abonnement Unibet Coolblue
pi_148756478
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:32 schreef sasquatsch het volgende:
Van Loon mag wel oppassen dat die Vasilyev hem niet alsnog voorbij gaat in het klassement. Die wint ruim 8 minuten vandaag.
Morgen kort ritje toch. Gunde het Ten Brinke sowieso veel meer, die laat zien op snelheid echt goed mee te kunnen doen.
pi_148758341
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:19 schreef densmee het volgende:

[..]

alle Nederlandse dakar rijders wel heb ik het idee
Ja, t is een nog grotere inteeltkliek dan het truckracen stiekem (1/3 van alle nederlandse truckracers stammen van dezelfde mensen af, allemaal neven en ooms van elkaar :') )
pi_148758374
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:21 schreef densmee het volgende:
Fried bouwt alle jumbos om voor frits, van loon levert vlees. Van loon vrijt met de dochter van fried enz enz
Wat enz?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_148758441
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat enz?
Huzink en Schoo doen veel zaken met elkaar met hun metaalhandels, enz enz
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 januari 2015 @ 20:36:47 #230
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_148758520
Van de Laar bouwt ook nog voor Stacey, dus met de olie zit het ook wel goed
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_148760419
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:34 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Morgen kort ritje toch. Gunde het Ten Brinke sowieso veel meer, die laat zien op snelheid echt goed mee te kunnen doen.
Heel dubbel inderdaad. Ten Brinke doet op snelheid erg goed mee, maar Van Loon is dus net iets constanter, mede door het materiaal. Wat dat betreft gun ik het Ten Brinke ook wel, omdat ie niet 'zomaar' een Mini heeft gekocht. Hoewel ik het goed snap van Van Loon, na afgelopen jaar.
Schip ahoy!
pi_148761305
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat enz?
Je moet bij de preproloog eigenlijk bij een paar teams binnen kijken, bij de rooy staat de ene helft en de andere helft is bij van loon aan het zuipen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_148762447
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 17:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Geen dacht ik, is gewoon zo:

[ afbeelding ]

Zie die Russische - Nederlandse betrekkingen.

[..]

Vallen deze niet onder exportban naar Rusland? }) :')
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Van Genugten heeft zijn naam groot op de truck staan :Y Maar volgens mij kunnen de Van Genugtens en de Staceys het in deze wereld sowieso wel goed met elkaar vinden.
Ik heb het idee dat het allemaal wel redelijk met elkaar op kan schieten. Of zijn er ook die elkaar wel kunnen schieten?
pi_148764792
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:16 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Vallen deze niet onder exportban naar Rusland? }) :')

[..]

Ik heb het idee dat het allemaal wel redelijk met elkaar op kan schieten. Of zijn er ook die elkaar wel kunnen schieten?
die blokken alleen het fruit
pi_148765129
Zou Coronel dit volgend jaar weer doen? :D
pi_148765391
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 23:37 schreef Marcoss het volgende:
Zou Coronel dit volgend jaar weer doen? :D
ik denk het wel
pi_148765541
Ten Brinke lek gereden dus..
  zaterdag 17 januari 2015 @ 00:10:08 #238
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_148766158
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:27 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Heel dubbel inderdaad. Ten Brinke doet op snelheid erg goed mee, maar Van Loon is dus net iets constanter, mede door het materiaal. Wat dat betreft gun ik het Ten Brinke ook wel, omdat ie niet 'zomaar' een Mini heeft gekocht. Hoewel ik het goed snap van Van Loon, na afgelopen jaar.
Heb het al eerder gelezen maar snap de 'kritiek' niet helemaal. Waarom is Van Loon minder omdat hij een Mini heeft gekocht? Ten Brinke heeft zijn auto toch ook niet van de postcodeloterij gekregen of zelf van scratch in elkaar gelast? Je hebt voor zover ik het snap een aantal leveranciers die rally auto's leveren waarbij het je vrij staat er een aan te schaffen. Dan heb je nog een paar zelfbouwers. Waarom is de ene dan zuiverder dan de ander?
pi_148766239
Die beelden van mooiste herrinering van al die rijders, wauw O+
pi_148766452
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 00:10 schreef Coelho het volgende:

[..]

Heb het al eerder gelezen maar snap de 'kritiek' niet helemaal. Waarom is Van Loon minder omdat hij een Mini heeft gekocht? Ten Brinke heeft zijn auto toch ook niet van de postcodeloterij gekregen of zelf van scratch in elkaar gelast? Je hebt voor zover ik het snap een aantal leveranciers die rally auto's leveren waarbij het je vrij staat er een aan te schaffen. Dan heb je nog een paar zelfbouwers. Waarom is de ene dan zuiverder dan de ander?
Het is een beetje als in A2 racer de Lambdaghini kopen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 00:31:12 #241
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_148766652
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 00:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Het is een beetje als in A2 racer de Lambdaghini kopen.
Maar ook Bernhard heeft 40 miljoen, dus het staat hem vrij ook een mini te kopen. Het is niet alsof hij nu het arme jongetje met talent is die in een Marusha moet rijden terwijl het rijkeluiszoontje zich direct inkoopt bij Red Bull racing. Een rijder met zo'n budget is zelf verantwoordelijk voor zijn keuzes. Maar ja, als je de mooiste auto en het lekkerste wijf hebt terwijl je mid veertig bent, dan gaan de vooroordelen spreken ;)
pi_148769220
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 00:10 schreef Coelho het volgende:

[..]

Heb het al eerder gelezen maar snap de 'kritiek' niet helemaal. Waarom is Van Loon minder omdat hij een Mini heeft gekocht? Ten Brinke heeft zijn auto toch ook niet van de postcodeloterij gekregen of zelf van scratch in elkaar gelast? Je hebt voor zover ik het snap een aantal leveranciers die rally auto's leveren waarbij het je vrij staat er een aan te schaffen. Dan heb je nog een paar zelfbouwers. Waarom is de ene dan zuiverder dan de ander?
Het heeft wat mij betreft niet zozeer met zuiverheid te maken, maar met kans. De Mini's (en dus ex-BMW's) hebben zich al jarenlang bewezen. Je koopt dus een product waarvan je weet dat het goed doortimmerd is en dat het kan winnen. Aan de techniek hoeft het niet te liggen. Ten Brinke heeft een goedkoper voertuig dat z'n sporen nog niet zo uitgebreid heeft verdiend de afgelopen jaren. Die uitdaging is dus net een tikje groter, en dan vind ik het des te knapper als je goed presteert, want je kansen waren wat kleiner.

Dat is het enige. :)
Schip ahoy!
pi_148770165
Die Toyota's doen niet (veel) meer onder voor de Mini's.
pi_148773125
Hans Vogels vandaag nog even stunten
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_148773258
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:53 schreef densmee het volgende:
Hans Vogels vandaag nog even stunten
voorlopig snelste op CP2, waar de finish is, ss is ingekort. Verhoeven 2.
pi_148773271
Vogels _O_ , opvolger van Verhoeven.
pi_148773315
rallyraidnieuws twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 13:02:36 Helaas voor Hans en Frans: de snelle Slowaak Ivan Jakes is ruim 3m sneller aan de finish.#Dakar reageer retweet
pi_148773864
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Die Toyota's doen niet (veel) meer onder voor de Mini's.
Mwah, vier van de top vijf momenteel zijn Mini's.
Daarnaast winnen die Mini's vrijwel elk event waar ze aan mee doen, als we de BMW carrosserie meerekenen, al 7 keer op rij de FIA Cross Country Rally World Cup, Vorig jaar Dakar 1, 2, 3, 5, 6, 9, 10, 11, 12.

Het is gewoon de geijkte auto, extreem betrouwbaar (behalve als je een Spanjaard bent), snel, comfortabel.

De verhalen gaan dat de Mini's als service vrijwel alleen maar een wasbeurt en vervanging van vloeistoffen nodig hebben.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_148773937
Zat eens wat te denken. Maar zou het niet gaaf zijn als Subaru gewoon mee gaat doen? Op basis van de Impreza WRX STI, dus dan krijg je gewoon een aangepaste de WRC___ ofzo. Lijkt me niet geheel onmogelijk toch?
pi_148773988
vanloonracing twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 13:23:45 Stage ingekort, de finish ligt op CP1, dus maar 34km op snelheid #Dakar2015 reageer retweet
Jammer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')