schreef Dipstaart het volgende:
Ze willen mij het outplacement traject in doen.

Iemand hier ervaring mee en wat dit bij Albert Heijn ongeveer in houdt? En of er onderhandelingsruimte is in de voorwaarden die gesteld worden?

Janneke, jij misschien?
Nee sorry, geen ervaring mee.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:03:13 #45
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_149146325
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:10 schreef exelletor het volgende:

[..]

De prognoses worden door SM al genoeg verkloot, dus de ASM wou het niet nog verder verkloten door middel van klantenbestellingen. En om prognoses niet te verkloten, moet je bij RE een herberekening aanvragen en dat is vijf minuten meer werk die wij als winkel niet kunnen dragen.
Bestellen met als reden "klantenorder". Dan neemt het systeem de producten gedurende een aantal dagen niet mee in de prognose. Dus als je goede afspraken met de klant maakt (dus niet: voor dinsdag bestellen, zondag ophalen), hoeven je prognoses niet verkloot te worden door RE.

Opgelost, slotje.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_149147143
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:03 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Bestellen met als reden "klantenorder". Dan neemt het systeem de producten gedurende een aantal dagen niet mee in de prognose. Dus als je goede afspraken met de klant maakt (dus niet: voor dinsdag bestellen, zondag ophalen), hoeven je prognoses niet verkloot te worden door RE.

Opgelost, slotje.
ASM zegt dat die dan alleen niet meegenomen worden in de voorraden en prognose voor die week, maar een week later worden ze wel meegenomen bij het voorspellen van de verkopen. Komt ook aardig overeen met wat wij af en toe aan actie binnen kregen - bijv. heel veel Heineken sixpacks.
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:24:41 #47
439080 Regenboog2.0
Hallo? Hoe werkt dit?
pi_149147210
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 11:47 schreef monsterd. het volgende:
Hoe gaan jullie om met klantenbestellingen? Wij werken op het moment met lijstjes, maar ik merk dat zodra iemand weinig aanwezig is, dat er bij een levering niet gecontroleerd wordt of er bestellingen weggezet moeten worden. Dit wil ik dus verbeteren, maar daarvoor heb ik input nodig, dus ik hoor graag hoe dat bij jullie verloopt.
Als wij klantorders krijgen maken we meteen een printje van de order in MOMO. Op TL kantoor hebben we vervolgens 7 bakjes voor elke dag van de week waar we die dan inleggen. De splitsers checken zelf voordat ze beginnen wat ze apart moeten houden.
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:28:50 #48
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_149147355
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:24 schreef Regenboog2.0 het volgende:

[..]

Als wij klantorders krijgen maken we meteen een printje van de order in MOMO. Op TL kantoor hebben we vervolgens 7 bakjes voor elke dag van de week waar we die dan inleggen. De splitsers checken zelf voordat ze beginnen wat ze apart moeten houden.
Dit is best een goede tip. Ik ga hem voorstellen aan de rest :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:31:28 #49
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_149147461
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:23 schreef exelletor het volgende:

[..]

ASM zegt dat die dan alleen niet meegenomen worden in de voorraden en prognose voor die week, maar een week later worden ze wel meegenomen bij het voorspellen van de verkopen. Komt ook aardig overeen met wat wij af en toe aan actie binnen kregen - bijv. heel veel Heineken sixpacks.
Je laat wel omzet lopen zo. Ik neem aan dat de frequentie van grote bestellingen laag is, dan zou je het risico op een afwijkende prognose wel kunnen nemen imo.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_149148297
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:31 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Je laat wel omzet lopen zo. Ik neem aan dat de frequentie van grote bestellingen laag is, dan zou je het risico op een afwijkende prognose wel kunnen nemen imo.
Wij hebben maar iets van 15% van omzet ingeleverd in de laatste twee jaar, dus zo slecht doen we het nou ook weer niet. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')