abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 januari 2015 @ 17:01:38 #226
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_148572194
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:59 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja, begrijp ik ook. Dan zou ik ook wel pissig reageren, hoewel het maar een forum is natuurlijk.
Hoewel het maar een forum is? Nou voor Etsu is dit toch een beetje anders. Etsu is volgens mij narcistisch. Behalve dat is het FOK! forum heel belangrijk voor hem, hij zit hier al jaren en post hier (bijna) dagelijks. Er zijn mensen op dit forum die Etsu IRL kennen of zijn echte naam/gegevens weten, kan begrijpen dat je dan niet wilt dat er leugens over je worden verspreidt. Wel ben ik ontzettend nieuwsgierig wat de leugens zijn.
Spatieboos
pi_148572196
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:00 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Waar gaat dit in godsnaam over? Ik heb nooit gezegd dat ik met jou ge-DM'd heb.

Ja, ik heb jou laatst ge-DM'd omdat ik me zorgen maakte om je. Toen vroeg ik je hoe het ging.
Mensen die om elkaar geven op een online forum, de treurheid
pi_148572214
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Die reacties op fok ontstaan door het feit dat hij onuitstaanbaar is, niet door een haat naar transgenders
Voor de duizendste keer.
Als het volledig daarvan losstaat, waarom wordt er dan wel constant over gesproken door anderen? Ook als ze het er zelf niet bijhaalt?

En je refereert nog steeds naar AdoraBelle met "hij". Als haar keuze niets uit zou maken zou je dat niet doen denk ik.
pi_148572228
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:02 schreef robin007bond het volgende:
Als het volledig daarvan losstaat, waarom wordt er dan wel constant over gesproken door anderen? Ook als ze het er zelf niet bijhaalt?
Zou jij ook zo boos zijn als ik een blanke Nederlander kaaskop of bleekscheet zou noemen? (Dit is een serieuze vraag)
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_148572236
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:01 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Hoewel het maar een forum is? Nou voor Etsu is dit toch een beetje anders. Etsu is volgens mij narcistisch. Behalve dat is het FOK! forum heel belangrijk voor hem, hij zit hier al jaren en post hier (bijna) dagelijks. Er zijn mensen op dit forum die Etsu IRL kennen of zijn echte naam/gegevens weten, kan begrijpen dat je dan niet wilt dat er leugens over je worden verspreidt. Wel ben ik ontzettend nieuwsgierig wat de leugens zijn.
wtf
  Beste/leukste mod 2022 zondag 11 januari 2015 @ 17:03:01 #231
319979 Fok-it
All is well
pi_148572237
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Als het volledig daarvan losstaat, waarom wordt er dan wel constant over gesproken door anderen? Ook als ze het er zelf niet bijhaalt?

En je refereert nog steeds naar AdoraBelle met "hij". Als haar keuze niets uit zou maken zou je dat niet doen denk ik.
Ik zeg toch ook zij? Voor de azijnpissers zoals jij
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 11 januari 2015 @ 17:03:14 #232
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_148572246
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Die reacties op fok ontstaan door het feit dat hij onuitstaanbaar is, niet door een haat naar transgenders
Voor de duizendste keer.
Voor de duizendste keer, dan richt je dat lekker op HAAR. Niet op een grote groep. Je mag mij haten, niet uit kunnen staan, etc. Maar dan ga je geen homo-haat in mijn topics dumpen. Wees dan een fucking vent en val haar direct aan!

Jullie vechten echt als een stelletje wijven. Niets direct, maar allemaal sluw, achterbaks. Hoe oud zijn jullie allemaal? 13? 14?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  zondag 11 januari 2015 @ 17:03:27 #233
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_148572254
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dan noem je haar toch een zeikwijf of wat dan ook. Dan kun je zeggen: "Je was waarschijnlijk gewoon dat zeikwijf wat wij hier ook kennen op FOK!, daar zou ik ook niet mee willen daten."

Dat is anders dan iemand discrimineren. En de bashing die in dat topic gebeurd is toch wel heel erg zielig. Ik kende AB niet (van naam) voor dat topic, terwijl ik een gross wel herkende. Als al die negatieve reacties iets heeft veranderd is het mijn respect voor de mensen die ik wel kende.

Het is gewoon sneu dat dit zo gebeurd en de manier waarop... Daardoor kun je het niet wegwuiven als een grapje.
Ja ik had dat ook, zit vaker in die SC's en denk dan waarom moet iedereen zo haten op elkaar en vooral op AB. Maar ja, het zijn mensen, ik kan ze het niet kwalijk nemen, mensen houden gewoon van roddelen, haten. Ik tolereer het maar gewoon en blijf liever neutraal.
Spatieboos
pi_148572257
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Voor de duizendste keer, dan richt je dat lekker op HAAR. Niet op een grote groep. Je mag mij haten, niet uit kunnen staan, etc. Maar dan ga je geen homo-haat in mijn topics dumpen. Wees dan een fucking vent en val haar direct aan!

Jullie vechten echt als een stelletje wijven. Niets direct, maar allemaal sluw, achterbaks. Hoe oud zijn jullie allemaal? 13? 14?
ben je homo dan?
  zondag 11 januari 2015 @ 17:03:46 #235
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_148572263
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

In je KLB-topic noemde je mijn dm-gesprekken met jou als reden dat ik je zou `haten''
De laatste keer dat ik van jou een DM gehad heb was in 2013. Ik heb het net nagekeken. Dus ik weet niet waar je het over gehad hebt, maar sindsdien hebben we geen contact gehad.

Ik weet niet wat je me nu in de schoenen probeert te schuiven, maar wij hebben verder nooit contact gehad.
pi_148572266
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Als het volledig daarvan losstaat, waarom wordt er dan wel constant over gesproken door anderen? Ook als ze het er zelf niet bijhaalt?
Reputatie.

Net zoals bepaalde users hier op het forum geen serieus topic meer kunnen maken omdat ze het voor zichzelf verpest hebben. Braddie bijvoorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2015 17:04:19 ]
pi_148572267
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:27 schreef AdoraBelle het volgende:
Die kapsels moeten gewoon in hun algemeenheid verboden worden.
Je bent wel een hypocriete gozer he. Korte pittige kapseltjes, waar niks mis mee is, moeten verboden worden maar dat lekkere gekke ik ben een vrouw gebeuren niet. Oké dan.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 11 januari 2015 @ 17:03:56 #238
319979 Fok-it
All is well
pi_148572268
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:03 schreef Adames het volgende:

[..]

ben je homo dan?
_O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_148572281
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Je kan ook het topic teruglezen en zien dat mensen haar direct aanvallen enkel omdat ze transgender is. Dat is fucking walgelijk. En dat is waar het hier over gaat. Zij heeft niets gedaan om afkeuring te krijgen van mensen op basis van haar geslacht.

Normale reacties die ik van FOK! zou verwachten bevatten, maar zijn niet gelimiteerd tot: "Tja kut voor je, je bent waarschijnlijk een zeik wijf." of "Dan moet je maar niet eerlijk zijn, krijg je ervan."
Het boeit me niet of je haar niet mag, haat of wat dan ook, maar Etsu als homo zul jij moeten begrijpen dat mensen je soms enkel defineren aan dat kleine stukje van je.

Hulde.

Verder wil ik de volgende gegevens onder de aandacht brengen van transgenderhaters:

Definitie van transgenderhaters:

quote:
Transfobie is de angst voor transgenderisme en transseksualiteit, alsmede het vijandig en disciminerend gedrag dat uit dit gevoel voorkomt. Transfobie uit zich bijvoorbeeld in het uitsluiten van transen uit als seksespecifiek bestemde ruimtes (toiletten, sommige verenigingen...), maar ook in verbaal, fysiek geweld, verkrachting en ontkenning van asielrecht.[1]

Transfoob gedrag komt voort uit de vooronderstelling dat ieders sekse van bij de geboorte vaststaat, dat geslacht een puur biologische kwestie is en dat men het eigen gender niet zelf mag (of kan) definiëren. Deze opvattingen zijn wijd verspreid en in vele landen ook in wetten vertaald en/of religieus onderbouwd. Enerzijds ligt de basis van transfobie dus verankerd in cultuur en maatschappij, maar anderzijds ook in de psychologie. De identiteit 'vrouw' of 'man' is immers een fundamenteel persoonskenmerk dat men niet graag ziet wankelen. Wanneer andere mensen een op gender gebaseerde wet overtreden, kan men dit indirect aanvoelen als een aanslag op de eigen sekse- en genderidentiteit en seksuele gerichtheid. Transfobie is psychologisch dus terug te voeren naar de angst om zelf geen 'echte' man of vrouw te zijn en/of niet voor 100% hetero, homo of lesbisch te zijn.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Transfobie
Waarom de transgenderhaters op dit forum o.a. in het kader van "Suicide among LGBT youth" moeten kappen met cyberpesten op grond van de geaardheid:

quote:
Institutionalized and internalized homophobia
Institutionalized and internalized homophobia may also lead LGBT youth to not accept themselves and have deep internal conflicts about their sexual orientation.Parents may force children out of home after the child's coming out.

Homophobia arrived at by any means can be a gateway to bullying which can take many forms. Physical bullying is kicking, punching, while emotional bullying is name calling, spreading rumors and other verbal abuse. Cyber bullying involves abusive text messages or messages of the same nature on Facebook, Twitter, and other social media networks. Sexual bullying is inappropriate touching, lewd gestures or jokes.

Bullying may be considered a "rite of passage",but studies have shown it has negative physical and psychological effects. "Sexual minority youth, or teens that identify themselves as gay, lesbian or bisexual, are bullied two to three times more than heterosexuals", and "almost all transgender students have been verbally harassed (e.g., called names or threatened in the past year at school because of their sexual orientation (89%) and gender expression (89%)") according to GLSEN's Harsh Realities, The Experiences of Transgender Youth In Our Nation’s Schools.

This issue has been a hot topic for media outlets over the past few years, and even more so in the months of September and October 2010. President Barack Obama has posted an "It Gets Better" video on The White House website as part of the It Gets Better Project. First lady Michelle Obama attributes such behaviors to the examples parents set as, in most cases, children follow their lead.

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_among_LGBT_youth
|:( :r Transgenderhaters
  zondag 11 januari 2015 @ 17:04:38 #240
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_148572289
quote:
9s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:03 schreef Travel. het volgende:

[..]

Je bent wel een hypocriete gozer he. Korte pittige kapseltjes, waar niks mis mee is, moeten verboden worden maar dat lekkere gekke ik ben een vrouw gebeuren niet. Oké dan.
En jij bent een troll die z'n bek moet houden. Jij hebt niks te zoeken in dit topic.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 11 januari 2015 @ 17:04:42 #241
319979 Fok-it
All is well
pi_148572292
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:03 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik van jou een DM gehad heb was in 2013. Ik heb het net nagekeken. Dus ik weet niet waar je het over gehad hebt, maar sindsdien hebben we geen contact gehad.

Ik weet niet wat je me nu in de schoenen probeert te schuiven, maar wij hebben verder nooit contact gehad.
Gvd zeg _O- :D

Jij probeert dat bij mij :')

Ach weet je laat maar ook :') Als jij hier plezier aan beleefd prima.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_148572299
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

En dat is ook het enige wat telt.
Helaas word je door veel mensen dan als intolerant en geen fatsoenlijk mens neergezet.

(Daar heb jij ook wel eens een handje van, no offense)
Het feit dat je het oneens bent met de keuze van iemand, betekent niet dat je een vrijbrief hebt om dan maar de klootzak uit te gaan hangen.
pi_148572315
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:03 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik van jou een DM gehad heb was in 2013. Ik heb het net nagekeken. Dus ik weet niet waar je het over gehad hebt, maar sindsdien hebben we geen contact gehad.

Ik weet niet wat je me nu in de schoenen probeert te schuiven, maar wij hebben verder nooit contact gehad.
Eh, dat las ik ook hoor toen iemand mij hier zei dat ik een topic moest teruglezen. Ik zoeken en tada. Of ben je het vergeten?
pi_148572318
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:04 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

En jij bent een troll die z'n bek moet houden. Jij hebt niks te zoeken in dit topic.
Misschien moet je andere dingen niet willen verbieden als je zelf geaccepteerd wilt worden.
pi_148572325
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het feit dat je het oneens bent met de keuze van iemand, betekent niet dat je een vrijbrief hebt om dan maar de klootzak uit te gaan hangen.
Dat doe ik ook niet als mensen het daar niet naar hebben gemaakt.
Als iemand zich onuitstaanbaar heeft gemaakt kan ie 'm gewoon krijgen.
Ongeacht geaardheid/ras/sekse
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 11 januari 2015 @ 17:05:38 #246
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_148572329
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Gvd zeg _O- :D

Jij probeert dat bij mij :')

Ach weet je laat maar ook :') Als jij hier plezier aan beleefd prima.
Bewijs dat dan? Je loopt nu alleen te praten. Ik kan me niet herinneren dat ik jou ooit zoiets verweten heb.
pi_148572338
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Gvd zeg _O- :D

Jij probeert dat bij mij :')

Ach weet je laat maar ook :') Als jij hier plezier aan beleefd prima.
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Gvd zeg _O- :D

Jij probeert dat bij mij :')

Ach weet je laat maar ook :') Als jij hier plezier aan beleefd prima.
Wtf, je valt op transgenders? Dan zit er ook een steekje los.
pi_148572350
Straks even beter naar dit gezeik kijken.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')