Mooi! Waaruit?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
In al deze narigheid, toch even een plaat tussendoor...
[ afbeelding ]
Jaaa! Daar zijn ze dol op, op van die knullige zaakjes als om een stift.quote:
Haha, nou dit is wel erg hoor. Ik werk ook met klachtenafhandeling en als ik me zo gedraag kan ik over 5 minuten m`n tas pakken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:20 schreef Cygne het volgende:
Ik zei tegen man dat ik t niet normaal vond hoe ze met klanten omgaan. Zegt ie: 'ja maar jij bent gewend hoe t op jouw werk gaat. '
Nu is mijn werkgever ook wel vrij extreem in klant is koning, maar dan nog.
Dacht dat ik deze gewoon van het web had geplukt.. Maar kan m zo 123 niet vinden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Mooi! Waaruit?
Cygne wat een prutsers.
Ja ik ook. Ik had een klant met een kapot artikel en een een deel van t pakketje was niet aangekomen, wel nog veel goede artikelen. Die wilde al dr geld terug, alle spullen houden. én een grote coupon voor dr geleden schade. Heeft ze nog gekregen ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:34 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha, nou dit is wel erg hoor. Ik werk ook met klachtenafhandeling en als ik me zo gedraag kan ik over 5 minuten m`n tas pakken.
verkopen jullie dingen en ook aan particulieren? klinkt als een bedrijf om even te bookmarkenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:20 schreef Cygne het volgende:
Ik zei tegen man dat ik t niet normaal vond hoe ze met klanten omgaan. Zegt ie: 'ja maar jij bent gewend hoe t op jouw werk gaat. '
Nu is mijn werkgever ook wel vrij extreem in klant is koning, maar dan nog.
Hahahaha. Zo gaat het bij ons ook wel eens inderdaad. Gebeurd niet vaak, maar als iemand zwaar zuur is dan doen we er ook alles aan om diegene weer blij te maken. Ik wou dat ik eens zulke service kreeg als ik bijv. Bol.com zou bellen met een klacht, maar helaas.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:38 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik had een klant met een kapot artikel en een een deel van t pakketje was niet aangekomen, wel nog veel goede artikelen. Die wilde al dr geld terug, alle spullen houden. én een grote coupon voor dr geleden schade. Heeft ze nog gekregen ook.
Het is trouwens alleen zo extreem bij Amerikaanse klanten. Een gemiddeld mailtje gaat zo: 'I WANT MY MONEY BACK GIVE ME MY MONEY I WANT MY MONEY NOW!' En dan doe ik een refund maar dat duurt een dag of 2 voordat de financiële afdeling dat verwerkt heeft. Dan krijg ik terug dat we heel Klant onvriendelijk zijn en dat ze een advocaat gaan inschakelen als ze hun geld niet NU METEEN krijgen want daar hebben ze dus recht op, op nu meteen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:41 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Hahahaha. Zo gaat het bij ons ook wel eens inderdaad. Gebeurd niet vaak, maar als iemand zwaar zuur is dan doen we er ook alles aan om diegene weer blij te maken. Ik wou dat ik eens zulke service kreeg als ik bijv. Bol.com zou bellen met een klacht, maar helaas.
Oh, dan is het niet oke. Ik zou er niet meer bestellen, maar ja.... nu je man nogquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:54 schreef Cygne het volgende:
Hij had besteld via mijn account. 'Want die had ik toch al.'.
Ik hoor nu net dat ie vanochtend al gebeld had. Toen werd er blijkbaar gezegd dat t niet de webshop was, ze er dus niet naar ging kijken en er al helemaal niks mee ging doen. Als de status volgende week nog niet was veranderd moesten we maar contact opnemen via mail en dan maar zien of we reactie zouden krijgen. De mevrouw die (soms) op mail reageert ging wel kijken (zei ze).
Ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt bij een ander bedrijf. Tis bijna grappig.
En man maakt zich niet zo druk: 'komt wel goed joh!', zegt ie dan.
Wtf, op het moment dat er niet betaald hoeft te worden is er toch geen schadequote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:38 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik had een klant met een kapot artikel en een een deel van t pakketje was niet aangekomen, wel nog veel goede artikelen. Die wilde al dr geld terug, alle spullen houden. én een grote coupon voor dr geleden schade. Heeft ze nog gekregen ook.
Emotionele schade.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wtf, op het moment dat er niet betaald hoeft te worden is er toch geen schade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
inderdaad dat was ook altijd mijn instelling. Zo jammer om te zien dat, dat bij andere winkels niet zo is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:37 schreef gebakken-koekje het volgende:
Dank jullie wel
En als een webshop om wat voor reden dan ook problemen heeft vind ik gewoon dat ze wel klantvriendelijk moeten blijven, liever even wachten op een bestelling dan onbeschoft te woord gestaan worden.
Nice automatic! Ik ga wel binnenkort verhuizen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en haat aan 1 van de limited stiften....
Bij het allerlaatste gebouwtje wat ik aan het inkleuren was, dikke drup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |