abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 januari 2015 @ 21:03:23 #151
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148819766
quote:
99s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat ik ga lezen. Weet niks waar ik nu zin in heb.
Heb je Tusk al gezien?
Nog niet, niet meer aan gedacht tbh. Misschien morgen
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_148819804
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:03 schreef DeJori het volgende:

[..]

Nog niet, niet meer aan gedacht tbh. Misschien morgen
Kijk 'm voor woensdag. Kunnen we het er samen niet over hebben.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 18 januari 2015 @ 21:05:06 #153
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148819864
quote:
99s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kijk 'm voor woensdag. Kunnen we het er samen niet over hebben.
Zal het proberen. Ik vind het altijd fijn om dingen niet met je te bespreken.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_148819914
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:05 schreef DeJori het volgende:

[..]

Zal het proberen. Ik vind het altijd fijn om dingen niet met je te bespreken.
Samen dingen niet bespreken is toch wel een van de hoekstenen van onze relatie.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 18 januari 2015 @ 21:06:22 #155
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148819953
quote:
99s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Samen dingen niet bespreken is toch wel een van de hoekstenen van onze relatie.
Net als die keer dat we samen niets gingen drinken.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_148820046
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 18 januari 2015 @ 21:09:19 #157
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148820122
quote:
Ron Swanson _O_
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_148820184
Fuck yeah _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_148820575
Even fullspeed door de carwash :')

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 18 januari 2015 @ 21:18:25 #160
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148820690
quote:
99s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:16 schreef bijdehand het volgende:
Even fullspeed door de carwash :')

Tof nummer. Leuke meid op 0:10.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_148820819
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:18 schreef DeJori het volgende:

[..]

Tof nummer. Leuke meid op 0:10.
Ja, mooi gecombineerd. Leuk nummer, leuke chick.

Anyway, ik ga je weer even verlaten want ik ga kijken of ik m'n boekje uit kan lezen.

Tata!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 18 januari 2015 @ 21:22:50 #162
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148820916
quote:
99s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, mooi gecombineerd. Leuk nummer, leuke chick.

Anyway, ik ga je weer even verlaten want ik ga kijken of ik m'n boekje uit kan lezen.

Tata!
Doegdoeg :*
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 19 januari 2015 @ 03:19:38 #163
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_148829980
quote:
99s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Toffe show, jammer van het laatste seizoen. Kwalitatief zijn alleen het laatste seizoen van Scrubs en het laatste seizoen van HIMYM slechter. Jericho heb ik verdrongen.
Het laatste seizoen van Scrubs was een totaal andere show (really, de maker wilde het een spin-off naam geven wat niet mocht van de zender) en zo ook voor How I Met Your Mother, dat hadden ze na seizoen 4 moeten afkappen. Hadden ze het na seizoen 4 afgerond was het een instant classic geweest, nu is het een veel te lang doorgegaan parodie'tje van zichzelf geworden met een dikke middelvinger als laatste aflevering. Kutfinale, beetje de Seinfeld-finale van de 21ste eeuw :P

Married with Children wordt naarmate de serie dichter bij zijn finale komt beter en beter _O_

Ik ben pitten, morgen werken en dan verder aan Bones. Is ook nog wel te doen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_148832324
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 03:19 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Het laatste seizoen van Scrubs was een totaal andere show (really, de maker wilde het een spin-off naam geven wat niet mocht van de zender) en zo ook voor How I Met Your Mother, dat hadden ze na seizoen 4 moeten afkappen. Hadden ze het na seizoen 4 afgerond was het een instant classic geweest, nu is het een veel te lang doorgegaan parodie'tje van zichzelf geworden met een dikke middelvinger als laatste aflevering. Kutfinale, beetje de Seinfeld-finale van de 21ste eeuw :P

Married with Children wordt naarmate de serie dichter bij zijn finale komt beter en beter _O_

Ik ben pitten, morgen werken en dan verder aan Bones. Is ook nog wel te doen.
Het laatste seizoen van MwC is echt bijzonder slecht, de seizoenen ervoor zijn hemels O+
Dat van Scrubs weet ik wel, maar toch voelt het aan als een nachtmerrie. En als ik er nu over nadenk voelt het als een daghengst. HIMYM is gewoon een schande, ik bleef het kijken in de hoop dat het beter zou worden, maar nee... het mocht niet baten ;(
Seinfeld is sowieso geweldig :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 19 januari 2015 @ 11:07:44 #165
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_148833780
Ik heb dus een gratis tv op marktplaats staan en krijg dus allerlei vragen over het toestel. Zo kreeg ik van ene Eveline de vraag hoe diep te TV was. Dus ik zoek dat even op en mail terug dat hij 56cm op het diepste punt is.

Mail ze terug met dat dat toch te diep is voor ze en ze verder gaan kijken.

Kon mij niet inhouden en heb gereageerd dat ik dat vaker hoor (dat het te diep is) en toch succes met haar zoektocht. :+ 2 dagen later een mailtje met alleen "ieuwl" :7
Thinking about thinking of you.
pi_148833834
Daar doe je het voor _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 19 januari 2015 @ 11:13:52 #167
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148833992
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:07 schreef shifto het volgende:
Ik heb dus een gratis tv op marktplaats staan en krijg dus allerlei vragen over het toestel. Zo kreeg ik van ene Eveline de vraag hoe diep te TV was. Dus ik zoek dat even op en mail terug dat hij 56cm op het diepste punt is.

Mail ze terug met dat dat toch te diep is voor ze en ze verder gaan kijken.

Kon mij niet inhouden en heb gereageerd dat ik dat vaker hoor (dat het te diep is) en toch succes met haar zoektocht. :+ 2 dagen later een mailtje met alleen "ieuwl" :7
Hehe, classic shifty _O_
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 19 januari 2015 @ 11:25:40 #168
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_148834289
De ideale reactie zou natuurlijk zijn dat het e.o.a. topmodel was die zo hard moest lachen om mijn grap dat ze enigszins opgewonden contact zou zoeken om die staafmixer te ontvangen. Maar ieuwl was ook grappig. ;(
Thinking about thinking of you.
pi_148834580
"Ieuwl" preutse zeug :{w
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_148836765
Shifto _O- _O-
Ergens zag ik hem wel aankomen. :D
pi_148837675
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:25 schreef shifto het volgende:
De ideale reactie zou natuurlijk zijn dat het e.o.a. topmodel was die zo hard moest lachen om mijn grap dat ze enigszins opgewonden contact zou zoeken om die staafmixer te ontvangen. Maar ieuwl was ook grappig. ;(
_O- :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 01:37:24 #172
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_148864219
quote:
99s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het laatste seizoen van MwC is echt bijzonder slecht, de seizoenen ervoor zijn hemels O+
Dat van Scrubs weet ik wel, maar toch voelt het aan als een nachtmerrie. En als ik er nu over nadenk voelt het als een daghengst. HIMYM is gewoon een schande, ik bleef het kijken in de hoop dat het beter zou worden, maar nee... het mocht niet baten ;(
Seinfeld is sowieso geweldig :D
Ik ervaarde laatste seizoen Scrubs meer als een trauma :D Married with Children seizoen 11, nu heb je me aan het twijfelen gekregen...

* ArnieAlberts zoekt afleveringenlijst na op Wikipedia

Holy hell, ik dacht dat dat een slechte droom was maar die afleveringen zijn gewoon echt uitgezonden :o :P

En How I met your mother, tja... Eigenlijk had ik gewoon moeten stoppen toen het zo duidelijk werd dat het schip niet meer te redden viel. Ik denk dat dat moment bereikt werd met het Zoey-seizoen (hoewel ik Jennifer Morrisson in House verder prima vind wegkijken) maar werd bezegeld met de 'Who wants to be a godparent'-aflevering. God, die was verschrikkelijk. :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 01:37:38 #173
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_148864222
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:07 schreef shifto het volgende:
Ik heb dus een gratis tv op marktplaats staan en krijg dus allerlei vragen over het toestel. Zo kreeg ik van ene Eveline de vraag hoe diep te TV was. Dus ik zoek dat even op en mail terug dat hij 56cm op het diepste punt is.

Mail ze terug met dat dat toch te diep is voor ze en ze verder gaan kijken.

Kon mij niet inhouden en heb gereageerd dat ik dat vaker hoor (dat het te diep is) en toch succes met haar zoektocht. :+ 2 dagen later een mailtje met alleen "ieuwl" :7
_O- _O_ _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_148864264
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 01:37 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik ervaarde laatste seizoen Scrubs meer als een trauma :D Married with Children seizoen 11, nu heb je me aan het twijfelen gekregen...

* ArnieAlberts zoekt afleveringenlijst na op Wikipedia

Holy hell, ik dacht dat dat een slechte droom was maar die afleveringen zijn gewoon echt uitgezonden :o :P

En How I met your mother, tja... Eigenlijk had ik gewoon moeten stoppen toen het zo duidelijk werd dat het schip niet meer te redden viel. Ik denk dat dat moment bereikt werd met het Zoey-seizoen (hoewel ik Jennifer Morrisson in House verder prima vind wegkijken) maar werd bezegeld met de 'Who wants to be a godparent'-aflevering. God, die was verschrikkelijk. :')
Met jou kan ik een avondje series kijken _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_148864274
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:25 schreef shifto het volgende:
De ideale reactie zou natuurlijk zijn dat het e.o.a. topmodel was die zo hard moest lachen om mijn grap dat ze enigszins opgewonden contact zou zoeken om die staafmixer te ontvangen. Maar ieuwl was ook grappig. ;(
Ik heb dat ooit gehad :') Daarna heel dat wijf volgeblaft met cum en daarna bleek het tux te zijn en dat ze geen 'model' was maar 'uit model' :( :( :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')