abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 januari 2015 @ 21:10:25 #101
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148820185
Boh, wat een bakbeest _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148820746
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:49 schreef Bowny het volgende:
Netjes! :Y
dank :s)

quote:
10s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
Boh, wat een bakbeest _O_
eh, ja.
past eigenlijk maar net.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 19 januari 2015 @ 20:18:06 #103
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148853125
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:25 schreef Bowny het volgende:
Top, net ook even de Raspberry meuk besteld ^O^

Enne? lekker?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 19 januari 2015 @ 22:49:29 #104
24329 KNAK
ff w88,......
pi_148860147
Wat is precies de meerwaarde van dergelijke experimentjes zoals foto's laten zien,.. Flinke coil e.d.? Een nóg betere verbranding wat ten goede komt van smaak etc?

Morgen krijg ik die Aspire binnen. Ben erg benieuwd :). Verwacht dat dat apparaat de normale peuken in de vergetelheid doen verdwijnen
Is het gebruikelijk dat mensen meerdere tanks bestellen, in dit geval voor mij de nautilus (mini?) om zo snel van meerdere smaken te kunnen wisselen ?
Mai pben rai~!
  maandag 19 januari 2015 @ 22:53:04 #105
187763 SpaReine
Spa zuivert je lichaam!
pi_148860301
Ben in het bezit van een Eroll-c, een Ego-c komt waarschijnlijk morgen binnen. Ik kon er goedkoop aankomen, eventueel in de toekomst de clearomizer van de Ego-cc kopen.

Ik had een vraag, is er iets vergelijkbaars als de Innokin Ucan?
Bijvoorbeeld de standaardfles van Joyetech is goed, want die heeft ook een needle tip, die van flavourtec is uit ervaring niet dun genoeg voor de Eroll (gaat ietsjes lastiger, je moet een beetje friemelen).
Maar iemand ervaring met een afsluitbaar flesje met een dunne naald? Het moet er 1 zijn die je bijv in je jaszak ofzo kan stoppen. De naaldflesjes die nu worden aangeboden ben ik bang dat ik mezelf steek danwel dat het openspringt.

Ben een kleine review aan het schrijven over de Eroll-C, en doe daarna tegelijk de Ego-C. Gezien ik een beginnende damper ben, lijkt mij dat fijn voor mensen die ook willen beginnen. Omdat een mod weer iets te ver gaat. Al moet ik zeggen dat ik wellicht de Joye eGrip wel had willen halen, omdat ie vanaf 1 februari eruit gaat vanwege nieuwe regels. Maar dan heb ik in 1 maand drie verschillende kits gehaald.
Overigens al bijna een maand geen peuk meer aangeraakt, ben volledig gestopt sinds aanschaf e-cig. Rookte hiervoor bijna half pakje per dag!
.......
  maandag 19 januari 2015 @ 22:54:23 #106
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148860358
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:49 schreef KNAK het volgende:
Wat is precies de meerwaarde van dergelijke experimentjes zoals foto's laten zien,.. Flinke coil e.d.? Een nóg betere verbranding wat ten goede komt van smaak etc?

Morgen krijg ik die Aspire binnen. Ben erg benieuwd :). Verwacht dat dat apparaat de normale peuken in de vergetelheid doen verdwijnen
Is het gebruikelijk dat mensen meerdere tanks bestellen, in dit geval voor mij de nautilus (mini?) om zo snel van meerdere smaken te kunnen wisselen ?
Die coils (dat zijn het) zitten in drippers, een zogenaamde RDA (Rebuildable Dripping Atomizer), die coils zijn van in elkaar gedraaide stukjes kanthal (het draad waarvan de coils in jouw device ook gemaakt zijn). En omdat dat dus dikker is als standaard, is de weerstand lager, waardoor het meer stroom trekt uit de zware batterijen die je daarvoor gebruikt, en dus krijg je ietswat meer damp als uit de gemiddelde e-sig.. :+

Je kunt ook een gewone coil maken, dus gewoon dikker draad pakken en zonder kunstjes een coil draaien, geeft hetzelfde effect in grote lijnen, maar believe it or not; de smaak van een twisted coil is écht beter.. zal iets met het verdampingsoppervlak te maken hebben ofzo.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 19 januari 2015 @ 22:59:19 #107
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148860555
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:53 schreef SpaReine het volgende:
Ben in het bezit van een Eroll-c, een Ego-c komt waarschijnlijk morgen binnen. Ik kon er goedkoop aankomen, eventueel in de toekomst de clearomizer van de Ego-cc kopen.

Ik had een vraag, is er iets vergelijkbaars als de Innokin Ucan?
Bijvoorbeeld de standaardfles van Joyetech is goed, want die heeft ook een needle tip, die van flavourtec is uit ervaring niet dun genoeg voor de Eroll (gaat ietsjes lastiger, je moet een beetje friemelen).
Maar iemand ervaring met een afsluitbaar flesje met een dunne naald? Het moet er 1 zijn die je bijv in je jaszak ofzo kan stoppen. De naaldflesjes die nu worden aangeboden ben ik bang dat ik mezelf steek danwel dat het openspringt.

Ben een kleine review aan het schrijven over de Eroll-C, en doe daarna tegelijk de Ego-C. Gezien ik een beginnende damper ben, lijkt mij dat fijn voor mensen die ook willen beginnen. Omdat een mod weer iets te ver gaat. Al moet ik zeggen dat ik wellicht de Joye eGrip wel had willen halen, omdat ie vanaf 1 februari eruit gaat vanwege nieuwe regels. Maar dan heb ik in 1 maand drie verschillende kits gehaald.
Overigens al bijna een maand geen peuk meer aangeraakt, ben volledig gestopt sinds aanschaf e-cig. Rookte hiervoor bijna half pakje per dag!
Ik heb diverse naaldflesjes in verschillende maten, en ik heb ook een U-can, en there really is no substitute :N Je kunt natuurlijk een naaldflesje in je zak stoppen, maar de kans op lekkage is redelijk groot, laat staan op jezelf prikken, wat je al helemáál niet wilt, en dat is bij een U-can gewoon 0,0. Jaszak is nog wel te doen, maar je broekzak zou ik toch willen afraden. Misschien is het een idee om gewone naaldflesjes in een containertje te doen? iets van een leeggekaand snoepblikkie ofzo?

En goed bezig! gewoon volhouden ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148860827
Ook mij is het gelukt om te stoppen, eindelijk! Vandaag een week.

Grappig dat de een het makkelijk lukt met een beginnerssetje en ik een serieuze RBA nodig heb. :P

Enige nadeel is de reuk: Ik ruik mijn eigen ruften nu. }:| En het huis ruikt naar rook want huisgenoten roken in hun kamer.
  maandag 19 januari 2015 @ 23:20:39 #109
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148861285
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:06 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Ook mij is het gelukt om te stoppen, eindelijk! Vandaag een week.

Grappig dat de een het makkelijk lukt met een beginnerssetje en ik een serieuze RBA nodig heb. :P

Enige nadeel is de reuk: Ik ruik mijn eigen ruften nu. }:| En het huis ruikt naar rook want huisgenoten roken in hun kamer.
Tsja, dat is vaak het probleem; je moet er voldoening van hebben op de één of andere manier, anders gaat het niet werken. Ik persoonlijk ben gestopt met een doodeenvoudig EVOD setje, en dat terwijl ik er geen hol van geloofde dat dat ding me ging laten stoppen met roken :') Moet er wel bij zeggen dat ik binnen een week andere clearo's had, T3's geloof ik, en een week erna al aan de Aerotank mini zat, en niet heel veel later al een spinner eronder.. en kort daarna mijn eerste mod en toen begon het pas écht uit de klauwen te lopen _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 19 januari 2015 @ 23:45:42 #110
187763 SpaReine
Spa zuivert je lichaam!
pi_148862104
Ik ga denk ik een 5ml naaldfles regelen en die dan in een smint doosje stoppen als vervoer nodig is.

Ja ik had al diverse keren gelezen dat er een kans wat dat de Eroll niet voldoende was omdat het niet gebruiksvriendelijk is in de zin van constant bijvullen/laden.

De Eroll gaat bij mij dienstdoen als ik van huis ben, en dan gewoon in een tictac doosje of zo'n metalen smint doosje wat cartridges instoppen. De Ego-C meer voor thuis en dat ik dus niet constant hoef te laden of bijvullen. Ik ga er ook wel een beetje vanuit dat de Ego iets beter dampt, hoewel ik uiteraard weet dat het dezelfde type atomizer gebruikt.

Iemand ervaring met beide?
.......
  dinsdag 20 januari 2015 @ 00:08:12 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148862694
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:45 schreef SpaReine het volgende:
Ik ga denk ik een 5ml naaldfles regelen en die dan in een smint doosje stoppen als vervoer nodig is.

Ja ik had al diverse keren gelezen dat er een kans wat dat de Eroll niet voldoende was omdat het niet gebruiksvriendelijk is in de zin van constant bijvullen/laden.

De Eroll gaat bij mij dienstdoen als ik van huis ben, en dan gewoon in een tictac doosje of zo'n metalen smint doosje wat cartridges instoppen. De Ego-C meer voor thuis en dat ik dus niet constant hoef te laden of bijvullen. Ik ga er ook wel een beetje vanuit dat de Ego iets beter dampt, hoewel ik uiteraard weet dat het dezelfde type atomizer gebruikt.

Iemand ervaring met beide?
Met allebei niet dus daarvoor moet je niet bij mij zijn, maar een Ego-c kun je toch makkelijk meenemen in je broekzak? Hell, ik loop doorgaans met 2 Mech kruisraketten in mijn zak, en dan vaak ook nog de U-can en een andere smaak in 30 ml flesje :+

Ik kwam een tijdje geleden nog zo'n malloot tegen die een Supreme met een Taifun erop aan zo'n koordje om zijn nek had hangen.. dat is wel een beetje té, maar een Ego'tje kun je makkelijk in je zak proppen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 20 januari 2015 @ 01:02:04 #112
187763 SpaReine
Spa zuivert je lichaam!
pi_148863782
Ja meenemen is niet zo'n probleem. Alleen -mss nog te ijdel- vind ik het nog een beetje 'eng' om met zo'n groot/groter apparaat te lopen. Krijg je allemaal van die scheve gezichten enzo (wat is dat? is dat drugs? etc etc). Dus wil lekker low-profile zijn met de Eroll.

Wat ik mij nog wel afvraag is, hoe sta jij tegenover de Kangertech Evod?
Hoor heel veel positieve verhalen, maar ook horrorverhalen over veel lekkages enzo.
Vandaar ook mijn keuze uiteindelijk voor de Ego-C (speelde ook mee dat het dezelfde atomizer/coil gebruikt als de Eroll), en de uiteindelijke mogelijkheid om alsnog een clearomizer erop te zetten.
.......
pi_148864063
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:49 schreef KNAK het volgende:
Wat is precies de meerwaarde van dergelijke experimentjes zoals foto's laten zien,.. Flinke coil e.d.? Een nóg betere verbranding wat ten goede komt van smaak etc?

ten eerste is het gewoon voor de fun en omdat het kan.
en voor de bragging rights, natuurlijk.
en, zoals SD al zegt; je kan meer vermogen door zo'n coil jagen , waardoor deze heter wordt.
door de windingen in de draad, ontstaat er een gigantisch oppervlak, waarop de liquid kan verdampen.
en er ontstaan gangetjes, waar de damp doorheen moet.
het heeft daardoor een langere weg af te leggen, tussen de wick en de buitenkant van de coil.
dit alles intensiveert de smaak.
en door het vergrote oppervlak en de hogere temperatuur, ontstaat er ook nog eens meer damp.
het zuipt echter wel liquid.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 01:02 schreef SpaReine het volgende:
Ja meenemen is niet zo'n probleem. Alleen -mss nog te ijdel- vind ik het nog een beetje 'eng' om met zo'n groot/groter apparaat te lopen. Krijg je allemaal van die scheve gezichten enzo (wat is dat? is dat drugs? etc etc). Dus wil lekker low-profile zijn met de Eroll.

Wat ik mij nog wel afvraag is, hoe sta jij tegenover de Kangertech Evod?
Hoor heel veel positieve verhalen, maar ook horrorverhalen over veel lekkages enzo.
Vandaar ook mijn keuze uiteindelijk voor de Ego-C (speelde ook mee dat het dezelfde atomizer/coil gebruikt als de Eroll), en de uiteindelijke mogelijkheid om alsnog een clearomizer erop te zetten.
een evod is niet beter of slechter dan een ego-c.
daar hoef je hem niet voor aan te schaffen.
voor een echte stap beter, kan je beter iets als een aerotank v2 of een nautilus mini op een spinner/twist batterij nemen.
dan heb je variabel voltage en airflow control om mee te spelen, voor een aan jou aangepaste dampervaring.
of een istick. heb je er ook nog variabel wattage bij.

evod(2) tankjes passen trouwens ook op je ego batterij.
dus als je het toch wil proberen, hoef je alleen de losse tankjes en de bijpassende coils te kopen.
in de evod passen alleen single coils.
in de evod 2 alleen dual coils (neem de upgraded dual coils)

[ Bericht 3% gewijzigd door marc0871 op 20-01-2015 01:25:00 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 10:43:04 #114
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148867700
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 01:02 schreef SpaReine het volgende:
Ja meenemen is niet zo'n probleem. Alleen -mss nog te ijdel- vind ik het nog een beetje 'eng' om met zo'n groot/groter apparaat te lopen. Krijg je allemaal van die scheve gezichten enzo (wat is dat? is dat drugs? etc etc). Dus wil lekker low-profile zijn met de Eroll.

Wat ik mij nog wel afvraag is, hoe sta jij tegenover de Kangertech Evod?
Hoor heel veel positieve verhalen, maar ook horrorverhalen over veel lekkages enzo.
Vandaar ook mijn keuze uiteindelijk voor de Ego-C (speelde ook mee dat het dezelfde atomizer/coil gebruikt als de Eroll), en de uiteindelijke mogelijkheid om alsnog een clearomizer erop te zetten.
EVOD.. mjah... zegt het wat als ik je vertel dat ik 2 setjes heb? :+

Neh, effe sereneus.. ik heb dus écht 2 setjes.. de eerste heb ik gekregen, dat is de set waarmee ik gestopt ben met roken, daarna heb ik later nog een tweede set gekregen om te reviewen; de EVOD 2, zelfde ding alleen dan met dual coils.. Kangertech heeft een tijdje zitten kutviolen met de coils waardoor die hokken lekten, en dan krjg je idd horror verhalen. Volgens mij zijn ze nu weer goed en dus kun je ze wat dat betreft gewoon aanschaffen.
Persoonlijk probeer ik, en met mij iedereen hier eigenlijk om mensen altijd een stapje op te laten schuiven op de ladder, en ze minstens iets te laten kopen met airflow control erop, en liefst met VV (variabel voltage), maar dan worden ze vaak ook meteen wat serieuzer qua prijzen en ook qua omvang en als je al gaat blozen als je een Ego-C in je hoofd prakt en ze maken een opmerking (die je tóch gaat krijgen), kan ik je moeilijk gaan vertellen dat je een EMOW moet gaan kopen of nog gekker, een iStick of vergelijkbare boxmod. :+

Mensen willen graag wat te roepen hebben als ze zien dat je geen peuk in je hoofd propt; of je dat nou doet met zo'n (sorry hoor, mijn mening) wijven e-sigje of je staat daar met een Evic-Supreme-met-RTA-erop-kruisraket-look-a-like, zeiken zullen ze toch tegen je; veelgehoorde debiele opmerkingen; "zo heb je een dildo bij je?", "Oh, is dat nou een klapsigaar?", "Leg je hem straks wel weer terug voor je vrouw hem mist?" :')_!.. Dude.. mijn dikste mech is 30mm diameter, ik weet niet wat jouw vrouw gewend is, maar de mijne voelt graag iets :{w Of ik blaas ze een dikke vette toeter damp in hun smoel, waarna ze meteen beginnen over zakken snoep enzo... ze snappen het gewoon niet, en daarom gaan ze maar domme opmerkingen maken.. daar moet je effe doorheen, of je lult ze gewoon per direkt onder tafel.. veelgehoord gespreksopnener is ook; "ik heb gehoord dat dat nog slechter is als roken" misschien.. maar mijn lichaam zegt nog steeds van niet.. zullen we effe ergens een koeltoren in klimmen? kijken wie er zuurstof nodig heeft boven :Y)
Het is me diverse keren gebeurd dat van die popi-jopies in een vol rookhok de grapjurk uithangen, en als je ze dan later tegenkomt 1 op 1 vragen ze kaartjes en internetadresssen waar je die dingen kunt kopen.. helaas is mijn hardware stiekem toch wel kewl, maar niet voor beginners w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148871420
Last van stress en slapeloosheid, zojuist een peuk gerookt. Zonde.

Hoop dat ik het nog vol kan houden verder, hoewel direct het idee binnenkwam om shag te bietsen voor een joint. Gelukkig ligt het niet voor het grijpen.
pi_148872029
In het begin rookte ik ook nog weleens af en toe een peuk maar dat wordt zeker te weten echt wel 0 aangezien de smaak van de peuk je echt gaat tegen staan.
Er is ook niemand die hier zegt dat je geen ontwenning verschijnselen krijgt alleen zijn die een heel stuk minder als dat je cold turkey stopt

Ik damp nu bijna een jaar en heel soms denk ik nog wel ik zou wel een peuk willen en dan neem ik 1 trekje van iemand, inhaleer niet eens maar blaas het meteen weer uit en dan is het: bwakes wat smerig.

dus gewoon even doorzetten :)
pi_148872364
Moet wel zeggen dat de stress meteen een stuk minder was, zelfs nu nog. Dat effect heb ik niet met dampen. Gelukkig is het uitgeven van 8 euro aan shag nog een extra hindernis, dat geld wil ik in mijn zak houden.

Verleidelijk is het wel. Wellicht scheelt het wat als ik geslapen heb.
pi_148872728
Koop een 24mg/ml liquid en een dripper voor dit soort momenten :P Dan krijg je een beste shot nicotine in zeer korte tijd })
pi_148874132
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:41 schreef Bowny het volgende:
Koop een 24mg/ml liquid en een dripper voor dit soort momenten :P Dan krijg je een beste shot nicotine in zeer korte tijd })
:) ik zou 18 mg nemen in plaats van 24
  dinsdag 20 januari 2015 @ 14:22:04 #120
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148874158
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:41 schreef Bowny het volgende:
Koop een 24mg/ml liquid en een dripper voor dit soort momenten :P Dan krijg je een beste shot nicotine in zeer korte tijd })
Moet ze wel opschieten, dat kan nog maar een paar dagen ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148886564
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:41 schreef Bowny het volgende:
Koop een 24mg/ml liquid en een dripper voor dit soort momenten :P Dan krijg je een beste shot nicotine in zeer korte tijd })
Werkt dat echt? Zijn de andere stofjes in een peuk niet ook net zo verantwoordelijk voor het kalmerende effect? Zo ja dan doe ik het maar anders ben ik bang dat ik geld weggooi terwijl ik nu juist wou gaan sparen.
pi_148889478
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:40 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Werkt dat echt? Zijn de andere stofjes in een peuk niet ook net zo verantwoordelijk voor het kalmerende effect? Zo ja dan doe ik het maar anders ben ik bang dat ik geld weggooi terwijl ik nu juist wou gaan sparen.
Milde ontwennings verschijnselen hou je altijd, de keuze ligt bij jou :)
Ik heb 36 jaar gerookt met een gemiddelde van 25 sigaretten per dag. Op 12 april dit jaar damp ik precies 1 jaar. In de eerste twee weken heb ik mijn half pakje shag opgerookt en 1 dicht pak weg gegeven. de rest van de maanden tot vandaag heb ik misschien 3 sigaretten in totaal gerookt.
pi_148889496
dubbel
  dinsdag 20 januari 2015 @ 22:17:05 #124
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148891397
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:40 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Werkt dat echt? Zijn de andere stofjes in een peuk niet ook net zo verantwoordelijk voor het kalmerende effect? Zo ja dan doe ik het maar anders ben ik bang dat ik geld weggooi terwijl ik nu juist wou gaan sparen.
Het is te proberen, je ging toch dampen om van die andere 'stofjes' af te komen? Het is ook niet dat je arm wordt van een dripper, en het is wel grappig om die coils te bouwen én een flink eind makkelijker als in een tank atomizert. :)

Net ook weer effe aan de knutsel geweest; serieus ding, had ik niet verwacht, daarom ook maar ééntje erin geschroefd, want ik vond 0.16 wel laag genoeg; met 2 zou ik dan op 0.08 ofzo komen.. :X

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148893858
Stomme vraag, hoe bereken je de waardes/wraps met een zippercoil? Triplecoil waardes? Of gaat die vlieger niet op?

Zijn er nog meer leuke liquid-deals? Hoop dat eliquidmania de SB en KC nog dik in de uitverkoop gooit. Meestal zijn het maar schrale aanbiedingen, zoals nu, 2 euro eraf :')

[ Bericht 54% gewijzigd door Bowny op 20-01-2015 23:30:20 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')