abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_159562024
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 01:01 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Het stadion zat inderdaad maar half vol, was vorig jaar ook al zo. Ze zijn momenteel aan het bekijken of het contract met Wellington vernieuwd wordt of dat dit het laatste jaar was voor de Sevens in Wellington. Kans is groot dat het volgend jaar naar een andere stad verhuisd.
Ik denk dat het goed is. Je ziet dat het op meer plaatsen werkt; de USA Sevens werd in Los Angeles en San Diego nooit heel goed bezocht, maar nu in Las Vegas trekken ze al jaren een vol stadion. De South African Sevens in Cape Town werden dit jaar ook veel beter bezocht dan de afgelopen jaren in Port Elizabeth. De Australia Sevens worden dit jaar verplaatst van Gold Coast naar Sydney en ik las vorige week dat ze alle tickets al hebben uitverkocht voor aankomend weekend.

Ik ben vooral benieuwd hoe het de nieuwe gastlanden (Frankrijk, Singapore en Canada) afgaat in vergelijking met de landen die zij vervangen (Schotland en Japan).

Persoonlijk staat het bezoeken van de Hong Kong Sevens (en dan met name de south stand) nog op mijn bucket list:




[ Bericht 14% gewijzigd door Nielsch op 01-02-2016 09:31:34 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159564774
Zullen we een apart Six Nations topic openen, of gebruiken we gewoon deze thread?
pi_159564921
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:04 schreef Monopoly_Man het volgende:
Zullen we een apart Six Nations topic openen, of gebruiken we gewoon deze thread?
Vorig jaar liep het Six Nations thread niet echt, dus wat mij betreft kan het hier... maar wellicht is apart wel een goed idee voor herkenbaarheid... Ik heb hier in post 239 al een soort OP gemaakt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 februari 2016 @ 12:12:36 #254
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_159564962
Jaar ervoor hadden we wel twee delen. Wmb openen we gewoon een nieuw topic.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_159565025
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:12 schreef borisz het volgende:
Jaar ervoor hadden we wel twee delen. Wmb openen we gewoon een nieuw topic.
prima!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:18:07 #256
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159591218
Heb mij vorig jaar na het WK eens voorgenomen om mee te gaan trainen met de plaatselijke RC, nu is er 1 probleem, ik ben brildragend en lenzen kan ik niet in mijn ogen krijgen.

Zijn er hier meerdere mensen die zelf de sport beoefenen en brildragend zijn?
Zo ja, is zonder bril spelen überhaupt te doen?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_159592390
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:18 schreef Rauw. het volgende:
Heb mij vorig jaar na het WK eens voorgenomen om mee te gaan trainen met de plaatselijke RC, nu is er 1 probleem, ik ben brildragend en lenzen kan ik niet in mijn ogen krijgen.

Zijn er hier meerdere mensen die zelf de sport beoefenen en brildragend zijn?
Zo ja, is zonder bril spelen überhaupt te doen?
Ligt aan je sterkte, maar het is wel fijn om alles goed te zien. Ik raad spelen met een bril wel af.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:55:36 #258
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159593208
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:14 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ligt aan je sterkte, maar het is wel fijn om alles goed te zien. Ik raad spelen met een bril wel af.
Ik zie prima zonder bril tot een meter of 20, na een korte tijd wennen een meter of 30, zie alleen minder detail (letters etc).

Mét bril is niet eens toegestaan toch?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_159593238
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:55 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik zie prima zonder bril tot een meter of 20, na een korte tijd wennen een meter of 30, zie alleen minder detail (letters etc).

Mét bril is niet eens toegestaan toch?
Geen idee, kan me niet herinneren dat ik een bril heb gezien iig.

En met die scherpte moet het gewoon te doen zijn, ik zie echter vanaf 3 meter al bijna niks meer dus had wel lenzen nodig.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:00:19 #260
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159593306
Ben je die lenzen niet constant kwijt?

Ik ga binnenkort nog wel eens weer een poging doen voor lenzen, is al paar jaar geleden dat ik het geprobeerd heb. + ik heb nu een doel om ze in te krijgen, wat uiteraard een beetje zou helpen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_159593352
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:00 schreef Rauw. het volgende:
Ben je die lenzen niet constant kwijt?

Ik ga binnenkort nog wel eens weer een poging doen voor lenzen, is al paar jaar geleden dat ik het geprobeerd heb. + ik heb nu een doel om ze in te krijgen, wat uiteraard een beetje zou helpen.
Ik ben een lens 1 keer bijna kwijt geraakt, maar dat was in een zwembad. Verder heb ik ongeveer 8 jaar non-stop lenzen gedragen zonder problemen.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:05:13 #262
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159593404
Er is een proef gaande met brillen voor rugbyspelers:

Proef met regelaanpassing

(j) Een speler mag een bril dragen die voldoet aan World Rugby Approval Mark (spelregel 12).

Jos Roovers van Rugby Nederland, heeft op 11 december 2015 een email gestuurd aan de scheidsrechters in Nederland, dat Rugby Nederland meedoet aan deze proef. De gegevens voor deze brillen zijn hier te vinden: http://playerwelfare.worldrugby.org/goggles

Op deze website staat ook dat om dit te mogen gebruiken de speler aangemeld moet zijn bij World Rugby. Op dit moment is van 3 spelers in Nederland bekend dat zij meedoen. De namen zijn bekend gemaakt bij de scheidsrechters, maar zullen wij op privacy redenen niet publiceren.

Bron: http://www.rugbyregels.nl/node/213
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:12:10 #263
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159593529
Ik lees het al, lenzen forceren is de makkelijke optie.

Bedankt voor de informatie, ik ga mij binnenkort eens in het diepe storten en aanmelden voor een proeftraining.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_159599265
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:12 schreef Rauw. het volgende:
Ik lees het al, lenzen forceren is de makkelijke optie.

Bedankt voor de informatie, ik ga mij binnenkort eens in het diepe storten en aanmelden voor een proeftraining.
Ja of zo'n bril kopen. Zal wel erg prijzig zijn...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 2 februari 2016 @ 17:09:47 #265
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159599679
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja of zo'n bril kopen. Zal wel erg prijzig zijn...
rond de 150 euro compleet voor de bril, en dan moeten de glazen er nog ingemaakt worden. dus voor minder dan 300 ben je niet klaar.

Iets te gortig voor een beginner denk ik. :@
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_159693756
Het debiele broertje van de Rugby championship begint weer, iemand die het gaat volgen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_159696740
Ronde 4 van de HSBC Sevens World Series: Sydney, Australië.

- Maakt Quade Cooper zijn Sevensdebuut voor Australië?
- Sydney vervangt Gold Coast als host en het lijkt de bezoekersaantallen goed te doen!
- De eerste drie rondes leverden drie verschillende winnaars op: Fiji, Zuid Afrika, Nieuw Zeeland
- Allemaal kanshebbers op goud later dit jaar in Rio 2016

Live via: http://www.worldrugby.org/sevens-series/where-can-i-watch

Dag 1 is bezig, nog geen upsets tot nu toe.

Edit - dag 1 is afgelopen en dit zijn de kwartfinales voor morgen:

Nieuw Zeeland - USA
Fiji - Kenia
Engeland - Australie
Zuid Afrika - Argentinie

6 van de 8 landen bereiken dit seizoen voor de 4de keer de kwartfinale. Alleen Kenia en Engeland stonden 3 keer in de kwartfinale. Samoa stond in ronde 1 in de kwartfinale en Frankrijk in ronde 2.

[ Bericht 12% gewijzigd door Nielsch op 06-02-2016 13:06:02 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159718688
Dag 2 van de Sydney Sevens. Nog altijd live te volgen via de site van World Rugby.

De finale gaat tussen Nieuw Zeeland en gastland Australië, de strijd om brons tussen Fiji en Zuid Afrika.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159719157
En weer in de allerlaatste actie van de wedstrijd weet Nieuw Zeeland de finale te winnen van Australië... 50.000 gebroken harten in het stadion.


Stand na 4 rondes:
1. Fiji / 69 punten
2. Zuid Afrika / 69 punten
3. Nieuw Zeeland / 69 punten
4. Australië / 54 punten
5. Argentinië / 54 punten

Volgende ronde: Las Vegas, USA (4-6 maart)

[ Bericht 71% gewijzigd door Nielsch op 08-02-2016 15:26:29 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159755794
Naast de Six Nations en de European Nations Cup is er gisteren nog een landentoernooi gestart. Het gaat om de nieuw opgezette Americas Rugby Championship met Brazilië, Canada, Uruguay, Chilie, USA en Argentinië B.

Die laatste twee landen ontmoetten elkaar afgelopen weekend in Houston en het werd een interessante pot.


De uitslagen van de eerste ronde:

Chili - Brazilië 25-22
Canada - Uruguay 33-17
USA - Argentinië B 35-35

De stand na de eerste ronde:

1. Canada | 5 punten
2. Chili | 4 punten
3. USA | 3 punten
4. Argentinië | 3 punten
5. Brazilië | 1 punt
6. Uruguay | 0 punten
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159763985
quote:
6s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:37 schreef Nielsch het volgende:
Naast de Six Nations en de European Nations Cup is er gisteren nog een landentoernooi gestart. Het gaat om de nieuw opgezette Americas Rugby Championship met Brazilië, Canada, Uruguay, Chilie, USA en Argentinië B.

Die laatste twee landen ontmoetten elkaar afgelopen weekend in Houston en het werd een interessante pot.


De uitslagen van de eerste ronde:

Chili - Brazilië 25-22
Canada - Uruguay 33-17
USA - Argentinië B 35-35

De stand na de eerste ronde:

1. Canada | 5 punten
2. Chili | 4 punten
3. USA | 3 punten
4. Argentinië | 3 punten
5. Brazilië | 1 punt
6. Uruguay | 0 punten
Zitten een paar mooie try's bij! Wat is het eerste elftal van Argentinië aan het goed? :P
pi_159773686
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:39 schreef Badr_Harry het volgende:

Wat is het eerste elftal van Argentinië aan het goed? :P
Ik snap deze zin niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159776009
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 09:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik snap deze zin niet.
*doen :D
Autocorrectie 8)7

Waarom doet het eerste team van Argentinië niet mee?
pi_159776369
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:56 schreef Badr_Harry het volgende:

[..]

*doen :D
Autocorrectie 8)7

Waarom doet het eerste team van Argentinië niet mee?
Die zouden te goed zijn. Bovendien zullen veel Argentijnen vanaf 26 februari voor het eerst mee gaan doen aan de Super Rugby competitie nu er voor het eerst een team uit Buenos Aires meedoet in de clubcompetitie van het zuidelijk halfrond.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159776513
Ierse legende Paul O'Connell stopt per direct met rugby wegens aanhoudende blessures. O'Connell tekende afgelopen juni een twee-jarig contract bij Toulon maar raakte tijdens het WK geblesseerd. Hierop kondigde hij al aan te stoppen met spelen voor Ierland, maar nu blijkt dat hij ook nooit meer in actie zal komen voor Toulon.

O'Connell won met Munster twee keer de Heineken Cup, drie keer de Celtic League en met Ierland drie keer de Six Nations waarvan in 2009 met Grand Slam. In 2005, 2009 en 2013 maakte hij deel uit van de selectie van de British & Irish Lions. Alleen in 2013 werd de series gewonnen van Australië.

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:11:31 #276
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159790546
Begrijpelijk. Jammer dat we hem dus niet meer zien op 26 maart (al ging niemand daar waarschijnlijk van uit)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_159803302
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:11 schreef Mark het volgende:
Begrijpelijk. Jammer dat we hem dus niet meer zien op 26 maart (al ging niemand daar waarschijnlijk van uit)
Indrukwekkende speler. Heb hem een keer gezien tijdens de wedstrijd Edinburgh - Munster in een klein stadionnetje waar je gewoon langs de lijn kon staan. Line-out pal voor mijn neus. Holy shit.

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159835686


Algemeen
Het 2016 Super Rugby seizoen zal het 21ste Super Rugby seizoen zijn en het eerste seizoen waarin er teams uit Buenos Aires (Argentinië) en Tokyo (Japan) meedoen. In alle vorige edities kwamen de teams uit Nieuw Zeeland, Australië en Zuid Afrika. De competitie begon in 1995 met als naam Super 12, werd in 2004 uitgebreid en hernoemd tot Super 14 en vanaf 2011 draagt het toernooi de naam Super Rugby toen er 15 teams mee gingen doen. Het is het bekendste en hoogte niveau van clubrugby op het zuidelijk halfrond.

The Highlanders uit Otago, Nieuw Zeeland is de ploeg die dit jaar het kampioenschap zal verdedigen.



Wanneer?
De reguliere competitie zal dit jaar gespeeld worden van 26 februari tot en met 16 juli 2016. In juni zal het toernooi onderbroken worden voor internationale wedstrijden. Na 16 juli volgt de knock-out ronde met de finale op 6 augustus.

Reguliere competitie
De opzet van het toernooi is – met de uitbreiding – redelijk ingewikkeld geworden en er is veel kritiek op de huidige opzet. Er doen 18 teams mee die worden ingedeeld in twee regionale groepen en elke regionale groep bestaat weer uit twee conferenties. De eerste regionale groep is Australasia met de Australische conferentie (de 5 Australische teams) en de Nieuw Zeelandse conferentie (met de 5 teams uit Nieuw Zeeland). De tweede regionale groep is Zuid Afrika met de Afrikaanse conferentie 1 (3 Zuid Afrikaanse teams en het Japanse team) en de Afrikaanse conferentie 2 (3 Zuid Afrikaanse teams en het Argentijnse team).

In de reguliere competitie worden er 17 rondes gespeeld, waarin elk team 15 wedstrijden speelt en twee byes ontvangt. Hierdoor worden er in totaal 135 wedstrijden gespeeld. Er is een zeer ingewikkeld schema voor wie (hoe vaak) tegen wie moet spelen en waar dit moet gebeuren, maar dat is voor de casual fan van ondergeschikt belang.

Knock-out
Het bovenste team in elk van de vier conferenties zal zich automatisch plaatsen voor de kwartfinale. Daarnaast plaatsen zich de volgende 3 hoogst genoteerde teams uit Australasia (Australië en Nieuw Zeeland) en het volgende hoogst genoteerde team uit de Zuid Afrikaanse groep (Zuid Afrika, Japan en Argentinië). De winnaars van de conferenties zullen in de kwartfinale thuis spelen. De winnaars over één wedstrijd zullen doorstromen naar de halve finales. De winnaars van de halve finales (één wedstrijd) zullen zich plaatsen voor de finale. Deze wordt gespeeld in het thuisstadion van de hoogst gekwalificeerde finalist.

Teams


Eyes on the prize


Tijden en uitzendingen
Via deze link worden per ronde de Nederlandse kick-off tijden getoond. Over uitzendingen volgt later info, maar zal enkel via streams kunnen uiteraard. Het gerucht gaat dat er een officiële (legale) stream komt a 8 dollar per maand.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 11 februari 2016 @ 15:36:55 #279
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159836979
Rugbyers versus een Formule 1 bolide?! In een scrum? Bath Rugby deed het!

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_159866031
quote:
6s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:46 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]

Algemeen
Het 2016 Super Rugby seizoen zal het 21ste Super Rugby seizoen zijn en het eerste seizoen waarin er teams uit Buenos Aires (Argentinië) en Tokyo (Japan) meedoen. In alle vorige edities kwamen de teams uit Nieuw Zeeland, Australië en Zuid Afrika. De competitie begon in 1995 met als naam Super 12, werd in 2004 uitgebreid en hernoemd tot Super 14 en vanaf 2011 draagt het toernooi de naam Super Rugby toen er 15 teams mee gingen doen. Het is het bekendste en hoogte niveau van clubrugby op het zuidelijk halfrond.

The Highlanders uit Otago, Nieuw Zeeland is de ploeg die dit jaar het kampioenschap zal verdedigen.

[ afbeelding ]

Wanneer?
De reguliere competitie zal dit jaar gespeeld worden van 26 februari tot en met 16 juli 2016. In juni zal het toernooi onderbroken worden voor internationale wedstrijden. Na 16 juli volgt de knock-out ronde met de finale op 6 augustus.

Reguliere competitie
De opzet van het toernooi is – met de uitbreiding – redelijk ingewikkeld geworden en er is veel kritiek op de huidige opzet. Er doen 18 teams mee die worden ingedeeld in twee regionale groepen en elke regionale groep bestaat weer uit twee conferenties. De eerste regionale groep is Australasia met de Australische conferentie (de 5 Australische teams) en de Nieuw Zeelandse conferentie (met de 5 teams uit Nieuw Zeeland). De tweede regionale groep is Zuid Afrika met de Afrikaanse conferentie 1 (3 Zuid Afrikaanse teams en het Japanse team) en de Afrikaanse conferentie 2 (3 Zuid Afrikaanse teams en het Argentijnse team).

In de reguliere competitie worden er 17 rondes gespeeld, waarin elk team 15 wedstrijden speelt en twee byes ontvangt. Hierdoor worden er in totaal 135 wedstrijden gespeeld. Er is een zeer ingewikkeld schema voor wie (hoe vaak) tegen wie moet spelen en waar dit moet gebeuren, maar dat is voor de casual fan van ondergeschikt belang.

Knock-out
Het bovenste team in elk van de vier conferenties zal zich automatisch plaatsen voor de kwartfinale. Daarnaast plaatsen zich de volgende 3 hoogst genoteerde teams uit Australasia (Australië en Nieuw Zeeland) en het volgende hoogst genoteerde team uit de Zuid Afrikaanse groep (Zuid Afrika, Japan en Argentinië). De winnaars van de conferenties zullen in de kwartfinale thuis spelen. De winnaars over één wedstrijd zullen doorstromen naar de halve finales. De winnaars van de halve finales (één wedstrijd) zullen zich plaatsen voor de finale. Deze wordt gespeeld in het thuisstadion van de hoogst gekwalificeerde finalist.

Teams
[ afbeelding ]

Eyes on the prize
[ afbeelding ]

Tijden en uitzendingen
Via deze link worden per ronde de Nederlandse kick-off tijden getoond. Over uitzendingen volgt later info, maar zal enkel via streams kunnen uiteraard. Het gerucht gaat dat er een officiële (legale) stream komt a 8 dollar per maand.

Een legale stream zou echt ideaal zijn! Enig idee of de tijden voor au & nz een beetje gunstig zijn zodat wij het hier ook op een normale tijdstip kunnen zien?
pi_159866576
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 19:00 schreef Badr_Harry het volgende:

[..]

Een legale stream zou echt ideaal zijn! Enig idee of de tijden voor au & nz een beetje gunstig zijn zodat wij het hier ook op een normale tijdstip kunnen zien?
Redelijk, check de link onderin die post (mobiel werkt beste) en je ziet de Nederlandse tijden.

De legale stream gaat via:

http://www.rugby.livesport.tv
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 13 februari 2016 @ 20:00:47 #282
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_159892570
Net thuis, geen six nations nieuws? :{
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_159892788
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:00 schreef lubje25 het volgende:
Net thuis, geen six nations nieuws? :{
Is een apart topic voor! ;)
  zaterdag 13 februari 2016 @ 20:50:48 #284
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_159894129
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:06 schreef Badr_Harry het volgende:

[..]

Is een apart topic voor! ;)
Oh die heb ik nog niet gezien. Dank je. ^O^
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_159937052
Uitslagen en stand 2de ronde Americas Rugby Championship 2016

Argentinië - Chili 52-15
USA - Canada 30-22
Brazilië - Uruguay 29-33

Argentinië | 8 punten
USA | 8 punten
Canada | 5 punten
Uruguay | 5 punten
Chili | 4 punten
Brazilië | 2 punten

Uitslagen en stand 2de ronde European Nations Cup 2016

Portugal - Georgië 3-29
Spanje - Roemenië 18-21
Rusland - Duitsland 46-20

Georgië | 10 punten
Rusland | 9 punten
Roemenië | 9 punten
Spanje | 2 punten
Portugal | 0 punten
Duitsland | 0 punten
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159939653
Is dat het 5e team van Argentinie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_159964073
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat het 5e team van Argentinie?
Ik denk een combinatie tussen het B & C team... de grote sterren zitten er inderdaad niet in. Veel aanstormend talent en een paar ervaren spelers die wel eens met het eerste team van Argentinië hebben meegespeeld.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159964105
Het contract dat ITV had met World Rugby is na het WK 2015 afgelopen. Er is een strijd losgebarsten tussen de BBC, ITV, Sky en BT Sports om de uitzendrechten voor het WK 2019 binnen te krijgen.

quote:
With the Six Nations Championship in full flow and the dust barely settled on the 2015 Rugby World Cup, TV companies are set to do battle for the 2019 Webb Ellis Trophy extravaganza in Japan after World Rugby launched the UK and Ireland tender process on Monday.

The process is open to all interested parties, including terrestrial companies like the BBC and ITV who broadcast the last tournament, and companies like Sky Sports and BT Sport. The only protected listed event that must be shown in terrestrial TV is the final itself.
http://www.walesonline.co(...)ld-cup-2019-10896101
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159970965
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 14:23 schreef Nielsch het volgende:
Het contract dat ITV had met World Rugby is na het WK 2015 afgelopen. Er is een strijd losgebarsten tussen de BBC, ITV, Sky en BT Sports om de uitzendrechten voor het WK 2019 binnen te krijgen.

[..]

http://www.walesonline.co(...)ld-cup-2019-10896101
Hopelijk wordt het hier gewoon weer op Rtl7 uitgezonden :P
pi_159988269
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:23 schreef Badr_Harry het volgende:

[..]

Hopelijk wordt het hier gewoon weer op Rtl7 uitgezonden :P
Dat ook natuurlijk... ben benieuwd naar de uitzendtijden wanneer de wedstrijden straks in Japan zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159988360
quote:
6s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat ook natuurlijk... ben benieuwd naar de uitzendtijden wanneer de wedstrijden straks in Japan zijn.
Naja het is er 8 uur later geloof ik. Ze zullen niet de tijden tot 23.00u pushen daar, aangezien ze ook in AUS en NZe weer gunstige tijden willen. Als ze 21.00u aanhouden, dan zou laatste wedstrijd van de dag dus om 13u zijn :'(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_159990040
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:21 schreef franklop het volgende:

[..]

Naja het is er 8 uur later geloof ik. Ze zullen niet de tijden tot 23.00u pushen daar, aangezien ze ook in AUS en NZe weer gunstige tijden willen. Als ze 21.00u aanhouden, dan zou laatste wedstrijd van de dag dus om 13u zijn :'(
Mwah dat wordt lekker vroeg in de kroeg zitten... ^O^

Een WK in Argentinië of de VS was wat dat betreft minder gunstig geweest.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159990159
quote:
6s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Mwah dat wordt lekker vroeg in de kroeg zitten... ^O^

Een WK in Argentinië of de VS was wat dat betreft minder gunstig geweest.
Dan is het wel wat makkelijker vervroegen van de tijden, om het voor europa gunstig te houden. Misschien dat we dat in 2027 wel zien :)
2023 is gelukkig weer 'normale' tijd
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_159990284
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:47 schreef franklop het volgende:

[..]

Dan is het wel wat makkelijker vervroegen van de tijden, om het voor europa gunstig te houden. Misschien dat we dat in 2027 wel zien :)
2023 is gelukkig weer 'normale' tijd
Ik hoop zo dat 2023 naar Italië gaat! Lekker weer, heerlijk eten, goede vluchtconnecties, genoeg faciliteiten...

Denk persoonlijk dat het naar Zuid Afrika gaat en hoewel ik ze dat heel erg gun zou een Europees land natuurlijk - qua bezoeken - fijner zijn. Denk alleen dat het voor Frankrijk te vroeg is (na 2007) en de combinatie Ierland & Noord Ierland is natuurlijk ook mooi, alleen zie ik rugbyen in die GAA stadions niet zo zitten...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159990453
quote:
6s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat 2023 naar Italië gaat! Lekker weer, heerlijk eten, goede vluchtconnecties, genoeg faciliteiten...

Denk persoonlijk dat het naar Zuid Afrika gaat en hoewel ik ze dat heel erg gun zou een Europees land natuurlijk - qua bezoeken - fijner zijn. Denk alleen dat het voor Frankrijk te vroeg is (na 2007) en de combinatie Ierland & Noord Ierland is natuurlijk ook mooi, alleen zie ik rugbyen in die GAA stadions niet zo zitten...
Volgens mij zei jij het al eerder en is de kans het grootst dat het eerder naar een 'home-nation' zou gaan, ivm Japan in 2019. In dit geval neem ik daar ook ZA, NZe en AUS bij en denk ik ook dat ZA de beste kansen heeft.

Dan kan het daarna ook door naar de VS of Argentinië. Anders zou je al 3x op rij geen 'home nation' hebben.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_159990754
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:00 schreef franklop het volgende:

[..]

Volgens mij zei jij het al eerder en is de kans het grootst dat het eerder naar een 'home-nation' zou gaan, ivm Japan in 2019. In dit geval neem ik daar ook ZA, NZe en AUS bij en denk ik ook dat ZA de beste kansen heeft.

Dan kan het daarna ook door naar de VS of Argentinië. Anders zou je al 3x op rij geen 'home nation' hebben.
Voor 2019 zijn er officieel 4 kandidaten: Italië, Frankrijk, Zuid Afrika en een gecombineerd bod van de Republiek en Noord Ierland. Hier kunnen geen landen meer bijkomen, wel afgaan natuurlijk.

Het is geen geheim dat World Rugby zelf graag een WK wil in de VS. Voor de editie van 2023 was dan ook belangstelling vanuit USA Rugby om een bid te doen, maar uiteindelijk is dit niet gebeurd. De kans is groot dat dit voor 2027 wel gaat gebeuren. Op dit moment neemt de belangstelling voor rugby als spectator sport in de VS enorm toe. Enkele jaren geleden konden Amerikanen nog amper rugby kijken op TV en nu kunnen ze via BeIN Sport en ESPN alle belangrijke landen- en clubcompetities live zien (Six Nations, Rugby Championship, Aviva Premiership, Top 14, Super Rugby, Americas Rugby Championship). De thuiswedstrijden van de USA worden steeds beter bezocht en later dit jaar speelt Nieuw Zeeland tegen Ierland in het NFL stadion in Chicago. London Irish speelt in maart een officiële competitiewedstrijd tegen Saracens in het MLS stadion in New Jersey. Ook krijgen ze vanaf dit jaar hun eigen profcompetitie die gaandeweg steeds verder moet worden uitgebreid (indien het een succes is). Dit zijn belangrijke momenten om te kijken of de VS klaar is voor een WK en zullen de komende jaren nog veel vaker voorkomen. Al met al is het mijn gevoel dat dit uiteindelijk moet gaan leiden tot de 2027 RWC in de USA.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_160067990
Om 15:00 live stream van België - Nederland vanuit Brussel:

http://www.e-k.tv/videos/(...)lgium-vs-netherlands
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_160068843
Meh crappy stream
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_160069004
Jammer dit
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_160069011
Bijna vol
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')