abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:46:24 #26
194233 Friday12
Originele kloon
pi_148639412
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:38 schreef Tweek het volgende:
The After
Alleen het ging te sloom aangezien je in de pilot niets zag van wat er nou gebeurd was
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:50:22 #27
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_148639519
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Alleen het ging te sloom aangezien je in de pilot niets zag van wat er nou gebeurd was
Dat vond ik nog niet zo erg, maar wat me bij staat is dat de dialogen en karakters verschrikkelijk slecht waren.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:00:08 #28
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_148639762
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

House of Cards gaat over komend seizoen of seizoen 4?
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:54 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Over aankomend seizoen.
Seizoen 3 wordt sowieso de laatste toch?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:41:15 #29
194233 Friday12
Originele kloon
pi_148640885
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:50 schreef Tweek het volgende:

[..]

Dat vond ik nog niet zo erg, maar wat me bij staat is dat de dialogen en karakters verschrikkelijk slecht waren.
En het accent van die vrouw :')
  dinsdag 13 januari 2015 @ 15:40:52 #30
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148642858
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

[..]

Seizoen 3 wordt sowieso de laatste toch?
Daar is nog niks over bekend gemaakt. Het Britse origineel had inderdaad maar 3 seizoenen maar voor zover ik kan vinden is er nog nergens gezegd dat dit ook de laatste voor Amerika zou zijn.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_148643348
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:38 schreef Tweek het volgende:
De eerste aflevering was niet bijster goed, maar toch jammer dat The After geschrapt is. Cris Carter wou nog wel 99 afleveringen maken.
dat is toch van Amazon en die maken dan eerst wat pilots waar het publiek kan aangeven of ze er een hele serie van willen zien? En dat was bij the after volgens mij juist wel het geval. Heeft Amazon uberhaubt al een serie gemaakt die verder dan de pilot gekomen is? Heb de pilot van Zombieland gezien en die was echt te slecht voor woorden en is dan ook meteen geschrapt
pi_148643460
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:53 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat is toch van Amazon en die maken dan eerst wat pilots waar het publiek kan aangeven of ze er een hele serie van willen zien? En dat was bij the after volgens mij juist wel het geval. Heeft Amazon uberhaubt al een serie gemaakt die verder dan de pilot gekomen is? Heb de pilot van Zombieland gezien en die was echt te slecht voor woorden en is dan ook meteen geschrapt
The After heeft een series order gekregen afgelopen maart (met nog 5 andere series), maar die is later weer geschrapt. Vaag verhaal.

http://variety.com/2014/d(...)ha-house-1201150016/

En toen: http://variety.com/2015/d(...)xclusive-1201392623/

Verder loopt momenteel in ieder geval Alpha House (seizoen 2) en het net begonnen Mozart in the Jungle bij Amazon. En wellicht nog wel meer.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_148643518
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:56 schreef Tim86 het volgende:

[..]

The After heeft een series order gekregen afgelopen maart (met nog 5 andere series), maar die is later weer geschrapt. Vaag verhaal.

http://variety.com/2014/d(...)ha-house-1201150016/

En toen: http://variety.com/2015/d(...)xclusive-1201392623/
ze doen daar maar wat dus... beetje fatsoenlijk beleid kan al veel helpen zoals Netflix dat wel heeft.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 16:01:19 #34
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148643647
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

ze doen daar maar wat dus... beetje fatsoenlijk beleid kan al veel helpen zoals Netflix dat wel heeft.
Transparent heeft er ook al een seizoen op zitten en net nog twee golden globes binnen gehaald voor beste serie en mannelijke hoofdrol. Ze doen dus blijkbaar toch wel iets goed.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_148643808
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:12 schreef criminal_mind het volgende:
En het overzicht van de series van de 5 hoofdzenders.

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

CSI is toch al ff aan z'n final season bezig?
pi_148643857
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 16:01 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Transparent heeft er ook al een seizoen op zitten en net nog twee golden globes binnen gehaald voor beste serie en mannelijke hoofdrol. Ze doen dus blijkbaar toch wel iets goed.
nog nooit iets van gehoord of gelezen. maar zal er ook wel aan liggen dat die dienst bij ons nog niet beschikbaar is.
pi_148645959
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 16:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

CSI is toch al ff aan z'n final season bezig?
Nog niets van bekend of dit echt het laatste seizoen is.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_148647229
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 16:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

CSI is toch al ff aan z'n final season bezig?
Als je de kop van 1 CSI afhakt komen er 2 nieuwe voor in de plaats.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 13 januari 2015 @ 18:02:36 #39
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148647361
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Als je de kop van 1 CSI afhakt komen er 2 nieuwe voor in de plaats.
Dat valt nog wel mee. Er zijn er al twee afgehakt en er komt er maar eentje terug.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_148652320
quote:
ABC Family's #TheFosters Renewed for Third Season
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_148656925
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:06 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

leuke serie
pi_148664690
quote:
‘Red Band Society’ Dead After Attempts To Continue It On Fox & Elsewhere Fail
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_148667104
Jammer dat Selfie is gecancelled vond het wel een geinige serie!
pi_148681081
quote:
Broad City' Renewed for Third Season by Comedy Central
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_148699722
quote:
USA cancels courtroom comedy 'Benched' after one season
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 12:09:06 #46
9859 crew  Karina
Woman
pi_148705873
Prison Break wordt heel misschien renewed:

quote:
Wentworth Miller and Dominic Purcell are ready to head back to Prison.
Six years after playing brothers Michael and Lincoln on Fox's hit series Prison Break, the actors are reuniting on the CW's The Flash as villains Captain Cold and Heatwave. But when we sat down with the pair at the 2015 Winter TCA Press Tour, Miller and Purcell revealed that they are ready to bring Prison Break back from the dead.

"We actually floated the idea to Fox very casually and they seemed very not casual about this interest," Miller exclusively tells E! News. "They seemed to think there was something there."
20th Century Fox TV declined to comment.

While Miller and Purcell are definitely in for a potential return, they've yet to reach out to any other cast members, with Miller saying, "We haven't reached out to anyone just yet. It's just baby steps at this point, early stages."
But "It's something that Fox is, as Wentworth said, potentially excited about," Purcell says, with Miller quickly adding, "Maybe definitely excited about. Maybe definitely."
Prison Break wouldn't be the first beloved series to be revived by Fox as 24 returned as a limited series event last season, "a model" Miller could see the show following.

"To go back and do something like we did at the end of season four, where there were those two standalone episodes were Sarah was in trouble; it was like a hidden chapter, we didn't know this, but we're going to share this with you, wouldn't it be cool to go back and layer one of those things in. Like another standalone chapter, this is what you didn't see before," Miller says. "Or a where are they now, it's five years later, limited series kind of thing. I think that'd be really cool."
While the series ended its four-season run in 2009, Miller says, "I I have fans coming up to me every day who are watching the show right now. And they are asking me about things that happened in season one that I can't even remember shooting!"

In addition to the feedback from longtime fans, as well as new viewers discovering the series for the first time through Netflix, Miller credits his upcoming onscreen reunion with Purcell on The Flash for sparking his interest in revisiting the Prison Break world.

"When I got back together with Dom and were spending time together on set and having so much fun and all these memories came back to me, I thought wouldn't it be cool if we could potentially revisit that world? And I think that's a really smart model. You've got a show that worked and worked well and made its mark."
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_148706600
Prison break is genoeg uitgemolken al :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 15 januari 2015 @ 12:33:11 #48
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_148706648
Ik vond Prison Break tot halverwege seizoen wel goed, daarna ging het al snel nergens meer over... Heb het nog best lang gekeken maar uiteindelijk een aflevering af 5 voor het einde van de serie alsnog afgehaakt omdat ik het ècht niet meer trok...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_148774574
Snap die haat op PB nooit. Echt niet. Tuurlijk was S1 beter dan de rest. Maar die andere seizoenen heb ik ook met veel plezier gekeken. Het gevangenis element is weg ja, maar dannog vond ik het prima.

Tevens een andere vraag, laatst toevallig Breakout Kings zitten kijken, en _O_ Weet iemand waarom deze toen (vrij plots) is gecancelled? Vond het namelijk echt gaaf en zou heul graag een S3 zien :P
  zaterdag 17 januari 2015 @ 14:12:54 #50
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148775049
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 13:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Snap die haat op PB nooit. Echt niet. Tuurlijk was S1 beter dan de rest. Maar die andere seizoenen heb ik ook met veel plezier gekeken. Het gevangenis element is weg ja, maar dannog vond ik het prima.

Tevens een andere vraag, laatst toevallig Breakout Kings zitten kijken, en _O_ Weet iemand waarom deze toen (vrij plots) is gecancelled? Vond het namelijk echt gaaf en zou heul graag een S3 zien :P
Heb het ook gekeken toen het uitgezonden werd. Wat mij bij staat is dat de kijkcijfers uiteindelijk niet goed genoeg waren.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')