abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 januari 2015 @ 12:16:18 #1
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_148706101
Welkom in het feedbacktopic van Utopia.
Hier kun je alle vragen en opmerkingen met betrekking tot de moderatie kwijt, zoals het aanpassen van een TT, het vragen waarom we een slotje hebben gezet of ons gewoon heel veel complimenten geven over hoe goed wij het doen. ;)

De FAQ vind je hier.

Veel plezier met Utopia!


Voor de mensen die de OP bijwerken en het gemist hebben in het vorige deel:

OP:
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.png

PSD:
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.psd

Let op dat je zowel rulers als guides aan het staan, en snap to guides, dan kun je de uitlijning niet verkloten. Die staat precies uitgemeten namelijk.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  donderdag 15 januari 2015 @ 12:16:47 #2
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_148706122
Wat raar. Ik doe open nieuw deel, en toch staat deze niet in de reeks.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_148706244
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef rico80 het volgende:
Wat raar. Ik doe open nieuw deel, en toch staat deze niet in de reeks.
Via je mobiel gedaan?
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 12:22:33 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_148706316
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef rico80 het volgende:
Wat raar. Ik doe open nieuw deel, en toch staat deze niet in de reeks.
Hij staat wel in de reeks hoor: Topicreeks: Feedback

Tevens sticky gemaakt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 15 januari 2015 @ 12:24:06 #5
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_148706362
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Via je mobiel gedaan?
Nee, gewoon op de desktop. Maar ik keek verkeerd. Hij zat wel in de reeks maar was niet sticky. Ik dacht dat dat ook automagisch ging.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_148706383
Sorry, ik had er geen erg in dat ik de laatste had :@
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_148707073
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:00 schreef Gert het volgende:
Ik zie werkelijk niet in waarom beide vormen van streamverslagen niet naast elkaar zouden kunnen bestaan. :)

Ik weet ook zeker dat ze allebei waardevol worden gevonden door de users die geen tijd hebben om alle COS'en uit te pluizen maar wél graag op de hoogte willen blijven van wat er in en om de loods speelt.

Beide vormen (zelf verslagen schrijven + COS-highlights) zijn toegestaan. Als er nou een flinke handvol SV'ers was zou je nog kunnen zeggen: het plaatsen van samenvattingen uit de COS is overbodig. Maar aangezien er regelmatig hiaten zijn, is die aanvulling meer dan welkom.
Als kopieren van uit de COS mag in SV ga ik niet uren zitten schrijven natuurlijk.
En als de lezers het oke vinden en dat vinden ze las ik in de COS dan is het geen probleem hoor.

Alleen ga ik dan geen uren meer zitten om een zo volledig mogelijk verslag te maken.
Het was voor mij niet helemaal duidelijk vandaar mijn vraag wat de SV nu inhield.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 13:25:47 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_148708176
quote:
12s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Als kopieren van uit de COS mag in SV ga ik niet uren zitten schrijven natuurlijk.
En als de lezers het oke vinden en dat vinden ze las ik in de COS dan is het geen probleem hoor.

Alleen ga ik dan geen uren meer zitten om een zo volledig mogelijk verslag te maken.
Het was voor mij niet helemaal duidelijk vandaar mijn vraag wat de SV nu inhield.
Ik denk dat veel lezer het heel jammer zullen vinden als er naast de COS-highlights geen uitgebreidere streamverslagen van jou meer te lezen zullen zijn. De COS-highlight zijn in mijn optiek een (welkome) aanvulling, maar geen vervanging.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_148710507
Kan iemand een T tussen construcie zetten heb een tik foutje gemaakt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_148717119
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk dat veel lezer het heel jammer zullen vinden als er naast de COS-highlights geen uitgebreidere streamverslagen van jou meer te lezen zullen zijn. De COS-highlight zijn in mijn optiek een (welkome) aanvulling, maar geen vervanging.
Ja idd. Ik lees de streamverslagen elke dag, en zal het missen als Dotteke stopt -O-
Dot kan alles zo mooi woordelijk opschrijven.
pi_148717172
quote:
12s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Als kopieren van uit de COS mag in SV ga ik niet uren zitten schrijven natuurlijk.
En als de lezers het oke vinden en dat vinden ze las ik in de COS dan is het geen probleem hoor.

Alleen ga ik dan geen uren meer zitten om een zo volledig mogelijk verslag te maken.
Het was voor mij niet helemaal duidelijk vandaar mijn vraag wat de SV nu inhield.
Het is omdat het niet kan, anders had ik je elke dag bedankt in de Streamverslagen.
ik lees je verslagen heel graag. Ze zijn mooi en duidelijk, ik ben een beelddenker en kan het ook voor me zien wat er is gebeurd. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gizmogirl28 op 15-01-2015 17:15:43 ]
  donderdag 15 januari 2015 @ 20:51:58 #12
241662 Jian
Well, well, well
pi_148726407
Ik ben benieuwd naar de eerste verslagen van Mootie *O*
pi_148727748
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:51 schreef Jian het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eerste verslagen van Mootie *O*
Wat zit je nou te stangen de hele tijd.
Ik heb nooit gezeurd over de streamverslagen die er staan. Wel gebaald van de afwezigheid van verslagen.
  donderdag 15 januari 2015 @ 21:24:31 #14
241662 Jian
Well, well, well
pi_148727981
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat zit je nou te stangen de hele tijd.
Ik heb nooit gezeurd over de streamverslagen die er staan. Wel gebaald van de afwezigheid van verslagen.
Ik stang helemaal niet, ik weet wat een prijs jij stelt op genuanceerde, "to the point" verslagen van wat er op de stream gebeurt. Fuck de cos, hier ligt je kans ^O^
pi_148729701
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat zit je nou te stangen de hele tijd.
Ik heb nooit gezeurd over de streamverslagen die er staan. Wel gebaald van de afwezigheid van verslagen.
Jij leest toch altijd alle cossen door om niks te missen van ons Utopia. Dan kun je toch gelijk even filteren en een bondig verslagje typen, kleine moeite en je hebt veel gevoel voor taal... ik denk ook dat je dan eindelijk veel waardering zult krijgen.

Probeer het gewoon eens, je kunt het! ^O^
pi_148737930
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:24 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik stang helemaal niet, ik weet wat een prijs jij stelt op genuanceerde, "to the point" verslagen van wat er op de stream gebeurt. Fuck de cos, hier ligt je kans ^O^
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:03 schreef Joezi het volgende:

[..]

Jij leest toch altijd alle cossen door om niks te missen van ons Utopia. Dan kun je toch gelijk even filteren en een bondig verslagje typen, kleine moeite en je hebt veel gevoel voor taal... ik denk ook dat je dan eindelijk veel waardering zult krijgen.

Probeer het gewoon eens, je kunt het! ^O^
Mootie, je kunt het ^O^
pi_148738187
Kan iemand me uitleggen waar dat Utopia over gaat?
pi_148738194
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 07:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar dat Utopia over gaat?
Ja, hier nog een.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 11:10:59 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_148742088
Waar dat Utopia over gaat is te lezen in de FAQ.
En dat hadden jullie al kunnen lezen in de OP, luiwammesen. }:|
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2015 @ 12:35:31 #20
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_148744193
Dotteke nog even om te illustreren dat wat een streamer hoort ook maar een waarneming is van een persoon en een Cosverslag juist dat van meerdere ;

quote:
12s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef Dotteke het volgende:
Mark is klaar met Patrick, Patrick is niet klaar met de vriendschap met Mark
Mark is klaar met de geile beren die achter de vrouwen zitten en klaar met het gezuip

Hij is in staat om met Colinda te trouwen zoveel houdt hij van haar.
Patrick vraagt of Mark achter Col aan zit _O-
Het was net andersom, het was Patrick die klaar was met de geile beren die achter de vrouwen aan zitten en klaar met het gezuip.

Hoe weet ik dat zonder streams, omdat dat door 7 andere Cossers werd gemeldt.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 12:46:57 #21
388664 crew  Dotteke
pi_148744491
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:35 schreef Miek37 het volgende:
Dotteke nog even om te illustreren dat wat een streamer hoort ook maar een waarneming is van een persoon en een Cosverslag juist dat van meerdere ;

[..]

Het was net andersom, het was Patrick die klaar was met de geile beren die achter de vrouwen aan zitten en klaar met het gezuip.

Hoe weet ik dat zonder streams, omdat dat door 7 andere Cossers werd gemeldt.
Je bent er maar druk mee alles na te kijken of er een foutje in staat.
Ik zou zeggen ga je gang, ik maak geen verslagen meer.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2015 @ 12:49:55 #22
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_148744568
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Je bent er maar druk mee alles na te kijken of er een foutje in staat.
Ik zou zeggen ga je gang, ik maak geen verslagen meer.
Nee Dotteke, ik zit gewoon de Cossen terug te lezen van gisteravond en vannacht, ik wil je hiermee laten zien dat je redenatie niet klopt om je over te halen gewoon mee te blijven verslaggeven, het kan toch gewoon naast elkaar, dan zet ik het er voortaan weer gewoon bij oke, dat het een Cosverslag is. Kom op, lekker samen verslag doen, please, please, please?
pi_148746539
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef Gert het volgende:
Waar dat Utopia over gaat is te lezen in de FAQ.
En dat hadden jullie al kunnen lezen in de OP, luiwammesen. }:|
Ik zou daar niet uit kunnen halen wat Utopia op dit moment is :o
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2015 @ 14:06:46 #24
137949 Disana
pi_148747166
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:49 schreef Miek37 het volgende:

[..]

Nee Dotteke, ik zit gewoon de Cossen terug te lezen van gisteravond en vannacht, ik wil je hiermee laten zien dat je redenatie niet klopt om je over te halen gewoon mee te blijven verslaggeven, het kan toch gewoon naast elkaar, dan zet ik het er voortaan weer gewoon bij oke, dat het een Cosverslag is. Kom op, lekker samen verslag doen, please, please, please?
Die onmin is ook niet leuk, zo vindt niemand er meer iets aan.

Als je toch doorgaat, mag ik je dan een ding vragen? Bij mij loopt het topic al gauw sloom en uiteindelijk vast als er veel plaatjes in staan. Het helpt ook niet als ze achter een spoiler staan. Zou je daar dan een beetje rekening mee kunnen houden?
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 14:07:22 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_148747188
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef isax het volgende:

[..]

Ik zou daar niet uit kunnen halen wat Utopia op dit moment is :o
Met wat goede wil lukt dat prima. :6
En anders kun je altijd nog lekker grasduinen op de officiële site. (8>
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')