abonnement Unibet Coolblue
pi_148984009
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 15:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor. Ik vind het maar een eng gezelschap.
Dat hele wereldje hier in Hilversum spreekt me helemaal niet aan.
vandaar dat je er ook 3 keer in de week zit
pi_148984327
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:13 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Nou, de waarheid ken ik noch jij.

Maar Johan Derksen, man van naam, overklast hier Jinek op alle fronten. Jinek zit erbij alsof ze bij haar docent met flirten nog een hoger cijfer bij de inzage probeert te halen. Om op die manier nog het initiatief naar haar toe te trekken. Ze beseft dat ze verbaal geen partij is voor Derksen. Johan kan ondertussen exact naar buiten brengen wat hij wil.

Winnaar: Johan. En met name al zou hij niet de waarheid vertellen :')
Het was geen debat maar een interview, dus sowieso winnaar?
En dan nog... RTL heeft tot het laatst geprobeerd om VI binnenboord te houden maar Derksen doet net alsof ze er uit gegooid zijn.
Terwijl het voor iedereen al jaren duidelijk was dat de Knippings, van Duurens en consorten niet meer voor lul wilden komen zitten bij een programma dat steeds minder met journalistiek te maken had.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 23 januari 2015 @ 17:33:46 #78
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148984522
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:45 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie de voorzetjes van Genee al komen en wie weet wordt ook Johan's optreden bij Jinek even aangehaald en waar vd Gijp zeker weer over iets zal zeggen: ( over Jinek dan)

Dat hijgerige 'Johan' van Eva op het eind :')_
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 23 januari 2015 @ 17:56:33 #79
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_148985354
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:27 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het was geen debat maar een interview, dus sowieso winnaar?
En dan nog... RTL heeft tot het laatst geprobeerd om VI binnenboord te houden maar Derksen doet net alsof ze er uit gegooid zijn.
Terwijl het voor iedereen al jaren duidelijk was dat de Knippings, van Duurens en consorten niet meer voor lul wilden komen zitten bij een programma dat steeds minder met journalistiek te maken had.
Knipping en Van Duren zijn al tijdenlang niet in beeld bij VI. Sinds dat gedoe met Robert Veenstra wilden ze volgens mij niet meer aanschuiven
Bedankt Hans.
pi_148985592
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:56 schreef bascross het volgende:

[..]

Knipping en Van Duren zijn al tijdenlang niet in beeld bij VI. Sinds dat gedoe met Robert Veenstra wilden ze volgens mij niet meer aanschuiven
Waarvan johan dus claimt dat dit een besluit is van de nieuwe redactie (geen onderzoeksjournelastiek meer voor Van Duren en Knipping)
pi_148985657
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:27 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het was geen debat maar een interview, dus sowieso winnaar?
Johan is winnaar want hij vertelt wat hij wil. Jinek legt niet haar wil op en ontfutselt letterlijk geen woord bij Johan. Jinek is een amateurinterviewster.
quote:
En dan nog... RTL heeft tot het laatst geprobeerd om VI binnenboord te houden maar Derksen doet net alsof ze er uit gegooid zijn.
Terwijl het voor iedereen al jaren duidelijk was dat de Knippings, van Duurens en consorten niet meer voor lul wilden komen zitten bij een programma dat steeds minder met journalistiek te maken had.
Bron?
pi_148986208
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:05 schreef Dingflofbips het volgende:

Bron?
Het is toch algemeen bekend dat binnen de journalistiek met zeer twijfelachtige ogen gekeken wordt naar wat zij bij VITV doen? En dat de journalisten van VI zich ergeren aan het gemakzuchtige, inclusief rondom de verhalen die zij maken en de moeite die ze ervoor doen?

Derksen is altijd aan rasopportunist geweest en kiest nu dus voor het programma omdat hij daarmee zo veel geld verdient en gerelateerde schnabbels krijgt.

Dat de Voetbal International-mensen nu voor de legitimiteit van hun eigen vak kiezen en niet voor wat exposure op TV was iets dat er al tijden aan zit te komen.

Inderdaad is VITV meer entertainment, maar wat inhoud op zijn tijd is wel hoe je het programma omhoog houdt. Tijdens het WK was iig duidelijk dat de kijkcijfers aan het zakken waren. Met een meer serieuze toon hebben ze dit seizoen geprobeerd het programma meer elan te geven, maar uiteindelijk vervielen de heren weer in oude gebruiken.

Het probleem in deze is dat de programma-makers veel vrijheid hebben gegeven aan de heren aan tafel, en dat die zelf het idee hebben dat ze het allerbeste programma ter wereld hebben gemaakt terwijl ze nu voor een deel ten onder gaan aan hun arrogantie.

Maar goed, de platvloerse, kort door de bocht-mentaliteit zal waarschijnlijk nog wel effe voor genoeg kijkcijfers zorgen. Die paar minuten dat we de VI-verslaggevers zaken maakten dat programma echt niet.
pi_148986375
Kieft dus vanavond.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_148986427
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:27 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Het is toch algemeen bekend dat binnen de journalistiek met zeer twijfelachtige ogen gekeken wordt naar wat zij bij VITV doen? En dat de journalisten van VI zich ergeren aan het gemakzuchtige, inclusief rondom de verhalen die zij maken en de moeite die ze ervoor doen?

Derksen is altijd aan rasopportunist geweest en kiest nu dus voor het programma omdat hij daarmee zo veel geld verdient en gerelateerde schnabbels krijgt.

Dat de Voetbal International-mensen nu voor de legitimiteit van hun eigen vak kiezen en niet voor wat exposure op TV was iets dat er al tijden aan zit te komen.

Inderdaad is VITV meer entertainment, maar wat inhoud op zijn tijd is wel hoe je het programma omhoog houdt. Tijdens het WK was iig duidelijk dat de kijkcijfers aan het zakken waren. Met een meer serieuze toon hebben ze dit seizoen geprobeerd het programma meer elan te geven, maar uiteindelijk vervielen de heren weer in oude gebruiken.

Het probleem in deze is dat de programma-makers veel vrijheid hebben gegeven aan de heren aan tafel, en dat die zelf het idee hebben dat ze het allerbeste programma ter wereld hebben gemaakt terwijl ze nu voor een deel ten onder gaan aan hun arrogantie.

Maar goed, de platvloerse, kort door de bocht-mentaliteit zal waarschijnlijk nog wel effe voor genoeg kijkcijfers zorgen. Die paar minuten dat we de VI-verslaggevers zaken maakten dat programma echt niet.
Algemeen bekend. Wat kan ik daar mee? Is dat feitelijk dan? Dat het meer entertainment is wil niet zeggen dat de zaken de loop hebben gehad zoals 1 partij beweert? En wat voor persoon Johan nu precies is...tja hij heeft het wel voor elkaar gekregen een weergaloos succes te maken van VI terwijl de wereld om hem heen bijzonder minachtend naar hem kijkt. Dat laatste is misschien wel logisch, gelet op de vijanden die hij heeft gemaakt. Maar hij heeft het wel geflikt op een zeer succesvolle manier en tot aan zn pensioen. Opportunist moet je dan wel zijn maar dat zegt verder niks over de keuzes die anderen maken
  vrijdag 23 januari 2015 @ 19:28:39 #85
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_148987892
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:27 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Het is toch algemeen bekend dat binnen de journalistiek met zeer twijfelachtige ogen gekeken wordt naar wat zij bij VITV doen? En dat de journalisten van VI zich ergeren aan het gemakzuchtige, inclusief rondom de verhalen die zij maken en de moeite die ze ervoor doen?

Derksen is altijd aan rasopportunist geweest en kiest nu dus voor het programma omdat hij daarmee zo veel geld verdient en gerelateerde schnabbels krijgt.

Dat de Voetbal International-mensen nu voor de legitimiteit van hun eigen vak kiezen en niet voor wat exposure op TV was iets dat er al tijden aan zit te komen.

Inderdaad is VITV meer entertainment, maar wat inhoud op zijn tijd is wel hoe je het programma omhoog houdt. Tijdens het WK was iig duidelijk dat de kijkcijfers aan het zakken waren. Met een meer serieuze toon hebben ze dit seizoen geprobeerd het programma meer elan te geven, maar uiteindelijk vervielen de heren weer in oude gebruiken.

Het probleem in deze is dat de programma-makers veel vrijheid hebben gegeven aan de heren aan tafel, en dat die zelf het idee hebben dat ze het allerbeste programma ter wereld hebben gemaakt terwijl ze nu voor een deel ten onder gaan aan hun arrogantie.

Maar goed, de platvloerse, kort door de bocht-mentaliteit zal waarschijnlijk nog wel effe voor genoeg kijkcijfers zorgen. Die paar minuten dat we de VI-verslaggevers zaken maakten dat programma echt niet.
Als er straks geen enkele deugdelijke voetbalinhoud meer is of erger nog: de ene na de andere onwaarheid wordt verteld, dan is het wel gauw afgelopen met de kijkcijfers.
pi_148987972
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 19:28 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Als er straks geen enkele deugdelijke voetbalinhoud meer is of erger nog: de ene na de andere onwaarheid wordt verteld, dan is het wel gauw afgelopen met de kijkcijfers.
Dat is voor een deel toch allang zo? Mensen kijken amper niet voor de voetbalinhoud. Het is gewoon wat makkelijk geluk. Precies de reden waarom meer mensen naar RTL Late Night kijken in plaats van Jinek, Pauw of Pauw en Witteman destijds.
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:36 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Algemeen bekend. Wat kan ik daar mee? Is dat feitelijk dan?
Dat is feitelijk. Maar wellicht dat jij de andere media wat minder volgt, dat kan. Op Twitter krijg je vaak geïrriteerde reacties van VI verslaggevers wanneer je hen over bepaalde zaken iets vraagt dat in het programma behandeld was. Het is ook gewoon bekend dat Louwerens met Voetbal International in gesprek was, en zelfs persoonlijk naar Gouda gegaan is enkele maanden geleden, en van hem de belofte toen kwam om het programma wat serieuzer en kritischer aan te pakken. Het hele idee dat de hele voetbalwereld die andere ideeën heeft dan VITV, gek is, en het afzeiken van collega's deed de VI (blad) meer pijn dan goed, omdat het imago van het makkelijke lullen op hen af kleurde.

quote:
Dat het meer entertainment is wil niet zeggen dat de zaken de loop hebben gehad zoals 1 partij beweert? En wat voor persoon Johan nu precies is...tja hij heeft het wel voor elkaar gekregen een weergaloos succes te maken van VI terwijl de wereld om hem heen bijzonder minachtend naar hem kijkt.
Dit is iets dat ze daar graag geloven. Het succes van voetbal international is pure toeval geweest. De toevoeging van René en de toon die daarmee kwam, dàt was het succes. Daar heeft Johan nog Wilfred vrij weinig mee te maken, al geloven ze zelf graag anders. Hetzelfde geldt voor dat zogenaamd minachtende kijken. Niemand interesseert zich voor VI. In tegendeel, men haalt er zelfs de neus voor op, omdat het niets met voetbaljournalistiek te maken heeft. Dat is overigens allemaal prima. Maar verwacht dan niet dat je nog enige autoriteit over houdt. Iets dat voor het blad toch vrij belangrijk is als het grootste voetbalblad van de Benelux.

Derksen doet ook heel graag alsof hij achter het succes van Voetbal International was, maar dat is natuurlijk ook onzin. Buiten het gegeven dat er zat alternatieven zijn die vaak zelfs beter waren dan VI (Sportweek, Johan met name als het over voetbal gaat), is het blad Voetbal International de laatste tijd flink verbeterd. Ik weet niet of je een abonnement hebt? Maar het ziet er allemaal veel beter uit. Geen rare verplichte, nietszeggende speler-verhalen meer, artikelen met meer diepgang, en het esthetische aspect is ook verbeterd. Met name de fotografie is next level. Kortom, je zou zelfs kunnen zeggen dat het blad juist achter werd gehouden door Derksen.

Derskens succes op TV is gebaseerd op maar één ding, en dat is dat hij zijn character kan spelen op TV, waar de toevallig ontstane omgeving van VITV voor gezorgd heeft. Voor het RTL-publiek is dat voldoende.

[ Bericht 34% gewijzigd door Xaobotnik op 23-01-2015 19:47:16 ]
pi_148988460
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 19:31 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dat is voor een deel toch allang zo? Mensen kijken amper niet voor de voetbalinhoud. Het is gewoon wat makkelijk geluk. Precies de reden waarom meer mensen naar RTL Late Night kijken in plaats van Jinek, Pauw of Pauw en Witteman destijds.

[..]

Dat is feitelijk. Maar wellicht dat jij de andere media wat minder volgt, dat kan. Op Twitter krijg je vaak geïrriteerde reacties van VI verslaggevers wanneer je hen over bepaalde zaken iets vraagt dat in het programma behandeld was. Het is ook gewoon bekend dat Louwerens met Voetbal International in gesprek was, en zelfs persoonlijk naar Gouda gegaan is enkele maanden geleden, en van hem de belofte toen kwam om het programma wat serieuzer en kritischer aan te pakken. Het hele idee dat de hele voetbalwereld die andere ideeën heeft dan VITV, gek is, en het afzeiken van collega's deed de VI (blad) meer pijn dan goed, omdat het imago van het makkelijke lullen op hen af kleurde.

[..]

Dit is iets dat ze daar graag geloven. Het succes van voetbal international is pure toeval geweest. De toevoeging van René en de toon die daarmee kwam, dàt was het succes. Daar heeft Johan nog Wilfred vrij weinig mee te maken, al geloven ze zelf graag anders. Hetzelfde geldt voor dat zogenaamd minachtende kijken. Niemand interesseert zich voor VI. In tegendeel, men haalt er zelfs de neus voor op, omdat het niets met voetbaljournalistiek te maken heeft. Dat is overigens allemaal prima. Maar verwacht dan niet dat je nog enige autoriteit over houdt. Iets dat voor het blad toch vrij belangrijk is als het grootste voetbalblad van de Benelux.

Derksen doet ook heel graag alsof hij achter het succes van Voetbal International was, maar dat is natuurlijk ook onzin. Buiten het gegeven dat er zat alternatieven zijn die vaak zelfs beter waren dan VI (Sportweek, Johan met name als het over voetbal gaat), is het blad Voetbal International de laatste tijd flink verbeterd. Ik weet niet of je een abonnement hebt? Maar het ziet er allemaal veel beter uit. Geen rare verplichte, nietszeggende speler-verhalen meer, artikelen met meer diepgang, en het esthetische aspect is ook verbeterd. Met name de fotografie is next level. Kortom, je zou zelfs kunnen zeggen dat het blad juist achter werd gehouden door Derksen.

Derskens succes op TV is gebaseerd op maar één ding, en dat is dat hij zijn character kan spelen op TV, waar de toevallig ontstane omgeving van VITV voor gezorgd heeft. Voor het RTL-publiek is dat voldoende.
Ok Hans.
pi_148988564
Het boeit mij eigenlijk allemaal niet zo.
pi_148989624
Bijna los
pi_148989631
Gogogo
pi_148989645
Weer zo'n gek.
  Redactie Sport vrijdag 23 januari 2015 @ 20:28:39 #92
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148989646
PINO
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_148989648
Wat een acteertalent _O_
  vrijdag 23 januari 2015 @ 20:28:54 #94
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_148989657
Wat een totaal nutteloze toevoeging.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport vrijdag 23 januari 2015 @ 20:29:00 #95
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148989660
Kastanjes is intussen zwaar geblesseerd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin vrijdag 23 januari 2015 @ 20:29:14 #96
35723 crew  GGMM
pi_148989675
Ik en davy zijn speciaal van Twente naar VI geschakeld. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_148989677
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kastanjes is intussen zwaar geblesseerd.
Weg kampioenschap
  vrijdag 23 januari 2015 @ 20:29:15 #98
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_148989678
Pino...
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_148989690
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:29 schreef GGMM het volgende:
Ik en davy zijn speciaal van Twente naar VI geschakeld. :)
Rens is trots op ons.

VI HOOLIGANS!
  Redactie Sport vrijdag 23 januari 2015 @ 20:29:41 #100
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148989692
Dat was dus Pino112
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')