abonnement Unibet Coolblue
pi_172793128
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:30 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Onzin. Die moeten juist kleiner en zijn in Nederland juist aan de grote kant (tov de rest van de OESO landen). Vwb grootte van klassen staat Nederland aan de top. En al die Steve Jobs scholen zijn pure kwakzalverij, iets waar Nederland ook al relatief extreem mee is.

Maarja, jij wilt ook minimumloners en de bijstandsgerechtigden met zijn twintigen op een kamer douwen, a la de 19e eeuw.
Minimumloon zou voldoende moeten zijn voor zelfstandige woonruimte mijnsinziens evenals WW, bijstand niet.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 30 juli 2017 @ 20:59:36 #202
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_172793359
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:50 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Minimumloon zou voldoende moeten zijn voor zelfstandige woonruimte mijnsinziens evenals WW, bijstand niet.
Belachelijke middeleeuwse opvatting die mensen op sluit in armoede. Er is geen enkel ander westers land dat dit doet. Zeker wanneer Jan en alleman (ook gehandicapten) in de bijstand worden gepleurd, en allerlei regelingen onder de bijstand komen te vallen.

Rechts, rechtser, rechtst. Klassen met 100 kinderen :D
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_172793424
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:59 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Belachelijke middeleeuwse opvatting die mensen op sluit in armoede. Er is geen enkel ander westers land dat dit doet. Zeker wanneer Jan en alleman (ook gehandicapten) in de bijstand worden gepleurd.

Rechts, rechtser, rechtst.
Nee, zoals ik al vaker heb betoogt geldt het niet voor duurzaam gehandicapten. In Spanje werkt het al zo, daar krijg je WW en daarna volgt de gaarkeuken, bijstand bestaat er niet.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 30 juli 2017 @ 21:07:14 #204
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_172793567
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:02 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Nee, zoals ik al vaker heb betoogt geldt het niet voor duurzaam gehandicapten. In Spanje werkt het al zo, daar krijg je WW en daarna volgt de gaarkeuken, bijstand bestaat er niet.
Lijkt erop dat bijstand daar wel bestaat
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Social_security_in_Spain

Het corrupte Spanje, dat de helft armer is dan Nederland en driekwart armer dan Zweden. Leuk voor je.

Ook een land waar geloof ik 85% van de bevolking in flats woont.

Voedsel voor verplichte sterilisatie was nog zo een toppertje van je. Terwijl Malthus al lang en breed is achterhaald en zelfs contraproductief

POL / Armoede is geen schending van mensenrechten? Waarom niet?

Ondertussen onteigent bijvoorbeeld een Amazon dat het een lieve lust is.

https://www.wsws.org/en/articles/2017/07/28/carv-j28.html
https://boingboing.net/2017/07/29/working-homeless-families.html

Varoufakis heeft dat prachtig door.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_172794285
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Lijkt erop dat bijstand daar wel bestaat
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Social_security_in_Spain

Spanje heeft een sociaal vangnet maar dat is beperkt tot WW. Er is voor gezinnen een uitzondering gemaakt vanwege de financiele crisis, zij krijgen nog een half jaar lang na het vervallen van WW ruim 400 euro pm.

Langdurig werklozen met familie in Spanje krijgen 426 euro uitkering per maand
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 30 juli 2017 @ 21:37:02 #206
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_172794410
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:32 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Spanje heeft een sociaal vangnet maar dat is beperkt tot WW. Er is voor gezinnen een uitzondering gemaakt vanwege de financiele crisis, zij krijgen nog een half jaar lang na het vervallen van WW ruim 400 euro pm.

Langdurig werklozen met familie in Spanje krijgen 426 euro uitkering per maand
De macht van de (Franco gezinde) kerk is daar nog groot. Die krijgen miljarden subsidie en kerkbelasting. Waarvan dan weer een klein deel naar aalmoezen gaat. Indien je als hulpbehoevende natuurlijk wel ja en amen zegt.

Dit type systeem is in Nederland in 1854 afgeschaft. Per saldo is dat beter voor de economische ontwikkeling van een land. Ook tov de concurrerende landen. Als klein land (ook Griekenland) heb je iedereen nodig.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_172794761
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:37 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De macht van de (Franco gezinde) kerk is daar nog groot. Die krijgen miljarden subsidie en kerkbelasting. Waarvan dan weer een klein deel naar aalmoezen gaat. Indien je als hulpbehoevende natuurlijk wel ja en amen zegt.

Dit type systeem is in Nederland in 1854 afgeschaft. Per saldo is dat beter voor de economische ontwikkeling van een land. Ook tov de concurrerende landen. Als klein land (ook Griekenland) heb je iedereen nodig.
Veel daklozen in Spanje hebben met "toestemming" leegstaande appartementen gekraakt om gezamelijk in te wonen zolang ze de boel niet vernielen wordt het vaak gedoogt tot er een eventuele koper opdaagt. Veel door Zapaterro gewitte, destijds illegale gastarbeiders zijn ondertussen weer vertrokken omdat men er niet in een ruimhartig sociaal vangnet kan blijven hangen. In Spanje is men erg op familie en kennissen gericht als laatste vangnet.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 30 juli 2017 @ 22:01:59 #208
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_172795141
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:48 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Veel daklozen in Spanje hebben met "toestemming" leegstaande appartementen gekraakt om gezamelijk in te wonen zolang ze de boel niet vernielen wordt het vaak gedoogt tot er een eventuele koper opdaagt. Veel door Zapaterro gewitte, destijds illegale gastarbeiders zijn ondertussen weer vertrokken omdat men er niet in een ruimhartig sociaal vangnet kan blijven hangen.
Heel leuk maar kraken is overal omstreden en door de vastgoedmaffia (Partido Popular) niet gewenst. Het is een absoluut paardenmiddel.

Zo een situatie van rechteloosheid, willekeur en als opgejaagd vee van hot naar her worden gesleept is niet alleen inhumaan maar ook slecht voor de economische vaart der volkeren.

"As a result of these demographic characteristics the Netherlands has had to plan its land use strictly. Since 1946 the Ministry of Housing, Spatial Planning and the Environment has been occupied with the national coordination of land use. Because of its high population density the Netherlands has also reclaimed land from the sea by poldering. Between 1927 and 1968 an entire province, Flevoland was created. It currently (2015) houses more than 400,000 people. Because of these policies, the Dutch have been able to combine high levels of population density with extremely high levels of agricultural production."
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_the_Netherlands


Bovendien moet je de rol en macht van de kerk niet onderschatten in de zuidelijke landen. Miljarden subsidies plus geen wettelijke bijstand is precies wat ze willen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_172795651
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Heel leuk maar kraken is overal omstreden en door de vastgoedmaffia (Partido Popular) niet gewenst. Het is een absoluut paardenmiddel.

Zo een situatie van rechteloosheid, willekeur en als opgejaagd vee van hot naar her worden gesleept is niet alleen inhumaan maar ook slecht voor de economische vaart der volkeren.

"As a result of these demographic characteristics the Netherlands has had to plan its land use strictly. Since 1946 the Ministry of Housing, Spatial Planning and the Environment has been occupied with the national coordination of land use. Because of its high population density the Netherlands has also reclaimed land from the sea by poldering. Between 1927 and 1968 an entire province, Flevoland was created. It currently (2015) houses more than 400,000 people. Because of these policies, the Dutch have been able to combine high levels of population density with extremely high levels of agricultural production."
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_the_Netherlands

Bovendien moet je de rol en macht van de kerk niet onderschatten in de zuidelijke landen. Miljarden subsidies plus geen wettelijke bijstand is precies wat ze willen.
De invloed van de kerk is groot in Spanje. Ik woon zelf in een sociale huurwoning tussen een aantal bijstandstrekkkers en heb ook neven die bijstand trekken. Ik weet dus hij destructief het verstrekken van "gratis" woningen is. Niet voor niks ben ik er fel tegenstander van, ik spreek uit ervaring.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 30 juli 2017 @ 22:26:58 #210
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_172795826
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:20 schreef Digi2 het volgende:

[..]

De invloed van de kerk is groot in Spanje. Ik woon zelf in een sociale huurwoning tussen een aantal bijstandstrekkkers en heb ook neven die bijstand trekken. Ik weet dus hij destructief het verstrekken van "gratis" woningen is. Niet voor niks ben ik er fel tegenstander van, ik spreek uit ervaring.
Het is niet destructief. Mensen als vee ophokken is pas destructief. Is ook met Griekenland aan de hand. Mensen die in de overlevingsmodus raken.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_172796012
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is niet destructief. Mensen als vee ophokken is pas destructief. Is ook met Griekenland aan de hand. Mensen die in de overlevingsmodus raken.
Het leidt uiteindelijk tot gebrek aan eigenwaarde, drank en medicijnen misbruik. 1 neef is uiteindelijk aan de drugs geraakt en gaan dealen ;(
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 30 juli 2017 @ 23:43:33 #212
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_172797409
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:33 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Het leidt uiteindelijk tot gebrek aan eigenwaarde, drank en medicijnen misbruik. 1 neef is uiteindelijk aan de drugs geraakt en gaan dealen ;(
Dat Spanje tot de top behoort qua drugsdoden en drugsconsumptie is bekend... Daar horen Estland, VK, VS, Italië, Canada, Ierland ook toe. Google maar. Met de economische crisis is het de spuigaten uitgelopen in de VS en Griekenland.

http://cen.acs.org/articl(...)e=paidArticleContent

Over het algemeen bestaat er een zeer sterke correlatie met economische ongelijkheid en de zwakte van de verzorgingsstaat (waaronder kwaliteit van scholen).

https://www.reddit.com/r/(...)iggest_drug_problem/

In de redelijk grote verzorgingsstaten (zónder war on drugs) is de problematiek stukken beperkter.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_172797653
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is niet destructief. Mensen als vee ophokken is pas destructief. Is ook met Griekenland aan de hand. Mensen die in de overlevingsmodus raken.
En jij had ze toch uit de Euro willen schoppen failliet laten gaan?
Dan waren de mensen er daar toch nog veel beroerder aan toe geweest?
pi_172801590
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is niet destructief. Mensen als vee ophokken is pas destructief. Is ook met Griekenland aan de hand. Mensen die in de overlevingsmodus raken.
Kortom, het huidige EU beleid inzake Griekenland werkt niet. Dat roepen we al jaren.
pi_172801681
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:02 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kortom, het huidige EU beleid inzake Griekenland werkt niet. Dat roepen we al jaren.
Welk alternatief had voor zowel de Grieken als de EU dan wel gewerkt?
pi_172801863
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:06 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Welk alternatief had voor zowel de Grieken als de EU dan wel gewerkt?
Uit de EU zetten en het financiële verlies accepteren.

Nu worden er al jaren weggegooide miljarden in dat land gepompt zonder resultaat.

Griekenland is en blijft een bodemloze financiële put.

We weten dit al jaren maar men blijft maar stoïcijns doorgaan met een inmiddels vervlogen ideaal. Gekkenwerk.
pi_172801877
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:06 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Welk alternatief had voor zowel de Grieken als de EU dan wel gewerkt?
Ik vermoed dat ze met een transfer-unie aankomen :{
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_172801947
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Uit de EU zetten en het financiële verlies accepteren.

Nu worden er al jaren weggegooide miljarden in dat land gepompt zonder resultaat.

Griekenland is en blijft een bodemloze financiële put.

We weten dit al jaren maar men blijft maar stoïcijns doorgaan met een inmiddels vervlogen ideaal. Gekkenwerk.
Hoe had dit voor Grieken dan wel gewerkt? Dan zouden ze er toch veel beroerder aan toe zijn?
pi_172802016
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoe had dit voor Grieken dan wel gewerkt? Dan zouden ze er toch veel beroerder aan toe zijn?
Nou en? Dat hoeft toch niet de zorg te zijn voor de gemiddelde Nederlandse belastingbetaler?

Maar die betaald zich nu krom om de Griekse pensioenen laag te houden.

Geld blijven pompen in dit land helpt niet. Alsof je via een infuus vers bloed pompt in een overledene. Die wederopstanding zal altijd uitblijven, hoe hard men ook hoopt en gelooft.
pi_172802078
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nou en? Dat hoeft toch niet de zorg te zijn voor de gemiddelde Nederlandse belastingbetaler?

Maar die betaald zich nu krom om de Griekse pensioenen laag te houden.

Geld blijven pompen in dit land helpt niet. Alsof je via een infuus vers bloed pompt in een overledene. Die wederopstanding zal altijd uitblijven, hoe hard men ook hoopt en gelooft.
OK, je hebt dus geen alternatief wat voor zowel de Grieken als de EU werkt? Dat was immers waar ik om vroeg.

Overigens maakt de Nederlandse belastingbetaler op dit moment winst op de steun aan Griekenland :P
pi_172802221
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:25 schreef 99.999 het volgende:

[..]

OK, je hebt dus geen alternatief wat voor zowel de Grieken als de EU werkt? Dat was immers waar ik om vroeg.

Overigens maakt de Nederlandse belastingbetaler op dit moment winst op de steun aan Griekenland :P
Het gaat erom wat voor Nederland het beste werkt. Aan de EU en Griekenland hebben wij een broertje dood. Dus het beste alternatief is waar Nederland het meeste van profiteert.

Miljarden weggeven aan 'steun' hoort daar natuurlijk niet bij. Stop dat liever in het eigen land.
pi_172802594
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het gaat erom wat voor Nederland het beste werkt. Aan de EU en Griekenland hebben wij een broertje dood. Dus het beste alternatief is waar Nederland het meeste van profiteert.

Miljarden weggeven aan 'steun' hoort daar natuurlijk niet bij. Stop dat liever in het eigen land.
Je hebt dus geen antwoord op de vraag die ik je stelde?
pi_172824439
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:49 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je hebt dus geen antwoord op de vraag die ik je stelde?
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:49 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je hebt dus geen antwoord op de vraag die ik je stelde?
Dat antwoord heb ik je net gegeven.

Kom op! Het 'net doen of er geen antwoord is gegeven' is zo'n achterhaald forum-trucje. We leven in 2017. Niet meer in 1999 toen sommige mensen daar daadwerkelijk nog op in gingen. :')
pi_172824481
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:52 schreef Elzies het volgende:

[..]


[..]

Dat antwoord heb ik je net gegeven.

Kom op! Het 'net doen of er geen antwoord is gegeven' is zo'n achterhaald forum-trucje. We leven in 2017. Niet meer in 1999 toen sommige mensen daar daadwerkelijk nog op in gingen. :')
Ik stelde je een vrij eenvoudige redelijk gesloten vraag. Die heb je niet beantwoord, lag ook wel in de lijn der verwachting dat je liever over iets anders begint dan deze vraag te beantwoorden :).
pi_172824530
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik stelde je een vrij eenvoudige redelijk gesloten vraag. Die heb je niet beantwoord, lag ook wel in de lijn der verwachting dat je liever over iets anders begint dan deze vraag te beantwoorden :).
Ik heb die vraag wel beantwoord. Stop verdere miljardenverspilling aan deze financiële bodemloze put en zet Griekenland uit de EU. Het belang van Griekenland als de EU is ondergeschikt aan het belang van Nederland.
pi_172824569
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:58 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik heb die vraag wel beantwoord. Stop verdere miljardenverspilling aan deze financiële bodemloze put en zet Griekenland uit de EU. Het belang van Griekenland als de EU is ondergeschikt aan het belang van Nederland.
Je hebt dus geen betere oplossing paraat voor zowel de Grieken als de EU. En daarmee kan je mijn vraag dus niet beantwoorden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 10:00:31 ]
pi_172824612
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:00 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je hebt dus geen betere oplossing paraat voor zowel de Grieken als de EU. En daarmee kan je mijn vraag dus niet beantwoorden.
Nogmaals het belang van zowel de Grieken als de EU interesseert me niet. Het gaat om het belang van Nederland. Eigen volk eerst. Dat is mijn antwoord.
pi_172824633
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het gaat erom wat voor Nederland het beste werkt. Aan de EU en Griekenland hebben wij een broertje dood. Dus het beste alternatief is waar Nederland het meeste van profiteert.

Miljarden weggeven aan 'steun' hoort daar natuurlijk niet bij. Stop dat liever in het eigen land.
Spreek je nu over jezelf in meervoud, gaat hard achteruit met je

Wat het beste werkt voor Nederland en dat is al eeuwenlang het geval is internationaal handelen zonder al teveel inmenging en ja dan is de EU een beter alternatief dan jouw idiote oplossing "Nederland eerst".

Dat er genoeg aan te merken is op de EU is betekend nog niet dat we dan maar de grenzen moeten dichtgooien omdat anders elzies en de zijnen bang worden van vreemde inmengingen.
pi_172824781
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Spreek je nu over jezelf in meervoud, gaat hard achteruit met je

Wat het beste werkt voor Nederland en dat is al eeuwenlang het geval is internationaal handelen zonder al teveel inmenging en ja dan is de EU een beter alternatief dan jouw idiote oplossing "Nederland eerst".

Dat er genoeg aan te merken is op de EU is betekend nog niet dat we dan maar de grenzen moeten dichtgooien omdat anders elzies en de zijnen bang worden van vreemde inmengingen.
Alles wat uit de mond en uit het toetsenbord van een pro-Europeaan komt beschouw ik bij voorbaat al als pro-Europese propaganda. Geloof dus nooit een pro-Europeaan.

Nederland kan prima handel drijven zonder een Europees instituut die de Nederlandse belastingbetaler als een goede financiële melkkoe ziet om zijn eigen EU subsidies (lees het afkopen van de eigen lidstaten) mee te kunnen financieren.
pi_172824859
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Alles wat uit de mond en uit het toetsenbord van een pro-Europeaan komt beschouw ik bij voorbaat al als pro-Europese propaganda. Geloof dus nooit een pro-Europeaan.
:') oh ja jij was die gek die weigert links te bekijken omdat je van jezelf vind dat je feiten gebruikt in discussies.

quote:
Nederland kan prima handel drijven zonder een Europees instituut die de Nederlandse belastingbetaler als een goede financiële melkkoe ziet om zijn eigen EU subsidies (lees het afkopen van de eigen lidstaten) mee te kunnen financieren.
Maar dan heb je vast ook wel de cijfers die jouw verhaaltje kunnen onderschrijven of zitten die feiten allemaal in dat bijzondere hoofd van je?

Overigens ben ik een tegenstander van subsidies maar zelfs dan nog is de EU een beter alternatief dan het navelstaren waar jij in al je gekte zo'n voorstander van bent aangezien de EU beter voor mijn portemonnee is dan een bang blank mannetje zoals jij.
pi_172825086
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') oh ja jij was die gek die weigert links te bekijken omdat je van jezelf vind dat je feiten gebruikt in discussies.

[..]

Maar dan heb je vast ook wel de cijfers die jouw verhaaltje kunnen onderschrijven of zitten die feiten allemaal in dat bijzondere hoofd van je?

Overigens ben ik een tegenstander van subsidies maar zelfs dan nog is de EU een beter alternatief dan het navelstaren waar jij in al je gekte zo'n voorstander van bent aangezien de EU beter voor mijn portemonnee is dan een bang blank mannetje zoals jij.
Ach, het cijfertjes excuus. :)

De PVV heeft laten berekenen hoeveel miljarden we kunnen besparen als we uit de EU stappen. Maar ja , dan zijn onze cijfertjes-fetisjisten ineens heel selectief. Het zou ook niet. :')

Gebruikte termen als gek of blanke bange mannetjes veranderen daar weinig aan.
pi_172825176
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach, het cijfertjes excuus. :)

De PVV heeft laten berekenen hoeveel miljarden we kunnen besparen als we uit de EU stappen. Maar ja , dan zijn onze cijfertjes-fetisjisten ineens heel selectief. Het zou ook niet. :')

Gebruikte termen als gek of blanke bange mannetjes veranderen daar weinig aan.
Je hebt het zelf over miljarden over de balk en komt dan met de idiote uitspraak "het cijfertjes excuus", je hebt ze niet allemaal op een rijtje wel?

En heb je goed naar die cijfertjes van de PVV gekeken bang mannetje? Of laat jij je liever vertellen dat het gewoon zo is zodat je verder niet hoeft na te denken aangezien dat ook niet echt je sterkste punt is?

Maar jij leest toch nooit links, dus waarom dan wel die cijfers van de PVV?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 10:33:24 ]
pi_172825222
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:32 schreef Chewie het volgende:

Maar jij leest toch nooit links, dus waarom dan wel die cijfers van de PVV?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172825304
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je hebt het zelf over miljarden over de balk en komt dan met de idiote uitspraak "het cijfertjes excuus", je hebt ze niet allemaal op een rijtje wel?

En heb je goed naar die cijfertjes van de PVV gekeken bang mannetje? Of laat jij je liever vertellen dat het gewoon zo is zodat je verder niet hoeft na te denken aangezien dat ook niet echt je sterkste punt is?

Maar jij leest toch nooit links, dus waarom dan wel die cijfers van de PVV?
Dit hoef ik toch niet als een gedegen inhoudelijke tegenreactie te beschouwen? :')

Binnen een discussie blijf je bij het onderwerp. Termen als 'het niet goed op een rijtje hebben' of 'bang mannetje' zijn hierbij volkomen irrelevant. Kleuterniveau.
pi_172825379
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:39 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dit hoef ik toch niet als een gedegen inhoudelijke tegenreactie te beschouwen? :')

Binnen een discussie blijf je bij het onderwerp. Termen als 'het niet goed op een rijtje hebben' of 'bang mannetje' zijn hierbij volkomen irrelevant. Kleuterniveau.
In dit stuk legt Matthijs Bouman uit dat het rapport dat in opdracht van de PVV is opgesteld aan alle kanten rammelt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172825393
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In dit stuk legt Matthijs Bouman uit dat het rapport dat in opdracht van de PVV is opgesteld aan alle kanten rammelt.
Pro-Europese propaganda. Niet serieus te nemen.
pi_172825517
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In dit stuk legt Matthijs Bouman uit dat het rapport dat in opdracht van de PVV is opgesteld aan alle kanten rammelt.
Die heeft er over nagedacht. Dat is niet de bedoeling. Voor Elzies is de financiële paragraaf van het pvvprogramme ook briljant.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:11:35 #238
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172825838
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Die heeft er over nagedacht. Dat is niet de bedoeling. Voor Elzies is de financiële paragraaf van het pvvprogramme ook briljant.
Paragraaf? Een hele? Dat moet ze toch wel zeker een halfjaar gekost hebben om op te schrijven.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172828238
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Pro-Europese propaganda. Niet serieus te nemen.
En jij kunt dat inhoudelijk onderuit halen?

Zo ja dan zien we dat graag hier, zo niet dan zijn opmerkingen zoals "bang mannetje" en "idioot" objectief gezien correcte benamingen voor jou.
pi_172828935
Zou elzies uberhaupt de cijfers van de PVV over de EU wel gezien hebben of beroept hij zich op een TMG krantenkop?
pi_172828990
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:31 schreef Chewie het volgende:
Zou elzies uberhaupt de cijfers van de PVV over de EU wel gezien hebben of beroept hij zich op een TMG krantenkop?
Als ik mag gokken :P
pi_172829075
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als ik mag gokken :P
Geen prijs, alleen voor de roem
pi_172847486
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:58 schreef Chewie het volgende:

[..]

En jij kunt dat inhoudelijk onderuit halen?

Zo ja dan zien we dat graag hier, zo niet dan zijn opmerkingen zoals "bang mannetje" en "idioot" objectief gezien correcte benamingen voor jou.
Lees het desbetreffende rapport. Kraakhelder en een inzage hoe wij Nederlandse belastingbetalers blijven dokken voor al die luie buitenlanders.

Dat moet stoppen. Het belang van Nederland moet voorop staan. Nederland voor Nederlanders. Eigen volk eerst. Dus al die miljarden die nu verspild worden aan de Grieken en de Polen, stop het in eigen land. Bouw daar luxe verzorgingstehuizen voor die oudere Nederlander die daar recht op heeft. In plaats dat we het weggeven aan die Grieken die weigeren langer door te werken. Aan die Polen die alleen maar bij de EU zitten om subsidiegelden te ontvangen. Stop deze waanzin. Nederland moet uit die corrupte EU. Nu!
pi_172848032
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:47 schreef Elzies het volgende:

[..]

Lees het desbetreffende rapport. Kraakhelder en een inzage hoe wij Nederlandse belastingbetalers blijven dokken voor al die luie buitenlanders.
Je bedoelt dat rapport wat aan alle kanten rammelt en al lang onderuit gehaald is, niet dat jij dit ooit door zult hebben aangezien zo je stupide arrogant bent in je weigering om andere bronnen tot je te nemen.

quote:
Dat moet stoppen. Het belang van Nederland moet voorop staan. Nederland voor Nederlanders. Eigen volk eerst. Dus al die miljarden die nu verspild worden aan de Grieken en de Polen, stop het in eigen land. Bouw daar luxe verzorgingstehuizen voor die oudere Nederlander die daar recht op heeft. In plaats dat we het weggeven aan die Grieken die weigeren langer door te werken. Aan die Polen die alleen maar bij de EU zitten om subsidiegelden te ontvangen. Stop deze waanzin. Nederland moet uit die corrupte EU. Nu!
Verdiep je eerst eens in de cijfers.

En even ter verduidelijking, idioten zoals jij (nogmaals dat is objectief gezien zelfs een juist constatering) reken ik niet tot mijn volk, mijn Taiwanese partner reken ik wel tot mijn volk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2017 10:12:36 ]
pi_172848146
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:12 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je bedoelt dat rapport wat aan alle kanten rammelt en al lang onderuit gehaald is, niet dat jij dit ooit door zult hebben aangezien zo je stupide arrogant bent in je weigering om andere bronnen tot je te nemen.

[..]

Verdiep je eerst eens in de cijfers.

En even ter verduidelijking, idioten zoals jij (nogmaals dat is objectief gezien zelfs een juist constatering) reken ik niet tot mijn volk, mijn Taiwanese partner reken ik wel tot mijn volk.
Het desbetreffende rapport rammelt niet. Het is kraakhelder in zijn eindconclusie. Nederland wordt door de EU misbruikt als een financiële melkkoe ten gunste voor andere lidstaten. Geld wat we beter in eigen land kunnen steken.

Natuurlijk zal een pro-Europeaan blijven roeptoeteren dat dit rapport rammelt. Het wil immers niet zijn eigen ruiten ingooien. Dan doet een pro-Europeaan waar hij het beste in is, glashard liegen over de uitkomsten van dit rapport.
pi_172848173
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het desbetreffende rapport rammelt niet. Het is kraakhelder in zijn eindconclusie. Nederland wordt door de EU misbruikt als een financiële melkkoe ten gunste voor andere lidstaten. Geld wat we beter in eigen land kunnen steken.

Natuurlijk zal een pro-Europeaan blijven roeptoeteren dat dit rapport rammelt. Het wil immers niet zijn eigen ruiten ingooien. Dan doet een pro-Europeaan waar hij het beste in is, glashard liegen over de uitkomsten van dit rapport.
blijf vooral je mantra afratelen elzies, dat maakt het nog niet waar

Maar bronnen die je gelijk aantonen zijn zelfs door jou niet te vinden merk ik wel.
pi_172848375
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

blijf vooral je mantra afratelen elzies, dat maakt het nog niet waar

Maar bronnen die je gelijk aantonen zijn zelfs door jou niet te vinden merk ik wel.
Bronnen. :')
pi_172848486
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:27 schreef Elzies het volgende:

[..]

Bronnen. :')
dus je geeft nu toe dat je gewoon een idioot bent die maar alleen maar na kan praten wat hij van zijn helden heeft gehoord?
pi_172848652
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

dus je geeft nu toe dat je gewoon een idioot bent die maar alleen maar na kan praten wat hij van zijn helden heeft gehoord?
Volgens mij ben je nu stiekem aan het zelf spiegelen.

Ik heb geen helden nodig. Vertrouw volledig op mijn eigen intellect die gewoon de waarheid verkondigd.
pi_172848707
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Volgens mij ben je nu stiekem aan het zelf spiegelen.

Ik heb geen helden nodig. Vertrouw volledig op mijn eigen intellect die dat gewoon de waarheid verkondigdt.
Het is wel te zien hoe het met jouw "intellect" gesteld is :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')