abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 januari 2015 @ 21:27:16 #76
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_148888778
Jammer, geen Simon Zwartkruis meer aan tafel die het nieuws van Ajax.nl voorleest.
Oh.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 21:28:41 #77
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_148888828
Lijkt me dat Johan gaat proberen zijn beste clubwotchers mee te nemen naar die nieuwe online concurrent.

Er is nog hoop voor De Thijs Slegers Show.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 21:30:43 #78
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_148888942
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Lijkt me dat Johan gaat proberen zijn beste clubwotchers mee te nemen naar die nieuwe online concurrent.

Er is nog hoop voor De Thijs Slegers Show.
Tja ik weet niet of zo'n online platform van RTL een groot succes gaat worden.

Maarja als RTL beter betaald, waarom niet
Oh.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 21:31:24 #79
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_148888984
Ik heb een paar maanden terug weer een abbo op VI genomen trouwens (een actie) maar moet zeggen dat ik het eigenlijk nooit helemaal lees. Alleen column van Nico lees ik wel eens maar de rest geloof ik eigenlijk wel.
Oh.
pi_148891063
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoeveel minderjarige Marokkaanse jochies moet je gepijpt hebben voordat je zo'n titel krijgt?
Godverdomme, wat een schitterende post. :D.
pi_148891199
Ze hadden het programma Sigaarsnor moeten noemen, naar de bekende blog die het programma groot heeft gemaakt.
Ik ben inmiddels overleden.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 20 januari 2015 @ 22:18:46 #82
206731 Mortaxx
Doomer
pi_148891475
Zijn we hier blij mee?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 20 januari 2015 @ 22:22:18 #84
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_148891641
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:20 schreef VeX- het volgende:
Verbaast me niet. VI was al een tijdje geleden over hun piek heen.
Ja? Bron?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_148891660
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja? Bron?
Old_Pal natuurlijk
  dinsdag 20 januari 2015 @ 22:22:57 #86
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_148891670
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hebben we al een reactie van RensAjacied?
wie?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_148891743
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn we hier blij mee?
VI heeft VI genaaid
pi_148891762
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:07 schreef silverhill het volgende:
Zal V. Driessen en het Telesportjournaille meer invloed gaan krijgen? Wel het ideale instapmoment, en je moet toch ergens enigszins gedegen informatie vandaan halen.

En haal Hugo Borst erbij.
Studio Telesport?
pi_148891939
reactie zenderbaas RTL7

quote:
Marco Louwerens, zenderdirecteur van RTL 7, laat in een reactie aan RTL Boulevard weten: “Vorige week heb ik de leiding van het blad VI laten weten dat wij na de zomer een eigen koers zullen gaan varen, los van het blad. Dit omdat wij andere plannen hebben met onze voetbalmerken. Ik kan dan ook alleen zeggen dat ik de column in VI ter kennisgeving aanneem.

“Johan Derksen heeft altijd en over iedereen een uitgesproken mening. Ook over RTL heeft hij wel eens pittige opmerkingen gemaakt; dit is voor ons nooit een probleem geweest. Johans karakter, zowel in het tv-programma als in zijn columns, is juist zijn grote kracht en maken hem zo uniek.”

“We hebben altijd uitstekend samengewerkt met de bladenmakers, maar de inhoudelijke kruisbestuiving was de laatste jaren wel minder geworden en ook het vertrek van Johan bij het blad, maakte de banden minder intensief. Dat, gekoppeld aan onze plannen, maakte dat het voor ons logisch is om na de zomer zelfstandig verder te gaan. Kennelijk heeft ook het blad de behoefte om op eigen kracht door te gaan.”
pi_148892070
Bijzondere ontwikkeling.
Niet geheel onverwachts na die uitspatting richting het bedrijf VI door Johan.
Maar wel raar dat het nu ineens komt. En ik las het net op de site van de nos, daar doet die hoofdredacteur alsof het constant gebeurde, schijnbaar heb ik dat gemist?
Ik heb ook niet het idee dat de verslaggevers niet serieus genomen worden.Alleen vd Gijp maakte toen grappige opmerking over Thijs met zijn leeftijd.

Beetje opgeblazen ego gedoe. Jammer dat de verslaggevers niet meer komen, aantal daarvan waren wel leuk. Maar ik vind dit eigenlijk niet erg handig van VI (bedrijf), meeste reclame komt door het programma. Ik denk dat je door dit best wat lezers verliest en potentiele lezers niet gaat binnen halen.
pi_148892162
Hebben jullie je abonnement al opgezegd? Ik las het blad VI eerlijk gezegd toch niet echt de laatste tijd, dus ik zal het zeker niet missen.
pi_148892270
maar mogen ze dan nog wel de naam VI Oranje gebruiken tijdens het EK of WK?
pi_148892293
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hebben jullie je abonnement al opgezegd? Ik las het blad VI eerlijk gezegd toch niet echt de laatste tijd, dus ik zal het zeker niet missen.
ik koop morgen alle VI bladen bij de kiosk en steek ze dan in de hens!!!!!!
pi_148892310
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
maar mogen ze dan nog wel de naam VI Oranje gebruiken tijdens het EK of WK?
Als dat er nog komt, Gijp zei nog nooit meer zo'n programma te maken.
pi_148892375
quote:
Hans Kraay junior, Hans Kraay junior, Hans Kraay junior; alleen al van deze zin kan ik twee keer naar de snackbar

Ik moet u iets bekennen: ik doe aan columnfixing. Ik wil u daar mijn verontschuldigingen voor aanbieden. Lieve lezers, wat heb ik uw vertrouwen beschaamd. Al een jaartje of vier fix ik mijn columns. Niet ik, maar andere mensen bepalen wat er in mijn column staat. Ik ben gezwicht voor geld. Niet eens veel geld. Van Hans Kraay junior ontvang ik al jarenlang twee bioscoopbonnen en een plaatsje in het publiek bij een RTL-show naar keuze, als ik maar over hem blijf schrijven. De laatste maanden, toen Hans steeds wanhopiger werd, is er ook geld betaald. Vijf euro per vermelding in mijn column.

Ik zal even voordoen hoe het werkt. Hans Kraay junior, Hans Kraay junior, Hans Kraay junior, Hans Kraay junior. Alleen al van deze zin kan ik twee keer naar de snackbar.

Leest u mijn columns maar terug, dan ziet u het opeens. Hans Kraay junior komt verdacht veel in mijn columns voor. Het was niet alleen het geld, maar vooral medelijden. Vertelt u het maar niet aan Hans zelf, maar ik had het ook voor niets gedaan. Als ik een oude televisiester een zetje in de rug kan geven, door af en toe eens zijn naam te noemen, dan doe ik dat. Peter Jan Rens. Ziet u wel?

Het allerzwaarste in dit hele schandaal was de overdracht van de bioscoopbonnen en het geld. Dat wilde Hans persoonlijk doen, voor het geval er iemand zijn geldstroom ging controleren. In de praktijk kwam dat hierop neer: ik heb de laatste jaren wekelijks, op een parkeerplaats ergens langs de snelweg, bijna drie uur lang naar de lulverhalen van Hans Kraay junior moeten luisteren. En u mag het ook gerust weten: ik voelde me smerig als ik terugreed, met twee bioscoopbonnen in mijn achterzak. Jarenlang ben ik wreed genomen door Hans Kraay junior. Zo voelde het.

Toch deed ik het. En het is u nooit opgevallen. U dacht: Die Dijkshoorn heeft een wat rare preoccupatie met Hans Kraay junior, maar niets is minder waar. Het liefst zou ik een leven lang niet meer over hem schrijven, maar ik zat zwaar in de tang. Ik werd onder druk gezet door Gertjan Verbeek, die ook al enkele jaren mijn columns fixt. En u kent Gertjan. Dat gaat er niet erg zachtzinnig aan toe. Waar Kraay het nog een beetje charmant aanpakte, koos Verbeek voor de no-nonsensefixing.

Eén keer per week lagen er 35 boomstammetjes voor mijn deur, in ruil voor een vermelding in mijn column. Ik heb geen open haard. Dat heb ik Gertjan ook meerdere malen gezegd, maar dat vond hij geen argument. ‘Twee dagen even de handen uit de mouwen, schrijvertje, en jij hebt een zelf uit de muur gehakte open haard.’ U begrijpt, ik kon geen kant meer op.

Ik wil hier, in deze column, schoon schip maken. Ik ben bijna door de hele voetbalwereld benaderd. Steeds was de vraag of ik voor een kleine vergoeding mijn column kon fixen. Of ik ze een keer wilde noemen, desnoods negatief, zodat ze niet uit beeld verdwenen. Ik heb ongeveer 986 keer de broer van Martin Jol aan de lijn gehad. Of ik weer eens iets lulligs over hem kon schrijven. Hij kon wel wat exposure gebruiken. Cock Jol heeft mij huilend verteld dat zijn broer hem nog steeds de raarste dingen laat doen. Hij moet zorgen dat er verse bloemen op het kantoor van Martin staan. Hij is verantwoordelijk voor de koffiebonen. Cock Jol moet ervoor zorgen dat de sportschoenen van broer Martin steeds lekker fris ruiken. En weet u wat ik hiervoor krijg, voor de zinnen die u net las? Drie keer gratis zwemmen in het buitenbad van Hilvarenbeek.

Ik heb het net even nageteld, hoeveel bijna-vergeten trainers en voetballers mij in het afgelopen jaar hebben benaderd. Bijna vierhonderd. Allemaal wilden ze een keer worden genoemd. Ik kon een jaar lang gratis naar De Efteling als ik John van Loen weer eens noemde. Bij dezen, John.

Oud-scheidsrechters zijn het wanhopigst. Alleen vanochtend al heb ik drie e-mails ontvangen van Roelof Luinge, waarin hij mij een cursus glasblazen voor beginners aanbiedt als ik weer eens zeg dat hij tijdens topwedstrijden zo goed zijn diagonalen liep. Bij dezen.

Het omgekeerde columnfixen gebeurt ook veel. Jack van Gelder betaalt al jarenlang mijn kapper, als ik hem iedere week níét noem. Wilfred Genee zet elke week een bak half verrotte groenten voor mijn deur als ik hem niet noem. Deze week eet ik dus weer eens vers.

Het is onbegrijpelijk dat u niets in de gaten had. Ook de redactie van VI heeft zitten slapen. Niemand heeft mij gemaild om te vragen waarom mijn column weer helemaal over Gertjan Verbeek ging. Ik had ze dan eerlijk kunnen antwoorden: omdat ik een nieuwe wastafel laat inbouwen. Die naïviteit breekt ons nu zwaar op. Ik ben het levende bewijs. Als columnfixing bestaat, dan bestaat matchfixing ook.

Als Guus Hiddink mij nu al zestien keer heeft gevraagd of ik wil schrijven dat hij nog heel scherp is en dat hij helemaal niet dik en langzaam is, in ruil voor een gratis bezoek aan Pieterburen, dan weet u wel hoe laat het is. Word wakker, voetballiefhebbers in Nederland. Niets is wat het is. Zondagavond nog heeft een speler uit de Eredivisie geprobeerd mijn column te fixen.

Het gaat om Orlando Engelaar, die vlak na de nederlaag tegen Feyenoord de pers te woord stond met een enorme koptelefoon om zijn nek. Orlando Engelaar stond boos en teleurgesteld te doen met een koptelefoon van Dr. Dre om zijn nek. Vijf minuten na de wedstrijd.

Van Orlando Engelaar moest ik hier, voor dertig euro of zes rookworstjes, schrijven dat die koptelefoons heel veel bas hebben en dat ze heel lekker zitten, ook tíjdens de wedstrijd. Als je een bal kopt, dan klapt de hoofdband heel even snel naar achteren. Ik ben niet op dat aanbod ingegaan.

Ik kan mijn geld namelijk veel gemakkelijker verdienen. Hans Kraay junior, Hans Kraay junior, Hans Kraay junior, Hans Kraay junior, Hans Kraay junior, Hans Kraay junior, Hans Kraay junior, Hans Kraay junior.

Kassa.
Aldus Nico Dijkshoorn.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 22:37:46 #97
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_148892392
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een paar maanden terug weer een abbo op VI genomen trouwens (een actie) maar moet zeggen dat ik het eigenlijk nooit helemaal lees. Alleen column van Nico lees ik wel eens maar de rest geloof ik eigenlijk wel.
VI is tegenwoordig echt heel slecht . Idioten als Verheijen en Waterkneus krijgen er bijv alle ruimte om bullshit te verkondigen
RED ONS HENNIEGOD
pi_148892395
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Als dat er nog komt, Gijp zei nog nooit meer zo'n programma te maken.
gewoon lekker een tonnetje extra vragen voor 4 weekjes werk zal Gijp wel over de streep trekken
  dinsdag 20 januari 2015 @ 22:40:05 #99
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_148892480
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef Evertjan het volgende:

[..]

gewoon lekker een tonnetje extra vragen voor 4 weekjes werk zal Gijp wel over de streep trekken
Gijp hoeft dat geld niet.
pi_148893064
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Als dat er nog komt, Gijp zei nog nooit meer zo'n programma te maken.
Hij zei later dat hij wel spijt had van die uitspraak en dat hele opstootje, dus wie weet komt er wel nog een vervolg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')