abonnement Unibet Coolblue
pi_150110313
Heupband vind ik ook echt niet fijn zitten inderdaad, te dikke buik :X

Heeft er trouwens iemand interesse in mijn didymos lisca minos, compleet met doos en instructieboekje en dvd? Twijfel over verkoop, maar hij ligt hier toch maar niks t doen...
  vrijdag 27 februari 2015 @ 16:25:49 #252
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_150115033
ik wel, afhankelijk van prijs :)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_150123223
SE, volgens mij heet Wrapyouinlove er een review over geschreven. Misschien heb je er wat aan?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_150138016
Moppert, je hebt PM.

Thanks Morretje,

Als ik het zo lees kan het wel voor korte stukjes, dat is ook de bedoeling.

Nog eens googelen naar de verschillende merken die 'onbuhimo' dragers hebben...
(Maar 't zou ook zomaar een opvouwbare bolderkar kunnen worden, al stop je die niet zo makkelijk in je tas :'))
pi_150170185
Ik ben eindelijk achter de geboortedoeken van Stip en natuurlijk is de enige die ik mooi vind een Artipoppe :')
pi_150170519
Ik vind T.'s geboortedoeken allemaal stom :')
pi_150170599
Ik vind ze ook niet echt geweldig. Een kerstdoek :') Neuuhh maar nou dacht ik altijd dat er maar 2 waren, maar kwam ik laatst op een site en zag ik er meer. Weet alleen niet meer welke site dat was. Iemand enig idee waas releasedata te vinden is behalve wovenwrapdatabase?
pi_150170604
Slingofest.com :)
pi_150170639
Op slingofest.com heb ik het opgezocht. Wovenwrapdatabase gaat niet tot Stip's geboortedag.

Maar ik denk niet dat hij er ooit gaat komen, het is de rode 1000 cranes. Er staat er een te koop voor 380 euro. Zoveel draag ik nu ook weer niet :X
pi_150170664
Oh ja die was het. Nou niet dat dat nou geweldig is :')
pi_150170820
Hmm ik zie bij wovenwrapsdatabase wel een Oscha Margo Verona. Maar denk niet dat rood onze kleur is :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 maart 2015 @ 09:17:46 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_150240223
Hier nog een vraagje..

Ik meende dat een Maitai pas vanaf een maand of 3 ging. Nu hoorde mijn vriendin het volgende:
Ze kruisen de schouderbanden over de schouder en dan nog een keer over t votje/onderruggetje en dan knopen op de rug. Daarmee gaan de zijkanten behoorlijk dicht. En zou je een newborn ook ermee kunnen dragen.

Klopt dat?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_150243768
Ik heb geen ervaring met een mei tai, maar wat bij elke mei tai verschilt is de breedte/lengte van het 'lijfje'. Daardoor is niet elke mei tai geschikt voor een newborn. Je moet voor een newborn een mei tai hebben dat een smal 'lijfje' heeft, al is het alleen al omdat je de benen met een te brede mei tai niet in de goede houding krijgt. Ja je kan dan wel knutselen met een veter, maar het is niet ideaal.

Sowieso blijft een geweven/rekbare doek of een ringsling beter bij een newborn. Dit is tenminste echt aan te passen naar het lichaam van drager+baby, iets wat een mei tai niet echt kan. Je mist toch wat ondersteuning voor die mini's.
pi_150253948
Nou onze bijna 9 kg wegende baby (en bijna 5 maanden oud) is nauwelijks meer in de manduca op de buik te dragen. Mijn rug gaat finaal naar de klote :X

Dus net geprobeerd te rug dragen. Dat voelt stukken beter! Heupdragen is ook nog een optie, zag ik.aar bij rug dragen in de manduca, horen ze dan zo hoog mogelijk tegen de rug te zitten? Had hem nu bijna op mijn kont hangen, en de rits open (rugsteun lang) zodat het nekje wat meer ondersteuning krijgt maar hij kon nu niets zien. Hem op mijn rug krijgen was een hele klus :o :D het bed was goed dat het er stond ;)
pi_150255116
Nieuwe doek O+

Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_150259129
Mooi JM, staat jullie goed! O+ Ik vind Yaro ook tof!

Hilmo, ze hoeven niet over je schouder mee te kijken :) Komt wel als ze groter worden. Het kan wel, maar dan moet je de heupband in je middel doen. Tof dat het gelukt is btw! Lekker veel oefenen voor het bed :P

Ik heb T. gisteren nog 3 uur op m'n buik gedragen O+. Konden allebei de knuffels wel gebruiken en ging prima. Was vooral gezellig :D
pi_150259917
Gezellig is op de buik zeker
. hoe zwaar is die van jou Gotc?

Vanavond bij de bank op de rug gedaan. Hij moest zo lachen erom hihi. Eerst erin en dan draaien doe k, dat werkt nu het best. Op de heup zit niet lekker, weet ik nu.
pi_150259972
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:59 schreef Hilmo het volgende:
Gezellig is op de buik zeker
. hoe zwaar is die van jou Gotc?

Vanavond bij de bank op de rug gedaan. Hij moest zo lachen erom hihi. Eerst erin en dan draaien doe k, dat werkt nu het best. Op de heup zit niet lekker, weet ik nu.
Ik denk ergens tussen de 11.5 en 12 kg :) Op de rug is wel comfortabeler, dat is zeker!

Ik vond het in het begin zo eng, op de rug krijgen! Dus knap dat je het al doet! ^O^
pi_150279641
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:17 schreef Ynske het volgende:
Hier nog een vraagje..

Ik meende dat een Maitai pas vanaf een maand of 3 ging. Nu hoorde mijn vriendin het volgende:
Ze kruisen de schouderbanden over de schouder en dan nog een keer over t votje/onderruggetje en dan knopen op de rug. Daarmee gaan de zijkanten behoorlijk dicht. En zou je een newborn ook ermee kunnen dragen.

Klopt dat?
Een meitai (zitvlak en rugpand) is vaak te breed/hoog voor een newborn waardoor je de beentjes overspreid. De uiteinden van de MT zitten dus dan niet netjes in de knieholten. Tevens zoals ik het stuk hierboven interpreteer zou er te veel druk op de kont/rug van de baby kunnen komen vanwege de extra kruising waardoor je de natuurlijke bolling belemmerd.

Sommige MT's lenen zich ervoor om het zitvlak wat te verkleinen met een veter o.i.d maar dan zit je toch ook weer met een heel hoog rugpand.

Ik zou eerder voor een emeibaby gaan of een doek waarmee je moet knopen.
♥ J & S
pi_150279690
Jm O+

Hilmo! Rugdragen! Tof dat ie het leuk vond :). Ik vind heupdragen nu J een jaar is pas prettig.


:W
♥ J & S
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 maart 2015 @ 13:11:51 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_150280135
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:46 schreef GotC het volgende:
Ik heb geen ervaring met een mei tai, maar wat bij elke mei tai verschilt is de breedte/lengte van het 'lijfje'. Daardoor is niet elke mei tai geschikt voor een newborn. Je moet voor een newborn een mei tai hebben dat een smal 'lijfje' heeft, al is het alleen al omdat je de benen met een te brede mei tai niet in de goede houding krijgt. Ja je kan dan wel knutselen met een veter, maar het is niet ideaal.

Sowieso blijft een geweven/rekbare doek of een ringsling beter bij een newborn. Dit is tenminste echt aan te passen naar het lichaam van drager+baby, iets wat een mei tai niet echt kan. Je mist toch wat ondersteuning voor die mini's.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:55 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Een meitai (zitvlak en rugpand) is vaak te breed/hoog voor een newborn waardoor je de beentjes overspreid. De uiteinden van de MT zitten dus dan niet netjes in de knieholten. Tevens zoals ik het stuk hierboven interpreteer zou er te veel druk op de kont/rug van de baby kunnen komen vanwege de extra kruising waardoor je de natuurlijke bolling belemmerd.

Sommige MT's lenen zich ervoor om het zitvlak wat te verkleinen met een veter o.i.d maar dan zit je toch ook weer met een heel hoog rugpand.

Ik zou eerder voor een emeibaby gaan of een doek waarmee je moet knopen.
dank je, heb t doorgegeven.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 4 maart 2015 @ 13:35:35 #272
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150280823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:42 schreef JufMariska het volgende:
Nieuwe doek O+

[ afbeelding ]
Die is mooi zeg!
Is dat de Yaro La Vita Light Green? (Kleur lijkt wat zachter dan op de website).
Ik ben me een beetje in het verdiepen in doeken voor als mijn baby er is O+ En ik hou van groen, dus dit is wel een kanshebber :D
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150281238
quote:
11s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:35 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Die is mooi zeg!
Is dat de Yaro La Vita Light Green? (Kleur lijkt wat zachter dan op de website).
Ik ben me een beetje in het verdiepen in doeken voor als mijn baby er is O+ En ik hou van groen, dus dit is wel een kanshebber :D
+1 op alles :D
pi_150281963
Verse mini's in de doek O+
pi_150282752
quote:
11s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:35 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Die is mooi zeg!
Is dat de Yaro La Vita Light Green? (Kleur lijkt wat zachter dan op de website).
Ik ben me een beetje in het verdiepen in doeken voor als mijn baby er is O+ En ik hou van groen, dus dit is wel een kanshebber :D
Klopt helemaal! Ik vond de kleur in het echie ook veel mooier, zachter, dan op de foto's online. Knoopt meteen heerlijk, nu aan het drogen na de 1e wasbeurt :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')