abonnement Unibet Coolblue
pi_148616583
hier verder
pi_148617347
LaPo:

quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:42 schreef Vance het volgende:
Paar jaar terug geschreven heb ik dit (op een ander Forum.)

Hoi daar

Het is inderdaad zo dat je soms onmogelijk er precies de vinger op kunt leggen waarom een andere poster je irriteert. Soms is het natuurlijk heel duidelijk! (Schelden Vloeken enge ziekte's toewensen en dat soort dingen maar soms is er gewoon inderdaad iets met iemand die niets fout doet waaraan je je irriteert. (heel maf).

Uit eigen ervaring: (van IRC chat) en van Spelleider zijn 3 jaar lang in een wereldwijd oorlogsspel wat toen nog via BBSén werd gespeeld ( Barren Realms Elite).

Vanuit die ervaring ben ik meerdere malen op meetings geweest. Nou zijn meetings zowiezo lastig omdat heel veel mensen daar niet willen gaan komen. 2 jaar geleden een IRC Chat meeting meegemaakt waarin er zich 56 mensen hadden aangemeld en er 12 opdaagden ! en er was dus voor 56 mensen BBQ en drinken georganiseerd! Al dan niet met een bordje of label om hun nek met hun Nickname liet zich helemaal vollopen en wilde achter het stuur stappen om als taxí voor dame's te gaan fungeren.

Die meeting heeft wel de chat heel erg veranderd!.

Met chatten of posten op forum weet je nooit tegen wie je het hebt en vaak kun je ook de bedoeling niet goed uit de getypte woorden halen. Je kunt in het typen van een kort bericht ook niet je toestand en emotie laten zien. Dat wordt heel anders als je elkaar spreekt via de telefoon of helemaal als je elkaar echt ziet.

Je kunt als je elkaar niet kent met getiepte woorden de meest rare misverstanden krijgen! Die misverstanden heb je vrijwel nooit als je elkaar wel kent (telefoon of irl).

Het is mij eens gebeurt dat ik me mateloos ergerde aan iemand met de Nickname Pruik, en daar echt wel een paar irritante postings naar heb gedaan! ( en hoewel ik in het leven vrijwel nooit problemen heb met wie dan ook weet ik dat ik met mijn getiepte woorden soms wel heel irri kan overkomen). Ik moest helemaal niets van Pruik hebben!

En toen was Pruik er dus op een meeting waar ik ook was. Het klikte gelijk tussen ons en het bleek dat ze aan de chemokuren was en tijdelijk een pruik had gedragen omdat ze al haar haar kwijt was.

Uit die meeting is een vriendschap voor het leven ontstaan terwijl we toen we elkaar nog niet hadden gezien echt niet konden luchten of spreken of quooten zonder vijandig te worden.

Ik bel elke dag met Pruik.

Nog veel lastiger wordt het als je je irriteerd op een forum of in chat aan iemand met macht (moderator of FA). Jij moet je inhouden hij/zij heeft kick/ban macht en vaak meute andere users achter zich.

Soms heb ik dan ook gezien meegemaakt dat dat soort irritatie's eindigen met een onterechte ban van iemand. Ik heb ook gezien dat sommige moderators echt het modereren niet waard zijn. Er is een forum waar ze bijna feestvieren en met veel smileys en taart publiek bans publiceren! ( soms op onterechte gronden). ( ik ga hier verder niet op in). (ik wil/bedoel ook absoluut niet hier een discussie over aan te gaan). (ik doel ook NIET op Fok) !

Kicken van IRC of bannen op een forum is voor degene die het betreft een vrij heftige ingreep. Ik ben er dan ook tegen! tenzij iemand echt willens en wetens de zaak verziekt. Maar zelfs dan denk ik geef gele kaart en email de persoon. en zeg kort en zakelijk en to the point het waarom.

Wat dat betreft wil ik de Moderators hier ( met name Lavenderr) echt een compliment maken! )

In de tijd dat ik dat oorlogsspel leidde en er mensen uit gooide heb ik ook wel eens van die reactie's mogen ontvangen in de trant van : K*** K Vent Ik hoop dat je moeder K krijgt en sterft E**..

Ik schreef dan meestal iets terug van : Jou wens kan niet doorgaan want mijn moeder is 15 jaar geleden al overleden aan K. Je mag me even bellen op (pvt prive nummer) Bijna altijd was dan de ellende van flamen gelijk voorbij. ( in veel gevallen hebben mensen waarmee er misverstanden waren mij ook gebeld).

En ach als ik me ooit erg aan iemand gaan irriteren lees ik gewoon de postings niet meer van diegene.

(Dat deed ik dus ook met de postings van Pruik waarover ik het eerder had) maar wat ik dus nogmaals wil benadrukken! Ik ben heel blij elke dag opnieuw nu met het Pruikebol telefoontje!
en we zien elkaar ongeveer 1 maal per maand.

Life is strange!

PS
aan een van de Mods. Ik wilde dit bericht eerst in FB plaatsen. omdat een deel van dit getiep ook voor FB is bedoeld.

Baai Zwaai
^O^
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148617679
Dag

Deel van de text die ik had staan en daarna copy en paste heb gedaan net is weggevallen. (sorry).
sommige zinnen lopen dus niet erg goed.

Ik kan het ook niet meer aanpassen omdat het topic dicht is.

Excuses.

Baai Zwaai en een heel goed 2015 toegewenst.

Doeg
  maandag 12 januari 2015 @ 20:31:54 #4
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148618585
Zoek het allemaal maar uit hier op dit $#&@! BNW forum.
Waarom verander je dit forum niet in HTF (Het Trollen Forum).
Alle echte BNW users worden hier belachelijk gemaakt door trollen en sommige mods.
Trollen mogen treiteren, uitdagen en BNW-ers belachelijk maken en komen er mee weg,
maar als je er als BNW-er op reageert, wordt je bericht ge-edit of gewist.
BNW-ers krijgen hier vaker notes en bans dan de trollen.
Het is hier de wereld op zijn kop
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148618980
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:31 schreef Izzy73 het volgende:
Zoek het allemaal maar uit hier op dit $#&@! BNW forum.
Waarom verander je dit forum niet in HTF (Het Trollen Forum).
Alle echte BNW users worden hier belachelijk gemaakt door trollen en sommige mods.
Trollen mogen treiteren, uitdagen en BNW-ers belachelijk maken en komen er mee weg,
maar als je er als BNW-er op reageert, wordt je bericht ge-edit of gewist.
BNW-ers krijgen hier vaker notes en bans dan de trollen.
Het is hier de wereld op zijn kop
Ja hoor, en jij bent een heilig boontje.
Stel je niet aan. Er komt vanzelf weer een mod die alles naloopt en dan verdwijnen er weer posts en worden er notes uitgedeeld en geedit. Jij verwacht dat er een mod 24/7 voor je klaarstaat . Nou dat is dus niet zo.
pi_148619107
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:31 schreef Izzy73 het volgende:
Zoek het allemaal maar uit hier op dit $#&@! BNW forum.
Waarom verander je dit forum niet in HTF (Het Trollen Forum).
Alle echte BNW users worden hier belachelijk gemaakt door trollen en sommige mods.
Trollen mogen treiteren, uitdagen en BNW-ers belachelijk maken en komen er mee weg,
maar als je er als BNW-er op reageert, wordt je bericht ge-edit of gewist.
BNW-ers krijgen hier vaker notes en bans dan de trollen.
Het is hier de wereld op zijn kop
Hey,

Doe eens even rustig joh.... of dame.. neem even een biertje of een wijntje , lees alles nog eens een keer opnieuw, laat het allemaal even bezinken.. schrijf op klad je kwaadheid op en lees een uurtje later nog eens wat je schreef terwijl je zo boos was.

doe nou even rustig aan ...
pi_148620338
Ik zie dat mijn reactie op deze post is verwijderd. Reden? Ik ben nl wel benieuwd naar zijn antwoord op mijn reactie. Van iemand die anderen de les leest over gewoon verhalen voor waar aannemen, niet verder kijken dan je neus lang is en believers mag je wat verwachten en hoef je wmb niet met fluwelen handschoenen aan te pakken als blijkt dat hij er echt geen hol van heeft begrepen.
pi_148623356
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:31 schreef Izzy73 het volgende:
Zoek het allemaal maar uit hier op dit $#&@! BNW forum.
Waarom verander je dit forum niet in HTF (Het Trollen Forum).
Alle echte BNW users worden hier belachelijk gemaakt door trollen en sommige mods.
Trollen mogen treiteren, uitdagen en BNW-ers belachelijk maken en komen er mee weg,
maar als je er als BNW-er op reageert, wordt je bericht ge-edit of gewist.
BNW-ers krijgen hier vaker notes en bans dan de trollen.
Het is hier de wereld op zijn kop
Het is hier gewoon de normale wereld hoor, met een behoorlijke twist. Als je vind dat je zelfs hier niet alle ruimte krijgt om van alles en nog wat te roepen, vaak zonder duidelijke onderbouwing, dan is het misschien verstandig een ander forum op te zoeken waar dat wel kan (voorbeeld; godlikeproductions.com, daar ga ik vaak naar toe als ik even wil lachen).

Alles valt en staat met incasseringsvermogen. Als je er niet tegen kan dat men je om de oren slaat met harde feiten vaak, moet je hier niet zijn inderdaad. BNW zoekt het randje op, maar dat betekent niet dat alle theorieën zomaar geroepen kunnen worden zonder repliek. Ik ben hier niet super actief, maar houd van een gezonde dosis BNW, dat wil zeggen; ik ben kritisch op de huidige media, ik ben kritisch op politiek, kritisch op van alles en nog wat, maar ik ga niet zomaar roepen dat dit of dat een false flag is, om vervolgens dat maar stug te blijven volhouden omdat ik dat denk. Ik probeer te onderzoeken of wat ik denk echt is, en als ik feiten lees die de andere kant op wijzen ga ik die kant op. Dat is gezond kritisch zijn, dat is ook BNW.

Tenzij ik ongelijk heb natuurlijk, dan mag iemand mij corrigeren met wat BNW wél inhoud.
pi_148624034
quote:
5s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:17 schreef Terecht het volgende:
Ik zie dat mijn reactie op deze post is verwijderd. Reden? Ik ben nl wel benieuwd naar zijn antwoord op mijn reactie. Van iemand die anderen de les leest over gewoon verhalen voor waar aannemen, niet verder kijken dan je neus lang is en believers mag je wat verwachten en hoef je wmb niet met fluwelen handschoenen aan te pakken als blijkt dat hij er echt geen hol van heeft begrepen.
Opgelost.
pi_148702010
--->
Hallo Admins van Fok,

Ik heb geen idee waarom de ban gezet is ?
maar als het is omdat ze namens fok users iets heeft gedaan wat jullie niet beviel?

Kan svp de ban voor Suddenintuition eraf ?

(het Kris en Lisanne topic in BNW)

Dank U.

[ Bericht 9% gewijzigd door Iceage op 15-01-2015 11:10:02 ]
  vrijdag 16 januari 2015 @ 19:38:09 #11
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148756584
Ik zou graag feedback willen over het volgende.
Ben wat gaan graven in info over zionisme, en ben een aantal zeer opvallende en verontrustende
feiten tegengekomen die te maken hebben met veel gebeurtenissen van de afgelopen 100 jaar.
En zou daar graag een topic over aanmaken. Alleen wil ik even zeker weten of dat is toegestaan.
Naar mijn mening zijn zionisten geen echte joden, maar een select groepje dat zich verschuilt achter het joodse volk.
Dus in die zin dat wanneer je eventueel praat over zionisme dat dit niet meteen gezien gaat worden als antisemitisme. Ik heb namelijk helemaal niets tegen het joodse volk en vindt het verschrikkelijk wat er is gebeurd in WW2.
Vandaar dat ik liever vooraf vraag of een topic over zionisme is toegestaan. :{
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 20:09:35 #12
45833 crew  Fogel
pi_148757547
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:38 schreef Izzy73 het volgende:
Ik zou graag feedback willen over het volgende.
Ben wat gaan graven in info over zionisme, en ben een aantal zeer opvallende en verontrustende
feiten tegengekomen die te maken hebben met veel gebeurtenissen van de afgelopen 100 jaar.
En zou daar graag een topic over aanmaken. Alleen wil ik even zeker weten of dat is toegestaan.
Naar mijn mening zijn zionisten geen echte joden, maar een select groepje dat zich verschuilt achter het joodse volk.
Dus in die zin dat wanneer je eventueel praat over zionisme dat dit niet meteen gezien gaat worden als antisemitisme. Ik heb namelijk helemaal niets tegen het joodse volk en vindt het verschrikkelijk wat er is gebeurd in WW2.
Vandaar dat ik liever vooraf vraag of een topic over zionisme is toegestaan. :{
Punt is dat een aantal users bij zo'n topic wel de kans grijpen om de antisemiet uit te hangen, hoe goed jouw bedoelingen ook zijn. Eerlijk gezegd zie ik liever niet zo'n potentiele brandhaard in BNW.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_148757559
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:38 schreef Izzy73 het volgende:
Ik zou graag feedback willen over het volgende.
Ben wat gaan graven in info over zionisme, en ben een aantal zeer opvallende en verontrustende
feiten tegengekomen die te maken hebben met veel gebeurtenissen van de afgelopen 100 jaar.
En zou daar graag een topic over aanmaken. Alleen wil ik even zeker weten of dat is toegestaan.
Naar mijn mening zijn zionisten geen echte joden, maar een select groepje dat zich verschuilt achter het joodse volk.
Dus in die zin dat wanneer je eventueel praat over zionisme dat dit niet meteen gezien gaat worden als antisemitisme. Ik heb namelijk helemaal niets tegen het joodse volk en vindt het verschrikkelijk wat er is gebeurd in WW2.
Vandaar dat ik liever vooraf vraag of een topic over zionisme is toegestaan. :{
Het enige taboe (onzin, maar goed) is het in twijfel trekken van de holocaust. Voor de rest is alles bespreekbaar.

Kan me niet voorstellen dat een mod zich drukmaakt over jouw uiteenzetting (met bronnen?) van zionistische complotten, etc.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148757601
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:09 schreef Fogel het volgende:

[..]

Punt is dat een aantal users bij zo'n topic wel de kans grijpen om de antisemiet uit te hangen, hoe goed jouw bedoelingen ook zijn. Eerlijk gezegd zie ik liever niet zo'n potentiele brandhaard in BNW.
Dus omdat andere users "kans grijpen" om antisemitische dingen te zeggen, zou Izzy zijn verhaal niet mogen doen?

Antisemitische users moeten dan maar aangepakt wordt, dit is toch een open subforum, met ruimte voor discussie??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 20:15:24 #15
45833 crew  Fogel
pi_148757750
quote:
18s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus omdat andere users "kans grijpen" om antisemitische dingen te zeggen, zou Izzy zijn verhaal niet mogen doen?

Antisemitische users moeten dan maar aangepakt wordt, dit is toch een open subforum, met ruimte voor discussie??
Alsof we niet al meer dan genoeg te doen hebben met alle trollende en uitlokkende users hier in de andere topics.
Vergeet niet dat mod zijn een vrijwillig iets is en dat het onderhand een dagtaak is om iedereen die zich niet normaal kan gedragen in het gareel te houden. Mensen moeten zich leren gedragen, een mod zou overbodig moeten zijn. Maar helaas zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Dus nee, een extra brandhaard zie ik echt liever niet, vind je dat echt raar?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_148757966
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:15 schreef Fogel het volgende:

[..]

Alsof we niet al meer dan genoeg te doen hebben met alle trollende en uitlokkende users hier in de andere topics.
Vergeet niet dat mod zijn een vrijwillig iets is en dat het onderhand een dagtaak is om iedereen die zich niet normaal kan gedragen in het gareel te houden. Mensen moeten zich leren gedragen, een mod zou overbodig moeten zijn. Maar helaas zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Dus nee, een extra brandhaard zie ik echt liever niet, vind je dat echt raar?
Dus wat je zegt is; er zijn teveel trollen (doe daar dan iets aan, zou ik zeggen, mij ban je (het FOK!mod-FA-team) ook, dus mag Izzy zijn verhaal niet doen omdat het een "brandhaard" zou creeeren?

Izzy heeft geen vrije meningsuiting omdat er trollen rondlopen die er een rotzooi van maken.

Ik vrees dat je met die redenering in heel veel landen van de wereld niet wegkomt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 16 januari 2015 @ 20:21:33 #17
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148758018
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:15 schreef Fogel het volgende:

[..]

Alsof we niet al meer dan genoeg te doen hebben met alle trollende en uitlokkende users hier in de andere topics.
Vergeet niet dat mod zijn een vrijwillig iets is en dat het onderhand een dagtaak is om iedereen die zich niet normaal kan gedragen in het gareel te houden. Mensen moeten zich leren gedragen, een mod zou overbodig moeten zijn. Maar helaas zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Dus nee, een extra brandhaard zie ik echt liever niet, vind je dat echt raar?
Ik begrijp je standpunt, ik zal proberen om de punten die ik wil aankaarten in een ander jasje te verpakken zodat het een minder zionistisch karakter heeft. Kan dat wel.
Ik wil eventueel best eerst een voorbeeld naar je sturen voordat ik het post zodat je het kan beoordelen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148758074
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:09 schreef Fogel het volgende:

[..]

Punt is dat een aantal users bij zo'n topic wel de kans grijpen om de antisemiet uit te hangen, hoe goed jouw bedoelingen ook zijn. Eerlijk gezegd zie ik liever niet zo'n potentiele brandhaard in BNW.
Die risico loop je ook als je een willekeurig topic over Israël opent. En toch loopt het 98% van de keren toch prima af .

Mocht het daadwerkelijk uit de hand lopen dan nog kan je ervoor kiezen om het topic te sluiten . Waar ik moeite mee heb is wanneer een mod als Nostradamus gaat fungeren :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_148758161
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus wat je zegt is; er zijn teveel trollen (doe daar dan iets aan, zou ik zeggen, mij ban je (het FOK!mod-FA-team) ook, dus mag Izzy zijn verhaal niet doen omdat het een "brandhaard" zou creeeren?

Izzy heeft geen vrije meningsuiting omdat er trollen rondlopen die er een rotzooi van maken.

Ik vrees dat je met die redenering in heel veel landen van de wereld niet wegkomt.
Dit is een commercieel forum, niet de rechtsstaat die Izzy73 anders in de gevangenis gooit :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 16 januari 2015 @ 20:48:35 #20
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148758966
Ik ga het wel helemaal anders aanpakken en zal het woord zionisme niet gebruiken in de OP.
Bij veel andere topics wordt tijdens de discussie ook zionisme aangekaart.
Ik neem aan dat wanneer dit ter sprake komt n.a.v. de OP het ook bij dit topic geen probleem hoeft te zijn?
Iedereen weet hopelijk toch wat je wel en niet mag zeggen wat betreft zionisme?
We hebben ook een topic over Rothschild, dat gaat toch ook prima verder.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 21:55:38 #21
45833 crew  Fogel
pi_148761697
Ik zeg nergens dat het niet mag, wel dat ik bang ben voor de gevolgen en dat ik het daarom liever niet zie.

Dat sommigen daardoor al hun fantasie helemaal botvieren... tja, daar kan ik weinig aan doen natuurlijk ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 21:57:14 #22
45833 crew  Fogel
pi_148761756
Punt is dat in de loop van topics je vaak tegen een grens aan komt, geen problee, maar als je al op de grens begint zit je er erg snel overheen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_148761876
Ik ben een zionist. Vind het prima :P
Ich hock in meinem Bonker
pi_148762727
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:57 schreef Fogel het volgende:
Punt is dat in de loop van topics je vaak tegen een grens aan komt, geen problee, maar als je al op de grens begint zit je er erg snel overheen.
Mee eens. Dat is vragen om ellende. Komt bij dat Danny last kan krijgen want het CIDI let erg op.
pi_148762800
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
Komt bij dat Danny last kan krijgen want het CIDI let erg op.
Dat zijn flinke dreigementen.

Een topic over zionisme zou gewoon moeten kunnen, als het antisemitisch wordt, kun je het altijd nog sluiten. Maar zionisme ineens ook als onbespreekbaar bombarderen, lijkt me een schande.

Goed dat het niet verboden is, trouwens. Ben benieuwd naar Izzy's verhaal.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 16 januari 2015 @ 22:33:02 #26
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148763023
Ok. bedankt voor de feedback. Ik weet voldoende en ga geen topic maken met Zionisme als thema.
Ik vervang het woord zionisme wel door Donald Duck :9 Haha ... nee hoor grapje.
Maak wel een ander soort van topic maar dat duurt nog even.
Niet al te hoge verwachtingen graag El Matador. :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 22:34:40 #27
45833 crew  Fogel
pi_148763081
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:33 schreef Izzy73 het volgende:
Ok. bedankt voor de feedback. Ik weet voldoende en ga geen topic maken met Zionisme als thema.
Ik vervang het woord zionisme wel door Donald Duck :9 Haha ... nee hoor grapje.
Maak wel een ander soort van topic maar dat duurt nog even.
Niet al te hoge verwachtingen graag El Matador. :)
^O^
Bedankt trouwens dat je het idee eerst even hier komt luchten :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  vrijdag 16 januari 2015 @ 22:36:39 #28
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148763138
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:34 schreef Fogel het volgende:

[..]

^O^
Bedankt trouwens dat je het idee eerst even hier komt luchten :)
Graag gedaan .. :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148766791
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zijn flinke dreigementen.

Een topic over zionisme zou gewoon moeten kunnen, als het antisemitisch wordt, kun je het altijd nog sluiten. Maar zionisme ineens ook als onbespreekbaar bombarderen, lijkt me een schande.

Goed dat het niet verboden is, trouwens. Ben benieuwd naar Izzy's verhaal.
Zionisme em Judiaisme zijn totaal anders dacht ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 17 januari 2015 @ 09:51:18 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148770085
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:10 schreef Fogel het volgende:

[..]

Je hebt inmiddels uitleg gekregen zie ik. Hoop dat je het nu wel snapt ^O^
.
Grappig, als ik iemand een tweede keer vraag een antwoord te geven wordt dat verwijderd, discussie daarover wordt verwijderd. Maar Fogel ziet zich weer geroepen te sneren en te zieken om het weer op te laten laaien.
Wat is dat toch met mods? Vogeltjesdans en Duke deden hetzelfde, alles om discussies te laten ontsporen en dan in te grijpen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 13:22:05 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148773790
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Grappig, als ik iemand een tweede keer vraag een antwoord te geven wordt dat verwijderd, discussie daarover wordt verwijderd. Maar Fogel ziet zich weer geroepen te sneren en te zieken om het weer op te laten laaien.
Wat is dat toch met mods? Vogeltjesdans en Duke deden hetzelfde, alles om discussies te laten ontsporen en dan in te grijpen.
Sjeezus piet je kan ook doordraven, het zit diep he..
Voorval was ergens in December..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 17 januari 2015 @ 15:02:30 #32
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148776052
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 13:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Sjeezus piet je kan ook doordraven, het zit diep he..
Voorval was ergens in December..
Het punt is dat Fogel weer eens loopt te zuigen, daar zeg ik wat van. Ga daar lekker aan voorbij
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148776840
Piet kun je dit per p-of dm uitvechten?
Fogel was niet aan het zuigen. Hij gaf zijn mening.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 16:39:21 #34
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148778203
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
Piet kun je dit per p-of dm uitvechten?
Fogel was niet aan het zuigen. Hij gaf zijn mening.
Hoe is " Je hebt inmiddels uitleg gekregen zie ik. Hoop dat je het nu wel snapt" een menig geven en niet zuigen? Leg me dat eens uit. Als je je daar niet toe geroepen voelt, reageer dan niet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148778244
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoe is " Je hebt inmiddels uitleg gekregen zie ik. Hoop dat je het nu wel snapt" een menig geven en niet zuigen? Leg me dat eens uit
Dat moet je natuurlijk niet aan mij vragen maar aan Fogel zelf.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 16:43:04 #36
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148778308
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat moet je natuurlijk niet aan mij vragen maar aan Fogel zelf.
Jij zegt dat hij zijn mening gaf, leg dat maar uit waarom dat geen zuigen is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148778359
Piet, come on man. Neem een zuurtje.

En vraag Lambiekje nogmaals inhoudelijk zijn homeopathische punt toe te lichten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 17 januari 2015 @ 16:51:22 #38
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148778509
quote:
18s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:45 schreef El_Matador het volgende:
Piet, come on man. Neem een zuurtje.

En vraag Lambiekje nogmaals inhoudelijk zijn homeopathische punt toe te lichten.
Hee, Modje Fogel ziekt en stook iets van een paar weken terug op, ik zeg er wat van, twee andere modjes komen er met gestrekt been in. Re met onzin en op de man spelen, Lavender met beweren dat hij zijn mening gaf, maar niet thuis geven als ik vraag dat uit te leggen.
En dan moet ik een zuurtje nemen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148778583
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hee, Modje Fogel ziekt en stook iets van een paar weken terug op, ik zeg er wat van, twee andere modjes komen er met gestrekt been in. Re met onzin en op de man spelen, Lavender met beweren dat hij zijn mening gaf, maar niet thuis geven als ik vraag dat uit te leggen.
En dan moet ik een zuurtje nemen?
Net of ik nooit met de modjes in de kling lig. :D

Alleen dan meestal niet weken en zelfs jaren achter elkaar.

Je punt was valide; Lambiekje zou minstens voor ernstige claims onderbouwing moeten geven.

Maar laat dit toch man, ga de natuur in, drink een lekker Duits biertje, verwen je man, weet ik het, maar doe nou iets aan die op 1 na zuurste user (op NWS)-status, man.

Het leven is veel te kort en mooi daarvoor.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148778952
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hee, Modje Fogel ziekt en stook iets van een paar weken terug op, ik zeg er wat van, twee andere modjes komen er met gestrekt been in. Re met onzin en op de man spelen, Lavender met beweren dat hij zijn mening gaf, maar niet thuis geven als ik vraag dat uit te leggen.
En dan moet ik een zuurtje nemen?
Dit issue moet je gewoon met Fogel uitpraten. Ik ben hier geen partij in, dat moet je toch beseffen.
Ik begrijp je punt, maar ik denk echt niet dat Fogel het zuigend bedoeld heeft.
En wacht nu gewoon even af tot Fogel zelf on line is.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 17:15:35 #41
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148779215
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit issue moet je gewoon met Fogel uitpraten. Ik ben hier geen partij in, dat moet je toch beseffen.
Ik begrijp je punt, maar ik denk echt niet dat Fogel het zuigend bedoeld heeft.
En wacht nu gewoon even af tot Fogel zelf on line is.
En daarom beginnen jij en Re maar vast met inschieten?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148779250
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En daarom beginnen jij en Re maar vast met inschieten?
Wat heb ik ingeschoten dan :? Voorbeeld?
pi_148779607
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit issue moet je gewoon met Fogel uitpraten. Ik ben hier geen partij in, dat moet je toch beseffen.
Ik begrijp je punt, maar ik denk echt niet dat Fogel het zuigend bedoeld heeft.
En wacht nu gewoon even af tot Fogel zelf on line is.
Stel je niet zo aan zuurpruim vind ik veel passender dan je ''begripvolle reactie'' . Fogel is hem helemaal niets verschuldigd ook al denkt die zelf van wel.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_148779722
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan zuurpruim vind ik veel passender dan je ''begripvolle reactie'' . Fogel is hem helemaal niets verschuldigd ook al denkt die zelf van wel.
Zeg }:|
  Moderator zaterdag 17 januari 2015 @ 18:06:53 #45
45833 crew  Fogel
pi_148780784
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Grappig, als ik iemand een tweede keer vraag een antwoord te geven wordt dat verwijderd, discussie daarover wordt verwijderd. Maar Fogel ziet zich weer geroepen te sneren en te zieken om het weer op te laten laaien.
Wat is dat toch met mods? Vogeltjesdans en Duke deden hetzelfde, alles om discussies te laten ontsporen en dan in te grijpen.
Vreemde reactie... Hoe minder modwerk hoe beter. Er zijn brandhaarden genoeg, heb geen extra nodig.

Het was niet als zuigen bedoeld en mijn excuses als je het wel zo opvatte.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  vrijdag 23 januari 2015 @ 11:37:32 #46
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_148973488
Kan een mod mijn reactie terughalen?

vrijdag 23 januari 2015 11:26

Ik voegde nog wat quotes toe en toen, *poef* weg... Het is een complot ik zeg je ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_148973559
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:37 schreef SicSicSics het volgende:
Kan een mod mijn reactie terughalen?

vrijdag 23 januari 2015 11:26

Ik voegde nog wat quotes toe en toen, *poef* weg... Het is een complot ik zeg je ;)
Even opgelost/gegastmod.
Ja doei.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 11:39:56 #48
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_148973572
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
Even opgelost/gegastmod.
Thanks! ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_148973581
Is een zeer vervelende bug -O-
Ja doei.
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 11:41:46 #50
45833 crew  Fogel
pi_148973614
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Even opgelost/gegastmod.
Dank :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  vrijdag 23 januari 2015 @ 20:00:23 #51
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148988802
Wil iemand mij uitleggen waarom je dit wel mag zeggen:
quote:
de complotgekkies - zij die niet fatsoenlijk kunnen redeneren en niet fatsoenlijk een complot kunnen staven
En dit wordt weg ge-edit:
quote:
Ben blij dat ik een complotgekkie ben en geen MSMidioot
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148989339
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:00 schreef Izzy73 het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom je dit wel mag zeggen:

[..]

En dit wordt weg ge-edit:

[..]

MSM-idioot. Uitleg voldoende?
Complotgekkies is bijna een koosnaampje.
Maar ik zal het wel even weghalen hoor, als je je er zo aan stoort. Dan gedraag jij je verder ook netjes neem ik aan?
  vrijdag 23 januari 2015 @ 20:26:09 #53
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148989580
Ik gedraag me altijd netjes (voor een gekkie) :9
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149000186
Ik ben nieuwsgierig:
Is er een ongeschreven regel dat er in het K&L topic niet gepost mag worden over orgaanhandel?
Make my day!
  Moderator zaterdag 24 januari 2015 @ 01:24:44 #55
45833 crew  Fogel
pi_149000305
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 01:18 schreef agter het volgende:
Ik ben nieuwsgierig:
Is er een ongeschreven regel dat er in het K&L topic niet gepost mag worden over orgaanhandel?
Volgens mij is orgaanhandel al vaker aan bod gekomen als een optie, maar bepaalde mensen verdenken van met opzet deze dames in zoiets te betrekken dat gaat te ver. Het blijft immers gissen wat er nou precies gebeurd is en dan is een naam aan een mogelijk delict hangen niet gewenst.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149000372
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 01:24 schreef Fogel het volgende:

[..]

Volgens mij is orgaanhandel al vaker aan bod gekomen als een optie, maar bepaalde mensen verdenken van met opzet deze dames in zoiets te betrekken dat gaat te ver. Het blijft immers gissen wat er nou precies gebeurd is en dan is een naam aan een mogelijk delict hangen niet gewenst.
Daar kan ik me goed in vinden. Naming en shaming is gewoon not done. Maar het bespreken van de optie is geen probleem, begrijp ik.
Dank voor je snelle antwoord zo laat op de avond. :)
Make my day!
pi_149024047
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 01:28 schreef agter het volgende:

[..]

Daar kan ik me goed in vinden. Naming en shaming is gewoon not done. Maar het bespreken van de optie is geen probleem, begrijp ik.
Dank voor je snelle antwoord zo laat op de avond. :)
Mooi, ik vroeg het me ook al af. Bedankt voor de duidelijke vraag en het heldere antwoord.
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 10:45:42 #58
45833 crew  Fogel
pi_149067147
De volgende post is van user zonnestraal10 en is door mij hierheen verplaatst:

----

quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:50 schreef iteejer het volgende:

[..]

Onbelemmerd spreken is iets anders dan onfatsoenlijk spreken. Jouw twee maten zijn dus niet van toepassing. Verder is het geen les lezen, maar een grens aangeven.

Het aantal mensen dat dit leest zonder te posten is een veelvoud van het groepje dat hier wel post en elkaar meestal wel kent. Tov die grote groep zijn ze wel degelijk anoniem.

Verdere kritiek kan je kwijt in het BNW Feedback topic.
Nou niet snel gaan wegschuiven naar het Feedback gedeelte.
En over onfatsoenlijk gesproken, je vorige post waar ik of anderen geen bijdrage in plaatsen noem jij het als ware zinloos om te posten.. ik ben nou eenmaal een volger/meelezer in dit topic maar dat hoeft mij er niet van weerhouden om niks te magen posten ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149081965
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:45 schreef Fogel het volgende:
De volgende post is van user zonnestraal10 en is door mij hierheen verplaatst:

----

[..]

Nou niet snel gaan wegschuiven naar het Feedback gedeelte.
En over onfatsoenlijk gesproken, je vorige post waar ik of anderen geen bijdrage in plaatsen noem jij het als ware zinloos om te posten.. ik ben nou eenmaal een volger/meelezer in dit topic maar dat hoeft mij er niet van weerhouden om niks te magen posten ;)
Ik snap echt niet wat hier staat.
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 21:41:23 #60
45833 crew  Fogel
pi_149087908
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 19:16 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat hier staat.
Daarvoor moet je bij zonnestraal zijn. Ik heb de post alleen even van HRH hierheen verhuisd omdat het in HRH offtopic is. Het is dus niet mijn post mocht dat niet duidelijk zijn :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149093715
Het is wel een zorgenkind hè, die topicreeks. _O-
  dinsdag 27 januari 2015 @ 01:43:00 #62
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_149095051
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:11 schreef Treinhomo het volgende:
Het is wel een zorgenkind hè, die topicreeks. _O-
Er wordt vooral een zorgenkind van gemaakt terwijl er an sich niet zoveel aan de hand is; de stoorzenders die er zijn zijn wmb duidelijk aan te wijzen en nee, beide kanten hebben niet evenveel schuld. Tenzij er achter de schermen meer speelt is als je de topicreeks doorleest imo vrij gauw duidelijk wie er precies onredelijk zijn en niet toevallig zitten die allemaal aan één kant van het verhaal.

Ik kwam pas in deeltje 41 van de reeks binnenvallen, daarvoor heb ik het hele zaakje nooit gevolgd, maar ik kon al vrijwel direct aanwijzen wie er uit z'n nek zat te kletsen en wie de querulant was, en dat heb ik toen ook meteen kenbaar gemaakt. Kort daarna heb ik de hele reeks van begin af aan gelezen om enigszins bij te raken en in dat proces werd ik telkens in mijn aanvankelijke oordeel bevestigd (confirmation bias! :().

Ik heb toch klein beetje het idee dat FOK! de reeks erg graag in leven wil houden en daarom kiest voor de positie 'waar twee partijen vechten, hebben er twee schuld'. FOK! heeft immers een groot aandeel gehad in de aandacht voor dit onderwerp en is instrumenteel geweest in de publicatie van enkele boeken en tig journalistieke artikelen over dit onderwerp. Wat dat betreft credits voor FOK!, de reeksstarter en iedereen die deelnemer is geweest in de discussie. Maar het beste is er ondertussen wel vanaf. De mythes zijn ontzenuwd en de werkwijze van de werkgroepen die de mythevorming graag in leven willen houden is op vrij pijnlijke wijze blootgelegd. Men heeft de hulp ingeroepen van een wichelroedeloper, een helderziende, men leunt sterk op het werk van een aantoonbare fantast, men heeft een door mensenhanden geschapen Wodanfiguur ontwaard die telkens van vorm veranderde na kritiek en nog steeds moet men gebruik maken van arbitraire of niet bestaande kenmerken in het landschap om die Wodanfiguur te kunnen tekenen (oftewel, er wordt ongeacht de omstandigheden gewerkt naar een bepaalde vooringenomen conclusie), men wil geen ingave geven in de bronnenvorming, etc. Dit is trekken aan een dood paard.
pi_149099097
@Terecht ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door Lavenderr op 27-01-2015 11:38:38 ]
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:09:07 #64
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149099213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 01:43 schreef Terecht het volgende:

[..]

Bedankt voor de uitleg. Dat maakt het voor mij wat duidelijker wat er nou aan de hand was.
Wanneer komt het boek over deze topicreeks uit? :')
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  dinsdag 27 januari 2015 @ 20:27:44 #65
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_149116186
Misschien steek je er wat van op word tegenwoordig al weg -geedit? Valt me op dat er gigantisch veel weg-geedit wordt de laatste tijd. In dit specifieke geval gaat het over het complot topic waar het eind waarin ik iemand aanraad om een boek te lezen, en daarna dus "misschien steek je er nog wat van op" zeg, weg-geedit is.
Feyenoord!
pi_149116625
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:27 schreef Japie77 het volgende:
Misschien steek je er wat van op word tegenwoordig al weg -geedit? Valt me op dat er gigantisch veel weg-geedit wordt de laatste tijd. In dit specifieke geval gaat het over het complot topic waar het eind waarin ik iemand aanraad om een boek te lezen, en daarna dus "misschien steek je er nog wat van op" zeg, weg-geedit is.
Steken naar elkaar worden weggemod. Enfin, dat weet je ook wel.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 20:52:13 #67
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_149117089
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Steken naar elkaar worden weggemod. Enfin, dat weet je ook wel.
Dit was geen steek. Dit was een oprechte wens van mij dat hij dat boek gaat lezen en er ook wat van opsteekt. Maar goed, snap dat het lastig in te schatten is.
Feyenoord!
pi_149118482
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:52 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dit was geen steek. Dit was een oprechte wens van mij dat hij dat boek gaat lezen en er ook wat van opsteekt. Maar goed, snap dat het lastig in te schatten is.
oprechte wensen kunnen nog steeds steken zijn. Er zijn vrij veel mensen die ik oprecht een hoop narigheid toewens :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_149136729
I think it is fucking ridiculous that Lavenderr is so fckin keen to edit posts and gives no reason for doing so.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149136846
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:38 schreef Tingo het volgende:
I think it is fucking ridiculous that Lavenderr is so fckin keen to edit posts and gives no reason for doing so.
Dat heet modden Tingo. Dat je posts waarin andere posters uitgescholden worden edit. En je loopt nu al lang genoeg mee om dat te weten.
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 13:42:59 #71
45833 crew  Fogel
pi_149136853
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:38 schreef Tingo het volgende:
I think it is fucking ridiculous that Lavenderr is so fckin keen to edit posts and gives no reason for doing so.
Post zonder gescheld en dergelijke en je posts zullen niet geedit worden. Zo moeilijk is het niet ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149144794
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 01:43 schreef Terecht het volgende:

[..]

Er wordt vooral een zorgenkind van gemaakt terwijl er an sich niet zoveel aan de hand is; de stoorzenders die er zijn zijn wmb duidelijk aan te wijzen en nee, beide kanten hebben niet evenveel schuld. Tenzij er achter de schermen meer speelt is als je de topicreeks doorleest imo vrij gauw duidelijk wie er precies onredelijk zijn en niet toevallig zitten die allemaal aan één kant van het verhaal.

Ik kwam pas in deeltje 41 van de reeks binnenvallen, daarvoor heb ik het hele zaakje nooit gevolgd, maar ik kon al vrijwel direct aanwijzen wie er uit z'n nek zat te kletsen en wie de querulant was, en dat heb ik toen ook meteen kenbaar gemaakt. Kort daarna heb ik de hele reeks van begin af aan gelezen om enigszins bij te raken en in dat proces werd ik telkens in mijn aanvankelijke oordeel bevestigd (confirmation bias! :().

Ik heb toch klein beetje het idee dat FOK! de reeks erg graag in leven wil houden en daarom kiest voor de positie 'waar twee partijen vechten, hebben er twee schuld'. FOK! heeft immers een groot aandeel gehad in de aandacht voor dit onderwerp en is instrumenteel geweest in de publicatie van enkele boeken en tig journalistieke artikelen over dit onderwerp. Wat dat betreft credits voor FOK!, de reeksstarter en iedereen die deelnemer is geweest in de discussie. Maar het beste is er ondertussen wel vanaf. De mythes zijn ontzenuwd en de werkwijze van de werkgroepen die de mythevorming graag in leven willen houden is op vrij pijnlijke wijze blootgelegd. Men heeft de hulp ingeroepen van een wichelroedeloper, een helderziende, men leunt sterk op het werk van een aantoonbare fantast, men heeft een door mensenhanden geschapen Wodanfiguur ontwaard die telkens van vorm veranderde na kritiek en nog steeds moet men gebruik maken van arbitraire of niet bestaande kenmerken in het landschap om die Wodanfiguur te kunnen tekenen (oftewel, er wordt ongeacht de omstandigheden gewerkt naar een bepaalde vooringenomen conclusie), men wil geen ingave geven in de bronnenvorming, etc. Dit is trekken aan een dood paard.
I rest my case. Ik zal niet zeggen dat ik schone handen in het geheel heb, maar bovenstaand vat het mooi samen.
pi_149146738
laat maar zitten..

[ Bericht 94% gewijzigd door gerhardius op 28-01-2015 19:20:51 ]
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 19:24:33 #74
45833 crew  Fogel
pi_149147203
Het sluiten van het ronde huis topic hebben sommige posters aldaar helemaal aan zichzelf te danken.
De reden voor sluiting staat naar mijn mening duidelijk genoeg uitgelegd. En er staat ook wat over de voorwaarden om het topic weer open te krijgen. Maar zolang berichten van mods en admins blijkbaar niet gelezen en/of nageleefd worden, tja...
Lees het nog eens goed, probeer te begrijpen waar de bal ligt en dan kunnen we misschien verder.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149147262
Laat wat mij betreft maar weer zitten. Allemaal eigen belang, ook van FOK! Bah!
Spreek de personen die alles veroorzaken persoonlijk aan, dit is geen oplossing
pi_149150812
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:42 schreef Fogel het volgende:

[..]

Post zonder gescheld en dergelijke en je posts zullen niet geedit worden. Zo moeilijk is het niet ^O^
Er nee,excuse me,maar ik heb geen scheldwoorden gebruikt tot Madame Lav heeft m'n post ge-edit.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 21:13:28 #77
45833 crew  Fogel
pi_149151940
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er nee,excuse me,maar ik heb geen scheldwoorden gebruikt tot Madame Lav heeft m'n post ge-edit.
Probeer je nu grappig te zijn?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149160489
Hij bedoelt: No fucking scheldwoorden.
  Moderator donderdag 29 januari 2015 @ 08:20:53 #79
45833 crew  Fogel
pi_149161901
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 01:28 schreef mootie het volgende:
Hij bedoelt: No fucking scheldwoorden.
We hebben het voor de beeldvorming hier maar laten staan inderdaad. Het zo onnodig.
A) het kost meer moeite om te schelden dan om het niet te doen
B) het kost moeite voor de mods om het weer weg te halen

En als we het laten staan gaan users aan wie het gericht is terecht klagen (of terugschelden, wat wederom voor iedereen meer werk is).

Dit is overigens niet alleen voor Tingo zo maar voor iedereen.

Ook sneren zijn we niet van gediend. Laat elkaar gewoon in hun waarde.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149162118
Ik vind overigens dat Gerhardius een punt heeft. Het heeft meer zin om de betrokken partijen aan te spreken dan het topic voor iedereen dicht te gooien.

Ik zou het op prijs stellen als er bij Fok een definitie wordt geformuleerd van 'sneren'. Soms zie ik postings voorbij komen van een zeker iemand waarin het halve forum wordt beledigd, maar die niet als zijnde 'sneren' wordt aangemerkt. Niet dat een definitie zaligmakend is, maar het geeft iig wat meer richting aan het modereren. En als iemand niet naar feedback wil luisteren, kun je hem of haar nog altijd een ban bezorgen...
  Moderator donderdag 29 januari 2015 @ 09:12:25 #81
45833 crew  Fogel
pi_149162468
Zolang users een totaal gebrek aan zelfreflectie laten zien heeft een definitie geen nut.

Nogmaals een algemene oproep aan allen om vooral gebruik te maken van topic/post reports. Je kan namelijk niet van mods verwachten dat ze alles meekrijgen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149165026
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:11 schreef Gelderzaan het volgende:

[..]

I rest my case. Ik zal niet zeggen dat ik schone handen in het geheel heb, maar bovenstaand vat het mooi samen.
Onvoldoende zelfreflectie? Ik weet wel wat ik gedaan heb, ik ben alleen nog niet aan het schelden geslagen. Maar ik hoef mij ook niet met een kluitje het riet in te laten sturen. Als ik dan iets te 'fel' gereageerd heb, sorry. Maar ik begin het ook een beetje zat te worden dat ik elke keer als één of andere kleuter moet worden toegesproken door iemand die ze duidelijk niet allemaal op een rijtje heeft.

Begrijp mij niet verkeerd: achter de schermen is genoeg gaande om te pogen dit op een normale manier op te lossen. Het probleem is dat iedereen daar achter moet staan.
pi_149165609
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:16 schreef Gelderzaan het volgende:

[..]

Maar ik begin het ook een beetje zat te worden dat ik elke keer als één of andere kleuter moet worden toegesproken door iemand die ze duidelijk niet allemaal op een rijtje heeft.
Wie?
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:48:02 #84
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149165956
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Steken naar elkaar worden weggemod. Enfin, dat weet je ook wel.
Behalve als het modjes zijn
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_149166082
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wie?
Voor liefhebbers van het RH-topic moet dat wel duidelijk zijn...
  Moderator donderdag 29 januari 2015 @ 12:37:51 #86
45833 crew  Fogel
pi_149167333
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:16 schreef Gelderzaan het volgende:

[..]

Onvoldoende zelfreflectie? Ik weet wel wat ik gedaan heb, ik ben alleen nog niet aan het schelden geslagen. Maar ik hoef mij ook niet met een kluitje het riet in te laten sturen. Als ik dan iets te 'fel' gereageerd heb, sorry. Maar ik begin het ook een beetje zat te worden dat ik elke keer als één of andere kleuter moet worden toegesproken door iemand die ze duidelijk niet allemaal op een rijtje heeft.

Begrijp mij niet verkeerd: achter de schermen is genoeg gaande om te pogen dit op een normale manier op te lossen. Het probleem is dat iedereen daar achter moet staan.
Ik weet niet achter welke schermen iets gebeurt, maar ik heb daar in ieder geval geen kijk op.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Behalve als het modjes zijn
Je hebt deze post gemist?

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:06 schreef Fogel het volgende:

[..]

Vreemde reactie... Hoe minder modwerk hoe beter. Er zijn brandhaarden genoeg, heb geen extra nodig.

Het was niet als zuigen bedoeld en mijn excuses als je het wel zo opvatte.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149168247
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:52 schreef Gelderzaan het volgende:

[..]

Voor liefhebbers van het RH-topic moet dat wel duidelijk zijn...
Mwah. Niet echt, bedoel je een user of mod?
pi_149169469
Een user.
pi_149169494
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:37 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik weet niet achter welke schermen iets gebeurt, maar ik heb daar in ieder geval geen kijk op.

[..]

Je hebt deze post gemist?

[..]

Buiten Fok om. Maar tot op heden geen succes om de betrokken persoon aan tafel te krijgen...
pi_149170009
Ik kom even mijn gal spuien over heatwave, wat een toon voor een moderator slaat hij aan tegenwoordig.
Met zijn denigrerende opmerkingen en blijkbaar patent op het gebruik van de wel bekende smiley op FOK!.

Lekker bezig HeatWave.
Goed voorbeeld ^O^
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_149170272
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 08:20 schreef Fogel het volgende:

[..]

We hebben het voor de beeldvorming hier maar laten staan inderdaad. Het zo onnodig.
A) het kost meer moeite om te schelden dan om het niet te doen
B) het kost moeite voor de mods om het weer weg te halen

En als we het laten staan gaan users aan wie het gericht is terecht klagen (of terugschelden, wat wederom voor iedereen meer werk is).

Dit is overigens niet alleen voor Tingo zo maar voor iedereen.

Ook sneren zijn we niet van gediend. Laat elkaar gewoon in hun waarde.
Als er niet onnodige ge-edit was dan misschien is er wat minder ' onnodige' schelden.
Ik heb gereageerd op m'n ge-edit post.
Ik heb alleen geschreven dat misschien iemand heeft 'n beetje moeite met de Australische accent en dat was weggehaald.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149170627
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:12 schreef schommelstoel het volgende:
Ik kom even mijn gal spuien over heatwave, wat een toon voor een moderator slaat hij aan tegenwoordig.
Met zijn denigrerende opmerkingen en blijkbaar patent op het gebruik van de wel bekende smiley op FOK!.

Lekker bezig HeatWave.
Goed voorbeeld ^O^
Ik zal je een tip geven over hoe normale mensen reageren in zo'n situatie, een goed voorbeeld van een normale reactie was geweest:

quote:
Oops, tikfoutje, even aanpassen, thanks!
Maar jij voelt je zwaar aangevallen, beledigd en gaat janken als een kleuter. En dan ligt het aan mij?

Spiegel, zoek er een, kijk er lang in en realiseer je dat je je enorm aanstelt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_149170926
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zal je een tip geven over hoe normale mensen reageren in zo'n situatie, een goed voorbeeld van een normale reactie was geweest:

[..]

Maar jij voelt je zwaar aangevallen, beledigd en gaat janken als een kleuter. En dan ligt het aan mij?

Spiegel, zoek er een, kijk er lang in en realiseer je dat je je enorm aanstelt.
HeatWave, het is bij jou altijd de fout van een ander, iets dat al langer opvalt.
Als er iemand een spiegel nodig is, ben jij het kerel.
Altijd dat elitaire betweterige gedrag zeg, dan heb je bij mij de verkeerde te pakken.

Ik zal jou voortaan op ignore mode zetten, je posts dragen vaak toch niks bij als jij komt kijken in BNW.

Het was mij één genoegen. c_/
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_149212912
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Steken naar elkaar worden weggemod. Enfin, dat weet je ook wel.
Zie minstens 20 ''steken'' in het NOS topic waarom laat je dit wel staan? Of is het beleid om andersdenkenden weg te zetten als debielen?

Word eerlijk gezegd moe van het telkens aandragen van problemen als er toch niets mee gedaan word.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 16:24:46 #95
45833 crew  Fogel
pi_149213047
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zie minstens 20 ''steken'' in het NOS topic waarom laat je dit wel staan? Of is het beleid om andersdenkenden weg te zetten als debielen?

Word eerlijk gezegd moe van het telkens aandragen van problemen als er toch niets mee gedaan word.
Je verwacht dat de mods absoluut alles lezen, altijd? Dan moet je je verwachting toch een beetje bijstellen.

Dank je dat je de postreport knop gebruikt hebt ^O^
Oh wacht, niet? Doe dat de volgende keer wel als je iets stoort aub ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149213826
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:24 schreef Fogel het volgende:

[..]

Je verwacht dat de mods absoluut alles lezen, altijd? Dan moet je je verwachting toch een beetje bijstellen.

Dank je dat je de postreport knop gebruikt hebt ^O^
Oh wacht, niet? Doe dat de volgende keer wel als je iets stoort aub ^O^
Charlie Ebdo topic reeks liep heel snel uit de hand omdat de mods hun werk niet deden . Daar had ik een paar keeer de postreport voor gebruikt wat achteraf zinloos bleek te zijn want het ging maar door.

En nee je kan je niet verschuilen achter : de mods kunnen niet altijd alles lezen . De meeste van de tijd posten de mods actief mee. Dus zijn goed op de hoogte van wat er heen en weer gezegd word
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 21:20:24 #97
45833 crew  Fogel
pi_149221252
Een beter BNW begint bij jezelf is iets wat ik al eerder zei, en dat meen ik nog steeds.
Als iedereen nou eens op een beschaafde manier zou posten zouden mods overbodig zijn. En ja, dat kan, maar hier blijkbaar niet. Da's erg jammer.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149221547
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:20 schreef Fogel het volgende:
Een beter BNW begint bij jezelf is iets wat ik al eerder zei, en dat meen ik nog steeds.
Als iedereen nou eens op een beschaafde manier zou posten zouden mods overbodig zijn. En ja, dat kan, maar hier blijkbaar niet. Da's erg jammer.
De mods op BNW geloven alle stomme verhalen dat de MSM blijft blaffen...denk je dat verstandig is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:00:42 #99
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149222626
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

De mods op BNW geloven alle stomme verhalen dat de MSM blijft blaffen...denk je dat verstandig is?
Ik denk dat dat wel meevalt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149222759
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt.
Voor jou wel,bazenlikker.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:06:39 #101
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149222879
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor jou wel,bazenlikker.
Waar probeer je me nou precies voor uit te schelden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149237823
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar probeer je me nou precies voor uit te schelden?
Mods zijn bazen en jij likt ze. :7
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 31 januari 2015 @ 20:37:16 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149245296
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:28 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Mods zijn bazen en jij likt ze. :7
Dat zal hij vast bedoelen ja :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 1 februari 2015 @ 12:43:02 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149259140
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

De mods op BNW geloven alle stomme verhalen dat de MSM blijft blaffen...denk je dat verstandig is?
Totaal irrelevant, en misschien moet je echt meer opletten op wat de mods typen!

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zie minstens 20 ''steken'' in het NOS topic waarom laat je dit wel staan? Of is het beleid om andersdenkenden weg te zetten als debielen?

Word eerlijk gezegd moe van het telkens aandragen van problemen als er toch niets mee gedaan word.
Steken nee, misschien dusdanig versimpeld antwoord gegeven.
OP een vraag wat compleet genegeerd word en men is gewoon soms verbaasd als ze nog door ranten op de vraag terwijl het antwoord al gegeven is..
Zelfde vraag herhalen en antwoorden negeren.. waarom?

En als er gewoon gevraagd word waarom.. dan kan je wachten tot je een ons weegt!
Logica is helaas vaak ver weg!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149264059
Ik ben bezig met een zinvolle openingstekst voor het ronde huis topic. Uren mee bezig geweest. Om hem even ergens uit te proberen heb ik heb bij een aanpalend topic gezet, maar hij werd direct verwijderd, zonder enig commentaar. Wat is daar de dieper liggende achtergrond van?
  zondag 1 februari 2015 @ 15:21:49 #106
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_149264271
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef gerhardius het volgende:
Ik ben bezig met een zinvolle openingstekst voor het ronde huis topic. Uren mee bezig geweest. Om hem even ergens uit te proberen heb ik heb bij een aanpalend topic gezet, maar hij werd direct verwijderd, zonder enig commentaar. Wat is daar de dieper liggende achtergrond van?
Lijkt me duidelijk: HRH topic is tot nader order gesloten. Dat het niet de bedoeling is om daar dan in andere topics op door te gaan begrijp je hoop ik zelf ook wel?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149264358
Heb je niet gezien hoeveel werk je door de plee hebt getrokken? Je wordt bedankt voor je bijdrage. Als je mijn verhaal had gelezen, had je in de gaten kunnen hebben dat dit de positieve bijdrage is waar Iteejer, Lavenderr, Fogel en enneacantus en anderen waarschijnlijk heel blij mee waren geweest. Nogmaals dank voor je sterke actie
  zondag 1 februari 2015 @ 15:25:52 #108
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_149264412
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:24 schreef gerhardius het volgende:
Heb je niet gezien hoeveel werk je door de plee hebt getrokken? Je wordt bedankt voor je bijdrage. Als je mijn verhaal had gelezen, had je in de gaten kunnen hebben dat dit de positieve bijdrage is waar Iteejer, Lavenderr, enneacantus en anderen waarschijnlijk heel blij mee waren geweest. Nogmaals dank voor je sterke actie
Ik heb niks door de plee getrokken. En dat jij niet begrijpt wat 'gesloten' betekent is jouw probleem.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 15:26:25 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_149264436
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:24 schreef gerhardius het volgende:
Heb je niet gezien hoeveel werk je door de plee hebt getrokken? Je wordt bedankt voor je bijdrage. Als je mijn verhaal had gelezen, had je in de gaten kunnen hebben dat dit de positieve bijdrage is waar Iteejer, Lavenderr en anderen waarschijnlijk heel blij mee waren geweest. Nogmaals dank voor je sterke actie
Het topic is om vele redenen die ook uitgelegd zijn gesloten en dan is het niet de bedoeling dat je dan andere topics gebruikt om er toch over door te gaan.
Zodra en wanneer het topic weer opengaat kun je daar posten. Nu niet.
pi_149264473
Ik heb je duidelijk gemaakt wat mijn drijfveren zijn. Jammer dat je tegen werkt. Jammer dat Fok geen zandbak heeft.
pi_149264513
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:25 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik heb niks door de plee getrokken. En dat jij niet begrijpt wat 'gesloten' betekent is jouw probleem.
prettige reactie ook van je, Molurus. Dank daarvoor
  zondag 1 februari 2015 @ 15:29:10 #112
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_149264540
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:28 schreef gerhardius het volgende:

[..]

prettige reactie ook van je, Molurus. Dank daarvoor
Doorgaan in andere topics terwijl het topic gesloten is is minimaal even onprettig voor de mods.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 15:57:29 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_149265594
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:27 schreef gerhardius het volgende:
Ik heb je duidelijk gemaakt wat mijn drijfveren zijn. Jammer dat je tegen werkt. Jammer dat Fok geen zandbak heeft.
Tot die tijd zal je toch echt moeten wachten.
  zondag 1 februari 2015 @ 16:26:28 #114
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149266791
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:30 schreef Domnivoor het volgende:
Het Ronde-Huis-topic zit dus op slot... Ik hoop dat dit topic open mag blijven, want er valt nog het een en ander uit te zoeken en er zit veel kennis over de geschiedenis van Nunspeet bij de vaste bezoekers van het RH-topic. Uiteraard wil ik niet de RH-discussie met alle bijkomende problemen hierheen halen. Er is geen direct verband tussen de twee. Eerlijk gezegd had ik tot voor kort nooit van het Ronde Huis gehoord.
Dit wilde ik effe melden. Ik weet niet of het verwijderde bericht in dat topic stond maar ik zou het jammer vinden als het op slot gaat.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 16:51:58 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_149267557
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:26 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Dit wilde ik effe melden. Ik weet niet of het verwijderde bericht in dat topic stond maar ik zou het jammer vinden als het op slot gaat.
Wat je zegt: er zit geen verband tussen die twee, dus daarom verwijderd.
Het topic over de Buntmansberg blijft gewoon open.
pi_149267951
Ik werk me op mijn vrije zondag het schompes voor het ronde huis topic, nota bene op verzoek van Iteejer (15 januari) maar krijg alleen tegenwerking. Mijn hele artikel door de pot getrokken. Ook geen enkel woord van begrip of woord van dank, alleen maar bureaucratie. Het is allemaal "mijn probleem". Alsof ik door de week niets anders te doen heb!

Ik weet niet of ik er nog wel zin in heb mijn best te doen om dit topic te gaan redden. Misschien is het maar het beste dat het op slot blijft... Trekken aan een dood paard is flink vermoeiend, hoor!
pi_149269773
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef gerhardius het volgende:
Ik ben bezig met een zinvolle openingstekst voor het ronde huis topic. Uren mee bezig geweest. Om hem even ergens uit te proberen heb ik heb bij een aanpalend topic gezet, maar hij werd direct verwijderd, zonder enig commentaar. Wat is daar de dieper liggende achtergrond van?
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 17:04 schreef gerhardius het volgende:
Ik werk me op mijn vrije zondag het schompes voor het ronde huis topic, nota bene op verzoek van Iteejer (15 januari) maar krijg alleen tegenwerking. Mijn hele artikel door de pot getrokken. Ook geen enkel woord van begrip of woord van dank, alleen maar bureaucratie. Het is allemaal "mijn probleem". Alsof ik door de week niets anders te doen heb!

Ik weet niet of ik er nog wel zin in heb mijn best te doen om dit topic te gaan redden. Misschien is het maar het beste dat het op slot blijft... Trekken aan een dood paard is flink vermoeiend, hoor!
Ik weet niet wat er is afgesproken met Iteejer en wat met de desbetreffende mod.. Maar ik neem aan dat je de tekst van je post nog gewoon hebt? Dan kun je die gebruiken als het topic weer open gaat..
  zondag 1 februari 2015 @ 18:12:10 #118
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149269816
Gerhardius, ik heb alle respect voor je pogingen om de verschillende partijen (letterlijk en figuurlijk) om de tafel te krijgen, maar ik zou aanraden om dat via PM met de betrokkenen te bespreken. PM-berichten kunnen naar meerdere users tegelijk gestuurd worden.
Dan kunnen we in het Buntman-topic on topic blijven :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 02-02-2015 22:57:54 ]
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_149307315
HRH is weer open.
pi_149312027
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 18:12 schreef Domnivoor het volgende:
Gerhardius, ik heb alle respect voor je pogingen om de verschillende partijen (letterljk en figuurlijk) om de tafel te krijgen, maar ik zou aanraden om dat via PM met de betrokkenen te bespreken. PM-berichten kunnen naar meerdere users tegelijk gestuurd worden.
Dan kunnen we in het Buntman-topic on topic blijven :)
domnivoor, het was helemaal niet mijn bedoeling de Buntman te kapen. Ik wilde een stuk tekst plaatsen om te kijken of de opmaak goed was. Daarna wilde ik het direct zelf weer weghalen. Ik was alleen verrast dat voordat ik er goed en wel mee bezig was, het al weer verwijderd was. mijn poging om partijen bij elkaar te brengen via PM lijken niet te lukken. Een belangrijke partij lijkt niet op de uitnodiging in te gaan (alles via PM)
pi_149312111
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 18:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]


[..]

Ik weet niet wat er is afgesproken met Iteejer en wat met de desbetreffende mod.. Maar ik neem aan dat je de tekst van je post nog gewoon hebt? Dan kun je die gebruiken als het topic weer open gaat..
ik was wel een flink stuk kwijt, maar het is inmiddels klaar. Ik ben benieuwd of mijn poging in goede aarde valt..
pi_149312128
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:22 schreef iteejer het volgende:
HRH is weer open.
dank
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:05:01 #123
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149392770
Wat is dit nou weer voor onzin? Waarom krijg ik een waarschuwing en wordt het linkje van mij verwijderd? Wat is dit voor censuur? Ik plaats enkel een linkje naar een video en ook nog eens onder een spoiler. Laatst werd ook al een foto verwijderd die ik onder een spoiler had gezet.
Gaan jullie ook alle filmpjes van 9-11 verwijderen?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149392928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:05 schreef Izzy73 het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin? Waarom krijg ik een waarschuwing en wordt het linkje van mij verwijderd? Wat is dit voor censuur? Ik plaats enkel een linkje naar een video en ook nog eens onder een spoiler. Laatst werd ook al een foto verwijderd die ik onder een spoiler had gezet.
Gaan jullie ook alle filmpjes van 9-11 verwijderen?
Ik heb maar Summers begroeten en die was ook verwijderd....lijkt dat ik moet naar de 'Whats-for-dinner' MSM-BNW slow chat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149392935
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:05 schreef Izzy73 het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin? Waarom krijg ik een waarschuwing en wordt het linkje van mij verwijderd? Wat is dit voor censuur? Ik plaats enkel een linkje naar een video en ook nog eens onder een spoiler. Laatst werd ook al een foto verwijderd die ik onder een spoiler had gezet.
Gaan jullie ook alle filmpjes van 9-11 verwijderen?
Dit soort foto's en filmpjes worden verwijderd. Gisteren heb ik drie keer een filmpje van de verbranding van de piloot verwijderd. Door jou geplaatst. Dat zou je toch iets duidelijk moeten maken. Dus niet de vermoorde onschuld spelen . Kappen er mee.
pi_149392950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb maar Summers begroeten en die was ook verwijderd....lijkt dat ik moet naar de 'Whats-for-dinner' MSM-BNW slow chat.
En bemoei jij je er niet mee. Gestook zitten we niet op te wachten. Voor chitchat ga je maar naar de SC.
pi_149393023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit soort foto's en filmpjes worden verwijderd. Gisteren heb ik drie keer een filmpje van de verbranding van de piloot verwijderd. Door jou geplaatst. Dat zou je toch iets duidelijk moeten maken. Dus niet de vermoorde onschuld spelen . Kappen er mee.
Zitten we hier nog in BNW? Waarom wordt dat verwijderd? Staat gewoon op Dumpert, is belangrijke informatie? Niemand hoeft het aan te klikken als hij/zij dat niet wil.

Het is gewoon MSM, en hoort dus op BNW, op welke grond wordt men deze informatie ontzegd?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:16:55 #128
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149393080
Er staat ook een link naar de foto van de verbranding op de FP.
Dit heeft niets te maken met de regels van FOK, maar met een persoonlijke voorkeur van wat er hier wel en niet getoond mag worden. Belachelijk!
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149393089
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zitten we hier nog in BNW? Waarom wordt dat verwijderd? Staat gewoon op Dumpert, is belangrijke informatie? Niemand hoeft het aan te klikken als hij/zij dat niet wil.

Het is gewoon MSM, en hoort dus op BNW, op welke grond wordt men deze informatie ontzegd?
Dan kijk je maar op Dumpert. Dit is FOK! en hier hebben we niet veel regels, maar wel een paar.
En als je het helemaal zeker wilt weten: forum@fok.nl
pi_149393100
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit soort foto's en filmpjes worden verwijderd. Gisteren heb ik drie keer een filmpje van de verbranding van de piloot verwijderd. Door jou geplaatst. Dat zou je toch iets duidelijk moeten maken. Dus niet de vermoorde onschuld spelen . Kappen er mee.
Waarom ? Mensen hoeven niet te kijken.De filmen zijn fake en zijn nodig om te analyseren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149393103
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:16 schreef Izzy73 het volgende:
Er staat ook een link naar de foto van de verbranding op de FP.
Dit heeft niets te maken met de regels van FOK, maar met een persoonlijke voorkeur van wat er hier wel en niet getoond mag worden. Belachelijk!
forum@fok.nl
pi_149393116
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom ? Mensen hoeven niet te kijken.De filmen zijn fake en zijn nodig om te analyseren.
forum@fok.nl
pi_149393132
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan kijk je maar op Dumpert. Dit is FOK! en hier hebben we niet veel regels, maar wel een paar.
En als je het helemaal zeker wilt weten: forum@fok.nl
Daarom vraag ik; welke regel wordt er overtreden met het aanbieden van een link van precies datgene waar een topic over gaat? Waar staat die regel en hoe luidt die?

Ik communiceer met jou, de admins hebben niet zoveel met jouw keuze tot verwijdering te maken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149393197
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan kijk je maar op Dumpert. Dit is FOK! en hier hebben we niet veel regels, maar wel een paar.
En als je het helemaal zeker wilt weten: forum@fok.nl
Vrijheid van meningsuiting anyone?
Ik vind klotebladen zoals Charlie Hebdo offensief maar ik denk niet dat alle beelden moeten weg.
WTF is going on here. Echt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:26:30 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149393339
Voor jullie zijn die beelden nep, jullie mening ( niet iedereen deelt jullie mening nou eenmaal)
Regels gelden voor iederen daarom werden mijn 2 filmpjes ook gewoon weg gehaald..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:26:39 #136
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149393341
Wat is de reden dat de video van Izzy zojuist in het IS topic werd verwijderd? De video was onder een spoiler geplaatst was bovendien niet eens schokkend maar wel van waarde voor het onderwerp. Ikke niet begrijp zeker omdat gisteren twee video's werden geplaatst van verbrandingen van mensen dus waarom deze video niet zou mogen? Alvast mijn dank voor de uitleg :Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149393413
Filmpje van de moord op Kennedy? - te schokkend, verwijderen
Filmpje van Karst Tates en zijn domme actie? - gruwelijk, weg
Van WTC springende mensen? - waanzinnig, dat willen we niet zien
...

Waar houdt dit op en waarop is dit gebaseerd? Het onderwerp van een topic mag niet gelinkt staan onder een spoiler. En bij Kris en Lisanne moeten schokkende zaken nu juist onder een spoiler (terecht imo, logische regel).

Welke consistentie zit hierachter?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149393464
quote:
19s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:29 schreef El_Matador het volgende:
Welke consistentie zit hierachter?
Inb4: Elke situatie is anders en het hangt van de context af.
pi_149393531
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:31 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Inb4: Elke situatie is anders en het hangt van de context af.
Kingstown, dat is natuurlijk een ware stelling maar geen argument.

- Hoe en waarom anders
- En welke context
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:34:01 #140
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149393546
quote:
19s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:29 schreef El_Matador het volgende:
Filmpje van de moord op Kennedy? - te schokkend, verwijderen
Filmpje van Karst Tates en zijn domme actie? - gruwelijk, weg
Van WTC springende mensen? - waanzinnig, dat willen we niet zien
...

Waar houdt dit op en waarop is dit gebaseerd? Het onderwerp van een topic mag niet gelinkt staan onder een spoiler. En bij Kris en Lisanne moeten schokkende zaken nu juist onder een spoiler (terecht imo, logische regel).

Welke consistentie zit hierachter?
Ik snap er helemaal niets meer van. Die vid van Izzy was van waarde voor het topic, niet eens gruwelijk of wat dan ook en dan nog: het stond onder een spoiler. Liet alleen maar zien hoe mensen tegenwoordig in brand kunnen worden gezet zonder dat er iets met ze gebeurd. Waarom mag dit niet?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149393550
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is de reden dat de video van Izzy zojuist in het IS topic werd verwijderd? De video was onder een spoiler geplaatst was bovendien niet eens schokkend maar wel van waarde voor het onderwerp. Ikke niet begrijp zeker omdat gisteren twee video's werden geplaatst van verbrandingen van mensen dus waarom deze video niet zou mogen? Alvast mijn dank voor de uitleg :Y
Goed luisteren untermensch

Ten eerste moet je niet zo zeiken
Ten tweede kan je de behoefte om te zeiken niet onderdrukken stuur dan een mail naar : kastje_muur@fok.nl
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_149393570
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:34 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Goed luisteren untermensch
stuur dan een mail naar : kastje_muur@fok.nl
Ik lachte echt keihard. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:35:30 #143
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149393583
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:34 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Goed luisteren untermensch

Ten eerste moet je niet zo zeiken
Ten tweede kan je de behoefte om te zeiken niet onderdrukken stuur dan een mail naar : kastje_muur@fok.nl
ja dat is het beleid hier helaas. Daar zal het wel op uitdraaien, same old shit just a different day o|O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149393823
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik snap er helemaal niets meer van. Die vid van Izzy was van waarde voor het topic, niet eens gruwelijk of wat dan ook en dan nog: het stond onder een spoiler. Liet alleen maar zien hoe mensen tegenwoordig in brand kunnen worden gezet zonder dat er iets met ze gebeurd. Waarom mag dit niet?
Ik snap er geen reet van.
Dan bepaalde mod vriendjes mogen borderline racist opmerkingen maken.
This is depressing.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149394021
Zeg, waar discussieren jullie over?
Ja, over een filmpje.
Oh, kan ik dat zien?
Ja, staat op Dumpert
Oh, ik zit mobiel, heb je een linkje?
Nee, dat mag ik niet plaatsen
Waarom niet?
Wat zich achter de link bevindt, kunnen mensen als schokkend ervaren.
Ok, dat kan ik dan zelf graag bepalen, mag ik het linkje?
Nee, want de inhoud is schokkend!
Hoe weet je dat, het filmpje mag toch niet gelinkt worden?
Nee, maar de inhoud is wereldschokkend, je krijgt er slapeloze nachten van.
Oh, maar mag ik dat misschien zelf bepalen?
Niet via FOK!-BNW.
Oh, waar discussieren jullie dan over?
:')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149394379
quote:
9s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:49 schreef El_Matador het volgende:
Zeg, waar discussieren jullie over?
Ja, over een filmpje.
Oh, kan ik dat zien?
Ja, staat op Dumpert
Oh, ik zit mobiel, heb je een linkje?
Nee, dat mag ik niet plaatsen
Waarom niet?
Wat zich achter de link bevindt, kunnen mensen als schokkend ervaren.
Ok, dat kan ik dan zelf graag bepalen, mag ik het linkje?
Nee, want de inhoud is schokkend!
Hoe weet je dat, het filmpje mag toch niet gelinkt worden?
Nee, maar de inhoud is wereldschokkend, je krijgt er slapeloze nachten van.
Oh, maar mag ik dat misschien zelf bepalen?
Niet via FOK!-BNW.
Oh, waar discussieren jullie dan over?
:')

Oh en heb je de film gekeken?
Nee.
Oh,dus hoe weet je dat 't zo schokkend is dan?
Want de NOS journaal nieuwslezer zegt dat 't zo is.
:)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149394545
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik lachte echt keihard. _O-
Ja, echt stoer zo lachen met elkaar ^O^
pi_149394560
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

ja dat is het beleid hier helaas. Daar zal het wel op uitdraaien, same old shit just a different day o|O
Ja, het is een tranendal hier :'(
pi_149394569
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh en heb je de film gekeken?
Nee.
Oh,dus hoe weet je dat 't zo schokkend is dan?
Want de NOS journaal nieuwslezer zegt dat 't zo is.
:)
Oh, de NOS-journaalnieuwslezer, hoe betrouwbaar issie?
Nou hij heeft ook 9/11 verslagen en London 7/7 en MH17 en Hebdo enzo, dus heel ervaren meneer
Ah, leuk ervaring, maar hoe zit het met betrouwbaarheid, welke belangen dient hij?
Geen, de werkelijkheid. Hoe het gebeurd is. Dat Wat Er Waar Is. Het was op TV.
Ah ja, zit ik hier nog in BNW?
:')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 5 februari 2015 @ 18:15:16 #150
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149394771
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, het is een tranendal hier :'(
Nou even geleden was wel een dieptepunt in het IS-topic. Wil best graag weten wat jij zo aanstootgevend vond aan die video van Izzy die ook nog eens onder een spoiler stond. Als daar enige uitleg over zou komen kunnen we daar de volgende keer rekening mee houden. Ok?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149394967
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou even geleden was wel een dieptepunt in het IS-topic. Wil best graag weten wat jij zo aanstootgevend vond aan die video van Izzy die ook nog eens onder een spoiler stond. Als daar enige uitleg over zou komen kunnen we daar de volgende keer rekening mee houden. Ok?
Het gaat er niet om wat ik vind. Het gaat erom of iets toegestaan is of niet. FOK! wil dit niet dus haal ik het weg.
Ook als het verstopt zit onder een onschuldig ogend linkje. Want ja, ik kijk even verder dan het begin.
Dus als je zo graag voor de zoveelste keer naar dat filmpje kijkt want :9~ dan ga je toch naar dumpert of welk forum dan ook waar het nog staat?
  donderdag 5 februari 2015 @ 18:25:16 #152
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149395083
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat ik vind. Het gaat erom of iets toegestaan is of niet. FOK! wil dit niet dus haal ik het weg.
Ook als het verstopt zit onder een onschuldig ogend linkje. Want ja, ik kijk even verder dan het begin.
Dus als je zo graag voor de zoveelste keer naar dat filmpje kijkt want :9~ dan ga je toch naar dumpert of welk forum dan ook waar het nog staat?
Bedankt voor de uitleg. Mijn volgende vraag is onder welke noemer cq. regel is deze video niet toegestaan op Fok dan? Wellicht als ik hiervan op de hoogte ben ik je actie beter kan begrijpen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149395219
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bedankt voor de uitleg. Mijn volgende vraag is onder welke noemer cq. regel is deze video niet toegestaan op Fok dan? Wellicht als ik hiervan op de hoogte ben ik je actie beter kan begrijpen.
Ik was duidelijk genoeg dacht ik? Niet blijven drammen, want door drammen ga ik echt niet harder voor je lopen.
pi_149395276
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
FOK! wil dit niet
Op welke gronden, als je daar duidelijk over bent?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 5 februari 2015 @ 18:33:01 #155
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149395312
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik was duidelijk genoeg dacht ik? Niet blijven drammen, want door drammen ga ik echt niet harder voor je lopen.
Nou nee niet echt duidelijk waarom het niet mag van Fok. Ik denk dat wel meer mensen behoefte hebben aan juist iets meer helderheid waarom deze video niet is toegestaan. Door meer duidelijkheid kunnen we zulke calamiteiten voorkomen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149395371
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou nee niet echt duidelijk waarom het niet mag van Fok. Ik denk dat wel meer mensen behoefte hebben aan juist iets meer helderheid waarom deze video niet is toegestaan. Door meer duidelijkheid kunnen we zulke calamiteiten voorkomen.
En maar doordrammen. Dumpert :W
Oh en forum@fok.nl. Voor al uw helderheid.
  donderdag 5 februari 2015 @ 18:38:46 #157
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149395487
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En maar doordrammen. Dumpert :W
Oh en forum@fok.nl. Voor al uw helderheid.
O ja je zal ook eens water bij de wijn doen en tekst en uitleg geven, het bekende riedeltje weer waar je je achter kan verschuilen na elke (dubieuze) moderatie waar men vragen over heeft :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149395531
Het enige wat je ons nog duidelijk zou kunnen maken is of alle andere, eerdere, dan wel volgende linkjes naar IS-videos ook verwijderd moeten worden of dat dit een uniek, op zichzelf staand geval is?

Dan is het beleid duidelijk; IS-propaganda wordt niet meer gelinkt in FOK!-BNW.

Op zich een prima beslissing, de "overtuigingskracht" van die Zwitsalreclames in ogenschouw nemend.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149395952
ctrlaltdelete en elmatador,
sitting in a 'zeur' tree
k.IS.s.i.n.g
pi_149396820
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:39 schreef El_Matador het volgende:
Het enige wat je ons nog duidelijk zou kunnen maken is of alle andere, eerdere, dan wel volgende linkjes naar IS-videos ook verwijderd moeten worden of dat dit een uniek, op zichzelf staand geval is?
Waarom stel je die vraag niet gewoon zoals aangegeven aan forum@fok.nl? Dat is nou al godverdorie 300035032903825925389 keer gezegd en nog blijven jij en ctrlaltdelete erover doorzaniken als twee verwende kinderen die hun zoveelste snoepje niet krijgen.

Jullie zouden Lavenderr eens moeten behandelen zoals jullie sommige YouTube filmpjes die de waarheid pretenderen te laten zien behandelen: met grote ogen bewonderen, geloven, en zonder kritische blik verder gaan met je leven.
pi_149398164
Uhm Lavenderr, je hebt fanmail.
pi_149398247
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:39 schreef El_Matador het volgende:
Het enige wat je ons nog duidelijk zou kunnen maken is of alle andere, eerdere, dan wel volgende linkjes naar IS-videos ook verwijderd moeten worden of dat dit een uniek, op zichzelf staand geval is?

Dan is het beleid duidelijk; IS-propaganda wordt niet meer gelinkt in FOK!-BNW.

Op zich een prima beslissing, de "overtuigingskracht" van die Zwitsalreclames in ogenschouw nemend.
Als de beslissing is van Fok Admin kunnen ze niet hier 'n duidelijk verkllaring posten?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149398280
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als de beslissing is van Fok Admin kunnen ze niet hier 'n duidelijk verkllaring posten?
Die verklaring kan je krijgen door het mail adres te mailen met je vraag.
pi_149398540
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:50 schreef Raakpoes het volgende:

[..]

Die verklaring kan je krijgen door het mail adres te mailen met je vraag.
Ik zie niet waarom ze kunnen wat over zeggen dan is Lav niet lastigvallen en ook handig om ruzies te voorkomen.
Dus, is 't 'n officiele beslissing van Admin of niet?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149398650
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zie niet waarom ze kunnen wat over zeggen dan is Lav niet lastigvallen en ook handig om ruzies te voorkomen.
Dus, is 't 'n officiele beslissing van Admin of niet?
Weet ik veel, ben maar een user, maar wat ik lees is dat Lav handelt naar de regels die bestaan op Fok. Wil je exact weten wat die regels zijn; mail naar forum@fok.nl om daar je antwoord te krijgen.
pi_149398661
Dit is BNW.
Om dat filmpje te bespreken hoeft het niet keer op keer gepost te worden. Om het nog een keer te zien kan men elders terecht.
Dumpert, NWS en FP. Daar staat het nog.
pi_149398805
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zie niet waarom ze kunnen wat over zeggen dan is Lav niet lastigvallen en ook handig om ruzies te voorkomen.
Dus, is 't 'n officiele beslissing van Admin of niet?
Kijk en daarvoor kun je dus mailen naar forum@fok.nl.
Of je leest mijn laatste reactie nog een keer.
Als je je wilt verlekkeren om dat filmpje kun je op meerdere plaatsen terecht. Btw, je hebt het toch opgeslagen? Vanwaar dan die drang om het hier te posten keer op keer?
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:09:36 #168
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149398870
Het was een heel ander filmpje maar goed, de boodschap is duidelijk.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149399075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:09 schreef Izzy73 het volgende:
Het was een heel ander filmpje maar goed, de boodschap is duidelijk.
Klopt. Het zat goed verstopt :')

En nu is het wmb wel klaar.
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:19:27 #170
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149399167
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt. Het zat goed verstopt :')

En nu is het wmb wel klaar.
Wat een onzin maar goed ;( , het is wel klaar ja ik wacht wel op antwoord van forum@fok.nl
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149399403
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kijk en daarvoor kun je dus mailen naar forum@fok.nl.
Of je leest mijn laatste reactie nog een keer.
Als je je wilt verlekkeren om dat filmpje kun je op meerdere plaatsen terecht. Btw, je hebt het toch opgeslagen? Vanwaar dan die drang om het hier te posten keer op keer?
Heb jij de beslissing om de videos en bepaalde opmerkingen te verwijderen zelf genomen,gebassed op je eigen mening,emoties en gevoelens?

Wat heb ik opgeslagen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149399656
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb jij de beslissing om de videos en bepaalde opmerkingen te verwijderen zelf genomen,gebassed op je eigen mening,emoties en gevoelens?

Wat heb ik opgeslagen?
Nee, ik heb de gevoelens, emoties en meningen van iemand anders genomen. Wat denk je zelf?
En het is wel klaar nu hoor.
Je gaat maar naar NWS, FP of Dumpert om te genieten van je filmpje. De discussie hier is uitgebreid gevoerd. Ik mag wel zeggen: uitputtend.
Dus :W fijne avond Tingo.
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:57:48 #173
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149400725
Naja mij is nog steeds geheel onduidelijk welke filmpjes wel/niet mogen, wat wel/niet offensive zou zijn met welke reden? Het filmpje van Izzy was het in ieder geval niet. Waarom die video niet zou mogen in het betreffende topic weet ik dus nog steeds niet en waarom men het in Dumpert zou moeten gaan kijken (genieten zelfs) terwijl het van nut is voor het onderwerp? Dan kan er toch geen enkele video meer gepost worden lijkt me? Je ne sais pas :?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149401007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Naja mij is nog steeds geheel onduidelijk welke filmpjes wel/niet mogen, wat wel/niet offensive zou zijn met welke reden? Het filmpje van Izzy was het in ieder geval niet. Waarom die video niet zou mogen in het betreffende topic weet ik dus nog steeds niet en waarom men het in Dumpert zou moeten gaan kijken (genieten zelfs) terwijl het van nut is voor het onderwerp? Dan kan er toch geen enkele video meer gepost worden lijkt me? Je ne sais pas :?

  donderdag 5 februari 2015 @ 21:07:01 #175
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149401165
quote:
Selfie?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149401259
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:07 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Selfie?
Nee droeftoeter. Dat is ctrlaltdelete, el_matador en jij. En dat allemaal in 1 baby.

Ik had deze ook kunnen plaatsen.



Drie kleine kleutertjes, zaten op een hek. Toen kwam Raakpoes langs, en sloeg ze op hun bek. RAAKPOES!

Past précies.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 21:09:29 ]
  donderdag 5 februari 2015 @ 21:09:57 #177
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149401310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:08 schreef Raakpoes het volgende:

[..]

Nee droeftoeter. Dat is ctrlaltdelete, el_matador en jij. En dat allemaal in 1 baby.

Ik had deze ook kunnen plaatsen.

[ afbeelding ]

Past précies.
Oh je komt hier alleen maar en beetje trollen, stoer.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149401405
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Oh je komt hier alleen maar en beetje trollen, stoer.
Nee, ik kom koppen op spijkers slaan. Niets stoers aan. Moet je ook eens proberen, misschien dat je dan een keer serieus genomen word.
  donderdag 5 februari 2015 @ 21:12:58 #179
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149401473
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:11 schreef Raakpoes het volgende:

[..]

Nee, ik kom koppen op spijkers slaan. Niets stoers aan. Moet je ook eens proberen, misschien dat je dan een keer serieus genomen word.
No comment, it ain't worth my time .. :W
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149401517
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:12 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

No comment, it ain't worth my time .. :W
Exact de gedachten die menig user heeft bij posts van jouw :Y
  Admin donderdag 5 februari 2015 @ 21:16:12 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149401642
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:13 schreef Raakpoes het volgende:

[..]

Exact de gedachten die menig user heeft bij posts van jouw :Y
Zeg, de boel is hier ook zonder jouw bijdrage al 'BNW' genoeg.
Je bent geen mod en je hoeft je dus ook niet zo te gedragen, dank je.

Naar de mail wordt gekeken, einde verhaal.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_149401711
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeg, de boel is hier ook zonder jouw bijdrage al 'BNW' genoeg.
Je bent geen mod en je hoeft je dus ook niet zo te gedragen, dank je.

Naar de mail wordt gekeken, einde verhaal.
Geen dank hoor, lieverd.
pi_149402182
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, ik heb de gevoelens, emoties en meningen van iemand anders genomen. Wat denk je zelf?
En het is wel klaar nu hoor.
Je gaat maar naar NWS, FP of Dumpert om te genieten van je filmpje. De discussie hier is uitgebreid gevoerd. Ik mag wel zeggen: uitputtend.
Dus :W fijne avond Tingo.
Ah zo. Dus als je iets niet leuk vind ga je dat deleten?
Tis toch welbekend dat BNW is niet voor de faint-hearted,emotionele,gevoelige typen maar we hebben 'n mod die is 'n beetje zo en daarom moeten we alles discusseren in 'n emotionele,gevoelige manier?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149402305
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Oh je komt hier alleen maar en beetje trollen, stoer.
Of 'n poging om iets grappigs te doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149402364
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeg, de boel is hier ook zonder jouw bijdrage al 'BNW' genoeg.
Je bent geen mod en je hoeft je dus ook niet zo te gedragen, dank je.

Naar de mail wordt gekeken, einde verhaal.
Dankje wel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149484516
mijn bijdrage in dit topic is

#TJACKAFORMOD
Gino ♥
pi_149484910
quote:
99s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:21 schreef Tjacka het volgende:
mijn bijdrage in dit topic is

#TJACKAFORMOD
qft
pi_149484949
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:29 schreef Raakpoes het volgende:

[..]

qft
heb gemaild maar ze hadden mij niet nodig

stom he
Gino ♥
pi_149484988
quote:
99s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]

heb gemaild maar ze hadden mij niet nodig

stom he
Gezien de situatie hier, is dat niet eens dom te noemen, maar ronduit schandalig :Y
pi_149489106
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:30 schreef Fogel het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Maar als je echt van plan bent om mod te worden... dan zou ik dat soort acties niet doen.
ik vind dit wel een beetje een rare actie van een mod

ik heb hiervoor een paar keer sorry gezegd en toch geeft meneer zo'n natrap

dit is toch wel vrij bijzonder te noemen
Gino ♥
  zondag 8 februari 2015 @ 21:40:16 #191
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149489220
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:11 schreef Fogel het volgende:

[..]

Valide punt. Ook in BNW bezigen we "de LAPO opent de nieuwe" als algemene (ongeschreven) richtlijn.
Hoi Fogel, ik neem aan dat dit betekend dat degene die de laatste post doet, het nieuwe deel mag openen?
Ik werd namelijk een tijdje terug op de vingers getikt dat ik een nieuw deel had geopend zonder toestemming te vragen aan de user die het vorige deel had geopend en dat je daarvoor een note kon krijgen.
De complotten SC was nl. mijn idee en in overleg met El_Matador tot stand gekomen.
Hij heeft het 1e deel aangemaakt en ook het 2e deel geopend. :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 21:56:14 #192
249559 crew  Lavenderr
pi_149489930
quote:
2s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:40 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hoi Fogel, ik neem aan dat dit betekend dat degene die de laatste post doet, het nieuwe deel mag openen?
Ik werd namelijk een tijdje terug op de vingers getikt dat ik een nieuw deel had geopend zonder toestemming te vragen aan de user die het vorige deel had geopend en dat je daarvoor een note kon krijgen.
De complotten SC was nl. mijn idee en in overleg met El_Matador tot stand gekomen.
Hij heeft het 1e deel aangemaakt en ook het 2e deel geopend. :)
Daar gaat het niet om. Degene die de lapo heeft krijgt de gelegenheid en de tijd om de nieuwe te openen. Zo simpel is het. Maakt niet uit hoe en waar en wie het topic geopend heeft ooit.
  zondag 8 februari 2015 @ 22:00:59 #193
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149490146
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Degene die de lapo heeft krijgt de gelegenheid en de tijd om de nieuwe te openen. Zo simpel is het. Maakt niet uit hoe en waar en wie het topic geopend heeft ooit.
Ok, helder.
Maar dat betekend dat ieder die de lapo doet de gehele OP kan veranderen en er een hele andere draai aan kan geven.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 22:02:35 #194
249559 crew  Lavenderr
pi_149490219
quote:
2s.gif Op zondag 8 februari 2015 22:00 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ok, helder.
Maar dat betekend dat ieder die de lapo doet de gehele OP kan veranderen en er een hele andere draai aan kan geven.
Aanvullen kan. Eigenlijk is het niet de bedoeling om de TT helemaal te veranderen, het is niet voor niets een reeks. Een toevoeging met # kan wel.
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 22:08:36 #195
45833 crew  Fogel
pi_149490541
quote:
99s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ik vind dit wel een beetje een rare actie van een mod

ik heb hiervoor een paar keer sorry gezegd en toch geeft meneer zo'n natrap

dit is toch wel vrij bijzonder te noemen
Je hebt in de SC inmiddels al uitleg gehad. En voor de meelezers, dit ging over het posten van een privefoto van een andere user.
En die heeft hij op verzoek van die user weggehaald ^O^

De algemene tip voor iedereen: post alleen afbeeldingen van anderen als je daar toestemming voor hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 8 februari 2015 @ 22:13:30 #196
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149490800
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 22:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Aanvullen kan. Eigenlijk is het niet de bedoeling om de TT helemaal te veranderen, het is niet voor niets een reeks. Een toevoeging met # kan wel.
Oké, duidelijk. Thanks.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149553116
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 22:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Aanvullen kan. Eigenlijk is het niet de bedoeling om de TT helemaal te veranderen, het is niet voor niets een reeks. Een toevoeging met # kan wel.
Als het onderwerp verandert gedurende het topic en breder is dan wat de eerste TT aangaf, ondersteund door medegeinteresseerden in het topic zelf, wat is er dan mis met "Evolutietheorie een complot?"

De titel Jezus vs Darwin is in ieder geval niet allesomvattend (meer).

BNW / Jezus vs Darwin dl.2
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149553210
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als het onderwerp verandert gedurende het topic en breder is dan wat de eerste TT aangaf, ondersteund door medegeinteresseerden in het topic zelf, wat is er dan mis met "Evolutietheorie een complot?"

De titel Jezus vs Darwin is in ieder geval niet allesomvattend (meer).

BNW / Jezus vs Darwin dl.2
Het is een reeks. Je kunt er altijd nog wat achter zetten met #
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:47:09 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149553256
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als het onderwerp verandert gedurende het topic en breder is dan wat de eerste TT aangaf, ondersteund door medegeinteresseerden in het topic zelf, wat is er dan mis met "Evolutietheorie een complot?"

De titel Jezus vs Darwin is in ieder geval niet allesomvattend (meer).

BNW / Jezus vs Darwin dl.2
Dat was mijn topic, je hebt nooit interesse getoont daar in!
Vanwaar nu opeens wel?

graag zou ik de topicnaam houden zoals die was, plus mijn mooie plaatje weer terug in de OP!

Dank u :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149553392
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat was mijn topic, je hebt nooit interesse getoont daar in!
Vanwaar nu opeens wel?

graag zou ik de topicnaam houden zoals die was, plus mijn mooie plaatje weer terug in de OP!

Dank u :)
Jouw topic bestond uit een plaatje dat alleen over christenen vs Darwin ging. Verder een paar wikilinkjes en dat was het.

Een algemeen Evolutietheorie = complot? topic is iets heel anders dan creationisten vs evolutie, wat in F&L en/of W&T thuishoort en daar ook veelvuldig besproken wordt.

Waar is het complot, in "jouw topic"?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:57:47 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149553812
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jouw topic bestond uit een plaatje dat alleen over christenen vs Darwin ging. Verder een paar wikilinkjes en dat was het.

Een algemeen Evolutietheorie = complot? topic is iets heel anders dan creationisten vs evolutie, wat in F&L en/of W&T thuishoort en daar ook veelvuldig besproken wordt.

Waar is het complot, in "jouw topic"?
Dan moet je het topic doorlezen..
Als jij een andere conclusie hebt maak een nieuwe aan. Andere reeks.
Dit is gewoon Jezus VS Darwin en ontstond uit een discussie tussen tribalwars mij en vele andere users.. Maar daar was je niet bij. Vanuit die discussie ontstond dit topic.. Een soortgelijke discussie was er van de week vandaar de kick..
Graag heb ik mijn tekst terug in de OP!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:33:48 #202
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149555774
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als het onderwerp verandert gedurende het topic en breder is dan wat de eerste TT aangaf, ondersteund door medegeinteresseerden in het topic zelf, wat is er dan mis met "Evolutietheorie een complot?"

De titel Jezus vs Darwin is in ieder geval niet allesomvattend (meer).

BNW / Jezus vs Darwin dl.2
Open dan zelf een evolutie is een complot topic als je dat wil. Wat er nu staat past totaal niet bij de trekking van deel 1.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:35:37 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149555884
beste modjes, zouden jullie mijn oorspronkelijke plaatje weer in de OP kunnen zetten plus de rest van de OP!
Dank u!

Waarom moet hij de OP in pikken terwijl hij geen idee heeft waar het oorspronkelijke topic over ging!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:41:32 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149556209
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jouw topic bestond uit een plaatje dat alleen over christenen vs Darwin ging. Verder een paar wikilinkjes en dat was het.

Een algemeen Evolutietheorie = complot? topic is iets heel anders dan creationisten vs evolutie, wat in F&L en/of W&T thuishoort en daar ook veelvuldig besproken wordt.

Waar is het complot, in "jouw topic"?
Nou joepie, 1 plaatje en 2 zinnen meer in de huidige OP :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 10 februari 2015 @ 23:23:36 #205
45833 crew  Fogel
pi_149558173
De originele OP is toegevoegd aan de huidige OP van deel 2. Geen check op redundantie gedaan.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  dinsdag 10 februari 2015 @ 23:47:48 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149559045
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:23 schreef Fogel het volgende:
De originele OP is toegevoegd aan de huidige OP van deel 2. Geen check op redundantie gedaan.
^O^ dank u wel :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Admin woensdag 11 februari 2015 @ 15:17:56 #207
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149572179
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:19 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wat een onzin maar goed ;( , het is wel klaar ja ik wacht wel op antwoord van forum@fok.nl
Het is even blijven liggen, excuus, maar ik plaats het antwoord even hier omdat het iedereen aangaat.

Het is met de andere A's ook besproken dus daar gaan we:

BNW: verkoolde handen, onthoofdingen, verbrandingen etc frame voor frame bekijken is gewoon goor en valt ook gewoon onder 'gore' het is ogrish materiaal en dat is al sinds het begin van FOK! gewoon tegen de policy.

Over dit specifieke geval zou ik zeggen: het was groot nieuws, op de FP dit soort zaken absoluut linken, NWS linkt maar naar de FP in zo'n geval en in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.

Nu komt geheid de vraag waarom de brandende boedhist in Vietnam en de moord op Kennedy dan wel, maar als men dat soort zaken niet wilt snappen is dat niet ons probleem lijkt me.
Ik ga toch wel uit van ene beetje common sense.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_149575855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is even blijven liggen, excuus, maar ik plaats het antwoord even hier omdat het iedereen aangaat.

Het is met de andere A's ook besproken dus daar gaan we:

BNW: verkoolde handen, onthoofdingen, verbrandingen etc frame voor frame bekijken is gewoon goor en valt ook gewoon onder 'gore' het is ogrish materiaal en dat is al sinds het begin van FOK! gewoon tegen de policy.

Over dit specifieke geval zou ik zeggen: het was groot nieuws, op de FP dit soort zaken absoluut linken, NWS linkt maar naar de FP in zo'n geval en in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.

Nu komt geheid de vraag waarom de brandende boedhist in Vietnam en de moord op Kennedy dan wel, maar als men dat soort zaken niet wilt snappen is dat niet ons probleem lijkt me.
Ik ga toch wel uit van ene beetje common sense.
Zoals iedereen hier hoop ik,Ik kijk niet naar de beelden voor 'gorish' redenen.Vele hier zijn ook van mening dat de 'gorish' beelden zijn nep.We hadden 't niet over echte zelfverbrandingen, maar een van de MSM gelovers wilden heel graag 'n mening over horen en heeft mensen benadered met z'n 'NEP OF ECHT!' geschreeuw en per PM met links naar die echte beelden.Ik heb 'm vertelt dat dat gaat 't niet om.
Heb je de recente videos gezien?
Mogen we wel gore horror-films discusseren?
Als er 'n waarschuwing bij 'n link is,dan mensen moeten zelf weten of ze gaan kijken?
Gaat de censor over 'n paar van de wat gevoeliger users?
Everyone knows that BNW is not for the faint-hearted.

Offence is in the eye of the beholder dacht ik
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 11 februari 2015 @ 17:24:13 #209
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149575865
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:17 schreef yvonne het volgende:
...

Ik ga toch wel uit van ene beetje common sense.
Dat is een flinke aanname :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 11 februari 2015 @ 17:25:51 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149575907
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:24 schreef ATuin-hek het volgende:

Dat is een flinke aanname :P
Eentje die ook direct wordt afgestraft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149575911
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zoals iedereen hier hoop ik,Ik kijk niet naar de beelden voor 'gorish' redenen.Vele hier zijn ook van mening dat de 'gorish' beelden zijn nep.We hadden 't niet over echte zelfverbrandingen, maar een van de MSM gelovers wilden heel graag 'n mening over horen en heeft mensen benadered met z'n 'NEP OF ECHT!' geschreeuw en per PM met links naar die echte beelden.Ik heb 'm vertelt dat dat gaat 't niet om.
Heb je de recente videos gezien?
Mogen we wel gore horror-films discusseren?
Als er 'n waarschuwing bij 'n link is,dan mensen moeten zelf weten of ze gaan kijken?
Gaat de censor over 'n paar van de wat gevoeliger users?
Everyone knows that BNW is not for the faint-hearted.

Offence is in the eye of the beholder dacht ik
Ik vind het nogal onbeschoft naar de nabestaanden. Maar als je graag onbeschoft wilt zijn, houd ik je niet tegen.
Make my day!
pi_149576022
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:17 schreef yvonne het volgende:

BNW: verkoolde handen, onthoofdingen, verbrandingen etc frame voor frame bekijken is gewoon goor en valt ook gewoon onder 'gore' het is ogrish materiaal en dat is al sinds het begin van FOK! gewoon tegen de policy.

Ik ga toch wel uit van ene beetje common sense.
Yvonne, in het geval dat dat soort filmpjes echt zijn, is het inderdaad gore en vraag ik me af waarom iemand dat gaat bekijken. De vraag is nu juist of deze verbranding echt is, en ik en anderen hier hebben daar grote twijfels over.

In het geval van B, dat de verbranding niet echt is, is ook het bekijken van die beelden niet gruwelijk (meer).

In het IS-topic heb ik een uitleg gegeven over die "je mag die filmpjes niet downplayen qua gruwelijkheid want dat is beledigend naar het slachtoffer"-fallacy;

Er zijn 2 mogelijkheden:

A - het is waar
- er zijn slachtoffers
- het filmpje is echt
- het is gruwelijk

B - het is niet waar
- er zijn geen slachtoffers
- het filmpje is niet echt
- het is niet gruwelijk

Het bediscussieren van B moet gewoon mogelijk zijn, neem ik aan? Dan is het filmpje noch de analyse ervan "gruwelijk" of "beledigend naar de slachtoffers" ofzo, want dan zijn er helemaal geen slachtoffers.

Over de motivatie voor het wel of niet linken hier van dat filmpje heb ik het niet, dat is jullie keuze en mensen die het willen zien, kunnen eraan komen, maar over de motivatie van beeld-voor-beeld-analyse niet toestaan, zelfs onder spoilers, onzichtbaar voor niet-leden en een keuzemogelijkheid voor ingelogden, wel.

Is dan nu het beleid dat alle "gruwelijke" IS-filmpjes vanaf nu niet meer gelinkt worden op BNW? Ik neem niet aan dat deze Jordaanse piloot (?) de laatste was in een serie van "zo monsterlijk mogelijke berichtgeving/propaganda".

IS krijgt geen virtueel podium meer vanaf nu, of was dit een uniek geval?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149576063
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:26 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind het nogal onbeschoft naar de nabestaanden. Maar als je graag onbeschoft wilt zijn, houd ik je niet tegen.
Het bediscussieren of het nep is, kan niet "onbeschoft" zijn naar de nabestaanden, want indien B waar is, zijn er helemaal geen nabestaanden. Zie voor uitleg van die fallacy hierboven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 11 februari 2015 @ 17:48:29 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149576483
quote:
15s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Yvonne, in het geval dat dat soort filmpjes echt zijn, is het inderdaad gore en vraag ik me af waarom iemand dat gaat bekijken. De vraag is nu juist of deze verbranding echt is, en ik en anderen hier hebben daar grote twijfels over.

In het geval van B, dat de verbranding niet echt is, is ook het bekijken van die beelden niet gruwelijk (meer).

In het IS-topic heb ik een uitleg gegeven over die "je mag die filmpjes niet downplayen qua gruwelijkheid want dat is beledigend naar het slachtoffer"-fallacy;

Er zijn 2 mogelijkheden:

A - het is waar
- er zijn slachtoffers
- het filmpje is echt
- het is gruwelijk

B - het is niet waar
- er zijn geen slachtoffers
- het filmpje is niet echt
- het is niet gruwelijk

Het bediscussieren van B moet gewoon mogelijk zijn, neem ik aan? Dan is het filmpje noch de analyse ervan "gruwelijk" of "beledigend naar de slachtoffers" ofzo, want dan zijn er helemaal geen slachtoffers.

Over de motivatie voor het wel of niet linken hier van dat filmpje heb ik het niet, dat is jullie keuze en mensen die het willen zien, kunnen eraan komen, maar over de motivatie van beeld-voor-beeld-analyse niet toestaan, zelfs onder spoilers, onzichtbaar voor niet-leden en een keuzemogelijkheid voor ingelogden, wel.

Is dan nu het beleid dat alle "gruwelijke" IS-filmpjes vanaf nu niet meer gelinkt worden op BNW? Ik neem niet aan dat deze Jordaanse piloot (?) de laatste was in een serie van "zo monsterlijk mogelijke berichtgeving/propaganda".

IS krijgt geen virtueel podium meer vanaf nu, of was dit een uniek geval?
Volgens die redenatie is dat hele raten van films ook maar onzin, want al die bloederige slasher films zijn toch nep.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149576637
Topshow weer dit!
pi_149576725
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:26 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind het nogal onbeschoft naar de nabestaanden. Maar als je graag onbeschoft wilt zijn, houd ik je niet tegen.
Ben helelmaal niet onbeschoft.Als ik dacht dat de mensen die komen op TV onder de titel 'nabestanden' echt waren, dan zou ik echt empathie voor ze hebben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149576967
quote:
12s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het bediscussieren of het nep is, kan niet "onbeschoft" zijn naar de nabestaanden, want indien B waar is, zijn er helemaal geen nabestaanden. Zie voor uitleg van die fallacy hierboven.
Yvonne was toch heel duidelijk:
'Over dit specifieke geval zou ik zeggen: het was groot nieuws, op de FP dit soort zaken absoluut linken, NWS linkt maar naar de FP in zo'n geval en in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.'

Wat begrijp je daar niet aan?
  woensdag 11 februari 2015 @ 18:10:20 #218
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149577031
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ben helelmaal niet onbeschoft.Als ik dacht dat de mensen die komen op TV onder de titel 'nabestanden' echt waren, dan zou ik echt empathie voor ze hebben.
Ja maar zolang jij het maar nep vind toch?
Ik vind het nep, ( want gevoel ) dus moet de rest het ook maar nep vinden.
Zo werkt dat niet...
Het is opdringen van jou mening, en jou gevoel..

Maar goed, Ik had ook de filmpjes niet moeten posten!
Aangezien je wel zeker wist dat het echt was, want LOGICA!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149577769
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja maar zolang jij het maar nep vind toch?
Ik vind het nep, ( want gevoel ) dus moet de rest het ook maar nep vinden.
Zo werkt dat niet...
Het is opdringen van jou mening, en jou gevoel..

Maar goed, Ik had ook de filmpjes niet moeten posten!
Aangezien je wel zeker wist dat het echt was, want LOGICA!
En je was duidelijk meeedere keren vertelt dat de discussie was over de validiiteit van de IS vids.
' De rest moeten' niks van vinden.
Want dat er zijn echte 'gore' videos bedoelt niet dat de recente IS videos zijn ook echt.
Dat probeert jij zo graag te zeggen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Admin woensdag 11 februari 2015 @ 18:42:10 #220
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149577800
quote:
15s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Yvonne, in het geval dat dat soort filmpjes echt zijn, is het inderdaad gore en vraag ik me af waarom iemand dat gaat bekijken. De vraag is nu juist of deze verbranding echt is, en ik en anderen hier hebben daar grote twijfels over.

In het geval van B, dat de verbranding niet echt is, is ook het bekijken van die beelden niet gruwelijk (meer).

In het IS-topic heb ik een uitleg gegeven over die "je mag die filmpjes niet downplayen qua gruwelijkheid want dat is beledigend naar het slachtoffer"-fallacy;

Er zijn 2 mogelijkheden:

A - het is waar
- er zijn slachtoffers
- het filmpje is echt
- het is gruwelijk

B - het is niet waar
- er zijn geen slachtoffers
- het filmpje is niet echt
- het is niet gruwelijk

Het bediscussieren van B moet gewoon mogelijk zijn, neem ik aan? Dan is het filmpje noch de analyse ervan "gruwelijk" of "beledigend naar de slachtoffers" ofzo, want dan zijn er helemaal geen slachtoffers.

Over de motivatie voor het wel of niet linken hier van dat filmpje heb ik het niet, dat is jullie keuze en mensen die het willen zien, kunnen eraan komen, maar over de motivatie van beeld-voor-beeld-analyse niet toestaan, zelfs onder spoilers, onzichtbaar voor niet-leden en een keuzemogelijkheid voor ingelogden, wel.

Is dan nu het beleid dat alle "gruwelijke" IS-filmpjes vanaf nu niet meer gelinkt worden op BNW? Ik neem niet aan dat deze Jordaanse piloot (?) de laatste was in een serie van "zo monsterlijk mogelijke berichtgeving/propaganda".

IS krijgt geen virtueel podium meer vanaf nu, of was dit een uniek geval?
Er staat niets over IS in de policy, wel staat er in de policy dat dit soort ogrish materiaal niet toegestaan is.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_149577817
Ik mis een false flag topic, kan dat?
I´m back.
  Admin woensdag 11 februari 2015 @ 18:43:00 #222
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149577822
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zoals iedereen hier hoop ik,Ik kijk niet naar de beelden voor 'gorish' redenen.Vele hier zijn ook van mening dat de 'gorish' beelden zijn nep.We hadden 't niet over echte zelfverbrandingen, maar een van de MSM gelovers wilden heel graag 'n mening over horen en heeft mensen benadered met z'n 'NEP OF ECHT!' geschreeuw en per PM met links naar die echte beelden.Ik heb 'm vertelt dat dat gaat 't niet om.
Heb je de recente videos gezien?
Mogen we wel gore horror-films discusseren?
Als er 'n waarschuwing bij 'n link is,dan mensen moeten zelf weten of ze gaan kijken?
Gaat de censor over 'n paar van de wat gevoeliger users?
Everyone knows that BNW is not for the faint-hearted.

Offence is in the eye of the beholder dacht ik
Wie zegt dat nou weer?
En verder kun je best wel lezen wat er staat.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 11 februari 2015 @ 18:50:29 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149578015
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

En je was duidelijk meeedere keren vertelt dat de discussie was over de validiiteit van de IS vids.
' De rest moeten' niks van vinden.
Want dat er zijn echte 'gore' videos bedoelt niet dat de recente IS videos zijn ook echt.
Dat probeert jij zo graag te zeggen.
Nee ik plaatste 2 vergelijkbare video's van mensen die overgoten waren met benzine en waarvan mensen in brand stonden, niemand wou fatsoenlijk antwoord geven waarom de een nep was en de andere evt niet.
v.t.v. als iets afkeuren als nep is niet mogelijk.
Pas als er daadwerdelijk bewijs is dat alles in scene is gezet, is het MOGELIJK echt.
Er bestaat twijfel over! ( misschien niet van jou kant maar wel voor anderen! )
Zolang er twijfel over bestaat is het gewoon een gore video!
De Saw filsm zijn nep maar ik vind dat gewoon smerig ook al is het nep!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149578313
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:50 schreef theguyver het volgende:

Zolang er twijfel over bestaat is het gewoon een gore video!

Haha, zo werkt het niet, guyver.

Zolang er twijfel bestaat over de authenticiteit, bestaat er ook twijfel over of het wel gruwelijk is, en of er wel slachtoffers zijn.

Jij vindt het gore, ik vind het een Zwitserlevenreclame. Ieder zijn visie en mening.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:11:10 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149578569
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, zo werkt het niet, guyver.

Zolang er twijfel bestaat over de authenticiteit, bestaat er ook twijfel over of het wel gruwelijk is, en of er wel slachtoffers zijn.

Jij vindt het gore, ik vind het een Zwitserlevenreclame. Ieder zijn visie en mening.
Ja en dus als een ander het wel gore vind, hoort het of in een spoiler of gewoon niet in het topic.

Als je gore wil ga dan fijn naar Rotten.com!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149578693
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja en dus als een ander het wel gore vind, hoort het of in een spoiler
Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat het FOK!admin team besluit om helemaal geen links te willen accepteer ik, het is hun forum. Bovendien ben ik blij met minder IS-propaganda.

quote:
Als je gore wil ga dan fijn naar Rotten.com!
Gore is situatie A.

Die zie ik er niet eens in. Het overtuigt mij totaal niet van "gore" of "gruwelijkheid". Dat anderen dat "mesjogge" vinden, kan me echt niets schelen. Ik deel slechts mijn mening op de plek waar dat hoort.

Verder over de video in het IS-topic dan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:15:56 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149578735
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat het FOK!admin team besluit om helemaal geen links te willen accepteer ik, het is hun forum. Bovendien ben ik blij met minder IS-propaganda.

[..]

Gore is situatie A.

Die zie ik er niet eens in. Het overtuigt mij totaal niet van "gore" of "gruwelijkheid". Dat anderen dat "mesjogge" vinden, kan me echt niets schelen. Ik deel slechts mijn mening op de plek waar dat hoort.

Verder over de video in het IS-topic dan?
Jij zou het niet erg vinden dat je 5 jarige neefje dat filmpje kijkt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:25:34 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149579141
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij zou het niet erg vinden dat je 5 jarige neefje dat filmpje kijkt?
Ik zit vaak in een andere kamer zodat kleine miep dit niet 123 mee krijgt!
Ik weet wel wie hier het hardst hier weg rent als iets verschrikkelijks voor hun ogen gebeurt!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:38:53 #229
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149579589
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is even blijven liggen, excuus, maar ik plaats het antwoord even hier omdat het iedereen aangaat.

Het is met de andere A's ook besproken dus daar gaan we:

BNW: verkoolde handen, onthoofdingen, verbrandingen etc frame voor frame bekijken is gewoon goor en valt ook gewoon onder 'gore' het is ogrish materiaal en dat is al sinds het begin van FOK! gewoon tegen de policy.

Over dit specifieke geval zou ik zeggen: het was groot nieuws, op de FP dit soort zaken absoluut linken, NWS linkt maar naar de FP in zo'n geval en in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.

Nu komt geheid de vraag waarom de brandende boedhist in Vietnam en de moord op Kennedy dan wel, maar als men dat soort zaken niet wilt snappen is dat niet ons probleem lijkt me.
Ik ga toch wel uit van ene beetje common sense.
Bedankt voor de feedback.
Ik respecteer uiteraard de beslissing van FOK.
Ben wel benieuwd of alle linkjes naar de video in het NWS topic ook weggehaald worden.
En vraag me af waarom de video's in het Charlie Hebdo topic van de doodgeschoten agent dan wel
openlijk gepost mogen worden zonder spoiler, ook de gifjes van de gijzelaar die wordt doodgeschoten e.d.

Verder hoop ik dat moderators net zo streng gaan optreden ivm het handhaven van deze regel uit de policy:

Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.

Fijne avond gewenst :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:48:30 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149579928
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Bedankt voor de feedback.
Ik respecteer uiteraard de beslissing van FOK.
Ben wel benieuwd of alle linkjes naar de video in het NWS topic ook weggehaald worden.
En vraag me af waarom de video's in het Charlie Hebdo topic van de doodgeschoten agent dan wel
openlijk gepost mogen worden zonder spoiler, ook de gifjes van de gijzelaar die wordt doodgeschoten e.d.

Verder hoop ik dat moderators net zo streng gaan optreden ivm het handhaven van deze regel uit de policy:

Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.

Fijne avond gewenst :)
Lachen om doden, filmpjes hilarisch noemen.
Mensen uitmaken voor van alles en nog wat terwijl je hun achtergrond niet kent..
betichten voor crisis acteur, roepen dat mensen volledig anders reageren als ze in brand staan, mensen voor nazi's uitmaken.
etc etc etc.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149580078
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij zou het niet erg vinden dat je 5 jarige neefje dat filmpje kijkt?
Volgens mij is 'n stomme gloricatie van geweld soort film veel erger.
Hammer Horror films ook - maar ze zijn te camp om echt te zijn :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:52:47 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149580119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens mij is 'n stomme gloricatie van geweld soort film veel erger.
Hammer Horror films ook - maar ze zijn te camp om echt te zijn :)
Dat heeft geen ene donder met mijn vraag aan mata te maken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149580277
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij zou het niet erg vinden dat je 5 jarige neefje dat filmpje kijkt?
Misschien als je 't goed en duidelijk uitleggen dat 't nep beelden zijn om mensen te misleiden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149580355
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien als je 't goed en duidelijk uitleggen dat 't nep beelden zijn om mensen te misleiden.
Wat??
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:03:09 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149580489
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien als je 't goed en duidelijk uitleggen dat 't nep beelden zijn om mensen te misleiden.
Nou dat geeft je de keuze uit twee opties. Je bent danwel een ontzettende troll, of een triest misselijkmakend kereltje waarvan ik hoop dat je nooit bij een kind in de buurt komt. You choose.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149580677
Don't Cry,it's only a movie baby- Televison Personalities

A hero is dying, his sad life his ending
Don't worry baby, they're only pretending
Don't cry baby it's only a movie, dry your eyes.
You can be my Audrey Hepburn, I'll be Cary Grant
You could be my Cleopatra, who's to say we can't?
You can be my leading lady, I would be your Beau
And we can live in Hollywood and be stars of the show
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149580995
quote:
11s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat??
Kinderen wordt ook 'n beetje upset van Disney fims.
Wat is de bedoeling van Disney films dan?
Vind je 't ook appropriate dat 'n ex-nazi (Werner von Braun) en z'n nazi-sympathiser vriend Walt Disney hebben samen NASA promotie fims gemaakt?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149581096
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou dat geeft je de keuze uit twee opties. Je bent danwel een ontzettende troll, of een triest misselijkmakend kereltje waarvan ik hoop dat je nooit bij een kind in de buurt komt. You choose.
You can choose what je fckin want, sunshine.
Ik kan ook heel goed omgaan met kinderen trouwens.Ik oppas voor vrienden af en toe.
Gaan we lekker September Clues kijken. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:28:33 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149581512
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

You can choose what je fckin want, sunshine.
Ik kan ook heel goed omgaan met kinderen trouwens.Ik oppas voor vrienden af en toe.
Gaan we lekker September Clues kijken. :)
Ja of beide opties natuurlijk, Troll EN een mentaal ziek ventje.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149583276
Mensen met verstand van een doperwt zouden ze geen internet toegang moeten geven.
  Admin woensdag 11 februari 2015 @ 22:28:40 #241
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149586031
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eentje die ook direct wordt afgestraft.
Ik kon het proberen toch :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 11 februari 2015 @ 22:29:55 #242
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149586077
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Everyone knows that BNW is not for the faint-hearted.

Ik wil nog even weten waar je dit vandaan haalt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator woensdag 11 februari 2015 @ 22:34:28 #243
45833 crew  Fogel
pi_149586239
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik kon het proberen toch :{
Ja, da's ongeveer net zoiets als hopen dat mensen zich inderdaad aan de policy houden. Als de users dat nou eens gewoon allemaal zouden doen was er geen moderatie nodig geweest.
Een klacht over moderatie begint [nagenoeg altijd] met wangedrag van een user :D

Een beter FOK!/BNW begint toch echt bij jezelf, maar niet iedereen schijnt dat te begrijpen helaas.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149586862
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik wil nog even weten waar je dit vandaan haalt.
Ik was onder de indruk dat BNW was bedoelt als 'n plek waar wat heftiger onderwerpen kunnen overgesproken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Admin woensdag 11 februari 2015 @ 22:54:38 #245
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149586947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik was onder de indruk dat BNW was bedoelt als 'n plek waar wat heftiger onderwerpen kunnen overgesproken.
Ja binnen de geldende policy.
En nee BNW is niet bedoeld om alle ranzigheden te bespreken.

quote:
Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Zoals het hoort, staat de vrijheid van meningsuiting voor ons hoog in het vaandel. Maar dat betekent niet dat er geen grenzen zijn
Dat dus.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_149587506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja binnen de geldende policy.
En nee BNW is niet bedoeld om alle ranzigheden te bespreken.

Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Zoals het hoort, staat de vrijheid van meningsuiting voor ons hoog in het vaandel. Maar dat betekent niet dat er geen grenzen zijn
Dat dus.
Dat snap ik dankje. Maar is 't niet goed dat de MSM verhalen/beelden zijn overgesproken?
Misschien binnen 'n tijdje gaat jij denken dat er iets verkeerd is te zien in een of ander MSM beeldje en je gaan denken, "oh ja, daar heb ik wat over gelezen bij BNW' .
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 11 februari 2015 @ 23:52:58 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149589128
Ik zit al jaren op BNW maar om nu maar even foto's van lijken hier te plaatsten, en dan maar schreeeuwen het zijn poppen, of zie je wel hardstikke nep is wel lekker makkelijk vanachter je toetsenbord.

Persoonlijk ging het me bij Boston al redelijk ver gaan!
Niet de discussie zelf maar de foto's die gepost werden, en dat allemaal hilarisch noemen en maar blijven volhouden dat het onmogelijk is..

BNW gaat ver, verder dan gewoon NWS achtergronden veel meer specifieke informatie en apparte gedachten gang, maar dat hier veel users zitten zonder medische achtergrond of uberhaupt kaas gegeten hebben van video editting.

Misschien is een baantje in een mortuarium wel iets deze users!

Maar goed dat is mijn mening hier over..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149593508
Ik heb zojuist een nieuw topic geopend in het K&L gedeelte. Eerst stond de OP en goed en nu is die weer weg?

Ik kan nu niets meer aanpassen... Kan er iemand even helpen?
pi_149593552
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Kan er iemand even helpen?
Ja :)
Ja doei.
pi_149593572
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja :)
Dank je!
pi_149593635
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb zojuist een nieuw topic geopend in het K&L gedeelte. Eerst stond de OP en goed en nu is die weer weg?

Ik kan nu niets meer aanpassen... Kan er iemand even helpen?
OP is ok hoor.
edit-al klaar
pi_149593744
Ja, ik huppelde voorbij en dacht 'kleine moeite' :@
Ja doei.
pi_149593778
in ieder geval, bedankt
pi_149593990
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:37 schreef ootjekatootje het volgende:
in ieder geval, bedankt
Wil je dezelfde TT houden of liever een andere?
pi_149594550
tt is goed

Nou ik wilde graag de onderste post verwijderen, die van het misdaadscenario. Was gisteren ook besproken op het topic met Jackie en El Matador. De laatste had het erop gezet en het is niet gebaseerd op feiten maar aannames.
pi_149594760
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:12 schreef ootjekatootje het volgende:
tt is goed

Nou ik wilde graag de onderste post verwijderen, die van het misdaadscenario. Was gisteren ook besproken op het topic met Jackie en El Matador. De laatste had het erop gezet en het is niet gebaseerd op feiten maar aannames.
Done.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 13:48:36 #257
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149662252
Waar heb ik nu weer een note voor gekregen?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149662266
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:48 schreef Izzy73 het volgende:
Waar heb ik nu weer een note voor gekregen?
Abo kopen of niet mekkeren gr gr
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 14 februari 2015 @ 13:50:17 #259
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149662293
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Abo kopen of niet mekkeren gr gr
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149663515
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:48 schreef Izzy73 het volgende:
Waar heb ik nu weer een note voor gekregen?
Valentines Day?
Heeft ze wat leuks geschreven?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 14 februari 2015 @ 14:51:16 #261
45833 crew  Fogel
pi_149663958
Notes worden niet besproken. Je kan wel een abo nemen en ze inzien (na een week), of tegen betaling (zonder abo) aanvragen bij Danny.
Ik weet of de FOK!shop het weer doet maar zo ja dan kan je het daar regelen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149664939
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:51 schreef Fogel het volgende:
Notes worden niet besproken. Je kan wel een abo nemen en ze inzien (na een week), of tegen betaling (zonder abo) aanvragen bij Danny.
Ik weet of de FOK!shop het weer doet maar zo ja dan kan je het daar regelen.
Ja die doet het prima ^O^
pi_149667655
Kan iemand voor mij uitleggen waarom de Taipei plane crash topic op slot is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 14 februari 2015 @ 17:22:57 #264
45833 crew  Fogel
pi_149667858
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:16 schreef Tingo het volgende:
Kan iemand voor mij uitleggen waarom de Taipei plane crash topic op slot is?
Ja hoor. Geen argumenten in de OP, geen verdere inhoudelijke reacties van TS in het topic. Dat bij elkaar is een reden om een topic niet open te houden.
Je mag het best nog eens proberen met wat meer dan "ik geloof het niet" in een nieuw topic. Zet er bij waarom jij het niet gelooft, welke bronnen (ja, dat is meervoud) je daarvoor gebruikt en waarom jij die informatie plausibel vind. En als je echt pluspunten wil krijgen doe er dan ook wat MSM bronnen bij en leg uit wat en waarom die fout berichten volgens jou.
Dát is een goed fundament voor een discussie.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:24:05 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149667898
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:16 schreef Tingo het volgende:
Kan iemand voor mij uitleggen waarom de Taipei plane crash topic op slot is?
Is elke gebeurtenis nu een hoax?

ow sorry om wat fogel zegt O-)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149668131
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:22 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ja hoor. Geen argumenten in de OP, geen verdere inhoudelijke reacties van TS in het topic. Dat bij elkaar is een reden om een topic niet open te houden.
Je mag het best nog eens proberen met wat meer dan "ik geloof het niet" in een nieuw topic. Zet er bij waarom jij het niet gelooft, welke bronnen (ja, dat is meervoud) je daarvoor gebruikt en waarom jij die informatie plausibel vind. En als je echt pluspunten wil krijgen doe er dan ook wat MSM bronnen bij en leg uit wat en waarom die fout berichten volgens jou.
Dát is een goed fundament voor een discussie.
Oh ja - net zoals de inhoudelijk bijdragen zoals : De beesten! bij nu.nl links?
Ik heb de vragen over 'cruciale info' en 'motieven' kort en simpel beantwoorden....dus er was al discussie.
Kan de topic aub weer open?
Voor sommige hier is 't wel interessant,met of zonder grote lange tekst om alles uit te leggen,in slecht geschreven Nederlands.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149668678
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh ja - net zoals de inhoudelijk bijdragen zoals : De beesten! bij nu.nl links?
Ik heb de vragen over 'cruciale info' en 'motieven' kort en simpel beantwoorden....dus er was al discussie.
Kan de topic aub weer open?
Voor sommige hier is 't wel interessant,met of zonder grote lange tekst om alles uit te leggen,in slecht geschreven Nederlands.
Dat staat helemaal niet in dat topic?
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:48:35 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149668687
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh ja - net zoals de inhoudelijk bijdragen zoals : De beesten! bij nu.nl links?
Ik heb de vragen over 'cruciale info' en 'motieven' kort en simpel beantwoorden....dus er was al discussie.
Kan de topic aub weer open?
Voor sommige hier is 't wel interessant,met of zonder grote lange tekst om alles uit te leggen,in slecht geschreven Nederlands.
Het was een ordinaire linkdump OP... En ook nog eens een linkdump naar het cluesforum, waar ze dingen als parallax en perspectief niet gegrijpen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149668891
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het was een ordinaire linkdump OP... En ook nog eens een linkdump naar het cluesforum, waar ze dingen als parallax en perspectief niet gegrijpen.
Volgens mij heb je clues forum niet erg goed gelezen....en ook niet goed begrijpen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149668931
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh ja - net zoals de inhoudelijk bijdragen zoals : De beesten! bij nu.nl links?
Ik heb de vragen over 'cruciale info' en 'motieven' kort en simpel beantwoorden....dus er was al discussie.
Kan de topic aub weer open?
Voor sommige hier is 't wel interessant,met of zonder grote lange tekst om alles uit te leggen,in slecht geschreven Nederlands.
Kweenie is geen discussie.
pi_149668953
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat staat helemaal niet in dat topic?
Dat was 'n voorbeeldje van hoe jij kan posten wat je wil met hele korte uitleg en ik moet 'n hele essay over schrijven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 14 februari 2015 @ 18:02:06 #272
45833 crew  Fogel
pi_149669040
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat was 'n voorbeeldje van hoe jij kan posten wat je wil met hele korte uitleg en ik moet 'n hele essay over schrijven.
Het verschil tussen een reactie in een topic en een openingspost die uitnodigt tot discussie zijn twee verschillende dingen.
"Ik geloof het niet" is geen uitnodiging tot discussie, evenals een linkdump. Een essay is niet nodig, maar minimaal een paar argumenten, zoals ik hierboven al uitleg. Stuur me eventueel een goede OP per PM, dan plaats ik die voor je en open het topic opnieuw. Tot die tijd blijft er gewoon een slot opzitten. Of als je een goede OP maakt mag je ook zelf een nieuw topic maken daarmee.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149670041
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:02 schreef Fogel het volgende:

[..]

Het verschil tussen een reactie in een topic en een openingspost die uitnodigt tot discussie zijn twee verschillende dingen.
"Ik geloof het niet" is geen uitnodiging tot discussie, evenals een linkdump. Een essay is niet nodig, maar minimaal een paar argumenten, zoals ik hierboven al uitleg. Stuur me eventueel een goede OP per PM, dan plaats ik die voor je en open het topic opnieuw. Tot die tijd blijft er gewoon een slot opzitten. Of als je een goede OP maakt mag je ook zelf een nieuw topic maken daarmee.
Dus de korte 'discussie' over 'cruciale' info en motieven was niet interessant genoeg voor je.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 14 februari 2015 @ 18:48:02 #274
45833 crew  Fogel
pi_149670273
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus de korte 'discussie' over 'cruciale' info en motieven was niet interessant genoeg voor je.
Ik heb nog geen PM met een nieuwe OP gezien?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149670670
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:48 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik heb nog geen PM met een nieuwe OP gezien?
OMG! Misschien omdat ik heb geen PM aan je verstuurd!?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 14 februari 2015 @ 19:05:12 #276
45833 crew  Fogel
pi_149670744
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 19:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

OMG! Misschien omdat ik heb geen PM aan je verstuurd!?
Ah mooi, dacht al dat het een complot was ;)

Maak een goede OP en dan kan het topic weer open. Zo simpel is het.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zaterdag 14 februari 2015 @ 19:05:53 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149670763
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 19:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

OMG! Misschien omdat ik heb geen PM aan je verstuurd!?
deze ook nep dan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149671525
Een beter BNW begint bij je... oh nee.. bij Tingo, El_matador, en Izzy2002
  zaterdag 14 februari 2015 @ 20:07:23 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149672736
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zaterdag 14 februari 2015 @ 20:15:44 #280
45833 crew  Fogel
pi_149673091
Heren, de slowchat is een paar deuren verderop ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zaterdag 14 februari 2015 @ 20:28:52 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149673609
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 20:15 schreef Fogel het volgende:
Heren, de slowchat is een paar deuren verderop ;)
Ik dacht we kunnen beter een topic maken speciaal voor wat in nieuws komt plane crashes etc, wat we door Tingo laten bekijken, gelijk nep of echt laten verklaren..
Want dan word het voor ons ook duidelijk.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 14 februari 2015 @ 21:13:27 #282
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_149675131
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:02 schreef Fogel het volgende:
"Ik geloof het niet" is geen uitnodiging tot discussie, evenals een linkdump.
Goeien garp!

Geloof je zelf wat je hier schrijft???

_O-
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  zondag 15 februari 2015 @ 02:53:54 #283
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149684997
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:51 schreef Fogel het volgende:
Notes worden niet besproken. Je kan wel een abo nemen en ze inzien (na een week), of tegen betaling (zonder abo) aanvragen bij Danny.
Ik weet of de FOK!shop het weer doet maar zo ja dan kan je het daar regelen.
Oh ok, jullie geven gewoon random notes aan BNW-ers als de inhoud van een post niet bevalt.
Maar de trollen mogen schelden mensen voor lul zetten en is allemaal geen probleem.
En wanneer je uitleg vraagt om de rede van een note mag je betalen aan FOK.
Goed geregeld hier. Niet eens een uitleg zodat je er in de toekomst rekening mee kan houden.
Nee, gewoon notes geven aan mensen met een andere mening waar BNW juist voor bedoeld is. ;(
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149685035
quote:
13s.gif Op zondag 15 februari 2015 02:53 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Oh ok, jullie geven gewoon random notes aan BNW-ers als de inhoud van een post niet bevalt.
Maar de trollen mogen schelden mensen voor lul zetten en is allemaal geen probleem.
En wanneer je uitleg vraagt om de rede van een note mag je betalen aan FOK.
Goed geregeld hier. Niet eens een uitleg zodat je er in de toekomst rekening mee kan houden.
Nee, gewoon notes geven aan mensen met een andere mening waar BNW juist voor bedoeld is. ;(
Je hoeft hier niet te posten, Izzy73.
Je kan ook gewoon opdonderen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 15 februari 2015 @ 03:02:06 #285
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149685039
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Je hoeft hier niet te posten, Izzy73.
Je kan ook gewoon opdonderen.
Waar bemoei jij je mee, de slow chat is jouw hok.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149685046
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 03:02 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Waar bemoei jij je mee, de slow chat is jouw hok.
Dat bepaal ik zelf wel schat.
Jij kan alleen maar klagen, maar jij hebt niets te zeggen over dit forum.
ga gewoon weg als het je niet bevalt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator zondag 15 februari 2015 @ 10:06:01 #287
45833 crew  Fogel
pi_149686633
quote:
13s.gif Op zondag 15 februari 2015 02:53 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Oh ok, jullie geven gewoon random notes aan BNW-ers als de inhoud van een post niet bevalt.
Maar de trollen mogen schelden mensen voor lul zetten en is allemaal geen probleem.
En wanneer je uitleg vraagt om de rede van een note mag je betalen aan FOK.
Goed geregeld hier. Niet eens een uitleg zodat je er in de toekomst rekening mee kan houden.
Nee, gewoon notes geven aan mensen met een andere mening waar BNW juist voor bedoeld is. ;(
De reden is simpel: de user met een note heeft zich heel goed gedragen en krijgt een positieve note, of de user heeft zich slecht (= niet volgens de policy) gedragen en krijgt een note.
Notes worden vaak (maar niet altijd) na waarschuwingen gegeven, dus dan heeft de user al een kans om het gedrag aan te passen.
Het is allemaal niet zo heel moeilijk.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 15 februari 2015 @ 10:12:32 #288
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149686717
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:06 schreef Fogel het volgende:

[..]

De reden is simpel: de user met een note heeft zich heel goed gedragen en krijgt een positieve note, of de user heeft zich slecht (= niet volgens de policy) gedragen en krijgt een note.
Notes worden vaak (maar niet altijd) na waarschuwingen gegeven, dus dan heeft de user al een kans om het gedrag aan te passen.
Het is allemaal niet zo heel moeilijk.
Ik vind die notes geven merkwaardig. Ik snap er niets van iig. Na mijn 2 posts in het BP-topic had ik er weer een note bij. Geen idee waar ik me misdroeg met mijn reactie. Ik gaf mijn mening that's all.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zondag 15 februari 2015 @ 10:14:12 #289
45833 crew  Fogel
pi_149686740
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik vind die notes geven merkwaardig. Ik snap er niets van iig. Na mijn 2 posts in het BP-topic had ik er weer een note bij. Geen idee waar ik me misdroeg met mijn reactie. Ik gaf mijn mening that's all.
Nou, misschien was het wel een note voor erg goed gedrag. De onhoud bespreken we niet, einde discussie.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 15 februari 2015 @ 10:17:51 #290
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149686801
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:14 schreef Fogel het volgende:

[..]

Nou, misschien was het wel een note voor erg goed gedrag. De onhoud bespreken we niet, einde discussie.
Okee dat zou eens wat anders zijn ;) dus al die notes die je kan inzien daar zitten ook notes tussen voor goed gedrag?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149687102
Kut notes. Word er gek van. Wou abo nemen om ze in te zien.
Heb ik er geen. Geen postieve, geen halve ja zelfs geen valse noot. :{w
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 15 februari 2015 @ 10:40:39 #292
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149687117
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Is elke gebeurtenis nu een hoax?

ow sorry om wat fogel zegt O-)
Wat een dooddoener zeg .In bnw is een concentratie van false flags en hoax en is vast nog niet eens 1% van alles wat er elke dag in de hele wereld gebeurd . Hoezo ga je daar over klagen ? je hoeft het toch niet te lezen :? Wie ben jij om een ander te zeggen waar diegene wel of geen hoax of false flag mag zien ?
Alsof je in TRU komt en dan gaat klagen dat de hele wereld geesten ziet of in psychologie gaat klagen dat iedereen een geestelijke stoornis ziet of in een christen forum gaat klagen dat de hele wereld christelijk is geworden en in alles de hand van god ziet .

[ Bericht 6% gewijzigd door Summers op 15-02-2015 10:47:05 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zondag 15 februari 2015 @ 10:53:27 #293
45833 crew  Fogel
pi_149687295
Om het aantal notes op te vragen kan je hier kijken: http://www.fok.nl/shop/notes.php
De inhoud krijg je pas te zien als je een ABO hebt of de administratiekosten betaalt (zoals aangegeven op die pagina).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 15 februari 2015 @ 10:54:44 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149687306
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat een dooddoener zeg .In bnw is een concentratie van false flags en hoax en is vast nog niet eens 1% van alles wat er elke dag in de hele wereld gebeurd . Hoezo ga je daar over klagen ? je hoeft het toch niet te lezen :? Wie ben jij om een ander te zeggen waar diegene wel of geen hoax of false flag mag zien ?
Alsof je in TRU komt en dan gaat klagen dat de hele wereld geesten ziet of in psychologie gaat klagen dat iedereen een geestelijke stoornis ziet of in een christen forum gaat klagen dat de hele wereld christelijk is geworden en in alles de hand van god ziet .
Nou ik ben benieuwd juist hoe je het onderscheid maakt, ik heb er een topic voor geopend, waarom is deze vliegramp een hoax en een andere weer niet, hoe word het onderscheid gemaakt.
graag hier verder BNW / Wat is nu wel of geen media hoax!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 15 februari 2015 @ 11:07:04 #295
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149687497
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:53 schreef Fogel het volgende:
Om het aantal notes op te vragen kan je hier kijken: http://www.fok.nl/shop/notes.php
De inhoud krijg je pas te zien als je een ABO hebt of de administratiekosten betaalt (zoals aangegeven op die pagina).
Aan me hoela dat ik ervoor ga betalen. En dan nog als ik de reden kan inzien dan kan ik vast gaan mailen als ik het er niet mee eens ben. Mooi dicht getimmerd en kan een modje gewoon erop los noten. Ik heb geen idee wanneer ik iets post wat beledigend zou zijn daarom post ik al een stuk minder want het lijkt wel alsof ik na elke post een note krijg dat bleek gisteren wel weer. Mijn zin is over op deze manier.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 15 februari 2015 @ 11:10:30 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149687555
Notes moet je gewoon zien als een notitieboekje. Geen doorslaggevende maatstaf om iemand al dan niet te bannen. Een FA kijkt altijd verder. Niet te veel waarde aan hechten dus en al helemaal geen reden om uit je panty te gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149687689
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:06 schreef Fogel het volgende:

[..]

De reden is simpel: de user met een note heeft zich heel goed gedragen en krijgt een positieve note, of de user heeft zich slecht (= niet volgens de policy) gedragen en krijgt een note.
Notes worden vaak (maar niet altijd) na waarschuwingen gegeven, dus dan heeft de user al een kans om het gedrag aan te passen.
Het is allemaal niet zo heel moeilijk.
Dit is natuurlijk BS. Ik loop hier al 7 jaar rond volgens mij en heb alléén negatieve notes, terwijl ik in LIF toch veel goede reacties heb gepost inzake de gezondheid van de TS. Nog nooit hierover een positieve note gezien. Maar hoeveel notes zag ik wel niet voorbijkomen met: 'starla scheldt weer boehoehoe'.

En waarschijnlijk krijg ik voor deze post ook weer een note omdat ik tegen de onsterfelijke mods ageer. Nou, ga je gang.
I feel kinda Locrian today
  Moderator zondag 15 februari 2015 @ 11:20:48 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_149687717
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 03:02 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Waar bemoei jij je mee, de slow chat is jouw hok.
Dat bepaal jij niet. Niks hokjes, iedereen mag posten waar hij of zij wil.
  zondag 15 februari 2015 @ 12:55:51 #299
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149689883
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat bepaal jij niet. Niks hokjes, iedereen mag posten waar hij of zij wil.
waarom zeg je dat ook niet tegen insomnia die zegt opdonderen ?????
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 15 februari 2015 @ 13:02:31 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149690028
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:55 schreef Summers het volgende:

waarom zeg je dat ook niet tegen insomnia die zegt opdonderen ?????
Ze geeft je een keuze, geen bevel. 'Je kan' is een aardige aanwijzing.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149690219
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Je hoeft hier niet te posten, Izzy73.
Je kan ook gewoon opdonderen.
Ik lees Izzys posts graag.
Good contrbutor to the discussie en interessant links.
Dank je Izzy.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')