abonnement Unibet Coolblue
pi_148512277
Ik ben 14 Februari 2012 geopereerd aan een sinus pilonidalis ofwel een haarnestcyste. Hierbij is een snee van tien centimeter gemaakt. Echter, deze wond geneest maar niet. Sta nog altijd onder controle in het ziekenhuis, maar ze doen vrijwel niks. "Doe maar suiker in de wond." Kreeg ik vorige keer te horen.. Maar nog altijd blijft de wond circa 3 cm openliggen, zo niet meer. En dit is echt al heel lang zo, het herstel stagneert...
Vrijdag moet ik wéér naar het ziekenhuis, zal wel weer nutteloos zijn overigens..
We zijn nu bijna VIER maand verder.. en nog kan ik niet zeggen dat ik pijn vrij ben, lang niet zelfs. Tevens zat mijn verband vannacht weer vol helder bloed.. Al met al niet zo fijn, en ik vroeg me af of iemand van jullie hier ervaring mee heeft.. :)

UPDATE 26-12-2014:

Inmiddels vijf keer geopereerd, laatste operatie was een zware zwaailap operatie (plastische chirurgie), gedaan op 18 december 2014. Nu afwachten.
Voor die tijd van alles geprobeerd, Normale operaties, MRI-scan, gaasjes, honing, suiker, tientallen doktoren, ziekenhuizen.

De vaste gasten in dit topic (helaas):

Toto69
easy-t
soms Sangha
Aspergermeisje


quote:
17s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:36 schreef Toto69 het volgende:





Dus, vanochtend rond een uur of 11 (ik was speciaal al wakker, Etsu had me verteld dat er iets aan de deur zou komen ;)) ging de bel. Na een nacht vol vermoedens ( :P ) strompel ik m'n bed uit en zie ik de koerier met een enorme doos staan :o na wat uitpakwerk kwam ik er al snel achter wat het was en daar ben ik ontzettend blij mee :D (ik teken best graag, dus goed sherlock werk mensen.)

De usernames zijn allemaal leesbaar op het kaartje, maar toch, ik wil iedereen ontzettend bedanken voor deze ontzettend leuke en lieve actie! Het doet me veel goed! :) (Lijst is op willekeurige volgorde, geen zorgen, jullie zijn allemaal even tof) Maar wel in het bijzonder Etsu bedankt (ik denk toch dat hij het brein achter de actie is)

- Etsu
- Lavenderr
- Paxcon
- Johannes_Vermeer
- Cat22
- Queller
- Maily
- Lucky-Strike
- Ace-Eleven
- Egeltje1985
- Knoblaucha6
- Vannelle
- Ingrid
- Lienekien
- JGPeggeman
- Brighteyes
- Amarantha
- Waterdrinker
- Robin007bond
- TimeJumper
- Frozen-Assassin
- OProg
- Pizzalucht
- DancingPhoebe
- Maraca
- Anoniem (Ik denk dat ik wel weet welke user dit is, maar ik weet het niet 100% zeker, DM me desnoods even want ook jij wordt heel erg bedankt!)

Als het goed is, heb ik dan iedereen genoemd. O+
Heel erg bedankt allemaal en zodra ik het ding onder de knie heb zal ik natuurlijk een tekening posten ;)
En ook het doosje + inhoud heeft een goed tehuis gekregen. :P
Operatie Toto: Begin december
Operatie Aspergermeisje: 19 november.
pi_148512550
En hoe staat het er nu mee toto ?
pi_148512583
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:47 schreef Xeor het volgende:
En hoe staat het er nu mee toto ?
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]



Rood zijn wonden.
Bij de wond rechts krult de huid ook helemaal op en lijkt het echt niet goed te genezen. Ook al is het een ondiepe wond.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 9 januari 2015 @ 16:48:40 #4
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_148512590
Goed dat je maandag weer terug kan naar je arts. Het lijkt me goed dat er eens een deskundige naar kijkt als ik je laatste berichten zo lees.
pi_148512609
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:48 schreef qltel het volgende:
Goed dat je maandag weer terug kan naar je arts. Het lijkt me goed dat er eens een deskundige naar kijkt als ik je laatste berichten zo lees.
Wordt tijd inderdaad. Duurt al weer veel te lang.
pi_148512621
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

[..]

Mooi plaatje :')

Maar sterkte man het zal toch wel een keer genezen.
pi_148512626
Je hebt wel Kim K. heupen.
pi_148512677
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:49 schreef Xeor het volgende:

[..]

Mooi plaatje :')

Maar sterkte man het zal toch wel een keer genezen.
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:49 schreef computergirl het volgende:
Je hebt wel Kim K. heupen.
Ja ach gaat even om die 2 rode plekken :P
pi_148513038
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:49 schreef computergirl het volgende:
Je hebt wel Kim K. heupen.
Ik wilde het niet zeggen. :D
  vrijdag 9 januari 2015 @ 16:59:25 #10
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_148513112
Kim K. lookalike dus, afknapper. Ben weg :W
pi_148513128
:(
pi_148513246
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:59 schreef Toto69 het volgende:
:(
Kim is er knetterrijk mee geworden, en baren wordt een stuk makkelijk. :+
pi_148513288
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Kim is er knetterrijk mee geworden, en baren wordt een stuk makkelijk. :+
Ik hoef geen kind te baren :{
pi_148513331
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:02 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik hoef geen kind te baren :{
Ik probeerde alleen wat pluspuntjes te bedenken. :@
pi_148513358
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik probeerde alleen wat pluspuntjes te bedenken. :@
:{w
pi_148516032
Wat wel een klein pluspuntje is volgens mij, is dat de wonden nu niet meer tussen je bilspleet liggen. Beter schoon te houden sowieso.

Hoop dat de arts er maandag iets zinnigs over kan zeggen. Ik snap écht niet waarom ze oplosbare hechtingen hebben gebruikt...
pi_148516056
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:03 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wat wel een klein pluspuntje is volgens mij, is dat de wonden nu niet meer tussen je bilspleet liggen. Beter schoon te houden sowieso.

Hoop dat de arts er maandag iets zinnigs over kan zeggen. Ik snap écht niet waarom ze oplosbare hechtingen hebben gebruikt...
Dat klopt inderdaad, ze zitten wel wat 'gunstiger'.
Ik hoop het ook. En dat weet ik ook niet.
pi_148516303
19 Januari is het voor mij weer zo ver. Nadat de eerste operatie mis is gegaan en de tweede was om de eerste te herstellen, heb ik na lang heulen en zeulen vandaag bericht gekregen dat de anesthesist eindelijk groen licht gegeven.
pi_148516633
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
19 Januari is het voor mij weer zo ver. Nadat de eerste operatie mis is gegaan en de tweede was om de eerste te herstellen, heb ik na lang heulen en zeulen vandaag bericht gekregen dat de anesthesist eindelijk groen licht gegeven.
Waarom duurde het zo lang eer hij groen licht gaf dan? :o
pi_148516795
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Waarom duurde het zo lang eer hij groen licht gaf dan? :o
Ik had een allergische reactie gehad, waarvan ze eerst dachten dat het op een antibiotica was of een combinatie hiervan, ik heb hierdoor vanaf Okt tot 1 december allerlei tests moeten ondergaan van antibiotica cocktails en combo met Diclofenac. Hieruit is niets gekomen. Waarschijnlijk is het de gelatine van de spongostan geweest die gebruikt is in de wond.
pi_148516922
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ik had een allergische reactie gehad, waarvan ze eerst dachten dat het op een antibiotica was of een combinatie hiervan, ik heb hierdoor vanaf Okt tot 1 december allerlei tests moeten ondergaan van antibiotica cocktails en combo met Diclofenac. Hieruit is niets gekomen. Waarschijnlijk is het de gelatine van de spongostan geweest die gebruikt is in de wond.
Oei, flink klote. Zie je er tegenop? Is wel mooi snel al.
pi_148517168
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oei, flink klote. Zie je er tegenop? Is wel mooi snel al.
Ja dat wel een beetje, helemaal omdat ik n.a.v. van de eerste operatie twee weken op de IC heb gelegen met een darmperforatie, obstipatie, een abces van 15 bij 10 cm en een sepsis. Terwijl het in eerste instantie maar een halve dag opname zou zijn. Maar aan de andere kant weet ik dat het ook wel moet gebeuren. In ieder geval krijg ik dit keer vooraf intraveneus een antibiotica en wordt ik 1 a 2 dagen opgenomen om me preventief in de gaten te houden gezien mijn voorgeschiedenis.
pi_148517266
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ja dat wel een beetje, helemaal omdat ik n.a.v. van de eerste operatie twee weken op de IC heb gelegen met een darmperforatie, obstipatie, een abces van 15 bij 10 cm en een sepsis. Terwijl het in eerste instantie maar een halve dag opname zou zijn. Maar aan de andere kant weet ik dat het ook wel moet gebeuren. In ieder geval krijg ik dit keer vooraf intraveneus een antibiotica en wordt ik 1 a 2 dagen opgenomen om me preventief in de gaten te houden gezien mijn voorgeschiedenis.
Wtf :{ hoe was dat gebeurd? Iets mis gegaan tijdens de operatie?
Goed dat ze het serieus nemen en je goed monitoren. En hopen dat het nu opgelost wordt. Want je hebt ook een sinus neem ik aan?
pi_148517620
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wtf :{ hoe was dat gebeurd? Iets mis gegaan tijdens de operatie?
Goed dat ze het serieus nemen en je goed monitoren. En hopen dat het nu opgelost wordt. Want je hebt ook een sinus neem ik aan?
Een heel ongelukkig samenloop van omstandigheden. Kort door de bocht gezegd, enorme pech. Een van die wondjes die zijn ontstaan door het verwijderen van de poliepen is geïnfecteerd geraakt met een bacterie en dat heeft flink uitgepakt. De holte van het abces is inmiddels alweer dichtgegroeid ( wat trouwens nog flink wat pijn heeft gedaan ).

Ze hadden trouwens de eerste keer trouwens bewust geen antibiotica gegeven omdat dat volgens de anesthesist helemaal niet gebruikelijk was omdat de darm een goed doorbloed weefsel heeft, waardoor de wondjes snel herstellen. Maar in mijn geval was het dus meteen dikke stront aan de knikker.
pi_148517644
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Een heel ongelukkig samenloop van omstandigheden. Kort door de bocht gezegd, enorme pech. Een van die wondjes die zijn ontstaan door het verwijderen van de poliepen is geïnfecteerd geraakt met een bacterie en dat heeft flink uitgepakt. De holte van het abces is inmiddels alweer dichtgegroeid ( wat trouwens nog flink wat pijn heeft gedaan ).

Ze hadden trouwens de eerste keer trouwens bewust geen antibiotica gegeven omdat dat volgens de anesthesist helemaal niet gebruikelijk was omdat de darm een goed doorbloed weefsel heeft, waardoor de wondjes snel herstellen. Maar in mijn geval was het dus meteen dikke stront aan de knikker.
:{ jemig
pi_148517820
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:{ jemig
Ja het is mij ook niet in de koude kleren gaan zitten. Helemaal omdat ik op een Donderdag naar de SEH ben gegaan, en toen al een infectiewaard van 300 had in mijn bloed. Was ik toen die middag niet opgenomen had ik de Zondagochtend niet gehaald is me achteraf verteld.
pi_148520038
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ja het is mij ook niet in de koude kleren gaan zitten. Helemaal omdat ik op een Donderdag naar de SEH ben gegaan, en toen al een infectiewaard van 300 had in mijn bloed. Was ik toen die middag niet opgenomen had ik de Zondagochtend niet gehaald is me achteraf verteld.
-O-...
pi_148520741
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

-O-...
:{
pi_148526100
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ja het is mij ook niet in de koude kleren gaan zitten. Helemaal omdat ik op een Donderdag naar de SEH ben gegaan, en toen al een infectiewaard van 300 had in mijn bloed. Was ik toen die middag niet opgenomen had ik de Zondagochtend niet gehaald is me achteraf verteld.
Wow... :{
Hallon!
pi_148526366
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

-O-...
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:07 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

:{
Het was inderdaad even niet zo holladi-jee

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:22 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Wow... :{
Dat was inderdaad ook wel even zo'n zogenoemde ' wow momentje ' Alleen het duurde wel effe een dag of twee om het me helemaal te realiseren voordat het doordrong achteraf hoe slecht de situatie is geweest. Hoewel tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis het ook al behoorlijk confronterend was.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 10 januari 2015 @ 10:32:41 #31
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148535375
Ik wou net zelf een topic openen maar toen zag ik dat er al een "wond geneest niet" topic is...

Zelf zit ik ook met een probleem(pje) en ik hoop op wat suggesties. Ik heb een rond wondje (ca 1cm doorsnee) op mijn enkel. Dit is al 3 maanden open en gaat niet dicht.

Het probleem is dat de korst steeds openbarst. Er hoopt zich bloed op onder de korst, het gaat bol staan en barst dan na een dag ofzo weer open en begint het van voor af aan. Het is voor zover ik kan zien niet ontstoken. Wat mogelijk het probleem vergroot (of zelfs 100% de oorzaak is) is dat op die plek de huid natuurlijk nogal moet uitrekken als ik loop, dus dat helpt de genezing niet.

Ik heb al aardig wat dingen geprobeerd. Verbandje of pleister gaat er vroeg of laat aan vast zitten en bij verschonen trek ik de wond dan weer open. Ik heb hydrocolloid pleisters geprobeerd (vrij grote) maar dat was geen succes. Er bouwt zich dan al snel druk op op de wond omdat het waarschijnlijk toch teveel bloedt. Mijn laatste experiment was dat ik een soort kooitje heb gebouwd om de wond heen (ja, ik ben ingenieur ;) ) waardoor er gewoon lucht bij kan maar het niet in contact komt met kleding of iets anders. Eigenlijk geeft dat nog het beste resultaat maar uiteindelijk barst het toch weer open.

Omdat het maar zo'n klein wondje is ben ik nog niet langs een arts gegaan. Maar misschien wordt het onderhand toch eens tijd. Maar als iemand afgezien daarvan een suggestie heeft dan hou ik me aanbevolen.

P.s. ik heb niet alle 16 delen van deze reeks doorgelezen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_148535423
Ik had een collega met een wondje van 0,5 cm op zijn oor dat niet wilde genezen.
Hij is nu dood.
Aangezien jij heel veel tijd buiten en in exotische zonnige landen doorbrengt zou ik toch gewoon naar een arts gaan om een melanoom uit te sluiten.
pi_148535436
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:36 schreef computergirl het volgende:
Ik had een collega met een wondje van 0,5 cm op zijn oor dat niet wilde genezen.
Hij is nu dood.
Aangezien jij heel veel tijd buiten en in exotische zonnige landen doorbrengt zou ik toch gewoon naar een arts gaan om een melanoom uit te sluiten.
Wut? :{
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 10:45:20 #34
155227 crew  Guppy
dus
pi_148535568
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:36 schreef computergirl het volgende:
Ik had een collega met een wondje van 0,5 cm op zijn oor dat niet wilde genezen.
Hij is nu dood.
Aangezien jij heel veel tijd buiten en in exotische zonnige landen doorbrengt zou ik toch gewoon naar een arts gaan om een melanoom uit te sluiten.
Voordat we met z'n allen in de kramp schieten, moet SeLang gewoon maar even naar de dokter gaan :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_148535590
SeLang, inderdaad goede reden om een arts te bezoeken. Kan je hydrocolloid verband zelf kopen waar jij woont? Op zich geen slechte optie, maar zonder verbetering kan er heel goed infectie bijzitten. Dan heb je wellicht antibacteriële middelen bv. zilver nodig, maar het lijkt me slim om te laten checken bij een arts. Suiker prikken is ook geen overbodigheid (diabetes mellitus geeft ook slechte wondgenezing).
pi_148535602
Of honing!11!!1einz!!
pi_148535627
quote:
18s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:47 schreef d4v1d het volgende:
Of honing!11!!1einz!!
Heb er een paper over gemaakt: honing is niet beter dan conventionele bacteriostatica als jodium, niet minder pijnlijk en niet minder plakkend. Maar ja, natuurlijk, blabla.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 11:14:40 #38
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_148535962
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:32 schreef SeLang het volgende:
Ik wou net zelf een topic openen maar toen zag ik dat er al een "wond geneest niet" topic is...

Zelf zit ik ook met een probleem(pje) en ik hoop op wat suggesties. Ik heb een rond wondje (ca 1cm doorsnee) op mijn enkel. Dit is al 3 maanden open en gaat niet dicht.

Het probleem is dat de korst steeds openbarst. Er hoopt zich bloed op onder de korst, het gaat bol staan en barst dan na een dag ofzo weer open en begint het van voor af aan. Het is voor zover ik kan zien niet ontstoken. Wat mogelijk het probleem vergroot (of zelfs 100% de oorzaak is) is dat op die plek de huid natuurlijk nogal moet uitrekken als ik loop, dus dat helpt de genezing niet.

Ik heb al aardig wat dingen geprobeerd. Verbandje of pleister gaat er vroeg of laat aan vast zitten en bij verschonen trek ik de wond dan weer open. Ik heb hydrocolloid pleisters geprobeerd (vrij grote) maar dat was geen succes. Er bouwt zich dan al snel druk op op de wond omdat het waarschijnlijk toch teveel bloedt. Mijn laatste experiment was dat ik een soort kooitje heb gebouwd om de wond heen (ja, ik ben ingenieur ;) ) waardoor er gewoon lucht bij kan maar het niet in contact komt met kleding of iets anders. Eigenlijk geeft dat nog het beste resultaat maar uiteindelijk barst het toch weer open.

Omdat het maar zo'n klein wondje is ben ik nog niet langs een arts gegaan. Maar misschien wordt het onderhand toch eens tijd. Maar als iemand afgezien daarvan een suggestie heeft dan hou ik me aanbevolen.

P.s. ik heb niet alle 16 delen van deze reeks doorgelezen
Misschien een hele domme suggestie: misschien kun je je korstje doorprikken met een naald oid, dan kan het bloed eruit en barst het niet en kan het onder de korst verder genezen? Maar ik heb geen idee of dat werkt :')
pi_148536018
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:14 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Misschien een hele domme suggestie: misschien kun je je korstje doorprikken met een naald oid, dan kan het bloed eruit en barst het niet en kan het onder de korst verder genezen? Maar ik heb geen idee of dat werkt :')
3 maanden is lang hoor, dan had het al lang genezen moeten zijn.
pi_148536074
ts is gewoon kansloos in wonden genezen helaas. -O-
pi_148536132
Selang,
Mij lijkt het erop dat de wondgenezing is stilgevallen.
Dus, best naar arts, diepe reiniging wondbodem, wat een prikkel geeft waardoor jouw lichaam hopelijk de wondgenezing terug op gang trekt.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 10 januari 2015 @ 12:05:56 #42
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148536837
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:49 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Heb er een paper over gemaakt: honing is niet beter dan conventionele bacteriostatica als jodium, niet minder pijnlijk en niet minder plakkend. Maar ja, natuurlijk, blabla.
Is het überhaupt slim om jodium (oid) te gebruiken? De wond is niet geïnfecteerd volgens mij en ik had gelezen dat ontsmettingsmiddelen de genezing dan juist remmen.

De wond is overigens lang geleden wel geïnfecteerd geweest (kwam veel etter uit) en dat heb ik toen gefixt met waterstofperoxide en één of ander paars middeltje (maar de waterstofperoxide werkte effectiever). Jodium kon ik ter plekke niet krijgen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_148537544
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:45 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Voordat we met z'n allen in de kramp schieten, moet SeLang gewoon maar even naar de dokter gaan :)
Dat is toch ook exact wat ik schrijf?
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 10 januari 2015 @ 12:43:13 #44
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148537729
Ik ga sowieso een afspraak maken met de dokter maar het duurt nog wel een week ofzo voordat ik dan terecht kan (NHS :') ) dus advies om naar de dokter te gaan hoeft niet meer te worden gegeven. Ik de tussentijd hoop ik dat er verder nog suggesties zijn. (En vanaf 3 feb zit ik weer een maand in een tropisch land - ik hoopte dat het dan wel genezen zou zijn maar nu geloof ik daar niet meer in).
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_148537833
Ik had meer als een klant van Harley street ingeschat :D
pi_148537913
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:43 schreef SeLang het volgende:
Ik ga sowieso een afspraak maken met de dokter maar het duurt nog wel een week ofzo voordat ik dan terecht kan (NHS :') ) dus advies om naar de dokter te gaan hoeft niet meer te worden gegeven. Ik de tussentijd hoop ik dat er verder nog suggesties zijn. (En vanaf 3 feb zit ik weer een maand in een tropisch land - ik hoopte dat het dan wel genezen zou zijn maar nu geloof ik daar niet meer in).
Goed dat je naar de dokter gaat SeLang ^O^ wie weet wordt het op die manier wel veel sneller opgelost dan je verwacht.
pi_148538008
M'n vader heeft ook zoiets gehad, heeft lang geduurd maar is uiteindelijk wel genezen. Hij ging ook nog naar Australie waar ie Hydrocodone kreeg oid voor de pijn, ja vond ie wel leuk natuurlijk maar terug in Nederland was het wel 'n teleurstelling dat onze huisarts het recept niet wilde verlengen. :') :D

Ik weet niet meer precies wat er gedaan is om het te laten genezen maar alles is goedgekomen, zal het nog eens navragen want leek wel op wat selang nu heeft.
Hallon!
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 10 januari 2015 @ 13:10:17 #48
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148538400
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:14 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Misschien een hele domme suggestie: misschien kun je je korstje doorprikken met een naald oid, dan kan het bloed eruit en barst het niet en kan het onder de korst verder genezen? Maar ik heb geen idee of dat werkt :')
Dat heb ik ook al geprobeerd en dat werkt ook wel tijdelijk in sommige situaties. Bijvoorbeeld voordat ik ga slapen en er zit een mooie korst op maar die begint bol te staan, dan heb ik weleens even een prikje gegeven en het bloed eruit laten lopen. Voelt ook beter omdat de druk eraf is. Maar die korst gaat sowieso kapot tijdens het lopen dus het is geen echte oplossing.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_148538984
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:05 schreef SeLang het volgende:

[..]

Is het überhaupt slim om jodium (oid) te gebruiken? De wond is niet geïnfecteerd volgens mij en ik had gelezen dat ontsmettingsmiddelen de genezing dan juist remmen.

De wond is overigens lang geleden wel geïnfecteerd geweest (kwam veel etter uit) en dat heb ik toen gefixt met waterstofperoxide en één of ander paars middeltje (maar de waterstofperoxide werkte effectiever). Jodium kon ik ter plekke niet krijgen.
Kan ik niet ongezien beoordelen. Je had van mij al 2 maand geleden naar de dokter gemoeten. Is het erg diep?
In de tussentijd is een 'donutpleister' misschien wel het beste: de pleister geeft de huid stevigheid en het gat geeft de huid ruimte. Kan je zelf maken dmv gaatje knippen.
pi_148539077
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:49 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Heb er een paper over gemaakt: honing is niet beter dan conventionele bacteriostatica als jodium, niet minder pijnlijk en niet minder plakkend. Maar ja, natuurlijk, blabla.
linkje naar de paper?
pi_148539311
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:36 schreef SuperFood het volgende:

[..]

linkje naar de paper?
Niet gepubliceerd hoor, gewoon metanalyse gemaakt.
pi_148539583
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Niet gepubliceerd hoor, gewoon metanalyse gemaakt.
volgens mij is de voornaamste pro van honing dat het zelfs bacteriën doodt die resistent zijn tegen van alles en nog wat. en het plakken is een voordeel omdat zo de wond goed doordrenkt blijft. dus het ligt nogal aan je gehanteerde definities over 'goed'.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 10 januari 2015 @ 13:57:15 #53
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148539598
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:32 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Kan ik niet ongezien beoordelen. Je had van mij al 2 maand geleden naar de dokter gemoeten. Is het erg diep?
Het is niet erg diep maar wel wat dieper dan het gemiddelde schaafwondje.

In niet-westerse landen (waar ik was) heb ik het niet zo op artsen omdat die meteen met antibiotica beginnen te smijten en dat wil ik vermijden. En toen ik thuis kwam begon het allemaal net mooi te herstellen (ik had meerdere wondjes) dus toen voelde ik niet zo'n druk om langs een arts te gaan, zeker omdat het maar zo'n klein wondje is. Thuis is het ook veel makkelijker om het schoon te houden e.d. Maar nu is deze nog als enige open en lijkt niet (meer) te verbeteren dus tijd voor een nieuw plan van aanpak.

quote:
In de tussentijd is een 'donutpleister' misschien wel het beste: de pleister geeft de huid stevigheid en het gat geeft de huid ruimte. Kan je zelf maken dmv gaatje knippen.
Iets dergelijks valt inderdaad wel te proberen. Ik zal straks eens kijken.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 10 januari 2015 @ 14:00:38 #54
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148539669
In de tussentijd (tot ik een dokter kan zien) ben ik toch wel weer zo'n beunhaas dat ik het zojuist heb ingepakt in suiker. Wie weet werkt dat toch, aangezien zo'n bult suiker veel meer vocht kan absorberen dan zo'n hydrocolloid pleister. Gewoon ff proberen voor een paar dagen (of korter, als het niet goed voelt).
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_148541178
Is de huid rondom de wond niet erg stug, waardoor een beweging te grote spanning zet op de wond en die weer openbarst? Zoiets heb ik namelijk elke winter wel een keer als ik een wondje aan mijn hand oploop. Afgelopen december had ik zo'n wondje aan mijn linker wijsvinger. Ik heb de huid eerst soepeler gemaakt met warm water en toen de stugge huid zo veel mogelijk weggehaald. Daardoor kon ik mijn vinger weer beter buigen en was de spanning op de wond een stuk minder. In de dagen daarna groeide het wondje snel dicht.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 10 januari 2015 @ 15:03:37 #56
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148541252
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 15:00 schreef lyolyrc het volgende:
Is de huid rondom de wond niet erg stug, waardoor een beweging te grote spanning zet op de wond en die weer openbarst? Zoiets heb ik namelijk elke winter wel een keer als ik een wondje aan mijn hand oploop. Afgelopen december had ik zo'n wondje aan mijn linker wijsvinger. Ik heb de huid eerst soepeler gemaakt met warm water en toen de stugge huid zo veel mogelijk weggehaald. Daardoor kon ik mijn vinger weer beter buigen en was de spanning op de wond een stuk minder. In de dagen daarna groeide het wondje snel dicht.
Eerder andersom, de huid is erg soepel. Daarom is die suggestie van een doughnut pleister wel het proberen waard.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 17:20:15 #57
155227 crew  Guppy
dus
pi_148544591
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:36 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat is toch ook exact wat ik schrijf?
Ik bevestig dat ook alleen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_148564292
Even een vlugge update, morgen voor 't eerst naar m'n eigen arts toe dus ik ben benieuwd. Dit is wat hij te zien krijgt (maar dan zonder de zwarte vlekken, m'n naad hoeft niet op internet, alleen m'n bil is wel genoeg :+)

NSFW/Niet klikken als je eet/net gegeten hebt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je kunt zien is het bovenste gat bijna genezen (afkloppen)
En het gat aan de zijkant ziet er niet zo best uit.
pi_148564359
ik zie niet echt iets behalve donkere vlekken, maar ben ook benieuwd wat de dokter zegt morgen. succes alvast
pi_148564399
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 13:15 schreef computergirl het volgende:
ik zie niet echt iets behalve donkere vlekken, maar ben ook benieuwd wat de dokter zegt morgen. succes alvast
Oh ja ik zie nu ook pas dat de kwaliteit van een aardappel nog beter is :+
Afijn het bovenste gat lijkt dus aardig te genezen. Ben benieuwd. Thanks
pi_148564400
meest vage foto ooit? tips; zet er een lamp op en focus je toestel.

anyway succes morgen ^O^
  zondag 11 januari 2015 @ 13:55:40 #62
202348 Susi
Temple of Love
pi_148565505
quote:
2s.gif Op zondag 11 januari 2015 13:16 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh ja ik zie nu ook pas dat de kwaliteit van een aardappel nog beter is :+
Afijn het bovenste gat lijkt dus aardig te genezen. Ben benieuwd. Thanks
Dat laatste is het belangrijkste !
pi_148584533
Bovenste wondje weer open bij mij...

Ik maakte het droog met een gaasje en ineens scheurde het open. Het is meteen ook weer een gat... Voordeel was dat er alleen een hele kleine hoeveelheid bloed uit kwam, maar geen andere viezigheid. Dus waarschijnlijk was de huid gewoon nog heel dun. Maarja, het is wel weer open en elke keer dat het opengaat wordt de huid natuurlijk zwakker en duurt genezing weer langer. Best verdrietig dus, want ik zie het proces steeds slopender worden. Ik wil weer sporten, ik wil af van de extra kosten en van de energie die dit mijn lichaam kost.


Succes bij je arts morgen, Toto.
pi_148584579
Thanks.

Ahw aspergermeisje ;( wat klote. DM me gerust als je wilt praten :*
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 12 januari 2015 @ 13:29:05 #65
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148603025
Goed, mijn suiker experiment heeft weinig resultaat opgeleverd. Ik heb de wond bijna 48 uur ingepakt gehad in suiker, vanmorgen alles schoon gewassen, wond zag er netjes uit en na een uur zat er weer een mooie korst op. Maar daarnet was hij alweer open gebarsten (Uit zichzelf, ik heb bijna alleen maar aan mijn bureau gezeten).

Afspraak met de dokter gemaakt voor volgende week woensdag -O-
Als iemand nog tips heeft voor experimenten in de tussentijd....
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_148603120
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:29 schreef SeLang het volgende:
Goed, mijn suiker experiment heeft weinig resultaat opgeleverd. Ik heb de wond bijna 48 uur ingepakt gehad in suiker, vanmorgen alles schoon gewassen, wond zag er netjes uit en na een uur zat er weer een mooie korst op. Maar daarnet was hij alweer open gebarsten (Uit zichzelf, ik heb bijna alleen maar aan mijn bureau gezeten).

Afspraak met de dokter gemaakt voor volgende week woensdag -O-
Als iemand nog tips heeft voor experimenten in de tussentijd....
Ik snap niet dat je zo lang loopt te kloten met een wond in plaats van gewoon even een paar minuten vrij te maken om een arts te spreken...
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 12 januari 2015 @ 13:39:46 #67
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148603388
quote:
2s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:31 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je zo lang loopt te kloten met een wond in plaats van gewoon even een paar minuten vrij te maken om een arts te spreken...
Afspraak is al gemaakt. Ik kan over 10 dagen bij een arts terecht.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_148608714
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:39 schreef SeLang het volgende:

[..]

Afspraak is al gemaakt. Ik kan over 10 dagen bij een arts terecht.
Hoi, na lange lange tijd plof ik even kort op fok binnen. De enge dingen kun je googlen, maar waarschijnlijk is er niet zoveel aan de hand. Toch is 10 dagen wachten wel wat lang - gezien de tropische vakantie waar je het hierboven over hebt. Even opnieuw bellen, probleem uitleggen en vragen of je eerder kunt komen?
pi_148609685
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:24 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Hoi, na lange lange tijd plof ik even kort op fok binnen. De enge dingen kun je googlen, maar waarschijnlijk is er niet zoveel aan de hand. Toch is 10 dagen wachten wel wat lang - gezien de tropische vakantie waar je het hierboven over hebt. Even opnieuw bellen, probleem uitleggen en vragen of je eerder kunt komen?
Wond zit er dus al maanden, dan is 10 dagen eigenlijk relatief kort ;)
pi_148609697
Toto, hoe was het in zks?
pi_148610091
Ik zie wel heel veel haar op die foto.. Dat lijkt me ook niet bevorderend werken?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_148610321
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:58 schreef computergirl het volgende:
Toto, hoe was het in zks?
Arts was zeer tevreden, die 'lelijke' wond vond hij eigenlijk vrij mooi (maar hij snapte onze gedachte wel) en moet van binnenuit genezen allemaal. Duurt nog wel even dus, over 3 weken terugkomen.
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:12 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik zie wel heel veel haar op die foto.. Dat lijkt me ook niet bevorderend werken?
Ze mogen geen scheermesjes gebruiken zeiden ze, dus ze hebben wat haren afgeknipt met een schaartje :? ja echt.
pi_148610349
Ja scheren is slecht vanwege verhoogde kans op infectie je maakt heel veel minuscule wondjes daarmee.

Klinkt goeeehoeeeed!!!!!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 januari 2015 @ 17:27:56 #74
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_148610583
Goed nieuws dus! Hopelijk is hij over 3 weken nog tevredener.. *O*
pi_148610603
Dat zou mooi zijn ja :)
pi_148610849
Gefeliciteerd met het goede nieuws toto!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_148610868
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:36 schreef komrad het volgende:
Gefeliciteerd met het goede nieuws toto!
Thanks :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 januari 2015 @ 18:05:20 #78
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148612015
Wauw, goed nieuws ^O^ Rustig doorgaan met genezen zou ik zeggen :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148612020
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:05 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, goed nieuws ^O^ Rustig doorgaan met genezen zou ik zeggen :*
:*
pi_148612478
quote:
10s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:19 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Arts was zeer tevreden, die 'lelijke' wond vond hij eigenlijk vrij mooi (maar hij snapte onze gedachte wel) en moet van binnenuit genezen allemaal. Duurt nog wel even dus, over 3 weken terugkomen.

Juist, dat willen we horen!

Heeft hij nog wat over je bezoekjes aan de eerst hulp en al dat bloed enzo gezegd?
Spoilers!
pi_148612496
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Juist, dat willen we horen!

Heeft hij nog wat over je bezoekjes aan de eerst hulp en al dat bloed enzo gezegd?
Eigenlijk niet nee. Ze blijven bij oud bloed.
pi_148612788
quote:
2s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Eigenlijk niet nee. Ze blijven bij oud bloed.
Hmm. Nou ja, er is natuurlijk een kans dat ze gelijk hebben ;) Is het ergste bloeden nu gewoon gestopt?
Spoilers!
pi_148612799
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hmm. Nou ja, er is natuurlijk een kans dat ze gelijk hebben ;) Is het ergste bloeden nu gewoon gestopt?
Ja :)
pi_148612875
*G* *O*
pi_148613175
quote:
2s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja :)
*O*
Nog wel even wachten met je vreugdedansje toto
pi_148613203
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

*O*
Nog wel even wachten met je vreugdedansje toto
Ik reageer niet voor niks redelijk ingetogen :P ik blijf enorm sceptisch en ga vrijwel niets doen.
pi_148613842
quote:
2s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:30 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik reageer niet voor niks redelijk ingetogen :P ik blijf enorm sceptisch en ga vrijwel niets doen.
Ik kan het me voorstellen hoor, na alle gedoe.

Maar het klinkt als écht goed nieuws. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148613880
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja scheren is slecht vanwege verhoogde kans op infectie je maakt heel veel minuscule wondjes daarmee.

Klinkt goeeehoeeeed!!!!!
En dat. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 januari 2015 @ 19:06:06 #89
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_148614774
Eeuwig lurker ontlurkt ff voor het voorzichtig optimistische nieuws *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 12 januari 2015 @ 19:32:28 #90
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148616001
Goed nieuws, Toto! :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_148616151
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik kan het me voorstellen hoor, na alle gedoe.

Maar het klinkt als écht goed nieuws. ^O^
^O^
quote:
2s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eeuwig lurker ontlurkt ff voor het voorzichtig optimistische nieuws *O*
^O^
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Goed nieuws, Toto! :)
:Y
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 19:41:31 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_148616417
Ik doe het heel voorzichtig hoor. Maar.

*O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 12 januari 2015 @ 19:59:49 #93
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_148617274
Goed nieuws, eindelijk! *O*
  maandag 12 januari 2015 @ 20:15:17 #94
274310 agenda
altijd vol!
pi_148617965
Fijn Toto ^O^
  maandag 12 januari 2015 @ 20:36:12 #95
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_148618709
BIER EN TIETEN!!!
pi_148618940
Fijn dat de arts zo positief was ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148619279
Lijkt me toch goed nieuws. ^O^
Hallon!
pi_148619432
*O* top toto!
Twiddel
  maandag 12 januari 2015 @ 20:56:09 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_148619458
*O*
The love you take is equal to the love you make.
pi_148619719
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
BIER EN TIETEN!!!
Scheurt hij zo weer open :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 januari 2015 @ 21:08:49 #101
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  maandag 12 januari 2015 @ 21:15:24 #102
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_148620269
Zo dat is toch redelijk positief nieuws *O* en inderdaad ik zou zelf ook nog rustig aan doen.
Kan me voorstellen dat je doodsbang bent om teveel te gaan doen waardoor het misschien weer open gaat.

Aspergermeisje da's flink balen, ik hoop dat jij bij je volgende afspraak ook wat goed nieuws krijgt :*
Rayen 2½ jaar!
pi_148620272
*O* goed nieuws!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_148627124
Top Toto!
Koel en donker bewaren
pi_148627498
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
BIER EN TIETEN!!!
Waar? :9
pi_148628358
godver BIER en TETTEN, ik doe mee :9

Goed om te horen dat het eindelijk de goede kant opgaat :)

^O^
  dinsdag 13 januari 2015 @ 07:58:36 #107
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_148631897
Mooi om te horen Toto! ^O^
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_148645099
^O^
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 13 januari 2015 @ 16:57:41 #109
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_148645440
Misschien die topic hernoemen naar "Wond na operatie geneest wel" ? :P
pi_148645479
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 16:57 schreef qltel het volgende:
Misschien die topic hernoemen naar "Wond na operatie geneest wel" ? :P
Nah, zoals iedereen vast wel merkt doe ik maar niet echt mee aan de hosanna stemming (al snap ik het best)
Ik blijf liever sceptisch en wacht af of het ook echt geneest. En dan bedoel ik niet alleen dat het dicht zit, maar ook dat het dichtblijft, ook over 6 maanden.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 13 januari 2015 @ 17:04:13 #111
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_148645641
Ik kan me je gevoel goed voorstellen na deze lange tijd. En toch ben ik plaatsvervangend blij, alhoewel ik ook erg benieuwd ben hoe zich dit gaat ontwikkelen.

(en de :P stond er niet voor niets.. )
  dinsdag 13 januari 2015 @ 17:05:28 #112
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_148645682
Toots *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_148645727
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:04 schreef qltel het volgende:
Ik kan me je gevoel goed voorstellen na deze lange tijd. En toch ben ik plaatsvervangend blij, alhoewel ik ook erg benieuwd ben hoe zich dit gaat ontwikkelen.

(en de :P stond er niet voor niets.. )
Nee snap ik hoor :P vind het niet erg dat jullie blij zijn, enkel tof natuurlijk, maar ik houd me rustig.
  Spellchecker dinsdag 13 januari 2015 @ 17:17:54 #114
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_148646079
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee snap ik hoor :P vind het niet erg dat jullie blij zijn, enkel tof natuurlijk, maar ik houd me rustig.
Zo meneertje; hopelijk zet het goede nieuws nu door!!!! ^O^
pi_148646087
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:17 schreef maily het volgende:

[..]

Zo meneertje; hopelijk zet het goede nieuws nu door!!!! ^O^
^O^
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:29:52 #116
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_148656087
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 16:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nah, zoals iedereen vast wel merkt doe ik maar niet echt mee aan de hosanna stemming (al snap ik het best)
Ik blijf liever sceptisch en wacht af of het ook echt geneest. En dan bedoel ik niet alleen dat het dicht zit, maar ook dat het dichtblijft, ook over 6 maanden.
Nou kan ik me goed voorstellen, je loopt er ook al jaren mee.
Zou ik zelf ook hebben, lijkt me zo, zo van eerst maar eens afwachten of het de eerste 6 maanden of 1 jaar dichtblijft.
Dus denk ik ook alleen maar goed dat je je niet laat meedrijven op het enthousiasme hier.
Maar we/ik blijven goede moed houden
:*
Rayen 2½ jaar!
pi_148673189
Ook even uit lurkstand....

Fijne berichten!!
Ik hoop het zo voor je.. O+
Zolang er was is, is er leven.
pi_148673244
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:29 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nou kan ik me goed voorstellen, je loopt er ook al jaren mee.
Zou ik zelf ook hebben, lijkt me zo, zo van eerst maar eens afwachten of het de eerste 6 maanden of 1 jaar dichtblijft.
Dus denk ik ook alleen maar goed dat je je niet laat meedrijven op het enthousiasme hier.
Maar we/ik blijven goede moed houden
:*
Precies :*
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:39 schreef Dinus het volgende:
Ook even uit lurktstand....

Fijne berichten!!
Ik hoop het zo voor je.. O+
Thanks O+

Elke keer met verband verwisselen zit het verband helemaal vastgeplakt aan de wond aan de zijkant, dus met het eraf trekken sijpelt daar weer bloed uit dan. Da's vervelend...
pi_148673560
heb je nog steeds dat antibiotica verbandgaas?
Of mag je zelf kiezen, want er is toch vast wel spul dat minder plakt?
pi_148674018
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:50 schreef computergirl het volgende:
heb je nog steeds dat antibiotica verbandgaas?
Of mag je zelf kiezen, want er is toch vast wel spul dat minder plakt?
Alleen één verbandje.
pi_148675285
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Alleen één verbandje.
:? Je hebt maar 1 verbandje dat je steeds hergrbruikt? nee toch :D
pi_148675298
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

:? Je hebt maar 1 verbandje dat je steeds hergrbruikt? nee toch :D
Nee natuurlijk niet _O- maar hoef er maar 1 voor
pi_148675769
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet _O- maar hoef er maar 1 voor
je snap me niet :'( . Er is ook speciaal vet gaas dat niet/minder plakt. bijvoorbeeld;
quote:
Mepitel is een vettig gaas dat direct op de wond wordt aangebracht. Het voorkomt dat het verband aan de wond gaat plakken en stimuleert de wondgenezing.
pi_148677940
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:52 schreef computergirl het volgende:

[..]

je snap me niet :'( . Er is ook speciaal vet gaas dat niet/minder plakt. bijvoorbeeld;

[..]

Daar zal ik eens naar kijken :Y er zat iemand naast me dus kon niet echt goed antwoorden :')
pi_148808512
hoe is het met den bibs?
pi_148808532
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:57 schreef computergirl het volgende:
hoe is het met den bibs?
Bovenste wond blijft aardig genezen en is vrij klein nu. Zijkant ziet er ook al stukken beter uit maar bloedde vandaag juist weer behoorlijk. Heb gisteren 1.2 km gelopen naar m'n opa en oma om wat frisse lucht te halen. Blijkbaar al weer te veel. :')
  Moderator zondag 18 januari 2015 @ 16:02:22 #127
249559 crew  Lavenderr
pi_148808685
quote:
2s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:57 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bovenste wond blijft aardig genezen en is vrij klein nu. Zijkant ziet er ook al stukken beter uit maar bloedde vandaag juist weer behoorlijk. Heb gisteren 1.2 km gelopen naar m'n opa en oma om wat frisse lucht te halen. Blijkbaar al weer te veel. :')
Maar het gaat vooruit! Dat is goed nieuws Toto ;)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 januari 2015 @ 16:05:55 #128
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148808815
Wauw, na al die tijd zit er tenminste vooruitgang in. Super! _O_

Al snap ik heel goed je "eerst zien en dan geloven"-houding hoor :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148809546
Ja ik wacht het rustig af hoor. Laat het eerst maar eens genezen en ook dichtblijven. Dan praten we wel over april.
  Moderator zondag 18 januari 2015 @ 16:34:21 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_148809759
quote:
15s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:27 schreef Toto69 het volgende:
Ja ik wacht het rustig af hoor. Laat het eerst maar eens genezen en ook dichtblijven. Dan praten we wel over april.
Ja, het gaat natuurlijk erg langzaam he. Het moet dichtgranuleren toch?
Ben wel heel blij voor je dat er iig vooruitgang in zit.
pi_148809773
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, het gaat natuurlijk erg langzaam he. Het moet dichtgranuleren toch?
Ben wel heel blij voor je dat er iig vooruitgang in zit.
Jep. En als ik van een stoel opsta of uit bed voel je dat het diep van binnen nog gigantisch veel pijn kan doen. Alsof binnenin alles nog zwaar gekneusd is.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 18 januari 2015 @ 16:35:36 #132
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148809793
Mijn kleine wondje dat nu bijna 3 maanden open is (niks vergeleken met Toto69 dus) is deze week ook wat verbeterd. Het bloedt nog wel maar de korst barst voor een steeds kleiner stukje open en er komt minder bloed uit. (Ik heb wel alweer bijna een week niet gedoucht om te voorkomen dat er water bij komt :') ). Woensdag doktersafspraak maar ik hoop eigenlijk dat het dan helemaal dicht zit en de dokter denkt dat ik een mietje ben die onnodig gebruik maakt van de gratis gezondheidszorg.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Moderator zondag 18 januari 2015 @ 16:36:38 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_148809827
quote:
2s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jep. En als ik van een stoel opsta of uit bed voel je dat het diep van binnen nog gigantisch veel pijn kan doen. Alsof binnenin alles nog zwaar gekneusd is.
Dat zal ook wel zo zijn. Je hebt zo'n zware operatie ondergaan.
  Moderator zondag 18 januari 2015 @ 16:36:57 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_148809839
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:35 schreef SeLang het volgende:
Mijn kleine wondje dat nu bijna 3 maanden open is (niks vergeleken met Toto69 dus) is deze week ook wat verbeterd. Het bloedt nog wel maar de korst barst voor een steeds kleiner stukje open en er komt minder bloed uit. (Ik heb wel alweer bijna een week niet gedoucht om te voorkomen dat er water bij komt :') ). Woensdag doktersafspraak maar ik hoop eigenlijk dat het dan helemaal dicht zit en de dokter denkt dat ik een mietje ben die onnodig gebruik maakt van de gratis gezondheidszorg.
Hopen dan maar ;)
  Moderator zondag 18 januari 2015 @ 16:39:29 #135
155227 crew  Guppy
dus
pi_148809920
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:35 schreef SeLang het volgende:
Mijn kleine wondje dat nu bijna 3 maanden open is (niks vergeleken met Toto69 dus) is deze week ook wat verbeterd. Het bloedt nog wel maar de korst barst voor een steeds kleiner stukje open en er komt minder bloed uit. (Ik heb wel alweer bijna een week niet gedoucht om te voorkomen dat er water bij komt :') ). Woensdag doktersafspraak maar ik hoop eigenlijk dat het dan helemaal dicht zit en de dokter denkt dat ik een mietje ben die onnodig gebruik maakt van de gratis gezondheidszorg.
Hopen inderdaad! Maar als het niet helemaal dichtzit, ga dan niet die afspraak afbellen hoor! Een wondje wat 3 maanden openblijft is niet normaal en daar mag best even naar gekeken worden. Is geen doorsnee verkoudheidje of griepje.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_148809932
Ik snap de blijheid niet zo goed, maar we zullen zien. Een arts die zegt dat het goed gaat, dat geloof ik tegenwoordig niet meer. ;)

Weet je wat bij mij het probleem is? (is mijn theorie). Er zit dus nog een gat/gang naar boven mijn rug in. Ze hebben het bij mij namelijk niet helemaal opengesneden, maar er vloeistof in gespoten. Over dat wondje groeit dus van buiten een velletje heen, maar als er dus maar één stofje o.i.d. in dat gangetje opgesloten zit, dan gaat het natuurlijk weer open, omdat het eruit moet. Ik spoel het natuurlijk 2x per dag, maar de gang is vrij diep heb ik begrepen (aangezien de arts het over een wond van 15cm had als ze het helemaal open zouden moeten snijden). Volgens de arts is het allemaal geen probleem dat het eerder dichtgroeit dan dat de gang dicht is. Benieuwd of hij het daar donderdag nog over eens is.

Overigens worden beide wonden nog steeds kleiner, dus dat lijkt me wel goed.
  zondag 18 januari 2015 @ 18:50:22 #137
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_148814049
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:35 schreef SeLang het volgende:
Mijn kleine wondje dat nu bijna 3 maanden open is (niks vergeleken met Toto69 dus) is deze week ook wat verbeterd. Het bloedt nog wel maar de korst barst voor een steeds kleiner stukje open en er komt minder bloed uit. (Ik heb wel alweer bijna een week niet gedoucht om te voorkomen dat er water bij komt :') ). Woensdag doktersafspraak maar ik hoop eigenlijk dat het dan helemaal dicht zit en de dokter denkt dat ik een mietje ben die onnodig gebruik maakt van de gratis gezondheidszorg.
Nou jij met je verre buitenlandse reizen :9 , ik zou er zeker toch even naar laten kijken :Y
3 maanden voor een klein wondje is wel héél lang
Rayen 2½ jaar!
pi_148814073
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:35 schreef SeLang het volgende:
Mijn kleine wondje dat nu bijna 3 maanden open is (niks vergeleken met Toto69 dus) is deze week ook wat verbeterd. Het bloedt nog wel maar de korst barst voor een steeds kleiner stukje open en er komt minder bloed uit. (Ik heb wel alweer bijna een week niet gedoucht om te voorkomen dat er water bij komt :') ). Woensdag doktersafspraak maar ik hoop eigenlijk dat het dan helemaal dicht zit en de dokter denkt dat ik een mietje ben die onnodig gebruik maakt van de gratis gezondheidszorg.
Naar de dokter kan prima hoor, als het al zo lang duurt. Ben je geen mietje om :N
pi_148814120
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:39 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik snap de blijheid niet zo goed, maar we zullen zien. Een arts die zegt dat het goed gaat, dat geloof ik tegenwoordig niet meer. ;)

Weet je wat bij mij het probleem is? (is mijn theorie). Er zit dus nog een gat/gang naar boven mijn rug in. Ze hebben het bij mij namelijk niet helemaal opengesneden, maar er vloeistof in gespoten. Over dat wondje groeit dus van buiten een velletje heen, maar als er dus maar één stofje o.i.d. in dat gangetje opgesloten zit, dan gaat het natuurlijk weer open, omdat het eruit moet. Ik spoel het natuurlijk 2x per dag, maar de gang is vrij diep heb ik begrepen (aangezien de arts het over een wond van 15cm had als ze het helemaal open zouden moeten snijden). Volgens de arts is het allemaal geen probleem dat het eerder dichtgroeit dan dat de gang dicht is. Benieuwd of hij het daar donderdag nog over eens is.

Overigens worden beide wonden nog steeds kleiner, dus dat lijkt me wel goed.
Eens hoor. Ik geloof ook niet zo veel, dus ik blijf er mooi rustig onder. Je theorie klinkt wel aannemelijk. Bij mij is het toen wél helemaal opengesneden de eerste keer. Bijna 15 cm dus, volgens mij bij mij 10.
  zondag 18 januari 2015 @ 19:16:31 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_148814934
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:39 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik snap de blijheid niet zo goed, maar we zullen zien. Een arts die zegt dat het goed gaat, dat geloof ik tegenwoordig niet meer. ;)

Weet je wat bij mij het probleem is? (is mijn theorie). Er zit dus nog een gat/gang naar boven mijn rug in. Ze hebben het bij mij namelijk niet helemaal opengesneden, maar er vloeistof in gespoten. Over dat wondje groeit dus van buiten een velletje heen, maar als er dus maar één stofje o.i.d. in dat gangetje opgesloten zit, dan gaat het natuurlijk weer open, omdat het eruit moet. Ik spoel het natuurlijk 2x per dag, maar de gang is vrij diep heb ik begrepen (aangezien de arts het over een wond van 15cm had als ze het helemaal open zouden moeten snijden). Volgens de arts is het allemaal geen probleem dat het eerder dichtgroeit dan dat de gang dicht is. Benieuwd of hij het daar donderdag nog over eens is.

Overigens worden beide wonden nog steeds kleiner, dus dat lijkt me wel goed.
Nou, ik ben vooral zo blij omdat het niet slecht gaat, dat vind ik in het geval van jou en Toto al heel wat hoor :Y
Spoilers!
pi_148815837
Nou, morgen is het zover voor mij. 15:30 ingreep met een overnachting. Heerlijk aan het ziekenhuisvoer.
pi_148816495
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nou, morgen is het zover voor mij. 15:30 ingreep met een overnachting. Heerlijk aan het ziekenhuisvoer.
sterkte gozert. ^O^
pi_148816741
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nou, morgen is het zover voor mij. 15:30 ingreep met een overnachting. Heerlijk aan het ziekenhuisvoer.
Succes pik. Lekker zusters versieren 8-)
pi_148819790
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:03 schreef SuperFood het volgende:

[..]

sterkte gozert. ^O^
Thanks !

quote:
2s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Succes pik. Lekker zusters versieren 8-)
Thanks man.
Ik laat de afstandsbediening wel weer vallen als de schoonmaakster er is, of die knappe zuster dienst heeft :P :9~
  Spellchecker maandag 19 januari 2015 @ 17:33:41 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_148847181
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nou, morgen is het zover voor mij. 15:30 ingreep met een overnachting. Heerlijk aan het ziekenhuisvoer.
Sterkte Gibson!! ^O^
pi_148847192
Zou 'ie weer wakker zijn inmiddels?
  Spellchecker maandag 19 januari 2015 @ 17:54:13 #147
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_148847906
quote:
6s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:34 schreef Toto69 het volgende:
Zou 'ie weer wakker zijn inmiddels?
Aan de ene kant hoop ik van wel; aan de andere kant is het zaaalig uitslapen na een narcose .... :P
pi_148847922
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:54 schreef maily het volgende:

[..]

Aan de ene kant hoop ik van wel; aan de andere kant is het zaaalig uitslapen na een verdoving .... :P
Nee bah, ik ben meestal snel weer wakker :P alleen ik herinner me de eerste minuten niks
pi_148853531
Kleine update (mobiel) . Operatie is goed gegaan. Alleen nog wat duf en moe, en pijn. Maar verder gaat het naar omstandigheden goed ^O^
pi_148853581
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kleine update (mobiel) . Operatie is goed gegaan. Alleen nog wat duf en moe, en pijn. Maar verder gaat het naar omstandigheden goed ^O^
Top man. Laat je maar goed verzorgen ^O^
  maandag 19 januari 2015 @ 20:51:18 #151
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_148854852
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee bah, ik ben meestal snel weer wakker :P alleen ik herinner me de eerste minuten niks
Even tussendoor: toen ik vorig jaar geopereerd werd hadden ze blijkbaar wat problemen gehad met de narcose.

Toen ik wakker werd in de verkoeverkamer gingen ze mij direct uitleggen wat er was gebeurd en dat ze een soort 'narcosepaspoort' hadden gemaakt waarop stond uitgelegd wat het probleem was en hoe ze dat opgelost hadden.
Alleen ik werd dus net wakker van die narcose dus was zo duf als maar zijn kon. Ik snapte er geen hol van en heb voor mijn gevoel wel tien keer gevraagd of ze het nog een keer wilde uitleggen omdat ik geen idee had wat ze me precies wilde vertellen en wat er op dat papiertje stond uitgelegd.

:')
pi_148854895
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:51 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Even tussendoor: toen ik vorig jaar geopereerd werd hadden ze blijkbaar wat problemen gehad met de narcose.

Toen ik wakker werd in de verkoeverkamer gingen ze mij direct uitleggen wat er was gebeurd en dat ze een soort 'narcosepaspoort' hadden gemaakt waarop stond uitgelegd wat het probleem was en hoe ze dat opgelost hadden.
Alleen ik werd dus net wakker van die narcose dus was zo duf als maar zijn kon. Ik snapte er geen hol van en heb voor mijn gevoel wel tien keer gevraagd of ze het nog een keer wilde uitleggen omdat ik geen idee had wat ze me precies wilde vertellen en wat er op dat papiertje stond uitgelegd.

:')
_O-
  maandag 19 januari 2015 @ 20:58:20 #153
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_148855203
Sowieso ging het trouwens niet helemaal vlekkeloos. Toen ik boven in mijn kamer was voor de operatie legden ze uit dat ik nog even moest wachten totdat de Operatiekamer vrij was.
Als het zover was zouden ze mij een seintje geven en moest ik dat operatiejasje aantrekken. Daarbij moest alles uit. Dat vond ik nogal vreemd, ik moest ten slotte aan mijn neus geopereerd worden, maar goed, de zuster zei het dus toen ze even later het seintje gaven heb ik braaf me helemaal uitgekleed en ben in dat operatiejasje (wat aan de achterkant helemaal open is) onder de dekens gaan liggen.
Beetje vreemd om dan half naakt door het ziekenhuis te worden gereden maar goed je hebt gewoon je laken over je heen en niemand die het verder ziet dus best.
Eenmaal beneden vroeg zo'n zuster alles nog eens na: 'wat is je geboortedatum, waarom ben je hier enzovoorts.'
En ze vroeg dus ook of ik me had uitgekleed. Dus ik zei: 'ja, helemaal'.
Dus toen zei zei: 'Helemaal? Ook je ondergoed?'
Dus ik: 'Ja, dat is wat ze me boven vertelden'
'Maar,' zegt ze, 'je wordt toch aan je neus geopereerd.'
Dus ik: 'Ja dat dacht ik ook!' :')
Bleek dat dat wel vaker misgecommuniceerd werd :').

Maargoed, op zich verder geen groot probleem. Alleen toen ik de operatiekamer in kwam en van dat ziekenhuisbed op de (enorm kleine) operatietafel moest klimmen heb ik wel een paar zusters goed gemoond :P
pi_148855340
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:58 schreef Jovatov het volgende:
Sowieso ging het trouwens niet helemaal vlekkeloos. Toen ik boven in mijn kamer was voor de operatie legden ze uit dat ik nog even moest wachten totdat de Operatiekamer vrij was.
Als het zover was zouden ze mij een seintje geven en moest ik dat operatiejasje aantrekken. Daarbij moest alles uit. Dat vond ik nogal vreemd, ik moest ten slotte aan mijn neus geopereerd worden, maar goed, de zuster zei het dus toen ze even later het seintje gaven heb ik braaf me helemaal uitgekleed en ben in dat operatiejasje (wat aan de achterkant helemaal open is) onder de dekens gaan liggen.
Beetje vreemd om dan half naakt door het ziekenhuis te worden gereden maar goed je hebt gewoon je laken over je heen en niemand die het verder ziet dus best.
Eenmaal beneden vroeg zo'n zuster alles nog eens na: 'wat is je geboortedatum, waarom ben je hier enzovoorts.'
En ze vroeg dus ook of ik me had uitgekleed. Dus ik zei: 'ja, helemaal'.
Dus toen zei zei: 'Helemaal? Ook je ondergoed?'
Dus ik: 'Ja, dat is wat ze me boven vertelden'
'Maar,' zegt ze, 'je wordt toch aan je neus geopereerd.'
Dus ik: 'Ja dat dacht ik ook!' :')
Bleek dat dat wel vaker misgecommuniceerd werd :').

Maargoed, op zich verder geen groot probleem. Alleen toen ik de operatiekamer in kwam en van dat ziekenhuisbed op de (enorm kleine) operatietafel moest klimmen heb ik wel een paar zusters goed gemoond :P
Jemig :D
pi_148860279
Ik lees goede verhalen hier. ^O^

Communicatie blijft een kunst, ik kwam ooit voor een ingreep onder plastselijke verdoving. Bleek chirurg besloten te hebben dat het een algehele narcose moest zijn. Wat handig geweest als ze het mij ook vooraf hadden verteld, nu moest ik vier uur wachten tot mijn ontbijt gezakt was. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 23:16:08 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_148861158
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:58 schreef Jovatov het volgende:
Sowieso ging het trouwens niet helemaal vlekkeloos. Toen ik boven in mijn kamer was voor de operatie legden ze uit dat ik nog even moest wachten totdat de Operatiekamer vrij was.
Als het zover was zouden ze mij een seintje geven en moest ik dat operatiejasje aantrekken. Daarbij moest alles uit. Dat vond ik nogal vreemd, ik moest ten slotte aan mijn neus geopereerd worden, maar goed, de zuster zei het dus toen ze even later het seintje gaven heb ik braaf me helemaal uitgekleed en ben in dat operatiejasje (wat aan de achterkant helemaal open is) onder de dekens gaan liggen.
Beetje vreemd om dan half naakt door het ziekenhuis te worden gereden maar goed je hebt gewoon je laken over je heen en niemand die het verder ziet dus best.
Eenmaal beneden vroeg zo'n zuster alles nog eens na: 'wat is je geboortedatum, waarom ben je hier enzovoorts.'
En ze vroeg dus ook of ik me had uitgekleed. Dus ik zei: 'ja, helemaal'.
Dus toen zei zei: 'Helemaal? Ook je ondergoed?'
Dus ik: 'Ja, dat is wat ze me boven vertelden'
'Maar,' zegt ze, 'je wordt toch aan je neus geopereerd.'
Dus ik: 'Ja dat dacht ik ook!' :')
Bleek dat dat wel vaker misgecommuniceerd werd :').

Maargoed, op zich verder geen groot probleem. Alleen toen ik de operatiekamer in kwam en van dat ziekenhuisbed op de (enorm kleine) operatietafel moest klimmen heb ik wel een paar zusters goed gemoond :P
_O-
  Spellchecker maandag 19 januari 2015 @ 23:29:31 #157
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_148861596
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:58 schreef Jovatov het volgende:
Sowieso ging het trouwens niet helemaal vlekkeloos. Toen ik boven in mijn kamer was voor de operatie legden ze uit dat ik nog even moest wachten totdat de Operatiekamer vrij was.
Als het zover was zouden ze mij een seintje geven en moest ik dat operatiejasje aantrekken. Daarbij moest alles uit. Dat vond ik nogal vreemd, ik moest ten slotte aan mijn neus geopereerd worden, maar goed, de zuster zei het dus toen ze even later het seintje gaven heb ik braaf me helemaal uitgekleed en ben in dat operatiejasje (wat aan de achterkant helemaal open is) onder de dekens gaan liggen.
Beetje vreemd om dan half naakt door het ziekenhuis te worden gereden maar goed je hebt gewoon je laken over je heen en niemand die het verder ziet dus best.
Eenmaal beneden vroeg zo'n zuster alles nog eens na: 'wat is je geboortedatum, waarom ben je hier enzovoorts.'
En ze vroeg dus ook of ik me had uitgekleed. Dus ik zei: 'ja, helemaal'.
Dus toen zei zei: 'Helemaal? Ook je ondergoed?'
Dus ik: 'Ja, dat is wat ze me boven vertelden'
'Maar,' zegt ze, 'je wordt toch aan je neus geopereerd.'
Dus ik: 'Ja dat dacht ik ook!' :')
Bleek dat dat wel vaker misgecommuniceerd werd :').

Maargoed, op zich verder geen groot probleem. Alleen toen ik de operatiekamer in kwam en van dat ziekenhuisbed op de (enorm kleine) operatietafel moest klimmen heb ik wel een paar zusters goed gemoond :P
OMGWTFBBQDHZ _O- _O- _O-

Moet ik meteen aan de operatie van Sjakie denken in Flodder!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flodder_in_Amerika!
pi_148862235
Als we het toch over narcoseblunders hebben: bij mijn ruggenprik moesten ze 5 keer prikken alvorens het raak was. Ik heb niet gauw last van pijn, maar op dat moment......
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 20 januari 2015 @ 10:35:09 #159
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148867512
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:58 schreef Jovatov het volgende:
Sowieso ging het trouwens niet helemaal vlekkeloos. Toen ik boven in mijn kamer was voor de operatie legden ze uit dat ik nog even moest wachten totdat de Operatiekamer vrij was.
Als het zover was zouden ze mij een seintje geven en moest ik dat operatiejasje aantrekken. Daarbij moest alles uit. Dat vond ik nogal vreemd, ik moest ten slotte aan mijn neus geopereerd worden, maar goed, de zuster zei het dus toen ze even later het seintje gaven heb ik braaf me helemaal uitgekleed en ben in dat operatiejasje (wat aan de achterkant helemaal open is) onder de dekens gaan liggen.
Beetje vreemd om dan half naakt door het ziekenhuis te worden gereden maar goed je hebt gewoon je laken over je heen en niemand die het verder ziet dus best.
Eenmaal beneden vroeg zo'n zuster alles nog eens na: 'wat is je geboortedatum, waarom ben je hier enzovoorts.'
En ze vroeg dus ook of ik me had uitgekleed. Dus ik zei: 'ja, helemaal'.
Dus toen zei zei: 'Helemaal? Ook je ondergoed?'
Dus ik: 'Ja, dat is wat ze me boven vertelden'
'Maar,' zegt ze, 'je wordt toch aan je neus geopereerd.'
Dus ik: 'Ja dat dacht ik ook!' :')
Bleek dat dat wel vaker misgecommuniceerd werd :').

Maargoed, op zich verder geen groot probleem. Alleen toen ik de operatiekamer in kwam en van dat ziekenhuisbed op de (enorm kleine) operatietafel moest klimmen heb ik wel een paar zusters goed gemoond :P
Je hebt mazzel dat je niet na de narcose wakker wordt en dan blijkt dat ze een been geamputeerd hebben
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 21 januari 2015 @ 15:38:18 #160
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148911007
Vandaag bij de dokter geweest. Die vond het er maar raar uitzien en stuurde me meteen naar het ziekenhuis naar de acute surgery unit omdat hij dacht dat er waarschijnlijk wat gesneden moest worden. Maar aldaar aangekomen concludeerden ze dat de wond onder de korst netjes geneest dus ze hebben het uiteindelijk alleen schoon gemaakt. Ik heb wel antibiotica nu (want het was dus wel ontstoken) en hopelijk gaat dat het probleem fixen. :)

De arts in het ziekenhuis was overigens te spreken over de kooiconstructie die ik had gebouwd over de wond zodat het blootgesteld is aan de lucht terwijl het niet langs mijn kleding kan schaven. Hij zei dat het een goede methode is. De verpleegster moest lachen en zei: "ik dacht al dat jij een ingenieur was" :D
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Spellchecker woensdag 21 januari 2015 @ 17:22:41 #161
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_148914287
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 15:38 schreef SeLang het volgende:
Vandaag bij de dokter geweest. Die vond het er maar raar uitzien en stuurde me meteen naar het ziekenhuis naar de acute surgery unit omdat hij dacht dat er waarschijnlijk wat gesneden moest worden. Maar aldaar aangekomen concludeerden ze dat de wond onder de korst netjes geneest dus ze hebben het uiteindelijk alleen schoon gemaakt. Ik heb wel antibiotica nu (want het was dus wel ontstoken) en hopelijk gaat dat het probleem fixen. :)

De arts in het ziekenhuis was overigens te spreken over de kooiconstructie die ik had gebouwd over de wond zodat het blootgesteld is aan de lucht terwijl het niet langs mijn kleding kan schaven. Hij zei dat het een goede methode is. De verpleegster moest lachen en zei: "ik dacht al dat jij een ingenieur was" :D
^O^
pi_148914412
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 15:38 schreef SeLang het volgende:
Vandaag bij de dokter geweest. Die vond het er maar raar uitzien en stuurde me meteen naar het ziekenhuis naar de acute surgery unit omdat hij dacht dat er waarschijnlijk wat gesneden moest worden. Maar aldaar aangekomen concludeerden ze dat de wond onder de korst netjes geneest dus ze hebben het uiteindelijk alleen schoon gemaakt. Ik heb wel antibiotica nu (want het was dus wel ontstoken) en hopelijk gaat dat het probleem fixen. :)

De arts in het ziekenhuis was overigens te spreken over de kooiconstructie die ik had gebouwd over de wond zodat het blootgesteld is aan de lucht terwijl het niet langs mijn kleding kan schaven. Hij zei dat het een goede methode is. De verpleegster moest lachen en zei: "ik dacht al dat jij een ingenieur was" :D
Hadden ze in zks nog een verklaring waarom het al 3 maanden open is?
pi_148914904
Heb je een foto van die constructie Selang , ben wel benieuwd :D
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 21 januari 2015 @ 17:44:21 #164
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148914937
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:26 schreef computergirl het volgende:

[..]

Hadden ze in zks nog een verklaring waarom het al 3 maanden open is?
Dat kwam niet echt ter sprake, maar als het al die tijd ontstoken is geweest dan zal dat wel de reden zijn. De etter moet ook ergens heen. Ik dacht zelf trouwens dat het bloed was (weliswaar donker en dik) maar volgens die artsen is het gewoon pus.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 21 januari 2015 @ 17:51:34 #165
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148915134
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:43 schreef komrad het volgende:
Heb je een foto van die constructie Selang , ben wel benieuwd :D
Het is heel simpel hoor, gewoon met twee reepjes karton (pizzadoos :') ) twee gekruiste bogen gemaakt (okee, elk opgebouwd uit twee lagen met lijm ertussen om het stijf en vormvast te maken) en steunend op stukjes dressing materiaal zodat het comfortabel op mijn huid is. Draagt super comfortabel.

Maar misschien moet ik het patenteren en in de handel brengen :D
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_148934076
Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor controle. Bovenste gat is weer dicht, wondje nog niet helemaal. Onderste wond wordt ook nog steeds kleiner. Ik hoop dus dat hij het nog even wil aanzien. Als hij wil opereren heb ik een paar voorwaarden. ;)
  Spellchecker donderdag 22 januari 2015 @ 13:58:30 #167
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_148942277
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 07:57 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor controle. Bovenste gat is weer dicht, wondje nog niet helemaal. Onderste wond wordt ook nog steeds kleiner. Ik hoop dus dat hij het nog even wil aanzien. Als hij wil opereren heb ik een paar voorwaarden. ;)
Ben benieuwd!
pi_148945846
Voor zover hij nu kon beoordelen zag het er goed uit. Hij zegt dat ik het goed verzorg en dat ik niet meer dan dat kan doen. Geen garantie dat het dicht blijft of dat het dichtgroeit, maar vooralsnog gaat het dus de goede kant op.

Was goed dat ik weer iemand mee had genomen.
Ik vroeg: 'Wat als het weer opengaat, hoe moet ik het dan verzorgen (want, klein gaatje van buiten, maar groot gat van binnen, dus er blijft makkelijker iets in zitten dan dat het eruit gaat).'
Hij: 'Maar het is nu dicht.'
Ik: 'Ja, maar dat was het twee weken geleden ook...'
Degene die mee was legde toen uit dat ik niet gerustgesteld hoefde te worden, maar dat mijn vraag gewoon echt is: wat als het weer opengaat, hoe verzorg ik het dan? Nouja, dat scheen ik al goed te doen. Meer dan de douche erop zetten schijn je niet te kunnen doen. Maargoed, dat is in ieder geval een antwoord. ;)

Ik heb ook toestemming om te gaan zwemmen, maar ik weet niet of ik dat wel moet doen. Ik wil het absoluut niet verpesten nu natuurlijk.
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 23 januari 2015 @ 15:56:48 #169
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148981171
48 uur nadat ik ben begonnen met antibiotica zit het wondje prachtig dicht! Ik heb vanmorgen meer dan 5 uur door de natuur gewandeld (wond zit op mijn enkel, dus huid stretcht) en het wondje zit nog steeds dicht en geneest prachtig.

Kennelijk zaten er bacteriën in die de genezing remden.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_148982704
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 15:56 schreef SeLang het volgende:
48 uur nadat ik ben begonnen met antibiotica zit het wondje prachtig dicht! Ik heb vanmorgen meer dan 5 uur door de natuur gewandeld (wond zit op mijn enkel, dus huid stretcht) en het wondje zit nog steeds dicht en geneest prachtig.

Kennelijk zaten er bacteriën in die de genezing remden.
best aardige uitvinding die antibiotica :D

Fijn dat het goed geneest
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_148982903
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 15:56 schreef SeLang het volgende:
48 uur nadat ik ben begonnen met antibiotica zit het wondje prachtig dicht! Ik heb vanmorgen meer dan 5 uur door de natuur gewandeld (wond zit op mijn enkel, dus huid stretcht) en het wondje zit nog steeds dicht en geneest prachtig.

Kennelijk zaten er bacteriën in die de genezing remden.
En wat hebben we hiervan geleerd, meneer Selang? O~)
pi_148984583
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:45 schreef computergirl het volgende:

[..]

En wat hebben we hiervan geleerd, meneer Selang? O~)
dat gepensioneerde ingenieurs eigenwijs zijn _O-
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 23 januari 2015 @ 18:35:29 #173
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148986413
Ik geef direct toe dat ik achteraf gezien eerder die antibiotica had moeten krijgen. Dan waren die andere wondjes trouwens ook sneller genezen. Maar ik wou niet in een derde wereldland naar de dokter voor zoiets omdat die veel te snel en onnodig naar antibiotica grijpen in mijn ervaring - ik ben daar geen fan van want dat verzwakt je eigen afweersysteem. (Maar in dit geval was het dus wel beter geweest). En toen ik eenmaal thuis was leek het (langzaam) te herstellen. En ja, ik stap nu eenmaal niet zo makkelijk naar een dokter, zeker niet met een huidwondje van 1cm diameter. Er zit al genoeg druk op die hele gezondheidszorg. Maar goed, achteraf heb ik het inderdaad verkeerd beoordeeld.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_148986791
Toto, hoest nou
  zondag 25 januari 2015 @ 20:34:47 #175
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_149053181
Hoe gaatie nu?
Koel en donker bewaren
  zondag 25 januari 2015 @ 20:46:51 #176
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_149053783
hoe is ie toot?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:58:20 #177
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_149101859
Toootooo, tijd voor een update! O+

Как дела?
pi_149104910
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:58 schreef Voszje het volgende:
Toootooo, tijd voor een update! O+

Как дела?
Toto: laatste bezoek: 6 dagen, 19 uur geleden.

hopelijk gaat het zo goed dat hij lekker een weekje weg is
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:46:36 #179
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_149105150
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:39 schreef computergirl het volgende:

[..]

Toto: laatste bezoek: 6 dagen, 19 uur geleden.

hopelijk gaat het zo goed dat hij lekker een weekje weg is
Had het ook al gezien inderdaad. Hopelijk is zijn afwezigheid inderdaad positief!
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:05:38 #180
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_149105952
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:35 schreef SeLang het volgende:
Ik geef direct toe dat ik achteraf gezien eerder die antibiotica had moeten krijgen. Dan waren die andere wondjes trouwens ook sneller genezen. Maar ik wou niet in een derde wereldland naar de dokter voor zoiets omdat die veel te snel en onnodig naar antibiotica grijpen in mijn ervaring - ik ben daar geen fan van want dat verzwakt je eigen afweersysteem. (Maar in dit geval was het dus wel beter geweest). En toen ik eenmaal thuis was leek het (langzaam) te herstellen. En ja, ik stap nu eenmaal niet zo makkelijk naar een dokter, zeker niet met een huidwondje van 1cm diameter. Er zit al genoeg druk op die hele gezondheidszorg. Maar goed, achteraf heb ik het inderdaad verkeerd beoordeeld.
Gewoon een kuurtje pro-biotica er achter aan doen, dat helpt je afweersysteem er weer een stuk sneller bovenop :)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_149139861
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
hoe is ie toot?
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:58 schreef Voszje het volgende:
Toootooo, tijd voor een update! O+

Как дела?
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:39 schreef computergirl het volgende:

[..]

Toto: laatste bezoek: 6 dagen, 19 uur geleden.

hopelijk gaat het zo goed dat hij lekker een weekje weg is
quote:
]10s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:50 schreef d4v1d het volgende:
Toto, hoest nou
quote:
7s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:34 schreef Guanabana het volgende:
Hoe gaatie nu?
Hoi,

De wond aan de zijkant is razendsnel ineens dichtgegaan en er zit nu een korstje op (afwachten of het dicht blijft)
De wond aan de bovenkant zit 'dicht', maar er zit nog geen vel/huid overheen dus je kijkt gewoon op vlees zeg maar. Komt ook nog wat rotzooi uit en vooral een t*fus lucht die niet te harden is. :)
Daarnaast nog een fijne navelontsteking erbij gekregen vanaf zondag, je raadt het al: er kwam een hele pluk haar uit :'). Moet maandag in elk geval weer naar het ziekenhuis dus dan weet ik weer meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2015 15:22:39 ]
  woensdag 28 januari 2015 @ 15:22:02 #182
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_149139894
Niet kunnen quoten :')

Even lezen
  woensdag 28 januari 2015 @ 15:22:58 #183
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_149139927
Klinkt over het algemeen toch wel vrij goed :) Gaat de goede weg op
pi_149142194
^O^ voor zijkantwond
pi_149143073
Ik lees vooruitgang. :)
Ben benieuwd wat ze maandag zeggen ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker woensdag 28 januari 2015 @ 17:14:15 #186
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_149143269
Heej daar istie weer!

So far so good voor de zijkant ....

Hoop dat het andere gauw weg is ....
pi_149143904
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klinkt over het algemeen toch wel vrij goed :) Gaat de goede weg op
We wachten rustig af.
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:33 schreef computergirl het volgende:
^O^ voor zijkantwond
^O^
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik lees vooruitgang. :)
Ben benieuwd wat ze maandag zeggen ^O^
Ik ben ook benieuwd. Meteen eens vragen wanneer ik een bus/trein mag pakken.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:14 schreef maily het volgende:
Heej daar istie weer!

So far so good voor de zijkant ....

Hoop dat het andere gauw weg is ....
^O^
  Spellchecker woensdag 28 januari 2015 @ 17:40:01 #188
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_149143952
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:37 schreef Toto69 het volgende:

Ik ben ook benieuwd. Meteen eens vragen wanneer ik een bus/trein mag pakken.
Je weet dat de winterdienstregeling morgen weer ingaat?!
pi_149143960
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:40 schreef maily het volgende:

[..]

Je weet dat de winterdienstregeling morgen weer ingaat?!
Geen last van, mag toch nog niks
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:42:37 #190
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_149147904
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:33 schreef computergirl het volgende:
^O^ voor zijkantwond
pi_149153430
Dus op dit moment gaat het de goede kant op! Zonder garanties voor de toekomst.

Hier gaat het ook goed. Bovenste wondje weer helemaal dicht, al een week. Onderste wordt nog steeds kleiner.
pi_149153669
anticlimax wel. ik zat te wachten op dichtbrand experimenten enzo ;( nou ja wel fijn voor jullie dat dat niet nodig is. feli :*
  woensdag 28 januari 2015 @ 22:34:36 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149155271
Fingers crossed.
The love you take is equal to the love you make.
pi_149156013
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dus op dit moment gaat het de goede kant op! Zonder garanties voor de toekomst.

Hier gaat het ook goed. Bovenste wondje weer helemaal dicht, al een week. Onderste wordt nog steeds kleiner.
Super! ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker woensdag 28 januari 2015 @ 23:31:42 #195
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_149157848
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dus op dit moment gaat het de goede kant op! Zonder garanties voor de toekomst.

Hier gaat het ook goed. Bovenste wondje weer helemaal dicht, al een week. Onderste wordt nog steeds kleiner.
w/
pi_149158778
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dus op dit moment gaat het de goede kant op! Zonder garanties voor de toekomst.

Hier gaat het ook goed. Bovenste wondje weer helemaal dicht, al een week. Onderste wordt nog steeds kleiner.
^O^
  donderdag 29 januari 2015 @ 16:08:47 #197
274310 agenda
altijd vol!
pi_149173608
^O^ Toto en Aspergermeisje
pi_149176579
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 16:08 schreef agenda het volgende:
^O^ Toto en Aspergermeisje
:)
pi_149178187
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dus op dit moment gaat het de goede kant op! Zonder garanties voor de toekomst.

Hier gaat het ook goed. Bovenste wondje weer helemaal dicht, al een week. Onderste wordt nog steeds kleiner.
Fijn! Blij voor je ^O^
pi_149178198
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 16:08 schreef agenda het volgende:
^O^ Toto en Aspergermeisje
pi_149233248
http://www.tubantia.nl/re(...)n-het-nauw-1.4740551

'topchirurg'

For the record: dit is de allereerste chirurg die ik heb gehad en ook degene die me een half jaar lang heeft laten rondlopen tot het helemaal mis was. :)
  zaterdag 31 januari 2015 @ 13:18:24 #202
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_149234761
Wauw :{
  zaterdag 31 januari 2015 @ 13:25:46 #203
274310 agenda
altijd vol!
pi_149234893
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:13 schreef Toto69 het volgende:
http://www.tubantia.nl/re(...)n-het-nauw-1.4740551

'topchirurg'

For the record: dit is de allereerste chirurg die ik heb gehad en ook degene die me een half jaar lang heeft laten rondlopen tot het helemaal mis was. :)
:{ :o
pi_149238002
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:13 schreef Toto69 het volgende:
http://www.tubantia.nl/re(...)n-het-nauw-1.4740551

'topchirurg'

For the record: dit is de allereerste chirurg die ik heb gehad en ook degene die me een half jaar lang heeft laten rondlopen tot het helemaal mis was. :)
Ik zou zeggen: dien ook een klacht in. Of had je dat al gedaan?
pi_149238007
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: dien ook een klacht in. Of had je dat al gedaan?
Ja
pi_149238011
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja
En?
pi_149238060
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

En?
Geen idee verder, maar er lopen wel meer klachten over hem. google z'n naam maar eens -O-
pi_149239762
En ook in de krant *O* aan de schandpaal ermee en nooit meer laten werken

pi_149241804
Hoi! Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze topics niet heb gevolgd, maar ik heb ooit eens de openingspost gelezen en ik kan me bijna niet voorstellen hoe frustrerend deze aandoening moet zijn.

Geen idee of dit hier al eens besproken is en of het überhaupt wat is. Ik wil alles behalve valse hoop geven over iets, maar omdat sommige gevallen hier zo schrijnend zijn wilde ik het toch delen.

Ik heb zelf een wond gehad op een nogal vervelende plaats, namelijk op mijn baarmoedermond. Deze genas niet uit zichzelf na allerlei medicatie. Omdat de artsen het ook niet goed meer wisten ben ik maar eens zelf op onderzoek gegaan, door onderzoeken te zoeken in de wetenschappelijke database van m'n uni. Ik kwam toen op een voor mijzelf wel hoopgevend middel: sucralfaat (Engels: sucralfate). Dit middel legt een soort laagje over de wond, waardoor deze van de omgeving wordt beschermd en van binnen kan helen. Van origine is dit middel bedoeld voor maagzweren (d.m.v. sucralfaat in de vorm van een orale suspensie of tabletten). Echter, een andere toepassing van dit middel is het gebruik voor anale fistels, anale ontstekingen (proctitis) anale wonden en nog meer van zulk soort aandoeningen. Ook wordt het gebruikt voor genezing van ander type wonden en zweren die niet willen genezen. Meestal wordt dit dan in de vorm van een crème gebruikt of door middel van een spoeling met het middel. Er zijn geen bijwerkingen bekend, is een redelijk onschuldig medicijn (een aluminiumzout om precies te zijn) Er worden vaak zeer goede resultaten behaald.

Er werden ook experimentele studies gedaan met dit middel voor zweertjes en erosie aan de baarmoederhals, vandaar dat ik mezelf maar eens als proefkonijn heb gebruikt (uiteraard na heel veel onderzoek en hoopgevende resultaten). Ik wil dat hier absoluut niet propageren; het is een persoonlijke keus en ik wil niemand aansporen zelf te experimenteren. Anyway, hiervoor heb ik een crème met sucralfaat op internet gekocht. Mijn pijnklachten en bloedingen zijn tijdens het gebruik na een dikke week verdwenen. Een afspraak bij de arts moet nog bevestigen of het probleem compleet is opgelost, maar mijn belangrijkste symptomen zijn verdwenen.

Ik wilde het in ieder geval als info geven; misschien is het allang bekend, niet van toepassing etc. etc. maar ik dacht; ik gooi het toch maar even in de groep, mocht je zin hebben om er zelf wat meer over te lezen.

Mocht je meer info willen; in het Nederlands is er vrij weinig te vinden over de toepassing van sucralfaat in combinatie met dit type aandoeningen. Je kunt beter in het Engels Googelen. Bijv. met de steekwoorden 'rectal sucralfate', 'fistula sucralfate', 'wounds sucralfate', je ziet dan allemaal wetenschappelijke artikelen met de resultaten.
pi_149247510
Omg, een wond op de baarmoederwond :X

Hou je ons op de hoogte over of het op lange termijn ook helpt? Ik hoop het voor je.
Spoilers!
  zondag 1 februari 2015 @ 11:25:26 #211
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_149257465
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:13 schreef Toto69 het volgende:
http://www.tubantia.nl/re(...)n-het-nauw-1.4740551

'topchirurg'

For the record: dit is de allereerste chirurg die ik heb gehad en ook degene die me een half jaar lang heeft laten rondlopen tot het helemaal mis was. :)
Wut. :{
pi_149259337
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:46 schreef Cabbage het volgende:
Hoi! Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze topics niet heb gevolgd, maar ik heb ooit eens de openingspost gelezen en ik kan me bijna niet voorstellen hoe frustrerend deze aandoening moet zijn.

Geen idee of dit hier al eens besproken is en of het überhaupt wat is. Ik wil alles behalve valse hoop geven over iets, maar omdat sommige gevallen hier zo schrijnend zijn wilde ik het toch delen.

Ik heb zelf een wond gehad op een nogal vervelende plaats, namelijk op mijn baarmoedermond. Deze genas niet uit zichzelf na allerlei medicatie. Omdat de artsen het ook niet goed meer wisten ben ik maar eens zelf op onderzoek gegaan, door onderzoeken te zoeken in de wetenschappelijke database van m'n uni. Ik kwam toen op een voor mijzelf wel hoopgevend middel: sucralfaat (Engels: sucralfate). Dit middel legt een soort laagje over de wond, waardoor deze van de omgeving wordt beschermd en van binnen kan helen. Van origine is dit middel bedoeld voor maagzweren (d.m.v. sucralfaat in de vorm van een orale suspensie of tabletten). Echter, een andere toepassing van dit middel is het gebruik voor anale fistels, anale ontstekingen (proctitis) anale wonden en nog meer van zulk soort aandoeningen. Ook wordt het gebruikt voor genezing van ander type wonden en zweren die niet willen genezen. Meestal wordt dit dan in de vorm van een crème gebruikt of door middel van een spoeling met het middel. Er zijn geen bijwerkingen bekend, is een redelijk onschuldig medicijn (een aluminiumzout om precies te zijn) Er worden vaak zeer goede resultaten behaald.

Er werden ook experimentele studies gedaan met dit middel voor zweertjes en erosie aan de baarmoederhals, vandaar dat ik mezelf maar eens als proefkonijn heb gebruikt (uiteraard na heel veel onderzoek en hoopgevende resultaten). Ik wil dat hier absoluut niet propageren; het is een persoonlijke keus en ik wil niemand aansporen zelf te experimenteren. Anyway, hiervoor heb ik een crème met sucralfaat op internet gekocht. Mijn pijnklachten en bloedingen zijn tijdens het gebruik na een dikke week verdwenen. Een afspraak bij de arts moet nog bevestigen of het probleem compleet is opgelost, maar mijn belangrijkste symptomen zijn verdwenen.

Ik wilde het in ieder geval als info geven; misschien is het allang bekend, niet van toepassing etc. etc. maar ik dacht; ik gooi het toch maar even in de groep, mocht je zin hebben om er zelf wat meer over te lezen.

Mocht je meer info willen; in het Nederlands is er vrij weinig te vinden over de toepassing van sucralfaat in combinatie met dit type aandoeningen. Je kunt beter in het Engels Googelen. Bijv. met de steekwoorden 'rectal sucralfate', 'fistula sucralfate', 'wounds sucralfate', je ziet dan allemaal wetenschappelijke artikelen met de resultaten.
Hoi, ik hoop dat het bij jou het probleem oplost, ik ga er zelf niet aan beginnen in elk geval. :P
Maar wie weet dat het een ander helpt!
pi_149259376
Morgen weer naar het ziekenhuis toe overigens, we zijn dan 6.5 weken verder... zijkant wond is dicht en de korst is er afgevallen, maar de wond aan de 'bovenkant' blijft veel rotzooi uitkomen, en er groeit maar geen vel/huid/weefsel whatever overheen, dus je blijft tegen een wond aankijken (zonder dat het echt een gat is overigens)
pi_149270798
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg, een wond op de baarmoederwond :X

Hou je ons op de hoogte over of het op lange termijn ook helpt? Ik hoop het voor je.
Ja, gekregen door een spiraaltje dat afgestoten werd door mijn lichaam, helaas...

Zal ik doen!
pi_149273074
quote:
2s.gif Op zondag 1 februari 2015 12:49 schreef Toto69 het volgende:
Morgen weer naar het ziekenhuis toe overigens, we zijn dan 6.5 weken verder... zijkant wond is dicht en de korst is er afgevallen, maar de wond aan de 'bovenkant' blijft veel rotzooi uitkomen, en er groeit maar geen vel/huid/weefsel whatever overheen, dus je blijft tegen een wond aankijken (zonder dat het echt een gat is overigens)
Hi, heb het topic niet helemaal doorgelezen, maar is de wond niet gehecht dan?
pi_149273101
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:34 schreef Mazu het volgende:

[..]

Hi heb het topic niet helemaal doorgelezen, maar is de wond niet gehecht dan?
Jawel, alles is gehecht, maar na 4 dagen vielen er twee gaten/wonden in, volgens meerdere artsen omdat er oud bloed/rotzooi naar buiten moest. Een is nu dicht, de ander is 'dicht' maar ook weer niet omdat er nog geen vel/huid overheen zit.
  zondag 1 februari 2015 @ 19:36:34 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_149273134
quote:
2s.gif Op zondag 1 februari 2015 12:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hoi, ik hoop dat het bij jou het probleem oplost, ik ga er zelf niet aan beginnen in elk geval. :P
Maar wie weet dat het een ander helpt!
Heb je er überhaupt serieus naar gekeken?
Huilen dan.
pi_149273150
quote:
15s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Heb je er überhaupt serieus naar gekeken?
Nee.
  zondag 1 februari 2015 @ 19:39:02 #219
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_149273247
:') !
Huilen dan.
pi_149273302
quote:
9s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
:') !
Het is nogal stom om op eigen kluitje met een medicijn te beginnen als je nog middenin een andere behandeling zit he.

Ik snap dat cabbage het probeert en superfijn dat het voor haar werkt, maar Toto moet éérst zorgen dat de lap de optimale kans heeft gekregen.
pi_149273305
quote:
2s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jawel, alles is gehecht, maar na 4 dagen vielen er twee gaten/wonden in, volgens meerdere artsen omdat er oud bloed/rotzooi naar buiten moest. Een is nu dicht, de ander is 'dicht' maar ook weer niet omdat er nog geen vel/huid overheen zit.
Ow zo.. Das best vervelend. Goed verzorgen en schoonhouden lijkt me. Maar dat is natuurlijk geen nieuws :p

Heb je al eens Betadine scrubzeep gebruikt?
pi_149273313
quote:
2s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee.
dat is de juiste instelling!
Mokkel met stuntstok
pi_149273356
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:40 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

dat is de juiste instelling!
Klopt, lekker met van alles en nog wat gaan experimenteren ^O^
pi_149273400
quote:
2s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Klopt, lekker met van alles en nog wat gaan experimenteren ^O^
nee, zeker niet, maar het doorlezen en advies aan je arts vragen mbt zijn mening kan toch geen kwaad?
Mokkel met stuntstok
pi_149273409
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:40 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

dat is de juiste instelling!
Nee, nu er eindelijk iets is wat aan lijkt te slaan op eigen houtje smeersels gaan proberen, that's the stuff *O*.

Ik heb Toto ook wel eens passief genoemd, maar als hij nu zou gaan experimenteren en z'n lap in gevaar zou brengen, zou dat zo ongeveer de domste move kunnen zijn die bestaat.
pi_149273482
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:42 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

nee, zeker niet, maar het doorlezen en advies aan je arts vragen mbt zijn mening kan toch geen kwaad?
Ik heb het even bekeken, maar niet als in uren lange research. Volgens mij weet iedereen hier wel dat ik elke post/advies wel waardeer, maar dat betekent nog niet dat ik overal wat mee doe, of kan doen. Ja, het is voor te stellen aan de arts, maar laten we eerst eens aanhoren wat hij er morgen van vindt. In oktober heb ik besloten hém nog een kans te geven, dat wil ik dus ook doen, hij krijgt de kans het op te lossen en als hem dat lukt is het geweldig en kan ik hem een standbeeld bouwen.
pi_149273512
quote:
2s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb het even bekeken, maar niet als in uren lange research. Volgens mij weet iedereen hier wel dat ik elke post/advies wel waardeer, maar dat betekent nog niet dat ik overal wat mee doe, of kan doen. Ja, het is voor te stellen aan de arts, maar laten we eerst eens aanhoren wat hij er morgen van vindt. In oktober heb ik besloten hém nog een kans te geven, dat wil ik dus ook doen, hij krijgt de kans het op te lossen en als hem dat lukt is het geweldig en kan ik hem een standbeeld bouwen.
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149273561
Toto, heb je al honing geprobeerd
  zondag 1 februari 2015 @ 19:47:24 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_149273571
quote:
3s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het is nogal stom om op eigen kluitje met een medicijn te beginnen als je nog middenin een andere behandeling zit he.

Ik snap dat cabbage het probeert en superfijn dat het voor haar werkt, maar Toto moet éérst zorgen dat de lap de optimale kans heeft gekregen.
Wie had het over beginnen? Je kan allicht jezelf inlezen zoals gesuggereerd wordt door cabbage, en dan in overleg met de arts kijken of het iets is. Het op voorhand al afwijzen is gewoon stom als je al zo lang bezig bent en conventionele methodes werken niet :') .
Huilen dan.
pi_149274074
quote:
7s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wie had het over beginnen? Je kan allicht jezelf inlezen zoals gesuggereerd wordt door cabbage, en dan in overleg met de arts kijken of het iets is. Het op voorhand al afwijzen is gewoon stom als je al zo lang bezig bent en conventionele methodes werken niet :') .
Toto weet nog helemaal niet of de conventionele methode waar hij nu mee bezig is niet werkt.
Ik vind het super dat hij zich niet van de wijs laat brengen door goedbedoelde adviezen maar eerst dit traject een kans geeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 1 februari 2015 @ 20:04:06 #231
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_149274176
Ja, precies! Want door je in te lezen geef je de huidige methode geen kans. Logisch.
Huilen dan.
pi_149274843
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, precies! Want door je in te lezen geef je de huidige methode geen kans. Logisch.
Hij zegt toch dat hij de post gelezen heeft. :') Moet hij van jou dan al grondig onderzoek gaan doen naar alle opties die mensen hier roepen? Daar word je ook niet altijd vrolijk van. Ik kan me best voorstellen dat het hem nu rust geeft om 100% voor zijn huidige behandeling te gaan, tijd te steken in het opbouwen van een iets normaler leven en niet alleen met de wond bezig te zijn en de andere opties op een papiertje te zetten om evt later nog eens naar te kijken of te bespreken met de arts.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149275057
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, precies! Want door je in te lezen geef je de huidige methode geen kans. Logisch.
Naar mijn mening word je knettergek als je alle suggesties, hoe goed bedoeld ze ook zijn, gaat lezen en napluizen terwijl een behandeling loopt. Zodra je zegt ik heb xxxxxx krijg je tientallen mensen die weten wat je moet doen met waarschijnlijk allemaal een eigen mening, als je geluk hebt vertellen twee hetzelfde.
pi_149275157
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Naar mijn mening word je knettergek als je alle suggesties, hoe goed bedoeld ze ook zijn, gaat lezen en napluizen terwijl een behandeling loopt. Zodra je zegt ik heb xxxxxx krijg je tientallen mensen die weten wat je moet doen met waarschijnlijk allemaal een eigen mening, als je geluk hebt vertellen twee hetzelfde.
Vooral als het adviezen zijn van users die niet eens dit huidige topic hebben doorgelezen, maar ook niet alle andere waar bijna al die sugesties al tig keer voorbij gekomen zijn.
  maandag 2 februari 2015 @ 10:38:58 #235
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_149290656
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Naar mijn mening word je knettergek als je alle suggesties, hoe goed bedoeld ze ook zijn, gaat lezen en napluizen terwijl een behandeling loopt. Zodra je zegt ik heb xxxxxx krijg je tientallen mensen die weten wat je moet doen met waarschijnlijk allemaal een eigen mening, als je geluk hebt vertellen twee hetzelfde.
Helemaal mee eens, erg herkenbaar dat als ik over mijn voedingsintoleranties praat met verschillende mensen er altijd wel weer een wondermiddel tevoorschijn komt, wat elke keer een ander middel is... Dus begrijp de reactie van Toto zeker wel...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 2 februari 2015 @ 11:07:39 #236
78918 SeLang
Black swans matter
pi_149291256
Hier goed nieuws: korst is er nu net af en wondje blijkt mooi dicht te zitten (nieuwe huid). Net op tijd voor de volgende reis (morgen) :D
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_149291979
Allemaal te vroeg gejuicht zoals ik al in mn achterhoofd had gehouden. De wond die ik nog heb is niet best. Hij heeft het nu schoongemaakt en ik moet er weer gaasjes indrukken :r over 2 weken weer terugkomen en als er dan geen progressie is gaan we weer opereren *O* :') :'(
pi_149292043
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:38 schreef Toto69 het volgende:
Allemaal te vroeg gejuicht zoals ik al in mn achterhoofd had gehouden. De wond die ik nog heb is niet best. Hij heeft het nu schoongemaakt en ik moet er weer gaasjes indrukken :r over 2 weken weer terugkomen en als er dan geen progressie is gaan we weer opereren *O* :') :'(
:o :o Wat een klotenieuws toto :(

:* :* *;

Maar het is nu iig geen "Ja nee kunnen we niks meer aan doen, veel plezier met je leven, doei' antwoord. :*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_149292574
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:38 schreef Toto69 het volgende:
Allemaal te vroeg gejuicht zoals ik al in mn achterhoofd had gehouden.
ik had alleen gejuicht voor de dichte wond :6
zit er anti-biotica in die gaasjes?
pi_149293124
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:58 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik had alleen gejuicht voor de dichte wond :6
zit er anti-biotica in die gaasjes?
Nope.
niet dat ik weet iig.
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:41 schreef essnhills het volgende:

[..]

:o :o Wat een klotenieuws toto :(

:* :* *;

Maar het is nu iig geen "Ja nee kunnen we niks meer aan doen, veel plezier met je leven, doei' antwoord. :*
da's zo
pi_149293258
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nope.
niet dat ik weet iig.

maar er zit wel een infectie in, of begrijp ik je verkeerd?
pi_149293280
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

maar er zit wel een infectie in, of begrijp ik je verkeerd?
Nee, niet dat ik weet. Gewoon rotzooi, wild vlees heeft hij ook weer weggehaald. En anders wilde hij het met een operatie weer schoonmaken en dicht hechten (of weer los laten)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 februari 2015 @ 12:31:16 #243
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_149293642
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:38 schreef Toto69 het volgende:
Allemaal te vroeg gejuicht zoals ik al in mn achterhoofd had gehouden. De wond die ik nog heb is niet best. Hij heeft het nu schoongemaakt en ik moet er weer gaasjes indrukken :r over 2 weken weer terugkomen en als er dan geen progressie is gaan we weer opereren *O* :') :'(
Nouja, er is nu in elk geval aandacht voor en je wordt nu goed in de gaten gehouden. Maar wel jammer dat het met de ene wond niet geweldig gaat.
  maandag 2 februari 2015 @ 12:35:00 #244
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_149293739
Tijd voor fok knokploeg
pi_149294103
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor fok knokploeg
Ja, op naar Toto, we zullen de wond er eens van langs geven :(
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_149294301
Balen toto. -O-
Maar ze zitten er nu wel bovenop, in ieder geval.

Hoe is het met de klachten? Kun je nu meer dan voor de operatie?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 2 februari 2015 @ 13:19:18 #247
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_149294930
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:07 schreef SeLang het volgende:
Hier goed nieuws: korst is er nu net af en wondje blijkt mooi dicht te zitten (nieuwe huid). Net op tijd voor de volgende reis (morgen) :D
*O* Nou net op tijd dan ;) toch maar goed dat je toch even langs een arts bent gegaan.

Enne ik ben jaloers op je, weer zo'n geweldige reis, ik ga ongeduldig wachten op je reisverslag *O*
dan reis ik toch een beetje mee :9

Toto balen :'(
Rayen 2½ jaar!
pi_149297983
Maar één wond is nu dus goed?
pi_149298028
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:31 schreef qltel het volgende:

[..]

Nouja, er is nu in elk geval aandacht voor en je wordt nu goed in de gaten gehouden. Maar wel jammer dat het met de ene wond niet geweldig gaat.
Da's waar
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:54 schreef Cat22 het volgende:
Balen toto. -O-
Maar ze zitten er nu wel bovenop, in ieder geval.

Hoe is het met de klachten? Kun je nu meer dan voor de operatie?
Eigenlijk niet, sporten etc kan ik nog steeds niet. Ja ik zit iets beter, maar verder ..
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:02 schreef d4v1d het volgende:
Maar één wond is nu dus goed?
Ja mja, daar doe ik dus echt geen ene moer op uit, want die wond zat er voor de operatie helemaal niet, dus lekker logisch dat die wél dichtgaat. De wond die er altijd al zat zit er nog steeds en ik begin echt steeds meer te vrezen dat dat zo gaat blijven eigenlijk.. Zelfs als hij het weer schoonmaakt/snijdt en daarna hecht valt er toch weer een wond/gat in.
  maandag 2 februari 2015 @ 15:51:04 #250
274310 agenda
altijd vol!
pi_149299177
Balen Toto :{ , maar ze houden je nu in de gaten.
  maandag 2 februari 2015 @ 16:05:17 #251
123170 alors
zlata1234
pi_149299581


Pffff Toto wat vervelend zeg :{ Sterkte :*
know'm sayin?
×
word? word.
pi_149301384
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Naar mijn mening word je knettergek als je alle suggesties, hoe goed bedoeld ze ook zijn, gaat lezen en napluizen terwijl een behandeling loopt. Zodra je zegt ik heb xxxxxx krijg je tientallen mensen die weten wat je moet doen met waarschijnlijk allemaal een eigen mening, als je geluk hebt vertellen twee hetzelfde.
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, nu er eindelijk iets is wat aan lijkt te slaan op eigen houtje smeersels gaan proberen, that's the stuff *O*.

Ik heb Toto ook wel eens passief genoemd, maar als hij nu zou gaan experimenteren en z'n lap in gevaar zou brengen, zou dat zo ongeveer de domste move kunnen zijn die bestaat.
quote:
2s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Klopt, lekker met van alles en nog wat gaan experimenteren ^O^
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

Vooral als het adviezen zijn van users die niet eens dit huidige topic hebben doorgelezen, maar ook niet alle andere waar bijna al die sugesties al tig keer voorbij gekomen zijn.
Ik begrijp niet zo goed dat na gezegd te hebben dat ik zelf experimenteren niet aanmoedig hier blijkbaar over heen gelezen wordt. De post was bedoeld als een soort optie om eens te bekijken, mocht de huidige behandeling niet aanslaan, of eens na te zoeken als je meer wilt weten over de opties die niet operatief zijn en wellicht eens met je arts te bespreken. Of om andere mensen een tip te geven. Ik doe zelf een medische opleiding en de keuze om het te gaan gebruiken was weloverwogen.

Dat Wespensteek en computergirl dan zeggen dat topicstarter van alle adviezen gek wordt en het niet allemaal na kan zoeken, tja dat kan ik wel begrijpen. Maar naar mijn idee had hij niet herhaaldelijk openbare topics op een van de grootste fora van Nederland geplaatst, als hij geen sympathie en advies wilde. Bovendien vind ik het zelf altijd fijn om alle opties te weten (vooral als ze in dit geval geen chirurgie behoeven!) en zo veel mogelijk info te verzamelen over mijn aandoening, maar misschien is dat gewoon mijn instelling. Ik vind het overigens prima dat Toto69 er niks mee doet, dit was ook niet mijn doel.

On topic: Toto69, wat vervelend dat het nog niet helemaal lekker gaat met je wond. Hopelijk gaat dit snel veranderen.
pi_149301694
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 17:05 schreef Cabbage het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik begrijp niet zo goed dat na gezegd te hebben dat ik zelf experimenteren niet aanmoedig hier blijkbaar over heen gelezen wordt. De post was bedoeld als een soort optie om eens te bekijken, mocht de huidige behandeling niet aanslaan, of eens na te zoeken als je meer wilt weten over de opties die niet operatief zijn en wellicht eens met je arts te bespreken. Of om andere mensen een tip te geven. Ik doe zelf een medische opleiding en de keuze om het te gaan gebruiken was weloverwogen.

Dat Wespensteek en computergirl dan zeggen dat topicstarter van alle adviezen gek wordt en het niet allemaal na kan zoeken, tja dat kan ik wel begrijpen. Maar naar mijn idee had hij niet herhaaldelijk openbare topics op een van de grootste fora van Nederland geplaatst, als hij geen sympathie en advies wilde. Bovendien vind ik het zelf altijd fijn om alle opties te weten (vooral als ze in dit geval geen chirurgie behoeven!) en zo veel mogelijk info te verzamelen over mijn aandoening, maar misschien is dat gewoon mijn instelling. Ik vind het overigens prima dat Toto69 er niks mee doet, dit was ook niet mijn doel.

On topic: Toto69, wat vervelend dat het nog niet helemaal lekker gaat met je wond. Hopelijk gaat dit snel veranderen.
Ik waardeerde je post zeker.
pi_149302448
quote:
15s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:04 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja mja, daar doe ik dus echt geen ene moer op uit, want die wond zat er voor de operatie helemaal niet, dus lekker logisch dat die wél dichtgaat. De wond die er altijd al zat zit er nog steeds en ik begin echt steeds meer te vrezen dat dat zo gaat blijven eigenlijk.. Zelfs als hij het weer schoonmaakt/snijdt en daarna hecht valt er toch weer een wond/gat in.
oh :')
pi_149302853
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 17:05 schreef Cabbage het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik begrijp niet zo goed dat na gezegd te hebben dat ik zelf experimenteren niet aanmoedig hier blijkbaar over heen gelezen wordt. De post was bedoeld als een soort optie om eens te bekijken, mocht de huidige behandeling niet aanslaan, of eens na te zoeken als je meer wilt weten over de opties die niet operatief zijn en wellicht eens met je arts te bespreken. Of om andere mensen een tip te geven. Ik doe zelf een medische opleiding en de keuze om het te gaan gebruiken was weloverwogen.

Dat Wespensteek en computergirl dan zeggen dat topicstarter van alle adviezen gek wordt en het niet allemaal na kan zoeken, tja dat kan ik wel begrijpen. Maar naar mijn idee had hij niet herhaaldelijk openbare topics op een van de grootste fora van Nederland geplaatst, als hij geen sympathie en advies wilde. Bovendien vind ik het zelf altijd fijn om alle opties te weten (vooral als ze in dit geval geen chirurgie behoeven!) en zo veel mogelijk info te verzamelen over mijn aandoening, maar misschien is dat gewoon mijn instelling. Ik vind het overigens prima dat Toto69 er niks mee doet, dit was ook niet mijn doel.

On topic: Toto69, wat vervelend dat het nog niet helemaal lekker gaat met je wond. Hopelijk gaat dit snel veranderen.
Ik had ook zeker geen moeite met jouw reactie, ik heb mijn reactie geplaatst als reactie op de teksten van iemand anders die het antwoord van toto niet leek te begrijpen terwijl ik me dat wel heel goed kon voorstellen.
  maandag 2 februari 2015 @ 18:50:19 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_149304011
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik had ook zeker geen moeite met jouw reactie, ik heb mijn reactie geplaatst als reactie op de teksten van iemand anders die het antwoord van toto niet leek te begrijpen terwijl ik me dat wel heel goed kon voorstellen.
Ja hoi. Nee, ik snap inderdaad niet dat hij niet wat meer moeite doet om de suggestie van cabbage te onderzoeken. Zij heeft er blijkbaar serieus naar gekeken en denkt dat het de moeite waard is om eens een blik op te werpen door TS.

Misschien is het iets, misschien niet. Om het dan meteen van de hand te wijzen, dat snap ik niet. Zeker niet nu blijkt dat de huidige aanpak ook niet zo goed werkt :') .

Maar ondertussen zijn alle dokters kut en stom. Verder is TS natuurlijk heel zielig en kusjekroel :* O+ ;( want als er niks met suggesties gedaan wordt is dat het enige waar dit topic goed voor is toch?
Huilen dan.
pi_149304073
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:50 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ondertussen zijn alle dokters kut en stom. Verder is TS natuurlijk heel zielig en kusjekroel :* O+ ;( want als er niks met suggesties gedaan wordt is dat het enige waar dit topic goed voor is toch?
Je komt over als een gefrustreerd konijn.
  maandag 2 februari 2015 @ 18:55:27 #258
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_149304136
Zo, leg jij even precies de vinger op de zere plek!
Huilen dan.
pi_149304967
lol
pi_149305020
dat gejank dat ik zgn zielig gevonden moet worden :') alsjeblieft zeg
beweer ik nergens en hoef ik ook niet
ik post m'n zooi hier en that's it, of ik bepaalde aanpakken wel of niet probeer al dan niet in overleg met artsen bepaal ik nog altijd zelf.
  maandag 2 februari 2015 @ 19:24:26 #261
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_149305039
Isdatzo, waarom blijf je terugkomen in dit topic als je je ergert aan dat (volgens jou dan) kusjekroel gedoe? :?
pi_149305248
quote:
11s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:55 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, leg jij even precies de vinger op de zere plek!
Je maakt het ook wel eenvoudig. Wij twee zijn het niet eens en daar kun je het bij laten maar dan volgt een reactie die ik totaal niet kan plaatsen tov mijn teksten dus dat moeten jouw eigen frustraties zijn.
  maandag 2 februari 2015 @ 20:09:43 #263
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_149306827
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:30 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je maakt het ook wel eenvoudig. Wij twee zijn het niet eens en daar kun je het bij laten maar dan volgt een reactie die ik totaal niet kan plaatsen tov mijn teksten dus dat moeten jouw eigen frustraties zijn.
Dan raad ik je aan mijn post nog eens te lezen. Mijn laatste twee zinnen sloegen niet per se op jouw post maar meer op het verloop van dit topic in het algemeen.

De rest van de post (waar je dus heel selectief niet op reageert) verklaart waarom ik niet snap dat TS een suggestie waar iemand anders zelf blijkbaar gedegen onderzoek naar gedaan heeft zo makkelijk van de hand wijst.

Dus kan je dan alsjeblieft uitleggen op welke manier je mijn post niet kan plaatsen als reactie op die van jou?
Huilen dan.
  maandag 2 februari 2015 @ 20:12:09 #264
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_149306922
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef Voszje het volgende:
Isdatzo, waarom blijf je terugkomen in dit topic als je je ergert aan dat (volgens jou dan) kusjekroel gedoe? :?
Omdat ik oprecht hoop dat dit langlopende verhaal een einde krijgt voor toto. Ik zit niet zo vaak op Fok maar als ik er ben dan lees ik even bij wat de ontwikkelingen zijn.

Al dat kusjekroel leidt inderdaad af, maar is wel begrijpelijk natuurlijk. Alleen als er dan zo makkelijk met suggesties omgesprongen wordt.. tja.
Huilen dan.
  maandag 2 februari 2015 @ 20:19:31 #265
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_149307232
quote:
7s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Omdat ik oprecht hoop dat dit langlopende verhaal een einde krijgt voor toto. Ik zit niet zo vaak op Fok maar als ik er ben dan lees ik even bij wat de ontwikkelingen zijn.

Al dat kusjekroel leidt inderdaad af, maar is wel begrijpelijk natuurlijk. Alleen als er dan zo makkelijk met suggesties omgesprongen wordt.. tja.
Ik snap het.

Natuurlijk gaat iedereen weer anders om met eventuele suggesties. Maar, Toto heeft natuurlijk wel al van alles geprobeerd, zit al jaren in de medische molen en hoopt nu dat de medici het wél een keer bij het rechte eind hebben. Het zou onverstandig zijn om zelf te gaan experimenteren. Overigens lees ik nergens dat Toto het direct afwijst, aangezien hij aangeeft zich wel ingelezen te hebben. Als men hier dan voor Toto opkomt interpreteer jij het misschien als kusjekroel, maar ik zie het niet zo. ;)

We hebben het allen het beste voor met Toto, daar zijn we het in ieder geval over eens.
pi_149307375
quote:
7s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn laatste twee zinnen sloegen niet per se op jouw post maar meer op het verloop van dit topic in het algemeen.
Als jij mij citeert neem ik aan dat je naar mij reageert en dat het ging over de rest van het topic is inderdaad duidelijk maar daar heb ik verder niets mee te maken. Ik kan het niet anders zien als dat je naar mij jouw frustratie wou uiten.

Verder reageer ik inderdaad niet op de rest omdat dat al is wat je in eerste instantie ook schreef. Ik blijf daar anders over denken om de redenen die ik al gaf.
pi_149358115
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 31 januari 2015 18:46 schreef Cabbage het Anyway, hiervoor heb ik een crème met sucralfaat op internet gekocht. Mijn pijnklachten en bloedingen zijn tijdens het gebruik na een dikke week verdwenen. Een afspraak bij de arts moet nog bevestigen of het probleem compleet is opgelost, maar mijn belangrijkste symptomen zijn verdwenen.

Ik wilde het in ieder geval als info geven; misschien is het allang bekend, niet van toepassing etc. etc. maar ik dacht; ik gooi het toch maar even in de groep, mocht je zin hebben om er zelf wat meer over te lezen.

Mocht je meer info willen; in het Nederlands is er vrij weinig te vinden over de toepassing van sucralfaat in combinatie met dit type aandoeningen. Je kunt beter in het Engels Googelen. Bijv. met de steekwoorden 'rectal sucralfate', 'fistula sucralfate', 'wounds sucralfate', je ziet dan allemaal wetenschappelijke artikelen met de resultaten.
De betreffende creme kan volgens mij ook bij Mediq apotheken worden gekocht.Voor jou hoop ik dat het helpt.

@Toto: ik hoop dat je wondgenezing uiteindelijk dusdanig spoedig verloopt dat nog een operatie niet nodig is.
pi_149359838
quote:
Ja mja, daar doe ik dus echt geen ene moer op uit, want die wond zat er voor de operatie helemaal niet, dus lekker logisch dat die wél dichtgaat. De wond die er altijd al zat zit er nog steeds en ik begin echt steeds meer te vrezen dat dat zo gaat blijven eigenlijk.. Zelfs als hij het weer schoonmaakt/snijdt en daarna hecht valt er toch weer een wond/gat in.
Dus de wond zit nu op een andere plek, maar hij is er eigenlijk nog steeds? Je zou toch zeggen dat ze genoeg 'slechte' huid weggesneden hebben, maarja, het zal eens goed gaan, hè. }:|

Ik moet morgen op controle. Ik verwacht goed nieuws. :) Het bovenste wondje is nog steeds dicht (al drie weken ofzo!) en bij de onderste wond komt steeds meer normale huid terug. Het wondje zelf is nog maar een centimeter, maar er zit een groter gebied rode huid omheen. Ik zie het bijna dagelijks verbeteren, dus ik hoop dat het zo door blijft gaan.
pi_149360303
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:04 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Dus de wond zit nu op een andere plek, maar hij is er eigenlijk nog steeds? Je zou toch zeggen dat ze genoeg 'slechte' huid weggesneden hebben, maarja, het zal eens goed gaan, hè. }:|

Ik moet morgen op controle. Ik verwacht goed nieuws. :) Het bovenste wondje is nog steeds dicht (al drie weken ofzo!) en bij de onderste wond komt steeds meer normale huid terug. Het wondje zelf is nog maar een centimeter, maar er zit een groter gebied rode huid omheen. Ik zie het bijna dagelijks verbeteren, dus ik hoop dat het zo door blijft gaan.
Keep going ^O^

Ja dat zou je wel denken, de wond die er nog zit is niet 'lang' zeg maar, maar wel flink diep. :{
pi_149392669
Volgens mij heb je dan liever een lange wond, want als hij diep is kan er dus rotzooi in blijven zitten. ;(

Mijn wond(je) is nog 1,1 bij 0,4 centimeter. *O* Chirurg was heel positief; vond het ineens snel gaan.

Ik vroeg hoe ik het moet verzorgen (qua haar) als alles dicht is. Hij: 'Ehm tja... ik zou zeggen laseren, maar ze zien je aankomen bij zo'n laserkliniek. Dan zeggen ze: ik zie geen haar, ga maar weer naar huis.' :')

Maar... er zitten dus wel haartjes. Waarvoor hij een assistent met lamp nodig heeft om ze te zien. :') En die zijn dus wel degelijk een probleem als ze op de wondrand gaan groeien (of ingroeien als het dicht is). Dus dat wordt nog even een puzzel. Misschien ontharingscrème, maar dan moet de huid dat wel aankunnen.
pi_149392749
Mooi dat het goed gaat :)
Geen zorgen, hij is al een heel stuk langer nu, en het gat is al een paar keer zo groot *O* en weer lekker gaasjes indouwen. Ik durf nu oprecht te zeggen dat die hele teringoperatie voor niks geweest is. :)
pi_149392941
nog niet te vroeg opgeven, hoe hard het ook tegen lijkt te zitten. Er is heel veel ongezond weefsel weggehaald de vorige keer, dat alleen al was een winst en een operatie waard, echt. Ik erken hoe kut het is, dit is echt om te kotsen zo irritant, maar nog niet opgeven :*
pi_149392959
quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef Toto69 het volgende:
Mooi dat het goed gaat :)
Geen zorgen, hij is al een heel stuk langer nu, en het gat is al een paar keer zo groot *O* en weer lekker gaasjes indouwen. Ik durf nu oprecht te zeggen dat die hele teringoperatie voor niks geweest is. :)
:'( :'( :'(
pi_149392965
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
Volgens mij heb je dan liever een lange wond, want als hij diep is kan er dus rotzooi in blijven zitten. ;(

Mijn wond(je) is nog 1,1 bij 0,4 centimeter. *O* Chirurg was heel positief; vond het ineens snel gaan.

Ik vroeg hoe ik het moet verzorgen (qua haar) als alles dicht is. Hij: 'Ehm tja... ik zou zeggen laseren, maar ze zien je aankomen bij zo'n laserkliniek. Dan zeggen ze: ik zie geen haar, ga maar weer naar huis.' :')

Maar... er zitten dus wel haartjes. Waarvoor hij een assistent met lamp nodig heeft om ze te zien. :') En die zijn dus wel degelijk een probleem als ze op de wondrand gaan groeien (of ingroeien als het dicht is). Dus dat wordt nog even een puzzel. Misschien ontharingscrème, maar dan moet de huid dat wel aankunnen.
Ontharingscreme is ook niet alles. En ik denk dat als jij het gewoon uitlegd bij die mensen van die ontharings cliniek dat de het best wel snappen. Ik vind het alleen maar logisch.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149392976
quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef Toto69 het volgende:
Mooi dat het goed gaat :)
Geen zorgen, hij is al een heel stuk langer nu, en het gat is al een paar keer zo groot *O* en weer lekker gaasjes indouwen. Ik durf nu oprecht te zeggen dat die hele teringoperatie voor niks geweest is. :)
Wat balen zeg -O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149393259
Sorry mensen :') schelden heeft geen zin maar ik weet het ook niet meer. Ik heb me perfect aan alles gehouden. Niet bukken, niet tillen, zelfs amper lopen, ik heb alles in acht genomen, maar het lijkt voor niks, ook al mag ik volgens C_c de moed niet opgeven en is er idd wel ongezond weefsel weg, dan nog.

Hier de situatie:



rood = wond
bruin = 'gevoelloos'
d.w.z. met een mes erin prikken voel ik wel (maar zelfs dan niet echt pijnlijk), maar als je daar met je vingers over heen gaat of iets dergelijks zal ik dat niet eens merken.
pi_149393308
Dat gevoelloze is normaal! Het zal nooit helemaal normaal worden maar nog wel verbeteren.
pi_149393318
Die gevoelloosheid kan later wegtrekken of verminderen
pi_149393359
quote:
3s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat gevoelloze is normaal! Het zal nooit helemaal normaal worden maar nog wel verbeteren.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:25 schreef computergirl het volgende:
Die gevoelloosheid kan later wegtrekken of verminderen
Daar maak ik me ook niet zoveel zorgen over, ik dacht ik vermeld het er maar even bij :)
Maar dat gat is dus al weer een paar keer groter binnen... 2 dagen? Dus dat schiet niet op. Zal wel weer snijden worden dus.
  donderdag 5 februari 2015 @ 23:15:00 #280
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_149407403
Dat is balen, toto -O- jammer dat het nog niet beter lijkt te gaan. Maar het is nog niet hopeloos al snap ik dat je liever allang van die wond af was.
pi_149452758
kusjekroel Toto
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_149482219
Onder het operatiegat, tussen de bilnaad, ook weer helemaal een gat gevallen. Bloed, etter, haren erin (ik heb 1000x verzocht dat weg te halen in het zkh, maar ze doen het niet)
Het is één groot drama, en ik weet eigenlijk langzamerhand wel zeker dat hier niks meer goed aan gaat komen.
pi_149482340
Balen, toot
pi_149482366
quote:
13s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:28 schreef computergirl het volgende:
Balen, toot
Tja, zal morgen braaf weer het ziekenhuis bellen dat ik eerder moet komen.
Niet dat daar een oplossing van zal komen.
  zondag 8 februari 2015 @ 19:32:53 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149482530
;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_149482839
sterkte toto, wat enorm klote allemaal. snel op bezoek bij de specialist gaan!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 8 februari 2015 @ 19:43:12 #287
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_149482955
Da's kut, toto. Ben benieuwd wat de specialist hiervan zal zeggen.
Zo jammer, leek de goede kant op te gaan :{
  maandag 9 februari 2015 @ 14:05:53 #288
274310 agenda
altijd vol!
pi_149507200
Balen Toto
pi_149507236
Heb je al contact gehad?
pi_149507299
morgen 9.00
pi_149507403
Langskomen?
pi_149507475
ja, bij eigen arts
  maandag 9 februari 2015 @ 14:20:46 #293
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_149507631
Balen zeg! Succes morgen!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_149507860
Thanks
pi_149507906
Jezus, wat een kutnieuws weer ;(

Succes morgen! ^O^

PS lekker ongelukkig gekozen kleur (poepbruin) voor het aangeven van de ongevoeligheid op die tekening, ik dacht echt, wat wil ie nou weer aangeven :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_149507929
Dat krijg je er nou van toto als je altijd commentaar op andere heb.
  maandag 9 februari 2015 @ 14:35:10 #297
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149507991
Sterkte Toto! Echt heel kut voor je ;(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149507995
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:32 schreef Anettie het volgende:
Dat krijg je er nou van toto als je altijd commentaar op andere heb.
Hahaha
pi_149508028
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hahaha
Nou leuk is anders lijkt mij
  maandag 9 februari 2015 @ 14:39:04 #300
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149508081
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hahaha
Is dit je ex Toto?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149508089
Zo klaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')