abonnement Unibet Coolblue
pi_148861133
Haii, van de zomer wilde ik graag op mn eerste jongeren vakantie gaan. Nou dacht ik zelf aan lloret, hoor ik wel veel goeds over, maar ook dat de gemiddelde leeftijd toch wel rond de 16 ligt.. Dit is iets wat ik toch wel niet zo zie zitten.

Nou vroeg ik me dus af wat een leuke bestemming is voor een jongerenvakantie waar je wel heel goed uit kan, maar waar er dan toch wat meer leeftijdsgenoten rondlopen. Ik ben zelf namelijk 19. En graag ook niet al te duur :D Suggesties?
pi_148862965
Sunny beach
pi_148863154
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:18 schreef tailfox het volgende:
Sunny beach
Klinkt wel leuk, hoor alleen wel dat er veel macho's rondlopen en dat er toch wel vaak mensen beroofd worden :/
pi_148863166
Naar Cherso en Lloret geweest, mocht je moeten kiezen kies dan voor Lloret. Normale stranden, normale mensen, stuk welvarender dan Kreta met hun kapotte auto's en politiefunctionarissen die je als verdachte behandelen wanneer je ze niet goed verstaat door hen gebrekkige engels.

Niet zo'n goeie ervaring gehad vorige jaar, tweede nacht beroofd :)
pi_148863179
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:28 schreef lisax19 het volgende:

[..]

Klinkt wel leuk, hoor alleen wel dat er veel macho's rondlopen en dat er toch wel vaak mensen beroofd worden :/
beroofd als je dingen doet die je niet moet doen.
Maar verder valt het mee
pi_148911038
Ik heb zelf een hekel aan Sunny beach omdat er een aantal vrienden van mij daar zijn beroofd.
Lloret de mar lijkt me wat jong. Afgelopen zomer ben ik naar Cherso geweest en het jaar daarvoor naar Mallorca. Beide leuke bestemmingen waar je met jouw leeftijd goed tussen past.
Komende zomer ga ik naar Rimini. Denk dat je daar ook een prima leeftijd voor hebt ;)
pi_148911114
Het moet aan zee zijn?
Moeten zij weten
pi_148911566
Zou gaan voor Mallorca...El Arenal... tenzij je een grootschalig uitgaansleven wil met vooral nederlanders en grote discotheken, dan kan je beter voor Lloret gaan. Mallorca is wat relaxter dan Lloret, daar lopen toch ook veel macho's en testosteron sjonnies.
Mallorca heb je ook nog een ''duits'' gedeelte (Playa de Palma) naast El Arenal met typische duitse feestkroegen, vond ik zelf erg leuk. Heb je een mooi gevarieerd uitgaan. Die jongeren organisaties bieden vaak ook nog een busreis naar BCM aan, een grote discotheek in Magaluf (helemaal engels), ook wel leuk om een keer heen te gaan. Daarnaast is de hoofdstad Palma ook erg mooi, voor shoppen maar ook uitgaan (ga dan op zaterdag), is weer een heel ander uitgaan.. echt spaans, met vooral locals en met meer latin en reagaeton muziek en zo. Allemaal goed te doen met de lijnbus (paar euro) of een taxi (keer 25 euro of zo vanuit El Arenal).
pi_148930959
19 jaar...
Sunny Beach, Chersonissos, Albufeira... misschien Marmaris of Alanya..

Sunny Beach voelde ik me inderdaad niet overal even veilig. Of dat kwam misschien omdat er van tevoren veel verhalen in de rondte gingen..

Chersonissos is heel leuk, maar wel veel "stoere mannen"..

Albufeira is gewoon een topplek! Geen slecht woord over te zeggen eigenlijk.

Van Marmaris en Alanya weet ik niet goed of je als 19-jarige niet wat aan de jonge kant bent daar.
pi_148942608
Ik kan je Kos aanraden. Zeer goed bevallen vorige zomer. Veel Nederlanders en Scandinaviėrs van alle leeftijden.
pi_148943275
Bulgarije. Weet nog wel een adresje waar je goedkoop kan slapen. Zal hem er ff bij halen.
pi_148943351
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet nog wel een adresje waar je goedkoop kan slapen.
Er moet wel in natura betaald worden.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_148943379
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:27 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Er moet wel in natura betaald worden.
Klopt, maar dat is toch ook het doel van zo'n jongerenreis dus 2 vliegen in 1 klap lijkt me.
  donderdag 22 januari 2015 @ 15:18:09 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_148945003
Bulgarije is het land waar je zijn wil. Stuur mij even wat foto's per DM en dan geef ik je gedetailleerde informatie terug.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 22 januari 2015 @ 15:27:26 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_148945326
Ik wil je wel vast al op het hart drukken dat je vooral niet naar Polen moet gaan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_148953975
Bulgarije natuurlijk
pi_148958554
TS moet wel een kloon van Lola12 zijn.
  maandag 26 januari 2015 @ 19:51:26 #18
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_149083278
In Sunny Beach heb je geen last van criminaliteit tenzij je je als een debiel gedraagt. Zou me als meisje eerder zorgen maken om alle debiele jongens die daar rondlopen

En was de leeftijd in Lloret maar 16. Is wel rond de 19/20 ofzo hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')