abonnement Unibet Coolblue
pi_148835218


Onder de Traveler, een zwevende bol ter grootte van een stad, houdt de mensheid zich verscholen. Een zonnestelsel vol vijanden moet echter verkend worden, dus jij, Guardian van de laatste veilige stad op aarde, moet de mensheid helpen in opstand te komen met behulp van je ongelooflijke krachten. Creëer een personage, verdedig onze Stad, versla onze vijanden en eis alles op dat we ooit verloren hebben.




Releasedatum: 9 september 2014
Platform: Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360 & Xbox One
Bungie: https://www.bungie.net
De Fok!clan: https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/117626

DestinyLFG: http://www.destinylfg.net & http://www.destinylfg.com
/r/fireteams: http://www.reddit.com/r/fireteams



The Dark Below (9 december 2014)
House of Wolves (nog niet bekend)



FOK!-username - GT / PSN

Xbox One

Wiebeldak - Drrrrrugsbunny
wiebel535 - wiebel535
charmed_angel - IDK Faithy
Reintji - Baas NL

PS4

Verbodsbord - Malle-Henkie
Visserij - Boeman
VMSDKR - VMSDKR
Mestreech1990 - Etienne-Horbach
Friday12 - Mitchelderue

[ Bericht 50% gewijzigd door 2Happy4U op 19-01-2015 12:00:21 ]
  maandag 19 januari 2015 @ 15:25:18 #2
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_148842051
Wie wil alvast inzetten op de nieuwe Nightfall en modifiers?

VMS, waag jij je weer aan een klein stukje glazen bol?
pi_148843303
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:25 schreef Visserij het volgende:
Wie wil alvast inzetten op de nieuwe Nightfall en modifiers?

VMS, waag jij je weer aan een klein stukje glazen bol?
Hmm, ik ga voor Winters Run met Void Damage, Juggler, Nightfall en Epic. Jij?

Ik heb trouwens Crota's End gesolo'd tot Ir Yut, als er warlocks zijn die benieuwd zijn hoe ik dat doe wil ik er wel een videootje van uploaden. Best leuk om te doen.
pi_148843326
Aksor met Lightswitch, Angry en void burn is mijn gok...wat kan ik winnen?
pi_148843409
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:56 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Hmm, ik ga voor Winters Run met Void. Jij?

Ik heb trouwens Crota's End gesolo'd tot Ir Yut, als er warlocks zijn die benieuwd zijn hoe ik dat doe wil ik er wel een videootje van uploaden. Best leuk om te doen.
Zelfde voorspelling, dat schiet niet op haha. Is mij sinds de patch ook met de Warlock gelukt om tot Ir Yut te komen. Nog geen zin gehad om te proberen of dat solo lukt, heb geen Gjallarhorn dus lijkt me erg lastig.

Met de Warlock spring ik trouwens met gemak over de brug als ik het zwaard heb, maar met m'n Hunter wil het nog niet lukken. Iemand hier die het al is gelukt, tips misschien?
pi_148843509
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:59 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Zelfde voorspelling, dat schiet niet op haha. Is mij sinds de patch ook met de Warlock gelukt om tot Ir Yut te komen. Nog geen zin gehad om te proberen of dat solo lukt, heb geen Gjallarhorn dus lijkt me erg lastig.

Met de Warlock spring ik trouwens met gemak over de brug als ik het zwaard heb, maar met m'n Hunter wil het nog niet lukken. Iemand hier die het al is gelukt, tips misschien?
Gjallarhorn heb je opzich niet nodig. Ik doe het met alleen Icebreaker. Er was een filmpje van hoe een hunter aan de overkant komt met het zwaard, die moet alleen vanaf rechts springen. Ik zoek het filmpje even.

Edit:

[ Bericht 12% gewijzigd door VMSDKR op 19-01-2015 16:07:56 ]
pi_148846398
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:02 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Gjallarhorn heb je opzich niet nodig. Ik doe het met alleen Icebreaker. Er was een filmpje van hoe een hunter aan de overkant komt met het zwaard, die moet alleen vanaf rechts springen. Ik zoek het filmpje even.

Edit:
Thanks! Ga ik straks deze manier proberen, ziet er een stuk makkelijker uit dan vanaf de linkerkant. :)
  maandag 19 januari 2015 @ 17:57:20 #8
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_148848026
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:56 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Hmm, ik ga voor Winters Run met Void Damage, Juggler, Nightfall en Epic. Jij?

Ik heb trouwens Crota's End gesolo'd tot Ir Yut, als er warlocks zijn die benieuwd zijn hoe ik dat doe wil ik er wel een videootje van uploaden. Best leuk om te doen.
Ik waag me niet aan een voorspelling.... Ben wel benieuwd of je een tip hebt om op het randje te springen in the abyss. Het is me op 1 warlock gelukt, echter met de andere haal ik het maar niet.

Heb je tips over hoe te springen / timing? Ik spring dus steeds tegen de rand aan, ik denk omdat de weight of darkness dan weer inslaat...
pi_148848185
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:57 schreef Visserij het volgende:

[..]

Ik waag me niet aan een voorspelling.... Ben wel benieuwd of je een tip hebt om op het randje te springen in the abyss. Het is me op 1 warlock gelukt, echter met de andere haal ik het maar niet.

Heb je tips over hoe te springen / timing? Ik spring dus steeds tegen de rand aan, ik denk omdat de weight of darkness dan weer inslaat...
Je moet ervoor zorgen dat je sprint en daarna meteen twee keer op X drukt zodat je meteen omhoog glide. Dan moet het lukken voordat Weight of Darkness je weer naar beneden trekt.

Als je het vanuit stilstand doet of probeert pas later voor de tweede keer op X te drukken werkt het niet.
  maandag 19 januari 2015 @ 18:11:03 #10
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_148848429
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:02 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Je moet ervoor zorgen dat je sprint en daarna meteen twee keer op X drukt zodat je meteen omhoog glide. Dan moet het lukken voordat Weight of Darkness je weer naar beneden trekt.

Als je het vanuit stilstand doet of probeert pas later voor de tweede keer op X te drukken werkt het niet.
En gebruik je dan de boost jump of de balanced glide?
pi_148848866
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:11 schreef Visserij het volgende:

[..]

En gebruik je dan de boost jump of de balanced glide?
Boost jump, check ook of je max. agility in je subclass hebt. Daarnaast kun je nog Mida of Murmur selecteren voor +2 agility. Probeer te springen meteen zodra de Weight of Darkness weg is, dan moet het lukken op de manier die VMSDKR beschrijft.
  maandag 19 januari 2015 @ 18:31:34 #12
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_148849106
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:23 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Boost jump, check ook of je max. agility in je subclass hebt. Daarnaast kun je nog Mida of Murmur selecteren voor +2 agility. Probeer te springen meteen zodra de Weight of Darkness weg is, dan moet het lukken op de manier die VMSDKR beschrijft.
Deze tips pakte ik al, behalve die van meteen springen. Meestal sta ik nog even een schietgebedje te doen voordat ik ga springen... Denk dat het daar fout gaat!

Bidden in de buurt van Crota werkt natuurlijk averechts.
pi_148852042
Lukt het nu?

Ik heb even snel een video gemaakt van hoe ik de Bridge + Thrallway solo op m'n Warlock. Misschien heeft iemand er wat aan. Ik ga ook nog twee keer dood omdat ik maar half op zit te letten. :')


Als je geen Icebreaker hebt voldoet elke andere high impact sniper ook wel, en voor die Thrallway heb je eigenlijk gewoon een rocket launcher nodig die die shrieker in één keer kan pakken. Verder Murmur tijdens het rennen voor +2 agility en solar grenades om de thralls van je af te houden. Fireborn is handig, maar als je het niet hebt kun je het gewoon opnieuw doen, niet heel moeilijk.

SPOILER: Subclass
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door VMSDKR op 19-01-2015 20:00:27 ]
pi_148853450


Pffff,
pi_148855538
Ik speel nu soms Destiny, toen ik hem net had was ik verslaafd maar na ongeveer een week begon het minder leuk te worden, na langere tijd begon het saai te worden dus speelde ik het niet echt meer, nu speel ik het soms nog wel. Ik had hem op release al gekocht, ik kon niet eens wachten tot hij uitkwam toen ik de trailers enzo zag. Nu ik hem nog soms speel vind ik het spel wel redelijk goed, crucible is wel goed te doen, strikes enzo doe ik geeneens meer, dat vond ik saai worden. Ik speel op PS3, heb geen PS4. Ik speel vooral op mijn titan.

Waar haal je die ice breaker?
pi_148857470
Kon je dit weekend bij Xur kopen
pi_148857511
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:44 schreef Reintji het volgende:
Kon je dit weekend bij Xur kopen
Kan dat nu niet meer?
pi_148859337
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:45 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Kan dat nu niet meer?
Nee, die is er alleen van vrijdag 10:00 tot zondag 10:00.
  maandag 19 januari 2015 @ 23:19:00 #19
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_148861234
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:53 schreef VMSDKR het volgende:
Lukt het nu?

Ik heb even snel een video gemaakt van hoe ik de Bridge + Thrallway solo op m'n Warlock. Misschien heeft iemand er wat aan. Ik ga ook nog twee keer dood omdat ik maar half op zit te letten. :')


Als je geen Icebreaker hebt voldoet elke andere high impact sniper ook wel, en voor die Thrallway heb je eigenlijk gewoon een rocket launcher nodig die die shrieker in één keer kan pakken. Verder Murmur tijdens het rennen voor +2 agility en solar grenades om de thralls van je af te houden. Fireborn is handig, maar als je het niet hebt kun je het gewoon opnieuw doen, niet heel moeilijk.

SPOILER: Subclass
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, de brug solode ik eerst ook zo, maar wist niet dat dat nog kon na de patch, omdat in die notes stond dat ie fully formed moest zijn... Dinsdag maar weer een poging wagen dan!
Ben nu net thuis uit werk, vanavond geen destiny meer
  maandag 19 januari 2015 @ 23:19:52 #20
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_148861259
Overigens is de ldr 5001 ook echt nice, kun je mee door muren schieten als je de juiste perk erop hebt
pi_148861991
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:19 schreef Visserij het volgende:

[..]

Lol, de brug solode ik eerst ook zo, maar wist niet dat dat nog kon na de patch, omdat in die notes stond dat ie fully formed moest zijn... Dinsdag maar weer een poging wagen dan!
Ben nu net thuis uit werk, vanavond geen destiny meer
Ze hebben gewoon alleen wat deathbarriers geprogrammeerd aan beide kanten van die brug waar je dood neervalt als je er doorheen gaat, maar je kunt nog gewoon naar de overkant butterfly'en met dat zwaard als je een beetje een wijde bocht maakt.
pi_148863254
Ben serieus nog geen een keer een "dark below" mp map tegen gekomen in de Iron Banner. Wel bijna de wolvenwanten weer gescoord.
pi_148863361
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:32 schreef Reintji het volgende:
Ben serieus nog geen een keer een "dark below" mp map tegen gekomen in de Iron Banner.
Zitten er ook niet in, 'foutje' van Bungie. :') :D

quote:
Beyond the DOC, we’ve been investigating issues with map selection for Iron Banner. As promised in 1.1.0.3, the matchmaking selection does not include The Anomaly, Asylum, or The Burning Shrine.
http://www.bungie.net/7_B(...)/News/News?aid=12493
pi_148863712
Zucht. En maar blijven spelen!
pi_148865051
Vanavond uiteraard online :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')