abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 februari 2015 @ 20:00:25 #176
437818 020man
uit Amsterdam
pi_149306459
quote:
99s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Er deed ook een speler mee die ik volgens mij nog niet eerder had gezien. Nou ben ik zijn naam natuurlijk vergeten :') lange dunne gozer. Was hij geblesseerd geweest of zo?
Dat was Florian Nelemans, speelde in het begin van het seizoen ook al mee en brak zijn scheenbeen in de uitwedstrijd in Nijmegen.
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 20:01:35 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_149306512
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:00 schreef 020man het volgende:

[..]

Dat was Florian Nelemans, speelde in het begin van het seizoen ook al mee en brak zijn scheenbeen in de uitwedstrijd in Nijmegen.
Ah dank je. Kon me hem niet herinneren. En het breken van zijn been wist ik dus ook niet meer :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 2 februari 2015 @ 20:04:51 #178
437818 020man
uit Amsterdam
pi_149306621
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met Hoogenraadt, Leenders en Jaspers ook maar 3 verdedigers natuurlijk die in de eredivisie speelden. Spelen er nog wat verdedigers elders?

Met Versteeg, Pohlman, Berteling, Forward, Kwist, Lam en Musscher heb je al 2 lijnen binnen, nog wat spelers van elders halen en misschien nog een import die in Amsterdam studeert en je bent al een heel eind. Forward zal volgend jaar ook wel een import zijn, Kwist niet denk ik.

Keepers goed genoeg voor de eredivisie?
En dan wordt Hoogenraad ook vaak nog als aanvaller ingezet. Wat ik ook al zei zijn de eerste twee aanvalslijnen van Amsterdam ook gewoon goed. Misschien kun je Kars en Oosterveld nog verleiden om terug te keren. Keepers zijn ook niet echt geweldig. Daar zou ik sowieso versterking voor halen, en dan Van Duin als backup. Defence misschien 2 imports voor halen en Dax van der Velden misschien terug. En dan nog een leuke import aanvaller die wel het verschil moet kunnen maken.
  maandag 2 februari 2015 @ 20:18:21 #179
437818 020man
uit Amsterdam
pi_149307180
Selectie voor Amsterdam in de Eredivisie volgend jaar:

Goalies: import (Knudsen misschien?) of Schotel (Dordrecht) - van Duin

Defence: import 1 - import 2 - Leenders - van der Velden (halen van Heerenveen) - Jaspers - Nelemans = 6 spelers, 3 lijnen (en als jeugd backup van Duin)

Offence: import - Versteeg - Berteling - Pohlman - Lam - van Musscher - Forward - Mackie Kwist - Kars (halen van Heerenveen) - Oosterveld (halen van Heerenveen) - Merk (halen van Zoetermeer) - R. van Hoorn (halen van Zoetermeer) = 12 spelers, 4 lijnen (en als jeugd backup D. Pohlman)

Alle spelers die ik heb gemerkt als 'halen van' zijn oud jeugdspelers van Amsterdam. Daarnaast nog 3 imports (of 4 als je Knudsen haalt). Met dit team de competitie ingaan zou geen schande zijn.
pi_149308301
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:04 schreef 020man het volgende:

[..]

En dan wordt Hoogenraad ook vaak nog als aanvaller ingezet. Wat ik ook al zei zijn de eerste twee aanvalslijnen van Amsterdam ook gewoon goed. Misschien kun je Kars en Oosterveld nog verleiden om terug te keren. Keepers zijn ook niet echt geweldig. Daar zou ik sowieso versterking voor halen, en dan Van Duin als backup. Defence misschien 2 imports voor halen en Dax van der Velden misschien terug. En dan nog een leuke import aanvaller die wel het verschil moet kunnen maken.
Lijkt me uitgesloten dat Dax en Oosterveld terugkeren afgezien van persoonlijke keuzes
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_149308354
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:18 schreef 020man het volgende:
Selectie voor Amsterdam in de Eredivisie volgend jaar:

Goalies: import (Knudsen misschien?) of Schotel (Dordrecht) - van Duin

Defence: import 1 - import 2 - Leenders - van der Velden (halen van Heerenveen) - Jaspers - Nelemans = 6 spelers, 3 lijnen (en als jeugd backup van Duin)

Offence: import - Versteeg - Berteling - Pohlman - Lam - van Musscher - Forward - Mackie Kwist - Kars (halen van Heerenveen) - Oosterveld (halen van Heerenveen) - Merk (halen van Zoetermeer) - R. van Hoorn (halen van Zoetermeer) = 12 spelers, 4 lijnen (en als jeugd backup D. Pohlman)

Alle spelers die ik heb gemerkt als 'halen van' zijn oud jeugdspelers van Amsterdam. Daarnaast nog 3 imports (of 4 als je Knudsen haalt). Met dit team de competitie ingaan zou geen schande zijn.
5 of 6 imports heb je
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 2 februari 2015 @ 20:53:48 #182
437818 020man
uit Amsterdam
pi_149308790
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

5 of 6 imports heb je
Je bedoelt zeker Mackie-Kwist en Forward. Heeft Mackie-Kwist niet een Nederlandse achtergrond? En hoelang moet je in Nederland spelen om niet meer gezien te worden als import? Is dat 2 jaar, dan telt Forward niet mee, is dat 5 jaar dan wel...maar dan heb je nog 5 imports. Dan misschien toch gaan voor Schotel als goalie. En over Oosterveld en Van der Velden gesproken. Gaan die mee naar Duitsland of worden ze daar niet goed genoeg voor geacht. Dan kunnen ze makkelijk terug naar Amsterdam.
pi_149309071
Ze zijn wel goed genoeg en jonge spelers die in oranje spelen gaan zeer waarschijnlijk liever bij Heerenveen spelen op een hoger niveau dan in een gedevalueerde eredivisie. Zou kunnen dat ze voor andere redenen(werk, school, vriendin, etc) toch in Amsterdam gaan spelen maar die kans is niet zo groot.

De regels voor de imports zijn altijd anders maar meestal geldt dat iemand die niet speelgerechtigd is voor Oranje als import geldt. Voor Kwist geldt dat misschien niet, maar zo ver als ik weer is Forward geen NC.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 2 februari 2015 @ 21:08:02 #184
437818 020man
uit Amsterdam
pi_149309395
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze zijn wel goed genoeg en jonge spelers die in oranje spelen gaan zeer waarschijnlijk liever bij Heerenveen spelen op een hoger niveau dan in een gedevalueerde eredivisie. Zou kunnen dat ze voor andere redenen(werk, school, vriendin, etc) toch in Amsterdam gaan spelen maar die kans is niet zo groot.

De regels voor de imports zijn altijd anders maar meestal geldt dat iemand die niet speelgerechtigd is voor Oranje als import geldt. Voor Kwist geldt dat misschien niet, maar zo ver als ik weer is Forward geen NC.
Okee, ik heb net even gezocht en Kwist heeft wel een Nederlands paspoort volgens een Facebookbericht van destijds de Amsterdam G's. En over Heerenveen, moeten zij zich dan niet versterken (en dus afscheid nemen van een aantal spelers) om in de sterkere Oberliga te spelen? Zo niet, dan komen deze spelers inderdaad niet naar Amsterdam. Dan zouden ze moeten gaan zoeken bij spelers die nu al in de Eredivisie spelen (Geleen of Eindhoven). Maar die zullen ook niet zomaar naar Amsterdam komen. Het wordt sowieso puzzelen nu er ineens zoveel teams bijkomen in de Eredivisie. We moeten gewoon afwachten denk ik. En ik weet ook niet precies wat de budgetten allemaal zijn.
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 21:26:35 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149310134
als ze zich al gaan versterken dan zal dit niet ten kosten gaan van deze twee heren vrees ik

bij Zoetermeer spelen nog 2 relatief jonge verdedigers (Fons van Hoorn en Marino (?) Bakker) die uit het Amsterdamse nest komen, die zou ik proberen terug te halen, dan staat het er al een stuk beter voor denk ik

Als Knudsen nog in NL is en nog wil spelen dan is dat natuurlijk een flinke versterking maar ik vind dat van Duin het meer dan redelijk doet nu al komt hij wat onzeker over bij tijd en wijlen

als je al mensen uit het buitenland gaat halen zou ik voor een trainer kiezen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_149314613
Berteling, Schaafsma, Versteeg, beter ga je niet in het buitenland vinden

Heerenveen mag slechts met 2 imports spelen(dus moeten er 2 weg van het huidige team) dus de kans is eerder groter dat ze gaan proberen te shoppen bij Amsterdam dan dat Dax, Kars en Oosterveld terug komen en als ze dat doen is het niet voor sportieve redenen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_149314872
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:26 schreef sp3c het volgende:
als ze zich al gaan versterken dan zal dit niet ten kosten gaan van deze twee heren vrees ik

bij Zoetermeer spelen nog 2 relatief jonge verdedigers (Fons van Hoorn en Marino (?) Bakker) die uit het Amsterdamse nest komen, die zou ik proberen terug te halen, dan staat het er al een stuk beter voor denk ik

Als Knudsen nog in NL is en nog wil spelen dan is dat natuurlijk een flinke versterking maar ik vind dat van Duin het meer dan redelijk doet nu al komt hij wat onzeker over bij tijd en wijlen

als je al mensen uit het buitenland gaat halen zou ik voor een trainer kiezen
Of gewoon Ron Berteling achter de bank. Wat doet die nu nog eigenlijk?
Flesje bier
  dinsdag 3 februari 2015 @ 00:03:42 #188
437818 020man
uit Amsterdam
pi_149315727
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 23:24 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Of gewoon Ron Berteling achter de bank. Wat doet die nu nog eigenlijk?
Traint jeugd in Leiden en af en toe ook het eerste van Amsterdam.
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 11:30:41 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149321383
schaafsma als trainer zou wel een topshow zijn, geen idee wat hij nu doet maar niets met het eerste volgens mij

Versteeg is misschien een hele goede ijshockeyer en op termijn mogelijk een goede trainer/coach maar op het moment kloppen de systemen voor geen meter, wedstrijden worden puur op individuele skills gewonnen en dat gaat nooit lang goed dat zag je in de wedstrijden tegen bv groningen

denk dat een goede trainer die ze hebben dit team kampioen kan maken/had kunnen maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_149323279
Net alsof kampioen worden belangrijk is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 14:02:59 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149325405
tuurlijk is dat belangrijk

als je wint heb je immers meer vrienden dan wanneer je verliest

gewoon jammer dat een team dat beter kan het niet beter doet omdat ze geen idee hebben waar ze naartoe moeten passen, als je dat op wilt lossen kom je bij een trainer uit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_149327668
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:02 schreef sp3c het volgende:
tuurlijk is dat belangrijk

als je wint heb je immers meer vrienden dan wanneer je verliest

gewoon jammer dat een team dat beter kan het niet beter doet omdat ze geen idee hebben waar ze naartoe moeten passen, als je dat op wilt lossen kom je bij een trainer uit
Nee, is niet belangrijk, titel winnen levert nog geen eens een prijs op, is gewoon niet het doel van dit jaar in de eerste divisie. Doel is om je voor te bereiden op volgend jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 15:42:30 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149328424
er komen allemaal mensen op af die meer geld uitgeven als de thuisploeg wint, daarnaast is de regionale media aanda ht groter als de regionale ploeg zijn wedstrijden wint

dat zijn nu niet bepaald zaken waar clubs in Nederland ijshockeyland in omkomen vandaag de dag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_149329004
Je kan ook winnen zonder kampioen te worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 16:02:03 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149329080
dat maakt kampioen worden nog niet onbelangrijk das gewoon grote onzin
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_149330413
Is het doel van een sport in competitieverband niet altijd zoveel mogelijk winnen c.q. kampioen worden? Diego heeft wel een punt dat een kampioenschap hier in Nederland eigenlijk helemaal niet zo veel waard is, maar m.i. moet je wel altijd naar het zo hoog mogelijke streven op sportief gebied.
Flesje bier
pi_149331533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:02 schreef sp3c het volgende:
dat maakt kampioen worden nog niet onbelangrijk das gewoon grote onzin
Dit jaar wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_149331603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:40 schreef Gezicht het volgende:
Is het doel van een sport in competitieverband niet altijd zoveel mogelijk winnen c.q. kampioen worden? Diego heeft wel een punt dat een kampioenschap hier in Nederland eigenlijk helemaal niet zo veel waard is, maar m.i. moet je wel altijd naar het zo hoog mogelijke streven op sportief gebied.
Zoveel mogelijk winnen hoeft niet te leiden tot een titel te winnen, en het doel dit jaar in de eerste divisie is gewoon om zoveel mogelijk te groeien en te ontwikkelen, er is immers toch geen promotie en volgend jaar is er een nieuwe competitie waar je niet voor gepresteerd hoeft te hebben om mee te mogen doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_149345465
Visschers heeft nog wel heel goede hoop als 'ie met nog ruim 5 min. te spelen en 4 - 1 achter z'n goalie eraf haalt.
Flesje bier
pi_149346951
Onder meer Don Nichols, Mike en Nick Verschuren, Mike Oveweg en Jeroen van den Broek stonden op het lijstje van de afwezigen.

Wie weet omdat het een doordeweekse week is maar het is in elk geval te hopen dat het niet vanwege salarisredenen is want als ze het nog 2 weken kunnen rekken hebben ze een behoorlijke kans op de play-offs

Wel knap om met maar 12 volwaardige spelers toch maar met 4 goals verschil verliezen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')