abonnement Unibet Coolblue
pi_148770677
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 08:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hier inmiddels 10 kilo afgevallen. In 2,5 maand. Niet helemaal de bedoeling natuurlijk. Over 10 dagen gaan mijn amandelen eruit. Maar de buikgriep die ik van de kinderen cadeau heb, helpt ook niet echt mee ;)

Plus, ik dacht dus dat ik last had van een ontstoken amandel (de pijn zit sinds een paar weken aan een kant). Gisteren keek ik in mn keel en schrok een beetje. Naar de huisartsenpost gegaan, en ik blijk een abces te hebben. AB gekregen, hopelijk werkt dat afdoende.

Maar ja, lijstjes zijn dus nog steeds vrijwel non existent. Hoop dat t na de tonsillectomie eindelijk beter gaat :)
Jeetje! Dat is allemaal niet mis.. 10 kilo lijkt me ook wel wat te veel van het goede of niet?

Succes na de operatie, je amandelen laten verwijderen op latere leeftijd is ruk :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148770755
Mijn lijsje van gisteren is een beetje :')

O: 2 crackers met pepercervelaat. (Al zat Luc steeds te zeuren om hapjes, dus het is denk ik 1.5 cracker geworden :D)
T: plakje ontbijtkoek (ik moet dat spul ook gewoon niet in huis halen, maar ja, nodig voor het stoofvlees)
L: 3 Vietnamese loempia's + saus:') (gemaakt door de schoonmaakster, ze waren echt goddelijk)
T: cracker met cervelaat
T: nakd bar
D: soep gemaakt van cherry tomaat, rode peper, ui, knoflook, 2 paprika's en die 15 min in de oven laten roosteren eerst. En salade caprese :9
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148770759
Op mijn gammele lichaam na trek ik het prima, uniek. Leuke dingen, werk gaat goed, maar m'n lichaam... Bleeeeergh.. Nu zit ook mijn linker schouder/nek vast en doet pijn.... Weer...... Bagger geslapen daardoor.. Ik wil een nieuw lichaam!

Mr.mo is nu broodjes voor ontbijt halen, rustig dagje vandaag. Meer zit er toch niet in.... :P
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 17 januari 2015 @ 11:26:17 #79
70532 loveli
N
pi_148771416
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Op mijn gammele lichaam na trek ik het prima, uniek. Leuke dingen, werk gaat goed, maar m'n lichaam... Bleeeeergh.. Nu zit ook mijn linker schouder/nek vast en doet pijn.... Weer...... Bagger geslapen daardoor.. Ik wil een nieuw lichaam!

Mr.mo is nu broodjes voor ontbijt halen, rustig dagje vandaag. Meer zit er toch niet in.... :P
Wapperen met je armen kan helpen. Doen alsof je wilt vliegen :+

Doe ik ook vaak tijdens het douchen :')
crap in = crap out
pi_148771506
Jeetje Coco, 10 kilo is idd erg veel in die tijd. Trekt je velletje dat ook? Heel veel sterkte de komende tijd. Alles goed met gezinnetje trouwens?

@mo: ik denk serieus dat je lijf nu gaat zeuren vanwege de intensiviteit van al je activiteiten. Ik hoorde het je zelf al eens zeggen, alles goed willen doen etc. aan jezelf werken is soms ook gewoon niets doen, of daar balans in vinden. Succes met je lijf :*

Uniek: wat een wandelafstand :D lekker hoor!

Hier dag chil begonnen. We hebben vanavond een afspraak met vrienden, maar eerlijk gezegd zou ik gewoon lekker thuis blijven. Lul de hele week al te veel :')
  Vis een optie? zaterdag 17 januari 2015 @ 11:32:35 #81
70532 loveli
N
pi_148771510
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 02:18 schreef the85mc het volgende:
Ja! Was lekker weer vandaag he? Ik was er wel even aan toe, na al die storm en regen.

En misschien wat minder nadenken Viz, kan toeval zijn en anders kun je nu wel een leuke tijd hebben toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door loveli op 17-01-2015 11:41:12 ]
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 17 januari 2015 @ 11:53:40 #82
70532 loveli
N
pi_148771856
Beterschap Coco! Kinderen, je krijgt er zoveel van terug O+
crap in = crap out
  zaterdag 17 januari 2015 @ 12:49:10 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148773026
Het is heerlijk! Nog 9 km te gaan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148773185
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:53 schreef loveli het volgende:
Beterschap Coco! Kinderen, je krijgt er zoveel van terug O+
:') :D

An: ik doe amper wat nu... 1 keer per week zwemmen is niet echt intensief...
Ja doei.
pi_148773685
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:') :D

An: ik doe amper wat nu... 1 keer per week zwemmen is niet echt intensief...
Ah! Ok, ik dacht dat je ook nog kleinere stukken liep. Maar kan je ook genieten van even niets doen?
pi_148775242
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 08:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat Loveli zegt V1.. maar lekker gegamed? :P

Hier wel goed, ben nu vrijwillig opgestaan om zometeen 25 km te gaan wandelen. Het vriest.. brrr. Thermokleding aan, genoeg proviand mee en gaan met die banaan
(in mijn eentje met tussen heel veel mensen, best een overwinning)
Yup, tot half 5 vannacht of zo 8)7
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:40 schreef Skoap het volgende:
Mijn lijsje van gisteren is een beetje :')

O: 2 crackers met pepercervelaat. (Al zat Luc steeds te zeuren om hapjes, dus het is denk ik 1.5 cracker geworden :D)
T: plakje ontbijtkoek (ik moet dat spul ook gewoon niet in huis halen, maar ja, nodig voor het stoofvlees)
L: 3 Vietnamese loempia's + saus:') (gemaakt door de schoonmaakster, ze waren echt goddelijk)
T: cracker met cervelaat
T: nakd bar
D: soep gemaakt van cherry tomaat, rode peper, ui, knoflook, 2 paprika's en die 15 min in de oven laten roosteren eerst. En salade caprese :9
Ik liep gister naar de supermarkt en daar stond een loempiabakker tegenover, het rook zo lekker moest me echt inhouden...
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:04 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Nee hoor, totaal niet frustrerend. En hoef ook niet die oefeningen 20 minuten te kunnen doen. Voor mij is het meer dat ik normaal te weinig beweeg op een dag, en dit een kleine compensatie daarvoor is. Ik zie t niet echt als 'mn sport' nu of zo. En ik hou het juist vol om het elke dag te doen omdat het maar 10 minuutjes is, daar kan ik me nog wel toe zetten. En door de opstapeling van spierpijn wordt t filmpje na een paar dagen vanzelf ook weer zwaarder haha. Heb wel al een paar andere korte filmpjes gezocht, dat als ik het idee heb dat deze niks meer doet (geen spierpijn meer/niet meer moe aan eind v filmpje) ik kan overschakelen.

Ik squash nu elke week 1x 45 minuten en ik val af en toe in bij zaalhockey (als keeper), dus dat zie ik meer als sport en de filmpjes als aanvulling. En vanaf maart hockey ik weer 2x per week + nog twee keer training geven, dus dan is het ook gewoon voor erbij en niet mn 'hoofd sport' :).

Coco, wat naar! Hoop ook voor je dat de tonsillectomie werkt en dat de AB voldoende is voor je abces! Beterschap!

En Uniek wat een bikkel ben je! Ik doe het je niet na hoor..
Ah zo ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148777083
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 08:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hier inmiddels 10 kilo afgevallen. In 2,5 maand. Niet helemaal de bedoeling natuurlijk. Over 10 dagen gaan mijn amandelen eruit. Maar de buikgriep die ik van de kinderen cadeau heb, helpt ook niet echt mee ;)

Plus, ik dacht dus dat ik last had van een ontstoken amandel (de pijn zit sinds een paar weken aan een kant). Gisteren keek ik in mn keel en schrok een beetje. Naar de huisartsenpost gegaan, en ik blijk een abces te hebben. AB gekregen, hopelijk werkt dat afdoende.

Maar ja, lijstjes zijn dus nog steeds vrijwel non existent. Hoop dat t na de tonsillectomie eindelijk beter gaat :)
Blijft toch wel wat over hoop ik? :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 02:18 schreef the85mc het volgende:
Ja! Was lekker weer vandaag he? Ik was er wel even aan toe, na al die storm en regen.

En misschien wat minder nadenken Viz, kan toeval zijn en anders kun je nu wel een leuke tijd hebben toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D ik ben juist helemaal niet zo'n denker wat dat betreft. Vind het gewoon ongemakkelijk om dezelfde achternaam te hebben.

Je loopt nu trouwens weer na te denken :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148779781
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 15:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Blijft toch wel wat over hoop ik? :P

[..]

:D ik ben juist helemaal niet zo'n denker wat dat betreft. Vind het gewoon ongemakkelijk om dezelfde achternaam te hebben.

Je loopt nu trouwens weer na te denken :P
Mjah dat weet ik, maar als ik niet nadenk en gewoon doe waar ik zin in heb komt het dus ook niet goed. Tenminste, ik voel me daar niet fijn bij. Maar goed, ik zal jullie daarmee niet langer lastigvallen.

Ik heb trouwens net nieuwe prive telefoon gehaald, een experia z3 compact. Ik had gehoopt dat mijn contactpersonen ergens opgeslagen waren, maar waarschijnlijk door blokkeren kan dat nu niet meer ofzo. Dus dat is mooi beroerd, alle contactpersonen weg. Bij de vorige keer nieuwe telefoon stonden 'ineens' al mijn contactpersonen erin.
Toch maar backuppen in het vervolg..
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:09:45 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148780895
Tja je hebt ook nog zoiets als een geweten enzo, lijkt me idd goed om die wel een stemmetje te geven :P

Soms denk ik dat ik qua 'rrrrromantiek' een vrij simpel mens ben, of giga mazzel heb. Of beide :+ Dingen overdenken is kut. Klooien met anderen hun gevoelens ook. If it's good it's good. If it's not, it isn't.

Maar goed, ik zit met andere dingen weer mentaal te spaghetti-en :') :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_148781816
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tja je hebt ook nog zoiets als een geweten enzo, lijkt me idd goed om die wel een stemmetje te geven :P

Soms denk ik dat ik qua 'rrrrromantiek' een vrij simpel mens ben, of giga mazzel heb. Of beide :+ Dingen overdenken is kut. Klooien met anderen hun gevoelens ook. If it's good it's good. If it's not, it isn't.

Maar goed, ik zit met andere dingen weer mentaal te spaghetti-en :') :+
Eens met relatieding. Ik begrijp het dan ook echt niet hoe het werkt met bijv. meer vrouwen tegelijk. Daarom vind ik er maar ook even niets van :')

Wat ligt er mentaal in de knoop maria? Alles wel goed verder?

Lijstje:

O: speltbrood met boter en cervelaat, thee met melk
L: verse pompoensoep en speltbrood met petrella roomkaas :9
B: uurtje wandelen
S: 45 min. Yoga Strekjes. Meer zat er niet in vandaag
D: verse pizza met groenten en chorizo
T: lu crackers, pepadews en cola light

Ben beetje trots op mezelf. Afspraak met vrienden afgezegd omdat ik ff de energie er niet voor had. En ze begrepen het! Grenzen kunnen stellen voelt best lekker O+
pi_148782432
Vroeger toen ik nog jong en hip was (en 'daten' nog geen woord) had ik wel eens een tijdje meerdere jongens aan een lijntje. Mijn geweten had daar nooit veel last van. Uiteindelijk bleef ik er aan ééntje vastzitten O+.

Vandaag een goede dag. Lekker buiten, en goed gegeten.

• 8-10 wandelen
• 11 bakje linzen, 1 ei, 1 zeewierrolletje
• 11:30-13 buiten werken
• 13 bakje linzen, handje amandel
• 18 bak pompoensoep, bloemkoolbodempizza (graanloos succesrecept!). Toe: stoofperen van eigen boom in goedkope gluhwijn
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:55:45 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148782604
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:51 schreef sigme het volgende:
Vroeger toen ik nog jong en hip was (en 'daten' nog geen woord) had ik wel eens een tijdje meerdere jongens aan een lijntje. Mijn geweten had daar nooit veel last van. Uiteindelijk bleef ik er aan ééntje vastzitten O+.

Dit. Volgens mij was het allemaal niet zo'n issue vroeger :')

Over issues gesproken: in al mijn jaren huwelijk merk ik niets van sjans of wat dan ook, maar de laatste tijd (lees: paar maanden) lijk ik wel honing aan mijn kont te hebben :') Heel apart.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:59:18 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148782731
Weet je wat. Ik gooi er ook nog even een lijstje in. Omdat het kan.

o. 3 speltboterhammen met mayonaise, zalm, rode ui en avocado
l. paar stukjes kibbeling met saus en een kaneelbroodje
t. 3 bonbons
d. heel groot bord boerenkool met worst + gehaktbal + bakje zoute-karamel-ijs
t. glas wijn, glas whiskey
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148782950
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dit. Volgens mij was het allemaal niet zo'n issue vroeger :')

Over issues gesproken: in al mijn jaren huwelijk merk ik niets van sjans of wat dan ook, maar de laatste tijd (lees: paar maanden) lijk ik wel honing aan mijn kont te hebben :') Heel apart.
Nu ik erover nadenk, de meeste scharrels hadden ook andere scharrels. Van de meesten wist ik dat ook gewoon, en voor zover niet was dat geen punt. Het was echt geen onderwerp van zorg (wel van gesprek).

Zitten er nog wat verleidelijke darren bij of zijn het allemaal kloothommels?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:15:08 #95
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148783333
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Nu ik erover nadenk, de meeste scharrels hadden ook andere scharrels. Van de meesten wist ik dat ook gewoon, en voor zover niet was dat geen punt. Het was echt geen onderwerp van zorg (wel van gesprek).

Zitten er nog wat verleidelijke darren bij of zijn het allemaal kloothommels?
Moet ik daar online op antwoorden? :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148784118
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 13:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Ah! Ok, ik dacht dat je ook nog kleinere stukken liep. Maar kan je ook genieten van even niets doen?
nee, ik haat het, vooral omdat het gewoon allemaal pijn doet. :')
Ja doei.
pi_148784284
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, ik haat het, vooral omdat het gewoon allemaal pijn doet. :')
:+ :*

Af en toe herkenbaar hoor. Heb nu door de rare 'wel of niet winter' veel last van symptomen. Bewegen of niet bewegen, allemaal frustrerend. Vandaag maar wat gerekt en ik bad gegaan. Hopelijk morgen een goede practice zonder pijn :')
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:42:27 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148784300
Vraagje aan de Linkedingebruikers hier : weet iemand hier hoe het kan dat ik meer volgers dan connecties heb op LinkedIn? En hoe ik kan zien wie die volgers zijn? Ik dacht altijd dat alleen bedrijven followers konden hebben....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148784346
Nou ja misschien ben ik wel een softie dan :+ Ik merk dat sommigen meer verwachten en dat vind ik niet leuk om dan een beetje de klootzak uit te hangen. Maar genoeg daarover..

Ben nu even aan het koken, paddestoelen risotto :9
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:49:05 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148784518
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:44 schreef the85mc het volgende:
Nou ja misschien ben ik wel een softie dan :+ Ik merk dat sommigen meer verwachten en dat vind ik niet leuk om dan een beetje de klootzak uit te hangen. Maar genoeg daarover..

Ben nu even aan het koken, paddestoelen risotto :9
Moet je eerlijk zijn mc en het niet in het midden houden. Eerlijk vertellen dat je ook met anderen aan het daten bent en dat je haar heel leuk vindt, maar dat je je nog niet exclusief kunt/wilt binden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')