abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 januari 2015 @ 05:59:40 #226
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148830167
Mogguh :)

quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dan kan ik het net zo goed kapot stampen en naar buiten gooien :')

Mensen zijn gewoon erg dom .. als in gemakzuchtig en lezen niet goed en het leuke is dat ik waarschijnlijk morgen een briefje door de brievenbus krijg met een ophaalbewijs en dat de oude bewoner nog even verhaal gaat halen.

Ik heb hier helemaal geen zin in :{
Sowieso staat dat huis al minstens vanaf december leeg, dus het kan niet zijn dat je bestelling pas anderhalve maand aan komt kakken. Hier zit een luchtje aan, of ben ik zo paranoia ? :')
Ik vind dit een vreemde zaak.
Met het verhuizen heb ik alle (online) bezorgadressen veranderd.
Als mensen iets bestellen, zien ze hun adres toch?
Tenminste als het oplettende mensen zijn en niet van die slechtziende koopzieke alleen maar OK-klikkers en zich dan afvragend waar het mis is gegaan.

Overigens: niet meer aannemen.
Oude bewoners vallen je lastig omdat zij hun zaakjes niet op orde hebben. Dus daar hebben ze wel tijd voor!?
Pakketje tijdens afwezigheid toch nog ontvangen(elders neergelegd) of bij de buren afgegeven? Retour afzender: herstelstickert er op ;)
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Het is inderdaad vreemd. Want als die mensen hun bestellingen niet betalen, 3x raden bij wie straks de deurwaarder op de stoep staat. Inderdaad, bij jou dus.
Maar die kan weinig doen, dan alleen 'dreigen'. Als je er niet voor hebt getekend is er geen bewijs dat het bezorgd is.
Als het te lang duurt, zou je de desbetreffende maatschappijen een email sturen met het verzoek de oude bewoners geen pakketjes meer te sturen ivm verhuizing.

Overigens was uw oprichting weer eens te zien in de zoveelste, maar blijft leuk, herhaling van Seinfeld ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Pietertje71 op 19-01-2015 09:09:40 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_148831612
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Het is inderdaad vreemd. Want als die mensen hun bestellingen niet betalen, 3x raden bij wie straks de deurwaarder op de stoep staat. Inderdaad, bij jou dus.
Ja daarom, ik heb geen zin in gedoe en de oude bewoner of de bezorger vroeg ook heel suggestief "u bent toch de nieuwe bewoner."

Als je dit weet dan heb je hier niets te zoeken.

Maar gewoon het pakketje weigeren is het advies?
Dat ze het lekker uitzoeken en ze krijgen van mij ook niet het ophaalbewijs.

Er gaan nu allerlei scenario's door mijn hoofd dat de oude bewoner de pakketbezorger staat op te wachten en zo het bewijs weet af te troggelen, zodat ik voor de kosten kan opdraaien :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148831625
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 05:59 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh :)

[..]

Ik vind dit een vreemde zaak.
Met het verhuizen heb ik alle (online) bezorgadressen veranderd.
Als mensen iets bestellen, zien ze hun adres toch?
Tenminste als het oplettende mensen zijn en niet van die slechtziende koopzieke alleen maar OK-klikkers en zich dan afvragend waar het mis is gegaan.

Overigens: niet meer aannemen.
Oude bewoners vallen je lastig omdat zij hun zaakjes niet op orde hebben. Dus daar hebben ze wel tijd voor!?
Pakketje tijdens afwezigheid toch nog ontvangen(elders neergelegd) of bij de buren afgegeven? Retour afzender: herstelstickert er op ;)

[..]

Maar die kan weinig doen, dan alleen 'dreigen'. Als je er niet voor hebt getekend is er geen bewijs dat het bezorgd is.
Als het te lang duurt, zou je de desbetreffende maatschappijen een email sturen met het verzoek de oude bewoners geen pakketjes meer te sturen ivm verhuizing.

Overigens was uw oprichting weer eens te zien in de zoveelste, maar blijft leuk, herhaling van Seinfeld ;)
Het ruikt naar fraude of luiheid en ik heb geen zin om hier aan mee te werken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  maandag 19 januari 2015 @ 13:36:49 #229
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148838072
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Het ruikt naar fraude of luiheid en ik heb geen zin om hier aan mee te werken.
Pakketje en al het andere weigeren!
Kost jou meer moeite dan degene die het veroorzaakt..Been there done that }:|
Idem met incassobureaus }:|
Of wij dan maar voor bewijs wilden zorgen en/of het dan maar wilden betalen om van hun 'gedreig omtrent beslagleggingen' af te zijn _O-
Dat was werkelijk de druppel en toen heeft mijn vrouw hele duidelijke mailtjes opgesteld.
Sindsdien geen last meer. Heeft wel een kleine 2 jaar geduurd.
Elke keer terugsturen. Brieven kwamen eerst om de 2-3 maanden. Ook van webwinkels zoals van wehkamp.
Toen van meer incassobureaus. Op een gegeven moment maar open gemaakt en emailcontact gehad wat ook niet echt soepel ging (zie een paar regels terug). En op het laatst kwam er elke week wel een brief.
Nu, afkloppen, na enkele duidelijke emails richting incassobureaus,niets meer.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_148860941
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:36 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Pakketje en al het andere weigeren!
Kost jou meer moeite dan degene die het veroorzaakt..Been there done that }:|
Idem met incassobureaus }:|
Of wij dan maar voor bewijs wilden zorgen en/of het dan maar wilden betalen om van hun 'gedreig omtrent beslagleggingen' af te zijn _O-
Dat was werkelijk de druppel en toen heeft mijn vrouw hele duidelijke mailtjes opgesteld.
Sindsdien geen last meer. Heeft wel een kleine 2 jaar geduurd.
Elke keer terugsturen. Brieven kwamen eerst om de 2-3 maanden. Ook van webwinkels zoals van wehkamp.
Toen van meer incassobureaus. Op een gegeven moment maar open gemaakt en emailcontact gehad wat ook niet echt soepel ging (zie een paar regels terug). En op het laatst kwam er elke week wel een brief.
Nu, afkloppen, na enkele duidelijke emails richting incassobureaus,niets meer.
Zo lang kan het idd wel duren met dergelijke figuren ... Heb er helaas al eerder ervaring mee gehad en dat ging ook zo ver dat ik een kopie id + huurcontract op moest sturen :') belachelijk eigenlijk

Krijg nog steeds boetes bij bosjes binnen :')
Die man moet ook "yolo" denken ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 08:32:11 #231
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148865552
Mogguh :)


Toch een feit?
Een (elektrische) fiets met aanhanger(succes met de verkeersveiligheid) of is dit een vertekend beeld?
http://www.postnl.nl/over(...)logistiek-delft.html


[ Bericht 16% gewijzigd door Pietertje71 op 20-01-2015 09:55:28 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_148865888
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 08:32 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh :)

Toch een feit?
Een (elektrische) fiets met aanhanger(succes met de verkeersveiligheid) of is dit een vertekend beeld?
http://www.postnl.nl/over(...)logistiek-delft.html
[ afbeelding ]
_O- Volgens mij is de fiets op deze afbeelding niet eens een elektrische. Je moet wel heel erg om geld verlegen zitten wil je zo door de stad gaan fietsen. :N Hoe verzinnen ze het?
pi_148868349
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:03 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

_O- Volgens mij is de fiets op deze afbeelding niet eens een elektrische. Je moet wel heel erg om geld verlegen zitten wil je zo door de stad gaan fietsen. :N Hoe verzinnen ze het?
Lijkt me idd geen elektrische fiets, maar die aanhanger? Een tijdje terug hadden ze een fietsaanhanger met trapondersteuning. :)

Al is het idee niet zo heel gek. Er zijn genoeg pakjes die niet zo groot en zwaar zijn, die bezorgen ze dan met een uit de kluiten gewassen bestelbus, na eerste pakje in de straat schuift die stinkende diesel 10 a 20 deuren door en staat weer stil maar de motor ronkt steeds lekker door.

Iets anders, kan iemand mij uitleggen wat het nut is van het korten ivm. weinig post op vrij genomen dagen?
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 januari 2015 @ 11:35:48 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_148869025
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 08:32 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh :)

Toch een feit?
Een (elektrische) fiets met aanhanger(succes met de verkeersveiligheid) of is dit een vertekend beeld?
http://www.postnl.nl/over(...)logistiek-delft.html
[ afbeelding ]
Dat ziet er knap lomp uit _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 20 januari 2015 @ 12:22:24 #235
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_148870255
Haha deze stond op 'je had maar één taak' op facebook

https://scontent-a-fra.xx(...)80051000053322_o.jpg

Vraag me toch af of het iemand was die gewoon geen zin had om het pakketje mee te nemen tijdens zn loop ofzo
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_148870808
Nog geen rooster gezien voor deze week. Vanaf volgende week gaat dat hier via de salesforce. Jammer alleen dat de pagina "mijn werk" nu alleen bij de postbezorgers werkt. Ik als zaterdagwerker kan er nog niet bij. Vraag me af of ze dat nog in een week gaan oplossen :{
  dinsdag 20 januari 2015 @ 13:02:32 #237
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_148871602
Soms krijg ik iets er niet in en dan duwen ze het bij de pakketservice gewoon door. Wij mogen ze niet door de brievenbus rammen, maar bij de pakketservice wel hoor. Maakt daar niks uit of het pakketje verkreukelt of dat je er eens een bezempje uit mept.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_148873167
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:22 schreef superkimmi het volgende:
Haha deze stond op 'je had maar één taak' op facebook

https://scontent-a-fra.xx(...)80051000053322_o.jpg

Vraag me toch af of het iemand was die gewoon geen zin had om het pakketje mee te nemen tijdens zn loop ofzo
Nou, dat weet ik niet. Zoals je ziet op de foto steekt het pakje half uit de bus, dus dat geeft te denken. Als ik pakjes maar half door de bus krijg (soms zijn ze niet overal even dik) dan gaat er ook een kng "te kleine bus" op. Bovendien is het zo te zien zo'n bus met twee kleppen (1 binnen en 1 buiten) en dan ook nog een tochtborstel ertussen, waarbij borstels en kleppen elkaar in de weg kunnen zitten (mijn favoriet is een klep die naar binnen opent met een borstel erachter, waardoor de klep maar half open gaat). Je ziet hier ook al wat sprieten van de tochtstrook die tussen de klep zijn gaan zitten.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_148875227
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:02 schreef V__L_N het volgende:
Soms krijg ik iets er niet in en dan duwen ze het bij de pakketservice gewoon door. Wij mogen ze niet door de brievenbus rammen, maar bij de pakketservice wel hoor. Maakt daar niks uit of het pakketje verkreukelt of dat je er eens een bezempje uit mept.
Ergens vind ik wel dat de verzender het zo moet verpakken dat het niet kan verkreukelen.
Maar dat is mijn mening.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148876049
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:02 schreef V__L_N het volgende:
Soms krijg ik iets er niet in en dan duwen ze het bij de pakketservice gewoon door. Wij mogen ze niet door de brievenbus rammen, maar bij de pakketservice wel hoor. Maakt daar niks uit of het pakketje verkreukelt of dat je er eens een bezempje uit mept.
Ik ben een keer een pakketbezorger tegengekomen die mijn tkb pakje van de vorige dag (of week) moest bezorgen. Niemand thuis, maar toch kwam ze terug zonder pakketje. Rafierafie vraagt: hoe krijg je dat nou voor elkaar? Pakketbezorger: je moet gewoon wat harder duwen en even een hoekje indeuken. |:(
Ik heb dat mens nu al zeker een jaar niet meer in die wijk gezien. :P
pi_148876480
Ik had voor mezelf ook een gekreukt pakketje. Ga een klacht indienen tegen die domme lompe bezorger (mezelf dus) :)
pi_148878232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:44 schreef zombo het volgende:
Ik had voor mezelf ook een gekreukt pakketje. Ga een klacht indienen tegen die domme lompe bezorger (mezelf dus) :)
Oei! Dat klinkt niet goed. Kan ik je misschien helpen? ^Rafierafie
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 januari 2015 @ 16:41:27 #243
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_148878395
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:44 schreef zombo het volgende:
Ik had voor mezelf ook een gekreukt pakketje. Ga een klacht indienen tegen die domme lompe bezorger (mezelf dus) :)
Moeten we een klacht voor je aanmaken? ^PSM
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 20 januari 2015 @ 16:54:01 #244
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_148878822
We zullen de bezorger er op aanspreken ^Vln


Hee zijn er mogelijkheden om aan nieuwe handschoen/wanten te komen? Of is het 1x verstrekt, nooit meer.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_148880319
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:54 schreef V__L_N het volgende:
We zullen de bezorger er op aanspreken ^Vln

Hee zijn er mogelijkheden om aan nieuwe handschoen/wanten te komen? Of is het 1x verstrekt, nooit meer.
Je zou ze moeten kunnen bestellen... in theorie. De vraag is of je punten hebt. Moet je even op mijnpostnl ( *O* ) kijken. Daar word je doorgestuurd naar de bestelsite geloof ik.
pi_148880842
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:44 schreef zombo het volgende:
Ik had voor mezelf ook een gekreukt pakketje. Ga een klacht indienen tegen die domme lompe bezorger (mezelf dus) :)
Ahoi, we hebben een melding gemaakt, kun je ons je nwa-gegevens pm'en? Dan zorgen we ervoor dat de bezorger op 29 februari even bij je langs komt voor excuses, matie ^PietPiraat
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
  dinsdag 20 januari 2015 @ 17:56:37 #247
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_148881125
Gevonden ook en ik heb nog punten ook. Beetje jammer dat je voor 50 punten moet bestellen en handschoenen 13 zijn. En ik heb echt niet nog meer stomme shirts nodig.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_148881551
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:46 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:

[..]

Ahoi, we hebben een melding gemaakt, kun je ons je nwa-gegevens pm'en? Dan zorgen we ervoor dat de bezorger op 29 februari even bij je langs komt voor excuses, matie ^PietPiraat
:)

billenkoek, over de knie ermee (plak het excuuskaartje maar op je reet)
pi_148882780
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:56 schreef V__L_N het volgende:
Gevonden ook en ik heb nog punten ook. Beetje jammer dat je voor 50 punten moet bestellen en handschoenen 13 zijn. En ik heb echt niet nog meer stomme shirts nodig.
Gaat het om die vingerloze? Die dingen gaan vrij snel rafelen is mijn ervaring, dus je kunt er natuurlijk ook meerdere ineens bestellen. Of anders misschien bij de Hema of de markt proberen, voor handschoenen van een dergelijke kwaliteit ben je waarschijnlijk niet meer dan 2 euro kwijt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_148882803
Het is de 20e, maar er staat nog helegaar geen loonstrookje op Mijn Werk :(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')