abonnement Unibet Coolblue
pi_148868744
Af en toe heb ik als vrouw zijnde seks met een andere vrouw. Over elkaar wrijven met onze vagina's, likken, en penetratie met diverse speeltjes.

Tegelijk heb ik ook een vriend en ja, hij weet ervan. We hadden een gesprek daarover, en
eigenlijk realiseerden we tegelijkertijd dat we nooit aan haar hebben gevraagd of zij soa's heeft.

Toen viel gelijk de vraag: Hoe vrij je als vrouw zijnde, veilig met een andere vrouw? Ik heb er tot nu toe nog nooit iemand over gehoord, maar je kunt uiteraard gewoon soa's oplopen.

Gelijk een test aangevraagd bij de huisarts, maar ik durfde dit eigenlijk niet aan hem voor te leggen. Maar de vraag staat nog open. Iemand?
pi_148868810
Ontopic, TS heeft een vraag.

[ Bericht 81% gewijzigd door Tamashii op 20-01-2015 11:42:42 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_148868850
Niet interessant.

[ Bericht 96% gewijzigd door Tamashii op 20-01-2015 11:42:20 ]
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_148868856
Ontopic. Veilig alsin soa vrij.

[ Bericht 73% gewijzigd door Tamashii op 20-01-2015 11:42:12 ]
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 20 januari 2015 @ 11:34:13 #5
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_148868982
Serieus...

[ Bericht 49% gewijzigd door Tamashii op 20-01-2015 11:41:56 ]
pi_148869065
Serieus...

[ Bericht 80% gewijzigd door Tamashii op 20-01-2015 11:41:45 ]
pi_148869180
Ik zal even serieus reageren. Hopelijk volgt de rest...

Ongeacht wat je doet, maar hoe jij het beschrijft in de OP, ja daar kun je soa's van krijgen. Dus het is verstandig als je dat een keer bespreekbaar maakt. En dat je zelf een SOA test doet, asap. Want het kan dus al gebeurd zijn.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_148869243
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:41 schreef Tamashii het volgende:
Ik zal even serieus reageren. Hopelijk volgt de rest...

Ongeacht wat je doet, maar hoe jij het beschrijft in de OP, ja daar kun je soa's van krijgen. Dus het is verstandig als je dat een keer bespreekbaar maakt. En dat je zelf een SOA test doet, asap. Want het kan dus al gebeurd zijn.
Dankjewel, SOA test staat al in de planning, maar hoe voorkom je het? Vocht komt eigenlijk overal terecht, ook al zouden we de speeltjes schoonhouden, je gaat niet alleen jezelf bevredigen.
pi_148869274
Beflapjes bij het likken, condooms om de speeltjes en ondergoed aan bij het kutje wrijven. Problem solved!
pi_148869378
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:44 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Dankjewel, SOA test staat al in de planning, maar hoe voorkom je het? Vocht komt eigenlijk overal terecht, ook al zouden we de speeltjes schoonhouden, je gaat niet alleen jezelf bevredigen.
Verschillende speeltjes gebruiken, niet dezelfde...
Maar goed... Dan is de vraag eigenlijk dat je er wellicht vanuit gaat dat de ander een SOA heeft. Dit kun je beter voorkomen, want als je weet dat de ander een SOA heeft, wil je het dan nog doen? En als de ander geen SOA heeft, dan kun je gerust alles doen. Behalve als je zelf een SOA hebt.

Dus, voorkomen die handel. Meteen bij nieuwe contacten een SOA test doen, beide.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_148869441
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:45 schreef Sekhmet het volgende:
Beflapjes bij het likken, condooms om de speeltjes en ondergoed aan bij het kutje wrijven. Problem solved!
Nou dat wordt een spannend avontuur dan... not
  dinsdag 20 januari 2015 @ 11:53:01 #12
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_148869461
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:45 schreef Sekhmet het volgende:
Beflapjes bij het likken, condooms om de speeltjes en ondergoed aan bij het kutje wrijven. Problem solved!
:{

Allemaal soa-test doen?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_148869503
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:52 schreef knuffeldier het volgende:

[..]

Nou dat wordt een spannend avontuur dan... not
Ja, dat ben ik met je eens. Het lijkt mij vreselijk om overal vooraf bij te moeten nadenken tot zover. Je bent geil en je wilt wat.... Dan vergeet je ook nog wel eens wat.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_148869589
Hoe hebben vrouwen sowieso seks, tenzij ze iets van scharen ofzo..
  dinsdag 20 januari 2015 @ 12:05:31 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_148869730
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:25 schreef Saffrii het volgende:
maar ik durfde dit eigenlijk niet aan hem voor te leggen.
Snap ik niet.

1. Jij durft je resultaten niet voor te leggen aan je vriend?
En dat is gek want
- ... dat suggereert dat je iets hebt terwijl je dat niet aangeeft in je OP
- ... of dat suggereert dat je vriend je levensstijl niet goedkeurt of er niks van af weet

2. Jij durft je vriend niet te vragen om een test te doen?
En dat is gek want
- ... dat suggereert dat je vriend je levensstijl niet goedkeurt of er niks van af weet
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_148869776
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Snap ik niet.

1. Jij durft je resultaten niet voor te leggen aan je vriend?
En dat is gek want
- ... dat suggereert dat je iets hebt terwijl je dat niet aangeeft in je OP
- ... of dat suggereert dat je vriend je levensstijl niet goedkeurt of er niks van af weet

2. Jij durft je vriend niet te vragen om een test te doen?
En dat is gek want
- ... dat suggereert dat je vriend je levensstijl niet goedkeurt of er niks van af weet
Dat slaat op de huisarts lijkt me
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 20 januari 2015 @ 12:08:59 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_148869816
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat slaat op de huisarts lijkt me
Dan snap ik er niks meer van... ze heeft een soa test aangevraagd bij de huisarts maar durfde het niet en heeft geen soa testaangevraagd bij de huisarts.. nadat ze een soa test heeft aangevraagd bij de huisarts? Ergens klopt iets niet.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 20 januari 2015 @ 12:09:39 #18
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_148869838
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:08 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dan snap ik er niks meer van... ze heeft een soa test aangevraagd bij de huisarts maar durfde het niet en heeft geen soa testaangevraagd bij de huisarts.. nadat ze een soa test heeft aangevraagd bij de huisarts? Ergens klopt iets niet.
Nee ze durfde bij het aanvragen van de soa test niet het hele lesbische seks verhaal op tafel te gooien.
pi_148869969
Some sort of scissoring.
Hier staat niets.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 12:24:47 #20
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_148870325
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:41 schreef Tamashii het volgende:
Ik zal even serieus reageren. Hopelijk volgt de rest...

Ongeacht wat je doet, maar hoe jij het beschrijft in de OP, ja daar kun je soa's van krijgen. Dus het is verstandig als je dat een keer bespreekbaar maakt. En dat je zelf een SOA test doet, asap. Want het kan dus al gebeurd zijn.
Bijvoorbeeld als je met vibrators werkt of dildo's. Is het toch hetzelfde als de penis van een man? In en out.

Eigenlijk hetzelfde.. Behalve als je twee verschillende hebt
pi_148870333
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:44 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Dankjewel, SOA test staat al in de planning, maar hoe voorkom je het?
De enige manier die ik kan bedenken zonder dat je tijdens de seks allerlei stappen moet ondernemen waardoor het geheel al meteen minder wordt, is dat je een SOA-test doet voordat je bezig gaat.

Maar dat zegt ook niet meteen alles, want om echt twijfelvrij te zijn moet je zo'n drie maanden wachten na onveilig seks te hebben gehad en dan weer SOA-test doen...
  dinsdag 20 januari 2015 @ 12:26:51 #22
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_148870401
Snap wel dat sommige mensen seks vies vinden :P
pi_148870428
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:14 schreef Prospos het volgende:
Some sort of scissoring.
Unless they kinda scissor or something
pi_148870505
Er zijn geen garantie's te geven. Hooguit kan je de risico's wat kleiner maken en dat is bij elk seksueel contact zo.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_148870841
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:54 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik met je eens. Het lijkt mij vreselijk om overal vooraf bij te moeten nadenken tot zover. Je bent geil en je wilt wat.... Dan vergeet je ook nog wel eens wat.
Dat is voornamelijk het probleem, eigenlijk denk je er vooraf niet eens over na. Pas achteraf ga je je zorgen maken.
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:08 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dan snap ik er niks meer van... ze heeft een soa test aangevraagd bij de huisarts maar durfde het niet en heeft geen soa testaangevraagd bij de huisarts.. nadat ze een soa test heeft aangevraagd bij de huisarts? Ergens klopt iets niet.
Geen idee waaruit je je conclusies trekt, maar mijn vriend weet overal van en we doen die SOA test lekker romantisch samen. Alleen durfde ik niet aan mijn huisarts te vragen hoe je veilig een vrouw neukt, aangezien de beste man mijn eerste buikkrampjes nog heeft gediagnosticeerd.
pi_148871083
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:40 schreef Saffrii het volgende:
Alleen durfde ik niet aan mijn huisarts te vragen hoe je veilig een vrouw neukt.
Antwoord heb ik je al gegeven. Voeg eraan toe het gebruik van je eigen speeltje en volledige onthouding.

Dat het niet het antwoord is wat je wil horen...of dat het de seks leuker/lekkerder/spannender maakt...tja.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 12:49:10 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_148871118
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:40 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Dat is voornamelijk het probleem, eigenlijk denk je er vooraf niet eens over na. Pas achteraf ga je je zorgen maken.

[..]

Geen idee waaruit je je conclusies trekt, maar mijn vriend weet overal van en we doen die SOA test lekker romantisch samen. Alleen durfde ik niet aan mijn huisarts te vragen hoe je veilig een vrouw neukt, aangezien de beste man mijn eerste buikkrampjes nog heeft gediagnosticeerd.
Je hebt weinig aan een huisarts als je daar niet terecht kan met normale medische vragen. Zo moet je maar denken. Deze beste man gaat jou ook niets vertellen wat je wil horen. Beflapjes, etc.. etc.. ga je toch niet doen dus. En terecht. Wijven likken met een beflapje :')
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_148871232
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:49 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je hebt weinig aan een huisarts als je daar niet terecht kan met normale medische vragen. Zo moet je maar denken. Deze beste man gaat jou ook niets vertellen wat je wil horen. Beflapjes, etc.. etc.. ga je toch niet doen dus. En terecht. Wijven likken met een beflapje :')
Ben ik het met je eens, gelukkig heb ik binnenkort een nieuwe.

Beflapje heb ik ooit in een ver verleden wel gebruikt, maar uiteindelijk komt er toch vocht onder uit wat dan net weer per ongeluk op je hand komt en wat je of oplikt of toch weer terug komt in je eigen vagina. Het werkt niet zoals het zou moeten, en in de geiligheid vergeet je het vaak toch.

Verschillende speeltjes / condooms gebruiken zou een optie zijn, maar vrouwelijk vocht komt toch overal denk ik. Hopelijk komen we alle vier positief uit de test en hoef ik me in de toekomst alleen zorgen te maken bij een 'nieuwe' dame.
pi_148871526
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:28 schreef Zolder het volgende:

[..]

Unless they kinda scissor or something
Dat was het inderdaad.
Hier staat niets.
pi_148874046
Waarom doet je vriend niet gewoon mee? Wat voor rare vent is dat.
pi_148874106
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:18 schreef InformaQ het volgende:
Waarom doet je vriend niet gewoon mee? Wat voor rare vent is dat.
Omdat hij niet altijd thuis is :{w
pi_148874143
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:20 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Omdat hij niet altijd thuis is :{w
En als dat wel zo is?

Als mijn vriendin hier mee afkwam, zou ik laaiend zijn gewoon omdat ik niet was uitgenodigd _O-
pi_148874194
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:21 schreef InformaQ het volgende:

[..]

En als dat wel zo is?

Als mijn vriendin hier mee afkwam, zou ik laaiend zijn gewoon omdat ik niet was uitgenodigd _O-
Hij doet wel eens mee hoor, haar vriend ook. Extra toevoeging :)
pi_148874749
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:23 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Hij doet wel eens mee hoor, haar vriend ook. Extra toevoeging :)
_O_ jullie.

Maar goede eigenlijk. Wij daten ook met een stelletje. Ik en vriend waren in begin van onze relatie SOA vrij, en hebben alleen met hun seks gehad. Zij hebben wel seks gehad met anderen... Ze hebben wel al negen jaar een relatie, maar heb ze eigenlijk niet gevraagd of ze zich regelmatig laten testen.

Ik ga maar even voorstellen aan vriend dat wij ook regelmatig weer gaan laten testen. Goed topic.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2015 14:53:38 ]
pi_148875871
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:23 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Hij doet wel eens mee hoor, haar vriend ook. Extra toevoeging :)
Tof dat dit zo allemaal kan. Maar dat betekend wel dat er meer mensen in het spel zijn, meer mensen is meer risico dus kijk hier aub voor uit!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_148876081
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:52 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Ben ik het met je eens, gelukkig heb ik binnenkort een nieuwe.

Beflapje heb ik ooit in een ver verleden wel gebruikt, maar uiteindelijk komt er toch vocht onder uit wat dan net weer per ongeluk op je hand komt en wat je of oplikt of toch weer terug komt in je eigen vagina. Het werkt niet zoals het zou moeten, en in de geiligheid vergeet je het vaak toch.

Verschillende speeltjes / condooms gebruiken zou een optie zijn, maar vrouwelijk vocht komt toch overal denk ik. Hopelijk komen we alle vier positief uit de test en hoef ik me in de toekomst alleen zorgen te maken bij een 'nieuwe' dame.
:X

Maar inderdaad, als je nu allemaal een test doet en negatief test en verder niet onveilig met anderen rommelt, moet dat volgens mij goedkomen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148876527
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:23 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Tof dat dit zo allemaal kan. Maar dat betekend wel dat er meer mensen in het spel zijn, meer mensen is meer risico dus kijk hier aub voor uit!
Dat klopt, maar normaal wisselen we tijdens die seks af met condooms. Alleen zijn wij, de dames, niet tegen elkaar beschermd als we op elkaar klimmen. Dat is dus het probleem.

Maar ik verwacht gewoon goed door de test heen te komen, en zij ook. Of het zou een verborgen chlamydia moeten zijn, dat kan ook nog.
pi_148883682
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:45 schreef Sekhmet het volgende:
Beflapjes bij het likken, condooms om de speeltjes en ondergoed aan bij het kutje wrijven. Problem solved!
Scharen met ondergoed aan? Dat lijkt mij niet erg gebruikelijk...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_148887994
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 19:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Scharen met ondergoed aan? Dat lijkt mij niet erg gebruikelijk...
Is het ook niet. Maar TS haar vraag was hoe 2 vrouwen veilig kunnen vrijen.
pi_148888348
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Is het ook niet. Maar TS haar vraag was hoe 2 vrouwen veilig kunnen vrijen.
Eigenlijk zou je een soort van spray-on substantie moeten hebben die de structuur van een condoom heeft, waar geen vocht doorheen komt en je nadat je klaar bent weer met een andere spray op zou kunnen lossen.

Vet handig :o
pi_148888589
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:18 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je een soort van spray-on substantie moeten hebben die de structuur van een condoom heeft, waar geen vocht doorheen komt en je nadat je klaar bent weer met een andere spray op zou kunnen lossen.

Vet handig :o
Spray on latex! :s)
pi_148889043
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:18 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je een soort van spray-on substantie moeten hebben die de structuur van een condoom heeft, waar geen vocht doorheen komt en je nadat je klaar bent weer met een andere spray op zou kunnen lossen.

Vet handig :o
Dat wel, maar dan is de hele smaak en alles weg -O-
pi_148901706
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:44 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Dankjewel, SOA test staat al in de planning, maar hoe voorkom je het? Vocht komt eigenlijk overal terecht, ook al zouden we de speeltjes schoonhouden, je gaat niet alleen jezelf bevredigen.
Beflapjes, of gewoon helemaal niet likken.
Vingeren en zoenen kan wel, bij het vingeren dan niet je vingers aflikken.

Doekje gedrenkt in alcohol naast je leggen en bij wisselen van speeltje even met het doekje er langs.

Of gewoon allemaal testen en jullie mannen onder de duim houden ~O>
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_148902575
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Is het ook niet. Maar TS haar vraag was hoe 2 vrouwen veilig kunnen vrijen.
In de praktijk gebeurt het volgens mij zelden en dat vind ik ook wel logisch. De kans op besmetting is nihil en het voorkomen van besmetting vereist bij hen zaken die bij heteroseksuele contacten ook zeldzaam zijn. Want die noemen het veilig zodra er met condoom geneukt wordt, maar orale seks vindt doorgaans zonder bescherming plaats, zeker het beffen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 21 januari 2015 @ 15:12:09 #45
357071 JijHebtGeenRokje
Ik heb wel een rokje
pi_148910294
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Beflapjes, of gewoon helemaal niet likken.
Vingeren en zoenen kan wel, bij het vingeren dan niet je vingers aflikken.

Doekje gedrenkt in alcohol naast je leggen en bij wisselen van speeltje even met het doekje er langs.

Of gewoon allemaal testen en jullie mannen onder de duim houden ~O>
Ehm, nee. Ook met zoenen kun je al bepaalde soa's overbrengen. Al is die kans vrijwel nihil.
Ook door vocht oplikken is de kans relatief klein, al is die er zeker.
Dus gewoon eens in de zoveel tijd een soatest en mocht je dan wat hebben; ben je er met een beetje geluk op tijd bij en is de kans op een geslaagde behandeling ook aanwezig.

Of idd beflapjes gebruiken, maar goed; beflapjes :')
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
pi_148912637
quote:
14s.gif Op woensdag 21 januari 2015 15:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:

[..]

Ehm, nee. Ook met zoenen kun je al bepaalde soa's overbrengen. Al is die kans vrijwel nihil.
Ook door vocht oplikken is de kans relatief klein, al is die er zeker.
Dus gewoon eens in de zoveel tijd een soatest en mocht je dan wat hebben; ben je er met een beetje geluk op tijd bij en is de kans op een geslaagde behandeling ook aanwezig.

Of idd beflapjes gebruiken, maar goed; beflapjes :')
Ja in theorie kan je als je zoent en je net een koortslip hebt of wondjes aan je mond herpes en HIV/hepatitis B overbrengen. Maar die kans is ontzettend klein. En dan heb ik het nog niet over de ziekte van Pfeiffer.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 21 januari 2015 @ 20:22:12 #47
357071 JijHebtGeenRokje
Ik heb wel een rokje
pi_148920438
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja in theorie kan je als je zoent en je net een koortslip hebt of wondjes aan je mond herpes en HIV/hepatitis B overbrengen. Maar die kans is ontzettend klein. En dan heb ik het nog niet over de ziekte van Pfeiffer.
Kleine kans idd, maar ook hpv kun je op die manier al overbrengen.
Maar goed, nogmaals; gewoon testen wanneer je graag met meerdere partners speelt :)
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
  woensdag 4 februari 2015 @ 16:12:36 #48
53151 T42
Pinball Wizard
pi_149360120
Testen, beflapjes gebruiken, condooms over speeltjes doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')