abonnement Unibet Coolblue
pi_148788962
Hoe zouden jullie reageren als jullie vriendin bekent dat ze voor jou (op haar 22 jaar). De ene one night stand na de andere gedaan heeft in die mate dat ze er geen getal meer op kan kleven...
Het moeten er ergens rond de 40-50 zijn?


Poll: Dame met veel bedpartners
Ja, cool. Geen probleem, hoe meer hoe beter
Zolang het er geen 20 zijn
Bah, vieze hoer
Nee, ze moet maagd zijn!
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Cindy De Vuyst
pi_148789011
daar zou ik diep respect voor hebben
L2B's Mixcloud
pi_148789080
Zou er bij mijn partner geen probleem mee hebben. Maar das wel een man. :P andersom zou ie daar ook geen moeite mee hebben bij mij
pi_148789712
Uiteraard gestemd op vieze hoer.
pi_148789727
En wat vind jij ervan dat je (potentiele) vriendin vele mannen voor jou heeft geneukt?
pi_148789927
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
Uiteraard gestemd op vieze hoer.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_148790007
Matige poll
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_148790476
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:06 schreef BOL9090 het volgende:
En wat vind jij ervan dat je (potentiele) vriendin vele mannen voor jou heeft geneukt?
Niet zo netjes, maar ik zie haar graag. En dat is ook de enige reden waarom ik haar zou dumpen. Maar dat kan ik dan weer niet!
Ben enorm bang voor een SOA, vooral ook omdat ze het grote merendeel gewoon via internet eenmalig ontmoet heeft in reallife en meteen zonder condoom neukte omdat het beter aanvoelde. Soms sprak een kerel haar aan in café en gingen ze meteen neuken. En zij is heel fier over haar seksleven.
Cindy De Vuyst
  zaterdag 17 januari 2015 @ 22:31:40 #9
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_148790668
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:26 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Niet zo netjes, maar ik zie haar graag. En dat is ook de enige reden waarom ik haar zou dumpen. Maar dat kan ik dan weer niet!
Ben enorm bang voor een SOA, vooral ook omdat ze het grote merendeel gewoon via internet eenmalig ontmoet heeft in reallife en meteen zonder condoom neukte omdat het beter aanvoelde. Soms sprak een kerel haar aan in café en gingen ze meteen neuken. En zij is heel fier over haar seksleven.
Dan laat ze toch een soatest doen?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_148790755
Laat haar een test doen. En wat in het verleden gebeurt is, is in het verleden gebeurt :)
pi_148790834
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:26 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Niet zo netjes, maar ik zie haar graag. En dat is ook de enige reden waarom ik haar zou dumpen. Maar dat kan ik dan weer niet!
Ben enorm bang voor een SOA, vooral ook omdat ze het grote merendeel gewoon via internet eenmalig ontmoet heeft in reallife en meteen zonder condoom neukte omdat het beter aanvoelde. Soms sprak een kerel haar aan in café en gingen ze meteen neuken. En zij is heel fier over haar seksleven.
Uhm, ja, ik begrijp je bezwaar. Een vrouwelijke kennis is besmet geraakt met herpes doordat zij geslapen had met een gast zonder een condoom te gebruiken. Dat gezeik is het niet waard.

Neuken zonder condoom met vreemden: klinkt als een destructief meisje. :N
pi_148791250
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:33 schreef artelligence het volgende:
En wat in het verleden gebeurt is, is in het verleden gebeurt :)
Geniale nietszeggende open deur. _O_
"Mijn vriendin heeft ooit iemand vermoord, maar ach....wat in het verleden is genbeurt, is in het verleden gebeurt."

Wat in de toekomst gaat gebeuren, dat gaat in de toekomst gebeuren
Wat niet is gebeurt, dat is niet gebeurt.
Als gebeurt met een d geschreven zou worden, dan was het gebeurd.
Als ik geld had gebeurd, dan had ik geld gebeurd.

Man, man, man....
pi_148791426
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:44 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Geniale nietszeggende open deur. _O_
"Mijn vriendin heeft ooit iemand vermoord, maar ach....wat in het verleden is genbeurt, is in het verleden gebeurt."

Wat in de toekomst gaat gebeuren, dat gaat in de toekomst gebeuren
Wat niet is gebeurt, dat is niet gebeurt.
Als gebeurt met een d geschreven zou worden, dan was het gebeurd.
Als ik geld had gebeurd, dan had ik geld gebeurd.

Man, man, man....
Goede vergelijking, een moord is immers hetzelfde soort vergrijp als met meerdere personen het bed delen.
pi_148791471
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:48 schreef Nober het volgende:

Goede vergelijking, een moord is immers hetzelfde soort vergrijp als met meerdere personen het bed delen.
Wat in het verleden is gebeurt, is in het verleden gebeurt. :)
pi_148791494
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:44 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Geniale nietszeggende open deur. _O_
"Mijn vriendin heeft ooit iemand vermoord, maar ach....wat in het verleden is genbeurt, is in het verleden gebeurt."

Wat in de toekomst gaat gebeuren, dat gaat in de toekomst gebeuren
Wat niet is gebeurt, dat is niet gebeurt.
Als gebeurt met een d geschreven zou worden, dan was het gebeurd.
Als ik geld had gebeurd, dan had ik geld gebeurd.

Man, man, man....
Mooi he :) moet je niet naar bed na een zware dag leuren met de kids op het voetbalveld en je vrouw proberen te verleiden tot seks, maar nors gaan slapen omdat zij geen zin heeft omdat ze moe is?
pi_148791509
Zolang ik niet van alle bedpartners hoef te horen hoe het was en zo zal het me niet zo veel uitmaken.
Wel ff soa test natuurlijk in dat geval.
pi_148791561
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:48 schreef Nober het volgende:

[..]

Goede vergelijking, een moord is immers hetzelfde soort vergrijp als met meerdere personen het bed delen.
Zei hij niet en lees zijn gebrabbel nog eens een keer, nu eens wel inhoudelijk
pi_148791601
Ach, maakt me niet zoveel uit. Ik ben ook geen onbeschreven blad.
Whatever...
  zaterdag 17 januari 2015 @ 23:05:19 #19
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_148792051
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:26 schreef einzeinz het volgende:
dat is ook de enige reden waarom ik haar zou dumpen
Ik vind dit vaak een hypocriete reden. Hoeveel bedpartners heb jij dan gehad? Waarom mogen vrouwen niet 50 bedpartners hebben gehad, waarom zijn het dan hoeren?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_148792996
Die van mij heeft dagelijks denk ik een bedpartner of 10 :)
U MAD?
pi_148793201
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:26 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Niet zo netjes, maar ik zie haar graag. En dat is ook de enige reden waarom ik haar zou dumpen. Maar dat kan ik dan weer niet!
Ben enorm bang voor een SOA, vooral ook omdat ze het grote merendeel gewoon via internet eenmalig ontmoet heeft in reallife en meteen zonder condoom neukte omdat het beter aanvoelde. Soms sprak een kerel haar aan in café en gingen ze meteen neuken. En zij is heel fier over haar seksleven.
Tsja, dat krijg je als je zelf ook een hoertje van de straat haalt en der je vriendin noemt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 23:43:45 #22
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_148793211
Matige poll ja. En wat zij deed moet zij weten. Nu is nu. Zolang je haar verder vertrouwd en ook te vertrouwen is moet er geen probleem zijn. ;)
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_148793475
Optie 3, hoer.
Waarom? daarom.
pi_148794671
Ze is net 22 geworden. Actief van haar 14 jaar. Ze is dus 8 jaar seksueel actief.
Dat zijn dus 5-6 verschillende bedpartners per jaar.
Ik vind dit best veel eerlijk gezegd. Zeker als er op je 22ste al 50 man overheen geweest is.

En dan hebben we het nog niet over het aantal dat ze mogelijk nog verzwijgt.
Cindy De Vuyst
  zondag 18 januari 2015 @ 00:43:00 #25
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_148794809
Zijn niet de aantallen waar je moeite mee moet hebben. Wel met het feit dat ze het onveilig heeft gedaan :X.
pi_148795867
Tsjah... mijn vrouw is ook niet heilig was 24 toen wij elkaar leerde kennen en heeft veil mannen gehad.. Ze zegt zelf nu uit onzekerheid en de wens geliefd te worden. Maar boeiend.. moet zij weten wat ze heeft gedaan.
pi_148795990
Boeiend, al zij het maar naar haar zin heeft gehad.
  zondag 18 januari 2015 @ 09:13:49 #28
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_148798584
Je zou je meer moeten afvragen, waarom ze na jou nu opeens zou stoppen.
Je bent niet de eerste, maar zeker ook niet de laatste of enige.
Ideaal als je er een open relatie op na wilt houden of als fuckbuddy, maar anders moet je er maar eens goed over nadenken.
pi_148798646
Als je er vijftig hebt gehad, vind ik dat best fors. Het zou mijn voorkeur niet hebben in elk geval. Aan de andere kant, als het echte liefde is en je wordt er niet dagelijks mee geconfronteerd, moet je er ook niet direct een halszaak van maken.
Schip ahoy!
  zondag 18 januari 2015 @ 09:27:49 #30
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_148798669
Poe moeilijk hoor, zoals Piet zegt, bij echte liefde moet het niet uitmaken. Toch zou ik er bedenkingen bij hebben, als het toen zo makkelijk was wie zegt mij dat ze tijdens de relatie ook niet heel makkelijk over de grens gaat?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_148798909
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 00:43 schreef Helsinki het volgende:
Zijn niet de aantallen waar je moeite mee moet hebben. Wel met het feit dat ze het onveilig heeft gedaan :X.
dit ja!! Het aantal maakt mij niets uit,onveilige sex dat vind ik dan wel heel onverstandig!!! Ik zou eerder bij jullie een soa test doen dan kibbelen over hoe veel man ze heeft gehad,maar dat is mijn mening,ik hou persoonlijk wel van een wat sletterige vrouw.
  zondag 18 januari 2015 @ 10:59:49 #32
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_148799810
Zou een emo.gif trekken en lachend weglopen.
Geen behoefte aan een dorpsfiets.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_148802652
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 09:27 schreef MPC60 het volgende:
Poe moeilijk hoor, zoals Piet zegt, bij echte liefde moet het niet uitmaken. Toch zou ik er bedenkingen bij hebben, als het toen zo makkelijk was wie zegt mij dat ze tijdens de relatie ook niet heel makkelijk over de grens gaat?
Die dingen deed ze toch niet in een relatie?

Dus die vergelijking slaat nergens op.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_148803148
Boeit me echt niet of ze veel contacten heeft gehad voor mij, zolang ze het maar niet doet tijdens mij. Tenzij we een open relatie of trio+ hebben natuurlijk. ;)

Hopelijk kan ze er dan wel wat van, want dat lijkt niet altijd het geval. :{w
pi_148803389
Ik vind het altijd wel hypocriet. Veel mannen die hier zeggen dat vrouwen met veel partners hoeren zijn, of dorpsfietsen enzo, streven er wel naar om zelf heel veel bedpartners te scoren. Het is immers als man wel heel cool om met veel vrouwen naar bed te gaan en daarover op te scheppen bij hun vrienden. Waarom is dat verschil er toch?
pi_148803564
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 09:13 schreef gewoonmeppen het volgende:
Je zou je meer moeten afvragen, waarom ze na jou nu opeens zou stoppen.
Je bent niet de eerste, maar zeker ook niet de laatste of enige.
Ideaal als je er een open relatie op na wilt houden of als fuckbuddy, maar anders moet je er maar eens goed over nadenken.
Echt de grootste BS. Alsof iemand met een wat losbandiger verleden geen vaste relatie aan kan gaan. :r
pi_148803889
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 13:46 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Echt de grootste BS. Alsof iemand met een wat losbandiger verleden geen vaste relatie aan kan gaan. :r
Idd! Ook ik heb een behoorlijk losbandige levenstijl gehad. Nu ben ik echter wat ouder en heb ik meer behoefte aan vastigheid en stabiliteit en heb ik dus een vaste, monogame relatie. Kan dus prima, hoe je verleden er ook uit heeft gezien.
pi_148804060
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 13:46 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Echt de grootste BS. Alsof iemand met een wat losbandiger verleden geen vaste relatie aan kan gaan. :r
Uit onderzoek is gebleken dat dat inderdaad zo is. Vrouwen gaan eerder vreemd als ze meerdere bedpartners hebben gehad, waar mannen dat niet doen. Bleek uit een Brits onderzoek.
pi_148804772
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 14:03 schreef netchip het volgende:

[..]

Uit onderzoek is gebleken dat dat inderdaad zo is. Vrouwen gaan eerder vreemd als ze meerdere bedpartners hebben gehad, waar mannen dat niet doen. Bleek uit een Brits onderzoek.
Brits onderzoek van n roddelblad? Er komt wel meer onzin uit zogenaamd onderzoek. Heb je ook n bron?
pi_148805075
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 14:23 schreef DW457 het volgende:

[..]

Brits onderzoek van n roddelblad? Er komt wel meer onzin uit zogenaamd onderzoek. Heb je ook n bron?
Onderzoek van University of Virginia. http://www.nu.nl/lifestyl(...)ger-in-huwelijk.html

Amerikaans onderzoek dus.
pi_148806808
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 14:33 schreef netchip het volgende:

[..]

Onderzoek van University of Virginia. http://www.nu.nl/lifestyl(...)ger-in-huwelijk.html

Amerikaans onderzoek dus.
Zowel de Daily Mail als nu.nl hebben nergens een link naar t oorspronkelijke onderzoek. Tevens staan ze beide nou niet erg bekend om hun scherpe en vooral kloppend analyse. Dit is dus niet echt een betrouwbare bron. Daarbij is de conclusie veel te kort door de bocht. Is er bijvoorbeeld rekening gebouden met de SES, om maar even iets te noemen? Het artikel van de Daily Mail suggereerd naar een correlatie, maar dit is uiteraard niet hetzelfde als een causaal verband.
pi_148809507
Het zou me zo weinig interesseren dat het überhaupt nooit ter sprake zou komen.
Conscience do cost.
pi_148812663
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:17 schreef DW457 het volgende:

[..]

Zowel de Daily Mail als nu.nl hebben nergens een link naar t oorspronkelijke onderzoek. Tevens staan ze beide nou niet erg bekend om hun scherpe en vooral kloppend analyse. Dit is dus niet echt een betrouwbare bron. Daarbij is de conclusie veel te kort door de bocht. Is er bijvoorbeeld rekening gebouden met de SES, om maar even iets te noemen? Het artikel van de Daily Mail suggereerd naar een correlatie, maar dit is uiteraard niet hetzelfde als een causaal verband.
SES?
School En Studie :? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_148812880
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:17 schreef DW457 het volgende:

[..]

Zowel de Daily Mail als nu.nl hebben nergens een link naar t oorspronkelijke onderzoek. Tevens staan ze beide nou niet erg bekend om hun scherpe en vooral kloppend analyse. Dit is dus niet echt een betrouwbare bron. Daarbij is de conclusie veel te kort door de bocht. Is er bijvoorbeeld rekening gebouden met de SES, om maar even iets te noemen? Het artikel van de Daily Mail suggereerd naar een correlatie, maar dit is uiteraard niet hetzelfde als een causaal verband.
Het is ook vrij moeilijk om een causaal verband aan te tonen in dit soort zaken.
pi_148813237
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 13:41 schreef DW457 het volgende:
Ik vind het altijd wel hypocriet. Veel mannen die hier zeggen dat vrouwen met veel partners hoeren zijn, of dorpsfietsen enzo, streven er wel naar om zelf heel veel bedpartners te scoren. Het is immers als man wel heel cool om met veel vrouwen naar bed te gaan en daarover op te scheppen bij hun vrienden. Waarom is dat verschil er toch?
Nou heel simpel, omdat vrouwen een gewilde man aantrekkelijk vinden en zij weinig moeite mee hebben dat piemel al meer poesjes heeft bezocht. Terwijl mannen het niet zo'n aantrekkelijk idee vinden dat er al vele penissen voor zijn geweest.
pi_148820376
quote:
5s.gif Op zondag 18 januari 2015 18:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

SES?
School En Studie :? :D
"Socio-Economic Status" in sociaal-wetenschappelijk vakjargon ;)
pi_148823972
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 14:03 schreef netchip het volgende:

[..]

Uit onderzoek is gebleken dat dat inderdaad zo is. Vrouwen gaan eerder vreemd als ze meerdere bedpartners hebben gehad, waar mannen dat niet doen. Bleek uit een Brits onderzoek.
Is maar net waar je je onderzoeken vandaan tovert. Uit de praktijk komt naar voren dat het onzin is en dat vreemdgaan niks met het aantal bedpartners te maken heeft.
Sterker nog, je hoort regelmatig van mannen/vrouwen die bij één en dezelfde partner zijn gebleven dat ze nieuwsgierig zijn naar wat er nog meer te beleven valt.
pi_148824660
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:40 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Is maar net waar je je onderzoeken vandaan tovert. Uit de praktijk komt naar voren dat het onzin is en dat vreemdgaan niks met het aantal bedpartners te maken heeft.
Sterker nog, je hoort regelmatig van mannen/vrouwen die bij één en dezelfde partner zijn gebleven dat ze nieuwsgierig zijn naar wat er nog meer te beleven valt.
En dan ga je maar vreemd?... Je kan daar toch over praten?
pi_148825000
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 00:36 schreef einzeinz het volgende:
Ze is net 22 geworden. Actief van haar 14 jaar. Ze is dus 8 jaar seksueel actief.
Dat zijn dus 5-6 verschillende bedpartners per jaar.
Ik vind dit best veel eerlijk gezegd. Zeker als er op je 22ste al 50 man overheen geweest is.

En dan hebben we het nog niet over het aantal dat ze mogelijk nog verzwijgt.
Als ze toegeeft er 50 gehad te hebben gaat ze er niet een stuk of 4 verzwijgen hoor hahahaha :D
pi_148825976
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:57 schreef netchip het volgende:

[..]

En dan ga je maar vreemd?... Je kan daar toch over praten?
Tuurlijk.
Ik zeg ook nergens dat ze vreemd zullen gaan. Het 'risico' is alleen niet kleiner of groter dan iemand die wel veel bedpartners heeft gehad.
Vreemdgaan staat daar gewoon los van.
  zondag 18 januari 2015 @ 23:30:50 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148826025
Ik hoef niet de aantallen tot op de punt te horen.
Zou er iemand niet op afwijzen, zolang ie genoten heeft ervan. Natuurlijk wel even testen, maar dat hoort er gewoon bij.

Mensen die daarop andere afwijzen zijn sowieso al niet mijn types :)
pi_148831576
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 00:36 schreef einzeinz het volgende:
Ze is net 22 geworden. Actief van haar 14 jaar. Ze is dus 8 jaar seksueel actief.
Dat zijn dus 5-6 verschillende bedpartners per jaar.
Ik vind dit best veel eerlijk gezegd. Zeker als er op je 22ste al 50 man overheen geweest is.

En dan hebben we het nog niet over het aantal dat ze mogelijk nog verzwijgt.
Waarom zou ze iets verzwijgen... 50 of 60 maakt niet uit toch?

Ze is eerlijk tegen je, belangrijker dan hoeveel mannen ze geneukt heeft.

Als jullie elkaar kunnen vertrouwen en je iets van een soa test doet zie ik geen probleem.

Ze is in ieder geval lekker ervaren, dus vast goede sex. Bovendien is ze er niet vies van, dus waarschijnlijk Nog veel sex. Beter zo dan een frigide tuthola met te veel principes.
Whatever...
pi_148831679
Ik zou ze alle 50 op zoeken op het internet hun foto's uitprinten en boven je bed hangen zodat je, wanneer je "r neukt, kunt zien wie je voor zijn gegaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2015 09:37:14 ]
  maandag 19 januari 2015 @ 09:40:08 #54
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_148831748
Seksueel actief is een pré, maar op haar 22e 50 bedpartners vind ik teveel van het goede. Voor ONS wel heerlijk, zo'n makkelijk meisje. Tevens geldt voor jonge sletjes de volgende formule:
Werkelijk aantal bedpartners = "geclaimd aantal neukertjes" x 2
  maandag 19 januari 2015 @ 09:41:30 #55
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_148831779
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:30 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Waarom zou ze iets verzwijgen... 50 of 60 maakt niet uit toch?

Ze is eerlijk tegen je, belangrijker dan hoeveel mannen ze geneukt heeft.

Als jullie elkaar kunnen vertrouwen en je iets van een soa test doet zie ik geen probleem.

Ze is in ieder geval lekker ervaren, dus vast goede sex. Bovendien is ze er niet vies van, dus waarschijnlijk Nog veel sex. Beter zo dan een frigide tuthola met te veel principes.
Alsof je met 1 partner niet ervaren kunt zijn. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_148831795
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:48 schreef Nober het volgende:

[..]

Goede vergelijking, een moord is immers hetzelfde soort vergrijp als met meerdere personen het bed delen.
Het argument is: "omdat verleden tijd"
pi_148831825
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Alsof je met 1 partner niet ervaren kunt zijn. :')
Zie je mij dat beweren? Ben je er onzeker over ofzo?
Whatever...
pi_148831913
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:40 schreef Trankilo het volgende:
Seksueel actief is een pré, maar op haar 22e 50 bedpartners vind ik teveel van het goede. Voor ONS wel heerlijk, zo'n makkelijk meisje. Tevens geldt voor jonge sletjes de volgende formule:
Werkelijk aantal bedpartners = "geclaimd aantal neukertjes" x 2
Euhm, zodra een meid hoge cijfers geeft gaat dat niet meer op. Als iemand zegt 3 kan het zijn dat ze liegt, maar zegt iemand 50, ga er dan maar vanuit dat het klopt. Het heeft namelijk geen enkele zin meer daarover te liegen, het beeld van een braaf en kuis meisje neerzetten lukt niet zo goed met zo'n getal ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 19 januari 2015 @ 09:53:58 #59
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_148832022
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:44 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zie je mij dat beweren? Ben je er onzeker over ofzo?
Ah, de onzekerheid gelijk weer. Dat is inderdaad de enige reden.
Ik vind het gewoon altijd zo'n domme opmerking, over de "ervaring". Men doet alsof het een of andere hogere kunst is om seks te hebben. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_148832113
Je gaat van: ja cool, hoe meer, hoe beter naar: zolang het er geen 20 zijn :')
Waarom niet de tussenstap: maakt me niet zoveel uit?
Hoe kun je hier nou op stemmen?
compact en kleverig.
pi_148832354
Als een meisje met 40 - 50 gasten seks heeft gehad?

Als ik haar leuk vind en van haar houd, dan accepteer ik dat, alhoewel ik het wel een beetje vaag vind.

Die optie was er niet, dus vieze hoer gestemd. :)
Copthorne 2.0
pi_148832453
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ah, de onzekerheid gelijk weer. Dat is inderdaad de enige reden.
Ik vind het gewoon altijd zo'n domme opmerking, over de "ervaring". Men doet alsof het een of andere hogere kunst is om seks te hebben. :')
Oefening baart kunst ja. Goede sex is niet vanzelfsprekend.
Whatever...
pi_148835724
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 13:41 schreef DW457 het volgende:
Ik vind het altijd wel hypocriet. Veel mannen die hier zeggen dat vrouwen met veel partners hoeren zijn, of dorpsfietsen enzo, streven er wel naar om zelf heel veel bedpartners te scoren. Het is immers als man wel heel cool om met veel vrouwen naar bed te gaan en daarover op te scheppen bij hun vrienden. Waarom is dat verschil er toch?
Het is natuurlijk niet hypocriet als je niet pretendeert dat mannen en vrouwen op dezelfde manier in dit soort kwesties staan.
pi_148835878
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:36 schreef LelijKnap het volgende:
Ik zou ze alle 50 op zoeken op het internet hun foto's uitprinten en boven je bed hangen zodat je, wanneer je "r neukt, kunt zien wie je voor zijn gegaan.
:')
U MAD?
  maandag 19 januari 2015 @ 12:28:16 #65
416931 yats
(non) Average Joe
pi_148836010
Er mist een optie : zolang ze nu monogaam met mij is en geen SOA's heeft kan het me werkelijk geen donder interesseren.

Ik heb er tot nu toe maar bij twee vrouwen ooit naar gevraagd, maar dat was meer omdat ik andersom de vraag ook kreeg. Eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit, zolang ze op dat moment maar monogaam is met mij (tenzij trio) en we van elkaar weten dat we getest en dus SOA-vrij zijn.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_148836499
Mij best. Al doende leert men. Maar het kan je wel het e.e.a. vertellen over hoe iemand op dat gebied functioneert.

Je keuze hangt af van wat je zelf zoekt en belangrijk vindt. Zoek je boven alles stabiliteit en vastigheid en ben je onzeker aangelegd, dan is het wellicht een onverstandige keuze.

Wil je lol en heftige seks, en zie je wel wat er van komt, dan is dit misschien een goeie keus.

Maar uiteindelijk moet het individu je aanstaan.
pi_148836550
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ah, de onzekerheid gelijk weer. Dat is inderdaad de enige reden.
Ik vind het gewoon altijd zo'n domme opmerking, over de "ervaring". Men doet alsof het een of andere hogere kunst is om seks te hebben. :')
Dat is het ook. Pure tovenarij.
  maandag 19 januari 2015 @ 12:46:25 #68
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_148836584
Jammer dat het weer alleen over vrouwen met veel bedpartners gaat.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_148836625
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Jammer dat het weer alleen over vrouwen met veel bedpartners gaat.
Dat was de vraag van de TS toch?
pi_148837014
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Jammer dat het weer alleen over vrouwen met veel bedpartners gaat.
Dit topic gaat daar inderdaad over, je bent uiteraard vrij om een topic over de andere kant te maken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_148837113
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Jammer dat het weer alleen over vrouwen met veel bedpartners gaat.
dat komt ws omdat het ook mindergeaccepteerd is dat vrouwen veel seks met verschillende mannen hebben dan andersom.
Kun je over miepen, maar t is nou eenmaal zo :)
compact en kleverig.
pi_148838559
Er is niets mis met rondsletten. Als je bang bent dat ze er iets aan over heeft gehouden is die angst met een testje weg te nemen. Verder niet over zeuren.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_148841631
1 uiteraard! ik
  maandag 19 januari 2015 @ 15:19:59 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148841814
Denk over het algemeen dat wanneer een man zelf niet heeft rondgeslet dat hij ook liever heeft dat z'n vriendin dat niet gedaan heeft.

Tenminste, dat is wat ik vaak op fok hierzo lees :)
pi_148841946
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:19 schreef Cue_ het volgende:
Denk over het algemeen dat wanneer een man zelf niet heeft rondgeslet dat hij ook liever heeft dat z'n vriendin dat niet gedaan heeft.

Tenminste, dat is wat ik vaak op fok hierzo lees :)
Zou zomaar kunnen kloppen. Zou het hypocriet vinden om mijn partner op zoiets af te rekenen terwijl ik zelf ook met volle teugen heb genoten van het leven tot nu toe. En dat gaat niet alleen over sex, maar ook andere dingen.

Ik heb trouwens levert iemand met een beetje levenservaring dan een naïefmeisje dat overal door geschokt is.
Whatever...
pi_148846302
Precies. Daarbij vind ik het sowieso bekrompen dat er zo hypocriet en afkeurend wordt gedaan over meiden die hebben genoten van hun (seks)leven en hun vrouwelijkheid. Niets mis mee en het zegt helemaal niets over hoe ze zijn als partner en hun betrouwbaarheid.
pi_148849852
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Alsof je met 1 partner niet ervaren kunt zijn. :')
Gerede kans dat iemand die slechts 1 "partner" heeft gehad minder ervaringen heeft opgedaan, en daardoor ook minder ontwikkeld is op dat gebied.
pi_148850014
Ik zou er niet blij mee zijn, maar eigenlijk doet het er niet toe hoeveel bed partners ze heeft gehad. Wat ik belangrijker vind is dat ze van mij houdt, en ik van haar.

Maar goed het is natuurlijk altijd beter als je vriendin niet tweedehands is en je haar zelf mag ontmaagden :)
pi_148850322
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:01 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik zou er niet blij mee zijn, maar eigenlijk doet het er niet toe hoeveel bed partners ze heeft gehad. Wat ik belangrijker vind is dat ze van mij houdt, en ik van haar.

Maar goed het is natuurlijk altijd beter als je vriendin niet tweedehands is en je haar zelf mag ontmaagden :)
Nou, woepie. Mijn vriendin is maagd is toch een beetje de vrouwelijke tegenhanger van help mijn man is klusser.
  maandag 19 januari 2015 @ 19:54:00 #80
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_148852075
Als mijn vriendin met 50 mannen seks heeft gehad voor mij zou ik wel even slikken. Dat geeft voor mij aan dat ze nogal makkelijk over seks doet en ik vind dat onaantrekkelijk. Ze mag best wat bedpartners hebben, maar meer dan 20 vind ik te ver gaan. Dat zijn sowieso niet mijn type vrouwen. :)
pi_148856783
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:10 schreef DW457 het volgende:
Precies. Daarbij vind ik het sowieso bekrompen dat er zo hypocriet en afkeurend wordt gedaan over meiden die hebben genoten van hun (seks)leven en hun vrouwelijkheid. Niets mis mee en het zegt helemaal niets over hoe ze zijn als partner en hun betrouwbaarheid.
Ben je vrouw ofzo? Nee 50+ bedpartners zegt niets over betrouwbaarheid :') de drempel is veel lager met die aantallen.
pi_148857240
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:54 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Als mijn vriendin met 50 mannen seks heeft gehad voor mij zou ik wel even slikken.
Dat heeft zij dan toch al wel gedaan mag ik hopen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_148857397
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:31 schreef Dikkekletser het volgende:

[..]

Ben je vrouw ofzo? Nee 50+ bedpartners zegt niets over betrouwbaarheid :') de drempel is veel lager met die aantallen.
Onzin. Ik ken meerdere vrouwen die jarenlang op geld vragen na professioneel bezig waren... En verdomd dat het niet waar is, ze zijn gewoon brave moeders geworden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_148857493
Ik zou het inderdaad niet aantrekkelijk vinden als er al 50 man overheen zijn geweest, ik heb dan zoiets van "nee bedankt". Ondanks dat het verder misschien wel een leuk en lief meisje kan zijn. Daarentegen kan ik me voorstellen dat andere mensen daar niet moeilijk over doen.
"Without music, life would be a mistake" ~ Nietzsche
  maandag 19 januari 2015 @ 21:48:38 #85
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_148857663
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:44 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Geniale nietszeggende open deur. _O_
"Mijn vriendin heeft ooit iemand vermoord, maar ach....wat in het verleden is genbeurt, is in het verleden gebeurt."

Wat in de toekomst gaat gebeuren, dat gaat in de toekomst gebeuren
Wat niet is gebeurt, dat is niet gebeurt.
Als gebeurt met een d geschreven zou worden, dan was het gebeurd.
Als ik geld had gebeurd, dan had ik geld gebeurd.

Man, man, man....
ja dingen gebeuren, boeie man
pi_148858135
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:31 schreef Dikkekletser het volgende:

[..]

Ben je vrouw ofzo? Nee 50+ bedpartners zegt niets over betrouwbaarheid :') de drempel is veel lager met die aantallen.
:')

Wat een onzin.
Het zegt niks over hoe iemand in een relatie is.
Heb zelf ook een verleden met verschillende bedpartners, maar dan wel in de tijd dat ik vrijgezel was.
In een relatie ben ik zo trouw als een hond. Als ik had willen blijven rondneuken was ik geen relatie aangegaan.

Hoe vaak iemand is vreemdgegaan in eerdere relaties zegt wat over betrouwbaarheid, niet wat diegene deed in zijn/haar leven als single.
pi_148858978
Wat een ongeëmancipeerd topic is dit zeg. Walgelijk.
Alleen al die keuzes voor de pol die TS geeft zeggen genoeg over zijn gevoelens en gedachtegang.
Hoe anders zou het zijn als een meisje dit zou posten over haar vriendje.
:{w :r
pi_148859199
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:59 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:')

Wat een onzin.
Het zegt niks over hoe iemand in een relatie is.
Heb zelf ook een verleden met verschillende bedpartners, maar dan wel in de tijd dat ik vrijgezel was.
In een relatie ben ik zo trouw als een hond. Als ik had willen blijven rondneuken was ik geen relatie aangegaan.

Hoe vaak iemand is vreemdgegaan in eerdere relaties zegt wat over betrouwbaarheid, niet wat diegene deed in zijn/haar leven als single.
kan iets zeggen over betrouwbaarheid, kan ook iets zeggen over hoe diegene in die 'relaties' stond.
compact en kleverig.
  maandag 19 januari 2015 @ 22:36:19 #89
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_148859679
Hoeveel heb jij er gehad?
  maandag 19 januari 2015 @ 22:36:31 #90
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_148859689
quote:
12s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat heeft zij dan toch al wel gedaan mag ik hopen...
Ik wist dat die grap zou komen :P
Maar ja, ze slikt :)
pi_148859992
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:10 schreef DW457 het volgende:
Precies. Daarbij vind ik het sowieso bekrompen dat er zo hypocriet en afkeurend wordt gedaan over meiden die hebben genoten van hun (seks)leven en hun vrouwelijkheid. Niets mis mee en het zegt helemaal niets over hoe ze zijn als partner en hun betrouwbaarheid.
Dit dus.
Mensen die hier problemen van maken zouden zich wellicht beter kunnen afvragen hoe het komt dat ze zo (bekrompen) denken.
pi_148860079
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:18 schreef Rozekwarts het volgende:
Wat een ongeëmancipeerd topic is dit zeg. Walgelijk.
Alleen al die keuzes voor de pol die TS geeft zeggen genoeg over zijn gevoelens en gedachtegang.
Hoe anders zou het zijn als een meisje dit zou posten over haar vriendje.
:{w :r
pi_148860643
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:18 schreef Rozekwarts het volgende:
Wat een ongeëmancipeerd topic is dit zeg. Walgelijk.
Alleen al die keuzes voor de pol die TS geeft zeggen genoeg over zijn gevoelens en gedachtegang.
Hoe anders zou het zijn als een meisje dit zou posten over haar vriendje.
:{w :r
Op dit gebied zijn mannen en vrouwen nou eenmaal niet gelijkwaardig,
  maandag 19 januari 2015 @ 23:02:57 #94
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_148860670
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:44 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Dit dus.
Mensen die hier problemen van maken zouden zich wellicht beter kunnen afvragen hoe het komt dat ze zo (bekrompen) denken.
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:47 schreef vera166 het volgende:

[..]

Dit heeft naar mijn mening niets met emancipatie te maken, maar meer met opvoeding en persoonlijke voorkeur. Ik vind het een prettig idee als mevrouw niet zomaar met iedereen het bed ingedoken is, aangezien ik dat zelf ook niet doe.
Wat anderen doen zal mij een zorg zijn, maar als een vrouw het bij minder bedpartners houdt, is dat voor mij een aangenamer idee.
Daarnaast maken ook vrouwen zich soms zorgen over het aantal bedpartners van hun man, dus het is zeker niet eenzijdig.
pi_148860735
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:02 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

[..]

Dit heeft naar mijn mening niets met emancipatie te maken, maar meer met opvoeding en persoonlijke voorkeur. Ik vind het een prettig idee als mevrouw niet zomaar met iedereen het bed ingedoken is, aangezien ik dat zelf ook niet doe.
Wat anderen doen zal mij een zorg zijn, maar als een vrouw het bij minder bedpartners houdt, is dat voor mij een aangenamer idee.
Daarnaast maken ook vrouwen zich soms zorgen over het aantal bedpartners van hun man, dus het is zeker niet eenzijdig.
pi_148861049
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:02 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

[..]

Dit heeft naar mijn mening niets met emancipatie te maken, maar meer met opvoeding en persoonlijke voorkeur. Ik vind het een prettig idee als mevrouw niet zomaar met iedereen het bed ingedoken is, aangezien ik dat zelf ook niet doe.
Wat anderen doen zal mij een zorg zijn, maar als een vrouw het bij minder bedpartners houdt, is dat voor mij een aangenamer idee.
Daarnaast maken ook vrouwen zich soms zorgen over het aantal bedpartners van hun man, dus het is zeker niet eenzijdig.
Misschien is emancipatie dan een beetje ongelukkig gekozen.

En met jouw onderbouwing ben ik het ook eigenlijk helemaal eens; het is jou goed recht geen vrouw te willen die 'veel' bedpartners heeft gehad en zoals je het nu verwoord hou je er niet een dubbele standaard op na. En dan heb je recht van spreken.

Alle mannen die zelf maar wat graag 'goedkope sletjes uit de kroeg' mee naar huis nemen en een gat in de lucht springen als ze zo'n meisje hebben gevonden, maar vervolgens wel geïntimideerd zijn als hun (potentiële) vriendin 'veel' bedpartners heeft gehad, vind ik belachelijk. Zij moeten niet zo zeiken :)
  maandag 19 januari 2015 @ 23:19:58 #97
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_148861263
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:12 schreef vera166 het volgende:

[..]

Misschien is emancipatie dan een beetje ongelukkig gekozen.

En met jouw onderbouwing ben ik het ook eigenlijk helemaal eens; het is jou goed recht geen vrouw te willen die 'veel' bedpartners heeft gehad en zoals je het nu verwoord hou je er niet een dubbele standaard op na. En dan heb je recht van spreken.

Alle mannen die zelf maar wat graag 'goedkope sletjes uit de kroeg' mee naar huis nemen en een gat in de lucht springen als ze zo'n meisje hebben gevonden, maar vervolgens wel geïntimideerd zijn als hun (potentiële) vriendin 'veel' bedpartners heeft gehad, vind ik belachelijk. Zij moeten niet zo zeiken :)
Hier ben ik het ook met jou eens. Als je dat doet en ze gaat met je mee, dan kun je dat ook verwachten. Maar zoals je wel verwacht ben ik niet zo van de one-nighters maar juist van relaties. Aangezien er dan meer bij komt kijken dan alleen seks, is het ook niet helemaal te vergelijken met elkaar. :)
pi_148861377
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:19 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Hier ben ik het ook met jou eens. Als je dat doet en ze gaat met je mee, dan kun je dat ook verwachten. Maar zoals je wel verwacht ben ik niet zo van de one-nighters maar juist van relaties. Aangezien er dan meer bij komt kijken dan alleen seks, is het ook niet helemaal te vergelijken met elkaar. :)
Ja in tegenstelling tot hoe ik mezelf nu presenteer ben ik ook niet zo en ik ben helemaal niet geschikt voor one-night-stands :D maar ik heb wel een hekel aan de dubbele standaard waar vooral mannen last van lijken te hebben. Ik hoop dat iedereen die veel of weinig ONS heeft er van geniet en ik vind niet dat anderen daar over mogen/moeten oordelen. Zeker niet mannen (of vrouwen) die er zelf ook niet vies van zijn.
pi_148861514
Precies mijn punt Vera, die dubbele standaard.
  maandag 19 januari 2015 @ 23:30:46 #100
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_148861633
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:23 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja in tegenstelling tot hoe ik mezelf nu presenteer ben ik ook niet zo en ik ben helemaal niet geschikt voor one-night-stands :D maar ik heb wel een hekel aan de dubbele standaard waar vooral mannen last van lijken te hebben. Ik hoop dat iedereen die veel of weinig ONS heeft er van geniet en ik vind niet dat anderen daar over mogen/moeten oordelen. Zeker niet mannen (of vrouwen) die er zelf ook niet vies van zijn.
Die dubbele standaard komt denk ik voort uit mannen die moeite hebben om seks te regelen, terwijl ze het juist wel graag willen. Vrouwen kunnen vaak wat makkelijker aan seks komen dan mannen, dus die maken er niet zo'n probleem van. :P
pi_148861667
Het is geen dubbele standaard. Het is niet hypocriet. Niet zo lang man en vrouw niet hetzelfde zijn. Nu is dat misschien de wens van sommige mensen hier, maar ik ga niet mee in die debiele retoriek van de feminist.
pi_148861701
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:30 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Die dubbele standaard komt denk ik voort uit mannen die moeite hebben om seks te regelen, terwijl ze het juist wel graag willen. Vrouwen kunnen vaak wat makkelijker aan seks komen dan mannen, dus die maken er niet zo'n probleem van. :P
Daar komt het ongetwijfeld vandaan maar als je een jaar of 25 bent moet dat calimero gedrag maar eens afgelopen zijn :')
  maandag 19 januari 2015 @ 23:34:21 #103
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_148861742
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:32 schreef vera166 het volgende:

[..]

Daar komt het ongetwijfeld vandaan maar als je een jaar of 25 bent moet dat calimero gedrag maar eens afgelopen zijn :')
True that, maar dan ben je op fok bij t verkeerde adres :+
pi_148861745
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:32 schreef vera166 het volgende:

[..]

Daar komt het ongetwijfeld vandaan maar als je een jaar of 25 bent moet dat calimero gedrag maar eens afgelopen zijn :')
Vertel dat maar tegen een lelijke, sociaal onhandige, oude vriend van me die ongetwijfeld nog steeds maagd is itt zijn vrouwelijke tegenhanger.
pi_148861781
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:34 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

True that, maar dan ben je op fok bij t verkeerde adres :+
Oh ja ;(

quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Vertel dat maar tegen een lelijke, sociaal onhandige, oude vriend van me die ongetwijfeld nog steeds maagd is itt zijn vrouwelijke tegenhanger.
Dat zal ik zeker doen als ik er een spreek wat dit betreft.
pi_148861793


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2015 23:35:43 ]
pi_148861804
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:35 schreef vera166 het volgende:
Dat zal ik zeker doen als ik er een spreek wat dit betreft.
En dan is het verschil plots, wooeei, weg?
  maandag 19 januari 2015 @ 23:36:14 #108
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_148861811
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:31 schreef LelijKnap het volgende:
Het is geen dubbele standaard. Het is niet hypocriet. Niet zo lang man en vrouw niet hetzelfde zijn. Nu is dat misschien de wens van sommige mensen hier, maar ik ga niet mee in die debiele retoriek van de feminist.
Voor seks zijn altijd minimaal 2 personen nodig. Waarom zou een vrouw minder seks mogen hebben dan een man?
pi_148861825
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

En dan is het verschil plots, wooeei, weg?
Nee? Helaas voor die 25 jarige maagd niet want hij zal nog steeds maagd zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:35 schreef LelijKnap het volgende:

Vanwaar die reactie die je nu hebt weggehaald?
pi_148861834
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:36 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Voor seks zijn altijd minimaal 2 personen nodig. Waarom zou een vrouw minder seks mogen hebben dan een man?
Ik heb het niet over ''mogen''. Maar stel ik zou dat verdedigen; omdat man en vrouw niet hetzelfde zijn.
pi_148861842
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:36 schreef vera166 het volgende:

[..]

Nee? Helaas voor die 25 jarige maagd niet want hij zal nog steeds maagd zijn.

[..]

Vanwaar die reactie die je nu hebt weggehaald?
Omdat ik de jouwe verkeerd had gelezen.
pi_148861848
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omdat ik de jouwe verkeerd had gelezen.
Oke :-)
  maandag 19 januari 2015 @ 23:39:52 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_148861919
Er wordt hier maar gerept over een zogenaamde dubbele standaard, maar ik zie nergens mannelijke sletten hun eigen gedrag goedpraten terwijl ze dat van vrouwen afkeuren.
Wel een mooie Pavlovreactie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 19 januari 2015 @ 23:40:09 #114
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_148861931
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik heb het niet over ''mogen''. Maar stel ik zou dat verdedigen; omdat man en vrouw niet hetzelfde zijn.
Oke man en vrouw zijn verschillend, maar op wat voor manier bedoel je, zodat het de "dubbele standaard" verklaart? Fysiologisch? Maatschappelijk?
pi_148861960
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er wordt hier maar gerept over een zogenaamde dubbele standaard, maar ik zie nergens mannelijke sletten hun eigen gedrag goedpraten terwijl ze dat van vrouwen afkeuren.
Wel een mooie Pavlovreactie.
Je zal mij wel bedoelen. Ik heb het ook niet zo zeer over de mannen hier, vaak is er niet eens een fatsoenlijke, leuke discussie te voeren hier dus ik kijk wel uit :')
  maandag 19 januari 2015 @ 23:42:38 #116
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_148862023
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:41 schreef vera166 het volgende:

[..]

Je zal mij wel bedoelen. Ik heb het ook niet zo zeer over de mannen hier, vaak is er niet eens een fatsoenlijke, leuke discussie te voeren hier dus ik kijk wel uit :')
Ik zie meerdere mensen die iets over een dubbele standaard beweren. En geen van allen heeft een bewijs of zelfs maar anekdotisch voorbeeld.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_148862086
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zie meerdere mensen die iets over een dubbele standaard beweren. En geen van allen heeft een bewijs of zelfs maar anekdotisch voorbeeld.
"Ik had zo'n wijf meegenomen naar huis. Ze ging beetje pijpen enzo ja, daarna volgespoten en mn huis uit geflikkerd. Vieze slet."

Ik weet dat ik om moet gaan met andere mensen, maar maakt dit het duidelijker? :P
  maandag 19 januari 2015 @ 23:48:41 #118
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_148862183
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:45 schreef vera166 het volgende:

[..]

"Ik had zo'n wijf meegenomen naar huis. Ze ging beetje pijpen enzo ja, daarna volgespoten en mn huis uit geflikkerd. Vieze slet."

Ik weet dat ik om moet gaan met andere mensen, maar maakt dit het duidelijker? :P
:')
Zulke tokkies heb ik nooit ontmoet gelukkig.

Ik ken wel zat vrouwen die hard roept dat ze niks geven om de mening van anderen mbt hun seksuele activiteiten, maar wel altijd de behoefte voelen om zich te verdedigen met non-argumenten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_148862230
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

:')
Zulke tokkies heb ik nooit ontmoet gelukkig.

Ik ken wel zat vrouwen die hard roept dat ze niks geven om de mening van anderen mbt hun seksuele activiteiten, maar wel altijd de behoefte voelen om zich te verdedigen met non-argumenten.
Good for you.

Daar geloof ik ook nooit in. Ik weet niet of ik, als ik veel van seks zou houden en met veel mensen naar bed ging, me zoveel van de mening van anderen aan zou trekken dat ik het niet meer zou doen maar ik zou het me wel aantrekken. Vrijwel iedereen geeft wel wat om andermans mening denk ik, zeker vrouwen.
pi_148862377
Ze begon vandaag zelf over een SOA-test. Ze vroeg of ik wilde dat ze er eentje deed met dat ze echt teveel mannen heeft geneukt zonder condoom.

Nadien vroeg ik nog 'Zonder condoom? Deed je het dan niet veilig?'. Bij 1 one night stand heeft ze ooit een condoom gebruikt maar dat was een dooddoener. Anders nooit gedaan en ook met mij wil ze het liever zonder doen. --> Dan maar niet geneukt!

Zelf zegt ze dat ze veilig is, anders zou ze al lang kwaaltjes ondervinden.
Daarna begon ze wel meteen dat ze verwacht dat ik ook een test ga doen.
Cindy De Vuyst
pi_148862486
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:56 schreef einzeinz het volgende:
Ze begon vandaag zelf over een SOA-test. Ze vroeg of ik wilde dat ze er eentje deed met dat ze echt teveel mannen heeft geneukt zonder condoom.

Nadien vroeg ik nog 'Zonder condoom? Deed je het dan niet veilig?'. Bij 1 one night stand heeft ze ooit een condoom gebruikt maar dat was een dooddoener. Anders nooit gedaan en ook met mij wil ze het liever zonder doen. --> Dan maar niet geneukt!

Zelf zegt ze dat ze veilig is, anders zou ze al lang kwaaltjes ondervinden.
Daarna begon ze wel meteen dat ze verwacht dat ik ook een test ga doen.
Dom. Veel soa's merk je niets van. En als je te lang wacht kan je onvruchtbaar worden.
pi_148862571
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:56 schreef einzeinz het volgende:
Ze begon vandaag zelf over een SOA-test. Ze vroeg of ik wilde dat ze er eentje deed met dat ze echt teveel mannen heeft geneukt zonder condoom.

Nadien vroeg ik nog 'Zonder condoom? Deed je het dan niet veilig?'. Bij 1 one night stand heeft ze ooit een condoom gebruikt maar dat was een dooddoener. Anders nooit gedaan en ook met mij wil ze het liever zonder doen. --> Dan maar niet geneukt!

Zelf zegt ze dat ze veilig is, anders zou ze al lang kwaaltjes ondervinden.
Daarna begon ze wel meteen dat ze verwacht dat ik ook een test ga doen.
Dan mag je haar wel eens onderwijzen in de symptomen van SOA's mn chlamydia geeft bij een vrouw geen klachten. Zorgt er alleen voor dat ze (onbehandeld) mogelijk vruchtbaarheidsproblemen krijgt.
Dat ze heeft rondgeneukt moet ze lekker zelf weten, dat ze het onveilig doet is echt een enorme afknapper. Hoe dom kun je zijn.
pi_148863613
Ben het zo wel met de pol eens.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 08:00:48 #124
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148865263
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:03 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dan mag je haar wel eens onderwijzen in de symptomen van SOA's mn chlamydia geeft bij een vrouw geen klachten. Zorgt er alleen voor dat ze (onbehandeld) mogelijk vruchtbaarheidsproblemen krijgt.
Dat ze heeft rondgeneukt moet ze lekker zelf weten, dat ze het onveilig doet is echt een enorme afknapper. Hoe dom kun je zijn.
Hier sta ik wel achter. Een vrouw die flink heeft rondgeneukt heb ik geen problemen mee. Een vrouw die zo dom was het onveilig te doen terwijl ze rondneukte, vind ik een afknapper.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148866156
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:31 schreef LelijKnap het volgende:
Het is geen dubbele standaard. Het is niet hypocriet. Niet zo lang man en vrouw niet hetzelfde zijn. Nu is dat misschien de wens van sommige mensen hier, maar ik ga niet mee in die debiele retoriek van de feminist.
Komt dat anders weer. Sorry lelijkknap, maar als het puur alleen aan de biologie van de mens ligt dan is de vrouw gemaakt voor seks, meer dan de man. En als je dan over zwangerschappen gaat blaten, niets gezonder voor de genenpoel dan veel variatie, dus ook die smoes gaat al niet op.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_148866189
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:56 schreef einzeinz het volgende:
Ze begon vandaag zelf over een SOA-test. Ze vroeg of ik wilde dat ze er eentje deed met dat ze echt teveel mannen heeft geneukt zonder condoom.

Nadien vroeg ik nog 'Zonder condoom? Deed je het dan niet veilig?'. Bij 1 one night stand heeft ze ooit een condoom gebruikt maar dat was een dooddoener. Anders nooit gedaan en ook met mij wil ze het liever zonder doen. --> Dan maar niet geneukt!

Zelf zegt ze dat ze veilig is, anders zou ze al lang kwaaltjes ondervinden.
Daarna begon ze wel meteen dat ze verwacht dat ik ook een test ga doen.
Dit vind ik dan weer veel erger dan veel sekspartners... Als ik jou was zou ik wachten tot de testen binnen zijn, beetje bah. Er zelf een keertje 1 doen is nooit erg as je eerdere bedpartners hebt gehad.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 09:36:05 #127
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148866309
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Komt dat anders weer. Sorry lelijkknap, maar als het puur alleen aan de biologie van de mens ligt dan is de vrouw gemaakt voor seks, meer dan de man. En als je dan over zwangerschappen gaat blaten, niets gezonder voor de genenpoel dan veel variatie, dus ook die smoes gaat al niet op.
Ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Puur biologisch gezien is de vrouw gemaakt om een langere beurt te hebben maar de man om vaker seks te hebben met meerdere vrouwen. Wie is dan het meest voor seks gemaakt? :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148866339
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:36 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Puur biologisch gezien is de vrouw gemaakt om een langere beurt te hebben maar de man om vaker seks te hebben met meerdere vrouwen. Wie is dan het meest voor seks gemaakt? :P
Hoezo is een vrouw dan niet gemaakt om vaker seks te hebben met meerdere mannen? Leg me die eens uit, waarom een man daar beter voor uitgerust is?
Want een vrouw kan 20 keer op een dag, de gemiddelde man toch echt niet. En zonder vrouwen die seks willen houdt het ook al erg snel op voor die mannen.

Natuurlijk overdrijf ik wat hier om een punt te maken, al met al komt het erop neer dat onze seksuele behoeftes heel aardig op elkaar zijn ingesteld. Het idee dat vrouwen niet zo van de seks zijn is een cultureel iets, niet biologisch.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 09:39:10 #129
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_148866358
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:36 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Puur biologisch gezien is de vrouw gemaakt om een langere beurt te hebben maar de man om vaker seks te hebben met meerdere vrouwen. Wie is dan het meest voor seks gemaakt? :P
Hoeft niet.

Het is zelfs zo dat een vrouw sneller zwanger raakt als ze seks heeft met verschillende mannen. De spermacellen gaan dan nog meer een gevecht aan en hun best doen die eicel te bevruchten.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 20 januari 2015 @ 09:40:15 #130
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_148866373
Er zijn gemeenschappen waar het normaal is dat vrouwen seks met meerdere mannen hebben. Bv in Azie en Afrika.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 20 januari 2015 @ 09:40:59 #131
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148866384
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoezo is een vrouw dan niet gemaakt om vaker seks te hebben met meerdere mannen? Leg me die eens uit, waarom een man daar beter voor uitgerust is?
Want een vrouw kan 20 keer op een dag, de gemiddelde man toch echt niet. En zonder vrouwen die seks willen houdt het ook al erg snel op voor die mannen.

Natuurlijk overdrijf ik wat hier om een punt te maken, al met al komt het erop neer dat onze seksuele behoeftes heel aardig op elkaar zijn ingesteld. Het idee dat vrouwen niet zo van de seks zijn is een cultureel iets, niet biologisch.
Omdat jij het over biologie had. Biologisch gezien is seks bedoeld om zwanger te raken, en tijdens een zwangerschap kan een vrouw zich niet voortplanten, een man wel.

Overigens als bij seks van gelijke inspanning uit wordt gegaan (naar mijn ervaring is het fysieke aandeel van de man vaak het grootst) denk ik dat een man het vaak langer en vaker volhoudt. Als onder seks hebben verstaan wordt op mijn rug te liggen houdt ik het ook wel 20 keer vol :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148866390
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er wordt hier maar gerept over een zogenaamde dubbele standaard, maar ik zie nergens mannelijke sletten hun eigen gedrag goedpraten terwijl ze dat van vrouwen afkeuren.
Wel een mooie Pavlovreactie.
Maar je bent wel op de hoogte van het feit dat er maatschappelijk anders gekeken wordt naar een man die de ene na de andere dame stuk trekt dan naar een vrouw die net zoveel wisselende contacten heeft?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 09:41:47 #133
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148866393
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hoeft niet.

Het is zelfs zo dat een vrouw sneller zwanger raakt als ze seks heeft met verschillende mannen. De spermacellen gaan dan nog meer een gevecht aan en hun best doen die eicel te bevruchten.
Maar als je dan zwanger bent houdt het op, je lichaam maakt geen nieuwe eicel vrij tot de baby geboren is. De man daarintegen kan zich gewoon voortplanten.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148866462
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:40 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Omdat jij het over biologie had. Biologisch gezien is seks bedoeld om zwanger te raken, en tijdens een zwangerschap kan een vrouw zich niet voortplanten, een man wel.

Overigens als bij seks van gelijke inspanning uit wordt gegaan (naar mijn ervaring is het fysieke aandeel van de man vaak het grootst) denk ik dat een man het vaak langer en vaker volhoudt. Als onder seks hebben verstaan wordt op mijn rug te liggen houdt ik het ook wel 20 keer vol :+
Biologisch is seks er en voor voortplanting en heeft het een sociale functie, bv binding, maar ook stressverlichting(en nog wel wat meer). Je doet de biologie tekort als je alleen naar voortplanting kijkt.

Wij mensenvrouwen zijn eigenlijk altijd ontvankelijk, dit in tegenstelling tot de meeste dieren. Zelfs tot diep in de zwangerschap is de (wederzijdse) behoefte er. Vraag maar eens rond, je zal erachter komen dat veel zwangere vrouwen zo geil als boter zijn.
Alleen dat bewijst al dat het niet alleen om voortplanting gaat.

En nee, dit gaat niet over verschillende inspanning, waardoor een man het langer vol zou kunnen houden. Ik ga uit van normale/goede seks, dus dat beide er druk mee zijn, een vrouw die alleen maar ligt te zoutzakken vind het waarschijnlijk helemaal niet zo joepie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_148866488
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:41 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Maar als je dan zwanger bent houdt het op, je lichaam maakt geen nieuwe eicel vrij tot de baby geboren is. De man daarintegen kan zich gewoon voortplanten.
Waarom denk je dat de seks dan ophoudt? We hebben het hier over seks, niet over hoeveel baby's je kan verwekken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 09:47:27 #136
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148866498
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:45 schreef erodome het volgende:

[..]

En nee, dit gaat niet over verschillende inspanning, waardoor een man het langer vol zou kunnen houden. Ik ga uit van normale/goede seks, dus dat beide er druk mee zijn, een vrouw die alleen maar ligt te zoutzakken vind het waarschijnlijk helemaal niet zo joepie.
Ik richtte mijn voorbeeld er juist op dat het bij gelijke inspanning zou gaan in plaats van verschillende. Ik had verwacht dat je dat er wel uit zou pikken.

En dan ben ik er van overtuigd dat de vrouw het niet zo veel vaker / langer volhoudt dan de man als jij beweert. Maargoed wellicht ben jij een topsport vrouw maar dat vind ik persoonlijk uitzonderingen. En die bevestigen geen regels.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148866542
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik richtte mijn voorbeeld er juist op dat het bij gelijke inspanning zou gaan in plaats van verschillende. Ik had verwacht dat je dat er wel uit zou pikken.

En dan ben ik er van overtuigd dat de vrouw het niet zo veel vaker / langer volhoudt dan de man als jij beweert. Maargoed wellicht ben jij een topsport vrouw maar dat vind ik persoonlijk uitzonderingen. En die bevestigen geen regels.
Ik ben geen topsportvrouw, maar ik kan gewoon door na het klaarkomen, de gemiddelde man niet. En na een pauze is het al helemaal geen probleem meer. En ik weet zeker dat bij gelijke inspanning nogsteeds gemiddeld genomen de vrouw meer kan hebben dan de man.
Er zijn bv heel wat vrouwen voor wie bovenop hun favo standje is, waarbij hun partner veel lekker achterover ligt en geniet. Bij gewone/goede seks beweegt de dame in kwestie ook veel. Zoutzakken zijn een ander verhaal, maar die willen dan vaak ook niet meer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_148866572
Als mijn vriend boven de 30 bedpartners heeft gehad, dan was hij nu niet mijn vriend geweest, best simpel.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 09:51:22 #139
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148866582
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Als mijn vriend boven de 30 bedpartners heeft gehad, dan was hij nu niet mijn vriend geweest, best simpel.
En als jij boven de 30 gehad had, was jij dan wel nog zijn vriendin geweest? :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 20 januari 2015 @ 09:52:21 #140
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148866606
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ben geen topsportvrouw, maar ik kan gewoon door na het klaarkomen, de gemiddelde man niet. En na een pauze is het al helemaal geen probleem meer. En ik weet zeker dat bij gelijke inspanning nogsteeds gemiddeld genomen de vrouw meer kan hebben dan de man.
Er zijn bv heel wat vrouwen voor wie bovenop hun favo standje is, waarbij hun partner veel lekker achterover ligt en geniet. Bij gewone/goede seks beweegt de dame in kwestie ook veel. Zoutzakken zijn een ander verhaal, maar die willen dan vaak ook niet meer.
We dwalen ontzettend af van het onderwerp van dit topic maar: Seks is meer dan alleen klaarkomen, het klopt dat als de man klaarkomt dat energie uit hem zuigt. Maar je verteld mij niet dat bij uitblijven van orgasme de vrouw het gemiddeld langer volhoudt dan de man :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148866639
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:51 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

En als jij boven de 30 gehad had, was jij dan wel nog zijn vriendin geweest? :P
Geen idee, maar op mijn leeftijd meer dan 30 hebben is een beetje slutty(vind ik)
  dinsdag 20 januari 2015 @ 09:56:14 #142
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148866680
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:54 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Geen idee, maar op mijn leeftijd meer dan 30 hebben is een beetje slutty(vind ik)
Ik weet niet meer hoe oud je bent maar bij een jong iemand klopt dat inderdaad. Al moet ik zeggen dat ik 30 nog wel een getal vindt wat ik zelf zou overleven afhankelijk van de persoon. (bij iemand van 16 is het belachelijk veel bij 36 moet het best kunnen)
Sowieso val ik op de persoon en niet op wie ze in het verleden heeft gedaan :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148866693
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:52 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

We dwalen ontzettend af van het onderwerp van dit topic maar: Seks is meer dan alleen klaarkomen, het klopt dat als de man klaarkomt dat energie uit hem zuigt. Maar je verteld mij niet dat bij uitblijven van orgasme de vrouw het gemiddeld langer volhoudt dan de man :P
Je moet vanalles verzinnen om maar een punt te kunnen maken, valt dat je niet op? Want het begon met de bewering dat mannen gemaakt zijn om seks met meerdere vrouwen te hebben en vrouwen niet, zelfs alleen gericht op voortplanting ;)

Vrouwen zijn perfect gemaakt voor seks met meerdere mannen, er zijn zelfs systemen in ons die daarop gericht zijn(waaronder dat vruchtbaarder worden). Dat is dan ook meer dan logisch, want het zou heel erg raar zijn als mannen en vrouwen qua behoefte zoveel zouden verschillen. We zijn wel dezelfde soort he.

Al met al geld dat de gemiddelde man wel gewoon klaarkomt en dat dat een fikse beperking oplegt tegenover de vrouw. Gelukkig geld dat als we niet alleen naar het lichaam kijken, maar ook naar het gevoel dat het dan voor de gemiddelde vrouw meestal ook wel zat is, geen behoefte aan veel meer.
Maar het kan wel lichamelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 10:00:46 #144
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148866766
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Je moet vanalles verzinnen om maar een punt te kunnen maken, valt dat je niet op?
pot ketel, je draait het zelf ook om :P

quote:
Want het begon met de bewering dat mannen gemaakt zijn om seks met meerdere vrouwen te hebben en vrouwen niet, zelfs alleen gericht op voortplanting ;)
klopt, en hierin geef ik je deels gelijk op dit moment, mannen en vrouwen zijn beide gemaakt om seks te hebben met meerdere partijen, alleen ben ik er nog niet van overtuigd dat vrouwen hier meer geschikt voor zijn.

quote:
Vrouwen zijn perfect gemaakt voor seks met meerdere mannen, er zijn zelfs systemen in ons die daarop gericht zijn(waaronder dat vruchtbaarder worden). Dat is dan ook meer dan logisch, want het zou heel erg raar zijn als mannen en vrouwen qua behoefte zoveel zouden verschillen. We zijn wel dezelfde soort he.

Al met al geld dat de gemiddelde man wel gewoon klaarkomt en dat dat een fikse beperking oplegt tegenover de vrouw. Gelukkig geld dat als we niet alleen naar het lichaam kijken, maar ook naar het gevoel dat het dan voor de gemiddelde vrouw meestal ook wel zat is, geen behoefte aan veel meer.
Maar het kan wel lichamelijk.
Dit veranderd helaas niet, jij stelt dat een vrouw makkelijk 20 keer op een dag moet kunnen een man niet. Nou moet ik zeggen dat naast dat ik nog nooit een vrouw heb ontmoet die daadwerkelijk 20 keer kan klaarkomen op een dag (ze zijn er vast hoor ik geloof het, maar ook dit is niet de 'gemiddelde vrouw') ik ook nog nooit een vrouw in mijn bed heb gehad met een betere conditie dan ikzelf. (en gemiddeld gezien heeft een een iets betere conditie, ook dat is biologisch) Dus nee, hoe graag je het ook wilt, gewoon nee.

We wijken overigens wel heel erg af, als je verder wilt discussieren, pleur het maar in een PM
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148866861
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:00 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

pot ketel, je draait het zelf ook om :P
Nee, want ik zie de biologie van seks niet alleen als voortplanting.

quote:
klopt, en hierin geef ik je deels gelijk op dit moment, mannen en vrouwen zijn beide gemaakt om seks te hebben met meerdere partijen, alleen ben ik er nog niet van overtuigd dat vrouwen hier meer geschikt voor zijn.
Ik zei toch al dat ik het wat overdreef om een punt te maken. Ik denk vooral dat we goed op elkaar zijn ingesteld van nature. Dat beide geslachten dus gemaakt zijn om seks met verschillende partners te hebben, net zoals beide geslachten gemaakt zijn om banden aan te gaan.

quote:
Dit veranderd helaas niet, jij stelt dat een vrouw makkelijk 20 keer op een dag moet kunnen een man niet. Nou moet ik zeggen dat naast dat ik nog nooit een vrouw heb ontmoet die daadwerkelijk 20 keer kan klaarkomen op een dag (ze zijn er vast hoor ik geloof het, maar ook dit is niet de 'gemiddelde vrouw') ik ook nog nooit een vrouw in mijn bed heb gehad met een betere conditie dan ikzelf. (en gemiddeld gezien heeft een een iets betere conditie, ook dat is biologisch) Dus nee, hoe graag je het ook wilt, gewoon nee.

We wijken overigens wel heel erg af, als je verder wilt praten, pleur het maar in een PM :P
Ik heb die vrouwen wel ontmoet, zijn er meer dan je denkt ;)
Al met al is er geen lichamelijke grens voor de gemiddelde vrouw, anders dan de geestelijke behoefte. Voor de gemiddelde man is er wel een lichamelijke grens, naast die geestelijke behoefte.

Maar je hebt gelijk, we dwalen teveel af, weer terug naar het eigenlijke onderwerp!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 10:06:49 #146
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_148866879
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar je bent wel op de hoogte van het feit dat er maatschappelijk anders gekeken wordt naar een man die de ene na de andere dame stuk trekt dan naar een vrouw die net zoveel wisselende contacten heeft?
Ik ben op de hoogte dat men zegt dat er maatschappelijk anders gekeken wordt naar vrouwen dan naar mannen, ik ben alleen nog nooit iemand tegengekomen die dit daadwerkelijk doet, behalve wat Marokkanen op straat die iedere vrouw willen versieren en vervolgens alle vrouwen een slet noemen.
Ik denk echter niet dat je hen als voorbeeld voor de hele samenleving kunt nemen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_148866880
Als een vrouw geniet van seks, is dat toch juist een mooi iets? Maakt het aantal bedpartners dan uit, vraag ik me af...
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_148867951
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ik ben op de hoogte dat men zegt dat er maatschappelijk anders gekeken wordt naar vrouwen dan naar mannen, ik ben alleen nog nooit iemand tegengekomen die dit daadwerkelijk doet, behalve wat Marokkanen op straat die iedere vrouw willen versieren en vervolgens alle vrouwen een slet noemen.
Ik denk echter niet dat je hen als voorbeeld voor de hele samenleving kunt nemen.
Toch vreemd dat ik heel veel mensen ken die daar wel zo over denken die helemaal geen Marokkaan zijn en jij niet één. Kennelijk verkeren we in andere kringen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_148877605
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:25 schreef erodome het volgende:
Komt dat anders weer. Sorry lelijkknap, maar als het puur alleen aan de biologie van de mens ligt dan is de vrouw gemaakt voor seks, meer dan de man. En als je dan over zwangerschappen gaat blaten, niets gezonder voor de genenpoel dan veel variatie, dus ook die smoes gaat al niet op.
Daarom is vreemdgaan ook niet verkeerd en veelvoorkomend inderdaad. Een daarmee even ''natuurlijke'' reactie van weerzin van de man daarop is ook biologisch te verklaren.
pi_148877660
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daarom is vreemdgaan ook niet verkeerd en veelvoorkomend inderdaad. Een daarmee even ''natuurlijke'' reactie van weerzin van de man daarop is ook biologisch te verklaren.
Vreemdgaan is een vertrouwensbreuk, dat levert weerzin op, bij zowel mannen als vrouwen.
Ik had het daar niet over vreemdgaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_148877771
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:20 schreef erodome het volgende:
Vreemdgaan is een vertrouwensbreuk, dat levert weerzin op, bij zowel mannen als vrouwen.
Ik had het daar niet over vreemdgaan.
Je snapt best dat ik 'vreemdgaan' aanhaalde als meest extreem voorbeeld. Je kan het rustig vervangen met ''rondneuken''.
pi_148877873
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je snapt best dat ik 'vreemdgaan' aanhaalde als meest extreem voorbeeld. Je kan het rustig vervangen met ''rondneuken''.
Er is helemaal geen biologische afkeer van rondneuken, dan zouden alle mannen dat wereldwijd en in alle tijden moeten hebben en dat is gewoonweg niet waar.
Sterker nog, de meeste mannen die de puberteit zijn ontgroeit geven er maar bar weinig om als iemand rondgewipt heeft. Wel als dat gaat om binnen de relatie, maar dat is gewoon compleet andere koek.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_148901094
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:13 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

"Socio-Economic Status" in sociaal-wetenschappelijk vakjargon ;)
Ah, juist ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_148940308
Maakt me niets uit, voorwaarde is wel dat ze het contact verbreekt met vorige scharrels en eventuele vriendschappen op Facebook ook verwijdert. Dat doe ik dan uiteraard ook.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  donderdag 22 januari 2015 @ 13:53:41 #155
416931 yats
(non) Average Joe
pi_148942081
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:23 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja in tegenstelling tot hoe ik mezelf nu presenteer ben ik ook niet zo en ik ben helemaal niet geschikt voor one-night-stands :D maar ik heb wel een hekel aan de dubbele standaard waar vooral mannen last van lijken te hebben. Ik hoop dat iedereen die veel of weinig ONS heeft er van geniet en ik vind niet dat anderen daar over mogen/moeten oordelen. Zeker niet mannen (of vrouwen) die er zelf ook niet vies van zijn.
Volledig mee eens. Ieder moet zelf weten wat hij/zij doet of juist niet doet. Wie ben ik om een vrouw erop aan te spreken dat ze 30 bedpartners heeft gehad als ik dat zelf ook zou hebben of zou willen hebben (wat overigens niet zo is,ik ben meer van het vaker seks met dezelfde persoon,of dat nu puur scharrelen of een relatie is)? Die dubbele moraal slaat nergens op. Waarom is een man stoer als hij veel vrouwen gehad heeft en een vrouw een slet?

quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:30 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Die dubbele standaard komt denk ik voort uit mannen die moeite hebben om seks te regelen, terwijl ze het juist wel graag willen. Vrouwen kunnen vaak wat makkelijker aan seks komen dan mannen, dus die maken er niet zo'n probleem van. :P
Dat betwijfel ik eigenlijk. Als ik naar mijn eigen omgeving kijk zitten daar zowel 'players' als 'bijna maagdelijke personen' bij waarbij die laatste groep echt niet eerder zo'n dubbele standaard aanhoud als de eerste groep. Zelf ben ik ook niet het type dat veel of makkelijk 'seks regelt', maar moet ik daarom een vriendin van me die elk weekend een andere man in bed heeft daarover veroordelen? Waarom zou ik, dat is haar keus en als zij daar gelukkig van word mag ze dat toch doen?

quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:56 schreef einzeinz het volgende:
Ze begon vandaag zelf over een SOA-test. Ze vroeg of ik wilde dat ze er eentje deed met dat ze echt teveel mannen heeft geneukt zonder condoom.

Nadien vroeg ik nog 'Zonder condoom? Deed je het dan niet veilig?'. Bij 1 one night stand heeft ze ooit een condoom gebruikt maar dat was een dooddoener. Anders nooit gedaan en ook met mij wil ze het liever zonder doen. --> Dan maar niet geneukt!

Zelf zegt ze dat ze veilig is, anders zou ze al lang kwaaltjes ondervinden.
Daarna begon ze wel meteen dat ze verwacht dat ik ook een test ga doen.
Jullie hebben het al zonder condoom gedaan? Ik zou me dan zo snel mogelijk laten testen. Jouw vriendin klinkt niet bijster intelligent op dit gebied.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Vreemdgaan is een vertrouwensbreuk, dat levert weerzin op, bij zowel mannen als vrouwen.
Ik had het daar niet over vreemdgaan.
Bij vreemdgaan is het mijns inziens niet zozeer de daad zelf die weerzin opwekt, maar inderdaad het vertrouwen dat gebroken word door de daad. In een relatie hoor je open en eerlijk tegenover elkaar te kunnen zijn. Prima als de seksuele wensen soms anders zijn of je eens iets met een ander wil proberen, mits je daar over communiceert met jouw partner en deze daarmee akkoord gaat. Maar het stiekem doen en met alle mogelijkheden proberen te verbergen voor een partner is gewoon laag.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_148943093
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:57 schreef Antony1989 het volgende:
Maakt me niets uit, voorwaarde is wel dat ze het contact verbreekt met vorige scharrels en eventuele vriendschappen op Facebook ook verwijdert. Dat doe ik dan uiteraard ook.
Echt? Dat is streng. En ga je dat dan ook controleren? Dat zou er bij mij niet in gaan. Ik heb nog steeds contact met oud scharrels en dat is ook prima zolang ik er niet mee vreemdga uiteraard. Ik zie niet in waarom dit niet zo kunnen. Waarom ben jij hier zo stellig in?
pi_148951934
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:20 schreef DW457 het volgende:

[..]

Echt? Dat is streng. En ga je dat dan ook controleren? Dat zou er bij mij niet in gaan. Ik heb nog steeds contact met oud scharrels en dat is ook prima zolang ik er niet mee vreemdga uiteraard. Ik zie niet in waarom dit niet zo kunnen. Waarom ben jij hier zo stellig in?
Ik denk dat als je echt iets voor elkaar voelt, en er echt voor wilt gaan dat dat niet streng is maar meer dan normaal vind ik. Het betekend dat je toch voor elkaar gaat.
En je kunt het gaan controleren maar er ook iets leuks van maken, samen je lijst doorscrollen en bij elke scharrel een verhaal vertellen ouzo, dat is nog wel leuk. Ik heb het gevraagd en daarbij hebben we samen onze lijst doorgescrollt en verhalen en plekken bij verteld.
Verder heb ik gewoon alle vertrouwen in dat ze eerlijk is.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  donderdag 22 januari 2015 @ 22:55:23 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_148962585
Ik wil kunnen kiezen voor:

Het boeit me eigenlijk geen ene yota, ik maak me liever druk om belangrijke zaken!
pi_148971711
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:49 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Ik denk dat als je echt iets voor elkaar voelt, en er echt voor wilt gaan dat dat niet streng is maar meer dan normaal vind ik. Het betekend dat je toch voor elkaar gaat.
En je kunt het gaan controleren maar er ook iets leuks van maken, samen je lijst doorscrollen en bij elke scharrel een verhaal vertellen ouzo, dat is nog wel leuk. Ik heb het gevraagd en daarbij hebben we samen onze lijst doorgescrollt en verhalen en plekken bij verteld.
Verder heb ik gewoon alle vertrouwen in dat ze eerlijk is.
ik heb ook genoeg verhalen gehoord over scharrels en die staan allemaal nog in zijn lijst.
Vind dat, net als jij, best leuk om te horen allemaal, heb óók genoeg vertrouwen in ons mét contact met scharrels.
compact en kleverig.
pi_148972887
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 13:41 schreef DW457 het volgende:
Ik vind het altijd wel hypocriet. Veel mannen die hier zeggen dat vrouwen met veel partners hoeren zijn, of dorpsfietsen enzo, streven er wel naar om zelf heel veel bedpartners te scoren. Het is immers als man wel heel cool om met veel vrouwen naar bed te gaan en daarover op te scheppen bij hun vrienden. Waarom is dat verschil er toch?
Puur biologisch. Voor een vrouw waren er altijd gevolgen als ze zomaar seks had met iedereen. Ze moest zeker weten dat de man voor haar en het kind zou zorgen.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_148973141
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:11 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Puur biologisch. Voor een vrouw waren er altijd gevolgen als ze zomaar seks had met iedereen. Ze moest zeker weten dat de man voor haar en het kind zou zorgen.
Waarmee je dus suggereerd dat wij wezens zijn die enkel instinctief handelen? Volgens mij zijn we die fase wel een beetje voorbij en spelen normen, waarde en algemene intelligentie ook een rol (hoop ik).
pi_148973342
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:11 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Puur biologisch. Voor een vrouw waren er altijd gevolgen als ze zomaar seks had met iedereen. Ze moest zeker weten dat de man voor haar en het kind zou zorgen.
Lijkt me sterk, aangezien de consensus tegenwoordig is (bij mijn weten althans) dat de vroege jager/verzamelaar stammen helemaal niet samenleefden in verbanden waarbij één man de zorg op zich zou moeten nemen voor vrouw en kind.
pi_148973397
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:23 schreef DW457 het volgende:

[..]

Waarmee je dus suggereerd dat wij wezens zijn die enkel instinctief handelen? Volgens mij zijn we die fase wel een beetje voorbij en spelen normen, waarde en algemene intelligentie ook een rol (hoop ik).
Normen en waarden hangen net zo goed samen met sociale instincten denk ik.

Je kunt die dingen niet allemaal los zien van elkaar.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 11:59:15 #164
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_148974042
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 13:46 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Echt de grootste BS. Alsof iemand met een wat losbandiger verleden geen vaste relatie aan kan gaan. :r
We hebben het hier over een meisje van 22 jaar, die niet eens meer weet hoeveel bedpartners ze heeft gehad, maar zeker tussen de 40 à 50(!)
Het lijkt mij een illusie te denken, dat zij vervolgens een langdurige monogame relatie wil aangaan/kan volhouden op die leeftijd.

Ik heb geen problemen met een losbandig verleden en veroordeel een vrouw hier ook niet op, maar ik ben niet naïef.
pi_148974081
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:32 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, aangezien de consensus tegenwoordig is (bij mijn weten althans) dat de vroege jager/verzamelaar stammen helemaal niet samenleefden in verbanden waarbij één man de zorg op zich zou moeten nemen voor vrouw en kind.
De zorg niet maar de vader van de kinderen was de sterkste van de stam waardoor dus ook iedereen verantwoordelijk was voor het kindje.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_148974169
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:01 schreef thom_05 het volgende:

[..]

De zorg niet maar de vader van de kinderen was de sterkste van de stam waardoor dus ook iedereen verantwoordelijk was voor het kindje.
Euh, nee....

Er was niet maar 1 vader, 1 dekkende alfa, alles wijst erop dat we meer richting de bonobo gingen ;)
Kijk maar naar de moederfeesten en de vruchtbaarheidsfeesten, de "kinderen van de goden" die daarna geboren werden en gewoon geaccepteerd werden(kinderen verwekt op die vruchtbaarheidsfeesten, verwekker onbekend).

Allen waren verantwoordelijk voor de groep, je overleeft niet zo makkelijk als je het teveel opdeelt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_148974173
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:23 schreef DW457 het volgende:

[..]

Waarmee je dus suggereerd dat wij wezens zijn die enkel instinctief handelen? Volgens mij zijn we die fase wel een beetje voorbij en spelen normen, waarde en algemene intelligentie ook een rol (hoop ik).
Helaas wel. Hoe erg en graag wij het willen instinct of het gevoel heeft een belangrijke rol in ons doen en handelen.
Waarom denk je dat marketing een succesvolle industrie is?
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_148974197
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Euh, nee....

Er was niet maar 1 vader, 1 dekkende alfa, alles wijst erop dat we meer richting de bonobo gingen ;)
Kijk maar naar de moederfeesten en de vruchtbaarheidsfeesten, de "kinderen van de goden" die daarna geboren werden en gewoon geaccepteerd werden(kinderen verwekt op die vruchtbaarheidsfeesten, verwekker onbekend).

Allen waren verantwoordelijk voor de groep, je overleeft niet zo makkelijk als je het teveel opdeelt.
Een mens bestaat langer dan de Griekse orgieën.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_148974211
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:06 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Een mens bestaat langer dan de Griekse orgieën.
Ik heb het over de jager/verzamelaar en de uitloop daarvan....

Kinderen zijn lang een statussymbool geweest die de status van de vrouw verhoogde. Er bestaan redelijk onderbouwde ideeen dat bv een vrouw die had getoond dat ze kon baren waardevoller was, waardoor er gewacht werd met verbintenissen tot dat gebeurd was.
En dat kinderen toen de verantwoording van de hele groep waren is toch wel erg goed onderbouwt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 14:00:11 #170
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_148977421
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 00:36 schreef einzeinz het volgende:
Ze is net 22 geworden. Actief van haar 14 jaar. Ze is dus 8 jaar seksueel actief.
Dat zijn dus 5-6 verschillende bedpartners per jaar.
Ik vind dit best veel eerlijk gezegd. Zeker als er op je 22ste al 50 man overheen geweest is.

En dan hebben we het nog niet over het aantal dat ze mogelijk nog verzwijgt.
elke 2 maand een ander, tja wat moet je er van zeggen

pics van je vriendin?

[ Bericht 99% gewijzigd door WarmZaad op 23-01-2015 14:07:41 ]
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
pi_148984555
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:59 schreef gewoonmeppen het volgende:

[..]

We hebben het hier over een meisje van 22 jaar, die niet eens meer weet hoeveel bedpartners ze heeft gehad, maar zeker tussen de 40 à 50(!)
Het lijkt mij een illusie te denken, dat zij vervolgens een langdurige monogame relatie wil aangaan/kan volhouden op die leeftijd.

Ik heb geen problemen met een losbandig verleden en veroordeel een vrouw hier ook niet op, maar ik ben niet naïef.
Ze kan toch gewoon klaar zijn voor een monogame relatie? Het rondneuken heeft ze dan wel gehad zou je kunnen denken.
Het blijft gewoon echt onzin om te denken dat het aantal eerdere partners iets zegt over of uemand wel of niet trouw kan zijn in een vaste monogame relatie.
Als ze wil blijven rondneuken dan gaat ze toch gewoon geen relatie aan. Als ze daarvoor kiest dan is ze daar klaar voor.
Of misschien niet, maar dan is dan niet een gevolg van het eerdere aantal bedpartners. Er is gewoon geen bewijsbaar verband tussen die twee.
pi_148988108
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:34 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ze kan toch gewoon klaar zijn voor een monogame relatie? Het rondneuken heeft ze dan wel gehad zou je kunnen denken.
Het blijft gewoon echt onzin om te denken dat het aantal eerdere partners iets zegt over of uemand wel of niet trouw kan zijn in een vaste monogame relatie.
Als ze wil blijven rondneuken dan gaat ze toch gewoon geen relatie aan. Als ze daarvoor kiest dan is ze daar klaar voor.
Of misschien niet, maar dan is dan niet een gevolg van het eerdere aantal bedpartners. Er is gewoon geen bewijsbaar verband tussen die twee.
Ik heb haar wel duidelijk gezegd dat ik enkel een serieuze relatie wil.
'Als ze mij als flirt ziet denk ik dat het niets zal zijn tussen ons'. Ze schrok, maar zei dat ze graag een vaste relatie wil.
Cindy De Vuyst
pi_148988866
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou een emo.gif trekken en lachend weglopen.
Geen behoefte aan een dorpsfiets.
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_148991056
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 19:35 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ik heb haar wel duidelijk gezegd dat ik enkel een serieuze relatie wil.
'Als ze mij als flirt ziet denk ik dat het niets zal zijn tussen ons'. Ze schrok, maar zei dat ze graag een vaste relatie wil.
Nou prima toch?
  zaterdag 24 januari 2015 @ 11:09:41 #175
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_149004662
Zou wel hypocriet zijn als ik daar over zou vallen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_149006510
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:36 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Voor seks zijn altijd minimaal 2 personen nodig. Waarom zou een vrouw minder seks mogen hebben dan een man?
Er is toch niemand die zegt dat het niet mag? Althans dat heb ik nog nooit zien gebeuren. Er wordt alleen gezegd dat veel seks een vrouw er niet aantrekkelijker op maakt.

Een goed stel tieten maakt een vrouw ook aantrekkelijker, bij een man het tegenovergestelde. Begrijp me goed, ik ben bepaald niet de kieskeurigste als het aankomt op het aantal sekspartners van een vrouw, maar ik word helemaal kriegel van dat 'hypocriet'/'dubbele standaard' gelul. Man en vrouw zijn nou eenmaal niet dezelfde, en al helemaal niet op het gebied van aantrekkingskracht, seks en liefde. Het is ook verder geen ratio kwestie maar een gevoelskwestie dus je gaat er niks aan veranderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')