abonnement Unibet Coolblue
pi_156372747
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:48 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]

Wie was hier ook alweer goed in online marketing?
Als het borduurmuseum me in wil huren, geen probleem :9
pi_156388099
Team De Rooy toch naar Le Dakar!!!
De terugtrekking van Peru uit de route van de Dakar Rally 2016 was slecht nieuws voor Team Iveco Petronas De Rooy. Het nagenoeg ontbreken van duinen was reden om kritisch te overwegen of de Africa Eco Race in Afrika, met zeker meer duinen op het menu, een alternatief zou kunnen zijn voor de zwaarste rally-raid ter wereld in Zuid-Amerika. In nauw overleg met partners Iveco en Petronas en na een verhelderend gesprek met Dakar-organisator ASO heeft Team De Rooy nu toch besloten te kiezen voor de Dakar Rally.
Het team zal in Zuid-Amerika met minimaal drie trucks aan de start verschijnen: die van de Nederlanders Gerard de Rooy en Ton van Genugten en de Tsjech Ales Loprais. Alle drie de trucks doen begin oktober mee aan de OiLibya Rally du Maroc als voorbereiding op de Dakar 2016.
“Het is heel jammer dat er amper duinen in de route zijn na de terugtrekking van Peru,” zegt kopman Gerard de Rooy. “Mijn eerste reactie was dan ook: ‘Wat heeft het voor zin om daarheen te gaan als er geen duinen zijn?’ Ik ben naar Parijs geweest om van ASO te horen wat hun plannen zijn en ze hebben me uitgelegd wat ze hebben gedaan om een alternatieve route samen te stellen. Ik waardeer die inzet en ik heb er vertrouwen in dat de nieuwe wedstrijddirecteur Marc Coma goed genoeg begrijpt wat er nodig is om een mooie wedstrijd te maken. Uit wat ASO me heeft verteld, heb ik de indruk dat het toch best een selectief parkoers wordt, met zoveel zand als mogelijk.
Ik heb mijn zorgen geuit, dat er te weinig ruimte zal zijn voor de trucks om in te halen en dat we moeten treintjerijden in het stof, en ze hebben me verzekerd dat ze daar goed naar gaan kijken. Al met al heeft dat ons en onze partners Iveco en Petronas overtuigd om naar Zuid-Amerika te gaan, ook al omdat de veiligheid en de competitie in Afrika toch wel een bezwaar waren.”
Zoals altijd heeft het team zich als doel gesteld de Dakar te winnen. Gerard de Rooy won de rally in 2012, werd vierde in 2013 en tweede in 2014. In de afgelopen Dakar wierp één dag met grote problemen hem ver terug om uiteindelijk als negende te finishen.
De Tsjech Ales Loprais eindigde afgelopen januari op de vierde plaats en wil ten minste zijn beste klassering (derde in 2007) evenaren.
Ton van Genugten sloot de editie 2015 af op de elfde plaats en heeft zijn zinnen gezet op een klassering in de top 10 met zijn Iveco.
Bron: FB Gerard de Rooy

Duidelijk lijkt me dat Eco rally niet echt een optie is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_156396666
TT-change :Y).
pi_156398599
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Duidelijk lijkt me dat Eco rally niet echt een optie is
Dat is toch ook niet verrassend?
pi_156400895
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 14:13 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat is toch ook niet verrassend?
Volgens de zelf benoemde dakar kenner hier wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_156429125
Richard de Groot schijnbaar van een kist naar een truck, das wel een grote stap

_O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_156430111
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Richard de Groot schijnbaar van een kist naar een truck, das wel een grote stap

_O_
yup, de Riwald-GINAF is weer van stal gehaald.
  dinsdag 29 september 2015 @ 19:25:20 #208
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156479044
Sebastian Loeb gaat voor Peugeot rijden. Samen met Peterhansel en Despres _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156483468
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 19:25 schreef fathank het volgende:
Sebastian Loeb gaat voor Peugeot rijden. Samen met Peterhansel en Despres _O_
Dat wordt moeilijk dan voor Van Loon en Ten Brinke om zich te verbeteren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_156483487
Al wat meer bekend over de (Nederlandse) motorrijders?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_156495557
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat wordt moeilijk dan voor Van Loon en Ten Brinke om zich te verbeteren
Klopt! Wel een voordeel dat die Peugeot buggy geen WRC-proeven auto is. Dan ben je beter af met een Mini of Toyota.
pi_156496247
Vierde coureur van De Rooy-Loprais bekend: Villagra.
pi_156496346
quote:
14s.gif Op woensdag 30 september 2015 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Vierde coureur van De Rooy-Loprais bekend: Villagra.
Weer een ex WRC-rijder erbij :P
pi_156496612
Meteen een van de rijkste Argentijnen uitgezocht als monteur :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_156496649
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 12:43 schreef Impry het volgende:

[..]

Klopt! Wel een voordeel dat die Peugeot buggy geen WRC-proeven auto is. Dan ben je beter af met een Mini of Toyota.
Neem aan dat Loeb wel voldoende vertrouwen heeft in minimaal een top 10 plek, anders zou hij dat nooit doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_156496751
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 13:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Neem aan dat Loeb wel voldoende vertrouwen heeft in minimaal een top 10 plek, anders zou hij dat nooit doen
Oh zeker, daar gaat hij wel voor en als die Peugeot blijft rijden kan dat vast wel.
Maar echte podiumplaatsen gaan lastig worden met zo'n buggy op die WRC-proeven. In de duinen zijn die dingen super.
pi_156496817
Zorgen dat je niet uitvalt helpt vaak al heel goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_156510374
Robert van Pelt (semi) fabrieksrijder, ben benieuwd of hij de top 10 kan halen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_156528076
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Robert van Pelt (semi) fabrieksrijder, ben benieuwd of hij de top 10 kan halen
Franks Verhoeven heeft er weinig vertrouwen in.
pi_156530176
Frans Verhoeven?

Zou me niet verbazen. Hij moet wel in de buurt kunnen blijven bij bijvoorbeeld Hans Vogels.

Zou wel leuk zijn als Hans Vogels, Robert van Pelt en Frans Verhoeven het alle drie goed doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 16:03:58 #221
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_156550329
Volgens mij heb ik ergens wat gemist. Ik dacht dat Verhoeven vorig jaar had gezegd dat hij er klaar mee was. Wanneer heeft hij besloten om toch weer mee te doen?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_156550466
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 16:03 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij heb ik ergens wat gemist. Ik dacht dat Verhoeven vorig jaar had gezegd dat hij er klaar mee was. Wanneer heeft hij besloten om toch weer mee te doen?
http://www.bd.nl/frans-ve(...)akar-rally-1.5202259
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 17:19:35 #223
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_156551812
Die had ik inderdaad gemist. Toch iemand met flink wat ervaring. Jammer dat hij eerder in z'n carriere vaak met mariaalpech te maken kreeg. Vorig jaar goed materiaal, maar het scherpe leek er toch een beetje af te zijn. Hopelijk kan hij dit jaar nog weer voor een stuntje zorgen!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_156552014
Verhoeven toch mee? Leuk voor 'm, hopelijk wordt het geen deceptie :)
Schip ahoy!
pi_156552134
Met wat geluk doen we het goed in de vrachtwagens(vooral De Rooy en co) motoren(Verhoeven, Vogels en Van Pelt) en auto's(Van Loon en Ten Brinke)

Zou wel leuk zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')