abonnement Unibet Coolblue
pi_148603024


Welkom in het K&W Verhuis/klus/woon en natuurlijk ook voorpret en kriebels topic ! *O*

Het topic waar je je verhuis-, klus- en woonplannen kunt delen met je Mede-Fok!ers!

Geef even aan in welk stadium van het klussen je zit.. Wacht je nog op je hypotheek? Doet de aannemer of makelaar nog moeilijk? Of is de gehele planning al rond ? Heb je in gedachten het huis of appartement al 100 keer ingericht ? Deel al je voorpret en kriebels hier samen met ons. :Y

Wijzigingen of vragen ?
Meldt het dan even in : K&W / [Klussen en Wonen] [FB] Feedback mag hier gemeld worden

Of stuur ML-tje of Vonkenboer even een berichtje

Klik hier om Vonkenboer een berichtje te sturen

Klik hier om ML-etje een berichtje te sturen
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 12 januari 2015 @ 13:48:08 #2
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148603643


Zijn er ook andere namen voor zo'n ding? Bij Wehkamp (en wat andere woonwinkels) kennen ze hem als 'flexibel dienblad', maar op marktplaats vind ik niets...
pi_148604821
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:48 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn er ook andere namen voor zo'n ding? Bij Wehkamp (en wat andere woonwinkels) kennen ze hem als 'flexibel dienblad', maar op marktplaats vind ik niets...
Armleuning dienblad wilt ook werken. Maar waarom marktplaats? ;)
  maandag 12 januari 2015 @ 14:30:02 #4
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148605103
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Armleuning dienblad wilt ook werken. Maar waarom marktplaats? ;)
Hollander hè. Misschien kan het nog wel goedkoper. O-)
  Designer maandag 12 januari 2015 @ 14:34:59 #5
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_148605217
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:30 schreef JJH het volgende:

[..]

Hollander hè. Misschien kan het nog wel goedkoper. O-)
Zelf maken is ook vrij goedkoop.
🐙
pi_148605308
quote:
10s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:34 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Zelf maken is ook vrij goedkoop.
Hoe werkt zoiets dan Zwab? Jij doorziet dat vast heel snel. Hoe blijft zoiets aan elkaar plakken zegmaar?
  maandag 12 januari 2015 @ 14:37:52 #7
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148605310
quote:
10s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:34 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Zelf maken is ook vrij goedkoop.
Niet als je bedenkt hoe lang ik er mee bezig ga zijn, en hoe vaak het over moet. _O-
  maandag 12 januari 2015 @ 14:48:17 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_148605621
Aaaaaahhhh!!!!! :X -O- :X

Uit pure verveling keek ik op 30 December op Funda en zag daar HET HUIS.
We willen wel verhuizen, maar het idee was het huis verkoopklaar aankomende zomer en dan op ons gemakje rondkijken etc. etc. Ik wil graag de binnenstad in, mijn lieftallige niet, dus voor we waar over uit zijn zou er toch niks gaan gebeuren.

Maar toen zag ik dus HET HUIS. Ik laat dat met kloppend hard aan mijn lieftallige echtgenoot zien, die reageert wel enthousiast, maar nog niet overly enthousiast. Ik rij op 31 December iig even door de straat en weet het zeker. Dit is HET HUIS. Het staat sinds 25 December op Funda. We pruttelen er samen over verder, op 01 januari lopen we er uitgebreid omheen en langs en nog een keer, en nog een keer in het donker. En ja... dit is HET HUIS.

We sliepen er allebei slecht van, dus bellen voor een bezichtiging. Ik was al om half 6 wakker op 02 januari, meteen om 09.00 gebeld toen de makelaar open was. 'Helaas mevrouw, de mensen die de eerste bezichtiging deden hebben een bod uitgebracht en we zijn met hen in onderhandeling. We kunnen wel uw naam noteren, maar ik denk eigenlijk wel dat we eruit gaan komen, dus reken nergens op.'

Inmiddels is het 10 dagen later en staat er nog steeds niet 'verkocht onder voorbehoud' op Funda. Mijn wederhelft heeft afgelopen week nog eens gebeld, ze waren nog steeds onderhandeling, maar ze hebben ook zijn nummer genoteerd. :')

Damndamndamn, als het nou gewoon verkocht was dan zou ik het wel los kunnen laten, maar dit miniscule kleine kiertje, dat sprankje hoop...
God wat kan ik hier slecht tegen.

HET HUIS was echt perfect voor ons. Ongeveer 40m2 meer woonoppervlak dan we nu hebben, mooie ruime woonkamer, mega-garage onder het huis, dichterbij de school van de kinderen, geen tuin meer, maar wel leuk dakterras, tweede doucheruimte, buiten 3 slaapkamers ook nog een studeerkamer en een speelkamer, zeer gunstig geprijsd, voor ons prima te betalen en... en... en...
Ik kan echt wel janken dat we er te laat bij waren...

Wat als... als ik nou gewoon al meteen 30 januari had gebeld, zouden we dan nog op tijd geweest zijn? Wat als... -O-

:') :@ Sorry... ik moest het even kwijt.
En waar gaat het dan wel om? Hierom: http://www.funda.nl/koop/gouda/straat-raam/nr-161/
***
  maandag 12 januari 2015 @ 14:49:13 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_148605646
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:37 schreef Puala het volgende:

[..]

Hoe werkt zoiets dan Zwab? Jij doorziet dat vast heel snel. Hoe blijft zoiets aan elkaar plakken zegmaar?
Het zijn allemaal latjes op een lap stof geplakt. Wij hebben er eentje van de karwei. :Y
***
  Designer maandag 12 januari 2015 @ 14:49:56 #10
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_148605668
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:37 schreef Puala het volgende:

[..]

Hoe werkt zoiets dan Zwab? Jij doorziet dat vast heel snel. Hoe blijft zoiets aan elkaar plakken zegmaar?
Lapje stof onder lijmen.
🐙
pi_148605802
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het zijn allemaal latjes op een lap stof geplakt. Wij hebben er eentje van de karwei. :Y
En dat is 15 euro? Minimaal zie ik :P

Wellicht van resthout :)
  maandag 12 januari 2015 @ 14:54:50 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148605821
quote:
9s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Aaaaaahhhh!!!!! :X -O- :X

Uit pure verveling keek ik op 30 December op Funda en zag daar HET HUIS.
We willen wel verhuizen, maar het idee was het huis verkoopklaar aankomende zomer en dan op ons gemakje rondkijken etc. etc. Ik wil graag de binnenstad in, mijn lieftallige niet, dus voor we waar over uit zijn zou er toch niks gaan gebeuren.

Maar toen zag ik dus HET HUIS. Ik laat dat met kloppend hard aan mijn lieftallige echtgenoot zien, die reageert wel enthousiast, maar nog niet overly enthousiast. Ik rij op 31 December iig even door de straat en weet het zeker. Dit is HET HUIS. Het staat sinds 25 December op Funda. We pruttelen er samen over verder, op 01 januari lopen we er uitgebreid omheen en langs en nog een keer, en nog een keer in het donker. En ja... dit is HET HUIS.

We sliepen er allebei slecht van, dus bellen voor een bezichtiging. Ik was al om half 6 wakker op 02 januari, meteen om 09.00 gebeld toen de makelaar open was. 'Helaas mevrouw, de mensen die de eerste bezichtiging deden hebben een bod uitgebracht en we zijn met hen in onderhandeling. We kunnen wel uw naam noteren, maar ik denk eigenlijk wel dat we eruit gaan komen, dus reken nergens op.'

Inmiddels is het 10 dagen later en staat er nog steeds niet 'verkocht onder voorbehoud' op Funda. Mijn wederhelft heeft afgelopen week nog eens gebeld, ze waren nog steeds onderhandeling, maar ze hebben ook zijn nummer genoteerd. :')

Damndamndamn, als het nou gewoon verkocht was dan zou ik het wel los kunnen laten, maar dit miniscule kleine kiertje, dat sprankje hoop...
God wat kan ik hier slecht tegen.

HET HUIS was echt perfect voor ons. Ongeveer 40m2 meer woonoppervlak dan we nu hebben, mooie ruime woonkamer, mega-garage onder het huis, dichterbij de school van de kinderen, geen tuin meer, maar wel leuk dakterras, tweede doucheruimte, buiten 3 slaapkamers ook nog een studeerkamer en een speelkamer, zeer gunstig geprijsd, voor ons prima te betalen en... en... en...
Ik kan echt wel janken dat we er te laat bij waren...

Wat als... als ik nou gewoon al meteen 30 januari had gebeld, zouden we dan nog op tijd geweest zijn? Wat als... -O-

:') :@ Sorry... ik moest het even kwijt.
En waar gaat het dan wel om? Hierom: http://www.funda.nl/koop/gouda/straat-raam/nr-161/
Mooi huis met die balken _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 12 januari 2015 @ 14:59:03 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_148605963
Uhuh, er moet wel paar liter RAL 9010 overheen, maar goed, dat is een kwestie van tanden op elkaar en gaan. En die tegeltjes in de keuken moeten eruit. (Die in de badkamer ook, maar daar kan ik nog wel een tijdje mee leven eventueel.)

quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Puala het volgende:

[..]

En dat is 15 euro? Minimaal zie ik :P

Wellicht van resthout :)
Ja, is heel simpel te maken. :Y
***
pi_148606008
Ik begin te stressen ;( Onze financieringstermijn zoals in het contract enzo loopt bijna af (4 feb). Ik mailen naar hypotheekadviseur, want nog niets gehoord.
De bank heeft het nog niet in behandeling genomen omdat er nog geen bouwvergunning is. Deze is aangevraagd voor de kerst, de aannemer verwacht in april pas dat hij onherroepelijk is. Dus dat gaat niet..

Ik ga nooit meer een huis kopen :r
  maandag 12 januari 2015 @ 15:01:03 #15
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148606041
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 15:00 schreef Miezziej het volgende:
Ik begin te stressen ;( Onze financieringstermijn zoals in het contract enzo loopt bijna af (4 feb). Ik mailen naar hypotheekadviseur, want nog niets gehoord.
De bank heeft het nog niet in behandeling genomen omdat er nog geen bouwvergunning is. Deze is aangevraagd voor de kerst, de aannemer verwacht in april pas dat hij onherroepelijk is. Dus dat gaat niet..

Ik ga nooit meer een huis kopen :r
Pfoe. En nu?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148606079
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 15:01 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Pfoe. En nu?
De adviseur gaat kijken "wat ze kan doen"

;(
  maandag 12 januari 2015 @ 15:04:49 #17
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148606199
quote:
9s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Aaaaaahhhh!!!!! :X -O- :X

Uit pure verveling keek ik op 30 December op Funda en zag daar HET HUIS.
We willen wel verhuizen, maar het idee was het huis verkoopklaar aankomende zomer en dan op ons gemakje rondkijken etc. etc. Ik wil graag de binnenstad in, mijn lieftallige niet, dus voor we waar over uit zijn zou er toch niks gaan gebeuren.

Maar toen zag ik dus HET HUIS. Ik laat dat met kloppend hard aan mijn lieftallige echtgenoot zien, die reageert wel enthousiast, maar nog niet overly enthousiast. Ik rij op 31 December iig even door de straat en weet het zeker. Dit is HET HUIS. Het staat sinds 25 December op Funda. We pruttelen er samen over verder, op 01 januari lopen we er uitgebreid omheen en langs en nog een keer, en nog een keer in het donker. En ja... dit is HET HUIS.

We sliepen er allebei slecht van, dus bellen voor een bezichtiging. Ik was al om half 6 wakker op 02 januari, meteen om 09.00 gebeld toen de makelaar open was. 'Helaas mevrouw, de mensen die de eerste bezichtiging deden hebben een bod uitgebracht en we zijn met hen in onderhandeling. We kunnen wel uw naam noteren, maar ik denk eigenlijk wel dat we eruit gaan komen, dus reken nergens op.'

Inmiddels is het 10 dagen later en staat er nog steeds niet 'verkocht onder voorbehoud' op Funda. Mijn wederhelft heeft afgelopen week nog eens gebeld, ze waren nog steeds onderhandeling, maar ze hebben ook zijn nummer genoteerd. :')

Damndamndamn, als het nou gewoon verkocht was dan zou ik het wel los kunnen laten, maar dit miniscule kleine kiertje, dat sprankje hoop...
God wat kan ik hier slecht tegen.

HET HUIS was echt perfect voor ons. Ongeveer 40m2 meer woonoppervlak dan we nu hebben, mooie ruime woonkamer, mega-garage onder het huis, dichterbij de school van de kinderen, geen tuin meer, maar wel leuk dakterras, tweede doucheruimte, buiten 3 slaapkamers ook nog een studeerkamer en een speelkamer, zeer gunstig geprijsd, voor ons prima te betalen en... en... en...
Ik kan echt wel janken dat we er te laat bij waren...

Wat als... als ik nou gewoon al meteen 30 januari had gebeld, zouden we dan nog op tijd geweest zijn? Wat als... -O-

:') :@ Sorry... ik moest het even kwijt.
En waar gaat het dan wel om? Hierom: http://www.funda.nl/koop/gouda/straat-raam/nr-161/
Ons huis ging van "te koop" direct naar "verkocht"

Ik geloof dat ze bij mij ook wel van 4 huizen het nummer opgeschreven hebben. Inderdaad ook huizen die pas net te koop stonden. :@

Sterkte in ieder geval. :*
  maandag 12 januari 2015 @ 15:09:36 #18
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_148606397
Ik merk dat heel veel makelaars laks zijn met de statussen op Funda. Wij hebben het ook al een keer gehad dat het huis al "een tijdje" verkocht was onder voorbehoud, terwijl er nog gewoon te koop op stond. Ik denk dat het ook wel een trucje is ofzo :)

Maar BE, wel irritant!
Ik vond het bij ons fijn dat wij binnen 1 uur wisten dat men ons bod te laag vond en met een andere partij in zee ging (al hadden wij wel het idee dat ze daarmee al verder waren en ons gewoon even wilde afwachten, maar dat terzijde). Dan weet je het tenminste meteen!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_148606488
Het huis waar wij hiervoor mee bezig waren maar voor onze neus is verkocht heeft ook nog twee weken ofzo te koop gestaan op Funda terwijl het toch echt al weg is. Ons huis heeft na tekenen ook nog een week ofzo te koop gestaan.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 12 januari 2015 @ 15:12:28 #20
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148606499
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 15:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik merk dat heel veel makelaars laks zijn met de statussen op Funda. Wij hebben het ook al een keer gehad dat het huis al "een tijdje" verkocht was onder voorbehoud, terwijl er nog gewoon te koop op stond. Ik denk dat het ook wel een trucje is ofzo :)

Maar BE, wel irritant!
Ik vond het bij ons fijn dat wij binnen 1 uur wisten dat men ons bod te laag vond en met een andere partij in zee ging (al hadden wij wel het idee dat ze daarmee al verder waren en ons gewoon even wilde afwachten, maar dat terzijde). Dan weet je het tenminste meteen!
Ja, tuurlijk. Je kijkt toch ff verder of die makelaar misschien nog iets anders leuks in de verkoop heeft. :Y
pi_148606505
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 15:00 schreef Miezziej het volgende:
Ik begin te stressen ;( Onze financieringstermijn zoals in het contract enzo loopt bijna af (4 feb). Ik mailen naar hypotheekadviseur, want nog niets gehoord.
De bank heeft het nog niet in behandeling genomen omdat er nog geen bouwvergunning is. Deze is aangevraagd voor de kerst, de aannemer verwacht in april pas dat hij onherroepelijk is. Dus dat gaat niet..

Ik ga nooit meer een huis kopen :r
Dit is echt wel heel zuur. Kunnen ze geen akkoord geven onder voorbehoud van vergunning ofzo?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148607468
quote:
9s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:48 schreef Brighteyes het volgende:

Damndamndamn, als het nou gewoon verkocht was dan zou ik het wel los kunnen laten, maar dit miniscule kleine kiertje, dat sprankje hoop...
God wat kan ik hier slecht tegen.

Ik ken het gevoel -O-. Soms is duidelijkheid (hoe hard ook, als het een *nee* wordt) misschien wel fijner dan hoop en de wetenschap dat je hoogwaarschijnlijk teleurgesteld zal worden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 12 januari 2015 @ 16:30:20 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_148608875
Ja precies, dit zeurt zo lekker door...
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 15:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik merk dat heel veel makelaars laks zijn met de statussen op Funda. Wij hebben het ook al een keer gehad dat het huis al "een tijdje" verkocht was onder voorbehoud, terwijl er nog gewoon te koop op stond. Ik denk dat het ook wel een trucje is ofzo :)

Maar BE, wel irritant!
Ik vond het bij ons fijn dat wij binnen 1 uur wisten dat men ons bod te laag vond en met een andere partij in zee ging (al hadden wij wel het idee dat ze daarmee al verder waren en ons gewoon even wilde afwachten, maar dat terzijde). Dan weet je het tenminste meteen!
Ja, rationeel gezien weet ik ook wel dat het een verloren zaak is, maar ja... rationeel... wie doet daar nou aan! :{w
In mijn hoofd sta ik gewoon met witte verf tot aan mijn oksels die vloer in de keuken eruit te beitelen. :')

(Die makelaar zei nog tegen me dat we zeker niet de enigen waren die hun naam hadden laten noteren. :') Dus als het met deze bieder niet door gaat wordt het wrsch nog zo'n dingetje met 'zet je bod maar op een briefje in een gesloten envelop, en dan kijken we aan het eind van de dag wie het hoogste bod had'. :X )
***
pi_148608939
Ik zou aanbellen bij die mensen en kijken wat ze doen als je vraagt of je mag kijken. Nee heb je :@
  maandag 12 januari 2015 @ 16:48:22 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_148609353
Haha, daar heb ik ook al over getwijfeld idd, ik wil het heel graag van binnen zien. Vooral ook omdat een aantal mensen die ik ken de bijna-oud-bewoners kennen en er dus binnen geweest zijn: 'Oh ja, heel leuk huis idd!' :X :')

Ik fantaseer ook over wat eigen geld hebben en dan naar de kopers gaan en zeggen 'ik bied je 30,000 Euro cash als ik dat huis van je mag kopen voor de prijs die jij er voor betaald hebt'. :D 8)7

Anyway... zoals ze zeggen 'ons droomhuis komt echt nog wel een keer langs', maar het zal wel een tijdje duren vrees ik...
***
pi_148609445
Je geeft wel makkelijk op hoor ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 januari 2015 @ 16:59:33 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_148609728
Ik ben niet zo dapper. :@ Maar mss vind ik nog wel ergens wat ballen vandaag of morgen...
***
pi_148610084
Ik kom er net achter dat we ook dubbele deuren naar achter kunnen krijgen.. ik wil ze ik wil ze ik wil ze!!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148610178
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben niet zo dapper. :@ Maar mss vind ik nog wel ergens wat ballen vandaag of morgen...
Ik snap je helemaal. Maar ik zou het proberen. Dan weet je het maar. Toch?
Met een meidenkwartet
pi_148610185
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kom er net achter dat we ook dubbele deuren naar achter kunnen krijgen.. ik wil ze ik wil ze ik wil ze!!
Bij ons hing daar een flink meerwerkprijskaartje aan :X en ze waren niet eens mooi ;(
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148610193
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben niet zo dapper. :@ Maar mss vind ik nog wel ergens wat ballen vandaag of morgen...
gewoon bellen, dan weten ze iig dat je echt heel heel heel erg graag wilt :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148610211
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:15 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Bij ons hing daar een flink meerwerkprijskaartje aan :X en ze waren niet eens mooi ;(
hier lijkt het mee te vallen. ¤175,-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148610221
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

hier lijkt het mee te vallen. ¤175,-
Ooohdan dat is schappelijker
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148610235
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:16 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ooohdan dat is schappelijker
ja precies. En ik vind dat zo ontzettend mooi.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148632538
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

ja precies. En ik vind dat zo ontzettend mooi.
Wij willen dat ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We twijfelen nog over vloerverwarming in de badkamer. Ze bieden ook elektrische vloerverwarming aan met een aparte thermostaat (omdat we niet op de hele verdieping vw nemen). Mijn vriend ziet het wel zitten (hij wil weleens "wat anders" :+). Ik twijfel door de meerwerkprijs :P (900)
pi_148632648
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:01 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Wij willen dat ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We twijfelen nog over vloerverwarming in de badkamer. Ze bieden ook elektrische vloerverwarming aan met een aparte thermostaat (omdat we niet op de hele verdieping vw nemen). Mijn vriend ziet het wel zitten (hij wil weleens "wat anders" :+). Ik twijfel door de meerwerkprijs :P (900)
Ik wou ook eerst vloerverwarming in de badkamer.. Maar idd ook elektrisch en dan een meerwerkprijs van 750. Mja ik vind het nogal wat. Voor die twee vierkante meter bij ons.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148632680
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik wou ook eerst vloerverwarming in de badkamer.. Maar idd ook elektrisch en dan een meerwerkprijs van 750. Mja ik vind het nogal wat. Voor die twee vierkante meter bij ons.
In mijn ouderlijk huis hadden we het wel, vond het toen wel lekker maar was natuurlijk niet mijn geld :+ haha. In mijn woning nu heb ik helemaal geen verwarming in de "badkamer". Dus beide is sowieso een vooruitgang.
Vloerverwarming lijkt mij ook wel leuk omdat we dan geen radiator hebben en wellicht een kastje kunnen neerzetten voor shampoo of handdoeken ofzo. Maar aan de andere kant vind ik 900 euro best wel veel.
pi_148632757
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:11 schreef Miezziej het volgende:

[..]

In mijn ouderlijk huis hadden we het wel, vond het toen wel lekker maar was natuurlijk niet mijn geld :+ haha. In mijn woning nu heb ik helemaal geen verwarming in de "badkamer". Dus beide is sowieso een vooruitgang.
Vloerverwarming lijkt mij ook wel leuk omdat we dan geen radiator hebben en wellicht een kastje kunnen neerzetten voor shampoo of handdoeken ofzo. Maar aan de andere kant vind ik 900 euro best wel veel.
Mja bij ons zou er sowieso een verwarming komen of er nou wel if geen elektrische vloerverwarming in zit..

Dus ik laat ipv een gewone radiator er denk ik een designradiator ophangen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148633356
Vloerverwarming in de badkamer lijkt me heerlijk. Wij hebben het standaard wel. Voor 900 e anders ook wel genomen als meerwerk denk ik.
pi_148633379
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:50 schreef Klaphark het volgende:
Vloerverwarming in de badkamer lijkt me heerlijk. Wij hebben het standaard wel. Voor 900 e anders ook wel genomen als meerwerk denk ik.
Mja ligt er maar net aan wat je budget is denk ik ;)

Badkamer lijkt wat krapper uit te vallen dan bedoeld. Maargoed we komen er wel.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148633841
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mja ligt er maar net aan wat je budget is denk ik ;)

Badkamer lijkt wat krapper uit te vallen dan bedoeld. Maargoed we komen er wel.
Ja sowieso, keuzes. Had ook wel overal houten kozijnen met stompe deuren willen hebben ipv die lelijke opdekdeuren. Helaas is daar 400 euro per kozijn voor nodig :')
pi_148633919
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:19 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Ja sowieso, keuzes. Had ook wel overal houten kozijnen met stompe deuren willen hebben ipv die lelijke opdekdeuren. Helaas is daar 400 euro per kozijn voor nodig :')
Ja dat is idd ook veel mooier Maarja keuzes keuzes keuzes.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148634859
Morgen een paar huisjes kijken *O*
We hebben er een die het 'm sowieso al niet wordt (ligt aan het spoor... en 's nachts komen er telkens goederentreinen langs. Weg nachtrust) en twee die wél hoog op de lijst staan. Ik heb er echt zin in!
pi_148634907
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:05 schreef Opoefiets het volgende:
Morgen een paar huisjes kijken *O*
We hebben er een die het 'm sowieso al niet wordt (ligt aan het spoor... en 's nachts komen er telkens goederentreinen langs. Weg nachtrust) en twee die wél hoog op de lijst staan. Ik heb er echt zin in!
Tof veel plezier.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 januari 2015 @ 11:24:34 #45
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148635394
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:05 schreef Opoefiets het volgende:
Morgen een paar huisjes kijken *O*
We hebben er een die het 'm sowieso al niet wordt (ligt aan het spoor... en 's nachts komen er telkens goederentreinen langs. Weg nachtrust) en twee die wél hoog op de lijst staan. Ik heb er echt zin in!
^O^

Ik heb acht jaar langs het spoor gewoond en er eigenlijk nooit echt last van gehad. (op hoogzomer na, als je alle ramen op hebt staan).
pi_148635549
Ik ben opgegroeid aan het spoor. Nooit last van gehad
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148635924
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben opgegroeid aan het spoor. Nooit last van gehad
Ik heb m'n hele leven aan een drukke weg gewoond, nu woon ik al een halfjaar bij een doorvoerroute voor ambulances en politiewagens. En ik slaap al heel licht, dus ik word gewoon wakker als de sirenes worden aangezet.

Het ene jaar dat ik echt rustig woonde, woonde ik in een uitgaansgebied in een dorp. Ik sliep er heerlijk! :)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 12:03:17 #48
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148636382
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben opgegroeid aan het spoor. Nooit last van gehad
Nu woon ik dus in een straat die wat meer doorgaand als het doodlopende stukje waar ik woonde, maar ik kijk bij ieidere auto op. :D Zal wel gewennning zijn. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:44 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Ik heb m'n hele leven aan een drukke weg gewoond, nu woon ik al een halfjaar bij een doorvoerroute voor ambulances en politiewagens. En ik slaap al heel licht, dus ik word gewoon wakker als de sirenes worden aangezet.

Het ene jaar dat ik echt rustig woonde, woonde ik in een uitgaansgebied in een dorp. Ik sliep er heerlijk! :)
Dan zou ik een rustig stukje opzoeken ja. :@
pi_148636473
Ligt er ook maar aan hoe goed het geïsoleerd is idd. Studentenkamers zat ook tegenover de brandweer en ambulance met het raam dicht hoorde je er niks van. Mar dat was nog een vrij nieuw gebouw.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:37:49 #50
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_148639169
Ik woon ook bij langs het spoor. In het begin deed ik al mijn rolluiken dicht en hoorde ik het nog. Kort daarna sliep ik met de ramen open en viel het niet op. Je went er echt aan :Y
Maar ik ben ook wel een vaste slaper :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_148666655
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:01 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Wij willen dat ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We twijfelen nog over vloerverwarming in de badkamer. Ze bieden ook elektrische vloerverwarming aan met een aparte thermostaat (omdat we niet op de hele verdieping vw nemen). Mijn vriend ziet het wel zitten (hij wil weleens "wat anders" :+). Ik twijfel door de meerwerkprijs :P (900)
Wij willen het ook heel graag. Volgende week horen we wat dat als meerprijs kost :')

Bij de sanisale was het voor de matjes alleen rond de 300 euro voor zo'n 2,5m2 dacht ik. Maar dan betaal je nog als je het door iemand wil laten leggen natuurlijk :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148667080
Het huis is nu wat meer aangekleed *O*
Bijna klaar met verven en in de slaapkamer ligt laminaat.

Zal zo blij zijn als het achter de rug is :') _
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148667255
quote:
17s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het huis is nu wat meer aangekleed *O*
Bijna klaar met verven en in de slaapkamer ligt laminaat.

Zal zo blij zijn als het achter de rug is :') _
*O* Foto's *O*
pi_148667310
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:03 schreef Puala het volgende:

[..]

*O* Foto's *O*
Ik heb momenteel alleen horrorfoto's van een onaangekleed huis.
We hadden een vaste kast (was in de muur gespijkerd) losgetrokken en de halve muur was meegekomen :')

Plus op een deel van het plafond was fixeer gesmeerd, waardoor deze de verf afstootte.
Ik heb het nu afgewassen, laten drogen een stukje opnieuw geverfd.. Fingers crossed en anders heb ik ook nog voorstrijk gekocht als laatste redmiddel.

Als het huis helemaal klaar is zal ik hier foto's plaatsen :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148667416
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik heb momenteel alleen horrorfoto's van een onaangekleed huis.
We hadden een vaste kast (was in de muur gespijkerd) losgetrokken en de halve muur was meegekomen :')

Plus op een deel van het plafond was fixeer gesmeerd, waardoor deze de verf afstootte.
Ik heb het nu afgewassen, laten drogen een stukje opnieuw geverfd.. Fingers crossed en anders heb ik ook nog voorstrijk gekocht als laatste redmiddel.

Als het huis helemaal klaar is zal ik hier foto's plaatsen :D
Maar klusfoto's zijn leuk :o :'(
pi_148667473
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:10 schreef Puala het volgende:

[..]

Maar klusfoto's zijn leuk :o :'(
:D

Oke, dan zal ik de horrorfoto's vanavond online zetten

Voor die gaten in de muur mag de woningbouw op komen draven.
Ik blijf muuropvuller kopen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148667500
quote:
9s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

:D

Oke, dan zal ik de horrorfoto's vanavond online zetten

Voor die gaten in de muur mag de woningbouw op komen draven.
Ik blijf muuropvuller kopen
Ik ben benieuwd :)

Muurvuller is duur. Je zou bijna beter een emmertje voorgemengd gips kunnen kopen denk ik
pi_148667513
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:14 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd :)

Muurvuller is duur. Je zou bijna beter een emmertje voorgemengd gips kunnen kopen denk ik
Heb ik ook !
Ik ben van alle markten thuis, maar deze gaten mogen ze zelf doen :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148667548
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Heb ik ook !
Ik ben van alle markten thuis, maar deze gaten mogen ze zelf doen :P
Als het voor jou geen moeite is om thuis te blijven er voor zou ik dat ook doen :D
pi_148667595
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:16 schreef Puala het volgende:

[..]

Als het voor jou geen moeite is om thuis te blijven er voor zou ik dat ook doen :D
Nee hoor!

Ik spreek gewoon een tijd af wanneer het mij uitkomt
Zo'n man kan het ook 3x mooier dan dat ik het kan.
Al komt nu wel het plamuurtalent bij mij naar boven :D

Hoe gaat het met jouw woning?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148667634
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nee hoor!

Ik spreek gewoon een tijd af wanneer het mij uitkomt
Zo'n man kan het ook 3x mooier dan dat ik het kan.
Al komt nu wel het plamuurtalent bij mij naar boven :D

Hoe gaat het met jouw woning?
Plamuren is ook gewoon een kwestie van meerdere keren doen en dan gaat het steeds beter. En het hangt er ook vanaf wat je moet plamuren heb ik al gemerkt. Ik heb nu gaatjes in MDF moeten doen en dat is nu hopelijk na de 3e keer er langs gaan goed gevuld.

Mijn woning gaat aardig. Ik heb net een lijstje zitten maken van al het schilderwerk, maar dan stap voor stap wat er per kozijn/deur/whatever moet gebeuren nog. En ik zit nog even bij te komen van de schrik ;( Zo'n ellenlange lijst ;(
pi_148667669
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Plamuren is ook gewoon een kwestie van meerdere keren doen en dan gaat het steeds beter. En het hangt er ook vanaf wat je moet plamuren heb ik al gemerkt. Ik heb nu gaatjes in MDF moeten doen en dat is nu hopelijk na de 3e keer er langs gaan goed gevuld.

Mijn woning gaat aardig. Ik heb net een lijstje zitten maken van al het schilderwerk, maar dan stap voor stap wat er per kozijn/deur/whatever moet gebeuren nog. En ik zit nog even bij te komen van de schrik ;( Zo'n ellenlange lijst ;(
Ik heb je topic met aandacht gelezen.
Het is toch wel echt een hele klus zo'n woning volledig opknappen..

Ik heb al stress bij een simpel apartementje :')
Laat staan een woning met verdiepingen ...

Wanneer hoop je klaar te zijn?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148667964
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik heb je topic met aandacht gelezen.
Het is toch wel echt een hele klus zo'n woning volledig opknappen..
Ik heb het onderschat. Sowieso moet je nooit blind vertrouwen op wat je ziet. Er zijn zoveel dingen waar je gaandeweg achter komt. Soms heb ik echt moedeloos 5 minuten op een afstandje zitten kijken om daarna pas aan de slag te gaan.
quote:
Ik heb al stress bij een simpel apartementje :')
Laat staan een woning met verdiepingen ...

Wanneer hoop je klaar te zijn?
De stress.. ach, je doet toch wat je kan? ;)

Ik heb 14 maart mijn housewarming gepland, dus ik hoop ergens in de loop van februari te kunnen gaan inrichten zodat ik ook nog een weekend gewoon niets kan doen hopelijk.
pi_148668108
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:33 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb het onderschat. Sowieso moet je nooit blind vertrouwen op wat je ziet. Er zijn zoveel dingen waar je gaandeweg achter komt. Soms heb ik echt moedeloos 5 minuten op een afstandje zitten kijken om daarna pas aan de slag te gaan.

[..]

De stress.. ach, je doet toch wat je kan? ;)

Ik heb 14 maart mijn housewarming gepland, dus ik hoop ergens in de loop van februari te kunnen gaan inrichten zodat ik ook nog een weekend gewoon niets kan doen hopelijk.
Yup heeeeel herkenbaar.. en dan heb ik het in het mini.. zoals verven wat niet helemaal naar wens verloopt.

Ik vind het wel erg stoer dat je zo'n "verbouw/klus project" bent begonnen.
Heb je een klusachtergrond? :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148668379
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Yup heeeeel herkenbaar.. en dan heb ik het in het mini.. zoals verven wat niet helemaal naar wens verloopt.

Ik vind het wel erg stoer dat je zo'n "verbouw/klus project" bent begonnen.
Heb je een klusachtergrond? :@
Ik heb het ook met schilderen hoor :@ Ik vind aan het hele schilderen weinig aan :@

Ik ben ICT-er, dus qua werk totaal niet. Maar wel zelfredzaam opgevoed. Mijn opa heeft mijn moeder leren gaten boren, meubels in elkaar zetten etc. En dat doet ze nu bij mij en mijn zusjes ook. Maar ze neemt wel haar petje af voor mijn project nu. Dit had ze zichzelf niet zien doen :)
  woensdag 14 januari 2015 @ 11:43:33 #66
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148669613
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:49 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb het ook met schilderen hoor :@ Ik vind aan het hele schilderen weinig aan :@

Ik ben ICT-er, dus qua werk totaal niet. Maar wel zelfredzaam opgevoed. Mijn opa heeft mijn moeder leren gaten boren, meubels in elkaar zetten etc. En dat doet ze nu bij mij en mijn zusjes ook. Maar ze neemt wel haar petje af voor mijn project nu. Dit had ze zichzelf niet zien doen :)
Vind jou project ook zo tof! Ik raak al half in paniek als mijn vriend de radiator los wil maken om erachter te schilderen of behangen :')

Ik wordt alleen gek van mezelf ik verander continue wat ik wil. Geef die sleutel nou maar dan kunnen we gewoon beginnen! Ik zit nu alweer andere kleuren uit te zoeken! :N
pi_148669653
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Vind jou project ook zo tof! Ik raak al half in paniek als mijn vriend de radiator los wil maken om erachter te schilderen of behangen :')
Waarom in paniek raken? :o Dat kan echt prima _O_ Zeker als je gewoon foto's maakt van hoe het zit en het gewoon rustig doet. En niet te lang wacht met terugplaatsen, want dan weet je ook nog goed hoe het precies zit.
quote:
Ik wordt alleen gek van mezelf ik verander continue wat ik wil. Geef die sleutel nou maar dan kunnen we gewoon beginnen! Ik zit nu alweer andere kleuren uit te zoeken! :N
Kleuren uitzoeken is echt iets waar ik ook moeite mee heb :') Wat heb je uitgezocht?

Ik moet nog een kleur uitzoeken van mezelf voor mijn buffetkast. Maar ik ben maar gestopt. Ik weet het gewoon echt niet.
  woensdag 14 januari 2015 @ 11:46:35 #68
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_148669697
Wij hebben morgen weer een bezichtiging :) Huis is vandaag online gekomen, dus we zijn er snel bij _O-
Merk dat er nu weer wat meer "nieuwe" huizen online komen ^O^
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_148669767
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:46 schreef automatic_ het volgende:
Wij hebben morgen weer een bezichtiging :) Huis is vandaag online gekomen, dus we zijn er snel bij _O-
Merk dat er nu weer wat meer "nieuwe" huizen online komen ^O^
Oh dan ben je er idd vlot bij ja haha. Wel leuk toch :D
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 14 januari 2015 @ 11:50:54 #70
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148669816
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:46 schreef automatic_ het volgende:
Wij hebben morgen weer een bezichtiging :) Huis is vandaag online gekomen, dus we zijn er snel bij _O-
Merk dat er nu weer wat meer "nieuwe" huizen online komen ^O^
Dat gaat bij vlagen. Als je om de dag funda zit na te pluizen dan merk je wel dat er opeens, 8 of 9 bij komen en dan de twee weken erna amper wat.
Ik heb wel eens gehad dat ik twee dagen ofzo nadat het online was belde, en dat ze dan al in onderhandeling waren. :@

Bezichtigen is leuk. O+
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:05:04 #71
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148670214
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:45 schreef Puala het volgende:

[..]

Waarom in paniek raken? :o Dat kan echt prima _O_ Zeker als je gewoon foto's maakt van hoe het zit en het gewoon rustig doet. En niet te lang wacht met terugplaatsen, want dan weet je ook nog goed hoe het precies zit.

[..]

Kleuren uitzoeken is echt iets waar ik ook moeite mee heb :') Wat heb je uitgezocht?

Ik moet nog een kleur uitzoeken van mezelf voor mijn buffetkast. Maar ik ben maar gestopt. Ik weet het gewoon echt niet.
Haha ik raak dan 'in paniek' omdat ik dan al voor me zie dat het niet meer goed vast gaat of dat soort dingen. Gelukkig heeft mijn vriend daar minder last van en doet het dus gewoon :)

Ik zit nu te denken aan donkerblauw met wit in de slaapkamer
En wilde eerst lichtgrijs in de woonkamer maar zit nu toch steeds naar donkergrijs te kijken, het is best een grote lichte woonkamer dus dat kan het best hebben denk ik.
Het moet binnenkort wel besloten worden want 30 januari de sleutel en 12 februari staat de verhuizer gepland dus we moeten een beetje doorwerken.
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:06:03 #72
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148670245
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:46 schreef automatic_ het volgende:
Wij hebben morgen weer een bezichtiging :) Huis is vandaag online gekomen, dus we zijn er snel bij _O-
Merk dat er nu weer wat meer "nieuwe" huizen online komen ^O^
Das wel fijn! Hopelijk ook het eerste bod als het bevalt!
pi_148670383
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Haha ik raak dan 'in paniek' omdat ik dan al voor me zie dat het niet meer goed vast gaat of dat soort dingen. Gelukkig heeft mijn vriend daar minder last van en doet het dus gewoon :)

Ik zit nu te denken aan donkerblauw met wit in de slaapkamer
En wilde eerst lichtgrijs in de woonkamer maar zit nu toch steeds naar donkergrijs te kijken, het is best een grote lichte woonkamer dus dat kan het best hebben denk ik.
Het moet binnenkort wel besloten worden want 30 januari de sleutel en 12 februari staat de verhuizer gepland dus we moeten een beetje doorwerken.
Ik vind het nadeel van grijs dat het vaak met kunstlicht naar zoveel verschillende kleuren gaat. Het kan zo lila-paars ofzo lijken. Of juist groenig. Maar ik zou licht beginnen. Het is zo donkerder gemaakt ;)
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:12:45 #74
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148670424
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:11 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik vind het nadeel van grijs dat het vaak met kunstlicht naar zoveel verschillende kleuren gaat. Het kan zo lila-paars ofzo lijken. Of juist groenig. Maar ik zou licht beginnen. Het is zo donkerder gemaakt ;)
Dat inderdaaad. :Y

Wij hadden grijs in ons oude huisje echt als grijsgrijs uitgezocht maar 's avonds met licht zat er inderdaad een paarsige gloed in.

Grijs vind ik trouwens wel altijd mooi. Hier hebben we nu ook één muur donkergrijs en de rest gewoon wit.
En ook bij ons op de slaapkamer zijn we weer voor grijs gegaan. :Y
pi_148670446
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:12 schreef JJH het volgende:

[..]

Dat inderdaaad. :Y

Wij hadden grijs in ons oude huisje echt als grijsgrijs uitgezocht maar 's avonds met licht zat er inderdaad een paarsige gloed in.

Grijs vind ik trouwens wel altijd mooi. Hier hebben we nu ook één muur donkergrijs en de rest gewoon wit.
En ook bij ons op de slaapkamer zijn we weer voor grijs gegaan. :Y
Ik kan er niet mee omgaan :@ Dus ik ga voor blauw O+
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:16:23 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148670504
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:11 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik vind het nadeel van grijs dat het vaak met kunstlicht naar zoveel verschillende kleuren gaat. Het kan zo lila-paars ofzo lijken. Of juist groenig. Maar ik zou licht beginnen. Het is zo donkerder gemaakt ;)
Nja we hebben nu ook lichtgrijs (net in juni gedaan :') ) en hebben daar niet echt dat het anders lijkt. Dus op zich wel een goede kleur. Maar dan zie je van die woonprogramma's en dan vind ik dat donkere ineens ook wel mooi en ga ik twijfelen!

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:12 schreef JJH het volgende:

[..]

Dat inderdaaad. :Y

Wij hadden grijs in ons oude huisje echt als grijsgrijs uitgezocht maar 's avonds met licht zat er inderdaad een paarsige gloed in.

Grijs vind ik trouwens wel altijd mooi. Hier hebben we nu ook één muur donkergrijs en de rest gewoon wit.
En ook bij ons op de slaapkamer zijn we weer voor grijs gegaan. :Y
Heb je een foto van je donkergrijs? Ben wel benieuwd welke kleur je hebt gekozen!
Ik heb expres voor de slaapkamer nu donkerblauw/marineblauw bedacht omdat ik niet nog meer grijs wil. Ik kan geen andere kleuren bedenken die ik mooi vind namelijk :D
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:45:24 #77
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148671450

Scheve foto. _O-

En gekozen is een groot woord hoor, het zat er al op en het was ons allebei wel naar het zin. :)
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:51:31 #78
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148671653
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:45 schreef JJH het volgende:

Scheve foto. _O-

En gekozen is een groot woord hoor, het zat er al op en het was ons allebei wel naar het zin. :)
Haha ok, wel een mooie kleur!
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:53:09 #79
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148671713
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Haha ok, wel een mooie kleur!
Rest van de (witte) muren in de woonkamer zijn wel gesausd. :Y Zaten vlekken en vegen op.
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:54:09 #80
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148671741
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:53 schreef JJH het volgende:

[..]

Rest van de (witte) muren in de woonkamer zijn wel gesausd. :Y Zaten vlekken en vegen op.
Wij gaan het precies andersom doen :P
Huidige bewoonster heeft er amper 2 jaar gewoond en toen alles laten doen. Alleen 1 muur is bruin en dat staat ons niet aan. Die wordt dus grijs en de rest hoeft als het goed is niet.
pi_148671811
Het huis bij het spoor gaat 't 'm écht niet worden. Het valt inderdaad mee met de herrie, maar het was echt niets voor ons :')
Ik zag ons er niet wonen, het voelde gewoon niet fijn.
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:57:59 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148671854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:56 schreef Opoefiets het volgende:
Het huis bij het spoor gaat 't 'm écht niet worden. Het valt inderdaad mee met de herrie, maar het was echt niets voor ons :')
Ik zag ons er niet wonen, het voelde gewoon niet fijn.
Het gevoel is vooral belangrijk in een woning.
Nog andere opties?
pi_148671893
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Het gevoel is vooral belangrijk in een woning.
Nog andere opties?
Ja hoor, de tweede woning was echt fantastisch, staat hoog op de lijst. De derde bezichtiging hebben we straks! :D
  woensdag 14 januari 2015 @ 13:22:50 #84
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148672629
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:59 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Ja hoor, de tweede woning was echt fantastisch, staat hoog op de lijst. De derde bezichtiging hebben we straks! :D
Wat een hoop keus! koop of huur?
pi_148672735
Ik ben geloof ik weer uitgeloot voor de huurwoning. Niet dat ze daar bij de verhuurder een uitspraak over willen doen, want die willen liever dat je wacht en hoopt tot je een ons weegt :{.

"Als u als nummer 1 wordt ingeloot, nemen wij contact met u op voor het maken van een afspraak voor het tekenen van het huurcontract. De overige kandidaten krijgen geen bericht."
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 14 januari 2015 @ 13:34:07 #86
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148673004
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:25 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben geloof ik weer uitgeloot voor de huurwoning. Niet dat ze daar bij de verhuurder een uitspraak over willen doen, want die willen liever dat je wacht en hoopt tot je een ons weegt :{.

"Als u als nummer 1 wordt ingeloot, nemen wij contact met u op voor het maken van een afspraak voor het tekenen van het huurcontract. De overige kandidaten krijgen geen bericht."
Raar is dat he! Ik hoorde het ook bij de bezichtiging van mij huidige huurwoning. Hoe moeilijk is het om even alle kijkers een berichtje te sturen ofzo.
pi_148673051
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:34 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Raar is dat he! Ik hoorde het ook bij de bezichtiging van mij huidige huurwoning. Hoe moeilijk is het om even alle kijkers een berichtje te sturen ofzo.
Teveel moeite, ongetwijfeld. Dan vind ik sites als woningnet nog fijner: daar zie je gewoon dat je 100e bent, dat de woning is aangeboden aan een andere kandidaat etc (en later dat hij is geaccepteerd door een andere kandidaat).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_148673692
Goed, ik dus bellen met de verkoper enzo. Die zegt dat het ontbreken van de bouwvergunning geen probleem moet zijn omdat er een Groninger akte is. Ook zei hij dat een paar andere kopers ook ABN hadden en daar ging het gewoon in één keer goed.
Ik bellen naar mijn adviseur en die heeft contact opgenomen met de ABN. De ABN "komt er nog op terug". o|O Ik ga iedereen gewoon elke dag stalken.
pi_148673870
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:55 schreef Miezziej het volgende:
Goed, ik dus bellen met de verkoper enzo. Die zegt dat het ontbreken van de bouwvergunning geen probleem moet zijn omdat er een Groninger akte is. Ook zei hij dat een paar andere kopers ook ABN hadden en daar ging het gewoon in één keer goed.
Ik bellen naar mijn adviseur en die heeft contact opgenomen met de ABN. De ABN "komt er nog op terug". o|O Ik ga iedereen gewoon elke dag stalken.
Wat een gedoe zeg -O- Nu maar hopen dat ze het licht gaan zien.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 14 januari 2015 @ 14:20:16 #90
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_148674547
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik woon ook bij langs het spoor. In het begin deed ik al mijn rolluiken dicht en hoorde ik het nog. Kort daarna sliep ik met de ramen open en viel het niet op. Je went er echt aan :Y
Maar ik ben ook wel een vaste slaper :D
Het schijnt trouwens wel (ook al slaap je er doorheen) echt slecht te zijn voor je nachtrust. Blijkbaar heb je er onbewust ook nog wel eens last van. Heb dat ook eens nagezocht toen we een keer wilden gaan kijken voor een huis dat ook wel erg dichtbij het spoor lag.
Don't let my username fool you...
  woensdag 14 januari 2015 @ 14:20:18 #91
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148674549
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:56 schreef Opoefiets het volgende:
Het huis bij het spoor gaat 't 'm écht niet worden. Het valt inderdaad mee met de herrie, maar het was echt niets voor ons :')
Ik zag ons er niet wonen, het voelde gewoon niet fijn.
En als dat het geval is ben je snel klaar. :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:55 schreef Miezziej het volgende:
Goed, ik dus bellen met de verkoper enzo. Die zegt dat het ontbreken van de bouwvergunning geen probleem moet zijn omdat er een Groninger akte is. Ook zei hij dat een paar andere kopers ook ABN hadden en daar ging het gewoon in één keer goed.
Ik bellen naar mijn adviseur en die heeft contact opgenomen met de ABN. De ABN "komt er nog op terug". o|O Ik ga iedereen gewoon elke dag stalken.
Tering zeg... -O-

Zo blij dat wij iemand hadden die dat voor ons deed. :@
pi_148676060
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:55 schreef Miezziej het volgende:
Goed, ik dus bellen met de verkoper enzo. Die zegt dat het ontbreken van de bouwvergunning geen probleem moet zijn omdat er een Groninger akte is. Ook zei hij dat een paar andere kopers ook ABN hadden en daar ging het gewoon in één keer goed.
Ik bellen naar mijn adviseur en die heeft contact opgenomen met de ABN. De ABN "komt er nog op terug". o|O Ik ga iedereen gewoon elke dag stalken.
Godsamme :X
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148676076
Wij hebben hier vandaag het bouwdepot op onze rekening gestort gekregen en ik kan die rekening inzien via mn internetbankieren-app _O- so. much. monehhhh.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148676111
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:20 schreef JJH het volgende:

[..]

En als dat het geval is ben je snel klaar. :Y

[..]

Tering zeg... -O-

Zo blij dat wij iemand hadden die dat voor ons deed. :@
Anders ik wel.. dat ik vervolgens die persoon weer ging bellen. uh tja.. :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148676378
Ik probeer al sinds vrijdag mijn financieel adviseur te pakken te krijgen trouwens. Kan ik niet heel erg appreciëren zegmaar.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148676390
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nja we hebben nu ook lichtgrijs (net in juni gedaan :') ) en hebben daar niet echt dat het anders lijkt. Dus op zich wel een goede kleur. Maar dan zie je van die woonprogramma's en dan vind ik dat donkere ineens ook wel mooi en ga ik twijfelen!

[..]

Heb je een foto van je donkergrijs? Ben wel benieuwd welke kleur je hebt gekozen!
Ik heb expres voor de slaapkamer nu donkerblauw/marineblauw bedacht omdat ik niet nog meer grijs wil. Ik kan geen andere kleuren bedenken die ik mooi vind namelijk :D
Als het bevalt, waarom afwijken? ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:45 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Scheve foto. _O-

En gekozen is een groot woord hoor, het zat er al op en het was ons allebei wel naar het zin. :)
Toffe kleur :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:56 schreef Opoefiets het volgende:
Het huis bij het spoor gaat 't 'm écht niet worden. Het valt inderdaad mee met de herrie, maar het was echt niets voor ons :')
Ik zag ons er niet wonen, het voelde gewoon niet fijn.
Fijn toch als je dat zo zeker weet? Beter als twijfelen ;)
pi_148676407
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:55 schreef Miezziej het volgende:
Goed, ik dus bellen met de verkoper enzo. Die zegt dat het ontbreken van de bouwvergunning geen probleem moet zijn omdat er een Groninger akte is. Ook zei hij dat een paar andere kopers ook ABN hadden en daar ging het gewoon in één keer goed.
Ik bellen naar mijn adviseur en die heeft contact opgenomen met de ABN. De ABN "komt er nog op terug". o|O Ik ga iedereen gewoon elke dag stalken.
Omg :X Wat een prutsers :X
quote:
11s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wij hebben hier vandaag het bouwdepot op onze rekening gestort gekregen en ik kan die rekening inzien via mn internetbankieren-app _O- so. much. monehhhh.
Oeh dat is wel nice :9~
quote:
13s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik probeer al sinds vrijdag mijn financieel adviseur te pakken te krijgen trouwens. Kan ik niet heel erg appreciëren zegmaar.
Dat is balen. En niemand die kan vertellen wanneer hij er wel is?
pi_148676602
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:13 schreef Puala het volgende:

[..]

Omg :X Wat een prutsers :X

[..]

Oeh dat is wel nice :9~

[..]

Dat is balen. En niemand die kan vertellen wanneer hij er wel is?
Nou dat is het leuke, hij is de 'baas' en in principe altijd druk. Je kan hem bellen, mailen, appen. Hij belde me zelfs donderdagavond rond 19u (om ons te feliciteren met het tekenen bij de notaris wat we de dag erna gingen doen). Sindsdien radiostilte, maar ik sprak gister een toekomstige buurvrouw en die gaf aan hem die dag gesproken te hebben :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148676625
Gisteren trouwens ook een brief ontvangen van de Rabo waarin ze aangeven dat we nog een rentepuntje meegedaald zijn *O*
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148676633
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Nou dat is het leuke, hij is de 'baas' en in principe altijd druk. Je kan hem bellen, mailen, appen. Hij belde me zelfs donderdagavond rond 19u (om ons te feliciteren met het tekenen bij de notaris wat we de dag erna gingen doen). Sindsdien radiostilte, maar ik sprak gister een toekomstige buurvrouw en die gaf aan hem die dag gesproken te hebben :')
Frustrerend. Geen secetaresse oid? Of een smsje of hij contact met jou op wilt nemen wat werkt?
pi_148676683
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:19 schreef Puala het volgende:

[..]

Frustrerend. Geen secetaresse oid? Of een smsje of hij contact met jou op wilt nemen wat werkt?
Mn vriend heeft gebeld, gemaild, geappt en ik heb ook nog een keer geappt.

Toppunt van :') is wel dat hij net een bericht van ons liked op fb :')!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148676715
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Mn vriend heeft gebeld, gemaild, geappt en ik heb ook nog een keer geappt.

Toppunt van :') is wel dat hij net een bericht van ons liked op fb :')!
Serieus? een berichtje op fb dus :P
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:27:11 #103
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148676909
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Anders ik wel.. dat ik vervolgens die persoon weer ging bellen. uh tja.. :')
Ik/we hadden wel de rust om dat in haar handen te laten liggen. :Y
Gelukkig.:D
pi_148676980
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Serieus? een berichtje op fb dus :P
Ja eigenlijk wel :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148677014
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:27 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik/we hadden wel de rust om dat in haar handen te laten liggen. :Y
Gelukkig.:D
haha ik doe het erger voorkomen dan dat het was hoor. Dan zei hij bijv. heb nog niks gehoord bel dan nog eens terug misschien wee tik dan meer en dan deed ik dat weet je wel :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148677027
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel :')
Best ernstig. Hopelijk reageert hij snel.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148677218
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Mn vriend heeft gebeld, gemaild, geappt en ik heb ook nog een keer geappt.

Toppunt van :') is wel dat hij net een bericht van ons liked op fb :')!
Tag hem in een reply en vraag hem om even contact op te nemen? Ze zijn vaak wat gevoeliger voor 'slechte reclame' als iedereen het kan zijn.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:37:20 #108
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148677320
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Mn vriend heeft gebeld, gemaild, geappt en ik heb ook nog een keer geappt.

Toppunt van :') is wel dat hij net een bericht van ons liked op fb :')!
Waarom heb je je financieel adviseur op facebook :?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148677369
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Best ernstig. Hopelijk reageert hij snel.
Hij zal het wel druk hebben ofzo :')

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Tag hem in een reply en vraag hem om even contact op te nemen? Ze zijn vaak wat gevoeliger voor 'slechte reclame' als iedereen het kan zijn.
Ja das ook een goeie.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom heb je je financieel adviseur op facebook :?
Omdat het naast financieel adviseur ook een vriend geworden is?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148678021
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wat een hoop keus! koop of huur?
Koop, huur duurt te lang. We zitten nu met z'n tweeën in een flat gepropt, maar we hebben de mogelijkheid om een huis te kopen.

Oh, de laatste bezichtiging vanmiddag... We konden niet alles zien (zitten studenten in en er heeft er maar één de sleutel van de kamer die we niet gezien hebben) en er was een hoop werk aan. Verder was de indeling erg leuk, de buurt overigens ook. Toch hadden we zoiets van -O-

De tweede woning was helemaal *O* *O*
pi_148678060
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:55 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Koop, huur duurt te lang. We zitten nu met z'n tweeën in een flat gepropt, maar we hebben de mogelijkheid om een huis te kopen.

Oh, de laatste bezichtiging vanmiddag... We konden niet alles zien (zitten studenten in en er heeft er maar één de sleutel van de kamer die we niet gezien hebben) en er was een hoop werk aan. Verder was de indeling erg leuk, de buurt overigens ook. Toch hadden we zoiets van -O-

De tweede woning was helemaal *O* *O*
Nachtje slapen en dan een 2e bezichtiging inplannen? :)
  woensdag 14 januari 2015 @ 17:07:39 #112
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148680662
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:55 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Koop, huur duurt te lang. We zitten nu met z'n tweeën in een flat gepropt, maar we hebben de mogelijkheid om een huis te kopen.

Oh, de laatste bezichtiging vanmiddag... We konden niet alles zien (zitten studenten in en er heeft er maar één de sleutel van de kamer die we niet gezien hebben) en er was een hoop werk aan. Verder was de indeling erg leuk, de buurt overigens ook. Toch hadden we zoiets van -O-

De tweede woning was helemaal *O* *O*
Bij studenten als vorige bewoners zou ik ook wel bang zijn voor wat ik tegen ga komen als zij eruit zijn. Zijn niet altijd even zuinig op hun spullen :P
pi_148681286
Krijg je de studenten er überhaupt uit bij aankoop dan?
dag
pi_148690267
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:25 schreef Peter het volgende:
Krijg je de studenten er überhaupt uit bij aankoop dan?
Lijkt me niet handig, de kelder is niet groot genoeg :+
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:55:15 #115
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148691831
Bij de ikea geweest. Ben weer arm :'(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148692272
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
Bij de ikea geweest. Ben weer arm :'(
Dat idee heb ik als ik de bouwmarkt weer uitloop :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:07:46 #117
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148692394
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dat idee heb ik als ik de bouwmarkt weer uitloop :D
Ja en dan heb je 1 mini tasje met wat kwastjes en tape ofzo :')
pi_148716648
Ik heb echt de neiging om de ABN zelf te bellen :') Mijn adviseur is weer eens niet aan het werk tot maandag bleh.

Ik wil ook weer eens naar ikea, zodat ik zelf mijn ijsje mag doen :D :+
pi_148718151
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:56 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb echt de neiging om de ABN zelf te bellen :') Mijn adviseur is weer eens niet aan het werk tot maandag bleh.

Ik wil ook weer eens naar ikea, zodat ik zelf mijn ijsje mag doen :D :+
Verdorie zeg -O-
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 15 januari 2015 @ 18:04:03 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148719079
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:56 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb echt de neiging om de ABN zelf te bellen :') Mijn adviseur is weer eens niet aan het werk tot maandag bleh.

Ik wil ook weer eens naar ikea, zodat ik zelf mijn ijsje mag doen :D :+
Als er niemand anders bij dat bedrijf voor je kan bellen zou ik zeker zelf morgen proberen te bellen hoor. Dat gevoel van onzekerheid nog weer het hele weekend is toch verschrikkelijk.
pi_148741442
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben niet zo dapper. :@ Maar mss vind ik nog wel ergens wat ballen vandaag of morgen...
En? Nog iets gehoord?
Ben je nu enorm funda aan het afspeuren? Of gaat er weer wat tijd overheen?
Met een meidenkwartet
pi_148741952
Wij hebben eindelijk ook weer eens een update over ons toekomstige appartement, na 3 maanden radiostilte. Blijkbaar is de ontwikkelaar klaar met de asbestsanering en wordt er komende maandag gestart met het strippen van het gebouw.

Alles lijkt nog redelijk op schema te lopen, maar er wordt wel erg weinig informatie over de stand van zaken gegeven en hoewel we dus al eigenaar zijn van het appartement mogen we er vanwege de bouwvoorschriften niet in (hoewel, nu misschien wel weer, nu al het asbest er uit is).
pi_148742004
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:56 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb echt de neiging om de ABN zelf te bellen Mijn adviseur is weer eens niet aan het werk tot maandag bleh.
Oh dit klinkt echt zo herkenbaar. Dit is precies waarom ik spijt had van het inhuren van een adviseur. Volgende keer ga ik het zelf proberen te doen, want ik kan er niet tegen dat je niets te horen krijgt.

Heb je een externe adviseur of eentje van de ABN? Ik heb toen zelf een paar keer met de ABN gebeld, maar ze konden me steeds niets vertellen omdat de communicatie via de externe adviseur liep...
pi_148743054
Na een zware domper gister (teveel inkomen voor sociale huur, maar te weinig inkomen voor vrije sector) besloten om naar koop'huizen' te gaan kijken. Wat leuke (en betaalbare) appartementen gevonden, aantal al verkocht, maar meteen een afspraak gemaakt voor bezichtigingen komende donderdag *O*. Week erna afspraak bij de bank voor een 'oriënterend hypotheekgesprek', maar ze konden me meteen al een indicatie geven van wat er mogelijk was qua maximale bedragen en met dat budget zouden we genoeg kunnen. Het balletje gaat opeens rollen!

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:38 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Hij zal het wel druk hebben ofzo :')

[..]

Ja das ook een goeie.

[..]

Omdat het naast financieel adviseur ook een vriend geworden is?
En, al wat gehoord?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_148743171
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef Chicolate het volgende:
Na een zware domper gister (teveel inkomen voor sociale huur, maar te weinig inkomen voor vrije sector) besloten om naar koop'huizen' te gaan kijken. Wat leuke (en betaalbare) appartementen gevonden, aantal al verkocht, maar meteen een afspraak gemaakt voor bezichtigingen komende donderdag *O*. Week erna afspraak bij de bank voor een 'oriënterend hypotheekgesprek', maar ze konden me meteen al een indicatie geven van wat er mogelijk was qua maximale bedragen en met dat budget zouden we genoeg kunnen. Het balletje gaat opeens rollen!

[..]

En, al wat gehoord?
Yes! Hij stuurde woensdagavond een appje en heeft daarna gebeld :)

En jullie gaan kopen! Wat spannend *O*
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148743468
Pfff met zo'n adviseur moet je ook maar geluk hebben hé. Voor de mensen uit regio 040. Mocht je er een nodig hebben geef een seintje ik weet er nog wel een
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:20:06 #127
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_148743769
Wij zijn gisteren ergens gaan kijken en waren de derde. Eentje daarvan wisten nog niet wat ze konden lenen en hadden volgende week gesprek. De ander had al een bod gedaan. Vanmorgen was het de bedoeling dat wij een bod deden, maar waren ze er gisteren al uitgekomen.
Huis stond sinds woensdag op funda haha.

Dus ja, balen!! En we gaan weer verder. Weet alleen niet hoe snel je nu erbij moet zijn bij sommige huizen _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_148743842
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:20 schreef automatic_ het volgende:
Wij zijn gisteren ergens gaan kijken en waren de derde. Eentje daarvan wisten nog niet wat ze konden lenen en hadden volgende week gesprek. De ander had al een bod gedaan. Vanmorgen was het de bedoeling dat wij een bod deden, maar waren ze er gisteren al uitgekomen.
Huis stond sinds woensdag op funda haha.

Dus ja, balen!! En we gaan weer verder. Weet alleen niet hoe snel je nu erbij moet zijn bij sommige huizen _O-
Ja bizar is dat he
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148743944
Wow dat gaat snel :o En dan zeggen ze dat het wat aantrekt. Maar dit klinkt alsof die huizenmarkt best goed loopt :P
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:27:34 #130
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_148743964
Ja heel bizar. Nu was het ook goed qua prijs en echt helemaal af dus wij hadden ook de intentie om de vraagprijs te bieden.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:32:49 #131
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148744112
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:27 schreef automatic_ het volgende:
Ja heel bizar. Nu was het ook goed qua prijs en echt helemaal af dus wij hadden ook de intentie om de vraagprijs te bieden.
Wel raar van die verkopers dat ze zo snel akkoord gingen als je weet dat er meer kijkers waren.

Maar aan de andere kant, misschien boden die andere wel precies wat ze wilden en dan heb je wel zekerheid natuurlijk.

(of zoals bij mij, wij hadden een hoger bod gedaan maar daar wel een tijdslimiet aan gehangen. Dus afwachten betekende misschien uiteindelijk een lager bod voor de verkopers waardoor ze wel akkoord ging met ons bod!)
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:34:48 #132
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_148744176
Ik denk ook dat die andere mensen ook de vraagprijs (of hoger) hebben geboden, want anders zou het nog vreemder zijn.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_148747794
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:54 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Yes! Hij stuurde woensdagavond een appje en heeft daarna gebeld :)

En jullie gaan kopen! Wat spannend *O*
Nouja, ik denk dat ik wat ga kopen. We zouden bij 4 gaan kijken, krijg net een mail dat er een vandaag alweer verkocht is :'). Vraag me wel af wat er mis is met onze 'favoriet'; de favoriet staat al 2 maanden te koop en de bijna-exacte kopie (zelfde complex) is na 11 dagen verkocht onder voorbehoud ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_148748001
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Pfff met zo'n adviseur moet je ook maar geluk hebben hé. Voor de mensen uit regio 040. Mocht je er een nodig hebben geef een seintje ik weet er nog wel een
Hetzelfde voor de drie noordelijke provincies. Dan weet ik wel een hele goede.

[ Bericht 0% gewijzigd door Angelfrouk op 17-01-2015 08:46:24 ]
pi_148748928
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nouja, ik denk dat ik wat ga kopen. We zouden bij 4 gaan kijken, krijg net een mail dat er een vandaag alweer verkocht is :'). Vraag me wel af wat er mis is met onze 'favoriet'; de favoriet staat al 2 maanden te koop en de bijna-exacte kopie (zelfde complex) is na 11 dagen verkocht onder voorbehoud ...
Goed letten op de staat van het huis, het kan er op foto's veel beter uitzien dan IRL. Ik spreek uit ervaring :') Of misschien hebben er mensen binnen gerookt etcetc. Wij hebben ook een huis bekeken dat er echt heel goed uitzag, maar waarvan de mensen die het zouden kopen op het laatste moment zeiden dat ze het toch niet wilden.. Dan kan er ook wat tijd overheen gaan.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148749226
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Goed letten op de staat van het huis, het kan er op foto's veel beter uitzien dan IRL. Ik spreek uit ervaring :') Of misschien hebben er mensen binnen gerookt etcetc. Wij hebben ook een huis bekeken dat er echt heel goed uitzag, maar waarvan de mensen die het zouden kopen op het laatste moment zeiden dat ze het toch niet wilden.. Dan kan er ook wat tijd overheen gaan.
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze in deze woning een muur hebben verwijderd in de woonkamer, waardoor je op papier een kamer minder hebt. Die muur zouden wij sowieso slopen, dus dat komt mij alleen maar goed uit :P. Of misschien zijn de bovenburen verschrikkelijke Tokkies zonder isolerende ondervloer :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 16 januari 2015 @ 15:30:32 #137
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148749727
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze in deze woning een muur hebben verwijderd in de woonkamer, waardoor je op papier een kamer minder hebt. Die muur zouden wij sowieso slopen, dus dat komt mij alleen maar goed uit :P. Of misschien zijn de bovenburen verschrikkelijke Tokkies zonder isolerende ondervloer :+.
Soms is het voor mensen gewoon het gevoel. Net een andere sfeer voor hun gevoel waardoor ze misschien de andere kozen.

Ik had zelf ook het gevoel dat er iets mis moest zijn als een huis langer dan 1 maand te koop stond :')
Het huis dat wij nu gekocht hebben stond net 1 week te koop en er ware meerdere gegadigden. Wij hebben het dus zelfs boven de vraagprijs gekocht.
Wat dat betreft is het een voordeel als hij langer te koop staat, je bent waarschijnlijk de enige bieder dus kun je er waarschijnlijk wat af krijgen.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 16:05:12 #138
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_148750778
huis wat wij hebben gekocht stond ook pas 2 weken te koop. Toch nog wat van de prijs af kunnen krijgen gelukkig 👍
pi_148750812
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:07 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Oh dit klinkt echt zo herkenbaar. Dit is precies waarom ik spijt had van het inhuren van een adviseur. Volgende keer ga ik het zelf proberen te doen, want ik kan er niet tegen dat je niets te horen krijgt.

Heb je een externe adviseur of eentje van de ABN? Ik heb toen zelf een paar keer met de ABN gebeld, maar ze konden me steeds niets vertellen omdat de communicatie via de externe adviseur liep...
Een externe.
Ik ben maar de assistent gaan lastig vallen, die reageerde gelukkig wel! De ABN wil onze stukken in behandeling nemen, onder voorbehoud van de onherroepelijke bouwvergunning. Dus dat is een lichtpuntje!

Maar... Even in een spoiler wegens geklaag en eventuele herkenbaarheid :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word wel blij van alle positieve berichten :D Hoop snel foto's te kunnen zien van nieuwe meubels e.d. :+
pi_148751169
Oh damn dat is wel kut wel een lichtpuntje iig.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 16 januari 2015 @ 16:34:01 #141
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148751570
Ik heb mijn droomhuis ook gevonden. Het staat alleen 180km verderop en ik zit de eerste 6 jaar nog vast in mijn huidige omgeving :(
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148751595
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:34 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb mijn droomhuis ook gevonden. Het staat alleen 180km verderop en ik zit de eerste 6 jaar nog vast in mijn huidige omgeving :(
Hm waarom zit je vast?
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 16 januari 2015 @ 16:35:34 #143
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148751607
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm waarom zit je vast?
Niet bij mij wonende dochter ;)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148751719
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Niet bij mij wonende dochter ;)
Ah ik snap hem

Mja lastig...

Maar er komt echt wel nog een droomhuis voorbij :*
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 16 januari 2015 @ 16:39:59 #145
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148751747
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah ik snap hem

Mja lastig...

Maar er komt echt wel nog een droomhuis voorbij :*
Eens kijken of ik mijn dochter zo ver krijjg om in Maastricht te gaan studeren :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148751762
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Eens kijken of ik mijn dochter zo ver krijjg om in Maastricht te gaan studeren :P
Haha ook een mogelijkheid.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 16 januari 2015 @ 16:55:43 #147
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148752204
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:06 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Een externe.
Ik ben maar de assistent gaan lastig vallen, die reageerde gelukkig wel! De ABN wil onze stukken in behandeling nemen, onder voorbehoud van de onherroepelijke bouwvergunning. Dus dat is een lichtpuntje!

Maar... Even in een spoiler wegens geklaag en eventuele herkenbaarheid :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word wel blij van alle positieve berichten :D Hoop snel foto's te kunnen zien van nieuwe meubels e.d. :+
Het is op zich wel beter dat hij het wel heeft aangegeven. Als er namelijk uiteindelijk iets gebeurd en er moet uitgekeerd worden en ze komen er achter kan het zijn dat je niks krijgt. (en het gaat om grote bedragen dus gegarandeerd dat ze eerst gaan onderzoeken of het wel echt moet)
Je kunt ook je huisarts zelf even bellen om te vragen of hij dit snel kan invullen in verband met je hypotheekaanvraag. Dit doen meer mensen hoor! anders blijft het vaak veel te lang liggen.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 20:36:55 #148
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_148758527
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Eens kijken of ik mijn dochter zo ver krijjg om in Maastricht te gaan studeren :P
Dat zou handig zijn! :D
En Maastricht O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_148776811
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja en dan heb je 1 mini tasje met wat kwastjes en tape ofzo :')
Dat idee heb ik ook altijd als ik bij de drogist ben geweest, 3 items voor de prijs van 30 euro oid. :')

Ik was gisteren bij de Ikea om wat wooninspiratie op te doen.
Er staat enorm mooi spul, vooral wat kasten betreft.
Alleen vind ik het laten bezorgen en in elkaar zetten enorm duur.
Damn you twee linkerhanden :(
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148777259
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook altijd als ik bij de drogist ben geweest, 3 items voor de prijs van 30 euro oid. :')

Ik was gisteren bij de Ikea om wat wooninspiratie op te doen.
Er staat enorm mooi spul, vooral wat kasten betreft.
Alleen vind ik het laten bezorgen en in elkaar zetten enorm duur.
Damn you twee linkerhanden :(
Gewoon beginnen bij een simpele Ikea kast en je daarna een moeilijkere doen.
Het belangrijkste bij de Ikea is dat je niet zelf gaat nadenken hoe het in elkaar gezet moet worden, maar erop vertrouwd dat de Ikea mensen het goed in de handleiding hebben gezet :) .
  zaterdag 17 januari 2015 @ 16:08:04 #151
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148777511
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook altijd als ik bij de drogist ben geweest, 3 items voor de prijs van 30 euro oid. :')

Ik was gisteren bij de Ikea om wat wooninspiratie op te doen.
Er staat enorm mooi spul, vooral wat kasten betreft.
Alleen vind ik het laten bezorgen en in elkaar zetten enorm duur.
Damn you twee linkerhanden :(
Volgend spaardoel voor ons is deze. :D



O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 15:54 schreef eltinio het volgende:

[..]

Gewoon beginnen bij een simpele Ikea kast en je daarna een moeilijkere doen.
Het belangrijkste bij de Ikea is dat je niet zelf gaat nadenken hoe het in elkaar gezet moet worden, maar erop vertrouwd dat de Ikea mensen het goed in de handleiding hebben gezet :) .
Ik heb inderdaad ook wel eens naar eigen inzicht 2/3de in elkaar gehad en dat toen bleek dat alles weer los kon omdat ik toch eerst onderdeeltje 'x' er nog tussen moet. _O-

Eetkamerstoelen in huis, gordijnen volgende week even op maat maken en ophangen. O+
pi_148777584
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 15:54 schreef eltinio het volgende:

[..]

Gewoon beginnen bij een simpele Ikea kast en je daarna een moeilijkere doen.
Het belangrijkste bij de Ikea is dat je niet zelf gaat nadenken hoe het in elkaar gezet moet worden, maar erop vertrouwd dat de Ikea mensen het goed in de handleiding hebben gezet :) .
Hopelijk geen verkeerde/ te weinig schroefjes meegeleverd :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148777591
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:08 schreef JJH het volgende:

[..]

Volgend spaardoel voor ons is deze. :D

[ afbeelding ]

O+

[..]

Ik heb inderdaad ook wel eens naar eigen inzicht 2/3de in elkaar gehad en dat toen bleek dat alles weer los kon omdat ik toch eerst onderdeeltje 'x' er nog tussen moet. _O-

Eetkamerstoelen in huis, gordijnen volgende week even op maat maken en ophangen. O+
Mooie kast !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148777609
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hopelijk geen verkeerde/ te weinig schroefjes meegeleverd :@
Er zit toch een blaadje bij hoeveel van ieder soort erbij hoort te zitten? ;)
  zaterdag 17 januari 2015 @ 16:12:45 #155
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148777626
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Mooie kast !
Vinden hem allebei heel tof, en aangezien we erg vaak toch wel compromissen moeten sluiten, 'moet' deze gewoon. :Y
pi_148777661
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:11 schreef eltinio het volgende:

[..]

Er zit toch een blaadje bij hoeveel van ieder soort erbij hoort te zitten? ;)
Moet bekennen dat ik geen ervaring heb met het opzetten van welke kast dan ook :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148777683
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:12 schreef JJH het volgende:

[..]

Vinden hem allebei heel tof, en aangezien erg vaak toch wel compromissen moet sluiten, 'moet' deze gewoon. :Y
Ja lol, herkenbaar.
Niet dat er zo veel compromissen moeten worden gesloten, maar over het laminaat waren we het wel vrij snel eens :D
Zo makkelijk kan het ook gaan.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 16:16:10 #158
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148777711
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja lol, herkenbaar.
Niet dat er zo veel compromissen moeten worden gesloten, maar over het laminaat waren we het wel vrij snel eens :D
Zo makkelijk kan het ook gaan.
Er is inderdaad zo af en toe een dingetje waar we het wel snel over eens zijn ja. :D
  zaterdag 17 januari 2015 @ 16:34:34 #159
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148778097
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook altijd als ik bij de drogist ben geweest, 3 items voor de prijs van 30 euro oid. :')

Ik was gisteren bij de Ikea om wat wooninspiratie op te doen.
Er staat enorm mooi spul, vooral wat kasten betreft.
Alleen vind ik het laten bezorgen en in elkaar zetten enorm duur.
Damn you twee linkerhanden :(
Dat vind ik dus ook met Ikea, in een peugot 206 neem je bijna niks zelf ff mee.
Nu ook besloten dat we eigenlijk niks meer bij Ikea vandaan willen maar wat lokale woonzaken afgaan voor wat apartere spullen. Voordeel is vaak dat ze gratis bezorgen en als in elkaar zetten nodig is doen ze dat ook.

Hoewel Ikea tegenwoordig echt goed te doen is. Die handleidingen zijn echt gemaakt voor dummies. Als je goed naar de plaatjes kijken is het echt prima te doen. Het is hun specialiteit tenslotte!
pi_148778420
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:34 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook met Ikea, in een peugot 206 neem je bijna niks zelf ff mee.
Nu ook besloten dat we eigenlijk niks meer bij Ikea vandaan willen maar wat lokale woonzaken afgaan voor wat apartere spullen. Voordeel is vaak dat ze gratis bezorgen en als in elkaar zetten nodig is doen ze dat ook.

Hoewel Ikea tegenwoordig echt goed te doen is. Die handleidingen zijn echt gemaakt voor dummies. Als je goed naar de plaatjes kijken is het echt prima te doen. Het is hun specialiteit tenslotte!
Ik vind dit een hele goede tip!
Eens zien of ik gratis bezorgen eruit kan slepen als ik meerdere meubels koop
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 23:06:42 #161
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_148792097
Ikea in elkaar zetten is echt niet moeilijk, na 2 keukens de nodige bedden en kasten lukt het nu bijna met de ogen dicht :D

Hier nog 2 weken wachten voor de sleutel.
Maandag maar wat adreswijzigingen doen.
En de verhuisdozen bestellen en dan maar weer wachten :)
W
Z
E
  zondag 18 januari 2015 @ 00:51:45 #162
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_148795020
Ikea meubels in elkaar zetten is echt heel simpel. Sorry hoor, maar als je dat niet kan, dan zou ik je nog afraden om een lamp te vervangen... De "grapjes" over de schroefjes die over of te kort zijn, zijn dan ook nergens op gebaseerd.
Don't let my username fool you...
pi_148801237
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 00:51 schreef Metalfreak het volgende:
Ikea meubels in elkaar zetten is echt heel simpel. Sorry hoor, maar als je dat niet kan, dan zou ik je nog afraden om een lamp te vervangen... De "grapjes" over de schroefjes die over of te kort zijn, zijn dan ook nergens op gebaseerd.
Het gaat niet altijd goed met de schroefjes van de Ikea, 1x gehad dat er een schroefje tekort en een ringetje teveel bijzat (het extra ringetje verklaart waarom het niet gevonden is bij de weegcontrole) en een keer dat een voorkant van een lade verkeerd om gezaagd was.

Voor de rest is Ikea prima te doen.
pi_148817325
Hier ook wel eens een ontbrekend onderdeel gehad van de ikea. Maar als je teruggaat met kassabon krijg je het missende onderdeel vaak zo mee. Moet je alleen wel dichtbij de ikea wonen...

Er zit wel verschil in de kwaliteit van verschillende meubels. Sommige dingen zijn al behoorlijk slap na 1x verhuizen, anderen gaan al een paar rondjes mee bij ons...
  maandag 19 januari 2015 @ 09:52:49 #165
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_148831995
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:21 schreef lunamatic het volgende:
Hier ook wel eens een ontbrekend onderdeel gehad van de ikea. Maar als je teruggaat met kassabon krijg je het missende onderdeel vaak zo mee. Moet je alleen wel dichtbij de ikea wonen...

Er zit wel verschil in de kwaliteit van verschillende meubels. Sommige dingen zijn al behoorlijk slap na 1x verhuizen, anderen gaan al een paar rondjes mee bij ons...
Ja, verschil in kwaliteit zit er zeker in, maar Ikea is over het algemeen nog altijd van betere kwaliteit dan Leenbakker of Gamma crap.
Don't let my username fool you...
pi_148832666
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Het is op zich wel beter dat hij het wel heeft aangegeven. Als er namelijk uiteindelijk iets gebeurd en er moet uitgekeerd worden en ze komen er achter kan het zijn dat je niks krijgt. (en het gaat om grote bedragen dus gegarandeerd dat ze eerst gaan onderzoeken of het wel echt moet)
Je kunt ook je huisarts zelf even bellen om te vragen of hij dit snel kan invullen in verband met je hypotheekaanvraag. Dit doen meer mensen hoor! anders blijft het vaak veel te lang liggen.
Ja, dat is zeker waar. Alleen ben ik bang dat de huisarts zal zitten van "huh?", omdat het niet in zijn dossier staat.
Huisarts gebeld, die heeft niets ontvangen... Terwijl het 3 weken geleden verzonden is... Maar goed. Het wordt vandaag opnieuw verzonden. Meteen woensdag weer bellen om te checken of het binnen is hoor, vertrouw niets meer :P

Ik ken een Ikea-monteur en er zijn best veel mensen die het laten doen, vaak ook omdat mensen dat makkelijker vinden, minder moeite :P Wel handig voor mij later O-) . Diegene weet ook welke kasten e.d. je beter niet kan nemen haha
  maandag 19 januari 2015 @ 12:38:53 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_148836331
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:47 schreef Cathmar het volgende:

[..]

En? Nog iets gehoord?
Ben je nu enorm funda aan het afspeuren? Of gaat er weer wat tijd overheen?
Ik heb vorige week de makelaar nog eens gebeld en het is nu echt verkocht onder voorbehoud. Dikke helaas pindakaas. Ik wou dat ik wat meer lef had en alsnog gewoon aangebeld had op 2 januari, zo van 'Oi, ik denk dat wij wel de vraagprijs willen betalen, mogen we even kijken'.
Maar ja...

Nu hou ik wel Funda met een schuin oog in de gaten, maar we willen toch eerst ons eigen huis in de verkoop hebben en mss zelfs wel verkocht hebben.

Voor deze kans had het van ons andersom gemogen, ook omdat de prijs zo heel gunstig was dat we dat nog wel een tijdje getrokken zouden hebben op 2 hypotheken zeg maar.

Anyway... to be continued ofzo. ;)
***
pi_148836561
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:25 schreef Miezziej het volgende:
Ja, dat is zeker waar. Alleen ben ik bang dat de huisarts zal zitten van "huh?", omdat het niet in zijn dossier staat.
Huisarts gebeld, die heeft niets ontvangen... Terwijl het 3 weken geleden verzonden is... Maar goed. Het wordt vandaag opnieuw verzonden. Meteen woensdag weer bellen om te checken of het binnen is hoor, vertrouw niets meer
zou ik ook doen. Gewoon achter iedere stap aanbellen en blijven vragen hoe het er voor staat. Desnoods vragen of je het zelf bij de huisarts langs kan brengen. Succes ermee!

Wij hebben over een paar weken een informatieavond over de voortgang van onze fase :) Eindelijk weer eens wat nieuws.
pi_148866803
In de categorie voorpret: ik meen me te herinneren dat er hier op Fok een aantal goede adressen rondslingeren voor een nieuwe keuken (aangezien de koopwoning die ik op het oog heb is voorzien van een prachtig uitgewoond woningbouwkeukenblokje met spoelbak, en niets leuker is dan alvast wat rommelen in online planners). De zoekfunctie werkt vandaag even niet mee, wie helpt me aan wat meer SOG? :+ Voor badkamers overigens hetzelfde!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 20 januari 2015 @ 10:24:06 #170
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148867243
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:02 schreef Chicolate het volgende:
In de categorie voorpret: ik meen me te herinneren dat er hier op Fok een aantal goede adressen rondslingeren voor een nieuwe keuken (aangezien de koopwoning die ik op het oog heb is voorzien van een prachtig uitgewoond woningbouwkeukenblokje met spoelbak, en niets leuker is dan alvast wat rommelen in online planners). De zoekfunctie werkt vandaag even niet mee, wie helpt me aan wat meer SOG? :+ Voor badkamers overigens hetzelfde!
Shhhht. dat wil nog helemaal niet weten.. die keuken staat bij mij ook nog op de planning. Maar dan moet de vloer, de wc en de keuken tegelijk :X
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148868639
Wij hebben een keuken gekocht bij Nuva keuken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148885784
Dan toch eindelijk de goedkeuring van de bank gekregen! *O* :Y
Had ook niet gedacht dat het afgekeurd zal worden maar het is toch een geruststelling om een goedkeuring te krijgen.

Nu alleen nog naar de notaris voor de sleuteloverdracht. Over 5,5 week (5 maart krijgen we de sleutel) zijn we eindelijk trotse eigenaars van een huisje :)
  dinsdag 20 januari 2015 @ 20:23:25 #173
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148885893
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef Claire-l het volgende:
Dan toch eindelijk de goedkeuring van de bank gekregen! *O* :Y
Had ook niet gedacht dat het afgekeurd zal worden maar het is toch een geruststelling om een goedkeuring te krijgen.

Nu alleen nog naar de notaris voor de sleuteloverdracht. Over 5,5 week (5 maart krijgen we de sleutel) zijn we eindelijk trotse eigenaars van een huisje :)
Jeey! *O*
  dinsdag 20 januari 2015 @ 20:48:28 #174
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_148886948
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef Claire-l het volgende:
Dan toch eindelijk de goedkeuring van de bank gekregen! *O* :Y
Had ook niet gedacht dat het afgekeurd zal worden maar het is toch een geruststelling om een goedkeuring te krijgen.

Nu alleen nog naar de notaris voor de sleuteloverdracht. Over 5,5 week (5 maart krijgen we de sleutel) zijn we eindelijk trotse eigenaars van een huisje :)
Leuk!! Gefeliciteerd :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_148887598
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef Claire-l het volgende:
Dan toch eindelijk de goedkeuring van de bank gekregen! *O* :Y
Had ook niet gedacht dat het afgekeurd zal worden maar het is toch een geruststelling om een goedkeuring te krijgen.

Nu alleen nog naar de notaris voor de sleuteloverdracht. Over 5,5 week (5 maart krijgen we de sleutel) zijn we eindelijk trotse eigenaars van een huisje :)
Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 20 januari 2015 @ 22:51:56 #176
202014 JJH
Knetter. O+
pi_148893003
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef Claire-l het volgende:
Dan toch eindelijk de goedkeuring van de bank gekregen! *O* :Y
Had ook niet gedacht dat het afgekeurd zal worden maar het is toch een geruststelling om een goedkeuring te krijgen.

Nu alleen nog naar de notaris voor de sleuteloverdracht. Over 5,5 week (5 maart krijgen we de sleutel) zijn we eindelijk trotse eigenaars van een huisje :)
zo'n tof telefoontje is dat. Van harte! *O*
pi_148901623
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef Claire-l het volgende:
Dan toch eindelijk de goedkeuring van de bank gekregen! *O* :Y
Had ook niet gedacht dat het afgekeurd zal worden maar het is toch een geruststelling om een goedkeuring te krijgen.

Nu alleen nog naar de notaris voor de sleuteloverdracht. Over 5,5 week (5 maart krijgen we de sleutel) zijn we eindelijk trotse eigenaars van een huisje :)
Yay, gefeliciteerd! *O*

Kleine update, huisarts heeft de papieren ontvangen en gaat ze als het goed is vandaag terugsturen. Nu nog een snelle verwerking nodig bij de verzekeraar. Duimen jullie mee dat alles snel gaat? :+
pi_148901651
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:24 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Yay, gefeliciteerd! *O*

Kleine update, huisarts heeft de papieren ontvangen en gaat ze als het goed is vandaag terugsturen. Nu nog een snelle verwerking nodig bij de verzekeraar. Duimen jullie mee dat alles snel gaat? :+
Ik duim al tijden voor je ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148903790
Bedankt allemaal! We zijn ook erg blij. Na bijna 4 maanden in onwetendheid te hebben geleefd is wat zekerheid wel erg fijn :)
pi_148907680
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik duim al tijden voor je ;)
O+ :9

Eind is in ieder geval in zicht, ik zie licht aan het eind van de tunnel :+
pi_148907700
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:55 schreef Miezziej het volgende:

[..]

O+ :9

Eind is in ieder geval in zicht, ik zie licht aan het eind van de tunnel :+
Nou ff door blijven lopen dan
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148909390
Ik duim mee Miezziej, over het algemeen zijn die afdelingen wel bij qua werkvoorraad..

Gefeliciteerd Claire-I!

Chicolate, wij gaan volgende week bij Budgetplan in Ridderkerk kijken, goede verhalen over gehoord :). Ook ben ik bezig met Koak design (die maken massief houten fronten voor IKEA keukens, en betonnen werkbladen e.d. tegen een schappelijke prijs, zeggen ze..).

Vraagje.. wij willen ook openslaande deuren naar de tuin gaan (laten) bouwen. Nu kom ik zoveel wisselende verhalen en prijsopgaven tegen. Situatie is als volgt: een raam met daaronder een radiator, radiator verplaatsen we zelf. Breedte van het raam is goed (hoeft niet groter/kleiner). Wat zou het nou ongeveer kosten om hier openslaande deuren van te maken? Van hardhout overigens. Donderdag komt er een aannemer langs om een offerte te maken, maar ik wil wel graag vergelijken eigenlijk :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_148911318
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben een keuken gekocht bij Nuva keuken.
Wij ook.
pi_148912386
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 15:46 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Wij ook.
Bevalt hij?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 21 januari 2015 @ 17:22:27 #185
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_148914273
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:45 schreef Claire-l het volgende:
Bedankt allemaal! We zijn ook erg blij. Na bijna 4 maanden in onwetendheid te hebben geleefd is wat zekerheid wel erg fijn :)
4 maanden? Is dat niet extreem lang? :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_148935722
Ik heb nog geen keuken :+ Zit af en toe wel te spelen met de ikea keukenplanner omdat ik dat leuk vind :')

De huisarts heeft gisteren de lijst retour gezonden. Er begint nu vaart in te komen, hopelijk blijft het zo!
pi_148938423
We hebben dinsdag avond het koopcontract getekend! Onze aankoopmakelaar woont om de hoek en het kwam mooi zo uit.
Nu wachten op de financiering. Mijn man werkt bij een bank en krijgt korting op de toch al lage rente.

ORV is nodig voor de NHG, maar ik ben te zwaar, dus dat is nog even spannend. Hopelijk word ik niet geweigerd, maar lossen ze het op in de premie.
We doen het anders zonder de NHG, maar liever met.

Als alles goed gaat krijgen we 1 april B-) de sleutel!
*poef* nu is het weg
pi_148938543
quote:
14s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:56 schreef kaatjejannie het volgende:
We hebben dinsdag avond het koopcontract getekend! Onze aankoopmakelaar woont om de hoek en het kwam mooi zo uit.
Nu wachten op de financiering. Mijn man werkt bij een bank en krijgt korting op de toch al lage rente.

ORV is nodig voor de NHG, maar ik ben te zwaar, dus dat is nog even spannend. Hopelijk word ik niet geweigerd, maar lossen ze het op in de premie.
We doen het anders zonder de NHG, maar liever met.

Als alles goed gaat krijgen we 1 april B-) de sleutel!
Denk niet dat je geweigerd wordt hoor! Denk dat er wel meer te zware mensen een ORV aanvragen.
Wellicht een wat hogere premie.

Ik ben benieuwd naar de premie van mijn vriend, gezien hij rookt, een man is en ouder is dan ik zal het wel hoger zijn dan die van mij :P
pi_148938601
We hebben er voor de zekerheid 2 tegelijk aangevraagd. Waren we ook niet aan het liegen bij de vraag over weigering bij een andere verzekering ;)

Mijn man zag al een aankondiging tot betaling oid bij het internetbankieren. Tis nu wachten op de brief. Ik hoop dat die vandaag komt.
*poef* nu is het weg
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:09:31 #190
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148938839
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:02 schreef kaatjejannie het volgende:
We hebben er voor de zekerheid 2 tegelijk aangevraagd. Waren we ook niet aan het liegen bij de vraag over weigering bij een andere verzekering ;)

Mijn man zag al een aankondiging tot betaling oid bij het internetbankieren. Tis nu wachten op de brief. Ik hoop dat die vandaag komt.
Gewicht is meestal geen probleem bij acceptatie, alleen vaak wel een hogere premie.

Roken zorgt eigenlijk gegarandeerd voor een verhoogde premie.
pi_148938862
Ik had me ingelezen, en er zijn de afgelopen tijd wel mensen geweigerd met een hoog bmi.
*poef* nu is het weg
pi_148938940
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Gewicht is meestal geen probleem bij acceptatie, alleen vaak wel een hogere premie.

Roken zorgt eigenlijk gegarandeerd voor een verhoogde premie.
En ik zeg al 5 jaar dat hij moet stoppen ;(

Die hogere premie nemen we maar voor lief, zijn we iig wel eerlijk. Ook al zullen ze vast denken dat ik lieg omdat ik niet rook en niet drink :+ (Dat schijnen veel mensen vreemd te vinden ;()

@Kaatjejannie
Hmm, wat stom!
Mja, wat is "hoog", zal per verzekeraar ook wel verschillen wanneer ze het echt te hoog vinden.

(Stiekem vind ik BMI een nietszeggend iets omdat iemand die heel fanatiek krachttraining doet ook relatief zwaar kan zijn, maar goed :+)
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:15:26 #193
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148939051
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik had me ingelezen, en er zijn de afgelopen tijd wel mensen geweigerd met een hoog bmi.
Het komt inderdaad wel eens voor. Ik heb begrepen dat ASR niemand weigert, alleen de premie kan dan natuurlijk flink hoger zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:12 schreef Miezziej het volgende:

[..]

En ik zeg al 5 jaar dat hij moet stoppen ;(

Die hogere premie nemen we maar voor lief, zijn we iig wel eerlijk. Ook al zullen ze vast denken dat ik lieg omdat ik niet rook en niet drink :+ (Dat schijnen veel mensen vreemd te vinden ;()

@Kaatjejannie
Hmm, wat stom!
Mja, wat is "hoog", zal per verzekeraar ook wel verschillen wanneer ze het echt te hoog vinden.

(Stiekem vind ik BMI een nietszeggend iets omdat iemand die heel fanatiek krachttraining doet ook relatief zwaar kan zijn, maar goed :+)
Nu stoppen heeft toch geen zin meer ;)
Het is ook te testen of je rookt/hebt gerookt dus dan kun je maar beter eerlijk zijn.

Ik rook en drink ook helemaal niet, voelde inderdaad nogal ongeloofwaardig om in te vullen!
pi_148939777
Weet niet wat onze adviseur bij drank heeft opgeschreven. Als het al gevraagd werd. Wel gewicht en of we rookte. Wij zitten bij de dela.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148940761
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet niet wat onze adviseur bij drank heeft opgeschreven. Als het al gevraagd werd. Wel gewicht en of we rookte. Wij zitten bij de dela.
Wij ook :P
Maar we hebben de vragenlijst zelf ingevuld.
pi_148942210
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bevalt hij?
Eum ja en nee.
pi_148942420
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:56 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Eum ja en nee.
Oh moet ik me zorgen maken?
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 22 januari 2015 @ 14:25:13 #198
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_148943255
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh moet ik me zorgen maken?
Hihi :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_148943385
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:25 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hihi :D
Haha ik vertrouw het wel enigszins hoor. Vrienden van ons hebben er ook een keuken gekocht.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 22 januari 2015 @ 14:31:56 #200
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_148943487
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ik vertrouw het wel enigszins hoor. Vrienden van ons hebben er ook een keuken gekocht.
Ik denk ook dat je er altijd wel geluk mee moet hebben :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_148943538
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:31 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je er altijd wel geluk mee moet hebben :Y
Ja daarom :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148955168
Appartementen bezichtigd, eentje is zeer zeker interessant! *O* Dus bij makelaar om extra info gevraagd (over VvE en energielabel) en een beetje nadenken over een openingsbod. Voor een andere woning in het complex, met zelfde vraagprijs, waren ze 'in onderhandeling' over de prijs (en die woning was beter opgeknapt etc dan deze). Nu een beetje aan het rondkijken naar keukens en badkamers en wat dat zou kosten :+.

En heb de eerste afwijzing al binnen van een bank, die durven het niet aan met mijn huidige spaargeld en tijdelijke contract zonder intentieverklaring. Zal je zien dat hypotheken minstens zo frustrerend zijn als huurhuizen :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_148955412
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:22 schreef automatic_ het volgende:

[..]

4 maanden? Is dat niet extreem lang? :o
Is inderdaad extra lang maar we moesten eerst wachten tot de verkopers goedkeuring hadden gekregen op hun restschuld. Pas na die goedkeuring hebben we de hypotheek aangevraagd.
pi_148956071
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:17 schreef Chicolate het volgende:
Appartementen bezichtigd, eentje is zeer zeker interessant! *O* Dus bij makelaar om extra info gevraagd (over VvE en energielabel) en een beetje nadenken over een openingsbod. Voor een andere woning in het complex, met zelfde vraagprijs, waren ze 'in onderhandeling' over de prijs (en die woning was beter opgeknapt etc dan deze). Nu een beetje aan het rondkijken naar keukens en badkamers en wat dat zou kosten :+.

En heb de eerste afwijzing al binnen van een bank, die durven het niet aan met mijn huidige spaargeld en tijdelijke contract zonder intentieverklaring. Zal je zien dat hypotheken minstens zo frustrerend zijn als huurhuizen :').
Waarom krijg je geen intentieverklaring?
pi_148956494
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:41 schreef Puala het volgende:

[..]

Waarom krijg je geen intentieverklaring?
Ik ben PhD student en als ik klaar ben met mijn onderzoek moet ik weg. Sowieso geven ze nooit vaste contracten aan onderzoekers (aldus de verklaring van HR), dat mag niet eens omdat de inkomsten van een groep onzeker zijn. Dus ik heb een contract voor 4 jaar, en daarna mag ik op zoek naar een baan. Dat gaat wel lukken, genoeg werk in mijn richting, maar zie daar een bank maar eens van te overtuigen :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_148956593
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ben PhD student en als ik klaar ben met mijn onderzoek moet ik weg. Sowieso geven ze nooit vaste contracten aan onderzoekers (aldus de verklaring van HR), dat mag niet eens omdat de inkomsten van een groep onzeker zijn. Dus ik heb een contract voor 4 jaar, en daarna mag ik op zoek naar een baan. Dat gaat wel lukken, genoeg werk in mijn richting, maar zie daar een bank maar eens van te overtuigen :P.
Maar een intentieverklaring zitten ze helemaal niet aan vast?
  donderdag 22 januari 2015 @ 21:37:33 #207
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148958518
Gordijnen hangen *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 09:42:29 #208
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148970739
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
Gordijnen hangen *O*
foto! :D
heb nog gordijn inspiratie nodig.

Vind het ook echt lastig iets te bedenken voor de slaapkamer.
Zou graag houten jalouzieen nemen, maar ik heb kunststof kozijnen dus wil het niet daarin boren.
Ervoor hangen is lelijk.. wat nu? haha!
Nog precies 1 weekje dan krijgen we de sleutel *O*
  vrijdag 23 januari 2015 @ 09:47:23 #209
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148970877
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 09:48:56 #210
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148970927
quote:
Mooi! zoiets zoek ik ook voor de woonkamer. Waar had je deze gekocht?

(lekker combi, kwark en bier :P )
pi_148970957
Ik wil van die duo rol gordijnen, moving stripes, en weet ik het hoe ze nog mer genoemd worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148971245
Ik wil beneden gordijnen tot aan de vloer in de woonkamer, in de keuken bij het raam jalozieën denk ik, en boven gordijnen en/of rolgordijnen ofzo :+
  vrijdag 23 januari 2015 @ 10:02:42 #213
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148971334
Die duo gordijnen zijn inderdaad mooi! maar ik vind het echt lelijk als je een rolgordijn of jalouzie voor het raam moet hangen in plaats van erin.
Beneden ga ik inderdaad voor gordijnen tot aan de grond bij de openslaande deuren. In de keuken hangt een soort vouwgordijn ofzo, die vind ik wel mooi dus die blijft!
  vrijdag 23 januari 2015 @ 10:03:10 #214
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148971346
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:48 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mooi! zoiets zoek ik ook voor de woonkamer. Waar had je deze gekocht?

(lekker combi, kwark en bier :P )
Kwark moest op :')

IKEA :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148971530
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:42 schreef gcjoel het volgende:

[..]

foto! :D
heb nog gordijn inspiratie nodig.

Vind het ook echt lastig iets te bedenken voor de slaapkamer.
Zou graag houten jalouzieen nemen, maar ik heb kunststof kozijnen dus wil het niet daarin boren.
Ervoor hangen is lelijk.. wat nu? haha!
Nog precies 1 weekje dan krijgen we de sleutel *O*
Zou 3M tape werken? :9
  vrijdag 23 januari 2015 @ 10:13:52 #216
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148971649
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:09 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zou 3M tape werken? :9
Dan trek je toch zo dat hele gordijn van de muur? :'( :P
pi_148971737
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:02 schreef gcjoel het volgende:
Die duo gordijnen zijn inderdaad mooi! maar ik vind het echt lelijk als je een rolgordijn of jalouzie voor het raam moet hangen in plaats van erin.
Beneden ga ik inderdaad voor gordijnen tot aan de grond bij de openslaande deuren. In de keuken hangt een soort vouwgordijn ofzo, die vind ik wel mooi dus die blijft!
Ja ervoor is idd niet mooi.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148971945
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dan trek je toch zo dat hele gordijn van de muur? :'( :P
Je hebt het toch over jaloezieën icm kunststof kozijnen? 3M tape kan best veel kracht hebben. :)
pi_148972014
Ik wilde in het huis waar ik nu zit ook vouwgordijnen. Was voor een raam van 360cm breed en een van 80 breed en beide 180cm hoog. Kwam neer op zo'n 1200 euro :'). Toen maar gewone gordijnen gehaald van dezelfde stof en dat was "slechts" een derde van de prijs.

Met een beetje geluk kan ik die gordijnen meenemen naar m'n nieuwe woning. Waar de financiering over 3 weken rond moet zijn, en heb nog niks gehoord van SVn :X. De gemeente had wel toestemming gegeven voor starterslening.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 10:32:08 #220
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148972108
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:25 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Je hebt het toch over jaloezieën icm kunststof kozijnen? 3M tape kan best veel kracht hebben. :)
Ja klopt! tape klinkt zo onbetrouwbaar, maar heb het dan ook nog nooit geprobeerd :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde in het huis waar ik nu zit ook vouwgordijnen. Was voor een raam van 360cm breed en een van 80 breed en beide 180cm hoog. Kwam neer op zo'n 1200 euro :'). Toen maar gewone gordijnen gehaald van dezelfde stof en dat was "slechts" een derde van de prijs.

Met een beetje geluk kan ik die gordijnen meenemen naar m'n nieuwe woning. Waar de financiering over 3 weken rond moet zijn, en heb nog niks gehoord van SVn :X. De gemeente had wel toestemming gegeven voor starterslening.
Die starterslening is echt een drama, die mensen zijn zooo traag. Ik heb op mijn werk 1x voor een klant dat proces meegemaakt, dat was echt verschrikkelijk. Maar uiteindelijk is het gelukt! haha
pi_148972245
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:32 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja klopt! tape klinkt zo onbetrouwbaar, maar heb het dan ook nog nooit geprobeerd :P
Zoek het maar eens op ;)

quote:
[..]

Die starterslening is echt een drama, die mensen zijn zooo traag. Ik heb op mijn werk 1x voor een klant dat proces meegemaakt, dat was echt verschrikkelijk. Maar uiteindelijk is het gelukt! haha
Wat trouwens ook omslachtig is, is dat ik alles eerst naar de gemeente moet sturen, en vervolgens alles nog een keer naar SVn zelf. Bleek dat er nog een aanvraagformulier miste of zo, terwijl ik daar niks van kon vinden. Als het goed is moeten ze het nu al 1,5 week hebben :P

Nog even duimen dus :X
pi_148972531
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde in het huis waar ik nu zit ook vouwgordijnen. Was voor een raam van 360cm breed en een van 80 breed en beide 180cm hoog. Kwam neer op zo'n 1200 euro :'). Toen maar gewone gordijnen gehaald van dezelfde stof en dat was "slechts" een derde van de prijs.

Met een beetje geluk kan ik die gordijnen meenemen naar m'n nieuwe woning. Waar de financiering over 3 weken rond moet zijn, en heb nog niks gehoord van SVn :X. De gemeente had wel toestemming gegeven voor starterslening.
Ja ben benieuwd hoe veel die duo rol gordijnen voor heel het huis gaan kosten. Zal wel schrikken worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148972558
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ben benieuwd hoe veel die duo rol gordijnen voor heel het huis gaan kosten. Zal wel schrikken worden.
Valt mee denk ik. Gewoon even wachten op de 25% kortingsweken van de bouwmarkten ofzo ;)
pi_148972606
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Valt mee denk ik. Gewoon even wachten op de 25% kortingsweken van de bouwmarkten ofzo ;)
Zie van de kwantum zijn maar zo zo.

Maar zal binnenkort eens wat winkels afgaan. En dan wat prijs opgaven laten doen weten we iig waar we ongeveer aan moeten denken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148972715
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ben benieuwd hoe veel die duo rol gordijnen voor heel het huis gaan kosten. Zal wel schrikken worden.
Hmm ergens heb ik het idee dat die wel mee vallen :9
pi_148972753
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:01 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hmm ergens heb ik het idee dat die wel mee vallen :9
Ik laat het je weten :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148972768
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zie van de kwantum zijn maar zo zo.

Maar zal binnenkort eens wat winkels afgaan. En dan wat prijs opgaven laten doen weten we iig waar we ongeveer aan moeten denken.
Bol.com heeft ze ook. Geen idee wat de kwaliteit doet alleen.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 11:06:52 #228
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148972816
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik laat het je weten :D
Mijn collega heeft ze hier op het werk in haar kantoor laten hangen 8)7
Maar die zijn wel echt mooi, komen dan ook uit een speciaalzaak. Maar dan wordt het wel netjes ingemeten en opgehangen. Geen idee wat het kost trouwens.

Net contact gehad met de notaris, krijg als het goed is 200,- terug bij de overdracht volgende week! haha wist niet dat dat kon *O*
pi_148973588
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:04 schreef Puala het volgende:

[..]

Bol.com heeft ze ook. Geen idee wat de kwaliteit doet alleen.
Haha ik denk dat we maar gewoon even bij van die gordijn tojo's langs gaan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148973604
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mijn collega heeft ze hier op het werk in haar kantoor laten hangen 8)7
Maar die zijn wel echt mooi, komen dan ook uit een speciaalzaak. Maar dan wordt het wel netjes ingemeten en opgehangen. Geen idee wat het kost trouwens.

Net contact gehad met de notaris, krijg als het goed is 200,- terug bij de overdracht volgende week! haha wist niet dat dat kon *O*
Ja ik zal waarschijnlijk wel bij zo'n speciaal zaak uitkomen. Ik ken mijn smaak een beetje.

En 200 euro terug is nooit vervelend.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148975895
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:54 schreef Puala het volgende:

[..]

Maar een intentieverklaring zitten ze helemaal niet aan vast?
Klopt, ik heb nog maar eens een verzoek ingediend, dit keer expliciet met de melding dat de bank waarschijnlijk vrij weinig kan zonder intentieverklaring omdat ze het 'wereldje' niet kennen :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_148978881
Eindelijk medische acceptatie binnen! Premie scheelt een eurootje ongeveer :P
Nu is mijn dossier bij de bank compleet, spannend!
  vrijdag 23 januari 2015 @ 14:47:32 #233
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148978940
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:45 schreef Miezziej het volgende:
Eindelijk medische acceptatie binnen! Premie scheelt een eurootje ongeveer :P
Nu is mijn dossier bij de bank compleet, spannend!
Top! dat is niks.
Nou hopelijk begin van de week akkoord van de bank. Enig idee wat hun doorlooptijd is?
  vrijdag 23 januari 2015 @ 14:48:23 #234
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_148978968
quote:
Die zijn toch veel te lang :?
Of hoort dat zo, ik ben niet zo modebewust :@

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde in het huis waar ik nu zit ook vouwgordijnen. Was voor een raam van 360cm breed en een van 80 breed en beide 180cm hoog. Kwam neer op zo'n 1200 euro :'). Toen maar gewone gordijnen gehaald van dezelfde stof en dat was "slechts" een derde van de prijs.

Met een beetje geluk kan ik die gordijnen meenemen naar m'n nieuwe woning. Waar de financiering over 3 weken rond moet zijn, en heb nog niks gehoord van SVn :X. De gemeente had wel toestemming gegeven voor starterslening.
Wij hebben de vouwgordijnen van de oude bewoners over kunnen nemen, scheelde een hele hoop geld :) Alleen een keer gewassen, kwam de oude bewoner een keer post ophalen "huh, zijn dat dezelfde gordijnen die wij hadden?" :P Ze hadden ze in die 4,5 jaar tijd nooit gewassen... :P
Don't let my username fool you...
  vrijdag 23 januari 2015 @ 14:50:41 #235
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148979043
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:48 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Die zijn toch veel te lang :?
Of hoort dat zo, ik ben niet zo modebewust :@

[..]

Wij hebben de vouwgordijnen van de oude bewoners over kunnen nemen, scheelde een hele hoop geld :) Alleen een keer gewassen, kwam de oude bewoner een keer post ophalen "huh, zijn dat dezelfde gordijnen die wij hadden?" :P Ze hadden ze in die 4,5 jaar tijd nooit gewassen... :P
Klopt. ik m'n moeder moet ze nog even inkorten :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148979223
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Top! dat is niks.
Nou hopelijk begin van de week akkoord van de bank. Enig idee wat hun doorlooptijd is?
Geen idee, ik hoop snel :+
Van mijn adviseur begreep ik dat de meeste documenten (op de medische akkoordverklaring na dus) door de eerste beoordeling heen zijn. Dus lijkt mij.. Dat dat allemaal niet zo moeilijk meer moet zijn voor de bank.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 15:16:21 #237
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_148979801
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:57 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Geen idee, ik hoop snel :+
Van mijn adviseur begreep ik dat de meeste documenten (op de medische akkoordverklaring na dus) door de eerste beoordeling heen zijn. Dus lijkt mij.. Dat dat allemaal niet zo moeilijk meer moet zijn voor de bank.
Oh hopelijk krijg je dan voorrang omdat je dossier al in behandeling is!
pi_148980123
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:57 schreef Miezziej het volgende:
Geen idee, ik hoop snel
Van mijn adviseur begreep ik dat de meeste documenten (op de medische akkoordverklaring na dus) door de eerste beoordeling heen zijn. Dus lijkt mij.. Dat dat allemaal niet zo moeilijk meer moet zijn voor de bank.
Spannend! Ik zal voor je duimen. Bij ons duurde het nog maar een dag toen ons dossier helemaal compleet was (zelfde bank) dus hoop dat je het maandag te horen krijgt!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 23 januari 2015 @ 15:41:52 #239
95752 crew  Chell
Kluns
pi_148980664
Dinsdag a.s. een maissonette (huur) bezichtigen. Eigenlijk komt het te vroeg, maar het is zo'n tof huis (op basis van de foto's dan) en perfect qua locatie en prijs en en en en. Ik vroeg eigenlijk voor de lol info aan, want ik had verwacht dat het vast al weg zou zijn, maandagochtend meteen mail met een uitnodiging voor bezichtiging :o

Ik vind het spannend. Maar ik wil het! *O* In gedachten ben ik al aan het inrichten. Wat niet kan, want als we dit gaan doen, hebben we nauwelijks geld voor inrichten :+ Dat wordt een meermaandenplan als we er al wonen dan.
pi_148981285
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:48 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Die zijn toch veel te lang :?
Of hoort dat zo, ik ben niet zo modebewust :@

[..]

Wij hebben de vouwgordijnen van de oude bewoners over kunnen nemen, scheelde een hele hoop geld :) Alleen een keer gewassen, kwam de oude bewoner een keer post ophalen "huh, zijn dat dezelfde gordijnen die wij hadden?" :P Ze hadden ze in die 4,5 jaar tijd nooit gewassen... :P
Ouch :X Wereld van verschil kennelijk :P

Net een brief van de SVn dat ze originele werkgeversverklaring hebben. Dikke doei, die hebben ze wel. Mja, nog maar een keer laten opstellen dan.
pi_148992763
Oh nee.. wasmachineaansluiting lekt water, zo over mijn nieuwe tegelvloer.
Ben allang blij dat ik geen laminaat in de keuken heb laten leggen.
Woningbouw zegt: bel maandag maar terug. :(

Kan wel janken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148993464
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh nee.. wasmachineaansluiting lekt water, zo over mijn nieuwe tegelvloer.
Ben allang blij dat ik geen laminaat in de keuken heb laten leggen.
Woningbouw zegt: bel maandag maar terug. :(

Kan wel janken.
Hoofdkraan dicht, wasmachinekraan losdraaien, tape goed leggen en goed vast draaien en opnieuw proberen?

Kranen zijn onderhoud voor de huurder zelf. (al moet men het wel goed opleveren en valt vervanging daar niet onder)
dag
pi_148993592
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh nee.. wasmachineaansluiting lekt water, zo over mijn nieuwe tegelvloer.
Ben allang blij dat ik geen laminaat in de keuken heb laten leggen.
Woningbouw zegt: bel maandag maar terug. :(

Kan wel janken.
Slagje vaster draaien?
pi_148995164
quote:
Mooie gordijnen (en heerlijk bier, heb een grote fles HJ Prestige die een paar jaar in de kelder moet blijven liggen)!
pi_148995297
Morgen voor badkamer kijken.ik ben benieuwd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149014069
Yes, toewijzing van starterslening is binnen *O*
pi_149014158
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
Yes, toewijzing van starterslening is binnen *O*
Gefeliciteerd!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149023266
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:12 schreef Peter het volgende:

[..]

Hoofdkraan dicht, wasmachinekraan losdraaien, tape goed leggen en goed vast draaien en opnieuw proberen?

Kranen zijn onderhoud voor de huurder zelf. (al moet men het wel goed opleveren en valt vervanging daar niet onder)
Grappige is dat ik officieel geen sleutel krijg voor de hoofdkraan, altijd leuk bij dit soort calamiteiten.

Vandaag schoonvader op laten bellen en zowaar kwam er nu wel een monteur. Op zaterdag zelfs.
Er was een onderdeel binnen in de muur kapot gegaan.
Saillant detail, was afgelopen dinsdag vervangen :') blijkbaar valt dat wel onder de verantwoording van de woningbouw?? :@

Schade aan de tegels blijkt mee te vallen, maar alles moet goed drogen en volgende week kitten ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_149023399
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:15 schreef Puala het volgende:

[..]

Slagje vaster draaien?
Als het goed is word ik maandag gebeld voor een nieuwe afspraak om een nieuwe kraan te laten monteren.

Ik geloof dat ik mijn huurgeld er wel uit heb deze maand met al mijn reparatieverzoeken :')

Vanaf december tot nu heb ik 6 x een monteur over de vloer gehad
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_149023410
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
Yes, toewijzing van starterslening is binnen *O*
^O^

Gefeliciteerd !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_149023464
quote:
Lekker strakke inrichting + mooie kleur
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 25 januari 2015 @ 09:33:57 #252
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149033004
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Lekker strakke inrichting + mooie kleur
Je mag ook zeggen, allemaal goedkope ikeameuk :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 25 januari 2015 @ 09:34:09 #253
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149033007
Maar bedankt :)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_149034087
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je mag ook zeggen, allemaal goedkope ikeameuk :D
Ik denk dat mijn meubels voor 80% Ikea is :') En ik vind het dikke prima.

Je gordijnen zijn alleen nog wel van een aparte lengte? :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_149036047
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde in het huis waar ik nu zit ook vouwgordijnen. Was voor een raam van 360cm breed en een van 80 breed en beide 180cm hoog. Kwam neer op zo'n 1200 euro :'). Toen maar gewone gordijnen gehaald van dezelfde stof en dat was "slechts" een derde van de prijs.

Met een beetje geluk kan ik die gordijnen meenemen naar m'n nieuwe woning. Waar de financiering over 3 weken rond moet zijn, en heb nog niks gehoord van SVn :X. De gemeente had wel toestemming gegeven voor starterslening.
Ga naar een Turk voor gordijnen. Scheelt een hoop.
pi_149042172
Vandaag koopovereenkomst getekend :D Nu nog bijna 8 maanden wachten tot we de sleutel krijgen :(
Bleuh.
pi_149042194
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:23 schreef PimD het volgende:
Vandaag koopovereenkomst getekend :D Nu nog bijna 8 maanden wachten tot we de sleutel krijgen :(
Haha nieuwbouw?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149042239
Nee, de huidige eigenaren krijgen de sleutel van hun nieuwe huis pas in augustus en willen dus een maand de tijd hebben om te verhuizen. Begrijpelijk, maar wel even heel veel geduld hebben :D
Bleuh.
pi_149042282
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:25 schreef PimD het volgende:
Nee, de huidige eigenaren krijgen de sleutel van hun nieuwe huis pas in augustus en willen dus een maand de tijd hebben om te verhuizen. Begrijpelijk, maar wel even heel veel geduld hebben :D
Ah oké haha. Wij moeten ook wachten op ons huis is nieuwbouw.. Duurt lang..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149065429
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah oké haha. Wij moeten ook wachten op ons huis is nieuwbouw.. Duurt lang..
Duurt idd lang ;(
Ik weet nog niet eens wanneer ze gaan beginnen met bouwen :P

Ik hoop deze week wat te horen van de bank! Ik heb wel zin in een taart dus ze mogen wel opschieten :+ :P
pi_149066225
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Morgen voor badkamer kijken.ik ben benieuwd.
En? Wij zijn donderdag wezen kijken, krijgen deze week ergens de offerte (wel handig als de sluitingsdatum 1 feb is :'))
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_149066289
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:04 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

En? Wij zijn donderdag wezen kijken, krijgen deze week ergens de offerte (wel handig als de sluitingsdatum 1 feb is :'))
Ik hoop doe offerte snel te krijgen want gaat er om hangen of we het kunnen betalen :@ wisten ons ook niet te vertellen wat het zou gaan kosten enzo
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149066456
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik hoop doe offerte snel te krijgen want gaat er om hangen of we het kunnen betalen :@ wisten ons ook niet te vertellen wat het zou gaan kosten enzo
Ja bij ons is het de vraag of we genoeg begroot hebben in de hypotheek :') Er zit standaard wel wat in, maar dat was 3x niks. Zo goed als alles dus geupgrade. We hadden al een offerte bij sanisale laten opstellen, daar zaten we met materiaal alleen al aan de max en moest de montage nog. :X Maar nu zijn we bij het bedrijf geweest dat aangesloten is bij het bouwproject, volgens mij rekenen die niet heel veel extra voor de montage (tenzij meerwerk ofc).

Ik ben benieuwd :)
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_149066699
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:15 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja bij ons is het de vraag of we genoeg begroot hebben in de hypotheek :') Er zit standaard wel wat in, maar dat was 3x niks. Zo goed als alles dus geupgrade. We hadden al een offerte bij sanisale laten opstellen, daar zaten we met materiaal alleen al aan de max en moest de montage nog. :X Maar nu zijn we bij het bedrijf geweest dat aangesloten is bij het bouwproject, volgens mij rekenen die niet heel veel extra voor de montage (tenzij meerwerk ofc).

Ik ben benieuwd :)
Ja was bij ons ook idd. Totaal niet onze smaak dat sanitair.. En moet je maar douche gordijn ophangen enzo en dat vind ik echt zo ontzettend smerig.

De standaard tegels waren daarentegen wel weer heel leuk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149067705
Wat voor tegels krijgen jullie dan standaard? Bij ons was dat niet veel soeps.
pi_149067805
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:08 schreef Klaphark het volgende:
Wat voor tegels krijgen jullie dan standaard? Bij ons was dat niet veel soeps.
We waren eerst heel bang voor van die 15 bij 15 tegeltjes ofzo. Maar vloer konden we kiezen uit een reeks 30 bij 30 tegels. En voor de muur 25 bij 33. Die muur tegels leggen we dan dwars :)

Het kan altijd beter natuurlijk maar hier zijn we ook wel gelukkig mee.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149068249
Wij gaan later zelf een douchewand o.i.d. plaatsen. De opties die ze hadden vonden we niet mooi en waren te duur.
Tegels hebben we ook 30x30 volgens mij :+ Weet het niet eens meer :')
pi_149068355
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:31 schreef Miezziej het volgende:
Wij gaan later zelf een douchewand o.i.d. plaatsen. De opties die ze hadden vonden we niet mooi en waren te duur.
Tegels hebben we ook 30x30 volgens mij :+ Weet het niet eens meer :')
Ik wil meteen een douche wand laten plaatsen want dan kunnen we de douche groter maken en wordt ook meteen een groter stuk vloer afwaterend gelegd. Zal straks even wat plaatjes in mijn topic plempen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149068609
Douchewandje plaatsen als meerwerk was hier maar 85 euro extra, dat is dan wel weer spotgoedkoop opeens :')
pi_149068617
Straks als ik m'n woning heb wil ik ook een fatsoenlijke douchedeur (voor een nis) plaatsen. Iemand tips? Ik wil niet zo'n plexiglas ding wat doorbuigt als je deur open wilt doen.
pi_149068723
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:44 schreef Klaphark het volgende:
Douchewandje plaatsen als meerwerk was hier maar 85 euro extra, dat is dan wel weer spotgoedkoop opeens :')
Bij ons moet hij dan 140 worden en dat zal het wel weer duur maken dan..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149071464
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
Straks als ik m'n woning heb wil ik ook een fatsoenlijke douchedeur (voor een nis) plaatsen. Iemand tips? Ik wil niet zo'n plexiglas ding wat doorbuigt als je deur open wilt doen.
Wat voor tips? Bij de sanidump en dergelijke zaken bieden ze heel veel verschillende soorten glazen nisdeuren aan. Prijsklasse 250->1000 euro per deur. Ook 2- en 3- delige deuren, schuif of als 'openslaande deur'. Daar is best veel mogelijk. Ik kijk er ook naar, mocht ik inderdaad een woning gaan kopen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_149072317
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 13:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat voor tips? Bij de sanidump en dergelijke zaken bieden ze heel veel verschillende soorten glazen nisdeuren aan. Prijsklasse 250->1000 euro per deur. Ook 2- en 3- delige deuren, schuif of als 'openslaande deur'. Daar is best veel mogelijk. Ik kijk er ook naar, mocht ik inderdaad een woning gaan kopen.
Nou ja over wat voor een ik moet nemen. Ik heb bijvoorbeeld glazen deuren gezien die met rolletjes sluiten, of gewoon met een magneetstrip oid.
Die rolletjes leken mij wel degelijk, en sloten ook het fijnst.

Ik moet alleen nog even kijken of het wel handig is om 1 openslaande deur te doen. Misschien zijn 2 deurtjes toch handiger.
pi_149072812
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 13:59 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nou ja over wat voor een ik moet nemen. Ik heb bijvoorbeeld glazen deuren gezien die met rolletjes sluiten, of gewoon met een magneetstrip oid.
Die rolletjes leken mij wel degelijk, en sloten ook het fijnst.

Ik moet alleen nog even kijken of het wel handig is om 1 openslaande deur te doen. Misschien zijn 2 deurtjes toch handiger.
Hoe breed moet de deur worden? Wij moeten er ook nog 1 zoeken, maar hebben een vrij standaard maat van 1 meter. Dubbele deur is dan wat onnodig.
pi_149072983
Morgen 2e bezichtiging van twee woningen :o (naast elkaar, wisselende staat van onderhoud en afwerking). Spannend! :o
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_149074169
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:19 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Hoe breed moet de deur worden? Wij moeten er ook nog 1 zoeken, maar hebben een vrij standaard maat van 1 meter. Dubbele deur is dan wat onnodig.
Dat weet ik eigenlijk niet, ik moet de maat nog opnemen, maar erge haast heeft het niet.
Op de foto zie ik 4 tegels naast elkaar, en nog een klein beetje. Ik hoop wel dat het een mooie maat is (80, 90, 100cm).
Qua grootte zou 1 deur prima kunnen, schuin tegenover de douche zit het badmeubel en moet even kijken of daar voldoende ruimte is.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 00:59:48 #277
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_149094668
*O* officieel over!

Man wat een werk, maar er viel ook meteen een brok stress van mijn rug af.

Vind alleen de eerste nacht nu stiekem wel spannend. :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:24:25 #278
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_149096989
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:59 schreef houdjemond het volgende:
*O* officieel over!

Man wat een werk, maar er viel ook meteen een brok stress van mijn rug af.

Vind alleen de eerste nacht nu stiekem wel spannend. :@
Lekker! en hoe was de eerste nacht? :)

Ik mag vrijdag eindelijk beginnen! Gister alvast kwasten, rollers, schuurpapier enz. gekocht. ¤160,- :')
pi_149097091
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:59 schreef houdjemond het volgende:
*O* officieel over!

Man wat een werk, maar er viel ook meteen een brok stress van mijn rug af.

Vind alleen de eerste nacht nu stiekem wel spannend. :@
Hoe is je eerste nacht bevallen?

Werd gebeld door mijn adviseur, ik helemaal zenuwachtig, "zal dit HET telefoontje zijn?". Maar nee, was gewoon even een update dat de bank het in behandeling heeft en we morgen of donderdag meer horen.
I want to know now!! :P
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:39:07 #280
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_149097176
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:32 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Hoe is je eerste nacht bevallen?

Werd gebeld door mijn adviseur, ik helemaal zenuwachtig, "zal dit HET telefoontje zijn?". Maar nee, was gewoon even een update dat de bank het in behandeling heeft en we morgen of donderdag meer horen.
I want to know now!! :P
verschrikkelijk die spanning! En dan vanaf morgen iedere keer dat je telefoon gaat denk je: zou dat hem zijn?? haha
pi_149099503
Conclusie na tweede bezichtiging: ik ga een bod uitbrengen :o. Nu nog overwegen wanneer, hoe hoog/laag, door wie etc.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:21:50 #282
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149099529
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:20 schreef Chicolate het volgende:
Conclusie na tweede bezichtiging: ik ga een bod uitbrengen :o. Nu nog overwegen wanneer, hoe hoog/laag, door wie etc.
Ging jij niet huren :?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_149099629
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ging jij niet huren :?
Ja, maar de woningcorporaties willen niets aan me verhuren dus nu ga ik uit noodzaak kopen :+. Is nog goedkoper ook qua maandlasten :'). En mocht ik een paar maanden in het buitenland gaan wonen dan mag ik het zonder problemen tijdelijk verhuren, en de ligging is goed tov OV dus werken in een andere stad zou geen probleem zijn.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 januari 2015 @ 12:07:41 #284
95752 crew  Chell
Kluns
pi_149100596
Achterlijke baas van mijn vriend wil op de werkgeversverklaring niet het vinkje bij het stukje over contract voor onbepaalde tijd zetten, omdat hij waarschijnlijk na dit contract nog een keer een halfjaarcontract krijgt.

Hopelijk gaat dat geen probleem opleveren bij de verhuurder van de woning, als we besluiten dat we hem willen.

Gedoe zeg, die papierwinkel. Je moet wel echt volledig met de billen bloot.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:13:05 #285
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149100735
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:07 schreef Chell het volgende:
Achterlijke baas van mijn vriend wil op de werkgeversverklaring niet het vinkje bij het stukje over contract voor onbepaalde tijd zetten, omdat hij waarschijnlijk na dit contract nog een keer een halfjaarcontract krijgt.

Hopelijk gaat dat geen probleem opleveren bij de verhuurder van de woning, als we besluiten dat we hem willen.

Gedoe zeg, die papierwinkel. Je moet wel echt volledig met de billen bloot.
Ik wist niet dat je een werkgeversverklaring moet hebben als je gaat huren.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:14:20 #286
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149100772
Wij kunnen weer een nieuwe berekening gaan maken, want ik heb zojuist mijn contract voor 20 uur per week getekend i.p.v. 16 uur.
Nog steeds zuur dat ik meer werk en dat ze dat niet meenemen, maar ja... Hopelijk kunnen we het gat wat er is ontstaan rondom de nieuwe regels een klein beetje overbruggen :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149100813
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:20 schreef Chicolate het volgende:
Conclusie na tweede bezichtiging: ik ga een bod uitbrengen :o. Nu nog overwegen wanneer, hoe hoog/laag, door wie etc.
Oh spannend! :D
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 januari 2015 @ 12:43:33 #288
95752 crew  Chell
Kluns
pi_149101483
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:13 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je een werkgeversverklaring moet hebben als je gaat huren.
Vrije sector, ze willen héél zeker weten dat je genoeg geld hebt om de huur te betalen blijkbaar. Drie loonstroken, jaaropgaaf, werkgeversverklaring, verhuurdersverklaring, ze willen het allemaal hebben.
pi_149102063
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:43 schreef Chell het volgende:

[..]

Vrije sector, ze willen héél zeker weten dat je genoeg geld hebt om de huur te betalen blijkbaar. Drie loonstroken, jaaropgaaf, werkgeversverklaring, verhuurdersverklaring, ze willen het allemaal hebben.
Ze wilden bij mij ook nog een overzicht van al mijn spaargeld, want bruto 4x de nettohuur verdienen is blijkbaar niet genoeg :'). Om vervolgens de besluiten dat mn inkomen alsnog te laag is.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:24:31 #290
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_149102535
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:14 schreef automatic_ het volgende:
Wij kunnen weer een nieuwe berekening gaan maken, want ik heb zojuist mijn contract voor 20 uur per week getekend i.p.v. 16 uur.
Nog steeds zuur dat ik meer werk en dat ze dat niet meenemen, maar ja... Hopelijk kunnen we het gat wat er is ontstaan rondom de nieuwe regels een klein beetje overbruggen :)
Maar waarom dan als ze jou salaris niet meenemen?
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 januari 2015 @ 20:04:53 #291
95752 crew  Chell
Kluns
pi_149115409
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ze wilden bij mij ook nog een overzicht van al mijn spaargeld, want bruto 4x de nettohuur verdienen is blijkbaar niet genoeg :'). Om vervolgens de besluiten dat mn inkomen alsnog te laag is.
Pff, dat is wel helemaal erg. Wij zijn met z'n tweeën, dus we verdienen echt meer dan ruim voldoende. Geloof dat die werkgeversverklaring ook echt geen probleem wat.

We waren nummer 1 en hadden dus eerste keus, tussen twee woningen ook nog eens. Hebben ja gezegd op woning 1, nu even afwachten of alles goedgekeurd wordt. Spannend!
  dinsdag 27 januari 2015 @ 21:13:59 #292
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149117937
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Maar waarom dan als ze jou salaris niet meenemen?
Mijn vaste uren (16 en nu 20uur) nemen ze wel mee, maar ik werk vaak 28/30 uur per week. Die overuren nemen ze niet mee, omdat het niet structureel is.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 27 januari 2015 @ 21:58:23 #293
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_149120008
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:13 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Mijn vaste uren (16 en nu 20uur) nemen ze wel mee, maar ik werk vaak 28/30 uur per week. Die overuren nemen ze niet mee, omdat het niet structureel is.
Oh zo, das jammer inderdaad!
  dinsdag 27 januari 2015 @ 22:12:16 #294
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149120663
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh zo, das jammer inderdaad!
Ja ;(
Scheelt nogal veel wat niet mee wordt genomen ;( maar ja...!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149132350
Bel ik de makelaar voor een nieuw bod (vorige was afgewezen), neemt ze niet op }:|. Ok het is haar vrije dag, maar ze zei zelf dat ik mocht bellen op haar mobiel :P. *ongeduld*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 28 januari 2015 @ 12:58:25 #296
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149135656
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 10:56 schreef Chicolate het volgende:
Bel ik de makelaar voor een nieuw bod (vorige was afgewezen), neemt ze niet op }:|. Ok het is haar vrije dag, maar ze zei zelf dat ik mocht bellen op haar mobiel :P. *ongeduld*
Dat is wel irritant ja :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149135737
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 10:56 schreef Chicolate het volgende:
Bel ik de makelaar voor een nieuw bod (vorige was afgewezen), neemt ze niet op }:|. Ok het is haar vrije dag, maar ze zei zelf dat ik mocht bellen op haar mobiel :P. *ongeduld*
smsje sturen of ze je terug wilt bellen? :D
pi_149136387
Deze week over en proefslapen in nieuw huisje *O*
Bed staat er al O+
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_149136513
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:01 schreef Puala het volgende:

[..]

smsje sturen of ze je terug wilt bellen? :D
Bod gedaan, ze neemt morgen contact op. Ook wel fijn om dat te weten, hoef ik de komende 24 uur mijn telefoon niet in de gaten te houden :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_149137254
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deze week over en proefslapen in nieuw huisje *O*
Bed staat er al O+
Pics :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Bod gedaan, ze neemt morgen contact op. Ook wel fijn om dat te weten, hoef ik de komende 24 uur mijn telefoon niet in de gaten te houden :+.
Dat scheelt wel maar zou bij mij de zenuwen niet minder maken :P
pi_149137257
Slotje?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')