abonnement Unibet Coolblue
pi_148824048
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:38 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Dat 'uitgaan' als hobby noemen moet eigenlijk verbloemen dat hij eigenlijk geen hobby's heeft. Iedereen gaat tenslotte wel eens naar een verjaardag of een 'uitje' :P
En dan die ene vrouw heel krampachtig: maar als je uitgaat is dat een vlucht omdat je alleen bent he? Als je een vrouw hebt dan blijf je toch liever thuis....
pi_148824923
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:41 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

En dan die ene vrouw heel krampachtig: maar als je uitgaat is dat een vlucht omdat je alleen bent he? Als je een vrouw hebt dan blijf je toch liever thuis....
Daar was niks krampachtigs aan hoor... gewoon peilen, en ze zat op het goede spoor denk ik... hij doet zich vlotter voor dan 'ie is. En zij zag dat, en zij wil ook gewoon op de bank zitten... en hij wil dat ook.
pi_148825222
Theo O+
Ik geloof wel dat die twee vrouwen die afhaakten ook de vrouwen waren waarmee hij geen klik voelde, dus vond het juist heel mooi dat het zo liep! Hoop vooralsnog op een match met Nancy, maar dat is dan wel vooral op haar uiterlijk gebaseerd (al lijkt ze me ook sympathiek/lief en lijken die andere 2 mij ook wel leuk/lief).

Tom
Dat Femke afviel zag ik wel aankomen. Er kwam tijdens dat uitje bijna niets uit haar, op alle beelden die we kregen te zien kwam ze zwaar zenuwachtig/ongemakkelijk over en er was (mede daardoor?) overduidelijk geen klik tussen haar en Tom. Wel jammer, want zij lijkt mij op zich stukken leuker dan Rimke. Ook Lieke leek me leuker dan Rimke. Rimke vind ik iets krengerigs en ordinairs hebben. Leonie en Lotte vind ik beide dan wel leuk. Ik twijfel wel of Leonie bij Tom past, vind Lotte tot nu toe de beste "match" lijken.

Jan
Ik was verbaasd over Laura. Ik vond haar wel leuk en eigenlijk ook het beste bij Jan passen. Stefanie vond ik helemaal niks, dus prima. Vivian lijkt me ook niet zo leuk en lijkt me ook helemaal niet bij Jan passen. Van Rianne kan ik nog niet zoveel maken. Marieke vind ik zelf verreweg de leukste van alle 5, al vind ik zo'n onwijs grote tattoo wel een flink minpunt. Als Jan het sowieso niet zo op tattoos heeft, kan dat voor hem ook best een heikel punt zijn/worden lijkt me.

Bertie
Ik vind haar nog steeds sympathiek, maar ze is wel minder spontaan dan ik dacht, al zou dat ook wel heel goed aan zenuwen kunnen liggen. Lullig voor haar dat Rosita zelf opstapte (aangezien ze die overduidelijk de leukste vond), hoop niet dat dat van die andere vrouw al tijdens de speeddates speelde. Zelf vond ik Joke de leukste, dus jammer dat zij niet doorgaat, maar denk idd dat dat niet zo'n goede match zou zijn. Volgens mij kan Bertie wel een wat extraverter iemand gebruiken. Esther lijkt me op zich wel lief, maar vind ik eng (echt niet gezond om zo serieus te zijn als je iemand nog nauwelijks kent :') ) en sorry, maar ook buitengewoon lelijk. Ciska is net Justin Bieber idd _O-

Geert
Ja, Geert... vies en zwaar irritant mannetje vind ik het. Ik vond Hillie de leukste/mooiste, blij voor haar dat ze niet door is :') Begin mij ook al lichtelijk te ergeren aan Ada, dus dat is misschien wel een goede match :')
Tails tell tales
pi_148825793
Ik liet mij eerst nogal negatief uit over de looks van de dames van Bertie, maar -op Esther na- vond ik dat deze aflevering eigenlijk wel heel erg meevallen. Het is dat ze beide zo'n jongensachtige coupe hebben, maar Katherine en Ciska hebben op zich beide best een leuk gezichtje vond ik nu, zeker Ciska.
Tails tell tales
  zondag 18 januari 2015 @ 23:29:07 #280
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_148825956
Brr, die Geert. Vunzige vent en vol van zichzelf. Wat zien vrouwen in zo'n man? Het is mij echt een raadsel.
Stop the world, I want to get out.
  Miss 200.000.000! zondag 18 januari 2015 @ 23:32:22 #281
367000 roos94
pi_148826074
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 23:24 schreef Forbry het volgende:
Ik liet mij eerst nogal negatief uit over de looks van de dames van Bertie, maar -op Esther na- vond ik dat deze aflevering eigenlijk wel heel erg meevallen. Het is dat ze beide zo'n jongensachtige coupe hebben, maar Katherine en Ciska hebben op zich beide best een leuk gezichtje vond ik nu, zeker Ciska.
hey :( niet zo over Esther
pi_148826149
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 23:32 schreef roos94 het volgende:

[..]

hey :( niet zo over Esther
Je quote iig het minst negatieve stuk :P
Tails tell tales
  zondag 18 januari 2015 @ 23:36:39 #283
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_148826259
Esther moet eens naar een (goede) kapper ipv YouTube filmpjes kijken en zelf met de schaar aan de slag gaan. Andere make-up (vooral andere mascara) en dan is het volgens mij al een stuk beter :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_148826418
quote:
17s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:23 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
*; O+ _O_
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 18 januari 2015 @ 23:47:11 #285
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_148826614
quote:
17s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:23 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:9~ *;
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_148826852
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 23:36 schreef Maraca het volgende:
Esther moet eens naar een (goede) kapper ipv YouTube filmpjes kijken en zelf met de schaar aan de slag gaan. Andere make-up (vooral andere mascara) en dan is het volgens mij al een stuk beter :P
En aardig wat kilo's aankomen...

Maar met name dat haar/kapsel is echt raar idd, dat iets anders en het zou denk ik al heel veel schelen.

Nou ja, op zich heeft ze wel een hele lieve zij het ergens ook wel een enigszins "spooky" (sorry, roos94) uitstraling en ik vind het wel leuk voor d'r dat ze door is :Y
Tails tell tales
pi_148826962
Ciska O+.
pi_148827007
Dat ene vrouwtje van die oudste deelnemer, haha wat 'n baasje trouwens.
Ze was 'n beetje wanhopig al de tijd, ergens best zielig. _O-

Dan die 1ste, die de boer in het blauwe overhemd afwees, de trut, wat dacht ze?
Hij kiest me toch niet, laat ik eerst zijn, heb ik 'n beetje gewonnen. :')

Verder, prachtige TV
pi_148827577
De webserie is ook weer mooi materiaal, met deze keer Janko die de dames zijn bedrijf laat zien. En ook nog een gastoptreden van de vader Wrister
pi_148828647
Esther O+
  maandag 19 januari 2015 @ 02:51:21 #291
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_148829915


Zo verliep het keuzemoment voor Koeman ongeveer.
Bedankt Hans.
pi_148830011
Die Lotte :')
Zou ik gelijk eruit stemmen, wat praat ze veel over zichzelf zeg, wat ze zoekt in een man, waaraan hij moet voldoen.

Femke, tja leuk maar je moet wel gas geven op de momenten dat ze komen.

Bij Jan, tja die tattoo is wel een heikel punt vind ik. Al had ik Stefanie erin gelaten en een andere eruit. Zagen jullie trouwens dat Rianne nog een foto van haar ex aan de muur thuis heeft?

http://boerzoektvrouw.kro(...)en_ik_wil_hem_bellen

Ik snap sowieso niet waarom je op de achtergrond blijft als je maar 1 dag(deel) krijgt om jezelf goed neer te zetten tussen 4 andere concurrenten?

Waarom zou je niet gewoon vol er voor gaan, flirten en aandacht trekken. Het kán verkeerd uitpakken natuurlijk, als je te graag wil. Maar op de achtergrond blijven en afwachten totdat het vanzelf gebeurd werkt niet, zelfs gras groeit nog niet vanzelf.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 19 januari 2015 @ 05:25:18 #293
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_148830139
Degene die opmerkte dat Bertie Vinzzent was was behoorlijk scherp. Het lijkt wel een tweeling! Ik vond Esthers assertieve actie wel tof. Gewoon zeggen waar het op staat, respect. Bertie vindt haar vast ook erg aantrekkelijk, want ze lijkt een extrovert type (Esther dus). Is lekker voor een introvert type, vind ik wel tenminste. Maar ik kan wel beter flirten dan Bertie. Esther heeft trouwens echt zo'n uitgegroeid kapsel, het is zo'n scherpe boblijn geweest waarschijnlijk maar ze heeft die te lang door laten groeien en nu is ze een leeuwin. Jammer van Joke! Ze deed me denken aan Yvonne van Gijsbert destijds, die vond ik leuker dan Femke maar ze liet zich totaal ondersneeuwen en moest het spit delven zoals nu ook Joke.



Over Femke gesproken: jammer wel denk ik dat Tom niet voor Femke ging. Leonie vind ik de leukste en die heeft hij wel O+. In de logeerweek zullen we haar minder (uiterlijk) zakelijke kant wel zien. Mooi gezicht heeft Leonie, lieve ogen, mooie volle lippen en ze lijkt me lief en iemand die goed kan luisteren (Tom schijnt graag over gevoelens te praten en zo, dus dat zal dan wel handig zijn). Maar ik heb geen mensenkennis (wat is dat überhaupt? Een vooroordeel? 'Intuïtie'? Psychologie?) dus we zullen zien. Tom lijkt op mijn eerste vriendje, trouwens. Verder kan ik niets over Tom zeggen want qua karakter weten we eigenlijk nog niets van hem. Oh, en Rimke vind ik ordinair, zo op het oog, maar wat is daar eigenlijk mis mee. Ik val er niet op, maar Tom misschien wel en dat is pri-ma. Ik heb ook geen idee of Tom intelligent of not the sharpest pencil in the drawer is. Ik ben erg benieuwd hoe hij zich ontpopt. Hij heeft trouwens een unibrow, maar gelukkig is hij heel blond.

Geert waarvan ik denk dat hij Aad nog gaat overtreffen :') wil Ada. Alleen Ada. Die andere twee zijn zorgzaam en dat vindt hij ook leuk. Kopje koffie, plakje cake :'), koken, wasjes draaien. Maar Ada is zijn droomvrouw denk ik O+. En ondertussen een beetje flikflooien natuurlijk. Nu kan het nog.

Oh ja: die dieren op de date van Theo O+. Die aardvarkens O+!1!! Goed bedacht weer van de reactie hoor ( :') ), (zee)koeien en (aard)varkens. Ik weet niet hoe ze heet, die ene vrouw van Theo die er mooi uitziet en donker, lang haar heeft, maar die wordt het. Ze lijkt me een type dat op introverte, wellicht wat verlegen mannen valt en een zorgzaam type. Ik vond haar erg lief voor Theo O+. Voor de twee opgevers viel het allemaal wat tegen, maar zij is toch de leukste O+.

En die ene van Jan doet me denken aan Marita van Marcel.

Dit seizoen wordt awesome, dat moet wel!

[ Bericht 2% gewijzigd door Grunge. op 19-01-2015 05:33:25 ]
pi_148830140
Wanneer gaan die potten elkaar vingeren?
  maandag 19 januari 2015 @ 05:34:48 #295
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_148830147
Wel jammer dat die interviews op de site altijd vol staan met cliché's -O-. 'Een maatje', 'alle boeken van Saskia Noort', 'een wijntje', 'top 40-muziek', 'zon, zee en strand', 'The Shawshank Redemption', 'spontaan'.

[ Bericht 14% gewijzigd door Grunge. op 19-01-2015 05:40:36 ]
pi_148830169
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 03:45 schreef W00fer het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je op de achtergrond blijft als je maar 1 dag(deel) krijgt om jezelf goed neer te zetten tussen 4 andere concurrenten?

Waarom zou je niet gewoon vol er voor gaan, flirten en aandacht trekken. Het kán verkeerd uitpakken natuurlijk, als je te graag wil. Maar op de achtergrond blijven en afwachten totdat het vanzelf gebeurd werkt niet, zelfs gras groeit nog niet vanzelf.
Omdat het niet enkel een kwestie van willen is. Je moet het maar kunnen met camera's om je heen.
En zeg nou zelf, eigenlijk is het toch ook vreemd? Alsof je in het dagelijks leven ooit moet strijden in een groep om de aandacht van een man/vrouw? En dan ook met camera's en regie.
Ze weten waar ze aan beginnen, maar het kan ook erg tegenvallen. (De camera's, 'tegenstanders' die beter uit de verf komen, of dat jouw boer amper aandacht aan je schenkt..).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148830174
quote:
17s.gif Op maandag 19 januari 2015 05:25 schreef Grunge. het volgende:

het is zo'n scherpe boblijn geweest waarschijnlijk maar ze heeft die te lang door laten groeien en nu is ze een leeuwin.
:D!

Leuk stukje heb je geschreven, trouwens!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148830190
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 03:45 schreef W00fer het volgende:
Die Lotte :')
Zou ik gelijk eruit stemmen, wat praat ze veel over zichzelf zeg, wat ze zoekt in een man, waaraan hij moet voldoen.

Alle voorspellingen kloppen wel.
Ik schreef nog voor de uitzending hoe dom het overkwam dat ze zo zat te juichen toen Tom vorige week de naam van de laatste vrouw noemde.
Dom, simpel en aandachttrekkerig kwam dat over. Gisteravond hetzelfde idee.
Vorige week schreef iemand dat Tom bimbo's had uitgekozen, maar dat was toch jaloezie? :+
Lotte en Rimke zie ik weinig toevoegen, behalve hun spontaniteit, waar Tom zo van houdt. "Lekker recht door zee en spontaan". :')

Leonie lijkt me een meid met inhoud en is ook mooi. Als je voor een serieuze lange relatie wil gaan, een goeie keuze. Maar is dat wat voor Tom?

[ Bericht 1% gewijzigd door Pisces29 op 19-01-2015 06:22:17 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 januari 2015 @ 08:53:39 #299
862 Arcee
Look closer
pi_148831052
BZV-kijkcijfers 2015

01 08-09-2013 3.322.000 (vorig seizoen 3.144.000)
02 04-01-2015 3.733.000 (vorig seizoen 3.429.000)
03 11-01-2015 4.260.000 (vorig seizoen 3.425.000)
04 18-01-2015 3.991.000 (vorig seizoen 3.351.000)
pi_148831109
Zoals was te voorspellen heeft Tom de mooiste drie uitgekozen. Femke is de leukste, maar helaas net niet knap genoeg.

Waarom gaat die vrouw die al verliefd was op een ander in godsnaam toch meedoen? Eerst Bertie gek maken en dan opeens 'eerlijk worden'. :r

[ Bericht 13% gewijzigd door Loekie1 op 19-01-2015 09:04:44 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')