abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 19 januari 2015 @ 21:41:42 #1
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_148857322
De openingspost van de ''Studentchauffeur'' topicreeks in WGR.

<pre>
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
</pre>
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_148857358
Ik meld me aan!

Edit, ha nee, toch niet.

[ Bericht 66% gewijzigd door Sjouveur op 19-01-2015 21:57:59 ]
  maandag 19 januari 2015 @ 21:42:32 #3
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148857368
Kans - Loos :')

Bier *O*
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148857373
Ik ook, waarvoor weet ik niet.
pi_148857523
Ik ben benieuwd, TS post vooral in ONZ en KLB :D
  maandag 19 januari 2015 @ 21:47:21 #6
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_148857607
Oproep

Waarschijnlijk zoeken ik en een maat van me voor aanstaande donderdag iemand die van Rotterdam naar omg. Haarlem kan rijden met zo'n busje:



Hiervoor heb je geen speciaal rijbewijs nodig, gewoon B is voldoende.

Het zal waarschijnlijk max een uurtje kosten om t busje vol te laden, en de reistijd naar eindbestemming ook zoiets.

We hebben nog geen precieze tijden maar beschikbaarheid rond het middaguur zou fijn zijn.

Alles onder voorbehoud! We hebben namelijk echt nog iemand nodig die deze rit wil maken maar rondvragen in vriendengroep geeft tot nu toe nog geen resultaat. Mocht je interesse hebben stuur dan ff een PM, dan hoor je morgen of het door gaat en kunnen er afspraken gemaakt worden.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  maandag 19 januari 2015 @ 21:47:44 #7
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_148857618
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:45 schreef Viezze het volgende:
Ik ben benieuwd, TS post vooral in ONZ en KLB :D
ja mag het ook een keer serieus -O-
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_148857628
:') chauffeur gezocht waarvoor??

En ik had gezelschap in dat halve uurtje, een vos kwam af en toe kijken hoe het met me was. :D
pi_148857659
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand hoe het nou zit met het salaris bij AR? Ik dacht dat het vanaf 2015 minimumloon was voor reizen en een variabel loon voor rijden. Echter blijkt uit mijn eerste salaris van 2015 dat ik 6,29 kreeg voor reizen en iets van 8,30 voor rijden. Dus eigenlijk erop vooruit, of is het van die reserveringen afgegaan?
er is hier toch vast wel iemand die dit weet? :P
pi_148857666
Wat schuift het?
  maandag 19 januari 2015 @ 21:50:21 #11
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_148857732
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:48 schreef Drilboor het volgende:
Wat schuift het?
Kan momenteel nog niet zeggen hoe lang het gaat duren en wat de beloning is, maar PM's zijn welkom, morgen waarschijnlijk meer duidelijkheid
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_148857762
En ik neem aan dat jullie het huren van de bus regelen?
  maandag 19 januari 2015 @ 21:51:59 #13
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_148857804
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:51 schreef Drilboor het volgende:
En ik neem aan dat jullie het huren van de bus regelen?
uiteraard
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_148857843
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:47 schreef Studeur het volgende:

[..]

ja mag het ook een keer serieus -O-
Uiteraard :+
pi_148858086
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

er is hier toch vast wel iemand die dit weet? :P
Die 6.29 is minimumloon. Dus over de reis uren krijg je 6.29 waarover geen reserveringen meer worden gerekend. Die 8.30 is voor het rijden en ophalen/afleveren, en daarover worden nog reserveringen gerekend.
pi_148858117
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

er is hier toch vast wel iemand die dit weet? :P
Is al tot in den treure uitgelegd. Je krijgt minimumloon (je oude uurloon, vaak) voor de reistijd en daarover worden geen reserveringen berekend. Je uurloon voor de ritten zelf is variabel en verschilt van klant tot klant, daarover worden wel reserveringen berekend. Ik zal je OP in de wiki even aanpassen deze week.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148858301
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:57 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Die 6.29 is minimumloon. Dus over de reis uren krijg je 6.29 waarover geen reserveringen meer worden gerekend. Die 8.30 is voor het rijden en ophalen/afleveren, en daarover worden nog reserveringen gerekend.
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Is al tot in den treure uitgelegd. Je krijgt minimumloon (je oude uurloon, vaak) voor de reistijd en daarover worden geen reserveringen berekend. Je uurloon voor de ritten zelf is variabel en verschilt van klant tot klant, daarover worden wel reserveringen berekend. Ik zal je OP in de wiki even aanpassen deze week.
sorry dat ik niet alle topics lees :+ maar dat is wel goed dan, ik dacht dat het wettelijk minimumloon zou zijn voor reizen. Tenminste dat is wat ik snapte uit dat mailtje
pi_148858548
Verdomme, ik werk niet eens bij AR en weet zelfs hoe het zit :')
  maandag 19 januari 2015 @ 22:09:47 #19
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148858571
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:47 schreef Studeur het volgende:
Oproep

Waarschijnlijk zoeken ik en een maat van me voor aanstaande donderdag iemand die van Rotterdam naar omg. Haarlem kan rijden met zo'n busje:

[ afbeelding ]

Hiervoor heb je geen speciaal rijbewijs nodig, gewoon B is voldoende.

Het zal waarschijnlijk max een uurtje kosten om t busje vol te laden, en de reistijd naar eindbestemming ook zoiets.

We hebben nog geen precieze tijden maar beschikbaarheid rond het middaguur zou fijn zijn.

Alles onder voorbehoud! We hebben namelijk echt nog iemand nodig die deze rit wil maken maar rondvragen in vriendengroep geeft tot nu toe nog geen resultaat. Mocht je interesse hebben stuur dan ff een PM, dan hoor je morgen of het door gaat en kunnen er afspraken gemaakt worden.
Je weet dat zo'n soort busje vaak al dik 3 ton weegt en je daarom als je iets zwaarder dan piepschuim vervoert je aan B niet meer voldoende hebt? Wel iets om rekening mee te houden.
pi_148858759
Cocaïne schijnt wel goede handel te zijn. Voor 20% van de winst wil ik die shit wel vervoeren! ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148858801
Sterker nog, die auto mag dan eigenlijk helemaal niet de weg op omdat hij teruggekeurd is en maximaal 3500 kg mag wegen.

Nou heb ik het zelf ook al meerdere malen gedaan. Aankomend weekend maar eens met de aanhanger op pad ipv een bus.
  maandag 19 januari 2015 @ 22:17:36 #22
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148858916
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:15 schreef Viezze het volgende:
Sterker nog, die auto mag dan eigenlijk helemaal niet de weg op omdat hij teruggekeurd is en maximaal 3500 kg mag wegen.

Nou heb ik het zelf ook al meerdere malen gedaan. Aankomend weekend maar eens met de aanhanger op pad ipv een bus.
Hmm, dacht dat als ie zwaarder beladen was dan 3500kg en je een vrachtwagenrijbewijs hebt het wel mag.
pi_148859145
Ik heb trouwens wel eens voor een opdracht zo'n bus/miniatuurvrachtwagen moeten huren voor iemand die niet zo goed Nederlands sprak en geen rijbewijs had. Ik had het vermoeden dat we iets groots van a naar b moesten brengen, maar het bleek dat de beste man slechts een kinderbedje had gekocht voor zijn dochtertje van 3. Ding woog bijna niks en had ook wel achterin een auto vervoerd kunnen worden _O-

Voordeel was wel dat we daarna samen een ijsje hebben gegeten in de zon. Veruit de meest rare opdracht die ik ooit heb gehad.
pi_148859309
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hmm, dacht dat als ie zwaarder beladen was dan 3500kg en je een vrachtwagenrijbewijs hebt het wel mag.
Nee, want een voertuig dat meer dan 3500 kg zou kunnen vervoeren mag je niet met een B rijbewijs besturen. De regelgeving voor aanhangers werkt ongeveer hetzelfde.
  maandag 19 januari 2015 @ 22:29:03 #25
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148859388
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:27 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee, want een voertuig dat meer dan 3500 kg zou kunnen vervoeren mag je niet met een B rijbewijs besturen. De regelgeving voor aanhangers werkt ongeveer hetzelfde.
Dus feitelijk gezien kan je met zo'n busje OF alleen maar piepschuim vervoeren OF je hebt ook leeg een vrachtwagenrijbewijs nodig?
pi_148859810
Ja
  maandag 19 januari 2015 @ 22:40:41 #27
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148859861
BE rijbewijs hebben _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148859917
Je mag al best veel trekken zonder BE. Een goede caravan wordt al snel te veel, maar een goede aanhanger is niet zo snel een probleem.
  maandag 19 januari 2015 @ 23:06:30 #29
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148860815
Doei Lamborghini Huracan:

http://jalopnik.com/video(...)on-highwa-1680367973

In betere tijden:



[ Bericht 14% gewijzigd door joppie_saus op 19-01-2015 23:11:51 ]
#26 || Luciano da Silva
pi_148861431
quote:
15s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:06 schreef joppie_saus het volgende:
Doei Lamborghini Huracan:

http://jalopnik.com/video(...)on-highwa-1680367973

In betere tijden:

[ afbeelding ]
Had 'm net gezien op Dumpert. Wat een idioot ook om met zulke snelheden (+320km/h) te rijden :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148861818
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:42 schreef Viezze het volgende:
Je mag al best veel trekken zonder BE. Een goede caravan wordt al snel te veel, maar een goede aanhanger is niet zo snel een probleem.
Stiekem is een goede aanhanger toch ook al best een probleem. Trekkend gewicht (geremd of ongeremd) van de auto moet het namelijk wel toelaten.
Heb je een kar wat een beetje de moeite waard is, dan heb je ook een auto nodig die de maximale massa van de kar als trekkend gewicht mag trekken. In de regel zijn dat ook de auto's waarvan de maximaal toelaatbare massa van de auto zelf wat hoger ligt.Uiteindelijk moet dan de maximale massa van de aanhanger+maximale massa van de auto onder de 3500kg liggen.

Ik heb het ooit eens opgezocht voor onze Mazda MPV thuis: 1675kg ledig gewicht, 695kg laadvermogen, 1600kg maximale aanhangermassa geremd. Dit in combinatie met onze aanhanger: ~500kg ledig gewicht, max massa: 1600kg. Ik mag mijn B rijbewijs niet met deze aanhanger rijden(niet vol noch leeg): 1675+695+1600=3970. Niet dat ik het niet regelmatig doe :+

Het mooie is dan wel weer dat je met een tractor wel alles mag. Als ik precies diezelfde aanhangwagen achter de tractor hang is er niks aan het handje. Behalve dat het er ongelooflijk lijp uitziet ;)
pi_148863187
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:47 schreef Studeur het volgende:
Oproep

Waarschijnlijk zoeken ik en een maat van me voor aanstaande donderdag iemand die van Rotterdam naar omg. Haarlem kan rijden met zo'n busje:

[ afbeelding ]

Hiervoor heb je geen speciaal rijbewijs nodig, gewoon B is voldoende.

Het zal waarschijnlijk max een uurtje kosten om t busje vol te laden, en de reistijd naar eindbestemming ook zoiets.

We hebben nog geen precieze tijden maar beschikbaarheid rond het middaguur zou fijn zijn.

Alles onder voorbehoud! We hebben namelijk echt nog iemand nodig die deze rit wil maken maar rondvragen in vriendengroep geeft tot nu toe nog geen resultaat. Mocht je interesse hebben stuur dan ff een PM, dan hoor je morgen of het door gaat en kunnen er afspraken gemaakt worden.
Maw het kost je makkelijk 'n dag want het tijdstip is optimaal. Bied je iemand hier 50 ekkies doet ie 't wel.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 00:31:15 #33
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_148863217
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Maw het kost je makkelijk 'n dag want het tijdstip is optimaal. Bied je iemand hier 50 ekkies doet ie 't wel.
Doen we,

Nog geen PM gehad though
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_148863284
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:31 schreef Studeur het volgende:

[..]

Doen we,

Nog geen PM gehad though
Weinig Rotterdammers hiero denk ik. Beter vertel je ook ff waarom jij en je maat dat ding zelf niet kunnen karren
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148864546
Ik heb via zo'n oproep ooit een leipe opdracht gehad trouwens, ook via fok!
Was een kerel die ging Parijs - Roubaix wielrennen. Hij pikte me om 4 uur smorgens op, reed naar Parijs en stapte daar op zijn fiets. Toen ben ik vanaf Parijs naar Roubaix gereden met zn auto (onderweg geslapen etc) en heb ik hem daar opgewacht. Fiets weer in de auto, naar Breda gereden en vanaf daar heeft hij weer verder gereden.
Handje contantje 160 Euro gevangen oid. :D.
Kwam wel wat serieuzer over dan deze oproep though.
Nee.
pi_148864721
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 02:39 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb via zo'n oproep ooit een leipe opdracht gehad trouwens, ook via fok!
Was een kerel die ging Parijs - Roubaix wielrennen. Hij pikte me om 4 uur smorgens op, reed naar Parijs en stapte daar op zijn fiets. Toen ben ik vanaf Parijs naar Roubaix gereden met zn auto (onderweg geslapen etc) en heb ik hem daar opgewacht. Fiets weer in de auto, naar Breda gereden en vanaf daar heeft hij weer verder gereden.
Handje contantje 160 Euro gevangen oid. :D.
Kwam wel wat serieuzer over dan deze oproep though.
Prima opdrachtje inderdaad, dat zijn de betere :)
  dinsdag 20 januari 2015 @ 08:06:46 #37
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148865302
Het scheelde ooit eens niet veel of ik had via Fok een gezinnetje (vader, moeder, kind) van Groningen naar Eindhoven Airport gereden en daarna weer leeg terug. Ging op laatste moment niet door want de broer van één van de ouders kon toch brengen én halen.
#26 || Luciano da Silva
pi_148866322
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:36 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Stiekem is een goede aanhanger toch ook al best een probleem. Trekkend gewicht (geremd of ongeremd) van de auto moet het namelijk wel toelaten.
Heb je een kar wat een beetje de moeite waard is, dan heb je ook een auto nodig die de maximale massa van de kar als trekkend gewicht mag trekken. In de regel zijn dat ook de auto's waarvan de maximaal toelaatbare massa van de auto zelf wat hoger ligt.Uiteindelijk moet dan de maximale massa van de aanhanger+maximale massa van de auto onder de 3500kg liggen.

Ik heb het ooit eens opgezocht voor onze Mazda MPV thuis: 1675kg ledig gewicht, 695kg laadvermogen, 1600kg maximale aanhangermassa geremd. Dit in combinatie met onze aanhanger: ~500kg ledig gewicht, max massa: 1600kg. Ik mag mijn B rijbewijs niet met deze aanhanger rijden(niet vol noch leeg): 1675+695+1600=3970. Niet dat ik het niet regelmatig doe :+

Het mooie is dan wel weer dat je met een tractor wel alles mag. Als ik precies diezelfde aanhangwagen achter de tractor hang is er niks aan het handje. Behalve dat het er ongelooflijk lijp uitziet ;)
Die maximale massa van je aanhanger is als het goed is inclusief de aanhanger zelf, dus dan mag het wel (maar ook echt net).

Het is namelijk volgens mij als volgt; ik rij met een Passat (rijklaar 1454 kg) en een aanhangwagen met een maximumgewicht van 1200 kg. Dat is onder de 3500 dus geen probleem. Nou is dat ook weer geen extreem grote dubbelassige aanhanger ofzo, maar toch we een aardig ding.
pi_148866516
Om 8.10 de bus gepakt naar het station om naar Arnhem te gaan, nu weer een tussenstop thuis :P

Er reed helemaal niks vanuit Nijmegen naar Arnhem, een uur op het station geweest maar toen was er behalve een defecte trein ook nog een seinstoring. Ben dus maar weer even naar huis gegaan, straks nog een keer proberen. Zal daarom wel wat krapper worden allemaal, maar daar kan ik ook niks aan doen.

Weet iemand tot hoe laat de vestiging in Breukelen open is? Vast wel later dan 16.00?
  dinsdag 20 januari 2015 @ 09:50:11 #40
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_148866560
Trekgewicht en laadvermogen is overrated...

Die bussen kunnen vaak wel meer dan 3,5 ton hebben, technisch gezien dan hè.
Ik ken een paar bedrijven die alles in die bakwagens flikkeren, tot over de 1500 kg
Dan rijd je met een totaal gewicht van 5 ton. Hoor en zie je nooit wat van ;) Het enige wat gebeurt is dat ze afentoe een boete krijgen voor teveel aslast...

quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:47 schreef Studeur het volgende:
Oproep

Waarschijnlijk zoeken ik en een maat van me voor aanstaande donderdag iemand die van Rotterdam naar omg. Haarlem kan rijden met zo'n busje:

[ afbeelding ]

Hiervoor heb je geen speciaal rijbewijs nodig, gewoon B is voldoende.

Het zal waarschijnlijk max een uurtje kosten om t busje vol te laden, en de reistijd naar eindbestemming ook zoiets.

We hebben nog geen precieze tijden maar beschikbaarheid rond het middaguur zou fijn zijn.

Alles onder voorbehoud! We hebben namelijk echt nog iemand nodig die deze rit wil maken maar rondvragen in vriendengroep geeft tot nu toe nog geen resultaat. Mocht je interesse hebben stuur dan ff een PM, dan hoor je morgen of het door gaat en kunnen er afspraken gemaakt worden.
DM
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_148866829
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef Ordinateur het volgende:
Om 8.10 de bus gepakt naar het station om naar Arnhem te gaan, nu weer een tussenstop thuis :P

Er reed helemaal niks vanuit Nijmegen naar Arnhem, een uur op het station geweest maar toen was er behalve een defecte trein ook nog een seinstoring. Ben dus maar weer even naar huis gegaan, straks nog een keer proberen. Zal daarom wel wat krapper worden allemaal, maar daar kan ik ook niks aan doen.

Weet iemand tot hoe laat de vestiging in Breukelen open is? Vast wel later dan 16.00?
Ik ben geen verdwaalde hiker in Arnhem tegen gekomen, ik was er ook zo rond die tijd, ik moest gelukkig de andere kant op, dus geen problemen voor mij :)
pi_148866984
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef Ordinateur het volgende:
Om 8.10 de bus gepakt naar het station om naar Arnhem te gaan, nu weer een tussenstop thuis :P

Er reed helemaal niks vanuit Nijmegen naar Arnhem, een uur op het station geweest maar toen was er behalve een defecte trein ook nog een seinstoring. Ben dus maar weer even naar huis gegaan, straks nog een keer proberen. Zal daarom wel wat krapper worden allemaal, maar daar kan ik ook niks aan doen.

Weet iemand tot hoe laat de vestiging in Breukelen open is? Vast wel later dan 16.00?
Pff, ik had een hertentamen om 9 uur in Nijmegen. Stapte de trein in bij Ede-Wageningen, roepen ze in eens om dat hij niet meer rijdt. Bussen worden gebeld etc. Kon voor mij niet meer baten, zou dat tentamen niet meer halen.
Stuur een mailtje naar faculteit. Onderwijsbureau zegt dat ik pech heb en de klere kan krijgen. Maar de faculteit was zo aardig om een uitzondering te maken (A).
"Tot slot verzoeken wij u vriendelijk doch dringend geen ruchtbaarheid aan deze uitzondering te geven."
Wat een taal toch.. Sorry voor off-topic verhaal, moest het ff kwijt :)
pi_148867359
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:50 schreef bokkepoot het volgende:
Trekgewicht en laadvermogen is overrated...

Die bussen kunnen vaak wel meer dan 3,5 ton hebben, technisch gezien dan hè.
Ik ken een paar bedrijven die alles in die bakwagens flikkeren, tot over de 1500 kg
Dan rijd je met een totaal gewicht van 5 ton. Hoor en zie je nooit wat van ;) Het enige wat gebeurt is dat ze afentoe een boete krijgen voor teveel aslast...

[..]

DM
Ja klopt, ze zijn teruggekeurd zoals ik zei en kunnen veel meer hebben. Maar die boetes voor overbelading zijn volgens mij vrij hoog, en als er zakelijk mee wordt vervoerd kan je ook nog eens een boete voor een economisch delict krijgen. Dan zijn de rapen helemaal gaar.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 10:33:42 #44
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_148867469
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:29 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja klopt, ze zijn teruggekeurd zoals ik zei en kunnen veel meer hebben. Maar die boetes voor overbelading zijn volgens mij vrij hoog, en als er zakelijk mee wordt vervoerd kan je ook nog eens een boete voor een economisch delict krijgen. Dan zijn de rapen helemaal gaar.
Het hebben van auto's die wel 5 ton mogen vervoeren en het hebben van chauffeurs die dat wel mogen vervoeren weegt echter vaak niet op tegen dat soort boetes helaas...

Er zitten wat punten in de weg die dit meten, maar die meten op as last, dus als je goed verdeelt heb je er geen last van...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_148867652
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:11 schreef OMGitsSander het volgende:

[..]

Pff, ik had een hertentamen om 9 uur in Nijmegen. Stapte de trein in bij Ede-Wageningen, roepen ze in eens om dat hij niet meer rijdt. Bussen worden gebeld etc. Kon voor mij niet meer baten, zou dat tentamen niet meer halen.
Stuur een mailtje naar faculteit. Onderwijsbureau zegt dat ik pech heb en de klere kan krijgen. Maar de faculteit was zo aardig om een uitzondering te maken (A).
"Tot slot verzoeken wij u vriendelijk doch dringend geen ruchtbaarheid aan deze uitzondering te geven."
Wat een taal toch.. Sorry voor off-topic verhaal, moest het ff kwijt :)
Maar je zal vast niet de enige zijn geweest die hierdoor het tentamen heeft gemist neem ik aan?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148868085
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:33 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Het hebben van auto's die wel 5 ton mogen vervoeren en het hebben van chauffeurs die dat wel mogen vervoeren weegt echter vaak niet op tegen dat soort boetes helaas...

Er zitten wat punten in de weg die dit meten, maar die meten op as last, dus als je goed verdeelt heb je er geen last van...
Ja dat geloof ik best.

Die weegpunten zou je volgens mij zelfs nog wel kunnen vermijden want ze staan netjes aangegeven :+
pi_148868646
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:37 schreef Viezze het volgende:

[..]

Die maximale massa van je aanhanger is als het goed is inclusief de aanhanger zelf, dus dan mag het wel (maar ook echt net).

Het is namelijk volgens mij als volgt; ik rij met een Passat (rijklaar 1454 kg) en een aanhangwagen met een maximumgewicht van 1200 kg. Dat is onder de 3500 dus geen probleem. Nou is dat ook weer geen extreem grote dubbelassige aanhanger ofzo, maar toch we een aardig ding.
Gelukkig weet vrijwel geen enkele agent hoe het nou precies zit. Met een maat van me weleens wat politiebureau's afgebeld, 3 keer een ander verhaal gehoord :')

Heb zelf overigens BE, dus hoef er eigenlijk helemaal niet naar te kijken zolang de auto het mag trekken.
pi_148869154
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:47 schreef DrSnuggle het volgende:

En ik had gezelschap in dat halve uurtje, een vos kwam af en toe kijken hoe het met me was. :D
:D O+
pi_148869371
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:21 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Gelukkig weet vrijwel geen enkele agent hoe het nou precies zit. Met een maat van me weleens wat politiebureau's afgebeld, 3 keer een ander verhaal gehoord :')

Heb zelf overigens BE, dus hoef er eigenlijk helemaal niet naar te kijken zolang de auto het mag trekken.
De regelgeving is zo vaak veranderd de afgelopen jaren, maar goed, ik denk dat ik het nu snap :+
  dinsdag 20 januari 2015 @ 11:50:34 #50
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_148869406
Account toch maar aangemaakt om te kunnen posten hier, lees al een tijdje mee. :D De rit van gisteren was toch wel het delen waard.

Voor het eerst een Audi gereden gisteren, waarna deel 2 van de dag toch wel echt een andere wereld leek. In Zevenaar een Partner opgehaald die daar blijkbaar al twee maanden stond, ze waren blij dat ik hem mee kwam nemen... Bleek dat hij van binnen onder de schimmel zat, hele stuur en gordel groen. Muurtje tussen de stoelen en de achterbak hing ook op half zeven. Accu deed het ook niet. Mannetje kwam een plasticje brengen om over de stoel/stuur te doen, zei dat ik 'vanavond wel ziek zou zijn', en nadat hij met de service auto de auto aan de praat had gekregen 'ik beter de auto niet kon laten afslaan'. Ondanks de kou heb ik maar met de ramen open gereden en Almere gehaald.. Top!
pi_148869453
Lekker dan :') Ik weet niet of ik er in was gaan rijden. Daar moet je officieel gezien dan met je pantalon en pakschoenen instappen :W
pi_148869463
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:11 schreef OMGitsSander het volgende:

[..]

Pff, ik had een hertentamen om 9 uur in Nijmegen. Stapte de trein in bij Ede-Wageningen, roepen ze in eens om dat hij niet meer rijdt. Bussen worden gebeld etc. Kon voor mij niet meer baten, zou dat tentamen niet meer halen.
Stuur een mailtje naar faculteit. Onderwijsbureau zegt dat ik pech heb en de klere kan krijgen. Maar de faculteit was zo aardig om een uitzondering te maken (A).
"Tot slot verzoeken wij u vriendelijk doch dringend geen ruchtbaarheid aan deze uitzondering te geven."
Wat een taal toch.. Sorry voor off-topic verhaal, moest het ff kwijt :)
Ik had voor m'n eigen gemoedsrust al niet de trein genomen maar de auto.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148869510
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:49 schreef Viezze het volgende:

[..]

De regelgeving is zo vaak veranderd de afgelopen jaren, maar goed, ik denk dat ik het nu snap :+
Volgens mij zit het idd ook zo, hoewel het natuurlijk nergens op slaat :') Gaat toch om wat de aanhanger weegt op het moment dattie achter de auto hangt, en niet om wat dat ding zelf mag wegen. Daar is de gemiddelde politieagent die ik erover gesproken heb het dan wel weer mee eens ;) Daarom schrijven ze de boete eigenlijk nooit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:50 schreef SoftTee het volgende:
Bleek dat hij van binnen onder de schimmel zat, hele stuur en gordel groen. Muurtje tussen de stoelen en de achterbak hing ook op half zeven.
Ik had hem laten staan, als je dit aan de LM had laten weten hadden ze hem laten ophalen, rekening door naar de klant.
pi_148869578
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:55 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Volgens mij zit het idd ook zo, hoewel het natuurlijk nergens op slaat :') Gaat toch om wat de aanhanger weegt op het moment dattie achter de auto hangt, en niet om wat dat ding zelf mag wegen. Daar is de gemiddelde politieagent die ik erover gesproken heb het dan wel weer mee eens ;) Daarom schrijven ze de boete eigenlijk nooit.
Het komt natuurlijk voort uit het feit dat een aanhanger die (ik noem maar eens wat) 2500 kg mag wegen een stuk groter is dan een aanhangertje waar je net 2 stenen in kan leggen, en dit wat meer ervaring vraagt.

Maar goed, ik ben er dus achter gekomen dat we vandaag de dag tussen B en BE ook nog B + code 96 hebben :') Om het even makkelijker te maken
pi_148869949
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:50 schreef SoftTee het volgende:
Account toch maar aangemaakt om te kunnen posten hier, lees al een tijdje mee. :D De rit van gisteren was toch wel het delen waard.

Voor het eerst een Audi gereden gisteren, waarna deel 2 van de dag toch wel echt een andere wereld leek. In Zevenaar een Partner opgehaald die daar blijkbaar al twee maanden stond, ze waren blij dat ik hem mee kwam nemen... Bleek dat hij van binnen onder de schimmel zat, hele stuur en gordel groen. Muurtje tussen de stoelen en de achterbak hing ook op half zeven. Accu deed het ook niet. Mannetje kwam een plasticje brengen om over de stoel/stuur te doen, zei dat ik 'vanavond wel ziek zou zijn', en nadat hij met de service auto de auto aan de praat had gekregen 'ik beter de auto niet kon laten afslaan'. Ondanks de kou heb ik maar met de ramen open gereden en Almere gehaald.. Top!
Die had ik écht laten staan. Laat EW/de LM het maar uitzoeken dan :{w
  dinsdag 20 januari 2015 @ 12:16:47 #56
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_148870049
Ik had EW gebeld, zij zeiden dat ik hulp moest vragen en als hij reed dan reed 'ie. ;) Maarja, wel even een klacht nog doorgeven denk ik zo...
Help ik begrijp de fok layout nog niet
pi_148870217
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:50 schreef SoftTee het volgende:
Account toch maar aangemaakt om te kunnen posten hier, lees al een tijdje mee. :D De rit van gisteren was toch wel het delen waard.

Voor het eerst een Audi gereden gisteren, waarna deel 2 van de dag toch wel echt een andere wereld leek. In Zevenaar een Partner opgehaald die daar blijkbaar al twee maanden stond, ze waren blij dat ik hem mee kwam nemen... Bleek dat hij van binnen onder de schimmel zat, hele stuur en gordel groen. Muurtje tussen de stoelen en de achterbak hing ook op half zeven. Accu deed het ook niet. Mannetje kwam een plasticje brengen om over de stoel/stuur te doen, zei dat ik 'vanavond wel ziek zou zijn', en nadat hij met de service auto de auto aan de praat had gekregen 'ik beter de auto niet kon laten afslaan'. Ondanks de kou heb ik maar met de ramen open gereden en Almere gehaald.. Top!
No way in hell dat ik daar in was gestapt. :') Er zijn grenzen. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_148870300
Rij ik weer Hoevelaken voorbij :')
pi_148871240
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:41 schreef trolley het volgende:

[..]

Maar je zal vast niet de enige zijn geweest die hierdoor het tentamen heeft gemist neem ik aan?
Ja ben ik ook benieuwd naar. Het was een hertentamen voor een keuzevak die niet heel veel mensen volgen dus het zou kunnen dat ik de enige ben. Een vriend van mij moest vanuit Arnhem in Nijmegen komen en dat lukte hem nog wel met de bus. Ede was precies een kutplek om vanuit te vertrekken I guess.
pi_148871378
Je mag echt van geluk spreken. De meeste universiteiten/hogescholen hebben er maling aan, en in mijn ogen ook wel terecht.
pi_148872434
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:56 schreef Viezze het volgende:
Je mag echt van geluk spreken. De meeste universiteiten/hogescholen hebben er maling aan, en in mijn ogen ook wel terecht.
Hoezo terecht? Als jij op tijd van huis bent vertrokken met de intentie om het tentamen te gaan maken, maar niet op tijd op de instelling kunt komen omdat de NS weer eens faalt met vertraging dan wel uitval van treinen, lijkt me dat gewoon een gevalletje overmacht hoor.

Al moet je daarvoor vaak wel langs de examencommissie om je gelijk te halen :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148872730
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:58 schreef Viezze het volgende:

[..]

Het komt natuurlijk voort uit het feit dat een aanhanger die (ik noem maar eens wat) 2500 kg mag wegen een stuk groter is dan een aanhangertje waar je net 2 stenen in kan leggen, en dit wat meer ervaring vraagt.

Maar goed, ik ben er dus achter gekomen dat we vandaag de dag tussen B en BE ook nog B + code 96 hebben :') Om het even makkelijker te maken
Het mooie is dat je het vroeger er gewoon bij kreeg, als je soms ziet wat die oudjes met die caravans doen :') Allejezus.
pi_148873323
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:37 schreef Viezze het volgende:

[..]

Die maximale massa van je aanhanger is als het goed is inclusief de aanhanger zelf, dus dan mag het wel (maar ook echt net).

Het is namelijk volgens mij als volgt; ik rij met een Passat (rijklaar 1454 kg) en een aanhangwagen met een maximumgewicht van 1200 kg. Dat is onder de 3500 dus geen probleem. Nou is dat ook weer geen extreem grote dubbelassige aanhanger ofzo, maar toch we een aardig ding.
Maximale massa die ik noemde(1600kg) was inderdaad de massa van de aanhanger en vracht, alleen de auto heeft een 'maximaal toelaatbare massa'(dus leeg gewicht+laadvermogen) van 2370 kg. Heb het net nog even teruggezocht, maar je moet er dus vanuit gaan dat je zowel de auto als de aanhanger helemaal vol gooit en dan onder de 3500kg moet zitten. bronnetje

Code 96 verhoogt dan je maximale aanhangermassa weer van 3500kg(BE) naar 4250. Maar dan kan je beter je C rijbewijs gaan halen :)
pi_148873337
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:31 schreef trolley het volgende:

[..]

Hoezo terecht? Als jij op tijd van huis bent vertrokken met de intentie om het tentamen te gaan maken, maar niet op tijd op de instelling kunt komen omdat de NS weer eens faalt met vertraging dan wel uitval van treinen, lijkt me dat gewoon een gevalletje overmacht hoor.

Al moet je daarvoor vaak wel langs de examencommissie om je gelijk te halen :')
Uh nee. Het is niet zo gaat de NS altijd een perfecte dienstregeling uitvoert en er ineens een storing opdoemt. Nee, je weet dondersgoed dat je een risico neemt. Of ga je ook bij de KLM geld terugvragen als je je vlucht mist omdat je vertraging hebt met de NS? Het is jouw verantwoordelijkheid op tijd aan te komen, en in het geval van een tentamen of vlucht betekent dat ruim op tijd weg gaan (dus niet een trein eerder want daarmee dek je het niet af) of desnoods bij iemand / in een hotel slapen als het te vroeg wordt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:41 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Het mooie is dat je het vroeger er gewoon bij kreeg, als je soms ziet wat die oudjes met die caravans doen :') Allejezus.
Haha ja :') Mijn moeder heeft ook BE, maar die wil nog niet eens met een kleine aanhanger rijden volgens mij.
pi_148873423
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:57 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Maximale massa die ik noemde(1600kg) was inderdaad de massa van de aanhanger en vracht, alleen de auto heeft een 'maximaal toelaatbare massa'(dus leeg gewicht+laadvermogen) van 2370 kg. Heb het net nog even teruggezocht, maar je moet er dus vanuit gaan dat je zowel de auto als de aanhanger helemaal vol gooit en dan onder de 3500kg moet zitten. bronnetje
Klopt, ik dacht dat de 1600 nog wat die je aangaf maximumaal toelaatbaar was.

quote:
Code 96 verhoogt dan je maximale aanhangermassa weer van 3500kg(BE) naar 4250. Maar dan kan je beter je C rijbewijs gaan halen :)
Je bedoelt B ipv BE waarschijnlijk? Ik zie trouwens niet in waarom je code 96 zou halen en niet direct BE. C is dan wel weer erg veel moeite :P

Edit: Als ik het goed begrijp kan je na het doen van je BE examen kiezen om code 96 om je rijbewijs te laten zetten ipv BE. Wat daar dan het nut van is :')
pi_148873535
Nee, ik bedoelde BE :P, maar ik heb wel wat door elkaar gehaald. Even opnieuw :+

De maximale combinatiemassa is 3500kg bij B, maar de maximale aanhangermassa is 3500 bij BE. Bij code 96 is de maximale combinatiemassa 4250, maar je moet hetzelfde examen afleggen als bij BE.

edit: Ja, het heeft geen nut. Maar bij C is er ook een code 96 dus wilde ze het bij BE ook maar doen denk ik :P
pi_148873567
Dus het enige nut van code 96 is het rijden in een auto die minder weegt dan 750 kg maar toch meer dan 3500 kg mag trekken :+
pi_148873662
Mits het trekkend voertuig het qua maximale last toelaat uiteraard.

Mooie is wel dat met dit soort flauwekul de agent er ook geen snars van begrijpt en je er makkelijk afkomt met een waarschuwing :)
pi_148873724
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:57 schreef Viezze het volgende:

[..]

Uh nee. Het is niet zo gaat de NS altijd een perfecte dienstregeling uitvoert en er ineens een storing opdoemt. Nee, je weet dondersgoed dat je een risico neemt. Of ga je ook bij de KLM geld terugvragen als je je vlucht mist omdat je vertraging hebt met de NS? Het is jouw verantwoordelijkheid op tijd aan te komen, en in het geval van een tentamen of vlucht betekent dat ruim op tijd weg gaan (dus niet een trein eerder want daarmee dek je het niet af) of desnoods bij iemand / in een hotel slapen als het te vroeg wordt.

Ben ik met je eens. Dit is de eerste keer dat ik gedoe met de NS heb op een dag van een tentamen. Als ik eerder was vertrokken had ik nog wel een auto kunnen regelen en dan had ik 't nog wel gehaald.
Heb gewoon mazzel dat de faculteit me matst :P
pi_148873832
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:05 schreef kweenie1 het volgende:
Mits het trekkend voertuig het qua maximale last toelaat uiteraard.

Mooie is wel dat met dit soort flauwekul de agent er ook geen snars van begrijpt en je er makkelijk afkomt met een waarschuwing :)
Oftewel, praktisch gezien heb je er geen klap aan.
pi_148874865
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:31 schreef trolley het volgende:

[..]

Hoezo terecht? Als jij op tijd van huis bent vertrokken met de intentie om het tentamen te gaan maken, maar niet op tijd op de instelling kunt komen omdat de NS weer eens faalt met vertraging dan wel uitval van treinen, lijkt me dat gewoon een gevalletje overmacht hoor.

Al moet je daarvoor vaak wel langs de examencommissie om je gelijk te halen :')
Helaas gebruikt men een simpele antwoord als : Had je maar een trein eerder moeten pakken.
Ene kant wel terecht uiteraard is het jouw verantwoordelijkheid om op tijd te komen.
Anderzijds onzin natuurlijk omdat jij gewoon op tijd vertrok en zou aankomen als alles gewoon reed
Zie!
pi_148876051
Morgen weer twee ritten, in een Vivaro en Aygo. Groot feest *O*
pi_148876729
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:29 schreef Viezze het volgende:
Morgen weer twee ritten, in een Vivaro en Aygo. Groot feest *O*
Beter dan :'( tentamens :'(

Straks om 18.30 m'n eerste, hele dag naar de knoppen :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148876917
Dat ben ik met je eens :D Aygo is omgewisseld voor een Golf trouwens, stukje beter.

Ik baal alweer gigantisch van mezelf, vandaag niet gaan werken ivm scriptievoorbereidingen maar heb geen zak gedaan tot nu toe :')
pi_148876930
quote:
8s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:52 schreef yosander het volgende:

[..]

Beter dan :'( tentamens :'(

Straks om 18.30 m'n eerste, hele dag naar de knoppen :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148876958
Voor de rest van je leven geen tentamens mee hebben --> 8-)
pi_148878545
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:59 schreef Viezze het volgende:
Voor de rest van je leven geen tentamens mee hebben --> 8-)
Arbeider gespot
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148879972
Nog niet, maar het duurt niet lang meer
  dinsdag 20 januari 2015 @ 17:26:23 #79
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_148880166
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:59 schreef Viezze het volgende:
Voor de rest van je leven geen tentamens mee hebben --> 8-)
En toen ging je nog een extra bijscholing doen :+

Hier staat de teller nog op 7 en dan alleen nog afstuderen... :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_148880512
Ja ik ga sowieso nog nascholing krijgen in mijn loopbaan, maar toch leuk om te zeggen :P
pi_148881487
Heeft er iemand net avondwerk voor morgen gekregen? (EW)
أنا مغربي
pi_148881904
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:07 schreef A_Valbuena het volgende:
Heeft er iemand net avondwerk voor morgen gekregen? (EW)
Nope, afgelopen vrijdag ook niks gekregen... Drukte weer voorbij?
pi_148883137
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:21 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Nope, afgelopen vrijdag ook niks gekregen... Drukte weer voorbij?
Kreeg daarnet een belletje om morgen tot een uur of 23:00 te werken lol.. 07:00 beginnen _O-.
Vriendelijk geweigerd :P
أنا مغربي
pi_148883243
Ik had het wel gedaan, mooi in 1 dag voor 2 dagen werken.
pi_148883437
Voor welke klant op welke locatie moet je dan werken dat het zo druk is?
pi_148883446
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 19:04 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Kreeg daarnet een belletje om morgen tot een uur of 23:00 te werken lol.. 07:00 beginnen _O-.
Vriendelijk geweigerd :P
Ik had t ook gedaaan haha
pi_148884884
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 19:04 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Kreeg daarnet een belletje om morgen tot een uur of 23:00 te werken lol.. 07:00 beginnen _O-.
Vriendelijk geweigerd :P
Locatiewerk?
Nee, toch niet
pi_148884910
Zal misschien wel wat te maken hebben met die projecten 's avonds die de laatste dagen op Facebook komen.
pi_148884985
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 19:56 schreef Viezze het volgende:
Zal misschien wel wat te maken hebben met die projecten 's avonds die de laatste dagen op Facebook komen.
PC projecten? Zie iig niks op FB staan momenteel. Volg het ook niet aangezien al meer dan maand niet gewerkt heb door tentamens :r
Nee, toch niet
pi_148885511
Nee hiker projecten, omgeving Amsterdam en Maastricht zag ik ze voorbij komen. Van 16.30 tot 23.00 of zoiets.
pi_148885909
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 19:04 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Kreeg daarnet een belletje om morgen tot een uur of 23:00 te werken lol.. 07:00 beginnen _O-.
Vriendelijk geweigerd :P
_O- Damn
  dinsdag 20 januari 2015 @ 20:59:25 #92
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_148887449
Checklist invullen voor EW..

Bekend met EW via: ...

Ik durf geen Fok in te vullen :')
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_148887581
Geen idee of het locatiewerk was en waarom het tot zo laat duurde. Hoorde de tijd en meer info werd me niet verteld. Was ook niet echt nodig _O-
أنا مغربي
pi_148888302
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:59 schreef gazhims3lv het volgende:
Checklist invullen voor EW..

Bekend met EW via: ...

Ik durf geen Fok in te vullen :')
Google op 'Easy Way' of 'hiker' en op de eerste pagina heb je een hit naar deze topicreeks. Dus het bestaan van dit topic waarin de elite onder de (ex)hikers en PC zich heeft verenigd zal hen ook niet onbekend zijn ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148888608
Planning leest gewoon mee hoor :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 21:31:40 #96
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_148888995
Zal ze vast wel vervelen.

Al dat gelul over baardjes en kleding, smerige auto's ,afslag Hoevelaken en de obligate voetbalposts op zondag...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_148889041
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:31 schreef bokkepoot het volgende:
Zal ze vast wel vervelen.

Al dat gelul over baardjes en kleding, smerige auto's ,afslag Hoevelaken en de obligate voetbalposts op zondag...
Goede samenvatting wel. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 21:33:05 #98
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_148889072
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Goede samenvatting wel. :')
Ik was het haten op Amoeba nog vergeten :Y)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_148889097
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:33 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik was het haten op Amoeba nog vergeten :Y)
Valt de laatste tijd wel mee toch?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 21:35:33 #100
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_148889193
Jammer genoeg wel... :'( Beetje internethaat en rellen is altijd wel grappig :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 20 januari 2015 @ 21:37:32 #101
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148889319
quote:
18s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef bokkepoot het volgende:
Jammer genoeg wel... :'( Beetje internethaat en rellen is altijd wel grappig :)
Gelukkig hebben we die dude nog die een advocaat wil gaan inschakelen om ritten af te dwingen bij EW.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148890115
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we die dude nog die een advocaat wil gaan inschakelen om ritten af te dwingen bij EW.
Ga er nou niet omheen lullen he... ^^
Maar misschien dat ik binnenkort een paar dagen op kantoor zit, dus ik zal het hen vragen in hoeverre zij dit topic kennen. :P
  dinsdag 20 januari 2015 @ 21:55:07 #103
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148890251
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:52 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ga er nou niet omheen lullen he... ^^
Maar misschien dat ik binnenkort een paar dagen op kantoor zit, dus ik zal het hen vragen in hoeverre zij dit topic kennen. :P
Waar lul ik nu weer omheen :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148890367
Ik denk eigenlijk niet dat ze meelezen, komt toch iets teveel onzin voorbij :')
  dinsdag 20 januari 2015 @ 23:26:39 #105
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148894453
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we die dude nog die een advocaat wil gaan inschakelen om ritten af te dwingen bij EW.
:')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148895865
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:17 schreef trolley het volgende:

[..]

Google op 'Easy Way' of 'hiker' en op de eerste pagina heb je een hit naar deze topicreeks. Dus het bestaan van dit topic waarin de elite onder de (ex)hikers en PC zich heeft verenigd zal hen ook niet onbekend zijn ;)
Valt toch best tegen. Heb het eens even geprobeerd maar we lijken te zijn weggefilterd o.i.d.:

https://www.google.nl/#q=easyway op pagina 6 de eerste fok verwijzing naar KLB / Easyway
https://www.google.nl/#q=hiker de eerste fok verwijzing op pagina 3 naar WGR / baan als hiker o.i.d

Bij het googlen van autoreset kom je dan weer wel op dit topic op pagina 3:
https://www.google.nl/#q=autoreset naar WGR / Student Chauffeur #35 ||

Er zijn trouwens ook genoeg mensen die googlen op 'easyway noodnummer' want hij stelt dat als gerelateerde zoekopdracht voor :')

Ben er dan alsnog wel van overtuigd dat ze van dit topic afweten hoor ^O^
pi_148896078
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 00:06 schreef kweenie1 het volgende:


Ben er dan alsnog wel van overtuigd dat ze van dit topic afweten hoor ^O^
Zal vast wel inderdaad, of het ze iets interesseert is een tweede ;)
pi_148897174
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we die dude nog die een advocaat wil gaan inschakelen om ritten af te dwingen bij EW.
Kom niet meer bij _O-
أنا مغربي
pi_148897737
Nog even over die kartmeeting. Ben één van m'n twee baantjes kwijt en heb nog niks concreets in bijles wiskunde geven. M.a.w. ik loop per maand best wat inkomsten mis en niet hoeven bijlenen bij DUO vind ik best belangrijk. Zeg niet dat ik niet kom maar moet wel even gaan nadenken of ik dat ga redden.

Inb4 AUTISME!! arme student enzo :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 21 januari 2015 @ 03:06:15 #110
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_148898331
quote:
2s.gif Op woensdag 21 januari 2015 01:44 schreef Amoeba het volgende:
Nog even over die kartmeeting. Ben één van m'n twee baantjes kwijt en heb nog niks concreets in bijles wiskunde geven. M.a.w. ik loop per maand best wat inkomsten mis en niet hoeven bijlenen bij DUO vind ik best belangrijk. Zeg niet dat ik niet kom maar moet wel even gaan nadenken of ik dat ga redden.

Inb4 AUTISME!! arme student enzo :7
Gewoon je Wajong aanroepen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_148898358
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148899233
En alweer in het boemeltje naar Ommen. Ze hebben gisteren drie keer mijn tweede rit aangepast, eens kijken of het nu zo blijft :')
pi_148900055
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 03:06 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Gewoon je Wajong aanroepen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad dit. Of je auto of motor verkopen ofzo
pi_148900313
Of je kontje achter centraal verkopen.
pi_148904553
Yay, lekker bijlenen vanaf volgend jaar }:|
Nee, toch niet
pi_148905002
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:01 schreef stripe het volgende:

[..]

Inderdaad dit. Of je auto of motor verkopen ofzo
Want je auto verkopen om naar een kartmeeting te gaan klinkt als een goed idee?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148905154
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 00:06 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Valt toch best tegen. Heb het eens even geprobeerd maar we lijken te zijn weggefilterd o.i.d.:

https://www.google.nl/#q=easyway op pagina 6 de eerste fok verwijzing naar KLB / Easyway
https://www.google.nl/#q=hiker de eerste fok verwijzing op pagina 3 naar WGR / baan als hiker o.i.d

Bij het googlen van autoreset kom je dan weer wel op dit topic op pagina 3:
https://www.google.nl/#q=autoreset naar WGR / Student Chauffeur #35 ||

Er zijn trouwens ook genoeg mensen die googlen op 'easyway noodnummer' want hij stelt dat als gerelateerde zoekopdracht voor :')

Ben er dan alsnog wel van overtuigd dat ze van dit topic afweten hoor ^O^
Wellicht heeft EW dit topic wel weggefilterd :P
pi_148905229
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Want je auto verkopen om naar een kartmeeting te gaan klinkt als een goed idee?
:Y
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 21 januari 2015 @ 13:26:06 #119
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148906816
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:11 schreef Solidberg het volgende:
Yay, lekker bijlenen vanaf volgend jaar }:|
Tja, kan er niet heel rouwig om zijn. Maar hey, ik heb mijn diploma al hè. En ik heb geen zin via mijn belasting voor een andermans papiertje te betalen :7
#26 || Luciano da Silva
pi_148907355
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:26 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tja, kan er niet heel rouwig om zijn. Maar hey, ik heb mijn diploma al hè. En ik heb geen zin via mijn belasting voor een andermans papiertje te betalen :7
Makkelijk gezegd als je al klaar bent |:(
Nee, toch niet
pi_148907583
Eerste rit PC in een prius..
  woensdag 21 januari 2015 @ 13:51:51 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148907589
Klopt. Daarom vind ik het nu ook een prima zaak.
#26 || Luciano da Silva
pi_148907820
Ze moeten dat ook maar uitbreiden naar de basisscholen, heb die diploma toch al
Nee, toch niet
pi_148907853
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:51 schreef Officier het volgende:
Eerste rit PC in een prius..
Omgeving Driebergen-Zeist?
  woensdag 21 januari 2015 @ 14:03:28 #125
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148907930
quote:
14s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:59 schreef Solidberg het volgende:
Ze moeten dat ook maar uitbreiden naar de basisscholen, heb die diploma toch al
Haha. Leerplicht tot behalen middelbare school diploma. Studeren is een keuze ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_148908084
Maar het zou geen financiële keuze moeten worden. Oké, je hebt 35 jaar om het af te betalen, maar ik neem aan dat je door je studieschuld minder grote hypotheek kan opnemen voor bijvoorbeeld koop van een huis. Ook is het nu maar afwachten totdat het collegegeld vrij bepaald mag worden door de universiteiten onder het mom van hogere onderwijskwaliteit.
Nee, toch niet
pi_148908290
Dat zal niet zo snel gebeuren, al was het maar omdat in veel omringende landen studeren gratis is.

Ik heb natuurlijk makkelijk praten, maar ik vind het een prima regel. Laat mensen maar eens beter nadenken wat ze gaan studeren, want als de financiële gevolgen nihil zijn kiezen een hoop mensen zomaar wat. Daarnaast is een beetje studieschuld zo afgelost. Zoals in een ander topic al werd gezegd is het nemen van een hypotheek van rond de ¤200.000 normaal, maar een studieschuld waar je nota bene meer profijt van hebt, waarvoor je langer hebt om af te betalen en die een fractie van een hypotheek is is ineens eng en kan niet.
  woensdag 21 januari 2015 @ 15:37:53 #128
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_148910991
Inderdaad. Wel later een nieuwe badkamer kopen van 20k, maar nu gaan zitten zeiken om een lening te nemen. :{w

En dat van die hypotheek is ook gelul. Je krijgt tegenwoordig toch al weinig en als of een stratenmaker zonder studieschuld zoveel geld kan lenen?
pi_148911654
Zijn er nog mensen morgen rond het middaguur bij de grote in Almere? :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148911915
Vandaag stond er een verrassing voor me klaar in Breda. Normaal check ik het kenteken wel maar nadat mijn rit voor de derde keer was gewijzigd maar ik nog steeds een Golf meekreeg geloofde ik het wel. Dus ik op zoek naar een grijze Golf, staat dit voor mij neus:



GTD dus :7 Mooi rappe wagen, Breda - Leeuwarden dus ook nog een prima afstand.
pi_148911994
Nice 8-)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148912675
Dit was mijn scheurijzer van vorige week :7




Moet het morgen doen met een Peugeot Expert en een Megane :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148913809
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 14:00 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Omgeving Driebergen-Zeist?
Ja:p
Jeweetzelfff
pi_148914435
Morgen Groningen Rotterdam voor mijn achternaam, 10 euro per uur. In een BMW X1. :7 Kan ik terug in de trein ook nog wat studeren, prima ritje zo.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 21 januari 2015 @ 17:29:44 #135
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148914497
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:27 schreef Sarasi het volgende:
Morgen Groningen Rotterdam voor mijn achternaam, 10 euro per uur. In een BMW X1. :7 Kan ik terug in de trein ook nog wat studeren, prima ritje zo.
Prima inderdaad, want Rotterdam O+ O+
pi_148914729
quote:
6s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Prima inderdaad, want Rotterdam O+ O+
Dat is een minpuntje inderdaad, maar de BMW is wel fijn.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148914797
Dacht dat EW me weer eens niks gunde, maar beschikbaarheid stond ook dicht voor morgen }:|

Ach volgende week tentamens, dus misschien maar beter ook.
pi_148915091
Ik werd om 1 uur nog gebeld voor ritje wiewert - tilburg, heb m aangenomen en dat was een goede. Mooi a3 sportback :) nu in Tilburg wachten op treintje
  woensdag 21 januari 2015 @ 18:04:00 #139
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148915583
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 14:13 schreef Viezze het volgende:
Dat zal niet zo snel gebeuren, al was het maar omdat in veel omringende landen studeren gratis is.

Ik heb natuurlijk makkelijk praten, maar ik vind het een prima regel. Laat mensen maar eens beter nadenken wat ze gaan studeren, want als de financiële gevolgen nihil zijn kiezen een hoop mensen zomaar wat. Daarnaast is een beetje studieschuld zo afgelost. Zoals in een ander topic al werd gezegd is het nemen van een hypotheek van rond de ¤200.000 normaal, maar een studieschuld waar je nota bene meer profijt van hebt, waarvoor je langer hebt om af te betalen en die een fractie van een hypotheek is is ineens eng en kan niet.
Zo mee eens _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148915742
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:07 schreef Officier het volgende:

[..]

Ja:p
Jeweetzelfff
Heb je al moeten rijden? Zij (als het diegene is) is heel vriendelijk, al een hele lange tijd klant van EW.
  woensdag 21 januari 2015 @ 18:54:17 #141
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_148917110
Aangenomen bij EW, reed echt als een volslagen idioot in vergelijking met hoe ik normaal rijd. Ging niet helemaal lekker door de overconcentratie, maarja.. Feest.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_148917304
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Aangenomen bij EW, reed echt als een volslagen idioot in vergelijking met hoe ik normaal rijd. Ging niet helemaal lekker door de overconcentratie, maarja.. Feest.
Zelfde hier hoor ;) 70 rijden op die hele brede weg waar je maar 50 mag, haalde niet vroeg genoeg in, te lang nodig om auto goed te parkeren, en toen ging hij nog vragen stellen over specifieke wetten waar ik 0 vanaf wist :+

En gefeliciteerd!
Nee, toch niet
  woensdag 21 januari 2015 @ 19:10:16 #143
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_148917733
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:59 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Zelfde hier hoor ;) 70 rijden op die hele brede weg waar je maar 50 mag, haalde niet vroeg genoeg in, te lang nodig om auto goed te parkeren, en toen ging hij nog vragen stellen over specifieke wetten waar ik 0 vanaf wist :+

En gefeliciteerd!
Thanks! Bij mij ook allemaal theorievragen van een toets die ik 3,5 jaar terug gemaakt heb. Had ik natuurlijk moeten weten maarja, who cares. Zat toevallig ook bij iemand in de auto die 70 reed op diezelfde 50 weg, je bent dus niet de enige.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_148917746
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 14:13 schreef Viezze het volgende:
Dat zal niet zo snel gebeuren, al was het maar omdat in veel omringende landen studeren gratis is.

Ik heb natuurlijk makkelijk praten, maar ik vind het een prima regel. Laat mensen maar eens beter nadenken wat ze gaan studeren, want als de financiële gevolgen nihil zijn kiezen een hoop mensen zomaar wat. Daarnaast is een beetje studieschuld zo afgelost. Zoals in een ander topic al werd gezegd is het nemen van een hypotheek van rond de ¤200.000 normaal, maar een studieschuld waar je nota bene meer profijt van hebt, waarvoor je langer hebt om af te betalen en die een fractie van een hypotheek is is ineens eng en kan niet.
Ik ben het hier zeker mee eens, was het niet dat ik het wel heel krom vind dat de basisbeurs voor MBO wel blijft én daar er nog eens een reisproduct bijkomt voor MBO'ers onder de 18, terwijl dat laatste voor HBO/WO er ook niet bij komt. Ik was zelf nog net geen 18 toen ik in Eindhoven begon dus kon ik nog een paar maanden reizen zelf betalen. En dat zijn geen goedkope maandjes Roosendaal-Eindhoven à een kleine 400 euro per maand, en dan moest ik zelf nog naar het station fietsen ook :(

Daarbij heeft niet iedereen die klaar is met zijn/haar HBO/WO studie nou een vakgebied gekozen waarmee ze snel aan het werk kunnen. Ik zal met werktuigbouw wel zo aan het werk zijn, maar diegene die uiteindelijk werk vinden voor een 'lager dan verwacht' loontje verdienen het dan alsnog niet zo snel terug. Regel het dan voor iedereen hetzelfde.
pi_148920704
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:09 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Heb je al moeten rijden? Zij (als het diegene is) is heel vriendelijk, al een hele lange tijd klant van EW.
Heb gereden ja!
Net klaar.
Hele lange dag achter de rug... Van 10:30 tm 19:30

Maar prima mevrouw inderdaad, heel normaal gebleven ondanks alles
pi_148921988
Zit nu al (letterlijk) 4 uur lang in de Mac in Haarlem :'). Werd opnieuw gevraagd voor het avondwerk, toch maar geaccepteerd. Blijkt het dat ik een sprinter naar de dealer moest brengen om 4 uur en nu moet wachten tot de auto gerepareerd is.. Dan kan ik hem om 11 uur weer terug gaan brengen. Dit systeem slaat toch helemaal nergens op _O-. Lekker betaald krijgen voor film kijken, begin alweer aan m'n derde :')
أنا مغربي
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:22:33 #147
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_148923511
Is wel vaker zo met bedrijfsvoertuigen hoor. Vooral als het een speciale uitvoering is. (verlengd ofzo)Of ingericht voor speciale ladingen.

Die moeten rijden want dat brengt geld op. En overdag stilstaan is geen optie,want ze staan 6 dagen per week ingepland..Dat gaat er op mijn werk ook zo aan toe hoor, als ik met een bus een dag niet kon werken zou mijn baas een levering opnieuw moeten inplannen.....

[ Bericht 12% gewijzigd door bokkepoot op 21-01-2015 21:36:58 ]
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 21 januari 2015 @ 22:38:52 #148
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_148926753
Volgend semester een beetje ongelukkig rooster gekregen waardoor ik niet meer 1 werkdag vrij ben. :( Wel eens per week vanaf 12 en een keer tot 3u. Is dat iets om ff over te mailen naar EW?
pi_148927139
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:10 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Ik ben het hier zeker mee eens, was het niet dat ik het wel heel krom vind dat de basisbeurs voor MBO wel blijft én daar er nog eens een reisproduct bijkomt voor MBO'ers onder de 18, terwijl dat laatste voor HBO/WO er ook niet bij komt. Ik was zelf nog net geen 18 toen ik in Eindhoven begon dus kon ik nog een paar maanden reizen zelf betalen. En dat zijn geen goedkope maandjes Roosendaal-Eindhoven à een kleine 400 euro per maand, en dan moest ik zelf nog naar het station fietsen ook :(

Daarbij heeft niet iedereen die klaar is met zijn/haar HBO/WO studie nou een vakgebied gekozen waarmee ze snel aan het werk kunnen. Ik zal met werktuigbouw wel zo aan het werk zijn, maar diegene die uiteindelijk werk vinden voor een 'lager dan verwacht' loontje verdienen het dan alsnog niet zo snel terug. Regel het dan voor iedereen hetzelfde.
Wat, als je MBO gaat doen krijg je wel een basisbeurs? Waar slaat dat nou weer op dan.
pi_148927699
Oeps. Morgen is een wissel. Ook een X1 terug. Gelukkig zie ik het vanavond nog even. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_148928108
zou ik een Mitsubishi ASX titanium grey U17 bij A in almere naar binnen kunnen rijden?
pi_148928518
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:10 schreef maxjuhhhh het volgende:
zou ik een Mitsubishi ASX titanium grey U17 bij A in almere naar binnen kunnen rijden?
Doorrijhoogte is 1.90m als het klopt wat hier wordt gezegd, mijn Expert van morgen gaat dus (net) niet passen :P

Maar die van jou moet wel passen lijkt mij, die dingen zijn niet zo hoog als een busje
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148928812
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:19 schreef yosander het volgende:

[..]

Doorrijhoogte is 1.90m als het klopt wat hier wordt gezegd, mijn Expert van morgen gaat dus (net) niet passen :P

Maar die van jou moet wel passen lijkt mij, die dingen zijn niet zo hoog als een busje
ik ben 1.90 >:) . Morgen even kijken of het lukt dus
pi_148929283
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:10 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Ik ben het hier zeker mee eens, was het niet dat ik het wel heel krom vind dat de basisbeurs voor MBO wel blijft én daar er nog eens een reisproduct bijkomt voor MBO'ers onder de 18, terwijl dat laatste voor HBO/WO er ook niet bij komt. Ik was zelf nog net geen 18 toen ik in Eindhoven begon dus kon ik nog een paar maanden reizen zelf betalen. En dat zijn geen goedkope maandjes Roosendaal-Eindhoven à een kleine 400 euro per maand, en dan moest ik zelf nog naar het station fietsen ook :(

Daarbij heeft niet iedereen die klaar is met zijn/haar HBO/WO studie nou een vakgebied gekozen waarmee ze snel aan het werk kunnen. Ik zal met werktuigbouw wel zo aan het werk zijn, maar diegene die uiteindelijk werk vinden voor een 'lager dan verwacht' loontje verdienen het dan alsnog niet zo snel terug. Regel het dan voor iedereen hetzelfde.
Ik was ook 17 toen ik begon, maar ik kreeg toen vanaf oktober stufi/ov.. En dat was alleen omdat kinderbijslag per kwartaal stopgezet kon worden. Was inderdaad een megadure maand, maar gelukkig gaat ov er niet uit :P

Wel echt heel krom als mbo nog een basisbeurs krijgt en hbo/wo niet. Lekker mensen stimuleren om verder te studeren ja :')
pi_148930100
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:26 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

ik ben 1.90 >:) . Morgen even kijken of het lukt dus
Hoe laat ben je morgen in Almere? :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148930356
Wat ook krom/raar is, is dat de aanvullende beurs met ~120¤ o.i.d. omhoog gaat en het bedrag hetzelfde is ongeacht of je thuis of uitwonend bent(wel schalend naar het inkomen van je ouders dan). Deze wordt dan wel omgezet naar een gift als je je studie binnen 10 jaar afrond. Dit wil zeggen dat je er als thuiswonende student die een maximale aanvullende beurs krijgt er nog ¤20 euro op vooruit gaat als het vergeleken wordt met de huidige situatie.

Wat ik me dan ook weer afvraag is of de aanvullende beurs nu dan zoveel te weinig is. Even om het te illustreren:
Een maximaal aanvullende beurs is voor thuiswonende nu ¤245,30. Dit wordt straks ¤365,- Zeg even dat een student binnen het huidige stelsel precies het geld van een basisbeurs+aanvullende beurs gebruikt/verbruikt per maand. De aanvullende student krijgt de aanvullende beurs van DUO, de basisstudent krijgt het van zijn/haar ouders. Een basisbeurs a ¤102,77 krijgen ze nu allebei. Dus in totaal een geldstroom van ¤348,07 per maand.
In het leenstelsel zullen de beide studenten ook evenveel verbruiken (¤348,07), de basisstudent zal nu dus die ¤102,77 bij moeten gaan lenen(zij het van DUO of van de ouders), terwijl de aanvullende student ¤365,- van DUO krijgt en dus per maand ¤16.93 overhoudt.

Nu trek ik zelf ook aanvullende beurs, dus ik vind het allemaal prima. Ik stort m'n hele stufi op de spaarrekening en kom makkelijk rond met m'n EW loontje, maar dat komt mede omdat ik gewoon thuis woon.
pi_148930585
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 00:04 schreef kweenie1 het volgende:
Wat ook krom/raar is, is dat de aanvullende beurs met ~120¤ o.i.d. omhoog gaat en het bedrag hetzelfde is ongeacht of je thuis of uitwonend bent(wel schalend naar het inkomen van je ouders dan). Deze wordt dan wel omgezet naar een gift als je je studie binnen 10 jaar afrond. Dit wil zeggen dat je er als thuiswonende student die een maximale aanvullende beurs krijgt er nog ¤20 euro op vooruit gaat als het vergeleken wordt met de huidige situatie.

Wat ik me dan ook weer afvraag is of de aanvullende beurs nu dan zoveel te weinig is. Even om het te illustreren:
Een maximaal aanvullende beurs is voor thuiswonende nu ¤245,30. Dit wordt straks ¤365,- Zeg even dat een student binnen het huidige stelsel precies het geld van een basisbeurs+aanvullende beurs gebruikt/verbruikt per maand. De aanvullende student krijgt de aanvullende beurs van DUO, de basisstudent krijgt het van zijn/haar ouders. Een basisbeurs a ¤102,77 krijgen ze nu allebei. Dus in totaal een geldstroom van ¤348,07 per maand.
In het leenstelsel zullen de beide studenten ook evenveel verbruiken (¤348,07), de basisstudent zal nu dus die ¤102,77 bij moeten gaan lenen(zij het van DUO of van de ouders), terwijl de aanvullende student ¤365,- van DUO krijgt en dus per maand ¤16.93 overhoudt.

Nu trek ik zelf ook aanvullende beurs, dus ik vind het allemaal prima. Ik stort m'n hele stufi op de spaarrekening en kom makkelijk rond met m'n EW loontje, maar dat komt mede omdat ik gewoon thuis woon.
Het verschil basis/aanvullende beurs snap ik sowieso niet. Ik krijg ook een aanvullende beurs (uitwonend) en het verschil met mijn thuiswonende broertje is maar 150 euro :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148930687
Over aanvullende beurzen gesproken, is er een manier om enkel het inkomen van je moeder mee te tellen zonder veel gezeur? Vader wil enkel meebetalen totdat ik 21 ben, en daarna niet meer. Zijn inkomen is ook dermate hoog dat ik 0 recht heb op een aanvullende beurs terwijl mijn moeder werkloos is.
Had wel wat via Google gevonden, maar dat proces schijnt meerdere jaren te duren, en dan hoop ik al klaar te zijn.
Nee, toch niet
pi_148930958
God heel m'n post weg geëdit :|W volgens mij pakt hij die puntjes niet...

Ik had ergens gelezen dat je wel iets kan regelen daarvoor. Het zal alleen wel niet gemakkelijk zijn, anders zou iedereen het doen natuurlijk.
Edit: https://duo.nl/particulie(...)en-met-je-ouders.asp maar dan spreek je al over een 'ernstig conflict met vader/moeder/beide', bewijsstukken verzamelen, enz...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 55% gewijzigd door kweenie1 op 22-01-2015 00:36:05 ]
pi_148931092
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 00:27 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Ik had ergens gelezen dat je wel iets kan regelen daarvoor. Het zal alleen wel niet gemakkelijk zijn, anders zou iedereen het doen natuurlijk.
Edit: https://duo.nl/particulie(...)en-met-je-ouders.asp maar dan spreek je al over een 'ernstig conflict met vader/moeder/beide', bewijsstukken verzamelen, enz...
Dat had ik ook al doorgelezen, maarja, dit is geen ernstig conflict oid. Hij vind dat ik het zelf maar moet regelen na mijn 21e omdat er dan geen alimentatieplicht meer is. Leuke is wel dat hij zelf 8 jaar voor 1 bachelor nodig had en dat compleet door m'n opa betaald werd }:|
Nee, toch niet
pi_148931265
Anders misschien even DUO bellen, want bij die link gaan ze er vanuit dat je nog niet 21(+) bent als ik het zo lees. Lenen kun je altijd :')
pi_148931316
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 00:40 schreef kweenie1 het volgende:
Anders misschien even DUO bellen, want bij die link gaan ze er vanuit dat je nog niet 21(+) bent als ik het zo lees. Lenen kun je altijd :')
Zal idd maar eens contact opnemen. Ga ook lenen vanaf mijn 21e, maar hoe minder je hoeft te lenen, hoe beter :)
Nee, toch niet
pi_148934043
Hebben jullie wel eens dat als je de ritbon invult dat je de naam van diegene niet kan lezen die de sleutels ingenomen heeft? 8)7
pi_148934087
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 07:49 schreef Drowzz het volgende:
Hebben jullie wel eens dat als je de ritbon invult dat je de naam van diegene niet kan lezen die de sleutels ingenomen heeft? 8)7
Vaak genoeg :')

Dan zet ik altijd 'receptie' of 'CP' neer. Moeten ze maar duidelijker schrijven :{w
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148934828
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 07:49 schreef Drowzz het volgende:
Hebben jullie wel eens dat als je de ritbon invult dat je de naam van diegene niet kan lezen die de sleutels ingenomen heeft? 8)7
Altijd na Almere. Ik kan er gewoon niks van maken :9
pi_148935042
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 09:13 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Altijd na Almere. Ik kan er gewoon niks van maken :9
Behalve die chick vrouw, die is wel duidelijk te lezen. Ik heb zelfs op één van de formulieren haar achternaam staan >:)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 22 januari 2015 @ 10:06:22 #167
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_148935736
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:38 schreef CruisinDen het volgende:
Volgend semester een beetje ongelukkig rooster gekregen waardoor ik niet meer 1 werkdag vrij ben. :( Wel eens per week vanaf 12 en een keer tot 3u. Is dat iets om ff over te mailen naar EW?
Ik heb ook een klote rooster de komende 7 weken, heb even een mailtje eruit gedaan dat ze me even op inactief mogen zetten, scheelt ze ook weer in de planning!
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_148936070
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 09:27 schreef trolley het volgende:

[..]

Behalve die chick vrouw, die is wel duidelijk te lezen. Ik heb zelfs op één van de formulieren haar achternaam staan >:)
Ik had een keer een klant die me toevoegde op facebook _O-

Nooo thanks.
pi_148936180
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:24 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ik had een keer een klant die me toevoegde op facebook _O-

Nooo thanks.
:D
Nee.
pi_148936219
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 07:49 schreef Drowzz het volgende:
Hebben jullie wel eens dat als je de ritbon invult dat je de naam van diegene niet kan lezen die de sleutels ingenomen heeft? 8)7
Ik zet er eigenlijk altijd n.v.t. neer, wat het is inderdaad 9 vd 10 keer niet te lezen. Nog nooit wat van gehoord. Als ze het ooit zóuden willen weten, bellen ze me wel en geef ik alsnog de naam door.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148936470
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:24 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ik had een keer een klant die me toevoegde op facebook _O-

Nooo thanks.
wat 10.gif 10.gif 10.gif
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148938385
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:24 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ik had een keer een klant die me toevoegde op facebook _O-

Nooo thanks.
Uh wat
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148938762
Ja "uh wat" was ook een beetje mijn reactie :P
pi_148941278
IC naar Leeuwarden opgeheven. Prima hoor, dat halfuurtje extra, maar doe dat eens in de zomer ipv altijd in de winter.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148941505
Het is op dit moment een grote chaos op het spoor volgens mij :P
pi_148942473
Blij dat ik niet meer met de trein hoef :P

Zat me nu al voor de zoveelste keer naar de cruisecontrol te zoeken in een Renault :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148942665
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:03 schreef yosander het volgende:
Blij dat ik niet meer met de trein hoef :P

Zat me nu al voor de zoveelste keer naar de cruisecontrol te zoeken in een Renault :')
Zo herkenbaar dit _O- Die klote dingen zitten ineens overal in die wagens. Middenconsole, op het stuur, rechtsonder waar bij een Opel de verlichting zit... En staat standaard 'uit' wat ik ook niet snap.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148942756
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:24 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ik had een keer een klant die me toevoegde op facebook _O-

Nooo thanks.
Kreeg een keer een notificatie dat een klant mijn profiel had bekeken op LinkedIn, kan alleen maar voordelen hebben dacht ik maar :P
pi_148943124
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Kreeg een keer een notificatie dat een klant mijn profiel had bekeken op LinkedIn, kan alleen maar voordelen hebben dacht ik maar :P
Heb een keer iemand z'n kaartje gekregen met het verzoek dat als ik interesse had in een job met programmeren na m'n studie contact op kon nemen. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148943125
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Kreeg een keer een notificatie dat een klant mijn profiel had bekeken op LinkedIn, kan alleen maar voordelen hebben dacht ik maar :P
Hoe krijgen jullie dit nou weer voor elkaar? Als ik me voorstel zeg ik alleen m'n voornaam.. En kan me niet voorstellen dat de klant het zal onthouden als je je naam + achternaam zegt. Maar hij zal er wel specifiek naar gevraagd hebben dan, apart!
أنا مغربي
pi_148943154
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:21 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Hoe krijgen jullie dit nou weer voor elkaar? Als ik me voorstel zeg ik alleen m'n voornaam.. En kan me niet voorstellen dat de klant het zal onthouden als je je naam + achternaam zegt. Maar hij zal er wel specifiek naar gevraagd hebben dan, apart!
Waarschijnlijk op het transportformulier gekeken waar hij uiteraard een kopie van ontving :7
pi_148943193
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:03 schreef yosander het volgende:
Blij dat ik niet meer met de trein hoef :P

Zat me nu al voor de zoveelste keer naar de cruisecontrol te zoeken in een Renault :')
Ik kan het altijd wel vinden, maar soms zit ik me eerst een paar minuten af te vragen waarom het niet werkt. Heb je dat verdomde knopje in het midden die je op cruise control moet zetten :')
pi_148943844
stel je rijdt een hele korte stuk flink te hard op de a2 (140 waar 100 is toegestaan). Vervolgens kom je erachter en rem je naar 70 om vervolgens een lange stuk met die snelheid door te rijden.
Heb je dan alsnog een boete binnen?
Dit was overigens 's nachts gebeurd.
pi_148943934
Het gaat echt om het gemiddelde, dus als je in jouw voorbeeld lang genoeg hebt om nog 70 te rijden dan komt het goed.

Oh ja, denk niet slim te zijn en even bij een pomp stil te gaan staan, want voor zover ik weet stopt de trajectmeting bij pompstations ook :P

Wat ik zeg is niet waar, er zijn drie deelsecties;
http://www.anwb.nl/verkee(...)i/trajectcontrole-a2
pi_148944022
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:42 schreef Officier het volgende:
stel je rijdt een hele korte stuk flink te hard op de a2 (140 waar 100 is toegestaan). Vervolgens kom je erachter en rem je naar 70 om vervolgens een lange stuk met die snelheid door te rijden.
Heb je dan alsnog een boete binnen?
Dit was overigens 's nachts gebeurd.
Trajectcontrole? Weet niet of die dingen 's nachts ook aanstaan. En volgens mij is A2 alleen 100 tussen 6 - 19 toch?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148944056
Nee er is een stuk 24 uur per dag 100, en een stuk 100 overdag / 130 's nachts

Trajectcontrole staat uiteraard gewoon 24/7 aan :')

pi_148944619
Was het trouwens iemand van hier die gezellig een kopje koffie met ons kwam drinken na het afleveren van een bus in Breda?
pi_148945101
Ik ga nog steeds mee naar de kartmeeting, maar waarschijnlijk mag ik zelf niet karten van de arts. :') Ik vraag het volgende week nog even na bij de fysiotherapeut, maar voorlopig wordt het me "met klem afgeraden". Dus dan ga ik cola drinken en jullie uitlachen. :7
Your opinion of me is none of my business.
pi_148946105
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:23 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik kan het altijd wel vinden, maar soms zit ik me eerst een paar minuten af te vragen waarom het niet werkt. Heb je dat verdomde knopje in het midden die je op cruise control moet zetten :')
Ja daar zat ik me dus weer de pleuris naar te zoeken :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148947041
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:21 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga nog steeds mee naar de kartmeeting, maar waarschijnlijk mag ik zelf niet karten van de arts. :') Ik vraag het volgende week nog even na bij de fysiotherapeut, maar voorlopig wordt het me "met klem afgeraden". Dus dan ga ik cola drinken en jullie uitlachen. :7
Daar gaat mijn kans op de een-na-laatste plaats. ;(
Nee.
pi_148947437
Weet iemand of ik die wachtmuziek van Easyway op CD kan krijgen?
pi_148947460
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:57 schreef yosander het volgende:

[..]

Hoe laat ben je morgen in Almere? :P
ik was er vandaag rond een uurtje of 12
pi_148947479
quote:
18s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:16 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Daar gaat mijn kans op de een-na-laatste plaats. ;(
o|O
Your opinion of me is none of my business.
pi_148947616
En omg liefste buschauffeur ooooooit! :D Ik was me aan het haasten naar de bushalte, komt halverwege die bus me voorbij gesjeesd. Dus ik gooi mijn handen al gefrustreerd in een "gatverdamme uur wachten" beweging de lucht in, stopt die buschauffeur opeens direct, daar, langs de weg, voor mij! :D O+ Awesome buschauffeur van lijn 73 is AWESOME. :* *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_148947754
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:26 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

ik was er vandaag rond een uurtje of 12
Ik was er om kwart voor 1. Was lekker druk, stond buiten zelfs nagenoeg vol :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148947892
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:26 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Weet iemand of ik die wachtmuziek van Easyway op CD kan krijgen?
_O-
pi_148947914
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:34 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik was er om kwart voor 1. Was lekker druk, stond buiten zelfs nagenoeg vol :P
ja klopt, er was nog een plaats binnen voor mij. Zelfs die gang stond helemaal vol met auto's. zijn ze flink mee bezig geweest.
pi_148948369
Jo EW hikers!

Heb hier nog een stapel van +-50 ongebruikte transportformulieren liggen. Allerlei maatschappijen, sommige meerdere exemplaren.

Kan ik daar iemand blij mee maken?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_148948429
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:26 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Weet iemand of ik die wachtmuziek van Easyway op CD kan krijgen?
Ik moest hardop lachen. :')
Nee.
pi_148950109
Morgen in een VW golf tdi van Drachten naar Alkmaar. Voor 10e pu, dus dikke prima. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_148950254
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:51 schreef Hojdhopper het volgende:
Jo EW hikers!

Heb hier nog een stapel van +-50 ongebruikte transportformulieren liggen. Allerlei maatschappijen, sommige meerdere exemplaren.

Kan ik daar iemand blij mee maken?
Ik heb wel interesse!
pi_148950283
Ik werk sinds kort als hiker voor Easyway (omgeving Utrecht).
Ik heb dit topic al een tijdje gevolgd en heb nu speciaal een account aangemaakt om zelf ook te kunnen reageren :D
pi_148950351
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:52 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Ik werk sinds kort als hiker voor Easyway (omgeving Utrecht).
Ik heb dit topic al een tijdje gevolgd en heb nu speciaal een account aangemaakt om zelf ook te kunnen reageren :D
Ga mee! *O*

Tot nu toe is dit de lijst, wil je mee, kopieer onderstaande lijst en voeg je eigen naar toe. Sarasi zal voor die tijd reserveren.

13 februari kartmeeting Kartfabrique Utrecht:

-Sarasi (toeschouwer)
-Amoeba
-Sjouveur
-Schaapje96
-Drsnuggle
-Irritatie100
-Loxodonta
-Solidberg
-Wave103
-underground100
-trolley
-stripe
-Marco (o.v.b.)
-Vogeltje
-Bokkepoot
-Drilboor
-Dimitri_
-Schaafkaas
-BlackLining (ovb)
-Fiorano (ovb)
Your opinion of me is none of my business.
pi_148950421
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:51 schreef Hojdhopper het volgende:
Jo EW hikers!

Heb hier nog een stapel van +-50 ongebruikte transportformulieren liggen. Allerlei maatschappijen, sommige meerdere exemplaren.

Kan ik daar iemand blij mee maken?
Waar op te halen :P?

Oh zag dat VliegTafelVrouw me voor was :+
pi_148950474
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:51 schreef VliegTafelVrouw het volgende:

[..]

Ik heb wel interesse!
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:57 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Waar op te halen :P?

Oh zag dat VliegTafelVrouw me voor was :+
Maakt me niet uit wie ze krijgt. Je kan ze ophalen in Utrecht. :P Verzenden kan, maar heb het echt superdruk, dus ophalen heeft de voorkeur. Komen jullie niet toevallig langs Utrecht deze week?

Moet vóór 30 januari. Daarna ben ik pleite.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_148950663
Dan lijkt het me handiger als VliegTafelVrouw even langs wipt :P Kans dat ik een ritje die kant op krijg, maar dan moet het ook maar net allemaal uitkomen.
pi_148950867
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:06 schreef kweenie1 het volgende:
Dan lijkt het me handiger als VliegTafelVrouw even langs wipt :P Kans dat ik een ritje die kant op krijg, maar dan moet het ook maar net allemaal uitkomen.
Hmja, gezien ik ook vanuit Utrecht werd ingezet zijn ook de meeste formulieren van maatschappijen/bedrijven hier uit de buurt (Nieuwegein, Houten, etc.). Misschien dus wel handiger ja.

VliegTafelVrouw, wat denk je ervan?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 22 januari 2015 @ 18:37:04 #208
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148951524
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 09:27 schreef trolley het volgende:

[..]

Behalve die chick vrouw, die is wel duidelijk te lezen. Ik heb zelfs op één van de formulieren haar achternaam staan >:)
P vd L?
#26 || Luciano da Silva
pi_148952231
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:37 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

P vd L?
Die ja :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148953073
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:22 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Waarschijnlijk op het transportformulier gekeken waar hij uiteraard een kopie van ontving :7
:@ :@ :@

Me at this moment: 8)7
أنا مغربي
pi_148953668
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:14 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hmja, gezien ik ook vanuit Utrecht werd ingezet zijn ook de meeste formulieren van maatschappijen/bedrijven hier uit de buurt (Nieuwegein, Houten, etc.). Misschien dus wel handiger ja.

VliegTafelVrouw, wat denk je ervan?
Helemaal vergeten dat ik morgen vertrek naar Zwitserland :') Ik sla ze over dus...
pi_148953873
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:40 schreef VliegTafelVrouw het volgende:

[..]

Helemaal vergeten dat ik morgen vertrek naar Zwitserland :') Ik sla ze over dus...
Bummer... Nou ja volgende keer beter.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 22 januari 2015 @ 20:24:44 #213
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148955428
quote:
17s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:57 schreef trolley het volgende:

[..]

Die ja :7
Zit die er nog steeds ja?

Die vond ik overigens nooit bijster aantrekkelijk :{w
pi_148957370
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:24 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Zit die er nog steeds ja?

Die vond ik overigens nooit bijster aantrekkelijk :{w
Kennelijk :')

Mwah, 6/10 haalt ze met gemak. Dus voor FOK! begrippen een 'zou raken' :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148959554
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:24 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Het wordt 2-0 zondag.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148960539
morgen een rare projectachtig iets, mag rond 1600 ergens verzamelen, auto ophalen en 15 km verder droppen en dan om 2230 weer ophalen.

Iemand ervaring hiermee? blijken om die grote bussen te gaan of iets?
Zie!
  donderdag 22 januari 2015 @ 22:28:07 #217
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148961065
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het wordt 2-0 zondag.
Het over NAC - Willem II hebben terwijl De Klassieker op het programma staat :')
pi_148961754
quote:
5s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:17 schreef johnson555 het volgende:
morgen een rare projectachtig iets, mag rond 1600 ergens verzamelen, auto ophalen en 15 km verder droppen en dan om 2230 weer ophalen.

Iemand ervaring hiermee? blijken om die grote bussen te gaan of iets?
Had iemand dat deze week ook niet? Dat die busjes naar de garage moeten, omdat dat niet overdag kan(?)

Ik heb morgen een project met 4 andere chauffeurs waar we met 5 busjes moeten gaan pendelen tussen een kantoor en feestlocatie. Ik ben benieuwd, ook hoe ik zaterdag bij mijn andere baan ga verschijnen aangezien ik waarschijnlijk maar een paar uurtjes slaap kan pakken.
pi_148962100
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:40 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Had iemand dat deze week ook niet? Dat die busjes naar de garage moeten, omdat dat niet overdag kan(?)

Ik heb morgen een project met 4 andere chauffeurs waar we met 5 busjes moeten gaan pendelen tussen een kantoor en feestlocatie. Ik ben benieuwd, ook hoe ik zaterdag bij mijn andere baan ga verschijnen aangezien ik waarschijnlijk maar een paar uurtjes slaap kan pakken.
Klinkt wel leuk tho. Ik moet morgen naar Alkmaar, dus een saai end over de afsluitdijk met de auto en dan eindeloos met het OV. :') Gelukkig heb ik nog één tentamen volgende week, dus ik kan de studietijd wel gebruiken.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148962436
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Klinkt wel leuk tho. Ik moet morgen naar Alkmaar, dus een saai end over de afsluitdijk met de auto en dan eindeloos met het OV. :') Gelukkig heb ik nog één tentamen volgende week, dus ik kan de studietijd wel gebruiken.
'Saai end over de afsluitdijk'? :o

Afsluitdijk is hét stuk snelweg bij uitstek om het gaspedaal eens flink in te trappen *)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 22 januari 2015 @ 22:59:41 #221
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_148962773
'Je dient in volledig pak te verschijnen' :') :')
Halleluja!
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_148963365
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Het over NAC - Willem II hebben terwijl De Klassieker op het programma staat :')
Ik wist dat er zoiets ging komen. :') Feyenoord thuis is kat in 't bakkie he.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148963884
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:40 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Had iemand dat deze week ook niet? Dat die busjes naar de garage moeten, omdat dat niet overdag kan(?)

Ik heb morgen een project met 4 andere chauffeurs waar we met 5 busjes moeten gaan pendelen tussen een kantoor en feestlocatie. Ik ben benieuwd, ook hoe ik zaterdag bij mijn andere baan ga verschijnen aangezien ik waarschijnlijk maar een paar uurtjes slaap kan pakken.
ja die zoek ik dus ook, volgens mij krijgen die busjes inderdaad onderhoud ofso, waarbij ze dezelfde dag terug moeten omdat ze zaterdag weer ingezet moeten worden.
Zie!
pi_148963888
quote:
11s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef trolley het volgende:

[..]

'Saai end over de afsluitdijk'? :o

Afsluitdijk is hét stuk snelweg bij uitstek om het gaspedaal eens flink in te trappen *)
Die BMW van vandaag had ik wel over de afsluitdijk willen jagen ja. :9 Met een golf vind ik het niet zo'n succes.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148964008
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Die BMW van vandaag had ik wel over de afsluitdijk willen jagen ja. :9 Met een golf vind ik het niet zo'n succes.
Aldus Mevrouw-ik-rijd-nooit-te-hard :')

Ook een Golf haalt de 180 wel.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148964078
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Aldus Mevrouw-ik-rijd-nooit-te-hard :')

Ook een Golf haalt de 180 wel.
Waarom zou ik 180 willen rijden? Een golf wordt volgens mij alleen maar enger dan omdat hij bijna uit elkaar trilt. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_148964109
quote:
11s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef trolley het volgende:

[..]

'Saai end over de afsluitdijk'? :o

Afsluitdijk is hét stuk snelweg bij uitstek om het gaspedaal eens flink in te trappen *)
Dit! Altijd even halverwege bij die parkeerplaats stoppen om uit te waaien. :D
pi_148964136
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Waarom zou ik 180 willen rijden? Een golf wordt volgens mij alleen maar enger dan omdat hij bijna uit elkaar trilt. :')
Als je in een Golf met 180 al bang bent is er iets mis met je.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148964232
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:30 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dit! Altijd even halverwege bij die parkeerplaats stoppen om uit te waaien. :D
En dat inderdaad! :s)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148964235
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Als je in een Golf met 180 al bang bent is er iets mis met je.
Ik heb nog nooit 180 gereden in een golf dus ik zou het niet weten. :') Weleens 130 gedaan in een Up! terwijl het stormde, dat was echt eng. :@
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 22 januari 2015 @ 23:46:31 #231
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148964787
130 in een Up!

pi_148964936
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:46 schreef Irritatie100 het volgende:
130 in een Up!

[ afbeelding ]
Tijdens storm ja. Geen vrachtwagens meer in durven halen die dag. :X
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 22 januari 2015 @ 23:51:27 #233
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148965026
Nou ja, ik kwam er laatst achter dat bij 230 m'n ruitenwissers niet meer wissen. Ook geen pretje
pi_148965727
In Duitsland ga je met je rijinstructeur 200km/h over de Autobahn, moeten ze in NL ook doen ^O^
Was ook met een Renault Koleos, voel je meteen hoe erg een auto rechtuit wil als er een bocht aankomt.
Nee, toch niet
pi_148968345
quote:
14s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:24 schreef johnson555 het volgende:

[..]

ja die zoek ik dus ook, volgens mij krijgen die busjes inderdaad onderhoud ofso, waarbij ze dezelfde dag terug moeten omdat ze zaterdag weer ingezet moeten worden.
Hai :7

Had dat gister man. Als je naar Haarlem moet moet je samen met een aantal collega's een Sprinter brengen (echt 5 min rijden) naar de dealer. Vervolgens mag je 7 uur gaan wachten :Y en de auto weer terugbrengen van waar je hem had opgehaald. In die 7 uur kun je trouwens doen wat je wilt, ook naar huis ofzo bijv
أنا مغربي
pi_148970545
Ik heb laatst in december toen het op een maandagavond ook heel erg stormde met m'n vriendin in m'n 107 van Zwolle naar Grunn gereden, ook met gemiddelde snelheid boven de 130. Ze werd een beetje bang toen ik een vrachtwagen inhaalde en we niet meer uit de wind reden zodat we in een keer een stuk opschoven op de snelweg :P
pi_148971767
Spoedje Haarlem-Vianen met een BMW 3-serie. Primaaa! :Y
pi_148972453
Halfuur in de kou staan wachten omdat de bus naar Drachten blijkbaar niet reed vanwege een ongeluk ergens. ;( Aflevertijdsvak moet ik nog steeds wel kunnen halen gelukkig.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 11:28:28 #239
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148973249
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 23 januari 2015 @ 12:57:17 #240
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148975521
Dat tentamen was echt vies te lang. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148975559
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:57 schreef Amoeba het volgende:
Dat tentamen was echt vies te lang. :')
Ontopic!
Nee.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 13:07:38 #242
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148975762
quote:
8s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:58 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ontopic!
Tentamens zijn een integraal onderdeel van onze werkbesprekingen okay
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 16:03:37 #243
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_148981416
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:18 schreef Schaapje96 het volgende:
Spoedje Haarlem-Vianen met een BMW 3-serie. Primaaa! :Y
Dan heb jij mijn auto gehad, reed hij lekker?

Ik kreeg dus de opdracht om hem in Vianen te halen, bleek hij dus in Haarlem te staan :')
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_148983547
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:03 schreef GrumpyCat het volgende:

[..]

Dan heb jij mijn auto gehad, reed hij lekker?

Ik kreeg dus de opdracht om hem in Vianen te halen, bleek hij dus in Haarlem te staan :')
De receptioniste had in ieder geval heel veel medelijden met je & EW was dik in de stress toen ze belden :P

Was wel een prima auto ja :D
  vrijdag 23 januari 2015 @ 17:14:02 #245
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_148983928
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:02 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

De receptioniste had in ieder geval heel veel medelijden met je & EW was dik in de stress toen ze belden :P

Was wel een prima auto ja :D
Ja ach dat arme mens, bracht me wel een lekker bakkie cappuccino. :9~
Gelukkig nog wel een ritje Bodegraven-Amsterdam *O*
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_148984053
Wat is het een ramp om van Alkmaar naar Groningen te reizen zeg. Gelukkig ben ik bijna thuis. :)
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 17:58:13 #247
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148985415
Tijd voor een spoorlijn over de Afsluitdijk.
#26 || Luciano da Silva
pi_148985429
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 02:29 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Hai :7

Had dat gister man. Als je naar Haarlem moet moet je samen met een aantal collega's een Sprinter brengen (echt 5 min rijden) naar de dealer. Vervolgens mag je 7 uur gaan wachten :Y en de auto weer terugbrengen van waar je hem had opgehaald. In die 7 uur kun je trouwens doen wat je wilt, ook naar huis ofzo bijv
nee dit was ergens anders en inderdaad ben gewoon naar huis gegaan, mag zo weer terug
Zie!
pi_148985603
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:58 schreef joppie_saus het volgende:
Tijd voor een spoorlijn over de Afsluitdijk.
Absoluut ja. 9292 wilde me al met de bus over de afsluitdijk sturen. Ammenooitnie. :') De volgende optie was een constructie die ongeveer vijftien keer overstappen inhield en toen gaf ik het op en heb ik op goed geluk de IC naar Utrecht genomen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148986213
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Absoluut ja. 9292 wilde me al met de bus over de afsluitdijk sturen. Ammenooitnie. :') De volgende optie was een constructie die ongeveer vijftien keer overstappen inhield en toen gaf ik het op en heb ik op goed geluk de IC naar Utrecht genomen.
:')

Je had in Alkmaar de 350 Qliner kunnen pakken naar Leeuwarden en vanaf daar de trein naar Groningen :P Ze sturen je niet met een stadsbus de afsluitdijk over hoor, gewoon een Qliner :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148986389
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:27 schreef trolley het volgende:

[..]

:')

Je had in Alkmaar de 350 Qliner kunnen pakken naar Leeuwarden en vanaf daar de trein naar Groningen :P Ze sturen je niet met een stadsbus de afsluitdijk over hoor, gewoon een Qliner :+
Daar had ik dus echt geen zin in. Ik kan ook niet studeren in de bus, dus ik dacht fuck it. :+
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 19:45:55 #252
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148988410
Q-liners _O_

Keer zo'n apparaat gepakt van Lelystad naar Heerenveen. Ging heerlijk hoor.
En de enige optie want de Hanzelijn was er nog niet :+
pi_148988577
Prima bussen zijn dat inderdaad! De nieuwste modellen hebben zelfs USB oplaaddingen ^O^
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 23:45:11 #254
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_148997399
Die zijn van MI6 toch, die Q-Liners?
  zaterdag 24 januari 2015 @ 01:22:25 #255
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149000263
Zo dat was in 9 uur weer terug rijden vanuit Oostenrijk. Wat een lekker weekje zeg.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149000351
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Absoluut ja. 9292 wilde me al met de bus over de afsluitdijk sturen. Ammenooitnie. :') De volgende optie was een constructie die ongeveer vijftien keer overstappen inhield en toen gaf ik het op en heb ik op goed geluk de IC naar Utrecht genomen.
Ammenooitnie. :') Want dat is niet veilig?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149002605
Fack, om 04:00 thuis van een project van EW, en nu weer op voor mijn andere bijbaan, pakketjes bezorgen... Met dit weer... :'(
pi_149003255
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 01:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ammenooitnie. :') Want dat is niet veilig?
Het is saai en vervelend.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149003270
Ik zou denk ik ook met de trein zijn teruggegaan. Heb wel eens een ritje Groningen - Alkmaar gehad, toen volgens mij ook de trein terug genomen.
pi_149006548
quote:
18s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou ja, ik kwam er laatst achter dat bij 230 m'n ruitenwissers niet meer wissen. Ook geen pretje
rain-x op je raam smeren. Geweldig spul
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zaterdag 24 januari 2015 @ 13:56:24 #261
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149008481
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 12:41 schreef Marco001 het volgende:

[..]

rain-x op je raam smeren. Geweldig spul
Het probleem was meer dat ze door de tegenwind niet meer omhoog kwamen :') Maar goed, het regende nauwelijks en die paar druppels die er waren waaiden zo over de voorruit in dus in principe had ik ze niet eens nodig.
pi_149018795
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Het probleem was meer dat ze door de tegenwind niet meer omhoog kwamen :') Maar goed, het regende nauwelijks en die paar druppels die er waren waaiden zo over de voorruit in dus in principe had ik ze niet eens nodig.
daarom rainx. Dan had diezelfde wind ervoor gezorgd dat de druppels automatisch direct weer van het raam afwaaiden.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zondag 25 januari 2015 @ 12:12:30 #263
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149035427
Ik smeer rain-x niet meer op de voorruit. Bij lage snelheden waaien de druppels niet weg en heb je alsnog je ruitenwissers nodig. Nou, dan krijg je toch een bende op je voorruit... Nu alleen nog op de zij-ruiten en achteruit want geen wisser daar.
#26 || Luciano da Silva
pi_149044071
Eerste loonspecificatie binnen van 't nieuwe jaar en ben er maar liefst 3% op vooruit gegaan t.o.v. de oude cao :7
En dan heb ik nog niet eens meegenomen dat je over de reserveringen belasting moet betalen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149047746
Ik ga er ook op vooruit tot nu toe. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149047811
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 18:13 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga er ook op vooruit tot nu toe. :)
Ik ook. Met sommige ritten nog best veel ook.
pi_149063116
Hopen op een spoedje morgen.. Een lange autorit zou goed aankomen O+
أنا مغربي
pi_149067883
Misschien erg offtopic, maar met de aankomende tentamens en het druilerige weer ben ik toch erg benieuwd naar jullie vakantieplannen! :)

Ik ben helemaal klaar met dit weer en wil op zoek gaan naar de zon in Ibiza, of als er een mooie aanbieding is, misschien wel Miami. :D
Maar gisteren kwam er een reclame langs van Sziget, waar ik 2,5 jaar geleden een keer ben geweest, en het begint wel te kriebelen, want Sziget O+ !
Om een indrukje te geven:

Sziget:
  maandag 26 januari 2015 @ 11:27:10 #269
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149068157
Vrijdag net terug gekomen uit de sneeuw :). Verder eigenlijk wel het idee om eind dit jaar samen te gaan wonen met m'n vrienden, en het huis dus uit te gaan. Daar zal wel aardig wat geld in gaan zitten ben ik bang voor. Overigens gaan haar ouders richting Portugal en hebben ze een megahuis gehuurd in de buurt van Lissabon. Zit er dus over te denken om 2/3 dagen Porto te doen en dan een interne vluchtje te pakken richting Lissabon. Met Ryanair kost dat allemaal geen flikker :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149069286
quote:
15s.gif Op zondag 25 januari 2015 12:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ik smeer rain-x niet meer op de voorruit. Bij lage snelheden waaien de druppels niet weg en heb je alsnog je ruitenwissers nodig. Nou, dan krijg je toch een bende op je voorruit... Nu alleen nog op de zij-ruiten en achteruit want geen wisser daar.
dat hoor ik wel vaker ja. Ik heb het echter altijd op de seat gehad en nooit ergens last van.

Vakantieplannen; in mei wellicht midweekje mountainbiken in Ardenne . In de zomer denk ik naar Tsjechië en misschien een weekendje Polen
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149069907
Ik deed gistermiddag mee aan een kroegentocht in Breda.. Sta in een kroeg, komt er een chick op me af. "Ken ik jou niet ergens van?" Ze kwam me ook wel bekend voor, dus samen even staan zoeken waar we elkaar van kennen.

Blijkt het een van de plansters van EW te zijn. :D
We hebben 2 jaar geleden op een EWborrel ooit een hele tijd staan ouwehoeren.
Nee.
pi_149069970
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:34 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik deed gistermiddag mee aan een kroegentocht in Breda.. Sta in een kroeg, komt er een chick op me af. "Ken ik jou niet ergens van?" Ze kwam me ook wel bekend voor, dus samen even staan zoeken waar we elkaar van kennen.

Blijkt het een van de plansters van EW te zijn. :D
We hebben 2 jaar geleden op een EWborrel ooit een hele tijd staan ouwehoeren.
Haha zo makkelijk voor die plansters in Breda, hoeveel chauffeurs zitten daar wel niet?

En die kroegentocht, was dat een "klunentocht" oid? Afgelopen week een paar chauffeurs gesproken die ook zoiets gingen doen.
pi_149071600
Vakantieplannen... Ik wil heel veel. :P Als ik op tijd m'n motorrijbewijs haal, wil ik eigenlijk wel een poosje met de motor weg. Mijn vriendin zit de hele zomer bij haar vriend in Zwitserland op een horse farm, daar wil ik eigenlijk ook even op bezoek, en als ik het geld heb, wil ik een srprs.me adventure vakantie doen. Dus eh, ik moet de staatsloterij eerst even winnen. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_149072593
Even over die kart-meet. Ik had ergens een plek gereserveerd in een auto maar ik kom waarschijnlijk zelf met de auto, ben alleen helemaal vergeten met wie ik mee zou rijden. :')
pi_149072617
Ik kar underground, yosander en schaafkaas, geloof ik. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_149073490
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:11 schreef stripe het volgende:
Even over die kart-meet. Ik had ergens een plek gereserveerd in een auto maar ik kom waarschijnlijk zelf met de auto, ben alleen helemaal vergeten met wie ik mee zou rijden. :')
vanaf Groningen toch? Je naam komt me bekend voor, volgens mij had je een plekje in mijn auto gereserveerd. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149073974
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:42 schreef Marco001 het volgende:

[..]

vanaf Groningen toch? Je naam komt me bekend voor, volgens mij had je een plekje in mijn auto gereserveerd. ;)
Ja klopt! ik zie dus net dat ik dan helemaal niet in Groningen ben.. :') Maar in ieder geval bedankt voor de plek.
pi_149076612
Vakantie? Wat heb ik daar een zin in zeg :Y

Eind augustus / begin september 10 dagen naar de USA. Heen vliegen naar Boston, daar een auto gehuurd en dan via New York en Philadelphia naar Washington DC en vanaf daar vliegen we weer terug.
En misschien nog een weekje met vrienden ergens heen.

Maar eerst maar eens die klote tentamens erdoor rammen en daarna lekker werken ^O^
pi_149077619
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:28 schreef ManScat het volgende:
Vakantie? Wat heb ik daar een zin in zeg :Y

Eind augustus / begin september 10 dagen naar de USA. Heen vliegen naar Boston, daar een auto gehuurd en dan via New York en Philadelphia naar Washington DC en vanaf daar vliegen we weer terug.
En misschien nog een weekje met vrienden ergens heen.

Maar eerst maar eens die klote tentamens erdoor rammen en daarna lekker werken ^O^
Cool _O_ Ben net terug vanuit de VS, steden zijn allemaal het bezoeken waard ^O^ 10 dagen voor alles moet je wel flink de vaart er in houden
pi_149078268
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Cool _O_ Ben net terug vanuit de VS, steden zijn allemaal het bezoeken waard ^O^ 10 dagen voor alles moet je wel flink de vaart er in houden
Nice. Ook in die steden geweest? Zo ja, nog tips voor dingen die ik moet zien?
  maandag 26 januari 2015 @ 17:43:53 #281
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_149079169
Ik zou dus vandaag naar New York vliegen, maar mijn vlucht is helaas geannuleerd vanwege de blizzard. Ze verwachten 60-90cm sneeuw de komende 48 uur en dat betekent dat ik waarschijnlijk pas woensdag kan vliegen :(
pi_149080419
PC's. Ik heb een vraagje. Wanneer sturen jullie uiterlijk die bonnen op deze maand?
pi_149084346
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 18:29 schreef Officier het volgende:
PC's. Ik heb een vraagje. Wanneer sturen jullie uiterlijk die bonnen op deze maand?
Elke keer een paar dagen later dan de laatste dag van de maand... ^^
pi_149084372
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 17:43 schreef Sjouveur het volgende:
Ik zou dus vandaag naar New York vliegen, maar mijn vlucht is helaas geannuleerd vanwege de blizzard. Ze verwachten 60-90cm sneeuw de komende 48 uur en dat betekent dat ik waarschijnlijk pas woensdag kan vliegen :(
Oeh dat is zuur, maar jij zit toch nog in Amerika of ga je weer die kant op?
pi_149085213
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 17:11 schreef ManScat het volgende:

[..]

Nice. Ook in die steden geweest? Zo ja, nog tips voor dingen die ik moet zien?
Ja. Vrij veel tips :P Als je me even een DM stuurt kan ik je wat dingen doorsturen later vandaag / morgen.
  maandag 26 januari 2015 @ 21:30:32 #286
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_149087323
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:22 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Oeh dat is zuur, maar jij zit toch nog in Amerika of ga je weer die kant op?
Ik zit nog in Amerika, ik wilde 3 dagen in New York verblijven op mijn weg terug naar NL. Dat worden er nu 1 of 2, afhankelijk van het weer.
pi_149088349
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:21 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Elke keer een paar dagen later dan de laatste dag van de maand... ^^
Aah oke thanks man!
Wat ik ook nergens kan vinden is wanneer er wordt uitbetaald.
Dit was toch niet meer wekelijks?
pi_149088564
Voor de mensen die denken: "Waar blijft mijn loon?"
Er is wat gedoe bij AR:
"Door een noodzakelijke maar ingrijpende systeemconfiguratie zijn er helaas een aantal problemen ontstaan in de verloning. Dit heeft tot gevolg dat er bij sommige chauffeurs een foutief salaris is uitbetaald in week 1 en 2 en dat de uitbetaling van week 3 mogelijk vertraging oploopt. Wij werken met man en macht om een juiste salarisuitbetaling vrijdag 23 januari zeker te stellen en zullen ook zo snel mogelijk een correctie maken op eventuele eerdere onjuiste salarisuitbetalingen van week 1 en 2. Onze excuses voor het ongemak."

Dat zou nu dan wel gefixed moeten zijn. Ik mis ook m'n loon uit week 3..
pi_149088900
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:50 schreef Officier het volgende:

[..]

Aah oke thanks man!
Wat ik ook nergens kan vinden is wanneer er wordt uitbetaald.
Dit was toch niet meer wekelijks?
Bij EW is het volgens mij nooit wekelijks geweest, maar uitbetaling is zo rond de 16e of 17e van de maand.
Oh en je dient dus de ritbonnen de 15e en de laatste dag van de maand naar EW te sturen. :)
pi_149089026
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:00 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Bij EW is het volgens mij nooit wekelijks geweest, maar uitbetaling is zo rond de 16e of 17e van de maand.
Oh en je dient dus de ritbonnen de 15e en de laatste dag van de maand naar EW te sturen. :)
Aah ok helder thanks!
Heb namelijk al twee ritten als PC.
Zoals ik het nu begrijp voor de 30ste opsturen naar EW en dan 16/17de uitbetaald krijgen.

Moet ook nog loonheffing invullen etc.
Zou nog gebeld worden voor VOG daad ook nog niets over gehoord. Had die formulieren niet meegekregen-.-
pi_149089575
Ik stuur die formulieren en dergelijke meestal gelijk dezelfde avond nog op, en anders de volgende dag. Ten eerste zien ze dat op kantoor het liefst, zodat ze niet van alle 1500 chauffeurs aan het einde van de maand alles in een keer moeten administreren, en ten tweede weet ik dan ook nog hoelaat ik waar was etc.

En elke keer direct opsturen scheelt jezelf ook een avond aan het einde van de maand administratie doorvoeren.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149090073
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:55 schreef OMGitsSander het volgende:
Voor de mensen die denken: "Waar blijft mijn loon?"
Er is wat gedoe bij AR:
"Door een noodzakelijke maar ingrijpende systeemconfiguratie zijn er helaas een aantal problemen ontstaan in de verloning. Dit heeft tot gevolg dat er bij sommige chauffeurs een foutief salaris is uitbetaald in week 1 en 2 en dat de uitbetaling van week 3 mogelijk vertraging oploopt. Wij werken met man en macht om een juiste salarisuitbetaling vrijdag 23 januari zeker te stellen en zullen ook zo snel mogelijk een correctie maken op eventuele eerdere onjuiste salarisuitbetalingen van week 1 en 2. Onze excuses voor het ongemak."

Dat zou nu dan wel gefixed moeten zijn. Ik mis ook m'n loon uit week 3..
Mijn loon voor week 1 en 2 klopte en ik heb ook netjes mijn loon van week 3 afgelopen vrijdag gekregen, gelukkig. Wel vervelend dat jij het nu nog niet hebt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149090473
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:16 schreef trolley het volgende:
Ik stuur die formulieren en dergelijke meestal gelijk dezelfde avond nog op, en anders de volgende dag. Ten eerste zien ze dat op kantoor het liefst, zodat ze niet van alle 1500 chauffeurs aan het einde van de maand alles in een keer moeten administreren, en ten tweede weet ik dan ook nog hoelaat ik waar was etc.

En elke keer direct opsturen scheelt jezelf ook een avond aan het einde van de maand administratie doorvoeren.
Ik spaar het altijd netjes op :+
pi_149090610
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:36 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik spaar het altijd netjes op :+
Ik zou dan echt niet meer weten welk formulier bij welke rit zou horen, waar ik die maand dan allemaal geweest ben :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149091131
Ik deed het altijd wel meteen na de rit, maar de afgelopen paar maanden schiet het er een beetje bij in omdat ik dan meteen doormoet naar college, of 's avond met vrienden afgesproken heb. Als er dan van de vorige paar ritten ook nog ingevuld moeten worden houdt ik het voor mezelf wel overzichtelijk(ipv dan er wel weer een direct in te vullen) en laat ik ze liggen tot ik er in het weekend aan denk.

Voor morgen gebeld:
Kloosterzande-Putten: Audi A6
3:15 OV heen(anderhalf uur in dezefde bus 8)7 ), 2:20 Autorijden, 2:30 OV terug. Zo is het tenminste de moeite. Nu vertelde ze me wel dat ze hoopte er morgen nog een spoedje achteraan te gooien.
pi_149091594
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:39 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik zou dan echt niet meer weten welk formulier bij welke rit zou horen, waar ik die maand dan allemaal geweest ben :')
Ik hou in mijn telefoon de tijden/plaatsen bij onderweg, dus gaat redelijk snel.
pi_149094034
Pff, ik print net dat transportformulier uit voor deze maatschappij in Putten waarvoor ik ook eerst moet tanken(voor de EW'ers, het bovenste transportformulier). Ze noemen het niet voor niets de '100 punten check', hier ben ik nog wel even mee bezig...
pi_149094122
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:23 schreef kweenie1 het volgende:
Pff, ik print net dat transportformulier uit voor deze maatschappij in Putten waarvoor ik ook eerst moet tanken(voor de EW'ers, het bovenste transportformulier). Ze noemen het niet voor niets de '100 punten check', hier ben ik nog wel even mee bezig...
Ja dat formulier is echt slecht... voor ... VlootKracht toch?
pi_149094292
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:27 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Ja dat formulier is echt slecht... voor ... VlootKracht toch?
Klopt en dan te bedenken dat je eigenlijk al weet dat er weinig mee gedaan gaat worden 'Aan dit formulier kunnen geen rechten worden ontleend. Definitieve controle van het voertuig vindt plaats bij ...'.
Ach, goed voor de uren en weegt een beetje op tegen al die transporten van de grote uit Breda waarvoor je nauwelijks wat hoeft te doen.
pi_149094311
Wat is dat voor een naar formulier, wat is nou weer manco en wat is nou demontage schade :|W En je moet meetlat bij je hebben voor die schades
Nee, toch niet
pi_149094409
Wel even noteren of er een brandplek in de asbak zit hé.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')