abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 januari 2015 @ 20:30:19 #126
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_149116280
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:27 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
Ze loopt helemaal niet in ambtenaars kleding dom wijf. Mijn god wat irriteer ik me aan haar en die verhaallijn.
Dit vind ik ook, :r. Ze is 'altijd' in functie ofzo. En wtf, blijkbaar is er nooit sprake van belangenverstrengeling :'). Niemand ziet problemen met het feit dat Aysen al-tijd zaken heeft waar haar kennissen, vrienden en/of huisgenoten verdachten of getuigen zijn, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_149116583
Shortie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 27 januari 2015 @ 20:43:03 #128
395938 LlamaGoneBonkers
Van leven ga je dood
pi_149116756
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dit vind ik ook, :r. Ze is 'altijd' in functie ofzo. En wtf, blijkbaar is er nooit sprake van belangenverstrengeling :'). Niemand ziet problemen met het feit dat Aysen al-tijd zaken heeft waar haar kennissen, vrienden en/of huisgenoten verdachten of getuigen zijn, :').
Precies. Echt zo lomp. Alsof iedereen maar toevallig moet weten wanneer ze precies in functie is. van mij mag ze vertrekken. Vreselijk personage. Kots
pi_149119661
Ik vind Aysen ook geen reet aan. Ook qua acteren trouwens niet. Jammer dat ze Aysen niet gewoon een echte liefde gunnen en haar niet constant bij elk politiezaakje laten betrekken.
Toen ze met Bing was, was ze toch ook niet steeds aan het werk?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 22:03:18 #130
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_149120215
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt weer leuk morgen :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 januari 2015 @ 22:08:30 #131
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_149120462
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:51 schreef vencodark het volgende:
Ik vind Aysen ook geen reet aan. Ook qua acteren trouwens niet. Jammer dat ze Aysen niet gewoon een echte liefde gunnen en haar niet constant bij elk politiezaakje laten betrekken.
Toen ze met Bing was, was ze toch ook niet steeds aan het werk?
En we weten ook nog steeds niet waarom ze zich vaak zo verrot gedraagt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_149120607
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

En we weten ook nog steeds niet waarom ze zich vaak zo verrot gedraagt.
Gewoon omdat het kan. Stel je voor dat de schrijvers een personage uit moeten diepen zeg. Ze zijn zo vlak als het maar kan en hebben totaal geen geschiedenis. Simpele karikaturen. Behalve de Sanders en Jef en Laura, want zij hebben een lange geschiedenis in GTST. Maar ja, met Jef en Laura wordt niets gedaan.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 januari 2015 @ 22:11:58 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_149120644
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Gewoon omdat het kan. Stel je voor dat de schrijvers een personage uit moeten diepen zeg. Ze zijn zo vlak als het maar kan en hebben totaal geen geschiedenis. Behalve de Sanders en Jef en Laura, want zij hebben een lange geschiedenis in GTST. Maar ja, met Jef en Laura wordt niets gedaan.
Ja en had Bartho niet een tijdje geleden gezegd dat hij een verhaallijn wilde of anders zou weggaan?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_149120783
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja en had Bartho niet een tijdje geleden gezegd dat hij een verhaallijn wilde of anders zou weggaan?
Ik heb dat nooit uit betrouwbare bron gehoord, dus ik vermoed dat het niet waar was.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_149121771
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Gewoon omdat het kan. Stel je voor dat de schrijvers een personage uit moeten diepen zeg. Ze zijn zo vlak als het maar kan en hebben totaal geen geschiedenis. Simpele karikaturen.
Exact. Ze bedenken een naam, een familieband met een ander personage, een paar simpele karaktertrekken en ze casten er iemand voor. Wat hun verleden is? Geen flauw benul. Kijken waar zo'n personage over een jaar is, over twee jaar? Ben je nou besodemieterd, kost veel teveel tijd. Terwijl dát er juist voor zorgt dat een personage diepgang krijgt, en naar iets "toe" schrijven kan de verhaallijn en het personage versterken.

Ik vraag ook al tijden om een verhaallijn waarin het verleden van Aysen wordt vertelt, zodat wij als kijkers haar motieven (beter) kunnen begrijpen en haar misschien zelfs leuker vinden om naar te kijken als personage. Een paar maanden terug heb ik hier nog wat fake-spoilers geplaatst waarin ze werd lastiggevallen en gechanteerd door ene Orkan, een schim uit haar verleden. Zo'n verhaallijn kan fantastisch werken (mits goed geschreven - Hallo uitzendkrachten!) voor Aysen, haar nieuwe mogelijkheden geven als personage en meer diepgang geven. Maar nee, ze laten haar liever bovenop Sjoerd duiken voor "het zoveelste stel dat als een kwak stront uit de lucht komt vallen zonder enige vorm van opbouw", om TheVulture te quoten.

quote:
Behalve de Sanders en Jef en Laura, want zij hebben een lange geschiedenis in GTST. Maar ja, met Jef en Laura wordt niets gedaan.
Tja, dankzij een eindbaas:



Oké, hij heeft ook niet altijd alles even goed gedaan (personages als Robert, Helen en Daniël die steeds dezelfde verhaallijnen kregen), maar dat is niets vergeleken met wat hij wél goed heeft gedaan. De huidige schrijvers zouden zijn schoenen nog niet eens mogen bekijken, laat staan poetsen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_149125601
"zo spreek je een ambtenaar niet aan" waar is haar uniform dan? dom wicht :')
pi_149126096
Ik hoop dat die kijkcijfers hard in elkaar klappen, maar dat zal ijdele hoop blijven denk ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 28 januari 2015 @ 00:18:29 #138
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_149126385
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:33 schreef PeterKelder het volgende:
Oké, hij heeft ook niet altijd alles even goed gedaan (personages als Robert, Helen en Daniël die steeds dezelfde verhaallijnen kregen), maar dat is niets vergeleken met wat hij wél goed heeft gedaan. De huidige schrijvers zouden zijn schoenen nog niet eens mogen bekijken, laat staan poetsen.
Die personages mochten dan wel telkens hetzelfde meemaken, ik vond het iedere keer weer spannend.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 28 januari 2015 @ 00:21:01 #139
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_149126439
Verder zijn we helaas weer terug bij af. Nu die ene goede verhaallijn definitief voorbij is, zakt het weer in elkaar als een pudding. Kan me nu niet eens meer motiveren om de shorties te bekijken. :')
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Spellchecker woensdag 28 januari 2015 @ 07:30:42 #140
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_149129029
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat die kijkcijfers hard in elkaar klappen, maar dat zal ijdele hoop blijven denk ik
Wij blijven allemaal toch kijken? O-)
pi_149129530
Overigens begint het geklaag over de soap ook steeds vervelender te worden. Steeds dezelfde opmerkingen en steeds dezelfde flauwe grappen, om over uitgebreide zelfbedachte nepspoilers nog maar te zwijgen. :') Klik ik wéér voor niks op een spoiler die gewoon zelf bedacht is. Daar is een spoiler niet voor bedoeld. :')
Ik klaag ook weleens over een personage of een beroerde aflevering maar er zijn hier mensen die structureel all over hun beklag doen over alles wat fout is.
Gelukkig is een dergelijke post zo gescand en dus makkelijk over te slaan.
Het is alleen zo'n zonde van de ruimte.
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:14:57 #142
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_149130214
Vind Aysen en Sjoerd wel grappig. Zou het eigenlijk zelfs leuk vinden als ze een relatie zouden krijgen maar dat verwacht ik niet. Onverwachtse dingen zijn toch leuk? :D
pi_149130605
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat die kijkcijfers hard in elkaar klappen, maar dat zal ijdele hoop blijven denk ik
Kijkcijfers zijn nooit 100% betrouwbaar, maar de kans dat er meer mensen kijken dan de aangegeven 1,5-1,8 miljoen is groot. Helaas, want veranderingen zullen er niet snel komen.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 00:18 schreef Frey het volgende:

[..]

Die personages mochten dan wel telkens hetzelfde meemaken, ik vond het iedere keer weer spannend.
Kijk, en dát is dan ook een groot verschil met de hedendaagse herhalingen van verhaallijnen. Intussen kunnen we het gewoon van te voren vertellen hoe het zal verlopen, en 9 van de 10 keer gebeurt dat ook nog :{

quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 00:21 schreef Frey het volgende:
Verder zijn we helaas weer terug bij af. Nu die ene goede verhaallijn definitief voorbij is, zakt het weer in elkaar als een pudding. Kan me nu niet eens meer motiveren om de shorties te bekijken. :')
De shorties zijn momenteel inderdaad weer 3 verspilde minuten. Hopelijk hebben de schrijvers nog iets in petto, maar ik betwijfel het.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:48:45 #144
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_149130747
Ik ben toch enkele maanden zeer positief geweest. Ik heb echt genoten van de Sanders verhaallijn, ook toen Nick de hogere macht bleek te zijn. Van mij had die verhaallijn het hele seizoen door mogen gaan met telkens weer een andere twist. Nu gebeurt er weer helemaal niks.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_149130837
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:48 schreef Frey het volgende:
Ik ben toch enkele maanden zeer positief geweest. Ik heb echt genoten van de Sanders verhaallijn, ook toen Nick de hogere macht bleek te zijn. Van mij had die verhaallijn het hele seizoen door mogen gaan met telkens weer een andere twist. Nu gebeurt er weer helemaal niks.
Dat weet ik. De laatste tijd was het echt beter en dat werd ook erkent. Maar sommige kritieken blijven terugkomen en op den duur weet ik het wel.
Dan lijkt alles wel gezegt, dat bedoel ik.
pi_149130943
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:27 schreef vencodark het volgende:
Overigens begint het geklaag over de soap ook steeds vervelender te worden. Steeds dezelfde opmerkingen en steeds dezelfde flauwe grappen,
Nou, dan doen we in ieder geval hetzelfde als de schrijvers: de hele zooi de hele tijd herhalen. Matcht het toch nog op een bepaalde manier.

quote:
om over uitgebreide zelfbedachte nepspoilers nog maar te zwijgen. :') Klik ik wéér voor niks op een spoiler die gewoon zelf bedacht is. Daar is een spoiler niet voor bedoeld. :')
1. De uitgebreide zelfbedachte nepspoilers zijn niet alleen voor onze lol, het is ook om te laten zien hoe het met wat simpele aanpassingen binnen de structuur van het verhalen vertellen continu spannend kan zijn. En er zijn mensen die daar positief op reageren, dus er zal een kern van waarheid in zitten dunkt me.

2. Als er fake-spoilers geplaatst worden, wordt dit er (bijna) altijd bij gezet. Dus dat jij dan "wéér voor niks" op zo'n spoiler klikt is je eigen verantwoordelijkheid en daar kun je een ander niets over verwijten.

3. Ik heb nergens in reglementen o.i.d. iets zien staan dat een spoilertag absoluut niet bedoeld is voor het gebruiken van zelfbedachte spoilers. Mocht dat wel zo zijn, dan mag je mij uiteraard daar op wijzen. Daarnaast, zouden we het niet in een spoilertag plaatsen, komt er weer het gezeik en gejank dat men "zoveel moet scrollen". Die spoilertag voorkomt dat dus ten eerste, en ten tweede wordt het (zoals aangegeven bij punt 2) er bij gezet wanneer het een fake-spoiler betreft. En het wordt er eveneens bij gezet wanneer het een echte spoiler betreft.

quote:
Ik klaag ook weleens over een personage of een beroerde aflevering maar er zijn hier mensen die structureel all over hun beklag doen over alles wat fout is.
Gelukkig is een dergelijke post zo gescand en dus makkelijk over te slaan.
Het is alleen zo'n zonde van de ruimte.
Dat laatste kan ik nu eveneens zeggen over jouw beklag. Gelukkig voor jou kun je zo'n post makkelijk overslaan, dus ik begrijp eigenlijk niet waarom je er nu zo'n punt van maakt. Als je het niet wil lezen, lees je het niet.
En daarbij, als we hier alleen maar positief zouden praten over de serie is er hier ook geen bal aan. Een forum is (mijns inziens) bedoeld voor het uiten van je mening (zowel positief als negatief) en het aangaan van een discussie. Dat sommigen van ons hierbij fake-spoilers en flauwe grappen gebruiken kun je zien als een aanvulling op die mening of discussie.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_149131079
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, dan doen we in ieder geval hetzelfde als de schrijvers: de hele zooi de hele tijd herhalen. Matcht het toch nog op een bepaalde manier.

[..]

1. De uitgebreide zelfbedachte nepspoilers zijn niet alleen voor onze lol, het is ook om te laten zien hoe het met wat simpele aanpassingen binnen de structuur van het verhalen vertellen continu spannend kan zijn. En er zijn mensen die daar positief op reageren, dus er zal een kern van waarheid in zitten dunkt me.

2. Als er fake-spoilers geplaatst worden, wordt dit er (bijna) altijd bij gezet. Dus dat jij dan "wéér voor niks" op zo'n spoiler klikt is je eigen verantwoordelijkheid en daar kun je een ander niets over verwijten.

3. Ik heb nergens in reglementen o.i.d. iets zien staan dat een spoilertag absoluut niet bedoeld is voor het gebruiken van zelfbedachte spoilers. Mocht dat wel zo zijn, dan mag je mij uiteraard daar op wijzen. Daarnaast, zouden we het niet in een spoilertag plaatsen, komt er weer het gezeik en gejank dat men "zoveel moet scrollen". Die spoilertag voorkomt dat dus ten eerste, en ten tweede wordt het (zoals aangegeven bij punt 2) er bij gezet wanneer het een fake-spoiler betreft. En het wordt er eveneens bij gezet wanneer het een echte spoiler betreft.

[..]

Dat laatste kan ik nu eveneens zeggen over jouw beklag. Gelukkig voor jou kun je zo'n post makkelijk overslaan, dus ik begrijp eigenlijk niet waarom je er nu zo'n punt van maakt. Als je het niet wil lezen, lees je het niet.
En daarbij, als we hier alleen maar positief zouden praten over de serie is er hier ook geen bal aan. Een forum is (mijns inziens) bedoeld voor het uiten van je mening (zowel positief als negatief) en het aangaan van een discussie. Dat sommigen van ons hierbij fake-spoilers en flauwe grappen gebruiken kun je zien als een aanvulling op die mening of discussie.
Ieder zijn of haar mening natuurlijk. Je hoeft echt niet alles te weerleggen omdat je je wellicht aangesproken voelt.
Ik heb vaak genoeg fake spoilers gezien die niet waren aangekondigd. Wie dat tikt, hou ik echt niet bij.
Mijn idee van een spoiler in een topic over soaps of series, zou echte informatie moeten zijn over toekomstige verhaallijnen. Niet ideeën van een user zelf. Lijkt mij, kan mij vergissen.
En natuurlijk hoeft een ander mijn posts ook niet te lezen. :)
  woensdag 28 januari 2015 @ 10:06:47 #148
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_149131147
Ik word ook wel een beetje gek van die nepspoilers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_149131202
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:48 schreef Frey het volgende:
Ik ben toch enkele maanden zeer positief geweest. Ik heb echt genoten van de Sanders verhaallijn, ook toen Nick de hogere macht bleek te zijn. Van mij had die verhaallijn het hele seizoen door mogen gaan met telkens weer een andere twist. Nu gebeurt er weer helemaal niks.
Ik was eveneens enthousiast, zeker in het begin. De twist met Nick als hogere macht vond ik dan weer minder, maar daar heb ik het een aantal topics terug al uitgebreid over gehad.
En inderdaad, het is weer 10x niks nu. En het was inderdaad mooier geweest als de verhaallijn nog even was doorgegaan met boeiende en onverwachte twists.
Als ik kijk naar de Vlaamse soap Familie speelt zich daar nu iets soortgelijks af: de ex-vrouw van de CEO van het familiebedrijf in de serie wil zich wreken op hem en doet dit via zijn zus, die een concurrerend bedrijf heeft. Intussen heeft ze die zus ook compleet in haar macht, zodat die (net als de rest) machteloos staat en het "loeder" ongestraft haar gang kan gaan. Deze verhaallijn is eind vorig seizoen ingezet en loopt nog wel een tijdje door denk ik, maar het mooie van alles is: ik weet totáál niet waar het heengaat. Ik heb wel een vermoeden, maar de schrijvers blijven mij verrassen in die verhaallijn. En hoewel ik het "loeder" een vreselijk personage vind, is de actrice fenomenaal en zijn sommige scènes echt briljant door het acteerwerk en de plotwendingen.

Zoiets had ik ook graag gezien bij de Ludo/Veltman/Nick-verhaallijn, maar helaas is dat zoals gebruikelijk afgelopen met een enorme sisser, en zonder alle antwoorden.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_149131357
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 10:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ieder zijn of haar mening natuurlijk. Je hoeft echt niet alles te weerleggen omdat je je wellicht aangesproken voelt.
Ik heb vaak genoeg fake spoilers gezien die niet waren aangekondigd. Wie dat tikt, hou ik echt niet bij.
Mijn idee van een spoiler in een topic over soaps of series, zou echte informatie moeten zijn over toekomstige verhaallijnen. Niet ideeën van een user zelf. Lijkt mij, kan mij vergissen.
En natuurlijk hoeft een ander mijn posts ook niet te lezen. :)
Nee, ik hoef dat niet te doen, maar goed, zodoende ontstaat er wel weer een redelijk inhoudelijke discussie.
Inderdaad worden sommige fake-spoilers niet aangekondigd, wat ook mij kan storen. Maar goed, dat kan gebeuren. In het begin zette ik het er ook niet bij, maar na de reactie dat dat gewenst is bij andere users heb ik dat (net als bijv. Frey) altijd gedaan. Vind ik namelijk ook zo netjes, want de ene user is er wel van gediend en een ander weer niet.

En over hoe een spoilertag gebruikt zou moeten worden heb je zeker een punt. Alleen, soms is het leuk de fantasie op de vrije loop te laten en dit te delen. En om hele lappen aan fake-spoilers zonder tag te plaatsen is ook weer zo wat.

Maar in ieder geval is er van beide kanten weer duidelijkheid over hoe men over bepaalde zaken denkt. En dat is alleen maar goed voor de sfeer denk ik :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')