abonnement Unibet Coolblue
pi_149161647
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 07:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoop niet dat er iemand in de buurt van Culemborg op de A2 staat. Meer dan 2 uur vertraging :D
Ik was er 20 min voorbij toen ik hoorde dat er een ongeluk was rondom Everdingen en mijn O+ reed achter me (paar min). En ik was wel even heel blij toen ik hoorde dat hij veilig en wel op zijn werk was :@ Maar het was echt spek en spekglad rondom Everdingen. Dus ik snap wel dat het daar fout is gegaan.
pi_149162597
Ik heb wat gemist :D

Heb je weer een O+

^O^
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_149162794
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb wat gemist :D

Heb je weer een O+

^O^
Het staat ook volgens mij nog nergens vastgelegd behalve in een andere SC en achter de schermen :)

Maar :Y die heb ik. Heel pril allemaal :)
  donderdag 29 januari 2015 @ 10:14:57 #104
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_149163642
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:31 schreef Puala het volgende:

[..]

Het staat ook volgens mij nog nergens vastgelegd behalve in een andere SC en achter de schermen :)

Maar :Y die heb ik. Heel pril allemaal :)
Gefeliciteerd! Hij kan wel klussen hopelijk?
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_149163661
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:14 schreef lubje25 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Hij kan wel klussen hopelijk?
Kan wel. Wilt niet :') En hij word gek van alle spullen die in huis staan en het stof enz. Bij hem thuis is alles compleet praktisch ingedeeld, opgeruimd en uitgezocht. En dat kan ik helaas (nog) niet zeggen.
  donderdag 29 januari 2015 @ 10:17:08 #106
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_149163692
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:15 schreef Puala het volgende:

[..]

Kan wel. Wilt niet :') En hij word gek van alle spullen die in huis staan en het stof enz. Bij hem thuis is alles compleet praktisch ingedeeld, opgeruimd en uitgezocht. En dat kan ik helaas (nog) niet zeggen.
Moet ie maar helpen. Is het eerder klaar.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_149163706
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:17 schreef lubje25 het volgende:

[..]

Moet ie maar helpen. Is het eerder klaar.
11 feb moet hij examen doen. Dus hij studeert vooral als hij niet werkt/reist. Komt gewoon allemaal niet heel lekker uit. Ik hoop dat hij straks met de tuin wat wilt helpen. Ik ben het zwembad wel zat dat ik nu na elke regenbui heb.
  Moderator donderdag 29 januari 2015 @ 10:48:22 #108
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149164308
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 07:15 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat gaat lukken bij jullie. In C'borg had het wel gelukt ;)
hier ligt inderdaad helemaal niks -O- Culemborg wel dan? :o en zal G eens vragen of hij last had van de file -O-

En wat leuk weer een O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_149164323
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

hier ligt inderdaad helemaal niks -O- Culemborg wel dan? :o en zal G eens vragen of hij last had van de file -O-

En wat leuk weer een O+
Rond hoe laat is hij vertrokken? Ik had tussen everdingen en knooppunt everdingen ineens geen sneeuw meer. Richting Culemborg, Deil ed lag wel sneeuw :Y

Zeker O+
  Moderator donderdag 29 januari 2015 @ 12:30:55 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149167152
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:49 schreef Puala het volgende:

[..]

Rond hoe laat is hij vertrokken? Ik had tussen everdingen en knooppunt everdingen ineens geen sneeuw meer. Richting Culemborg, Deil ed lag wel sneeuw :Y

Zeker O+
9 uur. Ik denk dat de file daarna pas begon, hij heeft er geen last van gehad :)

Waar komt de O+ opeens vandaan? :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_149167271
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

9 uur. Ik denk dat de file daarna pas begon, hij heeft er geen last van gehad :)
Daarvoor :Y
quote:
Waar komt de O+ opeens vandaan? :D
Bij het einde van het project van mijn werk (begin dec) was er 2 dagen achter elkaar een team aanwezig wat de nazorg deed van het omzetten van de systemen naar de nieuwe leverancier. En daar zaten 2 mannen in waar het wel mee klikte en een van de 2 vond mijn verbouwing wel leuk en voegde me op facebook toe. En ik dacht écht dat het om de verbouwing ging. Dus toen hij mij rond kerst mee vroeg op een date had ik zoiets van omg-wtf-wil-ik-dit-omg-omg-omg-wel :o En toen hebben we afgesproken, heel veel contact gehad via de telefoon. En sindsdien spreken we 2 keer per week af en is het heel tof :Y

Hij is alleen niet zo goed in het verlaten van feestjes. We hebben een paar keer afgesproken dat ik hem op zou halen bij een feestje en dat we dan naar zijn huis zouden gaan. Ik klus hele zaterdagen nl. maar op zondag samen wakker worden is wel tof O+ Dus dat was een prima afspraak. Puntje bij paaltje ben ik dus al 2 keer een overvol feestje binnengestapd en heb ik kennis gemaakt met heel veel vrienden van hem :D En dat is best een overwinning voor mezelf :P

Onze namen combi zorgt trouwens wel voor heel veel flauwe grappen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 29 januari 2015 @ 15:24:14 #112
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149172172
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:35 schreef Puala het volgende:

[..]

Daarvoor :Y

Ik bedoel dat de file na Culemborg begon, vanuit Utrecht gezien ;)

quote:
Bij het einde van het project van mijn werk (begin dec) was er 2 dagen achter elkaar een team aanwezig wat de nazorg deed van het omzetten van de systemen naar de nieuwe leverancier. En daar zaten 2 mannen in waar het wel mee klikte en een van de 2 vond mijn verbouwing wel leuk en voegde me op facebook toe. En ik dacht écht dat het om de verbouwing ging. Dus toen hij mij rond kerst mee vroeg op een date had ik zoiets van omg-wtf-wil-ik-dit-omg-omg-omg-wel :o En toen hebben we afgesproken, heel veel contact gehad via de telefoon. En sindsdien spreken we 2 keer per week af en is het heel tof :Y

Hij is alleen niet zo goed in het verlaten van feestjes. We hebben een paar keer afgesproken dat ik hem op zou halen bij een feestje en dat we dan naar zijn huis zouden gaan. Ik klus hele zaterdagen nl. maar op zondag samen wakker worden is wel tof O+ Dus dat was een prima afspraak. Puntje bij paaltje ben ik dus al 2 keer een overvol feestje binnengestapd en heb ik kennis gemaakt met heel veel vrienden van hem :D En dat is best een overwinning voor mezelf :P

Onze namen combi zorgt trouwens wel voor heel veel flauwe grappen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een leuk verhaal O+ Ook mooi dat je het helemaal niet aan zag komen :D Zo kan ik ook zijn :') En die combi van namen is wel grappig ja _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_149172272
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik bedoel dat de file na Culemborg begon, vanuit Utrecht gezien ;)
Kan :Y Ik heb het niet zo in de gaten gehouden :P
quote:
[..]

Wat een leuk verhaal O+ Ook mooi dat je het helemaal niet aan zag komen :D Zo kan ik ook zijn :') En die combi van namen is wel grappig ja _O-
Ja het verhaal heeft wel wat O+ Ik zie het normaal wel echt aankomen, maar dit keer echt niet. Ik heb wel overwogen om vanwege de namen te zeggen, nah doe maar niet. Maar eigenlijk was het wel zo gezellig dat ik dat helemaal niet wilde bedenken :D :P En hij is een stukje ouder, een ander type als ik zelf ben. Dus ik had helemaal niet verwacht dat hij zoiets zou willen eigenlijk.

De combi is echt dodelijk met grappen. Onze kinderen zouden Paulien, Paulette, Paulo of Paulus moeten worden. En origineler is nog niemand geweest. Ik ben nog wel benieuwd wanneer dat gaat komen :D
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 29 januari 2015 @ 15:30:16 #114
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_149172355
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:35 schreef Puala het volgende:

Hij is alleen niet zo goed in het verlaten van feestjes. We hebben een paar keer afgesproken dat ik hem op zou halen bij een feestje en dat we dan naar zijn huis zouden gaan. Ik klus hele zaterdagen nl. maar op zondag samen wakker worden is wel tof O+ Dus dat was een prima afspraak. Puntje bij paaltje ben ik dus al 2 keer een overvol feestje binnengestapd en heb ik kennis gemaakt met heel veel vrienden van hem :D En dat is best een overwinning voor mezelf :P
:D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_149172790
Is dit iets nieuws? :o



Edit: al gemeld in FB zie ik :P

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2015 15:45:11 ]
  Moderator donderdag 29 januari 2015 @ 15:54:56 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149173153
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:27 schreef Puala het volgende:

[..]

Kan :Y Ik heb het niet zo in de gaten gehouden :P

[..]

Ja het verhaal heeft wel wat O+ Ik zie het normaal wel echt aankomen, maar dit keer echt niet. Ik heb wel overwogen om vanwege de namen te zeggen, nah doe maar niet. Maar eigenlijk was het wel zo gezellig dat ik dat helemaal niet wilde bedenken :D :P En hij is een stukje ouder, een ander type als ik zelf ben. Dus ik had helemaal niet verwacht dat hij zoiets zou willen eigenlijk.

De combi is echt dodelijk met grappen. Onze kinderen zouden Paulien, Paulette, Paulo of Paulus moeten worden. En origineler is nog niemand geweest. Ik ben nog wel benieuwd wanneer dat gaat komen :D
Die namen _O- Een ander type kan ook juist heel goed zijn denk ik :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 29 januari 2015 @ 16:23:11 #117
39237 crew  H_T
2733
pi_149174060
Contractverlenging is in de pocket *O* Ik zit voorlopig dus weer goed :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 29 januari 2015 @ 16:23:51 #118
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_149174082
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Contractverlenging is in de pocket *O* Ik zit voorlopig dus weer goed :)
Feli!!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 29 januari 2015 @ 19:34:50 #119
39237 crew  H_T
2733
pi_149179476
Waar is Red eigenlijk?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 29 januari 2015 @ 19:40:44 #120
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_149179678
In de file?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_149180071
Puala :D en wat leuk om te lezen!

quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Contractverlenging is in de pocket *O* Ik zit voorlopig dus weer goed :)
Nice! ^O^
pi_149180521
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
In de file?
Dan is hij niet de enige. Gemiddelde snelheid van Vriend is momenteel schijnbaar 15km per uur. En ik gok zomaar dat hij al minstens een uur onderweg is.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 29 januari 2015 @ 20:19:37 #123
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_149181177
NPO1 ligt er uit.

GooiNieuws twitterde op donderdag 29-01-2015 om 20:07:47 Journaalplein #Hilversum : Gewapende man NOS Journaal binnen gedrongen, hulpdiensten massaal onderweg. Pand wordt ontruimd. reageer retweet
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_149181294
Wat nu weer .... :{
pi_149181378
Nrc meldt hetzelfde bij de VRT.
quote:
Hetzelfde in België

Ook bij de Belgische televisiezender VRT is het beeld momenteel op zwart, melden verschillende bronnen op twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')