abonnement Unibet Coolblue
pi_148635808
Zwangerschap en Geboorte!

2015

15 januari: NotTheSame

21 februari: Danaa (jongen)
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)
31 maart: faptist (meisje)

12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (twee meiden)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat
14 juni: Lijnloos
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura
7 juli: Krisvc
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker ***
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas
25 juli: Zomerzon01
*** 29 juli: LuDann & Black_Ninja***
30 juli: Fuente

3 augustus: Flying Fish
13 augustus: Ggirl
15 augustus: Stippelrientje
23 augustus mousemicky
26 augustus: Coccinelle

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door twist02 op 13-01-2015 12:52:28 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_148635835
Oké, ik gooi mijn bijleespost nog even in de herhaling hoor :@
Voor wijzigingen in de OP: quote/PM/DM graag! :)
------------------------

Ggirl: wat jammer dat je het op zo'n manier dan 'moet' vertellen. Maar die collega houdt hopelijk wel braaf z'n mond?

Luna: tof dat je je baby voelt! :D Vind dat zo'n cool gevoel hè?
Ja, tegen het einde denk ik daar vast anders over! ;)

Cygne: succes vandaag! En neem goed de tijd om al je vragen te stellen hè? :*
En ook alvast succes voor vrijdag, zet 'm op! *O*

Malteser: slim dat je nog niets gezegd hebt! En je verlof kunnen ze moeilijk weigeren, dus dan zullen ze echt iets aan die onderbezetting moeten doen ;)

NTS: lijkt me toch gek, zo'n uiterste datum, met de wetenschap dat-ie heel misschien toch nog eerder komt! Maar het duurt nu sowieso niet lang meer (max 2 dagen, toch?)! O+

Gekke dromen: haha, ik moet soms echt lachen! :D Hier wel een enkele keer gehad, maar niet heel vaak en niet echt heel bizar.

Selvaria: tips om dieper te slapen heb ik niet, maar bij mij was het ook een paar weken heel erg (toen kwam ik er dus ook achter dat vriend echt keihard snurkt... }:| ) en sinds een paar weken slaap ik weer een stuk dieper. Dus het hoeft niet blijvend te zijn!

Mina: hè, da's schrikken inderdaad! Gelukkig lijkt het bij een beetje te blijven (klein wondje of kapot adertje ofzo?), en fijn dat je vandaag nog bij de vk langs kan! :*

L-E: dan wordt het opeens een stuk echter hè, met al die praktische dingen! :Y

gestreeptestoel: dat gaat inderdaad hard dan ja! :o Met wat wijdere bovenkleding kun je het nog wel even verbloemen misschien?
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_148635996
Hier zijn vandaag de meubels van de babykamer en de kinderwagen bezorgd! *O*

Maar jezus, wat een pakketten zeg! :o Helaas is de babykamer nog niet af, dus even bedenken waar we alles gaan laten in de tussentijd :+

* twist02 gaat op d'r handen zitten zodat ze braaf alles dicht laat O-)

Blijf het zo leuk vinden dat iedereen nu echt ziet dat ik zwanger ben O+ al die snelle blikken naar m'n buik steeds :D
Verwonder me nu al over alle tegenstrijdige opmerkingen over de grootte, dat wordt nog wat...

"Jeetje, 5,5 maand en dan al zo'n buik?! Nou, dat wordt wat tegen het einde, hoor, dan val je voorover!"

"Oh, dan heb je wel een heel lief bescheiden buikje, zeg! De mijne was zo al met 3 maanden."


:')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_148636291
Twist, leuk! Ik kon me niet inhouden, en heb vriend gesommeerd om alles meteen uit te pakken toen ik zwanger was van J... Weekend daarna is mijn vader komen helpen met in elkaar zetten ;). Commentaren zijn ook herkenbaar :Y

En succes vandaag Cygne!

En bloedverlies (wie was dat ook alweer, geheugen, gatenkaas), da's schrikken. Hopelijk kun je snel terecht bij je vk.


------
start egopost...
------

Hier trouwens ook vakantie moeten aanpassen. We hadden al geboekt (luxe kamperen bij de boer op Terschelling, maar een paar plaatsen, dus moesten er heel vroeg bij zijn). En toen bleek ik zwanger... En de datum dat we daar zouden vertrekken is mijn UD :+ .

Ik ben ook gebonden aan de schoolvakanties, en ben aan het eind van de zomervakantie uitgerekend, dus dat was wel een uitdaging. We hebben nu de vakantie verplaatst naar midden juni, en ik hoop op de flexibiliteit van mijn directeur. Bijkomend voordeel was dat dat echt de helft goedkoper was :o

Had eigenlijk afgelopen vrijdag een afspraak met 'm, en had t dan willen/moeten vertellen, maar hij was er niet :(. In principe zou een week weg tussendoor moeten kunnen (heb dan maar 1 les per week, die ik wel kan ruilen met mijn collega), de dagen kan ik dan in de weken ervoor/na inhalen (werk drie dagen, maar kan wel een paar weken 4 werken als compensatie).

Fingers crossed dus nu, we wilden gewoon zo graag weer terug naar die superplek op Terschelling, voor J. zo leuk. 400 schapen, lammetjes (en je mag helpen met voeren en melken O+ ), grote speelschuur en erf, vlakbij het strand en bos, heb er nu al zin in!

------
the end
-------
pi_148636599
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:47 schreef twist02 het volgende:
Hier zijn vandaag de meubels van de babykamer en de kinderwagen bezorgd! *O*

Maar jezus, wat een pakketten zeg! :o Helaas is de babykamer nog niet af, dus even bedenken waar we alles gaan laten in de tussentijd :+

* twist02 gaat op d'r handen zitten zodat ze braaf alles dicht laat O-)

Blijf het zo leuk vinden dat iedereen nu echt ziet dat ik zwanger ben O+ al die snelle blikken naar m'n buik steeds :D
Verwonder me nu al over alle tegenstrijdige opmerkingen over de grootte, dat wordt nog wat...

"Jeetje, 5,5 maand en dan al zo'n buik?! Nou, dat wordt wat tegen het einde, hoor, dan val je voorover!"

"Oh, dan heb je wel een heel lief bescheiden buikje, zeg! De mijne was zo al met 3 maanden."


:')
Ik ben nog steeds bezig het karton weg te werken van die pakketten. :{
  dinsdag 13 januari 2015 @ 12:13:09 #6
327807 Mariposas
יה&#14
pi_148636674
Ik kan me je schrik goed voorstellen, Minarosa! Fijn dat je vanmiddag ter controle even langs kan komen bij je vk.

gestreeptestoel, hoor wel vaker dat het super hard gaat bij een tweede e.v.! Met wijde kleding en vestjes maar verbloemen?

Succes vandaag Cygne, hoop dat je er veel aan zal hebben.

Fijn dat de spullen zijn bezorgd, twist02. Ik wacht nog maar een hele tijd met spullen kopen, want ik vind er ook geen klap aan als het nog niet uitgepakt kan worden.
Ik kan ook niet wachten tot ik een zichtbare buik krijg, alhoewel het toch nog wel even kan wachten, want met mijn termijn zou ik ook niet graag met een grote buik rondlopen. Plus dat ik weet dat het dan niet de baby is maar vet, lucht of darmen. :')

Klinkt als een leuke vakantie, mm! Ben alleen altijd bang voor rotweer in NLD, daarom vlucht ik altijd naar het buitenland voor mooi-weer-garantie. :P

Viel me trouwens op dat Lushes sinds vorig topic uit de OP is, toch afgehaakt wegens ons paniekerige fokkers zonder leven of andere reden? :X
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_148636915
Oooh babyspullen! Leuk! Hier begint het ook steeds meer te kriebelen om de kamer in te gaan richten. Zou ik dan toch nesteldrang krijgen?
pi_148636998
Kan mijn uitgerekende datum naar 30 juli?

Mina, ik zou ook schrikken hoor! Fijn dat je vanmiddag naar de vk kan.

Gestreeptestoel, dit is mijn derde en ik draag sinds ik 8 weken zwanger ben positiebroeken. Mijn buik groeit als een gek, tieten ook trouwens :') Bij mijn tweede had ik een gigantische buik op het eind. Ben benieuwd waar dit eindigt.

Hier gaat alles z'n gangetje. Blijf erg moe, nu bijna 12 weken dus ik hoop dat het binnenkort overgaat :)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_148637231
Positiekleding, ik heb t nu nog niet nodig, maar krijg al wel neigingen om de doos van zolder te halen. Ik hoop dat ik alles nog pas :+ . En ik vrees dat er tzt wel wat zomerspul moet komen, bij J. was ik uitgerekend in februari, dus alleen maar warme broeken etc...

Ik heb trouwens ook al zin om de mini-babykleertjes van J. van zolder te halen O+ . Ik heb namelijk geen idee wat ik nog heb, en wat ik verkocht heb, en ik moet natuurlijk wel een goede inventarisatie kunnen maken zodat ik weet wat ik nog bij moet kopen :P ;)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 12:35:30 #10
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_148637412
En de proefkaartjes zijn onderweg *O*
Erg benieuwd hoe ze eruit zien.
pi_148637639
Qua positiekleding vind ik dit een heel lastige periode. Ik draag al sinds 10 weken ofzo positiejeans, niet omdat ik niet in mijn gewone jeans paste, maar de taillelijn zat gewoon niet prettig over mijn buik. Gewone shirts konden nog prima.

Mijn buikje begint nu net echt te groeien, waardoor gewone shirts niet ideaal meer zitten en ik bang ben ze uit te rekken. Maar voor echte zwangerschapstops is er nog niet genoeg buik, die zitten heel flodderig. :')
  dinsdag 13 januari 2015 @ 12:48:58 #12
327807 Mariposas
יה&#14
pi_148637759
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 12:44 schreef lunapuella het volgende:

Mijn buikje begint nu net echt te groeien, waardoor gewone shirts niet ideaal meer zitten en ik bang ben ze uit te rekken. Maar voor echte zwangerschapstops is er nog niet genoeg buik, die zitten heel flodderig. :')
Van die basic stretchhemdjes of shirtjes een idee? Kan je nu makkelijk combineren met een vestje!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_148637793
Ik vind de longsleeves van de Sting echt een uitkomst voor de periode dat je nog niet aan de zwangerschapshirts hoeft, maar gewone shirts te kort worden. Ze zitten wel strak om je lichaam dus als je dat niet prettig vindt dan is het natuurlijk geen optie.
pi_148638195
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 12:22 schreef Fuente het volgende:
Kan mijn uitgerekende datum naar 30 juli?
Done! :)

Nikoos, al dat karton ja :X
Leuk, proefkaartjes! :) Daar moeten we binnenkort ook maar eens naar op zoek! :Y

We hebben ook lang moeten wachten op alle spullen hoor; die hadden we al met 13 weken besteld :')
Te mooie actieprijs om te laten staan en ik geloof niet in goden, dus die konden we ook niet verzoeken ;)
Eigenlijk zou alles pas over 3 weken komen, dus dat was met de babykamer perfect geweest. Maar de leverweek is altijd onder voorbehoud, en we konden kiezen uit 3 weken eerder of minimaal 4 weken later. Tsja, toen wonnen de hormonen het toch ;)

Positiebroeken draag ik sinds 16 weken, toen zaten mijn eigen broeken echt niet lekker meer. Qua bovenkleding heb ik zelfs nu eigenlijk nog weinig positiekleding. Ik ben zeker in de winter vooral van de wat dikkere truien of vesten en die vallen normaal gesproken vrij ruim, dus daar kan ik nog even mee vooruit (al staan de meesten al wel een beetje strak rondom m'n buik O+ ).

Mariposas, scherp dat je dat zag van Lushes! Ik hoop eigenlijk dat ze er inderdaad zelf voor gekozen heeft. Niet dat ik haar weg wilde hebben (zeker niet), maar meer omdat het alternatief wel heel verdrietig zou zijn... :{
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_148639019
Ik heb Lushes er niet uitgehaald de vorige keer, misschien is het fout gegaan toen ik knipte en plakte uit de OP daarvoor?
pi_148639638
Goedemiddag!

Mina, wat een schrik. Ik hoop dat je gewoon gerustgesteld kan worden vanmiddag.

Twist, leuk! Babyspulletjes!

MM, wat een geregel qua vakantie. Maar wel voor een heel goed doel. Wij gaan dit jaar gewoon niet weg. Ja, in het voorjaar nog een weekendje ofzo. Maar deze zomer heb ik wat anders aan m'n hoofd. :P

Nikoos, proefkaartjes! *; Dat lijkt me echt onwijs leuk om mee bezig te zijn.

Fuente, ik hoop dat de moeheid snel wegtrekt.

Positiekleding heb ik hier nog niet. Heb een broek een maatje groter gekocht voor 8 euro en dat gaat nu nog prima. Al begint m'n buik wel langzaam te veranderen van uitpuilende darmen naar babybuikje.

Gister naar het kinderdagverblijf geweest en helemaal verliefd. *;

En vandaag 15 weken. *O* *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_148640240
Klinische genetica zit in het kinderziekenhuis van t radboud. Heel veel kleine kindjes hier. Toch best confronterend.
pi_148640595
Heb je nu je afspraak Cygne? (Ben niet goed bijgelezen)

Veel succes :* Spannende dag!
pi_148640822
Succes vandaag Cygne!

Afspraak was geloof ik om half 3 Minarosa.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:40:00 #20
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_148640844
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:19 schreef Cygne het volgende:
Klinische genetica zit in het kinderziekenhuis van t radboud. Heel veel kleine kindjes hier. Toch best confronterend.
Succes, kan me voorstellen dat t confronterend is. Ik hoop dat jij ook over een jaar een van die moeders met een kindje mag zijn (maar dan liever niet op die plek ;))

Een van de klinisch geneticussen (raar woord :? ) van t Radboud komt ook 1 keer per maand naar ons ziekenhuis, en daar hebben wij 'm toen gezien met J. Dat was iig een sympathieke en aardige man, die duidelijk kon uitleggen en vragen goed beantwoordde...
pi_148640845
Jup om half 3, maar natuurlijk uitloop. Druk hier. :o
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:43:26 #22
327807 Mariposas
יה&#14
pi_148640956
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:32 schreef Cholula het volgende:
Ik heb Lushes er niet uitgehaald de vorige keer, misschien is het fout gegaan toen ik knipte en plakte uit de OP daarvoor?
Denk dat Kyara haar heeft verwijderd.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:46:01 #23
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_148641028
Dan zal dat vast op eigen verzoek zijn gebeurd ;)
pi_148641111
Sucess cygne ^O^

Vandaag een beetje trots op mezelf. Heb ondanks de regen toch de fiets erbij gepakt en ben naar de supermarkt geweest. Ja dat klinkt als iets vanzelfsprekends, maar de bekkenpijn is dusdanig aanwezig dat ik nu dus ook gewoon helemaal op ben. Heb wel in een versnelling hoger gefietst, want ik wil mijn conditie weer terug. Net een vers gekocht banaantje op en straks een lekker koekje bij de thee en series kijken. Morgen voor het laatst zwemmen. Omdat het zo vroeg in de ochtend is, trek ik de rest van de dag heel slecht dus dan morgen maar voor het laatst in plaats van met 36 weken, wat eerst het plan was. (Ben nu 33 weken)
Het zijn echt de laatste loodjes aan het worden merk ik. Aftellen is begonnen.
pi_148641198
Cygne ik hoop dat je ondertussen al aan de beurt bent en dat je antwoorden krijgt op de vragen die jullie hebben. En inderdaad wat MM zegt. :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')