abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 februari 2016 @ 11:04:07 #201
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_159959161
quote:
99s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:57 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Beetje afhankelijk waar je op doelt, maar als er bijvoorbeeld een scraper gebruikt wordt om een gp te vinden en te slopen, dan vind ik het heel netjes wanneer alleen de portals 'rond het huis' omgeschoten worden.
:+

Dat 'rond het huis' gebeurd al met werk- en homeportals. Of eigenlijk sowieso al een portal in de buurt omgooien. Zeker als het Maassluis betreft. _O-
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 11:09:52 #202
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_159959289
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 00:07 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ja dat blijft een zieke bezigheid, met een scraper GP's slopen, wat een trieste bedoening. Ik ben er gelukkig aan ontsnapt omdat die scrapersoftware toen een crash had en alle data verloren ging.
dat hoorde ik laatst ook van een speler hier in de buurt, dat hij ontsnapt was door een crash van de matrix.
Vriend van mij had laatst z'n onyx guardian gehaald. Stond ergens in een nationaal park waar je alleen kon komen met twee uur lopen. En dan moest je ook nog terug :P
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_159959902
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 11:04 schreef Maringo het volgende:

[..]

:+

Dat 'rond het huis' gebeurd al met werk- en homeportals. Of eigenlijk sowieso al een portal in de buurt omgooien. Zeker als het Maassluis betreft. _O-
Geen idee wat Maassluis betreft, wat ik zelf zie in DH gebeurt er al voldoende om te fronzen en vragen bij jezelf te stellen.

Maakt het spel wel een heel stuk minder leuk
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 29 april 2016 @ 23:02:28 #204
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161813270
Wauw één groot blauw veld boven Nederland nu...
pi_161818639
Die was erg mooi. Ook anomaly aanstaande in Rotterdam.
  zaterdag 30 april 2016 @ 11:28:57 #206
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161820127


Heeft maar een uurtje ofzo gestaan uiteindelijk.
pi_163531533
Die was mooi ja! :Y
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_163659767
Hallo mensen! Dankzij Pokémon Go heb ik Ingress ook ontdekt. De twee games overlappen qua nodes dus in principe kan je het allebei tegelijk spelen. Ingress trekt me aan de ene kant iets meer omdat het een sci-fi tintje heeft, maar ik denk dat Pokémon Go wat populairder is (zeker nu in het begin). Hoe dan ook ga ik beide werelden in de gaten houden. Vind het hele augemented reality gebeuren erg tof, wou dat ik het eerder had gevonden _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_163659834
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 02:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Hallo mensen! Dankzij Pokémon Go heb ik Ingress ook ontdekt. De twee games overlappen qua nodes dus in principe kan je het allebei tegelijk spelen. Ingress trekt me aan de ene kant iets meer omdat het een sci-fi tintje heeft, maar ik denk dat Pokémon Go wat populairder is (zeker nu in het begin). Hoe dan ook ga ik beide werelden in de gaten houden. Vind het hele augemented reality gebeuren erg tof, wou dat ik het eerder had gevonden _O_
Hoe komt het dan dat die twee de nodes op dezelfde plek hebben?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 juli 2016 @ 07:25:01 #210
13250 Lod
Sapere aude!
pi_163660027
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 04:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe komt het dan dat die twee de nodes op dezelfde plek hebben?
Beide spellen zijn van Niantic. En die hebben van de Ingress portals gelijk maar Pokestops gemaakt. Met dezelfde foto's (en volgens mij ook namen). Maakt het zoeken naar de Pokestops hier in de buurt in ieder geval een stukje makkelijker.
GNU Terry Pratchett
pi_163660092
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 07:25 schreef Lod het volgende:

[..]

Beide spellen zijn van Niantic. En die hebben van de Ingress portals gelijk maar Pokestops gemaakt. Met dezelfde foto's (en volgens mij ook namen). Maakt het zoeken naar de Pokestops hier in de buurt in ieder geval een stukje makkelijker.
En ook alle extra informatie die bij een ingress Portal staat.
pi_163660094
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 04:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe komt het dan dat die twee de nodes op dezelfde plek hebben?
30 tot 50% van de ingress portals zijn overgezet. Tevens zijn de portals waar het meest om gevochten wordt gyms geworden.
pi_163660239
Hier zijn echt 80-90% van de portals ook in gebruik voor Go
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  maandag 11 juli 2016 @ 10:27:50 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_163661464
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 07:25 schreef Lod het volgende:

[..]

Beide spellen zijn van Niantic. En die hebben van de Ingress portals gelijk maar Pokestops gemaakt. Met dezelfde foto's (en volgens mij ook namen). Maakt het zoeken naar de Pokestops hier in de buurt in ieder geval een stukje makkelijker.
Ja, is echt heel duidelijk te merken :D Heb een tijd ingress gespeeld en sinds gisteren Pokémon Go geinstalleerd. Weet precies waar alle stops zitten in m'n buurt :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_163661755
Het is niet normaal hoe een vlucht Pokemon Go neemt :o nu al groter dat Ingress.

Afgelopen vrijdag een fiets deploy hier in de stad en mensen die aan ons gingen vragen welke pokemon wij al hadden :p

En gisteren bezig geweest met de grootste rot banner van NL en zag ik ook allemaal groepjes bij portals staan .
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_163663341
quote:
99s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:48 schreef CaLeX het volgende:
Het is niet normaal hoe een vlucht Pokemon Go neemt :o nu al groter dat Ingress.

Afgelopen vrijdag een fiets deploy hier in de stad en mensen die aan ons gingen vragen welke pokemon wij al hadden :p

En gisteren bezig geweest met de grootste rot banner van NL en zag ik ook allemaal groepjes bij portals staan .
Welke banner is dat?
pi_163663684
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:20 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Welke banner is dat?
Den Haag City Tour
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_163666069
quote:
99s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:48 schreef CaLeX het volgende:
Het is niet normaal hoe een vlucht Pokemon Go neemt :o nu al groter dat Ingress.

Afgelopen vrijdag een fiets deploy hier in de stad en mensen die aan ons gingen vragen welke pokemon wij al hadden :p

En gisteren bezig geweest met de grootste rot banner van NL en zag ik ook allemaal groepjes bij portals staan .
Vind et niet gek.. Minder "nerdig", maar wel leuk omdat het weer iets nieuws is.
Ik als Ingresser speel nu momenteel ook meer Pokemon omdat het nieuw en leuk is :P
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_163666600
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 14:17 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

[..]

Vind et niet gek.. Minder "nerdig", maar wel leuk omdat het weer iets nieuws is.
Ik als Ingresser speel nu momenteel ook meer Pokemon omdat het nieuw en leuk is :P
Nou voor een spel wat hier nog moet uitkomen gaat het wel bijzonder hard!

en ja hier staat het er ook al op :D
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_163667650
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 02:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Hallo mensen! Dankzij Pokémon Go heb ik Ingress ook ontdekt. De twee games overlappen qua nodes dus in principe kan je het allebei tegelijk spelen. Ingress trekt me aan de ene kant iets meer omdat het een sci-fi tintje heeft, maar ik denk dat Pokémon Go wat populairder is (zeker nu in het begin). Hoe dan ook ga ik beide werelden in de gaten houden. Vind het hele augemented reality gebeuren erg tof, wou dat ik het eerder had gevonden _O_
Dat is mooi om te zien. In welke regio speel je Ingress? Welke kleur team heb je gekozen? Ik speel zelf het meeste in noord Nederland. En ben natuurlijk Enlightened. ;)
"an open mind is like an fortress with it's gates unbarred and unguarded."
pi_163667756
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:43 schreef Sanguinium het volgende:

[..]

Dat is mooi om te zien. In welke regio speel je Ingress? Welke kleur team heb je gekozen? Ik speel zelf het meeste in noord Nederland. En ben natuurlijk Enlightened. ;)
Ik speel in het Gooi en ben natuurlijk Resistance ;)
No amount of money ever bought a second of time.
pi_163667766
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:48 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik speel in het Gooi en ben natuurlijk Resistance ;)
_O_
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_163668025
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:48 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik speel in het Gooi en ben natuurlijk Resistance ;)
Je keuze kon beter, maar chill dat je Ingress speelt. Bij mij in de regio mogen er zeker nog wat spelers bijkomen (van beide teams) voor wat meer actie. Ben altijd bijna de enige speler in mijn dorp dus worden mijn portals zelden hoger dan lvl 5.
"an open mind is like an fortress with it's gates unbarred and unguarded."
pi_163668196
Ik speel geen PG. Uit principe :P
Gisteravond de groene deken over het dorp weer hersteld en toen kwam ik meerdere mensen tegen die volgens mij ook Pokemon aan het spelen waren. Zaten echt IN hun telefoon.....

Een actieve community maakt Ingress wel een stuk leuker inderdaad. Gelukkig bij mij in de buurt geen gebrek aan spelers. Mijn woonplaats is bijna altijd groen. Bij verstoring wordt er in de chat redelijk snel besproken wie wat waar gaat herstellen :D
pi_163668855
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:10 schreef Serinde het volgende:
Ik speel geen PG. Uit principe :P
Gisteravond de groene deken over het dorp weer hersteld en toen kwam ik meerdere mensen tegen die volgens mij ook Pokemon aan het spelen waren. Zaten echt IN hun telefoon.....

Een actieve community maakt Ingress wel een stuk leuker inderdaad. Gelukkig bij mij in de buurt geen gebrek aan spelers. Mijn woonplaats is bijna altijd groen. Bij verstoring wordt er in de chat redelijk snel besproken wie wat waar gaat herstellen :D
Ja altijd mooi om te zien hoe spelers zo fel hun 'territorium' weer terugpakken.
"an open mind is like an fortress with it's gates unbarred and unguarded."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')