abonnement Unibet Coolblue
pi_148973824
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:01 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

WTF, zakelijke markt? Is dat een hype onder de nep-airlines ofzo? Ryanair en volgens mij Easyjet zijn ook al bezig om hun tokkie-imago van zich af te schudden. :')
Verschuiving van twee kanten. Zakenreizigers gaan steeds vaker ook met de door jou genoemde 'nep-airlines' vliegen. Aan de andere kant zoeken de nep-airlines dit ook steeds vaker op omdat ze door hebben dat hier wel geld te halen is, het levert meer op dan het vervoeren van een tokkie-reiziger naar Heraklion of Egypte.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_148985831
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:01 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

WTF, zakelijke markt? Is dat een hype onder de nep-airlines ofzo? Ryanair en volgens mij Easyjet zijn ook al bezig om hun tokkie-imago van zich af te schudden. :')
Ik werk bij een grote Amerikaanse multinational en iedereen inclusief het topmanagment moeten hun reizen sinds kort bij een speciaal ingehuurd bureau aanmelden die elke trip afzonderlijk veilt onder alle maatschappijen die er voor open staan.
Er wordt geen dollar meer aan luxe gespendeerd.
Wie dit leest is gek
pi_148986063
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:02 schreef var.fok het volgende:

[..]

Er zit geld, dus proberen ze die markt aan te spreken. En dat gaat minder goed als je een uitgesproken leisure uitstraling hebt...
De ".com" uitgang verdwijnt dan ook. Verschil maken met enkele real low cost carriers?
--
pi_148986110
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:10 schreef blingbling11 het volgende:
Ik heb even in de Fleet reports gekeken op myKLM.org
Dit staat er op dit moment in betreft de 787-9 en de A350-900:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het wisselt inderdaad nogal. Dit komt uit de Fleet report van december 2014. Als ik in de report van november kijk dan staat de teller op 22 met de BHY er nog tussen.
Staan er misschien ook enkele E190's tussen na de PH-EXD? ;)
--
  vrijdag 23 januari 2015 @ 19:22:31 #80
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_148987688
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:10 schreef blingbling11 het volgende:
Ik heb even in de Fleet reports gekeken op myKLM.org
Dit staat er op dit moment in betreft de 787-9 en de A350-900:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het wisselt inderdaad nogal. Dit komt uit de Fleet report van december 2014. Als ik in de report van november kijk dan staat de teller op 22 met de BHY er nog tussen.
Als BHB niet gebruikt mag worden omdat deze recent nog gebruikt is, kunnen ze BHK ook wel van de lijst afhalen: zelfde verhaal.
pi_148988707
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:23 schreef inkjet het volgende:

[..]

Staan er misschien ook enkele E190's tussen na de PH-EXD? ;)
Nope, nog niet. Maar iedere maand wordt deze lijst opnieuw gepubliceerd dus binnenkort waarschijnlijk wel.
pi_148996348
De eerste baby is geboren aan boord van een Boeing 787 :P

Jordanian woman gives birth over Atlantic
quote:
New York (AFP) - A Jordanian woman gave birth to a premature but healthy baby girl mid-flight over the Atlantic while travelling to New York from Amman, officials said Wednesday.

The 33-year-old woman was assisted by a nurse and doctor who happened to be on board Royal Jordanian flight 261 when she went into labor, four hours before landing in the Big Apple.

The little girl was born at around 5:30 pm New York time on Tuesday, while the twin-jet Boeing Dreamliner was cruising over the Atlantic, airport and airline officials said.

Royal Jordanian said the captain had been about to conduct an emergency landing at an airport in Canada, but continued onto New York when informed the birth was problem-free.

"The delivery was fast and easy, helped by an anaesthesiologist and a legal nurse who happened to be on board, and in cooperation with the crew members," the airline said in a statement.

"Mother and child were in good health and there was no need to divert the plane," it added.

Joe Pentangelo, a spokesman for the Port Authority of New York and New Jersey, said the baby weighs more than six pounds (2.7 kilos).

The airline said the woman had been 31 weeks pregnant and that it is airline policy for women to travel up to their 36th week in case of single pregnancy, and up to 32 weeks for twins or more.

"The mother expressed gratitude for the great help she received from the physician, the nurse and the flight attendants, and thanked the RJ staff at (John F Kennedy International Airport)," Royal Jordanian said.

Pentangelo said the woman is a Jordanian citizen and appeared to be travelling alone.
Ging dus op JY-BAC. En is tijdens de betreffende vlucht nog boven Belfast gefotografeerd:



Overigens is Royal Jordanian een voorbeeld dat die nieuwe livery van KLM ook onzin is als ze de nieuwe neuzen als reden noemen. Moet je kijken hoe strak deze kist eruit ziet :9 :



Sowieso wel erg mooie livery.
pi_148996861
KLM wil denk ik geen "koninklijk" imago meer.
Het was ooit een reden om KLM te boeken en er een paar euro meer voor een ticket over te hebben maar tegenwoordig straalt het uit dat je sowieso te veel betaalt als je een maatschappij met uitstraling kiest.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 23 januari 2015 @ 23:31:59 #84
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_148996870
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:18 schreef Iemand91 het volgende:
Overigens is Royal Jordanian een voorbeeld dat die nieuwe livery van KLM ook onzin is als ze de nieuwe neuzen als reden noemen. Moet je kijken hoe strak deze kist eruit ziet :9 :
Jep, net als de Qatar A350: ziet er ook prima uit.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 23:37:26 #85
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_148997093
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
KLM wil denk ik geen "koninklijk" imago meer.
Het was ooit een reden om KLM te boeken en er een paar euro meer voor een ticket over te hebben maar tegenwoordig straalt het uit dat je sowieso te veel betaalt als je een maatschappij met uitstraling kiest.
Beetje apart wel de huidige ontwikkeling: KLM zakt af naar een tokkie-maatschappij inclusief kleuter-livery, terwijl KLM's huidige tokkie-maatschappij, Transavia, juist bezig is om van hun tokkie-imago af te komen.
pi_148997231
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:37 schreef OEM het volgende:

[..]

Beetje apart wel de huidige ontwikkeling: KLM zakt af naar een tokkie-maatschappij inclusief kleuter-livery, terwijl KLM's huidige tokkie-maatschappij, Transavia, juist bezig is om van hun tokkie-imago af te komen.
Maar beide hopen hun marktaandeel op deze manier uit te breiden.
Ten koste van andere airlines uiteraard.
Wie dit leest is gek
pi_148998487
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:42 schreef Morero het volgende:

Toestel is wit met grote groene letters Transavia.
In de staart een zwarte letter "T"
Een klein beetje terug in de tijd dus?

  zaterdag 24 januari 2015 @ 00:18:13 #88
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_148998499
Wat een mooie livery, die 787 van RJ :o
Tics van je petten.
pi_149001331
Jeuh ga de 27-02 met een 787 van arke vliegen
pi_149011824
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:18 schreef Iemand91 het volgende:
De eerste baby is geboren aan boord van een Boeing 787 :P

Jordanian woman gives birth over Atlantic

[..]

Ging dus op JY-BAC. En is tijdens de betreffende vlucht nog boven Belfast gefotografeerd:

[ afbeelding ]

Overigens is Royal Jordanian een voorbeeld dat die nieuwe livery van KLM ook onzin is als ze de nieuwe neuzen als reden noemen. Moet je kijken hoe strak deze kist eruit ziet :9 :

[ afbeelding ]

Sowieso wel erg mooie livery.
Al moet ik wel zeggen dat de livery van Arke wmb één van de toffere is. Dus niet altijd zijn golvende bewegingen lelijk. Bij KLM ben ik het wel weer met je eens.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_149015371
quote:
Beetje apart wel de huidige ontwikkeling: KLM zakt af naar een tokkie-maatschappij inclusief kleuter-livery, terwijl KLM's huidige tokkie-maatschappij, Transavia, juist bezig is om van hun tokkie-imago af te komen.
Een 'tokkie-maatschappij' vanwege een livery? De stoelen in economy vanwege de concurrentie met anderen? Je kunt wel stoer blijven doen, maar uiteindelijk moeten die kisten gewoon vol. En dan niet eens per dag.
--
pi_149015665
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
KLM wil denk ik geen "koninklijk" imago meer.
Het was ooit een reden om KLM te boeken en er een paar euro meer voor een ticket over te hebben maar tegenwoordig straalt het uit dat je sowieso te veel betaalt als je een maatschappij met uitstraling kiest.
Zoveel mensen, zoveel wensen. Sommigen hebben nu eenmaal graag wel een bepaalde seat, een drankje of wat dan ook. Anderen willen de goedkoopste vlucht. Gelukkig is er keuze!
--
pi_149015744
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 19:57 schreef blingbling11 het volgende:

[..]

Nope, nog niet. Maar iedere maand wordt deze lijst opnieuw gepubliceerd dus binnenkort waarschijnlijk wel.
Ik ben benieuwd, er is nog geen persbericht ofzo. Ook ben ik beniewd of het bij alleen 190's blijft of dat er misschien andere varianten komen zoals 195's of 175's. Common type rating v.z.i.w.
--
  zondag 25 januari 2015 @ 00:05:16 #94
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_149027439
Ik mis iets :p
  Moderator zondag 25 januari 2015 @ 00:07:26 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_149027509
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:05 schreef Sunri5e het volgende:
Ik mis iets :p
Ik mis iemand :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_149042255
PH-HZE in nieuwe transavia kleuren is net geland. Zag op Facebook al de eerste foto's langskomen. Eerste reactie overal lijkt te zijn 'lelijk', maar hoe meer fotos ik zie hoe beter ik het vind, lekker clean B-)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_149042382


Het kon dus wel lelijker :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 25 januari 2015 @ 16:34:07 #98
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_149044442
Heel veel goedkoper kan het niet, maar ze zetten er wel afbeeldingen op... ... op de onderkant?

quote:
Nieuw zijn de afbeeldingen die de Transavia vloot aan de onderkant moeten gaan sieren. Op het eerst toestel zijn dat een typisch Nederlandse molen en een kasteel uit de wereld van Disney, het laatste als ode aan Frankrijk.

De vliegtuigen krijgen de "tatoeages" op hun buik, afgestemd op de landen of regio's waarop wordt gevlogen, zoals een parasol voor de Middellandse Zee bestemmingen


[ Bericht 72% gewijzigd door OEM op 25-01-2015 16:44:03 ]
pi_149044892
Wat is dat allemachtig lelijk geworden. De 'oude' livery was - ondanks het vele wit - eigenlijk best wel mooi. Dit is ronduit lelijk; en als je alles bij elkaar pakt ('T" op de motoren, staartvlak, de gekleurde vlakken op de onderkant en de teksten bij de deuren) is het een lelijk, bij elkaar geraapt zooitje. :N

Zoals iemand ergens op een forum als zei "nothing worse than bored managers"...

Enne:
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:54 schreef Iemand91 het volgende:
Na Londen, Dubai, Brussel kan Bangkok er ook nog wel bij:


Straks om 22:00 uur op BBC3:
Ach, dan doen we er Kopenhagen ook nog maar bij _O- :



Kopenhagen Airport
quote:
Deense docuserie over het leven op Copenhagen Airport, de grootste luchthaven van Scandinavië.
Straks om 18:10 - 18:30 uur op Een.
pi_149046498
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:29 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]

Het kon dus wel lelijker :')
Niet slecht, een beetje de oude kleur groen weer terug. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')