abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 januari 2015 @ 21:32:26 #101
432923 NuckChorris
Chuck Norris is over 9000!!!
pi_148958279
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je weet dat een ward sneller verloopt dan dat je die kan plaatsen? En dat je niet altijd in de positie bent deze te plaatsen.
Niet in positie zijn ligt aan jezelf, ik vindt die gratis ward best handig tot je terug gaat en normale wards kunt halen. :)
When Chuck Norris reads the dictionary....silly person, he doesn't read it, He CORRECTS it.
pi_148962169
Ik eil dit seizoen dus wat meer aan ranked gaan doen.. na vorig jaar pas laat men placements gedaan het hebben en in S2 te zijn gedrukt.. (verder geen ranked meer gespeeld)

Ben ik gister dus aan men placements begonnen.. die game hadden we moeten winnen maar veel kills jagen en niet luisteren en uiteindelijk verliezen..
(dit was een Low gold game...)

vanavond men 2de 15 min redelijk gelijk op.. daarna de lead hebben en hem wel houden maar niet "kunnen" finishen bijna een trow bij de eerste baron.

vervolgens gaan er een Inhib en nexus tower down bij ons door een Backdoor Lee sin notabene.
uiteindelijk toch na bijna 45 min gewonnen
(high silver low gold..)
nu iig 1-1
pi_148962524
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:47 schreef Liandri het volgende:
Ik eil dit seizoen dus wat meer aan ranked gaan doen.. na vorig jaar pas laat men placements gedaan het hebben en in S2 te zijn gedrukt.. (verder geen ranked meer gespeeld)

Ben ik gister dus aan men placements begonnen.. die game hadden we moeten winnen maar veel kills jagen en niet luisteren en uiteindelijk verliezen..
(dit was een Low gold game...)

vanavond men 2de 15 min redelijk gelijk op.. daarna de lead hebben en hem wel houden maar niet "kunnen" finishen bijna een trow bij de eerste baron.

vervolgens gaan er een Inhib en nexus tower down bij ons door een Backdoor Lee sin notabene.
uiteindelijk toch na bijna 45 min gewonnen
(high silver low gold..)
nu iig 1-1
Dat jagen voor kills heel herkenbaar. 2e game was bij mij ook zo... ADC en mid waren fed en gingen jagen, maar geen objectives pushen. Die game is toen nog veel te spannend geworden. Hoe vaak je het dan ook zegt dat je moet groupen, die gasten blijven maar ronddwalen om kills te krijgen die er niet toe doen. Gelukkig wel gewonnen toen, maar die game had gewoon 25 minuten moeten duren ipv 42.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_148964338
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dat jagen voor kills heel herkenbaar. 2e game was bij mij ook zo... ADC en mid waren fed en gingen jagen, maar geen objectives pushen. Die game is toen nog veel te spannend geworden. Hoe vaak je het dan ook zegt dat je moet groupen, die gasten blijven maar ronddwalen om kills te krijgen die er niet toe doen. Gelukkig wel gewonnen toen, maar die game had gewoon 25 minuten moeten duren ipv 42.
ja ik leer het me zelf dan wel aan nu dat als ik de tijd heb "aardig/motiverend" te typen..
het probleem is dat als ik zeg "trist is a bit behind need to try and get here some room to farm.." trist besluit de helle lane te solo pushen ook als we voor opjectives gaan... xD

dit heeft ons uiteindelijk dan wel aan de game geholpen omdat ze dusdanig veel CS bij elkaar viste plust wat kills (en dan Ruaans bouwen -.-)
of als ik merg dat we teveel gaan jagen maar is type van ik heb liever objectives dan kills dat je hoort ja dat weet ik.. (en dan nog blijven jagen) maar uit eindelijk met veel pingen ed toch kunnen winnen in 45 min wat dus idd had gekund in 30..
pi_148965681
Unicorns of love heel sterk tegen gambit. It's all about the cc.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 01:54:51 #106
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_148968073
LoL is gaaf, maar nieuwe patches verpesten het wel.
De goede assassins worden keihard generfd (Akali, Fizz, Katarina, AP Trist) en DFG wordt ook nog eens weggehaald.
Daarentegen krijgt Azir een buff...
pi_148969738
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:05 schreef NuckChorris het volgende:
Is er trouwens een Fok! team of niet?
ben ik ook wel benieuwd naar?

Niet dat ik al toe ben aan ranked....;)
pi_148973576
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 01:54 schreef yamiown het volgende:
LoL is gaaf, maar nieuwe patches verpesten het wel.
De goede assassins worden keihard generfd (Akali, Fizz, Katarina, AP Trist) en DFG wordt ook nog eens weggehaald.
Daarentegen krijgt Azir een buff...
Het geen dat DFG verdwijnt is niet per definitie een nerf.. Dit geeft namelijk de mogelijkheid om mids wat meer naar elkaar toe te buffen zo krijgt Morgana/karma/etc mer mogelijkheden tot buffs zodat ze op een "gelijk niveau" gaan komen en er meer variatie gaat komen in keuzes imo.
pi_148975086
Volgens mij was er wel een FOK! Team, maar weet dat niet zeker.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_148976838
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 01:54 schreef yamiown het volgende:
LoL is gaaf, maar nieuwe patches verpesten het wel.
De goede assassins worden keihard generfd (Akali, Fizz, Katarina, AP Trist) en DFG wordt ook nog eens weggehaald.
Daarentegen krijgt Azir een buff...
Goede assassins krijgen een nerf omdat ze dus blijkbaar te goed zijn. Dat verpest de game niet, dat zorgt juist voor meer balance en variatie. Op die manier gaat het meer op kennis en skills aankomen dan gewoon op 2 knoppen duwen en iemand slopen
~Si vis amari, ama~
  vrijdag 23 januari 2015 @ 17:58:33 #111
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_148985426
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 13:41 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Goede assassins krijgen een nerf omdat ze dus blijkbaar te goed zijn. Dat verpest de game niet, dat zorgt juist voor meer balance en variatie. Op die manier gaat het meer op kennis en skills aankomen dan gewoon op 2 knoppen duwen en iemand slopen
Assassins zijn imo champions die in een fight springen, iemand bursten, dan nog een beetje damage doen en vervolgens 9 vd 10 keer sterven.
Nu ze generfd worden kan je niet eens meer bursten en wordt een assassin pittig weinig waard.
Heel die rol maken ze kapot.
pi_148987655
Net een caitlyn game waarin ik 17 assists kreeg.. Ben toch niet zo'n finisher :)
pi_148989061
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 19:21 schreef Hetbanaantje het volgende:
Net een caitlyn game waarin ik 17 assists kreeg.. Ben toch niet zo'n finisher :)
Was leuk potje ^O^

Die Gnar en Draven waren silver 3 en silver 2, maar dat was er niet echt vanaf te zien .
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_148989229
Trouwens wel heel vies verloren potje daarvoor. Base race, en die net verloren. Wel heerlijk gespeeld als Ezreal mid tegen Ahri,niet normaal hoe hard ezreal Ahri countered.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_148999203
zo placements afgemaakt 7-3 kon 8-2 maar wou gaan slapen dus begon de game te throwen -O-
🔒
  zaterdag 24 januari 2015 @ 01:39:28 #116
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_149000508
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:39 schreef Doosopwielen het volgende:
zo placements afgemaakt 7-3 kon 8-2 maar wou gaan slapen dus begon de game te throwen -O-
Maar nog wel eerst op Fok! posten
pi_149004032
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Trouwens wel heel vies verloren potje daarvoor. Base race, en die net verloren. Wel heerlijk gespeeld als Ezreal mid tegen Ahri,niet normaal hoe hard ezreal Ahri countered.
hoe speel jij ex mis tegen syndra? Daar heb ik altijd moeite mee
Because you know i'm all about that ass
pi_149004667
Support Sona met een AP build, jezus wat OP _O_ _O_ ik poke de meeste botlanes letterlijk in mn eentje naar de klote.

Is dit in ranked ook zo sterk, of ben ik dan de sigaar? Want nu win ik er zowat iedere game mee (unranked)...

[ Bericht 16% gewijzigd door GlenSpey op 24-01-2015 11:24:47 ]
pi_149007353
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 11:09 schreef GlenSpey het volgende:
Support Sona met een AP build, jezus wat OP _O_ _O_ ik poke de meeste botlanes letterlijk in mn eentje naar de klote.

Is dit in ranked ook zo sterk, of ben ik dan de sigaar? Want nu win ik er zowat iedere game mee (unranked)...
zo werkt ze in ranked ook. Maxq denk ik? Gebruik je de level 1 cheese?
Because you know i'm all about that ass
pi_149022095
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 11:09 schreef GlenSpey het volgende:
Support Sona met een AP build, jezus wat OP _O_ _O_ ik poke de meeste botlanes letterlijk in mn eentje naar de klote.

Is dit in ranked ook zo sterk, of ben ik dan de sigaar? Want nu win ik er zowat iedere game mee (unranked)...
Dit ligt er imo wel aan.. (ik speel AP sups ook gewoon met full AP runes/masteries als ik daar zin in heb)
maar als jij full AP gaat bouwen en de rest van je team vergooit het.. en jij als sona nogal squichy bent zul je daar in ranked wel voor gestraft gaat worden.. (denk ik bij aan een bot met bijvoorbeeld een graves leona..) (plus dat je dan ook CS moet gaan nemen van je adc omdat je gewoon als AP ook je farm nodig gaat hebben late) en dit zorgt er wel voor dat je ADC misschien de zwakste gaat zijn en je veel dmg gaat missen.. en jah het kan werken in bronze/zilver en misschien en enkele keer nog in low gold

maar zodra ik weet dat mijn enemy support full AP gat laat ik dit altijd weten aan de Jungle en mijn ADC in de form van blijf safe farm under touwer en wacht op ganks (want je gaat ze dan sowizo laten pushen en dan zijn ganks heel simpel)
En als je dan CS moet gaan delen ben je beide zwak en loop je dus in mid tot late ver achter)
  zaterdag 24 januari 2015 @ 22:01:20 #121
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_149024024
380k viewers bij NA LCS op twitch.
Pittig veel.
http://gyazo.com/221fd793f6aa514f305841fe01246671
pi_149024906
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:16 schreef Liandri het volgende:

[..]

Dit ligt er imo wel aan.. (ik speel AP sups ook gewoon met full AP runes/masteries als ik daar zin in heb)
maar als jij full AP gaat bouwen en de rest van je team vergooit het.. en jij als sona nogal squichy bent zul je daar in ranked wel voor gestraft gaat worden.. (denk ik bij aan een bot met bijvoorbeeld een graves leona..) (plus dat je dan ook CS moet gaan nemen van je adc omdat je gewoon als AP ook je farm nodig gaat hebben late) en dit zorgt er wel voor dat je ADC misschien de zwakste gaat zijn en je veel dmg gaat missen.. en jah het kan werken in bronze/zilver en misschien en enkele keer nog in low gold

maar zodra ik weet dat mijn enemy support full AP gat laat ik dit altijd weten aan de Jungle en mijn ADC in de form van blijf safe farm under touwer en wacht op ganks (want je gaat ze dan sowizo laten pushen en dan zijn ganks heel simpel)
En als je dan CS moet gaan delen ben je beide zwak en loop je dus in mid tot late ver achter)
sommige supports hebben redelijk wat gold income hoor.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 24 januari 2015 @ 23:16:36 #123
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_149026079
Heerlijke game net.
Tristana top, 12 Lee Sin ganks binnen 8 minuten, 3 Le Blanc ganks binnen 8 minuten.
Stond dus op 0-4-1.
Vervolgens was ik farmen, zag dat mijn team mid een fight verloor en toen een quadra gepakt door van tegenstander naar tegenstander te springen.
Uiteindelijk game geëindigd met 20-7-5.
pi_149026808
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:16 schreef Liandri het volgende:

[..]

Dit ligt er imo wel aan.. (ik speel AP sups ook gewoon met full AP runes/masteries als ik daar zin in heb)
maar als jij full AP gaat bouwen en de rest van je team vergooit het.. en jij als sona nogal squichy bent zul je daar in ranked wel voor gestraft gaat worden.. (denk ik bij aan een bot met bijvoorbeeld een graves leona..) (plus dat je dan ook CS moet gaan nemen van je adc omdat je gewoon als AP ook je farm nodig gaat hebben late) en dit zorgt er wel voor dat je ADC misschien de zwakste gaat zijn en je veel dmg gaat missen.. en jah het kan werken in bronze/zilver en misschien en enkele keer nog in low gold

maar zodra ik weet dat mijn enemy support full AP gat laat ik dit altijd weten aan de Jungle en mijn ADC in de form van blijf safe farm under touwer en wacht op ganks (want je gaat ze dan sowizo laten pushen en dan zijn ganks heel simpel)
En als je dan CS moet gaan delen ben je beide zwak en loop je dus in mid tot late ver achter)
Ik begin vaak als een traditionele support, maar bouw alles met een knipoog naar AP. Tis zegmaar meer lategame gericht, wat in sommige gevallen betekent dat de build niet eens veel AP bereikt.
Ik ben 10 / 0 / 20 gespecced, de 10 voor de earlygame poke en de 20 voor het gold income.

Ik begin altijd met spellthiefs edge. Op de eerstvolgende back koop ik de sightstone om mijn carry van een eindeloze stroom wards te voorzien. Hierna bouw ik een frostfang en een morellonomicon, zodat de mana regen in ieder geval in orde is. Morello voegt ook wat AP toe zodat mijn poke een angstgegner blijft tijdens de late lanephase. Wat betreft schoenen pak ik ofwel de CD reduction of de magic penetration boots. Hierna bouw ik altijd een rabadon's zodat we echt kunnen knallen. Als zesde item pak ik vaak een abyssal scepter. Als de game nog steeds loopt na dit punt wissel ik de sightstone in en bouw ik er nog iets bij wat AP toevoegt. Endgame zit ik meestal rond 500 AP.

Voor wat betreft tactieken blijf ik gewoon de hele tijd poken en weer terugtrekken, want de squishyness is om te huilen :P
pi_149027666
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 23:44 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik begin vaak als een traditionele support, maar bouw alles met een knipoog naar AP. Tis zegmaar meer lategame gericht, wat in sommige gevallen betekent dat de build niet eens veel AP bereikt.
Ik ben 10 / 0 / 20 gespecced, de 10 voor de earlygame poke en de 20 voor het gold income.

Ik begin altijd met spellthiefs edge. Op de eerstvolgende back koop ik de sightstone om mijn carry van een eindeloze stroom wards te voorzien. Hierna bouw ik een frostfang en een morellonomicon, zodat de mana regen in ieder geval in orde is. Morello voegt ook wat AP toe zodat mijn poke een angstgegner blijft tijdens de late lanephase. Wat betreft schoenen pak ik ofwel de CD reduction of de magic penetration boots. Hierna bouw ik altijd een rabadon's zodat we echt kunnen knallen. Als zesde item pak ik vaak een abyssal scepter. Als de game nog steeds loopt na dit punt wissel ik de sightstone in en bouw ik er nog iets bij wat AP toevoegt. Endgame zit ik meestal rond 500 AP.

Voor wat betreft tactieken blijf ik gewoon de hele tijd poken en weer terugtrekken, want de squishyness is om te huilen :P
In ranked speel ik gewoon met een 4k health thresh in de frontline. In normals wil ik nog wel eens aparte 'supports' spelen. Paar keer een kata gespeeld, vanaf 6 durft de enemy adc niet meer in de buurt van jouw adc te komen. Of een xerath support _O_ , enemy adc gewoon zwaar farm denyen.

Het grappige is dat dit vaak zeer goed gaat, in ranked zal het niet werken, maar in normals zijn ze vaak zeer verrast en weten ze niet hoe ze het moeten handelen. Als ze daar dan toch achter komen is het al te laat en zijn ze gewoon te veel behind _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')