abonnement Unibet Coolblue
pi_148815744
Modeontwerper Karl Lagerfield verzet zich geen stap zonder zijn bloedmooie mannelijke modellen, maar daar heeft hij een uitstekende reden voor....

The New York Times volgde de ontwerper en zijn favoriete mooiboy Brad Kroenig tijdens een tripje naar Dubai.

Brad bleek bij lange na niet het enige model dat Karl op de voet volgt, maar maakt deel uit van 'Karl Boys': een entourage van knappe jongemannen die moeten voorkomen dat Karl depressief wordt. De jongens hebben geen seks met de ( naar verluidt) 81 jarige ontwerper maar moeten hem afleiden van al het lelijks in de wereld.... "ik haat lelijke mensen", legt Karl droogjes uit tegen de krant. "Die zijn heel deprimerend"

Dat Karl niet snel onder de indruk is, bleek eerder al toen hij stevig uithaalde naar zangeres Adele ("ze is een beetje te dik") en 'zusje van' Pippa Middleton. Kate kon er volgens Karl nog wel mee door, maar dat Pippa volle zalen trekt is voor Karl nog een raadsel "Ik ben dol op Kate en dat soort schoonheden...Maar met haar zus is het een ander verhaal. Ik vind haar gezicht niet mooi. Ze zou eigenlijk alleen maar haar rug mogen laten zien."

[ Bericht 45% gewijzigd door Inspireme op 18-01-2015 20:37:27 ]
pi_148815832
Altijd weer die vervloekte mobiele links. Kun je er niet gewoon rekening mee houden dat er ook desktopgebruikers op FOK! zitten te FOK!ken?
Google is your friend, abuse your friends
pi_148816114
quote:
8s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:46 schreef Metalfrost het volgende:
Altijd weer die vervloekte mobiele links. Kun je er niet gewoon rekening mee houden dat er ook desktopgebruikers op FOK! zitten te FOK!ken?
en laptopgebruikers :(
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zondag 18 januari 2015 @ 20:02:21 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148816457
Vroeg me al af of er iets mis was met mijn verbinding :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 18 januari 2015 @ 20:08:36 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148816749
Sowieso de tyfus voor OP's die niet veel meer behelzen dan een linkdump. Post dan tenminste het hele artikel even.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148817279
ik heb het al aangepast mensen! :)
  zondag 18 januari 2015 @ 20:32:52 #7
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_148817939
Karl is zo'n typische elitaire valse nicht, waarbij zijn hele leven draait om uiterlijk vertoon en hij verdient er goed aan.
En die mooiboy heet Brad Kroenig, niet Kroening.
pi_148819270
Ah, dus hij heeft een hekel aan zijn eigen spiegelbeeld. Daar zou ik ook depressief van worden!
´
pi_148819449
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Ah, dus hij heeft een hekel aan zijn eigen spiegelbeeld. Daar zou ik ook depressief van worden!
Wat denkt die ouwe grafzerk wel niet _O-
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_148819964
Hij is zelf een lelijkerd.
Ура для россии
pi_148820110
Karel, de transparante onzichtbare parel in dit verharel.
woaah dat laatste rijmt niet eens
Google is your friend, abuse your friends
pi_148822685
quote:
2s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:43 schreef Inspireme het volgende:
'zusje van' Pippa Middleton. Kate kon er volgens Karl nog wel mee door, maar dat Pippa volle zalen trekt is voor Karl nog een raadsel "Ik ben dol op Kate en dat soort schoonheden...Maar met haar zus is het een ander verhaal. Ik vind haar gezicht niet mooi. Ze zou eigenlijk alleen maar haar rug mogen laten zien."
Door een gewaad te dragen dat haar gezicht bedekt en haar rug juist niet?
Misschien kan hij het (laten) ontwerpen?
Of verwijst hij naar de "Pippa Middleton Royal Ass Appreciation (of zoiets)"?
Grapje hoor 😉, heb niks tegen Pippa en is niet bedoeld als belediging naar haar toe.

[ Bericht 6% gewijzigd door goh op 18-01-2015 22:16:55 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')