abonnement Unibet Coolblue
pi_148871245
Hallo,

Er zullen vast meer topics hierover zijn, maar deze kon ik niet zo snel vinden.
Ik heb een aantal dagen geleden iets gedaan in een opwelling wat ik werkelijk nooit achter mezelf gezocht had, en de minuut nadat ik het gedaan had had ik gelijk al spijt. Ik kreeg een berichtje van een meisje, anders dan mn vriendin, met de tekst dat ze heel geil was.. vervolgens kreeg ik een naaktfoto van haar toegestuurd via snapchat.

Op dat moment was ik blijkbaar in de 'mood' en heb ik hierop gereageerd met eenzelfde foto.. Nadien voelde ik mij zo schuldig en had ik geen idee waarom ik dit in vredesnaam gedaan had.. Ik heb dit verteld aan mijn vriendin en die zij dat ze het wel heel erg vond, en dat ze niet snapte waarom ik het gedaan heb..

Na dit realiseer ik me des te meer hoe waanzinnig blij ik met haar moet zijn en ben.. en ik weet voor mijzelf zeker dat ik dit nooit maar dan ook nooit weer zal doen.. Ik hoop echter alleen dat zij dit ook geloofd.. Heeft iemand ervaring hiermee, en dat het uiteindlijk toch nog goed blijft gaan in de relatie...?
pi_148871316
Het was enkel een foto. Je voelde je gelijk schuldig en vertelde het je vriendin. Laat het hierbij en leer ervan.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_148871333
Goed dat je het meteen verteld hebt, en verder niet te druk om maken.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 12:57:01 #4
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_148871399
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:55 schreef Feddd het volgende:
Goed dat je het meteen verteld hebt, en verder niet te druk om maken.
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Het was enkel een foto. Je voelde je gelijk schuldig en vertelde het je vriendin. Laat het hierbij en leer ervan.
Eens met beide heren :Y
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_148871514
Netjes dat je het meteen aan je vriendin verteld hebt, zo kan er geen nare situatie ontstaan met chantage.

Maar maak je er niet teveel zorgen om. Het is gebeurd, en je hebt het afgehandeld. Wees blij dat je vriendin het accepteerde en ga verder met je leven, zonder het nog eens te doen.
pi_148871589
Eens met bovenstaande, ik hoop dat je vriendin nu niet erg achterdochtig is, hoewel ik het wel zou begrijpen.
pi_148871646
Je kunt er niets meer aan veranderen. Je hebt het gedaan, had spijt, hebt dit verteld, en meer dan dat kun je nu niet doen.

Probeer de komende tijd je vriendin ervan te verzekeren dat zij de enige persoon voor jou is, en probeer volgende keer in zo'n situatie even de link tussen je piemel en je hersenen te laten inwerken ;)
Ja doei.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 13:04:10 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_148871657
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:53 schreef boeing1 het volgende:
Na dit realiseer ik me des te meer hoe waanzinnig blij ik met haar moet zijn
Klinkt als een goede relatie. Eenntje waar mensen zichzelf dwingen blij te zijn met wat ze hebben.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_148871740
Bedankt voor de reacties, helps alot!

Special K, Ik had die zin anders kunnen fornuleren, maar zo bedoelde ik het niet.
pi_148872095
Ik zou het niet geloven. Hoe krijg je in hemelsnaam opeens een seksueel berichtje van een wildvreemde?
Hoe kwam je aan die chick?
Ik krijg nu al het gevoel dat je dingen achterhoudt :?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_148872228
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou het niet geloven. Hoe krijg je in hemelsnaam opeens een seksueel berichtje van een wildvreemde?
Hoe kwam je aan die chick?
Ik krijg nu al het gevoel dat je dingen achterhoudt :?
Het was een meisje wiens nummer ik al niet meer had, en zij de mijne wel. Ze staat bekend om 'los' te zijn.. En ze stuurde mijn via whats app eerst een bericht met hetgene wat ik al eerder heb gemeld. Niks houdt ik achter in dit geval, ik voel me al schuldig genoeg.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 20 januari 2015 @ 13:49:48 #12
319979 Fok-it
All is well
pi_148872999
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:23 schreef boeing1 het volgende:

[..]

Het was een meisje wiens nummer ik al niet meer had, en zij de mijne wel. Ze staat bekend om 'los' te zijn.. En ze stuurde mijn via whats app eerst een bericht met hetgene wat ik al eerder heb gemeld. Niks houdt ik achter in dit geval, ik voel me al schuldig genoeg.
Wel erg frappant.. Als je haar nummer blokkeert krijg je niks van d'r te zien en als je haar verwijderd weet je toch wie het is? Dan denk je toch aan de reden waarom je haar verwijderd hebt en stuur je haar niks? Zeker geen naaktfotos?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_148873071
Bewijs dat het echt nooit meer gebeurt. Dus doe het niet weer. That's it.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_148873234
Waarschijnlijk komt ze hier bij elke ruzie de komende jaren nog mee aanzetten.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_148873444
Screenshot van de foto?
pi_148873880
Maar, random, uit het niets, vermeldt ze jou, iemand waar ze naar kan ik aannemen al een tijd niet mee gepraat heeft, dat ze geil is?

En jij appte toen wat terug? Ik heb moeite te geloven dat ze vervolgens gewoon random een naaktfoto stuurt namelijk.

Overigens wel prima gehandeld door meteen eerlijk te zijn tegen je vriendin.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2015 14:14:14 ]
pi_148874142
Ja, dit is al vaker voorgekomen van haar kant.. Ik gaf aan inderdaad, wat mijn eerste fout al was, dat ik ook wel in de 'mood' was.. waarop zij een foto stuurde.. via snap..

Achteraf zie ik alle dingen die fout zijn heel duidelijk.. maar op dat moment dacht ik gewoon niet na lijkt het wel en ging in mee in de flow..

Ik ben nu blij dat ik het verteld heb.. ik hoop dat dit kutte gevoel op den duur weg gaat en zij mij nog weet te vertrouwen.
pi_148874174
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:21 schreef boeing1 het volgende:
Ja, dit is al vaker voorgekomen van haar kant.. Ik gaf aan inderdaad, wat mijn eerste fout al was, dat ik ook wel in de 'mood' was.. waarop zij een foto stuurde.. via snap..

Achteraf zie ik alle dingen die fout zijn heel duidelijk.. maar op dat moment dacht ik gewoon niet na lijkt het wel en ging in mee in de flow..

Ik ben nu blij dat ik het verteld heb.. ik hoop dat dit kutte gevoel op den duur weg gaat en zij mij nog weet te vertrouwen.
Dus dat meisje stuurt jou al een tijd lang geile berichtjes, en gaat daar stug mee door ondanks het feit dat jij aangeeft dat je er niet van gediend bent/in een relatie ziet of op zijn minst gewoon niet reageert?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_148874257
Die berichten waren nog van voor de tijd van mijn vriendin, ik ga ongeveer een jaar met haar nu.
Ik snap dat het raar klinkt dat zij mij nu ineens berichten stuurde, maar het was nu eenmaal zo dat het nu was. Ik heb nooit eerder met haar gesproken tijdens de tijd dat ik met mijn vriendin ga
pi_148874295
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:25 schreef boeing1 het volgende:
Die berichten waren nog van voor de tijd van mijn vriendin, ik ga ongeveer een jaar met haar nu.
Ik snap dat het raar klinkt dat zij mij nu ineens berichten stuurde, maar het was nu eenmaal zo dat het nu was. Ik heb nooit eerder met haar gesproken tijdens de tijd dat ik met mijn vriendin ga
En dus ineens stuurt ze je dat ze geil is, zonder enkele aanleiding? Na een jaar geen contact?
Of begon het met hoi alles goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2015 14:28:09 ]
pi_148874351
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:27 schreef Myrr het volgende:

[..]

En dus ineens stuurt ze je dat ze geil is, zonder enkele aanleiding? Na een jaar geen contact?
Of begon het met hoi alles goed.
Face it: Sommige vrouwen zijn erger dan de gemiddelde man.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_148874356
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:59 schreef Saffrii het volgende:
Netjes dat je het meteen aan je vriendin verteld hebt, zo kan er geen nare situatie ontstaan met chantage.

Maar maak je er niet teveel zorgen om. Het is gebeurd, en je hebt het afgehandeld. Wees blij dat je vriendin het accepteerde en ga verder met je leven, zonder het nog eens te doen.
Het is maar de vraag of zij het accepteerde. Er staat dat zij niet begrijpt waarom hij het gedaan heeft, dus wie weet komt zij er binnenkort op terug met de mededeling dat zij het niet ziet zitten verder te gaan.

Uiteraard na beraad met vriendinnen die riepen dat hij een lul is (en nadat het uit is hem foto's gaan sturen :') ).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_148874464
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:28 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Face it: Sommige vrouwen zijn erger dan de gemiddelde man.
En sommige mannen erger dan de gemiddelde vrouw. Doet er allemaal ook niet zo toe, ik vraag me gewoon af hoe het gebeurd is dat je van een appje naar naaktfoto's gaat zonder tussenstations na een lange tijd van geen contact.

Hopelijk dat de vriendin van TS bijdraait, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze voorlopig niet helemaal begrijpt hoe de situatie zo geëscaleerd is. Het klinkt lichtelijk onwerkelijk en dat maakt het verhaal ongeloofwaardig.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2015 14:35:06 ]
pi_148874807
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:32 schreef Myrr het volgende:

[..]

En sommige mannen erger dan de gemiddelde vrouw. Doet er allemaal ook niet zo toe, ik vraag me gewoon af hoe het gebeurd is dat je van een appje naar naaktfoto's gaat zonder tussenstations na een lange tijd van geen contact.

Hopelijk dat de vriendin van TS bijdraait, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze voorlopig niet helemaal begrijpt hoe de situatie zo geëscaleerd is. Het klinkt lichtelijk onwerkelijk en dat maakt het verhaal ongeloofwaardig.
Is gewoon normaal hoor dat je zulke foto's binnen krijgt....
pi_148874824
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:43 schreef Leonos het volgende:

[..]

Is gewoon normaal hoor dat je zulke foto's binnen krijgt....
Ja, maar niet random van een meisje dat je een jaar niet hebt gesproken. Tenzij je 16 bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')