abonnement Unibet Coolblue
pi_148772094
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:03 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Dit is pas de tweede box die ik ontvang, dus heb nog geen heek gehad. Niet lekker? Of komt 'ie regelmatig langs?
Om de week komt ie zo ongeveer langs. Beetje vaak voor een niet zo bijzonder lekkere vis. En veel afgewisseld wordt er niet, terwijl er zoveel vissoorten bestaan!
Make my day!
pi_148772097
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:03 schreef Negentiendertig het volgende:

Dit is pas de tweede box die ik ontvang, dus heb nog geen heek gehad. Niet lekker? Of komt 'ie regelmatig langs?
Wel lekker, komt regelmatig langs.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148772123
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:03 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Dit is pas de tweede box die ik ontvang, dus heb nog geen heek gehad. Niet lekker? Of komt 'ie regelmatig langs?
nouja, ik heb nu 4 boxen gehad en 2 ervan waren met heekfilet, een andere met zalm. wil ook wel eens een andere vis...
pi_148772205
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vet, olie, azijn en mosterd moet je altijd zelf toevoegen! Dus aardappelen en eieren :7
:D _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148772253
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
nouja, ik heb nu 4 boxen gehad en 2 ervan waren met heekfilet, een andere met zalm. wil ook wel eens een andere vis...
We hebben ook wel eens kabeljauw! Blikjes tonijn ook wel gehad en 1x blikje ansjovisfilets. Dat is het wel zo'n beetje, na een heleboel boxen.

1. Heek
2. Zalm
3. Tonijn
4. Kabeljauw
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148772295
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hebben ook wel eens kabeljauw! Blikjes tonijn ook wel gehad en 1x blikje ansjovisfilets. Dat is het wel zo'n beetje, na een heleboel boxen.

1. Heek
2. Zalm
3. Tonijn
4. Kabeljauw
Qua verse vis komt heek het meest voor in de box.
makreel is ook wel eens langs gekomen, geloof ik.
Make my day!
pi_148772309
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hebben ook wel eens kabeljauw! Blikjes tonijn ook wel gehad en 1x blikje ansjovisfilets. Dat is het wel zo'n beetje, na een heleboel boxen.

1. Heek
2. Zalm
3. Tonijn
4. Kabeljauw
oh super -O-

trouwens is het nu dus 3 van de 5 met heekfilet, met komende week erbij. had t toch wat gevarieerder gehoopt, al is de afwisseling van het koolhydratendeel wel prima.
pi_148772330
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:14 schreef agter het volgende:

Qua verse vis komt heek het meest voor in de box.
makreel is ook wel eens langs gekomen, geloof ik.
Ja, je hebt gelijk! Makreel ook wel eens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148772397
Er wordt redelijk wat geklaagd bij HF over alweer heek. Dit is hun antwoord:

" Bedankt voor jullie berichtjes. Begrijpelijk dat jullie aangeven graag andere vis dan heek in de box te willen ontvangen. Wij proberen iedere week weer inspirerende recepten samen te stellen. We letten hierbij bijvoorbeeld ook op de seizoenen en op het inkopen van vis van dichtbij. De verse visaanvoer heeft veel invloed op onze inkoopmogelijkheden. Gelukkig komt februari dichterbij en zal de aanvoer van vis zoals skrei/kabeljauw, heilbot en dorade weer op gang komen. We nemen jullie opmerkingen zeker mee in onze evaluatie en zullen jullie na week 4 weer andere vis dan heek aanbieden. Groetjes, Frederieke"

Er zit dus nog wat lekkers aan te komen. :)
Make my day!
  zaterdag 17 januari 2015 @ 12:32:16 #160
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_148772678
Hier zijn we afgeknapt op steeds weer soep. Soep is oke, maar niet week na week. En het zijn steeds ook heel bewerkelijke varianten. Het verzadigt ook niet erg. Zit ik net te kijken of ik 'm volgende week weer neem en wat zie ik: soep :')
pi_148772722
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:32 schreef Aventura het volgende:
Hier zijn we afgeknapt op steeds weer soep. Soep is oke, maar niet week na week. En het zijn steeds ook heel bewerkelijke varianten. Het verzadigt ook niet erg. Zit ik net te kijken of ik 'm volgende week weer neem en wat zie ik: soep :')
We aten thuis toen ik kind was ook elke week 1x soep en dan meestal dezelfde soep (tomaten, groente, bonen of snert). Dus dit is al een enorme afwisseling op dat concept :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148772741
Oh, en toen mijn moeder courgettes in de tuin ging kweken ook elke week minstens 1x courgettesoep. Dus daar maak je me totaal niet blij mee :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148772792
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:32 schreef Aventura het volgende:
Hier zijn we afgeknapt op steeds weer soep. Soep is oke, maar niet week na week. En het zijn steeds ook heel bewerkelijke varianten. Het verzadigt ook niet erg. Zit ik net te kijken of ik 'm volgende week weer neem en wat zie ik: soep :')
Ik vind de soepen vaak wel lekker, maar ze vullen niet echt goed.
Dus altijd stokbrood, kruidenboter en ander beleg erbij.
Make my day!
pi_148773479
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:04 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Hij komt regelmatig langs, en inderdaad sommige vinden het niet lekker.
Ikzelf heb er niet zo'n problemen mee.
Als het smaakt als ieder ander witvisje, heb ik daar ook geen problemen mee, denk ik :) Maar we gaan het zien!

Ik zou zelf geen problemen hebben met wat meer vegetarische gerechten. Niet dat ik vegetarier ben hoor, heb niks tegen vlees, maar wat inspirerende recepten zonder vlees zou wel leuk zijn, denk ik.

Soep zonder iets vult idd niet lekker. Altijd een mooi stuk brood erbij hier, en vaak ook nog een lichte salade :')
  zaterdag 17 januari 2015 @ 16:08:47 #165
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_148777532
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 13:10 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Als het smaakt als ieder ander witvisje, heb ik daar ook geen problemen mee, denk ik :) Maar we gaan het zien!

Ik zou zelf geen problemen hebben met wat meer vegetarische gerechten. Niet dat ik vegetarier ben hoor, heb niks tegen vlees, maar wat inspirerende recepten zonder vlees zou wel leuk zijn, denk ik.

Soep zonder iets vult idd niet lekker. Altijd een mooi stuk brood erbij hier, en vaak ook nog een lichte salade :')
Je kan altijd een keer afwisselen en een vegetarische box bestellen.
Rayen 2½ jaar!
pi_148778039
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:38 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind de soepen vaak wel lekker, maar ze vullen niet echt goed.
Dus altijd stokbrood, kruidenboter en ander beleg erbij.
Ik ben gek op soep.
Maar niet als volledige maaltijd. Dus ik ben benieuwd of ik in mijn eentje met een 2-persoonsbox een mooie combo van twee maaltijden kan maken zonder dat dat weer teveel is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148779557
Ik ben ook gek op soep. Ook als maaltijd, maar dan moet het wel echt een goed gevulde soep zijn, en bij HF is nog weleens vooral water. Ze smaken me meestal prima trouwens.

Bij ons komt de box morgenavond pas, en dan voor 5 dagen. Zijn we alle werkdagen voorzien, ook weleens handig.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:32:04 #168
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_148783933
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 13:10 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Als het smaakt als ieder ander witvisje, heb ik daar ook geen problemen mee, denk ik :) Maar we gaan het zien!

Ik zou zelf geen problemen hebben met wat meer vegetarische gerechten. Niet dat ik vegetarier ben hoor, heb niks tegen vlees, maar wat inspirerende recepten zonder vlees zou wel leuk zijn, denk ik.

Soep zonder iets vult idd niet lekker. Altijd een mooi stuk brood erbij hier, en vaak ook nog een lichte salade :')
Bij de 5 dagen box zit altijd voor twee dagen een vegetarisch gerecht bij. En anders kun je inderdaad zoals hier boven al staat een keer de vegetarische box nemen, die is voor 3 dagen beschikbaar, die heeft dan diezelfde gerechten als in de 5 dagen box + nog een extra gerecht.

De Noodles deze week vond ik trouwens heerlijk!
吴 曼 迪
pi_148784577
De kipshoarma is lekker! :9 :Y)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_148784878
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:51 schreef tombolafan het volgende:
De kipshoarma is lekker! :9 :Y)
Morgen komt mijn box *O*

Maar dan kan ik niet koken want ik ga al uit eten. -O-

In een vlaag van gezond bezig zijn heb ik net een airfryer besteld. :D Ben benieuwd naar de frietjes. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148785415
Mijn ouders hadden zo'n airfryer, 22 jaar terug of zo :7 Weet je wat er ook erg lekker uit was? Worstjes! Kregen ze een heel knapperig velletje van :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148785569
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ouders hadden zo'n airfryer, 22 jaar terug of zo :7 Weet je wat er ook erg lekker uit was? Worstjes! Kregen ze een heel knapperig velletje van :9
Vleesch kan er ook in ja. :Y En grillgroenten. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 17 januari 2015 @ 20:21:05 #173
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_148785675
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Morgen komt mijn box *O*

Maar dan kan ik niet koken want ik ga al uit eten. -O-

In een vlaag van gezond bezig zijn heb ik net een airfryer besteld. :D Ben benieuwd naar de frietjes. :9
Aha, laat eens weten hoe de frietjes zijn, ben altijd al benieuwd geweest of ze dan echt lekker smaken met maar een lepeltje olie gebakken.
Ik vind ze nog best prijzig die airfryers maar als het echt lekker smaakt, scheelt natuurlijk bakken met olie of vet
Rayen 2½ jaar!
pi_148785803
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:21 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Aha, laat eens weten hoe de frietjes zijn, ben altijd al benieuwd geweest of ze dan echt lekker smaken met maar een lepeltje olie gebakken.
Ik vind ze nog best prijzig die airfryers maar als het echt lekker smaakt, scheelt natuurlijk bakken met olie of vet
Will do ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148785922
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:21 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Aha, laat eens weten hoe de frietjes zijn, ben altijd al benieuwd geweest of ze dan echt lekker smaken met maar een lepeltje olie gebakken.
Ik vind ze nog best prijzig die airfryers maar als het echt lekker smaakt, scheelt natuurlijk bakken met olie of vet
Hier altijd blokjes verse aardappel (of in de vorm van frietjes) met knoflook, beetje olijfolie en paprika-poeder in oven.
30 tot 45 min op 180 graden (afhankelijk van de grootte).
Smullen!!
Make my day!
pi_148787981
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Morgen komt mijn box *O*

Maar dan kan ik niet koken want ik ga al uit eten. -O-

In een vlaag van gezond bezig zijn heb ik net een airfryer besteld. :D Ben benieuwd naar de frietjes. :9
Airfryer wil ik ok ooit :Y

En morgen uit eten is juist leukkkk :9 :Y) :9~
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_148788331
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 21:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Airfryer wil ik ok ooit :Y

En morgen uit eten is juist leukkkk :9 :Y) :9~
Keuzes... Keuzes.... :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148789470
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Morgen komt mijn box *O*

Maar dan kan ik niet koken want ik ga al uit eten. -O-

In een vlaag van gezond bezig zijn heb ik net een airfryer besteld. :D Ben benieuwd naar de frietjes. :9
Stuur hem gelijk weer terug. Een van onze meest waardeloze aankopen ooit. De friet is niet knapperig, zelfs vies te noemen en dat ding maakt een kabaal als de tering. Verse friet gaat sowieso bijna niet en uit zak valt vaak uit elkaar, soms wordt het zelfs poeder. Alleen krieltjes erin gaat wel.

Als je gezonder friet wilt consumeren, dan zou ik ze gewoon in de oven bereiden. Dat kost net zo veel tijd als met dat AirFryer en ik overdrijf niet als ik zeg dat de frietjes dan 1000x zo lekker zijn.

Anders gerechten klaar maken is trouwens ook niet aan te raden! Geloof me, stuur hem terug als het je alleen om de friet te doen is!

Daarbij... friet uit de frituur met mate kan echt geen kwaad hoor!
pi_148789506
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 21:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Airfryer wil ik ok ooit :Y

En morgen uit eten is juist leukkkk :9 :Y) :9~
Begin er nooit aan. Is zonde van je geld.
pi_148789564
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:00 schreef Unites het volgende:

[..]

Stuur hem gelijk weer terug. Een van onze meest waardeloze aankopen ooit. De friet is niet knapperig, zelfs vies te noemen en dat ding maakt een kabaal als de tering. Verse friet gaat sowieso bijna niet en uit zak valt vaak uit elkaar, soms wordt het zelfs poeder. Alleen krieltjes erin gaat wel.

Als je gezonder friet wilt consumeren, dan zou ik ze gewoon in de oven bereiden. Dat kost net zo veel tijd als met dat AirFryer en ik overdrijf niet als ik zeg dat de frietjes dan 1000x zo lekker zijn.

Anders gerechten klaar maken is trouwens ook niet aan te raden! Geloof me, stuur hem terug als het je alleen om de friet te doen is!

Daarbij... friet uit de frituur met mate kan echt geen kwaad hoor!
Bedankt voor je review. Ik heb ook veel positieve verhalen gelezen dus ga hem toch eerst zelf testen voor ik hem terugstuur.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148791167
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Bedankt voor je review. Ik heb ook veel positieve verhalen gelezen dus ga hem toch eerst zelf testen voor ik hem terugstuur.
Vergelijk hem dan ook met verse aardappelfriet uit de oven, zelf snijden. :)
Make my day!
pi_148800740
Box was vroeg ^O^ Om kwart over elf stond de bezorger al aan de deur.
Huuuuuuuge rettich. :D Iemand enig idee hoe ik hem leuk kan verwerken zonder rasp of dunschiller?

De oude kaas gaat naar Tombolafan :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 18 januari 2015 @ 11:54:17 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_148800850
In Franse friet reepjes snijden en dan door een roerbakgerecht verwerken met wat vijfkruidenpoeder is erg lekker.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_148800878
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:54 schreef Molo het volgende:
In Franse friet reepjes snijden en dan door een roerbakgerecht verwerken met wat vijfkruidenpoeder is erg lekker.
Dus in smalle reepjes snijden werkt ook? Deze week moet hij bij de pitabroodjes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 18 januari 2015 @ 11:56:41 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_148800903
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dus in smalle reepjes snijden werkt ook? Deze week moet hij bij de pitabroodjes.
Voor mij wel maar ik heb geen hellofresh. Ik lurk hier alleen mee voor ideetjes qua eten :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_148805384
Bij mij werd de box ook te vroeg bezorgd; een uur eerder dan gepland. Vanavond lekker de kipshoarma maken en eten!
  zondag 18 januari 2015 @ 17:25:30 #187
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_148811518
Ohwwwwww :'( ik zit een hele week zonder HelloFresh box, wat heb ik gedaannnnn :'( ;(
:P
Rayen 2½ jaar!
  maandag 19 januari 2015 @ 07:43:34 #188
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_148830473
De box werd gisteren precies op tijd bezorgd, dus gisteren de kipshoarma gemaakt en gegeten. Was erg lekker. Maar ik begrijp de opmerkingen over de hoeveelheid vlees wel. Het zag er echt uit als heel weinig. Daar tegenover staat de hoeveelheid groente. Mijn hemel zoveel!
Eerlijk is eerlijk, ik eet normaal volgens mij ook meestal te weinig groenten. Dus ik heb nu braaf alles opgegeten.
klerkje
pi_148831292
De kipshoarma ging er hier gisteren ook goed in, maar hadden wel beiden 's avonds weer trek (en dat gebeurd haast nooit). Vonden de shoarma ook aan de krappe kant om twee broodjes p/p. mee te vullen.
pi_148831466
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dus in smalle reepjes snijden werkt ook? Deze week moet hij bij de pitabroodjes.
hij moet door de salade dus vrij fijn is dan wel fijn... :+

Geen hakselaar ofzo ook? Of een rasp lenen?

Kaasssss :9
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_148831500
De shoarma vond ik op zich genoeg voor de broodjes, mits je genoeg sla erbij deed. En de saus was lekker :9~

Vooral t vele groente eten is wel een verbetering hier :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_148831808
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

hij moet door de salade dus vrij fijn is dan wel fijn... :+

Geen hakselaar ofzo ook? Of een rasp lenen?

Kaasssss :9
Hakselaarblitzding heb ik *O*

Kaas :{w :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148831816
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 07:43 schreef Spiegelei het volgende:
De box werd gisteren precies op tijd bezorgd, dus gisteren de kipshoarma gemaakt en gegeten. Was erg lekker. Maar ik begrijp de opmerkingen over de hoeveelheid vlees wel. Het zag er echt uit als heel weinig. Daar tegenover staat de hoeveelheid groente. Mijn hemel zoveel!
Eerlijk is eerlijk, ik eet normaal volgens mij ook meestal te weinig groenten. Dus ik heb nu braaf alles opgegeten.
Ik eet altijd al veel meer groente dan vlees. Mooi :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 19 januari 2015 @ 10:08:37 #194
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_148832313
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:26 schreef tombolafan het volgende:
De shoarma vond ik op zich genoeg voor de broodjes, mits je genoeg sla erbij deed. En de saus was lekker :9~

Vooral t vele groente eten is wel een verbetering hier :7
Ja inderdaad. Zo eet ik shoarma trouwens altijd. Broodjes aan de binnenkant insmeren met saus, dan vol proppen met sla/salade en vlees en dan heel smerig in een veel te vol broodje happen.
Thuis welteverstaan.

Buiten de deur doe ik het wat beschaafder. :P

quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik eet altijd al veel meer groente dan vlees. Mooi :9
Ja ik ben eigenlijk de laatste jaren best een vleeseter geweest en dat mag best wat minder van mij, dus dit is wel goed voor me. EN minder vlees EN meer groenten, win-win. :)
klerkje
pi_148832482
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:08 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Zo eet ik shoarma trouwens altijd. Broodjes aan de binnenkant insmeren met saus, dan vol proppen met sla/salade en vlees en dan heel smerig in een veel te vol broodje happen.
Thuis welteverstaan.

Buiten de deur doe ik het wat beschaafder. :P

[..]

Ja ik ben eigenlijk de laatste jaren best een vleeseter geweest en dat mag best wat minder van mij, dus dit is wel goed voor me. EN minder vlees EN meer groenten, win-win. :)
Dat is ook de enige manier om shoarma te eten. :+

Ik verbaasde me erover dat in de vijfdagenbox de biefstuk pas als derde moet. Die verplaatsen wij maar naar vanavond, denk ik (box is gisteravond bezorgd, dus sowieso vandaag pas eerste maaltijd).
  maandag 19 januari 2015 @ 10:19:39 #196
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_148832543
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:16 schreef Bleie het volgende:

[..]

Dat is ook de enige manier om shoarma te eten. :+

Ik verbaasde me erover dat in de vijfdagenbox de biefstuk pas als derde moet. Die verplaatsen wij maar naar vanavond, denk ik (box is gisteravond bezorgd, dus sowieso vandaag pas eerste maaltijd).
Zou dat niet zijn omdat ze die alleen in de 5dagenbox wilden doen?
klerkje
pi_148832602
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hakselaarblitzding heb ik *O*

Kaas :{w :W
Deze vind ik superhandig btw, met opvangbakje en deksel :Y

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/50153180/
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_148832632
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:16 schreef Bleie het volgende:

[..]

Dat is ook de enige manier om shoarma te eten. :+

Ik verbaasde me erover dat in de vijfdagenbox de biefstuk pas als derde moet. Die verplaatsen wij maar naar vanavond, denk ik (box is gisteravond bezorgd, dus sowieso vandaag pas eerste maaltijd).
true vwb de shoarma maar omdat mensen aangaven t te weinig te vinden...

En als de biefstuk een langere tht heeft dan de rest is t vrij logisch toch? *)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_148833726
Ik heb gisteren pas de pompoensoep gemaakt. We houden beiden niet zo van pompoen, maar deze soep was heerlijk!

Ik ben enorm tevreden over de hoeveelheden.
We hebben nu vier keer gegeten uit de 3-maaltijdenbox (één keer aardappeltjes/salade, één keer noodles, één keer mijn man de aardappeltjes/salade en ik de noodles waarbij we er allebei wat kip bij aten, één keer de pompoensoep waar ik nog een stukje wortel, een klein beetje broccoli en een paprika in gooide), en ik heb nog een halve pompoen en zeker twee kommen soep over. Dus een vijfde keer zou ook nog wel kunnen, mits ik er wat broodjes bij bak.
Ik kom er dankzij HelloFresh dus achter dat we blijkbaar nogal kleine eters zijn :)

Ik heb de vega-box, dus ik kan niet zoveel zeggen over groente/vlees-verhouding. Ik vind echter dat er genoeg groente in zit, precies zoveel als we normaal ook eten en we streven naar 200 g pp per maaltijd. Daar zaten we bij de salade niet aan, denk ik, maar bij de soep gingen we er weer ruim overheen.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_148833773
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:19 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Zou dat niet zijn omdat ze die alleen in de 5dagenbox wilden doen?
Volgorde van maaltijden staat voorop het boekje, voor drie dagen is het altijd in die volgorde, maar de overige twee komen er vrij willekeurig tussendoor.

quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

true vwb de shoarma maar omdat mensen aangaven t te weinig te vinden...

En als de biefstuk een langere tht heeft dan de rest is t vrij logisch toch? *)
Ja, heeft ook met tht te maken, denk ik. Maar biefstuk wordt vast niet lekkerder van drie dagen in de koelkast liggen, toch? Ik heb werkelijk geen idee, ik koop dat normaal nooit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')