abonnement Unibet Coolblue
pi_149028317
[
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:21 schreef mrbombastic het volgende:

[..]

Wow, 4500 mah, dat is veel :).
Ik heb net de cubot x9 gezien voor 111 euro op ever buying en ben nu aan het twijfelen. Cubot x9 heeft veel betere overige specs en 2200 mah. Is dat genoeg om 1 dag door te komen?
octa core soc biedt weinig/geen meerwaarde, 2gb is overkill voor simpele gebruiker en ik ben Leagoo fan :) zou dus voor de Leagoo gaan
  zondag 25 januari 2015 @ 00:45:59 #152
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_149028680
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:34 schreef krissie100 het volgende:
[

[..]

octa core soc biedt weinig/geen meerwaarde, 2gb is overkill voor simpele gebruiker en ik ben Leagoo fan :) zou dus voor de Leagoo gaan
2gb is niet teveel. 1gb is zeker te weinig
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_149032340
Afgelopen vrijdagmiddag heb ik deze blog artikel gelezen en vroeg me af hoeveel nou een Xiaomi Redmi kost.

Ik zit net te checken welke 4.5-4.7" smartphones ik ga kopen om mijn Jiayu G3 te vervangen,natuurlijk 1tje met 1 gig werkgeheugen en Android OS 4.4 Kitkatt.

En tot mijn verbazing is de Xiaomi Redmi 2 te koop voor nog geen ¤150.

Gekker nog,ik wist niet eens dat de Qualcomm Snapdragon 410 (Cortex A53) SoC 64 bit is! En is pas sinds afgelopen december uitgekomen!! :@ :D :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 25-01-2015 05:07:31 ]
pi_149032612
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:45 schreef Catch22- het volgende:

[..]

2gb is niet teveel. 1gb is zeker te weinig
simpelweg totaal niet mee eens :)
voor een simpele gebruiker die niet 100 apps naast elkaar open heeft staan is 1gb zat.
pi_149033180
quote:
11s.gif Op zondag 25 januari 2015 05:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Afgelopen vrijdagmiddag heb ik deze blog artikel gelezen en vroeg me af hoeveel nou een Xiaomi Redmi kost.

Ik zit net te checken welke 4.5-4.7" smartphones ik ga kopen om mijn Jiayu G3 te vervangen,natuurlijk 1tje met 1 gig werkgeheugen en Android OS 4.4 Kitkatt.

En tot mijn verbazing is de Xiaomi Redmi 2 te koop voor nog geen ¤150.

Gekker nog,ik wist niet eens dat de Qualcomm Snapdragon 410 (Cortex A53) SoC 64 bit is! En is pas sinds afgelopen december uitgekomen!! :@ :D :'(
Van de snapdragon 410 moet je niet teveel verwachten in tegenstelling tot eerdere modellen.

Het is een low end chip de de concurrentie met mediatek moest aangaan. Wetende dat de 64 bit SoC een marketing trucje is van Apple, neemt qualcomm deze klakkeloos over. Net of een low- of midrange toestel geleverd wordt met 3gb+

Qualcomm logic: it's a gimmick until we use it...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 25 januari 2015 @ 09:51:02 #156
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_149033207
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:49 schreef relativity het volgende:

[..]

Van de snapdragon 410 moet je niet teveel verwachten in tegenstelling tot eerdere modellen.

Het is een low end chip de de concurrentie met mediatek moest aangaan. Wetende dat de 64 bit SoC een marketing trucje is van Apple, neemt qualcomm deze klakkeloos over. Net of een low- of midrange toestel geleverd wordt met 3gb+

Qualcomm logic: it's a gimmick until we use it...
Het voordeel van 64 bit is niet alleen dat er meer dan 3gb aan ram gebruikt kan worden... Er zitten meer verschillen in... Het is sowieso sneller dan eenzelfde 32bit cpu...

Evengoed zal die snapdragon 410 idd geen hoogstandje zijn :)... Bovendien vraag ik me af in hoeverre een 64cpu sneller is dan eenzelfde 32cpu, voor de smartphone zijn nu nog alle applicaties bedoeld voor 32bit cpu's en is het aantal 32+ bit berekeningen dat op een smartphone gedaan moet worden relatief weinig... Sneller is het sowieso, of het ook de moeite is; denk het nog niet :)... Zeker niet als we meenemen dat een 64bit chip duurder zal zijn en er op alle 'bereken phiriperals' in de cpu bespaard moet worden zodat hij nog steeds op kan boksen tegen de prijs van een 32bit chip...

[ Bericht 7% gewijzigd door embedguy op 25-01-2015 09:58:01 ]
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_149033262
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 08:03 schreef krissie100 het volgende:

[..]

simpelweg totaal niet mee eens :)
voor een simpele gebruiker die niet 100 apps naast elkaar open heeft staan is 1gb zat.
2gb scheelt anders toch wel aanzienlijk in het accuverbruik, omdat er meer programma's in geladen kunnen worden.

Hedendaags wordt het ram gebruik optimaal gebruikt bij Android toestellen en wordt de CPU ontlast. Daarom is een task killer absoluut niet meer nodig. Dit kost alleen maar meer resources, het programma moet immers continu ingeladen worden.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_149033902
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:49 schreef relativity het volgende:

[..]

Van de snapdragon 410 moet je niet teveel verwachten in tegenstelling tot eerdere modellen.

Het is een low end chip de de concurrentie met mediatek moest aangaan. Wetende dat de 64 bit SoC een marketing trucje is van Apple, neemt qualcomm deze klakkeloos over. Net of een low- of midrange toestel geleverd wordt met 3gb+

Qualcomm logic: it's a gimmick until we use it...
Weet je het zeker?Want er is juist een Debian versie voor ARM64!! :P
pi_149033934
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:54 schreef relativity het volgende:

[..]

2gb scheelt anders toch wel aanzienlijk in het accuverbruik, omdat er meer programma's in geladen kunnen worden.

Hedendaags wordt het ram gebruik optimaal gebruikt bij Android toestellen en wordt de CPU ontlast. Daarom is een task killer absoluut niet meer nodig. Dit kost alleen maar meer resources, het programma moet immers continu ingeladen worden.
Ik vind 1GB zat, heb ook 2Gb gehad, maar dat vond ik geen meerwaarde hebben ;)
Of het qua batterijverbruik scheelt weet ik niet, maar jouw theorie lijkt mij inderdaad wel logisch ^^
pi_149034065
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:51 schreef embedguy het volgende:
Het voordeel van 64 bit is niet alleen dat er meer dan 3gb aan ram gebruikt kan worden... Er zitten meer verschillen in... Het is sowieso sneller dan eenzelfde 32bit cpu...
Daar ben ik mij terdege van bewust, maar in telefoons heeft het tegenwoordig meer met de marketingwaarde te maken dan utiliserende waarde. Althans bij low-end devices :p

Daarnaast zijn, zoals je zelf al zegt, de meeste processen nog niet geoptimaliseerd voor het gebruik van een 64 bit soc.

Benchmarks geven ook geen denderende verschillen aan tussen de 400 en 410.

quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 10:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Weet je het zeker?Want er is juist een Debian versie voor ARM64!! :P
Hèhè, ja dat is wel leuk spul, maar vooralsnog niet interessant genoeg voor mij om dat op mijn telefoon te draaien. Dat kon overigens ook al met chroot (debian shell).

Lijkt met daarentegen wel leuk om zo'n tv-stick of mediaspeler om te bouwen tot linux servertje/desktop, met maar 2-3 watt verbruik :P Met een lichte desktopomgeving zoals pantheon of xfce is het ook nog redelijk snel. Alleen zijn de GPU drivers (vaak) niet open-source, wat sommige dingen nogal bemoeilijkt. Maar het schijnt steeds meer de goede kant op gaan :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_149034088
quote:
11s.gif Op zondag 25 januari 2015 05:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Afgelopen vrijdagmiddag heb ik deze blog artikel gelezen en vroeg me af hoeveel nou een Xiaomi Redmi kost.

Ik zit net te checken welke 4.5-4.7" smartphones ik ga kopen om mijn Jiayu G3 te vervangen,natuurlijk 1tje met 1 gig werkgeheugen en Android OS 4.4 Kitkatt.

En tot mijn verbazing is de Xiaomi Redmi 2 te koop voor nog geen ¤150.

Gekker nog,ik wist niet eens dat de Qualcomm Snapdragon 410 (Cortex A53) SoC 64 bit is! En is pas sinds afgelopen december uitgekomen!! :@ :D :'(
Oeh interessant, ik zoek iets voor m'n vriendin die eerst een Doogee dg350 had en echt niet iets groters wil, dus erg weinig keus.
Nu nog een echte foto van de kleurtjes proberen te vinden eigenlijk.
  zondag 25 januari 2015 @ 12:23:08 #162
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149035741
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:49 schreef relativity het volgende:

[..]

Van de snapdragon 410 moet je niet teveel verwachten in tegenstelling tot eerdere modellen.

Het is een low end chip de de concurrentie met mediatek moest aangaan. Wetende dat de 64 bit SoC een marketing trucje is van Apple, neemt qualcomm deze klakkeloos over. Net of een low- of midrange toestel geleverd wordt met 3gb+

Qualcomm logic: it's a gimmick until we use it...
Mwha, cortex A53 is ietsjes zuiniger en sneller dan cortex A7 dus kan het niet met je eens zijn.
Daarnaast maakt het weer een kleinere chip mogelijjk (nog meer besparing op verbruik).

quote:
in SPECInt-2000 performance from 0.35-SPEC/Mhz on Cortex-A7 to 0.50-SPEC/Mhz on Cortex-A53. This should provide a noticeable performance uplift on the next generation of smartphones using Cortex-A53.
http://www.anandtech.com/(...)ect-peter-greenhalgh

quote:
The A53 is beefed up version of the A7, offering similar performance to the Cortex A9 but using up to 40% less power. The next generation of ARM chips also includes support for 64-bit applications and will produced on 20nm die sizes, eventually be made as small as 14nm.
http://www.androidauthori(...)xynos-5-octa-155040/

quote:
15% higher frequency operation.
http://community.arm.com/(...)now-about-cortex-a53

Single core performance is zeker hoger = sneller. Bedoel je merkt het verschil tussen een single core A9 en single core A7 in de praktijk wel degelijk. Je krijgt dus cortex A9 performance voor een cortex A7 verbruik. Noem ik win win. Het duurt alleen even voordat het uit gaat kristalliseren en merkbaar is.

64 bit is eerst een wellicht meer een gimmik, maar het zat er toch aan te komen, waarom dan niet nu ;). Wellicht gaan we nu meer ARM chipsets zien op plekken waar wel meer RAM nodig is.

quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 11:01 schreef relativity het volgende:
Benchmarks geven ook geen denderende verschillen aan tussen de 400 en 410.
Nu nog optimalisatie verschillen?, de markt / ecosystemen volgen uiteindelijk vanzelf.

Overigens zijn de chipsets met cortex A53 cores op meer punten dan alleen de CPU vernieuwd, ook bijvoorbeeld de GPU heeft veelal een upgrade gekregen. Doodstaren op 64 bit of cortex A53 /57 moet je zeker niet doen. Maar nu nog MTK6582 chipsets aanschaffen met de nieuwe chipsets om de hoek binnen 2 maanden* zou ik ook niet direct aanraden ;).
in vergelijkbaar geprijsde toestellen
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_149044330
Hoi :W

Dit keer gaat het niet om een telefoon wat ik uit China heb besteld (maar een NVR), nu stelt de verkoper voor om het kosteloos met DHL te versturen i.p.v. China Post (en de waarde onder de 40$ te houden vanwege eventuele inklaringskosten). Echter is dit geen klein, licht pakketje en heb ik gelezen dat DHL alles aan de douane voorlegt. Klopt dit? Dat het wat langer onderweg is, maakt niet uit :s).
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149044373
Oja, er is ook een Chinese webshop topic oO< reacties zijn alsnog welkom!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149053811
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 11:01 schreef relativity het volgende:

[..]

Daar ben ik mij terdege van bewust, maar in telefoons heeft het tegenwoordig meer met de marketingwaarde te maken dan utiliserende waarde. Althans bij low-end devices :p

Daarnaast zijn, zoals je zelf al zegt, de meeste processen nog niet geoptimaliseerd voor het gebruik van een 64 bit soc.

Benchmarks geven ook geen denderende verschillen aan tussen de 400 en 410.

[..]

Hèhè, ja dat is wel leuk spul, maar vooralsnog niet interessant genoeg voor mij om dat op mijn telefoon te draaien. Dat kon overigens ook al met chroot (debian shell).

Lijkt met daarentegen wel leuk om zo'n tv-stick of mediaspeler om te bouwen tot linux servertje/desktop, met maar 2-3 watt verbruik :P Met een lichte desktopomgeving zoals pantheon of xfce is het ook nog redelijk snel. Alleen zijn de GPU drivers (vaak) niet open-source, wat sommige dingen nogal bemoeilijkt. Maar het schijnt steeds meer de goede kant op gaan :D
Welke SoC?

quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 11:03 schreef Helly het volgende:

[..]

Oeh interessant, ik zoek iets voor m'n vriendin die eerst een Doogee dg350 had en echt niet iets groters wil, dus erg weinig keus.
Nu nog een echte foto van de kleurtjes proberen te vinden eigenlijk.
Doe je best maar . :P

quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 12:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mwha, cortex A53 is ietsjes zuiniger en sneller dan cortex A7 dus kan het niet met je eens zijn.
Daarnaast maakt het weer een kleinere chip mogelijjk (nog meer besparing op verbruik).

[..]

http://www.anandtech.com/(...)ect-peter-greenhalgh

[..]

http://www.androidauthori(...)xynos-5-octa-155040/

[..]

http://community.arm.com/(...)now-about-cortex-a53

Single core performance is zeker hoger = sneller. Bedoel je merkt het verschil tussen een single core A9 en single core A7 in de praktijk wel degelijk. Je krijgt dus cortex A9 performance voor een cortex A7 verbruik. Noem ik win win. Het duurt alleen even voordat het uit gaat kristalliseren en merkbaar is.

64 bit is eerst een wellicht meer een gimmik, maar het zat er toch aan te komen, waarom dan niet nu ;). Wellicht gaan we nu meer ARM chipsets zien op plekken waar wel meer RAM nodig is.

[..]

Nu nog optimalisatie verschillen?, de markt / ecosystemen volgen uiteindelijk vanzelf.

Overigens zijn de chipsets met cortex A53 cores op meer punten dan alleen de CPU vernieuwd, ook bijvoorbeeld de GPU heeft veelal een upgrade gekregen. Doodstaren op 64 bit of cortex A53 /57 moet je zeker niet doen. Maar nu nog MTK6582 chipsets aanschaffen met de nieuwe chipsets om de hoek binnen 2 maanden* zou ik ook niet direct aanraden ;).
in vergelijkbaar geprijsde toestellen
Interessante leesvoer. :9

En ARM servers beginnen ook gemeengoed te worden!!
pi_149056748
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke SoC?
Dat gold eerst vooral voor rockchip en mediatek SoC's. Moet nog eens kijken of het nu anders is.
Wel leuk als je een full-fledged servertje hebt op zo'n klein apparaat :)
Alleen nog geen hardware acceleration :(
http://www.**********.net/product784976.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale

Misschien moeten we verdergaan in het Chinashoppen topic? :P

[ Bericht 16% gewijzigd door relativity op 25-01-2015 22:02:31 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_149057158
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 21:56 schreef relativity het volgende:

[..]

Dat gold eerst vooral voor rockchip en mediatek SoC's. Moet nog eens kijken of het nu anders is.
Wel leuk als je een full-fledged servertje hebt op zo'n klein apparaat :)
Alleen nog geen hardware acceleration :(
http://www.**********.net/product784976.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale

Misschien moeten we verdergaan in het Chinashoppen topic? :P
Ik zeg toch dat ARM server juist groot aan het worden is,veel bedrijven willen wel zo architectuur vanwege zuinigheid. :D

Waar is er nog geen hardware acceleratie??
pi_149057327
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat ARM server juist groot aan het worden is,veel bedrijven willen wel zo architectuur vanwege zuinigheid. :D

Waar is er nog geen hardware acceleratie??
Op bijna alle SoC's is geen hardware acceleratie zover ik weet. Niet dat ik het nodig heb. Moet je even opzoeken :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_149057855
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

Doe je best maar . :P
Niet gelukt. Meeste Aliexpress sellers hebben ook alleen zwart & wit.
  zondag 25 januari 2015 @ 23:47:10 #170
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149061552
Review van de Inew U1 ook af :D.
Om wille van het aanpassen van de hele layout moeten jullie maar even genoegen nemen met een linkje naar de blogpost :+.

Zeer kort door de bocht conclusie:
- Traag, maar voldoende voor wat whatsapp / NOS app / bank app
- Matig scherm: http://i.imgur.com/pEFNXfV.jpg
- Goedkoop: ¤50

Leuk voor moeders / vaders die alleen maar whatsapp wil. Veel meer moet je er niet mee willen doen denk ik. Dan kan je beter voor een MTK6582 toestel gaan met 1GB RAM.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 26 januari 2015 @ 09:30:23 #171
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149065660
Jiayu S3 nog niet verzonden :'(. Morgen of woensdag pas... Nja jammer.
Als troost wel dit gekregen:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_149065907
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:30 schreef RobertNL het volgende:
Jiayu S3 nog niet verzonden :'(. Morgen of woensdag pas... Nja jammer.
Als troost wel dit gekregen:
[ afbeelding ]
wat leuk, een stapel lege doosjes :P
  maandag 26 januari 2015 @ 09:50:00 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149066002
Vol met gebakken lucht hoor. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 26 januari 2015 @ 10:19:17 #174
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149066512
quote:
10s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:44 schreef mschol het volgende:

[..]

wat leuk, een stapel lege doosjes :P
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:50 schreef shiznuts het volgende:
Vol met gebakken lucht hoor. :D
Krijg zojuist nog beter nieuws :D
quote:
Dear friend!
We have shipped your package!It will take 3-5 working days to UK from China.Once our UK partner receive the parcels.
He will ship your pacakge by Fedex IP.You will recieve it in 1-2 working days.
About our "Shipping Monday"and "Shipping Thursday".You can learn more here:
http://www.aliexpress.com(...)3179_1773323796.html
Het FedEx nummer ook al binnen :D. Begin volgende week dus denk ik :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 26 januari 2015 @ 11:37:56 #175
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149068435
Op het forum wat eerste indrukken gelezen over de Jiayu S3, lijkt allemaal wel redelijk te zijn:
quote:
The main Tucao points:
1. The handset is really poor quality, sound like the school to put a big horn, only the treble, bass that are not.
2. putting the phone back dual speakers sound quality in general, it seems that still needs to be optimized.
3. poor game compatibility, download Need for Speed ​​17 with hurricane 8, have no access to, all show pauses. The phone gets bigger, so we have to end security.
Dus:
1 Slechte speaker (geen lage tonen)
2 Stereo speakers aan achterkant zijn matig (software update nodig?)
3 Enkele games werken (nog) niet. = Chipset issue die moeten gamemakers nog toevoegen denk ik.

Pro's:
quote:
1. The thin, light, great.
2. super nice screen display is very clear, long look at it will not feel tired eyes (G4 long look, silver mirror will fatigue).
3. When the battery is very durable, backstage: QQ, micro letter, Want, unfamiliar street, sometimes playing the game, so you can reach more than a day of moderate use.
4. The signal is very good, the most satisfying, in the subway is not broken, (but the signal grid display is not normal, full grid outdoors, indoors always show only two or three cells).
5. heat very well, playing the game under the circumstances, the phone is warmer.
6. The camera is well-deserved reputation, with who knows who love taking pictures of hotties who can not miss.
2. De Jiayu G4 had wat issues met het scherm hier en daar (inconsistentie in kleuren/spiegeling) door een goedkoper paneel, de S3 lijkt op dat vlak dus prima.
4. Signaal is goed, GPS is goed, _/-\o_
6. Camera lijkt in eerste instantie goed te zijn.

Overall kan de speaker van een telefoon mij niet altijd even veel boeien. Dus weinig nadelen. Hoop wel dat de spraakkwaliteit wel een beetje te doen is (al lijkt daar dus de bas te missen).

Bronnen:
http://bbs.ejiayu.com/thread-1240670-1-1.html
http://bbs.ejiayu.com/thread-1240156-1-1.html
http://bbs.ejiayu.com/thread-1240073-1-1.html

Tevens lijkt de 3GB versie wel onderweg:
http://bbs.ejiayu.com/thread-1241120-1-1.html
quote:
High-equipped version of the current software is basically OK, to be confirmed after 3GB chip delivery time on sale, the specific time to wait for confirmation. Suppliers are expected delivery time based end or early next month, we will open the sale of about 10 days in advance to confirm arrival time after, please pay attention to the user knows.
Dus early next month de 3GB moederbordjes binnen. 10 dagen vooraf gaat de sale open, kan dus wel binnen nu en een week zijn :9

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 26-01-2015 11:53:40 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')