abonnement Unibet Coolblue
pi_148924225
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

23:00 NPO1
Dan kijk ik Barcelona-Atleti als je het niet erg vindt.
pi_148924245
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:39 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Dan kijk ik Barcelona-Atleti als je het niet erg vindt.
Nee. Dan kijken we allemaal naar Jinek.

Je bent geen hooligan.
pi_148924264
quote:
15s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee. Dan kijken we allemaal naar Jinek.

Je bent geen hooligan.
Ik geef de voorkeur aan Sierd en Emile.
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:42:09 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_148924324
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:16 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Lol. Dit heeft Johan zelf gelekt gok ik.
2000 light years from home
pi_148924334
Niet naar bloed, Zweet en Tranen kijken op vrijdag om 20:30 :')
U MAD?
pi_148924431
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:25 schreef BobW het volgende:
Nog aanvullingen voor de bingo voor vanavond?
Teloorgang
Kick Wilstra strip
VI is mijn blad niet meer
Mijn vrouw
Voetbalplatform
Thijs Slegers
Hypocriet
Michel van Egmond
Directie
Cultuur
Lachwekkend
U MAD?
pi_148924441
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Niet naar bloed, Zweet en Tranen kijken op vrijdag om 20:30 :')
Op vrijdag geef ik de voorkeur aan FC Twente v Heracles Almelo :9~ .
pi_148925017
Goeden TT.
pi_148925230
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Op vrijdag geef ik de voorkeur aan FC Twente v Heracles Almelo :9~ .
Dat wordt een topshow
  woensdag 21 januari 2015 @ 22:07:39 #210
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_148925465
quote:
Iedereen die niet met zijn hoofd onder een steen heeft gezeten heeft het vast gemerkt: er is weer eens gezeik rondom het RTL-programma VI TV. Alweer ja. Deze keer is het oorlog tussen Johan Derksen en het blad VI. En zoals zo vaak leest u op GeenStijl de dirt. Waar de snor als hoofdredacteur van VI altijd heeft verkondigd het blad als zijn kindje te zien en alle zeventig werknemers immer te zullen beschermen aangezien hij ze hoogstpersoonlijk zou hebben aangetrokken, wordt Mr. Alimentatie nu gedreven door rancune. Vergeleken met Derksen is Albert Verlinde eigenlijk maar een sympathieke jongen. Het blad VI heeft VI TV aan de kant gezet, maar dat pikt de Snor niet. Reden voor hem om allerlei oneliners de wereld in te slingeren, maar hoe zit het nou echt? Komt ie: Afgelopen maandag was Derksen nog stomverbaasd dat er geen verslaggever naar Hilversum kwam. Hij wist van niets en rekende zoals gebruikelijk op zijn jongens als Thijs Slegers, Martijn Krabbendam en meer van zijn voormalige oogappeltjes aan de bar. Derksen kwam van een koude kermis thuis toen hij vanuit Hilversum hoorde dat alle verslaggevers begin januari al gezamenlijk hadden besloten afstand te nemen van het programma.
Het aanhoudende gezeik van Derksen op het blad VI was de druppel, maar eigenlijk was de emmer afgelopen zomer al vol. De papieren VI wilde voorgoed kappen met het programma, na de ordinaire oorlog tussen Van der Gijp en Derksen. Zelfs RTL-baas Marco Louwerens kwam speciaal naar Gouda om de verslaggevers te overtuigen toch echt te blijven meewerken. Het was volgens hem essentieel voor het programma, aangezien anders ook het laatste beetje voetbalinhoud verloren zou gaan. Hij beloofde betere tijden. De redacteuren gaven het programma nog een laatste kans. Hoe mooi de beloftes van Louwerens ook waren, er veranderde helemaal niets. VI TV gleed nog meer af naar een show over randzaken, tot grote ergernis van het toonaangevende voetbalblad dat een reputatie heeft hoog te houden. Een mening die ook achter de schermen in Hilversum wordt gedeeld. Het zorgde voor tweespalt op de werkvloer in Hilversum. Derksen zag de verslaggevers als ideale informatiebron, voor Wilfred Genee en Rene van der Gijp was de serieuze duiding een hinderlijke onderbreking van hun show.
Begin januari besloten de redacteuren bij elkaar te komen. De stekker ging uit de samenwerking, tot gejuich van de rest van de organisatie, aangezien er in het afgelopen halfjaar geen verbetering was opgetreden. De toon van het programma sloeg op geen enkele wijze meer aan bij het blad, dat opvallend genoeg een goed jaar doormaakte. Hoewel Derksen in oorlog was geraakt met zijn opvolgers Tom van Hulsen en Thijs van Veghel, die een eigen koers kozen en niet langer meer klakkeloos alles van de Snor aannamen, begon de lezer weer leven te zien in het blad. Zelfs AD-coryfee Sjoerd Mossou merkte onlangs op Twitter op dat er opvallend weinig plichtmatige spelersverhaaltjes meer in het blad staan. De verhalen hebben meer diepgang en ook de fotografie is aanzienlijk verbeterd. De lezer blijft trouw en is blij met de ontwikkeling. Hoe hard Derksen ook roept dat alles na hem slecht is, onlangs kwam naar buiten dat het blad VI in een moeilijke tijd afgelopen jaar zelfs een winst heeft geboekt van ongeveer drie miljoen euro. Derksen roept achter de schermen in Hilversum dat zijn boekentak hiervoor zorgt, maar VI is zo slim om de onderdelen los te koppelen. De winst is namelijk exclusief de boekentak. Alle reden voor de hoofdredactie om de nieuwe koers voort te zetten, aangezien in de laatste jaren van Derksen als hoofdredacteur de cijfers veel minder florissant waren.
Derksen kon het allemaal maar niet verkroppen. Dit was niet de bedoeling! Na zijn vertrek als hoofdredacteur ging zijn blad en kindje zichzelf opeens positief ontwikkelen. Hij klampte zich vast aan de tv, waardoor hij alsnog wekelijks via de redacteuren de laatste info tot zich kreeg. Tot afgelopen week. Het resultaat was al direct zichtbaar in de uitzending. Waar het blad VI vandaag de laatste updates geeft bij de titelrace van Ajax en PSV, de mogelijke nieuwe spits van Feyenoord, Matchfixing, de overname van ADO of een speler van AZ die naar Italie vertrekt, zo werd afgelopen maandag in het programma maar wat lukraak geroepen zonder actuele kennis van zaken. De redactie achter de schermen in Hilversum zag het allemaal met lede ogen aan.
Het is het absolute horrorscenario van Louwerens en RTL. VI TV heeft geen enkele journalistieke waarde meer. Nul komma nul. Maar Louwerens zegt nu toch overal dat hij zelf heeft besloten te stoppen? Klopt, een kat in het nauw. Afgelopen week gooide Louwerens namelijk nog alles uit de kast om de directie en hoofdredactie van VI te overtuigen. Intern riep hij dat hij het wel even zou regelen met die gasten in Gouda. Louwerens merkte vorige week dat de mening van VI vaststond en probeerde zijn vege lijf te redden door een gezamenlijke verklaring op te stellen. Beide partijen moesten verkondigen in goede harmonie uit elkaar te gaan, dan zou hij ervoor zorgen dat Derksen zich niet vals en rancuneus zou uiten op tv. Dit laten omstanders in Hilversum weten. De directie en hoofdredactie van VI ging ermee akkoord, maar ze zouden in het blad er wel kort melding van maken. Iedereen blij, totdat gisteren het statement van Van Hulsen uitlekte. Derksen was op zijn teentjes getrapt, sloeg wild om zich heen en Louwerens besloot de mening van de Snor maar niet tegen te spreken in angst voor grotere problemen. De rollen werden vluchtig omgedraaid in de hoop het programma vrij te pleiten. In Gouda halen ze tot nu toe allemaal hun schouders op. Ze kennen de rancune en grillen van hun voormalige baas en weten wel beter. De meerwaarde van het tv programma voor het blad is al jaren niet meer van toepassing, in tegenstelling tot de omgekeerde weg. Achter de schermen in Hilversum blijft iedereen verslagen achter. Voor VI TV lijkt er maar een toekomstperspectief over te zijn: nog meer kutscheten, snorretjes onder scheidsrechters tekenen en vetes tussen Hansie Hansie en Genee. Alles voor de cijfers en zolang het maar geen inhoud heeft.
Dat dus, en nog vééél meer, zometeen straks bij JinekLive.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_haat_haat.html#more
2000 light years from home
pi_148925568
Wordt weer een lekker mediacircus van gemaakt zeg, man man man
  woensdag 21 januari 2015 @ 22:14:32 #212
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_148925781
Toch wel een heel negatief beeld over Johan wordt er geschetst. Hoe kan dat nou ;( .
2000 light years from home
  Forum Admin / PR woensdag 21 januari 2015 @ 22:15:17 #213
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_148925811
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:14 schreef Merkie het volgende:
Toch wel een heel negatief beeld over Johan wordt er geschetst. Hoe kan dat nou ;( .
Omdat het een dwarse, cynische, vervelende man is
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 januari 2015 @ 22:17:35 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_148925906
quote:
Ah, de Telegraaf heeft al vaker tegenover Derksen gestaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 21 januari 2015 @ 23:03:51 #216
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_148927850
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 21 januari 2015 @ 23:09:51 #218
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_148928091
2000 light years from home
  donderdag 22 januari 2015 @ 00:00:15 #219
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_148930193
Iwan van Duren volgt tegenwoordig damesvoetbal. :'(
2000 light years from home
pi_148930270
Godverdomme het interview was tenenkrommend. Ik verlang terug naar Andries Knevel.
  donderdag 22 januari 2015 @ 00:04:06 #221
159761 Arn0
Abbey Road
pi_148930325
Eva Jinek die even de amateurpsycholoog uithangt :') Ik mis Knevel & Van Den Brink zowaar.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_148930335
Johan is as we speak Jinek aan het doen
pi_148930345
Ik kijk uit naar het ervaringsverslag van Johan vrijdag.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 januari 2015 @ 00:05:13 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_148930361
Nou, lijkt me duidelijk dat Johan een aantal mensen bij VI weg gaat halen voor dat voetbalplatform bij RTL
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_148930385
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 00:04 schreef Arn0 het volgende:
Eva Jinek die even de amateurpsycholoog uithangt :') Ik mis Knevel & Van Den Brink zowaar.
kvdb topshow
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')