Vethendig heaquote:Op maandag 26 januari 2015 22:29 schreef BlackLining het volgende:
Strak beeld hoor, zo'n Drift HD Ghost
Ik vind het zelf wel handig dat je de piep van dat ding zelfs hoort op de snelweg, door je helm en doppen heen. Je hoort meteen of'ie uit staat.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die remote in combinatie met tagging
Dat is ideaal ja. Enige nadeel wat ik kan bedenken, icm dat tagging gebeuren, is dat je niet kunt zien of ie aan het opnemen is en aan het wachten op een tag, of dattie gewoon niks aan het doen is.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel handig dat je de piep van dat ding zelfs hoort op de snelweg, door je helm en doppen heen. Je hoort meteen of'ie uit staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
Vertel eensquote:
het schijnt bij de Ghost-S idd beter te zijn. ik heb het echter nog niet getestquote:Op maandag 26 januari 2015 23:18 schreef Dekatria het volgende:
Hoe meer zon hoe beter het beeld bij de Ghost. Het is in het donker alleen dat ik het tegen vind vallen, maar dat schijnt bij de Ghost S beter te wezen.
[..]
Vertel eens
gaan in productiequote:
Is dit toevallig een WPHB voor jouw motor? Ik weet niet welk bouwjaar die van jou is, maar wel een xj900s toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 07:49 schreef whY... het volgende:
Nee nog nooit gevonden alleen die duitse manual van mijn vorige reactie.
Kan het kwaad een 15W erin te mieteren? Loopt het dan eerder langs het rubber, rijdt hij dan zompig of bevriest die zooi dan te snel?
Die van mij komt uit 86 en is van voor de diversion....quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Is dit toevallig een WPHB voor jouw motor? Ik weet niet welk bouwjaar die van jou is, maar wel een xj900s toch?
http://inetdni.home.xs4all.nl/motor/manualxj900s.pdf
Te hoog is beter dan te laag. Dan veert ie hooguit zwaarder, je dunne olie zou het kunnen dat ie op zijn eindstop slaat en dan ga je 1. op je bek en 2. met een beetje pech een nieuwe vork mogen aanschaffen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 07:49 schreef whY... het volgende:
Nee nog nooit gevonden alleen die duitse manual van mijn vorige reactie.
Kan het kwaad een 15W erin te mieteren? Loopt het dan eerder langs het rubber, rijdt hij dan zompig of bevriest die zooi dan te snel?
Graag gedaan, is MF toch nog ergens goed voorquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:20 schreef whY... het volgende:
[..]
Die van mij komt uit 86 en is van voor de diversion....
edit: die handleiding is in grote lijnen wel hetzelfde.
edit edit: gevonden 5 W Thanks dude!
Nouja, blijkbaar waren er genoeg mensen die hem mooi vonden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:51 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind dat Husqvarna ding echt verschrikkelijk lelijk
Als ik niet beter wist had je me zo wijs kunnen maken dat Kawasaki het in elkaar geflanst had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |